Хочете дізнатися, як працює гаряча лінія системи безоплатної правової допомоги? Читайте!
«Контактний центр системи безоплатної правової допомоги. Чим я можу Вам допомогти?». Саме так упродовж п’яти років розпочинають свою розмову оператори єдиної всеукраїнської правової «гарячої» лінії. Починаючи з 3 жовтня 2015 року на номер 0 800 213 103 надійшло понад 1 млн 400 тис. дзвінків. За кожним – непроста життєва ситуація, прохання про допомогу.
Офіс контактного центру системи безоплатної правової допомоги… Тут пахне міцною кавою і майже ніколи не буває тихо, адже правова «гаряча» лінія працює цілодобово. І в цьому є виправдана необхідність: правопорушення, затримання, арешти відбуваються не тільки з 9 години до 18-ї, а й у будь-який час доби.
Проконсультувати громадян щодо надання безоплатної правової допомоги, терміново передати черговій частині про необхідність виїзду адвоката до затриманого, надати контакти центрів та бюро правової допомоги – це основні завдання операторів контакт-центру, який завдяки підтримці
Міністерство юстиції України
та за ініціативи Координаційного центру з надання правової допомоги запрацював з 3 жовтня 2015 року на базі
Регіональний центр з надання БВПД у Чернівецькій області
. Згодом ще один відділ контакт-центру, де надають юридичні консультації, запрацював у Сумах.
Щомісяця до контакт-центру надходить 35-45 тисяч дзвінків. І ця кількість постійно зростає. Наприклад, якщо у 2019 році надійшло 329 тисяч дзвінків, то з початку 2020 року – вже 356 тисяч.
З початком карантину системі БПД довелося посилити роботу своїх сервісів. А гаряча лінія справді стала "гарячою": якщо у лютому цього року надійшло 28 тис. звернень, то вже у березні – 32 тис. Наш рекорд дзвінків був у липні – майже 53 тисячі.
Що хочуть дізнатися люди, які телефонують до системи БПД? На місці – інформація про контакти, адреси та графіки роботи бюро, місцевих та регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги. місце – правові консультації. Юристи надають роз’яснення у сфері цивільного, адміністративного, трудового, житлового та сімейного законодавства. Актуальні й питання соціального захисту осіб, зокрема щодо порядку призначення їм державної соціальної допомоги, пенсійного забезпечення та оформлення спадщини. На місці – повідомлення про затримання осіб для призначення адвоката за кошти держави.
Які найпоширеніші "карантинні" запитання? Більшість стосується трудових правовідносин, порядку здійснення судочинства, правомірності підвищення цін на продукти харчування та лікарські засоби, нарахування пені за несплату суми житлово-комунальних послуг, отримання соціальної підтримки по частковому безробіттю, кредитних зобов`язань.
Часом оператор змушений бути психологом, бувають курйозні, складні дзвінки... Детальніше про наш контакт-центр читайте у розлогій вдячній статті на нашому сайті: https://bit.ly/36uDhGb
|