Більше 80% фахівців з інвалідністю в Україні не мають роботи
Автор: Lubotin   Додано: Вчора, 17:54   Переглядів:6   Категорія - [Головна]
 

Більше 80% фахівців з інвалідністю в Україні не мають роботи

Як держава планує залучити їх до ринку праці?

Більше 80% фахівців з інвалідністю в Україні не мають роботи


А ви знаєте, що в Україні понад 2,7 млн людей з інвалідністю? І лише 16% із них мають роботу.

Невже так мало фахівців хочуть працювати? Певно, що ні. Одна із причин, що зупиняє людину з інвалідністю податися на вакансію - це відсутність належних умов для роботи.

 

За інформацією Громадської організації “Доступно UA” більшість пошуківців з інвалідністю навіть не розглядають оголошення, якщо там не вказано, що роботодавець готовий взяти такого фахівця на роботу.

Роботодавець же, зі свого боку, часто не готовий створити інклюзивні умови. Адже побоюється додаткових фінансових витрат, або йому банально бракує знань про те, як облаштувати робоче місце для такого працівника.

Але давайте розвіювати ці стереотипи.

 

Як залучити фахівців з інвалідністю до ринку праці?

 

У серпні 2023 року Міністерство економіки разом із Державною службою зайнятості запровадили програму, за якою роботодавець, який працевлаштував людину з інвалідністю та підготував для неї робоче місце, має можливість отримати компенсацію вартості облаштування такого місця.

Про які суми йдеться? Це до 106,5 тис. грн якщо ми говоримо про осіб з інвалідністю І групи та до 71 тис. грн - за облаштування робочих місць для людей з інвалідністю ІІ групи.

 

Як отримати компенсацію?

Роботодавець має облаштувати робоче місце для фахівця з інвалідністю впродовж 90 днів з моменту працевлаштування. Далі він подає заяву про надання відшкодування вартості витрат до центру зайнятості або через портал Дія та додає копії необхідних документів. Розгляд справи займає 10 робочих днів. У разі позитивного рішення, протягом 5 днів кошти надійдуть на рахунок роботодавця. Погодьтеся, десь стільки ж займає офіційне працевлаштування.

Що можна купити?

Перелік допоміжних засобів досить великий. За інформацією Державної Служби зайнятості, частіше за все компенсацію брали для облаштування робочого місця спеціалізованими меблями та фурнітурою, поручнями, для придбання офісних крісел з регулятором висоти сидіння та положення спинки, комп”ютерів та ноутбуків із вбудованими пристроями захисту очей, телефонів, навушників тощо.

Програма має на меті зруйнувати стереотип про те, що для того, щоб облаштувати інклюзивне робоче місце потрібно багато зусиль і часу. У більшості випадків паперова робота займає усього кілька тижнів, а працівнику для роботи може бути достатньо придбати спеціальний стілець, прилаштувати додаткові ручки чи прибрати поріг.

 

Чому це важливо для країни?

Це питання стало особливо важливим після початку повномасштабного вторгнення, коли внаслідок військових дій збільшилася кількість людей з інвалідністю як серед військових, так і серед цивільних. І більшість з них до отримання поранення були на ринку праці і, вочевидь, мають бажання повернутися до роботи.

- Нині більшість фахівців з інвалідністю залишаються осторонь ринку праці, хоча можуть його підсилити, говорить Тетяна Бережна, заступниця Міністра економіки. - Зараз роботодавець бореться за кожного працівника, адже частина пішла служити, хтось вимушено переїхав закордон. Ще більшою потреба у робітниках буде під час відбудови країни. Наше завдання - змінити свідомість українських роботодавців та працівників з інвалідністю. Аби на співбесіді і робітник, і фахівець чітко знали про таку опцію від держави, а інвалідність ні в якому разі не ставала перешкодою для роботи.

А ще ця програма - інвестиція в загальну інклюзивність підприємств, додає Тетяна Бережна. Адже робітник з інвалідністю може змінити місце роботи, а створені умови - залишаться. Міністерство економіки розраховує, що через певний час, завдяки програмі компенсації, більшість українських підприємств будуть інклюзивними.

 

Чи вистачить коштів?

Цього року в бюджет закладені кошти на облаштування 10 тисяч робочих місць. З початку дії програми (*дані на 1.04.2024) компенсацію отримали 248 роботодавців за облаштування робочих місць для 267 працівників. З них 22 працівників з першою групою інвалідності на суму 16,2 млн грн. Зокрема, в 2024 році за цією програмою вже було профінансовано 12,5 млн грн.

 

Що можу зробити я?

Розкажіть цю інформацію своєму роботодавцеві. Якщо ж ви керуєте компанією чи здійснюєте найм робітників, розгляньте цю програму як спосіб підсилення свого штату. А ще зробіть репост цієї статті у ваших соцмережах, аби якомога більше українських фахівців з інвалідністю дізналися про таку можливість.

 




 ЧИ Є КОМПЛЕКСНИЙ ДОКУМЕНТ, ПРОГРАМА ЩОДО ЗАЛУЧЕННЯ ГРОМАДЯН ДО ПРОЦЕСІВ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ?
Автор: Lubotin   Додано: Вчора, 17:53   Переглядів:8   Категорія - [Головна]
 

Чи є комплексний документ, програма щодо залучення громадян до процесів прийняття рішень? Яке бачення та сподівання держави щодо цього питання. Інформування про Національну стратегію сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2021-2026 роки та необхідністю ознайомитися з нею.

Інформаційна кампанія з популяризації механізмів залучення та участі громадян в межах проєкту «Дослідження участі громадськості у процесах прийняття владних рішень у партнерських громадах Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

 

Указом Президента України від 27 вересня 2021 року № 487/2021 затверджено Національну стратегію сприяння розвитку громадянського суспільства в Україні на 2021-2026 роки.

 

Національна стратегія розвитку громадянського суспільства на 2021-2026 роки (далі — Стратегія) спрямована на визначення комплексу взаємопов'язаних стратегічних завдань діяльності держави у сфері сприяння розвитку громадянського суспільства до 2026 року.

 

В основі діяльності держави у сфері сприяння розвитку громадянського суспільства є повага до його автономії. Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, уникаючи втручання у формування та діяльність інститутів громадянського суспільства, повинні створювати сприятливі умови для розвитку громадських ініціатив, використовувати прозорі механізми підтримки діяльності інститутів громадянського суспільства та впроваджувати інструменти громадської участі у прийнятті та реалізації владних рішень.

