Веб-портал міста Люботин » Головна » Гра - це іскра, що запалює вогник допитливості

 Гра - це іскра, що запалює вогник допитливості
Автор: Svetlana   Додано:6 грудня 2019   Переглядів:688   Категорія - [Головна]
 
 (голосів: 0)

«Гра - це іскра, що запалює вогник допитливості»

В.А.Сухомлинський

 

            Ні для кого не секрет, що теоретичні дисципліни, такі як сольфеджіо та музична література, є одними з найскладніших в процесі навчання в музичній школі. Тому поряд з працею та навчанням доцільно застосовувати різні види ігрової діяльності: різні настільні ігри, такі як:музичне лото, ритмічне доміно, ребуси, шаради, чайнворди, кросворди, загадки та різноманітні конкурси. Застосування ігрових форм роботи в навчанні допомагає учням легше засвоювати нові знання, займатися з радістю та захопленням. Традиційна методика вивчення предметів теоретичного циклу, котра доповнена ігровими технологіям робить заняття живими та цікавими.

            Однією з таких розвиваючих ігор-конкурсів є брейн-ринг, націлений на виховання естетичного виховання дитини, залучення його до музичної культури та закріплення міжпредметних зв’язків в системі додаткового навчання дітей. Брен-ринг може стати гарним засобом мотивації учнів на різних ступенях навчання та підтримки інтересу до таких предметів як музична література та сольфеджіо.       

            Саме з цією метою днями у Люботинський ДМШ у сьомому класі було проведено брейн-ринг за темою «Російська п’ятірка або композитори Могучої кучки». Учні методом жеребкування , розділилися на дві команди, кожна з яких обрала собі назву та капітана. Команду «Музичні бобри» очолив  Бобров Олександр , а команда «Юні дівчата» йшла до перемоги під керівництвом Еткало Ярослави. Гра складалася з чотирьох раундів. Перший раунд мав назву «Розминка». Кожна з команд по черзі витягувала конверт, в якому було 10 запитань та відповідала на них. Другий раунд називався  «Вгадай жанр» учні слухали музичні фрагменти та вгадували жанр. Піднявши одну з заздалегідь підготовлених для них шести табличок. В третьому раунді, який мав назву «Вгадай портрет» кожна з команд по черзі обирала портрет композитора та за питаннями-підказками вгадувала його прізвище. Заключним, четвертим раундом була «Музична вікторина», де учні вгадували композитора та назву 12-ти музичних фрагментів.

            Обидві команди виступили дуже достойно, кожен з учнів показав себе грамотним та ерудованим. Але перемогу у цій грі одержала команда «Юні дівчата» у складі: Еткало Ярослава, Грабун Наталія, Кулішенко Аліна і Балакірєва Дарья. Всі учасники змагання отримали солодощі та море цікавих вражень.

Гра - це іскра, що запалює вогник допитливості
Гра - це іскра, що запалює вогник допитливості
Гра - це іскра, що запалює вогник допитливості
Гра - це іскра, що запалює вогник допитливості

Викладач музично-теоретичних

дисциплін ДМШ

А.ЧЕРНАТІ