Забезпечення якості та повноти надання правової допомоги є одним із пріоритетів діяльності системи безоплатної правової допомоги. Якою має бути система контролю якості для цивільних і адміністративних справ? Як працює Комісія експертно-правничої оцінки БПД? Які шляхи удосконалення оцінювання наданої правової допомоги? Ці та інші питання обговорювалися під час дводенного форуму «Оцінювання якості безоплатної правової допомоги», що проходить 14-15 вересня у Києві.
«Однією з ефективних моделей оцінювання якості надання безоплатної правової допомоги є фахова оцінка. Це поширена світова практика, яка успішно реалізована в Україні. Експерти оцінюють письмові консультації чи матеріали судової справи своїх колег та визначають, наскільки вони відповідають критеріям якості. Результати важливі не тільки для виявлення окремих недоліків у роботі, а й для комплексного розуміння того, як система повинна змінюватися, щоб найефективніше надавати правову допомогу нашим громадянам», — переконаний в. о. директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олександр Баранов.
|