Інформація
Автор: Lubotin   Додано:14 вересня 2010   Переглядів:1349   Категорія - [Головна]
 
 (голосів: 1)

Інформація

про підготовку управління праці та соціального захисту населення виконкому Люботинської міської ради, територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Люботинської міської ради до сталого функціонування в осінньо-зимовий період 2010 – 2011 років

 

Управління праці та соціального захисту населення

 

Підготовка приміщень до осінньо-зимового періоду:

Станом на 01.09.2010р. в управлінні праці та соц.захисту населення заборгованості по оплаті за використані енергоносії немає.

Договори на постачання природного газу, води та електроенергії укладені.

 

Робота з призначення субсидій населенню за спрощеним порядком

Кількість поданих заяв на призначення субсидій з 01.08.2010 - 174, з них призначено - 9, листів, що надійшли "Укрпоштою" – 165 . Надані запити до організацій, що надають комунальні послуги.

З початку року нараховано субсидій на житлово-комунальні послуги -
66 сім’ям  на суму 233,4 тис.грн., перераховано організаціям -232,1 тис.грн (з урахуванням заборгованості минулих років), нараховано субсидій на тверде паливо та скраплений газ - 63 сім’ям на суму
27,8 тис.грн., перераховано -25,2 тис.грн., заборгованість - 2,7 тис.грн.

Перерахунок у зв’язку зі зміною % обов’язкової частини платежу не проведено в зв’язку з тим, що справи які підлягають перерахунку відсутні.

Кількість підприємств житлово-комунальної сфери, з якими взаємодіє управління 9, не налагоджено електронний обмін даними з наступними підприємствами:

Люботинське комунальне житлово-ремонтне експлуатаційне управління – 17 чол.

Люботинське водопровідно-каналізаційне комунальне управління -230 чол.

ТОВ "Караванський завод кормових дріждів"- 2 чол.

Відділкова лікарня – 1 чол.

ВАТ "Люботинський сад" – 5 чол.

Структурний підрозділ "Енергозбут" сумського лінійного відділу – 4 чол.

 

Заходи щодо організації роботи по спрощеному порядку:

- утворена робоча комісія з питань координації роботи та здійснення контролю за виконанням спрощеного порядку надання населенню житлових субсидій. Проведено 5 засідань цієї комісії по оперативному вирішенню проблемних питань із запрошенням керівників комунальних підприємств для призначення субсидій за спрощеним порядком;

- створена оперативна робоча група по забезпеченню призначення субсидій за спрощеним порядком громадянам, які мають на це право.

- для вирішення питань, пов’язаних з призначенням житлових субсидій, при управлінні праці та соціального захисту населення створено штаб з координації цієї роботи;

- в управлінні діє «гаряча  лінія» за номером 741-16-06. Станом на 13.09.2010р. на «гарячу лінію» звернулось 473  особи.

- встановлений зручний для населення графік роботи єдиної приймальні громадян: приймальня працює без обідньої перерви щоденно з 8.00 до 17.00.

- проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота: через районну газету та місцеве радіомовлення, інформація про спрощений порядок призначення житлових субсидій  розміщена в фойє управлінь праці та соціального захисту населення та Пенсійного  фонду, центра зайнятості, відділень зв’язку та банків,  проводяться зустрічі з громадянами району за місцем проживання.

-  особи, які направлені районним центром зайнятості на громадські роботи інформують населення за місцем проживання про спрощений порядок призначення житлових субсидій. Інформація донесена до 168 сімей.

Станом на 13.09.10 оргтехніка не придбана.

 

Надання пільг населенню.

Станом на 01.08.2010 року пільгами на житлово-комунальні послуги  скористувалися 4643 сімей пільговиків, яким нараховано пільги на загальну суму 1419,8 тис. грн. та профінансовано -  1441,8 тис. грн..

На придбання твердого палива в 2010 році мають право 206 сімей пільговиків, станом на 01.08.2010р. скористувалися правом 183 сімей на загальну суму 31,3 тис. грн.

На придбання скрапленого балонного газу мають право 139 сімей пільговиків, скористувалися правом 125 сімей пільговиків на загальну суму
3,2 тис. грн.

До кінця поточного року при надходженні фінансування пільг на тверде  паливо та скраплений газ отримають всі особи, які мають на це право.

 

Організація роботи щодо запобігання загибелі бездомних громадян від переохолодження.

Поновлено роботу оперативного штабу для вжиття термінових заходів, спрямованих на запобігання загибелі бездомних громадян від переохолодження під час надзвичайних ситуацій в осінньо-зимовий період.

При територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Люботинської міської ради та при Червоному Хресті діють пункти прийому та роздачі гуманітарної допомоги (теплі речі, одяг, взуття тощо ).

У Люботинській міській лікарні та Люботинському територіальному центрі передбачено 2 додаткових ліжко-місця для бездомних громадян.

Серед населення посилена інформаційно-роз’яснювальна робота щодо дій управління праці та соціального захисту населення, органів місцевого самоврядування з питання отримання бездомними громадянами необхідної допомоги.

 

Територіальний центр соціального обслуговування

(надання соціальних послуг) Люботинської міської ради

 

Підготовка приміщень до осінньо-зимового періоду

Приміщення терцентру підготовлено до роботи в осінньо-зимовий період. Проблемних питань немає, заборгованість за енергоносії  та комунальні послуги відсутня, договори з комунальними підприємствами на постачання води, газу, електроенергії укладені.

 

Робота з підопічними

Терцентр надає соціально-побутові послуги в домашніх умовах 211 одиноким людям похилого віку та інвалідам.

На даний час проводиться робота по оформленню субсидій на комунальні послуги.

Робота по забезпеченню підопічних твердим паливом буде завершена до
01 жовтня 2010 року, надаються безкоштовні послуги з порубки, складуванню дров, поточному ремонті осель, утепленню вікон, дверей.

Підопічні терцентру в 2010 році отримали гуманітарну допомогу у вигляді теплого одягу та взуття.

Соціальні робітники надають допомогу підопічним у зборі врожаю з присадибних ділянок, консервуванні, закладанню овочів до льохів, а також закупівлі овочів на ринках. 

 

 

 

 

 

Заступник начальника управління   О.А. Горбунова

 

Санжаревська, 741-17-30

Бутенко, 741-16-06

Вакуленко, 741-01-31

Бондар, 741-09-69