#кейс_БПД
Автор: Бутенко Анна   Додано:3 березня 2021   Переглядів:519   Категорія - [Безоплатна правова допомога]
 
 (голосів: 0)

В Україні на законодавчому рівні закріплено право пацієнта на вибір лікаря 128105;‍9877;65039;. І той, хто дбає про здоров’я та красу ротової порожнини 129463;, бажає довіритись обраному кваліфікованому спеціалістові. Пацієнт, звертаючись до державної чи приватної стоматологічної клініки, розраховує на отримання саме якісного та належного обслуговування. Але часом буває, коли очікування не виправдовують себе: грошей витрачено дуже багато, але послуги надані неякісно. Що ж робити в такій ситуації?129300; Відповідає фахівчиня
Стрийський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги
Наталія Билень:
Пацієнт у разі неякісно наданої стоматологічної послуги має право 127379;на безоплатне усунення недоліків, пропорційне зменшення ціни відповідно до наданої послуги, а також на повне відшкодування матеріального і морального збитку.
Якщо лікар не бажає дослухатися до пропозиції пацієнта та безоплатно усунути недоліки чи повною мірою відшкодувати завдані збитки – є два варіанти врегулювання ситуації: у досудовому порядку та шляхом звернення до суду.
Досудове врегулювання передбачає направлення листа-претензії 9997;65039; до надавача медичних послуг: медичного закладу чи до окремо практикуючого лікаря у приватному порядку. У цьому листі рекомендуємо:
128073; конкретно сформулювати зміст претензії, надавши відповідні документи, які є вагомими доказами по суті звернення;
128073; обов’язково вказати обрану вимогу відшкодування завданої шкоди: у повному розмірі повернення оплати за надані послуги, безоплатне усунення недоліків, пропорційне зменшення ціни за надану послугу.
Якщо надавач цих послуг 129404; погоджується відшкодувати завдану шкоду, то в такому разі спір є вирішеним9989;. Коли надавач послуги відхиляє усі претензії, або ж не надав відповідь на лист-претензію, тоді варто звертатися до суду за захистом своїх прав та інтересів як споживача.
Вже в судовому порядку 129489;‍9878;65039; потрібно буде довести той факт, що між пацієнтом та надавачем послуг було укладено договір про надання медичних послуг, а також те, що внаслідок його дій чи бездіяльності було неякісно надано стоматологічні послуги.
9757;65039; Доказами у даному випадку можуть слугувати: виписки із медичної книжки пацієнта, квитанція про оплату за надання послуги, рентген фото з описом, довідка про діагностичне обстеження, виписка про проведення експертизи, листування із надавачем послуг.
Окрім того, пацієнт може подати до суду клопотання про проведення судово-медичної експертизи з метою підтвердження факту надання неякісних стоматологічних послуг.
Під час надання пацієнтові неякісних медичних послуг йому може бути заподіяна як матеріальна так і моральна шкода. Про це детальніше – у консультації на нашому сайті 128073;http://bit.ly/303PRYB
#кейс_БПД