Веб-портал міста Люботин » Безоплатна правова допомога » Кабінет клієнта системи безоплатної правової допомоги

 Кабінет клієнта системи безоплатної правової допомоги
Автор: Бутенко Анна   Додано:15 червня 2021   Переглядів:143   Категорія - [Безоплатна правова допомога]
 
 (голосів: 0)

Які переваги Кабінету клієнта системи безоплатної правової допомоги отримають користувачі10067;
Розповідаємо далі128071;:
9989; можна надіслати онлайн запит на консультації та роз’яснення з правових питань, а також фото документів, та отримати відповідь, яку підготують працівники системи БПД;
9989; історія всіх запитів та відповіді на них доступні в одному місці;
9989; є можливість написати відгук щодо рівня отриманих послуг;
9989; сервіс має простий і зручний інтерфейс, працює в усіх сучасних інтернет-браузерах та на пристроях з iOS та Android.
Отже, для отримання доступу до Кабінету клієнта необхідно здійснити 3 прості кроки:
165039;8419; Зайти на сайт системи безоплатної правової допомоги - 127760;https://www.legalaid.gov.ua/
265039;8419; У вкладці «Клієнтам» перейти до розділу «Кабінет клієнта» та зареєструватися.
365039;8419; Ввести адресу особистої електронної пошти, на яку надійде лист із посиланням для створення пароля від облікового запису.
Зареєстрований клієнт може увійти до головної сторінки кабінету, яка містить такі інформаційні блоки:
9989; Налаштування профілю користувача;
9989; Меню;
9989; Безоплатна первинна правова допомога:
9642;65039;історія поданих звернень, що містить всі запитання, які раніше надсилав користувач, та відповіді на них;
9642;65039;деталі звернень
9642;65039;статус поданої заявки.
Натиснувши 128073; «Подати нове звернення», користувач за допомогою форми може надіслати правове запитання, в разі потреби – завантажити супутні документи.
Після того, як працівник системи БПД підготує консультацію або роз’яснення щодо поставленого запитання, відповідь надійде в особистий кабінет клієнта, про що він отримає повідомлення. У разі потреби, можна уточнити запитання, все відбувається у форматі чату.
10133;В налаштуваннях профілю, у клієнта є можливість надіслати відгук про якість сервісу та наданої правової допомоги.
Кабінет клієнта системи безоплатної правової допомоги