 

Діяльність держави в зазначеній сфері має ґрунтуватися на підході «жодних рішень для громадянського суспільства без громадянського суспільства» та співпраці органів державної влади, органів місцевого самоврядування та інститутів громадянського суспільства на всіх етапах: проведення аналізу стану реалізації державної політики у відповідній сфері та визначення тенденцій, виокремлення проблем, вироблення варіантів їх розв'язання, розроблення проєктів рішень, їх імплементації та моніторингу реалізації, оцінювання результативності.

 

В основу Стратегії покладено бачення ролі та значення громадянського суспільства та принципів його взаємодії з державою, що ґрунтується на міжнародних нормах та стандартах, закріплених, зокрема, у таких документах, як:

 

  • Конвенція про свободу асоціації та захист права на організацію № 87 1948 року;
  • Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року;
  • Конвенція Організації Об'єднаних Націй проти корупції;
  • Конвенція про права осіб з інвалідністю;
  • Рекомендація CM/REC(2007)14 Комітету Міністрів Ради Європи щодо правового статусу неурядових організацій в Європі 2007 року;
  • Конвенція Ради Європи про доступ до офіційних документів 2009 року;
  • Кодекс кращих практик участі громадськості у процесі прийняття рішень, ухвалений Конференцією міжнародних неурядових організацій Ради Європи 2009 року (переглянутий 2019 року);
  • Резолюції Ради Генеральної Асамблеї ООН з прав людини A/HRC/RES/24/21 «Простір громадянського суспільства: створення та підтримка в законодавстві та на практиці безпечного й сприятливого середовища» 2013 року, A/HRC/RES/27/31 «Простір громадянського суспільства» 2014 року та настанова ООН «Захист та підтримка громадського простору» 2020 року;

 

  • Спільні рекомендації Венеціанської комісії та Бюро демократичних інститутів і прав людини ОБСЄ з питань свободи об'єднань 2014 року;
  • Резолюція Генеральної Асамблеї ООН A/RES/70/1 «Перетворення нашого світу: Порядок денний у сфері сталого розвитку до 2030 року» 2015 року;
  • Рекомендації щодо сприяння більш ефективній участі об'єднань громадян у процесах прийняття державних рішень від учасників Форуму громадянського суспільства для презентації на додатковій нараді ОБСЄ з питань людського виміру 2015 року;
  • Керівні принципи щодо громадської участі у процесі прийняття політичних рішень, прийняті Комітетом Міністрів Ради Європи 2017 року;
  • Рекомендація CM/Rec(2018)11 Комітету Міністрів Ради Європи державам-членам щодо необхідності посилення захисту і сприяння простору для громадянського суспільства в Європі 2018 року;
  • Рекомендація CM/Rec(2018)4 Комітету Міністрів Ради Європи державам-членам щодо участі громадян у місцевому публічному житті 2018 року.

 

Також Стратегія спрямована на забезпечення виконання зобов'язань щодо взаємодії органів державної влади з інститутами громадянського суспільства, визначених в Угоді про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії та їхніми державами-членами, з іншої сторони.

 

Правові засади державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства закладені в Конституції України, законах України «Про засади внутрішньої і зовнішньої політики», «Про місцеве самоврядування в Україні», а також законах України, що визначають правовий статус та засади діяльності інститутів громадянського суспільства, а саме в законах України «Про громадські об'єднання», «Про благодійну діяльність та благодійні організації», «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», «Про організації роботодавців, їх об'єднання, права і гарантії їх діяльності», «Про свободу совісті та релігійні організації», «Про професійних творчих працівників та творчі спілки», «Про органи самоорганізації населення» та інших.

 

Окремі завдання, пов'язані з розвитком громадянського суспільства, відображені, зокрема, в Національній стратегії у сфері прав людини, затвердженій Указом Президента України 24 березня 2021 року № 119, Державній стратегії регіонального розвитку на 2021-2027 роки, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2020 року № 695, Концепції розвитку громадянської освіти в Україні, схваленій розпорядженням Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2018 року № 710-р.

 

Національна стратегія розвитку громадянського суспільства на 2021-2026 роки (далі — Стратегія) спрямована на визначення комплексу взаємопов'язаних стратегічних завдань діяльності держави у сфері сприяння розвитку громадянського суспільства до 2026 року.

 

Метою реалізації Стратегії є створення сприятливих умов для розвитку громадської ініціативи та самоорганізації, формування та діяльності інститутів громадянського суспільства, налагодження взаємодії між громадянами, згаданими інститутами та органами державної влади, органами місцевого самоврядування, зокрема для реалізації та захисту прав і свобод людини та громадянина, задоволення суспільних інтересів, забезпечення громадської участі у прийнятті та реалізації владних рішень.

 

Стратегія базується на таких 6 принципах:

 

самоврядності громадянського суспільства — органи державної влади, органи місцевого самоврядування поважають право громадян на самоорганізацію, утворення та участь у діяльності інститутів громадянського суспільства. Інститути громадянського суспільства вільні у визначенні своїх цілей, прийнятті рішень, провадженні діяльності, за винятком обмежень, установлених законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров'я населення або захисту прав і свобод інших людей;

 

рівності можливостей — органи державної влади, органи місцевого самоврядування створюють рівні можливості для реалізації громадянських прав незалежно від раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак;

 

участі та інклюзивності — рішення, що стосуються питань реалізації Стратегії, приймаються відповідними органами за результатами вивчення інтересів та потреб громадян, територіальних громад, інститутів громадянського суспільства, зокрема через проведення публічних консультацій. При цьому створюються умови для рівноправної громадської участі, вживаються заходи для подолання перешкод для представлення інтересів тієї чи іншої суспільної групи;

 

партнерства — органи державної влади, органи місцевого самоврядування, інститути громадянського суспільства та бізнес використовують можливості співпраці для реалізації Стратегії, досягнення позитивних змін у суспільстві та створення публічного блага;

 

прозорості та підзвітності — інформація про реалізацію Стратегії є відкритою для громадськості та оприлюднюється на офіційних вебсайтах органів державної влади, органів місцевого самоврядування. Відповідна інформація дає можливість громадянам, інститутам громадянського суспільства, міжнародним організаціям, науковим установам, експертам брати участь у моніторингу та оцінці результатів реалізації Стратегії, надавати пропозиції щодо удосконалення відповідної роботи;

 

взаємної відповідальності всіх суб'єктів реалізації Стратегії — органи державної влади, органи місцевого самоврядування та інститути громадянського суспільства, що долучаються до реалізації Стратегії, у межах своїх повноважень, можливостей та ресурсів докладають необхідних зусиль для ефективного виконання завдань Стратегії.

