Веб-портал міста Люботин » Безоплатна правова допомога » Аналіз звернень до системи безоплатної правової допомоги

 Аналіз звернень до системи безоплатної правової допомоги
Автор: Бутенко Анна   Додано:15 листопада 2021   Переглядів:114   Категорія - [Безоплатна правова допомога]
 
 (голосів: 0)

128270; Провели гендерний аналіз звернень до системи безоплатної правової допомоги. Вийшла така картина:
128129;‍9792;65039;Жінок стабільно більше серед клієнтів системи БПД. З початку року від них надійшло понад 314,2 тис. звернень (58,8% від загальної кількості), а від 128129;чоловіків – понад 220,1 тис. (41,2%).
Питання, з якими найчастіше зверталися 128129;‍9792;65039;жінки, стосувалися сімейного, спадкового та житлового права. А от у 128129;чоловіків на першому місці питання щодо адміністративних правопорушень, на другому – адміністративного права, третьому – соціального забезпечення.
За видами отриманих послуг безоплатної первинної правової допомоги найчастіше 128129;‍9792;65039;жінки цікавляться можливістю вирішення правового питання шляхом медіації (67,4%). Крім того, потребують отримання правової інформації (60,8%) та роз’яснення/консультації (60,8%). А ось 128129;чоловіки найбільше потребують допомоги в складенні заяв, скарг та інших документів правового характеру (49,2%), а також у забезпеченні доступу до безоплатної вторинної правової допомоги (44,2%).
Щодо безоплатної вторинної правової допомоги, то тут серед клієнтів переважають 128129;чоловіки. Від них надійшло понад 33,4 тис. звернень (54%), у той час як від 128129;‍9792;65039;жінок – понад 28,6 тис. (46%).
Що ж до видів послуг БВПД, то 128129;‍9792;65039;жінки найчастіше потребують допомоги в складанні процесуальних документів (48,2%), в той час як 128129;чоловіки найбільше потребують допомоги в захисті у справах про адміністративні правопорушення та у кримінальних провадженнях (72,2%), представництві інтересів у судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування та перед іншими особами (56,1%).
Детальніше - на нашому сайті: https://bit.ly/3D53UyP
Аналіз звернень до системи безоплатної правової допомоги