Веб-портал міста Люботин » Безоплатна правова допомога » Як працює гаряча лінія системи безоплатної правової допомоги

 Як працює гаряча лінія системи безоплатної правової допомоги
Автор: Бутенко Анна   Додано:12 жовтня 2020   Переглядів:1500   Категорія - [Безоплатна правова допомога]
 
 (голосів: 0)

Хочете дізнатися, як працює гаряча лінія системи безоплатної правової допомоги? Читайте!

128222;«Контактний центр системи безоплатної правової допомоги. Чим я можу Вам допомогти?». Саме так упродовж п’яти років розпочинають свою розмову оператори єдиної всеукраїнської правової «гарячої» лінії. Починаючи з 3 жовтня 2015 року на номер 0 800 213 103 надійшло понад 128142;1 млн 400 тис. дзвінків. За кожним – непроста життєва ситуація, прохання про допомогу.
127970; Офіс контактного центру системи безоплатної правової допомоги… Тут пахне міцною 9749;65039;кавою і майже ніколи не буває тихо, адже правова «гаряча» лінія працює цілодобово. І в цьому є виправдана необхідність: правопорушення, затримання, арешти відбуваються не тільки з 9 години до 18-ї, а й у будь-який час доби.
Проконсультувати громадян щодо надання 9878;65039;безоплатної правової допомоги, терміново передати черговій частині про необхідність виїзду 129489;‍127891;адвоката до затриманого, надати контакти центрів та бюро правової допомоги – це основні завдання операторів контакт-центру, який завдяки підтримці
Міністерство юстиції України
та за ініціативи Координаційного центру з надання правової допомоги запрацював з 3 жовтня 2015 року на базі
Регіональний центр з надання БВПД у Чернівецькій області
. Згодом ще один відділ контакт-центру, де надають юридичні консультації, запрацював у Сумах.
Щомісяця до контакт-центру надходить 35-45 тисяч дзвінків. І ця кількість постійно 8599;65039; зростає. Наприклад, якщо у 2019 році надійшло 329 тисяч дзвінків, то з початку 2020 року – вже 356 тисяч.
З початком карантину системі БПД довелося посилити роботу своїх сервісів. А гаряча лінія справді стала 9742;65039; "гарячою": якщо у лютому цього року надійшло 28 тис. звернень, то вже у березні – 32 тис. Наш 128165; рекорд дзвінків був у липні – майже 53 тисячі.
У Чернівецькому відділі контакт-центру працюють 17 операторів – цілодобово, в чотири 128085;128085;128085;128085; зміни. У середньому за зміну кожен відповідає на 150 дзвінків. На розмову з кожною людиною витрачається трохи більше п’яти хвилин.
Що хочуть дізнатися люди, які телефонують до системи БПД? На 165039;8419; місці – інформація про контакти, адреси та графіки роботи бюро, місцевих та регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. 265039;8419; місце – правові консультації. Юристи надають роз’яснення у сфері цивільного, адміністративного, трудового, житлового та сімейного законодавства. Актуальні й питання соціального захисту осіб, зокрема щодо порядку призначення їм державної соціальної допомоги, пенсійного забезпечення та оформлення спадщини. На 365039;8419; місці – повідомлення про затримання осіб для призначення адвоката за кошти держави.
Які найпоширеніші 128567; "карантинні" запитання? Більшість стосується трудових правовідносин, порядку здійснення судочинства, правомірності підвищення цін на продукти харчування та лікарські засоби, нарахування пені за несплату суми житлово-комунальних послуг, отримання соціальної підтримки по частковому безробіттю, кредитних зобов`язань.
Часом оператор змушений бути психологом, бувають курйозні, складні дзвінки... Детальніше про наш контакт-центр читайте у розлогій вдячній статті на нашому сайті: https://bit.ly/36uDhGb