 

 

У документі визначено 4 основних стратегічні напрямки, а саме:

  1. Забезпечення ефективних процедур громадської участі у формуванні та реалізації державної політики на національному та регіональному рівнях, вирішенні питань місцевого значення.
  2. Створення сприятливих умов для формування та інституційного розвитку інститутів громадянського суспільства.
  3. Стимулювання участі інститутів громадянського суспільства в соціально-економічному розвитку України.
  4. Створення сприятливих умов для міжсекторальної співпраці.

 

Втілення Стратегії сприятиме посиленню громадського сектору в Україні. Ознайомитися з документом можна за посиланням:

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/487/2021#Text

 




 Вплив зміни клімату на безпеку та гігієну праці.
Автор: Lubotin   Додано: Вчора, 17:52   Переглядів:7   Категорія - [Головна]
 

Вплив зміни клімату на безпеку та гігієну праці.



Виробничий підрозділ «Люботинська дистанція колії» закликає провести з 20 по 28 квітня 2024 року Тиждень охорони праці на кожному підприємстві, в установі, організації, зокрема на об'єктах малого і середнього бізнесу.

Міжнародна організація праці (далі – МОП) – одна із найстаріших міжнародних міжурядових організацій. Своїми першочерговими завданнями МОП визначає: підтримку демократії і соціального діалогу, боротьбу з бідністю і безробіттям, заборону дитячої праці.

За рішенням МОП щороку 28 квітня всі цивілізовані країни відзначають Всесвітній день охорони праці. Відповідно до Указу Президента України від 18.08.2006 № 685/2006 щороку 28 квітня у Всесвітній день охорони праці в Україні також відзначається День охорони праці.

День охорони праці в Україні запроваджено з метою привернення уваги суспільства, органів державної влади, суб’єктів господарювання до питань охорони праці, запобігання нещасним випадкам на виробництві та професійним захворюванням в Україні.

В умовах воєнного стану цей день набуває особливого значення. У той час, коли в Україні щоденно від обстрілів гинуть люди, неприпустимо допускати смертельні випадки на виробництві. Важливо підвищити увагу працівників і до питань безпеки й гігієни праці, постійно вдосконалювати систему управління охороною праці, щоб забезпечити безпеку на виробництві.

Щороку МОП визначає тему (девіз) Всесвітнього дня охорони праці. З урахуванням цієї теми на підприємствах розробляють та проводять заходи з нагоди Дня охорони праці. Для проведення Всесвітнього дня охорони праці у 2024 році Міжнародна організація праці (МОП) запропонувала девіз: «Вплив зміни клімату на безпеку та гігієну праці».

Зміна погодних умов значно впливає на сферу праці, особливо на безпеку та здоров’я працівників. Приклади професійних ризиків, які посилюються зі зміною клімату, включають тепловий стрес, ультрафіолетове випромінювання, забруднення повітря, великі промислові аварії, екстремальні погодні явища, підвищений вплив хімічних речовин.

Україна вже відчуває на собі зміну клімату. За останнє двадцятиліття кожен рік в Україні був теплішим, ніж середньостатистичні показники за довготривалий період, і 2020 рік став найспекотнішим роком у Європі та в Україні, перевищивши на 2,8°C середній показник 1961-1990 рр. Відмічається чітка залежність між екстремальними спекотними та холодними температурами і смертністю.

В Україні погана якість і забруднення повітря справляють на здоров’я людей значний вплив. Смертність, пов’язана із забрудненням повітря, становить ~6% від загальної смертності (~27 000 смертельних випадків на рік), при цьому Україна посідає четверте місце в Європі за рейтингом смертності від усіх видів забруднення, серед яких переважає забруднення повітря. Очікується, що зміна клімату вплине на здоров’я людей безпосередньо через збільшення дрібних частинок і забруднювачів, а також опосередковано – через виробництво вторинних забруднювачів, включаючи озон, що може мати згубний вплив на врожайність сільськогосподарських культур.

Погана якість повітря в Україні пов’язана із забрудненням від виробництва електроенергії, старінням промислової інфраструктури та видобутком вугілля, а також димом від лісових пожеж, що підвищує рівень забруднення повітря в літній сезон пожеж, та пожеж від влучань снарядів при обстрілах.

Звертаємося до усіх працівників, роботодавців, майбутніх роботодавців та працівників та громадян про необхідність пам’ятати, що людське життя найвища соціальна цінність, і ніщо не може виправдати смерть людини.

Саме тому закликаємо активно залучитися до роботи і провести з 20 по 28 квітня 2024 року Тиждень охорони праці на кожному підприємстві, в установі, організації, зокрема на об'єктах малого і середнього бізнесу.

 

Виробничий підрозділ

«Люботинська дистанція колії»

 




 Північно-східний офіс Держаудитслужби інформує
Автор: Lubotin   Додано: Вчора, 17:51   Переглядів:8   Категорія - [Головна]
 

Північно-східний офіс Держаудитслужби інформує

Держаудитори Харківщини повідомляють про стан контролю у сфері закупівель за 1 квартал 2024 року

 

 

Державна аудиторська служба України та її територіальні підрозділи постійно здійснюють контроль за проведенням публічних закупівель. Заначений контроль відбувається у формі моніторингу та перевірки закупівель, що наразі відбуваються чи вже фактично проведені.

Північно-східним офісом Держаудитслужби за І квартал 2024 року проведено моніторинг 200 процедур публічних закупівель та 2 перевірки закупівель на загальну суму  понад 2 млрд гривень. У результаті 129 моніторингів встановлених порушень по закупівлях  на суму понад 1,3 млрд  гривень.

За результатами проведених моніторингів по 21 процедурах закупівель, аудиторами попереджено, незаконні витрати бюджетних коштів на загальну суму понад 271 млн гривень.

За результатом складених аудиторами висновків про результати моніторингу закупівель, розірвано 14 укладених договори на суму 187 млн  гривень та скасовано результати 7 закупівель на 83 млн гривень.

 За допущенні порушенняз аконодавства у сфері публічних закупівель, Північно-східним офісом Держаудитслужби до адміністративної відповідальності притягнуто 10 посадовців та накладено штрафів на загальну суму 36 тис. гривень.

Також за поданням Офісу до дисциплінарної відпові дальності притягнуто 9 осіб та звільнено з займаної посади 1 особу.

