«Проконсультувати громадян із питань надання безоплатної правової допомоги, терміново передати черговому про потребу виїзду адвоката до затриманого, надати контакти центрів та бюро правової допомоги – це основні завдання фахівців контактного центру системи БПД, які щомісяця в середньому опрацьовують понад 20 тис. телефонних дзвінків», – розповідає директор Регіонального центру з надання БВПД у Чернівецькій області Аркадій Мунтяну.
За 6 років роботи на номер контактного центру системи БПД надійшло майже 2 млн дзвінків. А за 9 місяців цього року – понад 380 тис. дзвінків. Найчастіше люди телефонували, щоб отримати правову консультацію з адміністративного, цивільного, сімейного, кримінального та трудового законодавства, а також спадкового, житлового та земельного права.