2020 рік – бурхливий в усіх відношеннях. Цього року у нас усього було більше – і звернень по первинку та вторинку, і дзвінків на кол-центр, і звернень до Координаційного центру. Це коли звертаються безпосередньо до керівництва системи БПД, щоб подякувати або поскаржитися на нашу роботу.
Ми аналізуємо всі цифри, щоб знати, чи в правильному напрямку йдемо, чи достатньо зробили, щоб безоплатна правова допомога була справді доступною для всіх. Зробимо маленьке зізнання: у цьому році частка скарг скоротилася на 20% порівняно з попереднім роком, а кількість подяк працівникам системи БПД – збільшилася втричі. Класно? Авжеж. Звісно, нам ще є над чим працювати, але тенденція гарна.
|