Контроль за закупівлями та освоєнням бюджетних коштів є дуже важливим. Він має запобігти не ефективному їх використанню через необґрунтовані рішенням і діїзамовників.

 

 Пресслужба Північно-східного офісу Держаудитслужби.

 

Новина на сайтіОфісу: 

https://khrk.dasu.gov.ua/ua/news/221

 




 Відключення електропостачання
Автор: Lubotin   Додано: Вчора, 12:28   Переглядів:12   Категорія - [Головна, Відключення електропостачання]
 

Відключення електропостачання

з 26.04.2024 09:00:14 по 26.04.2024 17:00:59


- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Гавенка б.2; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Шевченка б.122А; б.124; б.132; б.3; б.3, кв.2; б.5; б.7; 

 




 Віднова:ua
Автор: Lubotin   Додано: 24 квітня 2024   Переглядів:17   Категорія - [Головна]
 

Віднова:ua

– національна програма залучення молоді до відновлення України



 
Програма залучення молоді до відновлення України ВІДНОВА:UA покликана надати молоді можливість зробити свій внесок у відбудову України. Не менш значущою ідеєю програми є знайомство молоді з Україною та однолітками з різних областей.

Заповни анкету та приготуйся до цікавих змін у своєму житті!
– відкрий для себе різні куточки України;
– відновлюй об’єкти, які в майбтньому стануть сучасними хабами для активної молоді;
– знайомся, навчайся, розвивайся;
– зроби волонтерство стилем свого життя.
Тривалість обміну – 5 днів
Програма ВІДНОВА:UA здійснюється Міністерством молоді та спорту України, Державною установою «Всеукраїнський молодіжний центр» та громадською організацією «Центр політичних студій та аналітики «Ейдос» у рамках проєктів ПРООН «Підтримка громадянського суспільства та молоді» та «Сприяння безпеці людини в Україні через реагування на багатовимірну кризу, спричинену війною» за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії та Уряду Японії відповідно.

 




 "ZERO WASTE KHARKIV":
Автор: Lubotin   Додано: 24 квітня 2024   Переглядів:16   Категорія - [Головна]
 

"ZERO WASTE KHARKIV":

ЗАПРОШУЄМО НА НОВУ ОСВІТНЮ ЛОКАЦІЮ!

 



 

 

Минулого тижня організація "ZERO WASTE KHARKIV" встановила шість інформаційних стендів біля ставків та один великий інтерактивний стенд.

Організація провела ретельну роботу зі збору інформації про історію створення ставків, їх рослинний склад та дослідила альгофлору. Люботинська громада нараховує 24 ставки, які є важливими для екосистеми громади та виконують роль природних кондиціонерів.

Найактивніші мешканці отримають цікаву настільну гру "ЕКО-МЕМО"!

Гра розрахована на різний вік та допоможе навчити правильно розподіляти відходи за видами.

Для отримання подарунка достатньо:


 

"ZERO WASTE KHARKIV":

 


https://www.facebook.com/kharkivzerowaste
https://www.instagram.com/kharkiv_zero_waste/                                                                                 

 

За кращі 10 дописів чи історій з відгуком та відміткою сторінки Kharkiv Zero Waste у Facebook чи Instagram ми подаруємо ігри.

Стенди розташовано біля ставків «Перекошка», «Качечний», «Нова Чкалівка», «Старолюботинський», №1 та №6.

Великий інтерактивний стенд для дорослих та малих розміщено біля Люботинської міської центральної бібліотеки. Він є унікальним!

Він містить 5 блоків, 4 з яких обертаються та в інтерактивній формі інформують про унікальність природного біорізноманіття громади, життєві приклади правильних рішень поводження з відходами тощо.

Беріть з собою друзів та родину та приходьте, буде цікаво!

Реалізацію цієї ідеї підтримали Посольство Республіки Словенія в Україні та Міністерство закордонних та європейських справ Республіки Словенія.

 

Комунікаційний менеджер Kharkiv Zero Waste Аеліта Єрмоленко

 

 

"ZERO WASTE KHARKIV": "ZERO WASTE KHARKIV":

"ZERO WASTE KHARKIV": "ZERO WASTE KHARKIV":

"ZERO WASTE KHARKIV": "ZERO WASTE KHARKIV":

 




 Оголошення переможця конкурсу з відбору суб'єктів оціночної діяльності
Автор: Lubotin   Додано: 24 квітня 2024   Переглядів:10   Категорія - [Головна]
 

Оголошення переможця конкурсу з відбору суб'єктів оціночної діяльності,

яких залучено на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки з метою продажу



   Конкурсною комісією з проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності у сфері оцінки землі було проведено конкурс з відбору суб'єктів оціночної діяльності, для проведення незалежної експертної оцінки земельної ділянки з метою продажу, а саме: земельна ділянка кадастровий номер 6311200000:26:033:0046 площею 0,1151 га категорії земель житлової та громадської забудови, для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, розташованої: площа Театральна, 3, м. Люботин, Харківський район, Харківської обл.
    У встановлений строк для участі у конкурсі документи було надано 2 учасниками.
    Відповідно до результатів голосування конкурсної комісії  та згідно з протоколом засідання комісії переможцем визнано ТОВ «Центр сучасної оцінки «Актив».
 
Відділ земельних відносин виконавчого комітету Люботинської міської ради Харківської області

 




 Інформація про проведену роботу за І квартал 2024 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Lubotin   Додано: 24 квітня 2024   Переглядів:0   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН » Публічна інформація]
 

Інформація
про проведену роботу за І квартал 2024 року
управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

 


Завантажити документ: uszn-1-kvartal-2024-na-sayt.doc [138 Kb] (cкачувань: 0)




 Нормативно-правове регулювання залучення громадян. Міжнародні нормативно-правові акти.
Автор: Lubotin   Додано: 23 квітня 2024   Переглядів:21   Категорія - [Головна]
 

Нормативно-правове регулювання залучення громадян. Міжнародні нормативно-правові акти.



Інформаційна кампанія з популяризації механізмів залучення та участі громадян в межах проєкту «Дослідження участі громадськості у процесах прийняття владних рішень у партнерських громадах Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

Які нормативно-правові акти регулюють залучення громадян? Відповідно до Конституції України міжнародні договори, які ратифікувала Верховна Рада України, є невіддільною частиною українського законодавства.

 

Ознайомимося з основними з них:

  1. Міжнародний пакт ООН про громадянські і політичні права ратифікований 19 жовтня 1973.

