Усі ми є споживачами житлово-комунальних послуг. І періодично стикаємося з ситуаціями, коли наші права споживачів порушуються. Власники житла нерідко нарікають на неробочі ліфти або відсутність гарячої води. Частими є спори споживачів з надавачами послуг через фінансові питання. Система безоплатної правової допомоги та громадська організація Громадянська мережа ОПОРА об’єднують зусилля заради захисту прав споживачів житлово-комунальних послуг.
Мета – співпраця задля розвитку інституту відповідального власника житла в Україні, забезпечення якісними комунальними послугами побутових споживачів, захист їхніх прав, а також забезпечення конструктивного і соціально-відповідального діалогу між громадянським суспільством, відповідальними власниками житла та державною владою.
«Питання реалізації та захисту прав громадян, у тому числі прав споживачів житлово-комунальних послуг, є надзвичайно актуальними. Лише з початку цього року до системи безоплатної правової допомоги надійшло 19,3 тис. звернень з питань житлового права», – зазначила перша заступниця директора Координаційного центру з надання правової допомоги Оксана Василяка.
|