Веб-портал міста Люботин » Головна » Запрацювала платформа, що спростить взаємодію громадян і Центрів адмінпослуг

 Запрацювала платформа, що спростить взаємодію громадян і Центрів адмінпослуг
Автор: Lubotin   Додано:7 вересня 2021   Переглядів:162   Категорія - [Головна]
 
 (голосів: 0)

Платформа "Дія"

Запрацювала платформа, що спростить взаємодію громадян і Центрів адмінпослуг

Джерело: https://kharkivoda.gov.ua/news/111649

 

Мінцифри запустило платформу Дія Центр – онлайн-майданчик, що полегшить щоденну роботу Центрів надання адміністративних послуг.

Запуск Платформи Дія Центр у Міністерстві цифрової трансформації називають наступним кроком до сучасного держсервісу в кожному куточку України.

Зараз ключовою точкою доступу до держпослуг є ЦНАП. Лише за перше півріччя цього року українці отримали там понад 10 млн послуг.

«Кожен українець, який планує візит за адмінпослугою, вже зараз зможе на платформі сформувати маршрут до найближчого Центру, перевірити актуальний графік його роботи, доступні основні та додаткові послуги, а також оцінити якість обслуговування. Незабаром з’явиться довгоочікувана можливість — попередній запис до Центру онлайн. Ми плануємо запустити цю функцію у 2022 році та масштабувати на всі ЦНАПи в Україні, а їх вже понад 2,2 тис. точок. Це дозволить взагалі прибрати таке явище, як черги за держпослугами, з життя людей», — зазначила заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.

На платформі Дія Центр громадяни зможуть:

  • дізнатися інформацію про роботу Центрів;
  • знайти та сформувати маршрут до найближчого до себе Центру;
  • перевірити ефективність Центрів на дашбордах;
  • залишити відгук про візит до Центру;
  • записатися до Центру онлайн (у 2022 році).

Для працівників ЦНАП стануть доступними:

  • модуль дистанційного навчання;
  • роз'яснення та рекомендації щодо роботи;
  • актуальні шаблони та зразки документів;
  • всі навчальні матеріали за останні роки;
  • інформація щодо програм фінансової підтримки для ЦНАП;
  • результати моніторингу ЦНАП на дашборді.

«Важливо, що вразливі групи населення, які з тих чи інших причин не могли обслуговуватися у стаціонарних ЦНАП, отримають інструмент, що полегшить їх доступ до всього спектра запропонованих послуг»,— зазначив менеджер проекту «Цифрові, інклюзивні, доступні: підтримка цифровізації державних послуг в Україні (Підтримка DIA)», ПРООН в Україні Володимир Брусіловський.