Стаття 25 Пакту проголошує:

«Кожний громадянин повинен мати без будь-якої дискримінації, згаданої в статті 2, і без необґрунтованих обмежень право і можливість:

а) брати участь у веденні державних справ як безпосередньо, так і за посередництвом вільно обраних представників;

б) голосувати і бути обраним на справжніх періодичних виборах, які проводяться на основі загального і рівного виборчого права при таємному голосуванні і забезпечують свободу волевиявлення виборців;

в) допускатися в своїй країні на загальних умовах рівності до державної служби».

 

  1. Базовим актом, який визначає засади місцевого самоврядування, є Європейська хартія місцевого самоврядування, яку Верховна Рада України ратифікувала 15 липня 1997 року, створивши тим самим правові передумови для запровадження в Україні європейських принципів організації публічної влади.

 

Відповідно до статті 3 Європейської хартії:

1. Місцеве самоврядування означає право i спроможність органів місцевого самоврядування, в межах закону, здійснювати регулювання і управління суттєвою часткою державних справ, які належать до їхньої компетенції, в інтересах місцевого населення.

2. Це право здійснюється радами або зборами, члени яких вільно обираються таємним голосуванням на основі прямого, рівного, загального виборчого права і які можуть мати підзвітні їм виконавчі органи.

Друга частина цієї статті наголошує на можливості використання для вирішення місцевих проблем різних форм безпосередньої демократії.

 

  1. Конвенція про доступ до інформації, участь громадськості в процесі прийняття рішень та доступ до правосуддя з питань, що стосуються довкілля, яку було ратифіковано 6 липня 1999 року.

Тим самим Україна взяла на себе зобов’язання забезпечити на національному рівні участь громадськості у:

• прийнятті рішень щодо конкретних видів діяльності (стаття 6 Конвенції);

• питаннях розробки планів, програм і політичних документів, пов’язаних із навколишнім середовищем (стаття 7 Конвенції);

• підготовці нормативних актів виконавчої влади і/або загальнообов’язкових юридичних актів (стаття 8 Конвенції).

При цьому в Конвенції (частина 4 статті 6) наголошується, що «Кожна із Сторін забезпечує участь громадськості вже на ранньому етапі, коли відкриті всі можливості для розгляду різних варіантів, і коли участь громадськості може бути найбільш ефективною».

 




 Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє
Автор: Lubotin   Додано: 23 квітня 2024   Переглядів:10   Категорія - [Головна]
 

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє

Чи можна заяву про реєстрацію програмного РРО подати у паперовому вигляді через Центр обслуговування платників?

 

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що заява про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою №1-ПРРО (додаток 1 до Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020 № 317, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2020 за № 635/34918) (далі – Заява) подається до ДПС (фіскального сервера контролюючого органу) засобами інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет», вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua, програмного інтерфейсу (API) або засобами комунікацій, тобто тільки в електронному вигляді.

Про реєстрацію ПРРО суб’єкту господарювання через «Електронний кабінет» направляється електронне повідомлення у вигляді квитанції, із зазначенням присвоєного фіскального номера ПРРО.

Після включення програмного РРО до реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій він може використовуватись суб’єктом господарювання. 

Нагадаємо, що реєстр ПРРО розміщено у відкритій частині інформаційно-комунікаційної системи «Електронний кабінет» (cabinet.tax.gov.ua) та на вебпорталі ДПС у розділі «Реєстри» (tax.gov.ua).

 




 Моя податкова
Автор: Lubotin   Додано: 23 квітня 2024   Переглядів:11   Категорія - [Головна]
 

Моя податкова

Отримуйте податкову знижку за допомогою мобільного застосунку

 

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що для подання річної декларації про майновий стан і доходи на податкову знижку необхідно завантажити мобільний застосунок «Моя податкова» в AppStore або GooglePlay, ідентифікуватися онлайн за допомогою файлового або хмарного КЕП будь-якого надавача.

Зайти у  розділ «Послуги»:

- обрати «Подати декларацію про майновий стан і доходи»;

- вказати суму витрат відповідного виду;

-вказати реквізити банківського рахунку (інша інформація про банківський рахунок заповниться автоматично);

- прикріпити документи в електронному вигляді (додатки можуть бути додані у pdf-форматі або фото);

- підписати та надіслати.

Скористатися податковою знижкою за витратами 2023 року можна протягом усього поточного року, для цього необхідно подати податкову декларацію про майновий стан і доходи до контролюючих органів до 31 грудня 2024 року включно. 

Звертаємо увагу, право на отримання податкової знижки не переноситься на наступний рік. Тобто, засвідчити свої витрати, аби повернути частину коштів за 2023 рік можна лише до кінця 2024 року.  

 




 Життя не перемогти, допоки живе любов!
Автор: Lubotin   Додано: 23 квітня 2024   Переглядів:10   Категорія - [Головна]
 

Життя не перемогти, допоки живе любов!



Ми щиро бажаємо новоствореній сім’ї родинного затишку, благополуччя, любові і щасливого спільного життя у вільній Україні.

Триває війна, яка навчила всіх нас більше цінувати життя в усіх його проявах та дорожити тим, що є. Не зважаючи на збройну агресію росії, українці не втрачають духу та силу віри: люди закохуються й одружуються, бо кохання – це почуття, заради якого хочеться жити, це стимул чекати й дочекатися, боротися й перемагати.

У міській громаді закохані Максим і Оксана поєднали свої долі в одну.

Ми щиро вітаємо закоханих і бажаємо новоствореній сім’ї родинного затишку, благополуччя, любові і щасливого спільного життя у вільній Україні. Хай на життєвому шляху панує злагода, взаєморозуміння і підтримка.

Мирного неба в мирній Україні!

Все буде Україна!

 




 Водопровідно-каналізаційне комунальне управління Люботинської міської ради запрошує на роботу:
Автор: Lubotin   Додано: 23 квітня 2024   Переглядів:11   Категорія - [Головна]
 

Водопровідно-каналізаційне комунальне управління Люботинської міської ради запрошує на роботу:

За більш детальною інформацією звертатися за адресою: м. Люботин, вул. Ушакова, 3А, або за телефоном: (057) 741 33 27



Водопровідно-каналізаційне комунальне управління Люботинської міської ради запрошує на роботу:
- слюсаря аварійно-відновлювальних робіт каналізаційного господарства;
- машиніста насосних установок каналізаційного господарства;
- електромонтера з експлуатації розподільних мереж.
За більш детальною інформацією звертатися за адресою: м. Люботин, вул. Ушакова, 3А, або за телефоном: (057) 741 33 27

 




 Оголошення ВККУ
Автор: Lubotin   Додано: 23 квітня 2024   Переглядів:11   Категорія - [Головна]
 

Оголошення ВККУ

Наполегливо просимо дотримуватись правил користування каналізаційними мережами задля запобігання створенню аварійних ситуацій.

