Веб-портал міста Люботин » Архів (до 2018 р.) » Інформація виконавчих органів » Відділ з питань розвитку інфраструктури міста » Положення про відділ з питань розвитку інфраструктури міста та благоустрою

 Положення про відділ з питань розвитку інфраструктури міста та благоустрою
Автор: Svetlana   Додано:3 листопада 2016   Переглядів:814   Категорія - [Архів (до 2018 р.) » Інформація виконавчих органів » Відділ з питань розвитку інфраструктури міста]
 
 (голосів: 0)

РІШЕННЯ 

 

Від  22  березня  2016 року         № 112

м. Люботин

 

Про затвердження Положення про відділ з питань розвитку інфраструктури міста та благоустрою в новій редакції

 

На виконання рішення V сесії Люботинської міської ради VII скликання від 23.02.2016 року № 57 «Про внесення змін до структури виконавчих органів Люботинської міської ради», у зв’язку з реструктуризацією відділу з питань розвитку інфраструктури міста та благоустрою, відповідно до Регламенту Люботинської міської ради VIІ скликання, керуючись ст. 26, 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Люботинська міська рада

 

В И Р І Ш И Л А :

 

1. Затвердити Положення про відділ з питань розвитку інфраструктури міста та благоустрою в новій редакції та ввести його в дію з 01 квітня 2016 року.

2. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Іващенка О.В. та постійну депутатську комісію з питань прав людини, законності, регламенту, місцевого самоврядування, депутатської діяльності і етики.

 

Міський голова                                                                           Л.І. Лазуренко

 

Завантажити документ: pro-zatverdzhennya-polozhennya-pro-vddl-z-pitan-rozvitku-nfrastrukturi-msta-ta-blagoustroyu-v-novy-redakcyi.doc [100 Kb] (cкачувань: 44)







   Інформаційне повідомлення

Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до даної публікації.