 



Шановні мешканці вул. Будівельної, вул. Ціолковського та інші абоненти ВККУ Люботинської міської ради!

У зв’язку з частими заторами на мережі централізованого водовідведення по вул. Будівельній та вул. Ціолковського 22.04.2024 року було проведено ревізію оглядових колодязів. Під час обстеження було виявлено засмічення мережі водовідведення ганчір’ям, харчовими відходами, предметами особистої гігієни. Дані відходи забивають каналізаційний трубопровід, що в свою чергу призводить до частих заторів на мережі централізованого водовідведення. Мешканці житлових будинків, не замислюючись про шкоду, викидають до мереж водовідведення різного роду заборонені правилами користування каналізаційними мережами предмети та речовини: ганчір’я, особисті речі, будівельні матеріали тощо. Наполегливо просимо дотримуватись правил користування каналізаційними мережами задля запобігання створенню аварійних ситуацій.

НАГАДУЄМОнедопустиме у мережі водовідведення потрапляння піску, будівельного сміття, сухих й розведених будівельних сумішей і їх залишки, ганчірок, вати, предметів особистої гігієни, харчових відходів, скла, металевих й дерев’яних предметів, хутра та волосся. А також, легкозаймистих рідин, кислот, масел!

Будьте розсудливими та відповідальними!

З повагою, адміністрація ВККУ Люботинської міської ради.

 




 Що таке «участь громадськості», «залучення громадськості», рівні та навіщо це потрібно?
Автор: Lubotin   Додано: 23 квітня 2024   Переглядів:11   Категорія - [Головна]
 

Що таке «участь громадськості», «залучення громадськості», рівні та навіщо це потрібно?

Інформаційна кампанія з популяризації механізмів залучення та участі громадян в межах проєкту «Дослідження участі громадськості у процесах прийняття владних рішень у партнерських громадах Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»



Інтегруючи різні підходи та трактування, поняття «громадська участь» можна визначити як систему дій, методів, інструментів та механізмів (об’єднаних логікою відповідного алгоритму) участі громадян у визначенні та вирішенні їхніх проблем та адвокації інтересів у громаді.

Ідея залучення громадян полягає в тому, щоб усі громадяни, незалежно від статі, національності, стану здоров’я тощо, мали певні повноваження щодо рішень, які впливають на їхнє життя.

Хоча терміни «залучення» та «участь» часто використовуються як взаємозамінні, насправді вони не є тотожними, адже між ними є дуже важлива відмінність. Вона полягає у ролі, яку відіграють громадяни в цих процесах.

Якщо при залученні громадянам пропонують активно долучитися до ініціатив органів місцевої влади, то ініціатива при процесі участі може надходити лише від громадян.

Звичайно, залучення та участь громадян мають одну й ту ж саму мету - покращення рівня державних послуг та розробки більш орієнтованих на реальні проблеми громадян політик. Проте ініційовані вони різними учасниками процесу.

Залучення громадян є ініціативою згори донизу й ініціюється органом місцевого самоврядування (ОМС). Представники ОМС запрошують громадян долучитися до процесу обговорення, оцінки нових політик та проєктів, які були розроблені ОМС.

Участь громадян є низовою ініціативою, побудованою знизу догори.

 




 Згадаємо полеглих Героїв.
Автор: Lubotin   Додано: 23 квітня 2024   Переглядів:12   Категорія - [Головна]
 

Згадаємо полеглих Героїв.

Олександр ПАВЛЕНКО і Андрій ГНІДЕЦЬ.

 

Згадаємо полеглих Героїв. Згадаємо полеглих Героїв.


 

Третій рік не вщухає запекла боротьба українського народу проти нашестя ворога. Цей період є періодом тяжких випробувань для українців, які несуть тягар агресії та захищають свою свободу. Сила духу і жага до волі нашого народу стали взірцем для багатьох країн світу, що підтримують Україну в її боротьбі. І саме на скромних і патріотичних захисниках тримається оборона країни. Та кращі представники народу гинуть у боротьбі з ворогом.
Два роки тому, 23 квітня, загинули два друга-побратима Олександр ПАВЛЕНКО і Андрій ГНІДЕЦЬ. На війні були з перших днів і загинули при попаданні в окоп ворожого снаряду.
Павленко Олександр Анатолійович, 30.03.1981 р. н. Навчався у загальноосвітній школі № 7, гімназії № 1. Працював у службі охорони.
На другий день війни, 25 лютого вже був біля військкомату. Старший солдат Олександр Павленко служив в одному з підрозділів Національної гвардії.
23 квітня російські окупанти вели прицільний обстріл позиції українських захисників поблизу міста Балаклея. 40 хвилин під щільними обстрілами гвардійці відбивали атаку, поки їх накривала крупнокаліберна артилерія. Один з російських снарядів потрапив у бліндаж. Олександр отримав поранення, несумісні з життям, і загинув на місці.
Указом Президента України від 24 травня 2022 року № 368 «Про відзначення державними нагородами» за особисту мужність і самовіддані дії, виявлені у захисті державного суверенітету та територіальної цілісності України, вірність військовій присязі Олександр ПАВЛЕНКО нагороджений орденом «За мужність» ІІІ ступеня.
Похований 27 квітня на Гиївському цвинтарі.
Гнідець Андрій Іванович, 24.04. 1975 р. н. Народився у Львівській області. На фронті – з перших днів, доброволець.
Солдат Андрій Гнідець обороняв Харківщину з перших днів повномасштабного вторгнення Росії в Україну. Служив в одному з підрозділів Нацгвардії у Харкові.
Олександр Павленко і Андрій Гнідець товаришували сім’ями більше 10 років. Разом чоловіки любили полювання і зналися на зброї. Коли Олександр зателефонував Андрію і сказав, що йде служити, то Андрій відповів, що також іде служити разом із ним.
Олександр та Андрій, як справжні друзі, проходили службу в одному підрозділі і знаходилися на одній позиції. Загинули 23 квітня поблизу міста Балаклея, отримавши поранення, несумісні з життям.
Указом Президента України від 24 травня 2022 року № 368 «Про відзначення державними нагородами» за особисту мужність і самовіддані дії, виявлені у захисті державного суверенітету та територіальної цілісності України, вірність військовій присязі Андрій ГНІДЕЦЬ нагороджений орденом «За мужність» ІІІ ступеня.
Похований 27 квітня на Гиївському цвинтарі.
Герої не вмирають!
Світла пам’ять Героям і Вічна Слава!



 ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
Автор: Lubotin   Додано: 22 квітня 2024   Переглядів:20   Категорія - [Головна]
 

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

про проведення громадського обговорення пропозицій щодо перейменування вулиць, провулків, в’їздів та тупиків Люботинської міської територіальної громади

22.04.2024 17:00


     Виконавчий комітет Люботинської міської ради Харківської області інформує про початок проведення громадського обговорення пропозицій щодо перейменування вулиць, провулків, в’їздів та тупиків Люботинської міської територіальної громади у формі електронних консультацій та запрошує усіх бажаючих долучитись до обговорення даного питання.

Організатор громадського обговорення:

     Міський голова Леонід ЛАЗУРЕНКО, Виконавчий комітет Люботинської міської ради Харківської області.

     На виконання Закону України № 3005-ІХ від 21.03.2023 “Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії”, який передбачає деколонізацію топонімів (географічних назв), відповідно  до постанови Кабінету Міністрів України від 24.10.2012 р. № 989 “Про затвердження Порядку проведення громадського обговорення під час розгляду питань про присвоєння юридичним особам та об’єктам права власності, які за ними закріплені, об’єктам права власності, які належать фізичним особам, імен (псевдонімів) фізичних осіб, ювілейних та святкових дат, назв і дат історичних подій”, згідно розпорядження міського голови Леоніда ЛАЗУРЕНКА від 19.04.2024 № 67  “Про проведення громадського обговорення щодо перейменування вулиць, провулків, в’їздів та тупиків на території Люботинської міської територіальної громади” зазначений перелік вулиць і провулків, в’їздів та тупиків, а також найменування, які пропонується їм присвоїти, визначено за пропозиціями міського голови, комісії з найменування та встановлення пам’ятних знаків.

 

Завнтажити документи: 8204_informatciyne_povidomlennya_pro_provedennya_gromad.docx [92.14 Kb] (cкачувань: 0)
8205_rozporyadzhenya_67_vid_19_04_2024_pro_provedennya_.pdf [2.7 Mb] (cкачувань: 0)




 Оголошується конкурс з відбору суб'єктів оціночної діяльності
Автор: Lubotin   Додано: 22 квітня 2024   Переглядів:14   Категорія - [Головна]
 

Оголошується конкурс з відбору суб'єктів оціночної діяльності,

які залучені до проведення незалежної експертної оцінки комунального майна Люботинської міської територіальної громади, що підлягає приватизації



1.Балансоутримувач: Виконавчий комітет Люботинської міської ради Харківської області.
2.Назва та місцезнаходження об’єкта:
2.2. Житловий будинок, з господарськими будівлями та спорудами, зальною площею 40,90 кв.м., розташований за адресою: вул. Полтавський шлях № 89/2, м. Люботин, Харківська область.
2.3. Житловий будинок, з господарськими будівлями та спорудами, зальною площею 49,30 кв.м., розташований за адресою: вул. Злагоди № 69/13, м. Люботин, Харківська область.
2..4. Житловий будинок, з господарськими будівлями та спорудами, зальною площею 53,20 кв.м., розташований за адресою: вул. Садова № 36, м. Люботин, Харківська область.
2.5. Житловий будинок, зальною площею 66,40 кв.м., розташований за адресою: вул. Леся Курбаса № 8, м. Люботин, Харківська область.
3.Мета проведення незалежної оцінки: визначення вартості майна для приватизації.
4.Претендентам на участь у конкурсі необхідно подати такі документи:
-заяву на участь у конкурсі;
-копії установчих документів;
-копії кваліфікаційних документів оцінювачів, які працюють у штатному складі та яких буде залучено до проведення оцінки і підписання звітів про оцінку майна;
-копію сертифіката суб’єкта оціночної діяльності, виданого претенденту фондом державного майна;
-інформацію про претендента – учасника конкурсу (документ про досвід роботи оцінювача, кваліфікація та інше).
5.Конкурсні пропозиції учасників щодо вартості виконання робіт з оцінки даних об’єктів, калькуляції витрат та терміну виконання робіт подаються конкурсній комісії у запечатаних конвертах з описом підтверджуючих документів, що там містяться.
6.Конкурс відбудеться 06.05.2024 р. о 10-00 год. Документи із супровідним листом подаються до Люботинської міської ради за адресою: вул. Слобожанська, 26, кабінет №1. Останній день подання конкурсних пропозицій — 01.05.2024р.
Телефони для довідок: 741-11-63.
 
Начальник відділу з питань розвитку                                                            
інфраструктури міста та благоустрою
Ірина ЦАПЕНКО

 




 Відключення електропостачання
Автор: Lubotin   Додано: 22 квітня 2024   Переглядів:18   Категорія - [Головна, Відключення електропостачання]
 

Відключення електропостачання

з 25.04.2024 09:00:32 по 25.04.2024 17:00:59


- Харківський р-н, м.Люботин в-дЗахідний; вул.Слобожанська; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-д8 Березня б.4; б.6; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дЗахідний б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.18; б.19; б.20; б.21; б.22; б.24; б.3; б.4; б.5; б.6; б.7; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дКарачевьский б.3; б.4; б.5; б.6; б.7; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дСлов`янський б.3; б.4; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.8 Березня б.10; б.12; б.12М; б.14; б.16; б.18; б.18/2; б.1А, кв.1; б.1А, кв.2; б.1Г; б.1Ж; б.1К; б.1Л; б.20; б.22; б.24; б.26/1; б.28; б.2А; б.30; б.4; б.6; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Західна б.1; б.10, кв.1; б.11/7; б.11А; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.17/2; б.18; б.19; б.20; б.21; б.22; б.23; б.24; б.25; б.26/33; б.27; б.28; б.29; б.3; б.30; б.31; б.32/1; б.33; б.33А; б.34; б.35; б.36; б.37; б.38; б.39; б.4/1; б.40; б.41/11; б.42; б.43А; б.49; б.5; б.51; б.53; б.7; б.9/10; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Мельнична б.10; б.10А; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18; б.19; б.20; б.21; б.22; б.23; б.24; б.25; б.26; б.27; б.28/2; б.29; б.29/2; б.3; б.30; б.30/2; б.30/3; б.31; б.32; б.33; б.35; б.37; б.4/2; б.5; б.6/2; б.7; б.8; б.9; б.9А; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Озерянська б.11; б.13/47; б.14; б.16; б.16А; б.18; б.18/2; б.20/45; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Проточна б.10; б.2; б.3; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Слобожанська б.79/2; б.79А/2А; б.85; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Вороніна б.38; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Загону ’’Азов’’ б.3; б.4; б.5; б.6; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Західний б.1/8; б.13; б.19; б.2/6; б.25; б.5; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Мельничний б.3; б.4; б.6; б.6А; б.8; 

 




 Відключення електропостачання
Автор: Lubotin   Додано: 22 квітня 2024   Переглядів:14   Категорія - [Головна, Відключення електропостачання]
 

Відключення електропостачання

з 24.04.2024 09:00:58 по 24.04.2024 17:00:59


- Харківський р-н, м.Люботин, в-дІндустріальний б.4; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дКленовий б.2; б.4; б.6; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Індустріальна б.4; б.6; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Клинова б.13; б.15; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Петрівська б.1/1; б.10; б.11; б.12; б.12А; б.13; б.14; б.15/1; б.16; б.17А; б.18; б.19; б.2; б.20; б.21/1; б.23; б.24; б.25; б.26; б.27; б.28; б.29; б.3/2; б.30; б.31; б.32; б.33; б.34; б.35/1; б.36; б.37/2; б.39; б.39А; б.4/3; б.5/5; б.6/2; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Табірна б.1; б.10; б.12; б.2; б.2А; б.2Б; б.2В; б.2Г; б.2Д; б.2Е; б.3/41; б.4; б.5А; б.6; б.7; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Інтернаціональний б.2/1; б.3; б.3А; б.4; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Володимира Захарченка б.3; б.4; б.4А; б.5; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Дубового б.3; б.4; б.6; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Петрівський б.1; б.11; б.2/4; б.7; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Світлий б.3; б.4; б.7; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Сумський б.2; б.3; 

 




 Відключення електропостачання
Автор: Lubotin   Додано: 22 квітня 2024   Переглядів:12   Категорія - [Головна, Відключення електропостачання]
 

Відключення електропостачання

з 23.04.2024 09:00:10 по 23.04.2024 17:00:59


- Харківський р-н, м.Люботин м-нСоборний; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дДепутатський б.3; б.4; б.5; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дКаховський б.3; б.4; б.6; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дСтарошкільний б.4; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дШкільний б.3; б.4; б.5; б.6; б.7; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Деповська б.71/1; б.75/2; б.77; б.79; б.81; б.83; б.85/1; б.87/2; б.91/20; б.93/27; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Магістральна б.24; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Слобожанська б.6/1; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Шкільна б.1; б.10; б.11/19; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.18; б.20/21; б.22; б.4; б.5; б.6; б.7/1; б.8; б.9/12; 
- Харківський р-н, м.Люботин, м-нСоборний б.1; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Бібліотечний б.10; б.13; б.15; б.16; б.16/1; б.17; б.18; б.23; б.23А; б.25; б.4; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Старо-Шкільний б.3; б.3А; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8; 

- Харківський р-н, м.Люботин, в-дЛуговий б.10; б.4; б.6; б.7; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Слобожанська б.106; б.108; б.110; б.112; б.114; б.116; б.118; б.120; б.122; б.124; б.126; б.127; б.128; б.129; б.130; б.131; б.131/1; б.132; б.134; б.135; б.136; б.137; б.139; б.141; б.143; б.151; б.153; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Лиманський б.4; б.6; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Луговий б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18/2; б.19; б.19А; б.2; б.20/1; б.21; б.22; б.23; б.2А; б.3; б.4/2; б.5; б.6; б.6/1; б.7; б.8; б.9;

 




 Відключення електропостачання
Автор: Lubotin   Додано: 22 квітня 2024   Переглядів:14   Категорія - [Головна, Відключення електропостачання]
 

Відключення електропостачання

з 22.04.2024 09:00:12 по 22.04.2024 17:00:59


- Харківський р-н, м.Люботин вул.Джерелянська; пров.Деповський; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Гастело б.1/40; б.10; б.11; б.12; б.13; б.15; б.3; б.4; б.5; б.6; б.6А; б.7; б.8; б.8А; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Джерелянська б.23; б.25; б.27; б.28; б.29; б.30; б.31; б.32; б.33; б.34А; б.35; б.36; б.38; б.40; б.42/32; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Злагоди б.24; б.26; б.28; б.30/37; б.33; б.34; б.35; б.36; б.37; б.38/2; б.39; б.41; б.42; б.43; б.44; б.45А; б.46; б.47; б.48; б.49; б.51/1; б.53/2; б.55; б.57; б.59; б.60; б.61; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Робоча б.1А; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Деповський б.10; б.11; б.13; б.14/7; б.15; б.2А; б.3; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8; б.9; 

 




 Шановні абоненти ВККУ Люботинської міської ради!
Автор: Lubotin   Додано: 18 квітня 2024   Переглядів:43   Категорія - [Головна]
 

Шановні абоненти ВККУ Люботинської міської ради!

У зв’язку з проведенням ремонтних робіт на приватній мережі водопостачання за адресою: вул. Ушакова, 3-б, 18.04.2024 року з 08.00 до 16.00 години (орієнтовно) буде припинено подачу води



за наступними адресами: вул. Червона, вул. Зелена, вул. Деповська, вул. Злагоди, вул. Ветеринарна, вул. Ушакова, вул. Слобожанська, вул. Шкільна, вул. Робоча, вул. Р. Тичинського, вул. Підгірна, вул. Каманіна, вул. Першотравнева, вул. К. Шульженко, вул. Б.Хмельницького, вул. Тургенєва, вул. Дружби, вул. Мюдівська, вул. Шмідта, вул. Збройних сил України, вул. Веселкова, вул. Касіча, вул. Весела, вул. Ключова, вул. М.Вербицького, вул. Данилевського, вул. Г.Хоткевича, вул. Санжарівська, вул. Громова, вул. Західна, вул. 8 Березня, вул. Молокова, вул. Гагаріна, вул. Мар’янівська,  вул. Лікарняна, вул. Мельнична, вул. Слюсарна, вул. Ціолковського, вул. Будівельна та інші прилеглі вулиці, провулки та в'їзди.

    
Просимо вибачення за тимчасові незручності.

Адміністрація ВККУ Люботинської міської ради
Телефон для довідок 7412705