Веб-портал міста Люботин » Головна » Про підсумки участі в VІ обласному фестивалі «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують» у 2023 р

 Про підсумки участі в VІ обласному фестивалі «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують» у 2023 р
Автор: Lubotin   Додано:5 червня 2023   Переглядів:66   Категорія - [Головна]
 
 (голосів: 0)

Про підсумки участі в VІ обласному фестивалі «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують» у 2023 р



Щиро вітаємо наших переможців, бажаємо творчого натхнення, невичерпних ідей та подальших успіхів!

Джерело: https://lmiskvo.org.ua/2905.htm

 

Упродовж березня – травня 2023 року КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» було проведено VІ Фестиваль «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують» за темою «Дистанційне навчання в період воєнного стану».

До участі у Фестивалі педагогічними працівниками закладів освіти Люботинської міської територіальної громади було надано  29 робіт, в яких конкурсанти представили опис власного досвіду застосування інноваційних технологій, методів, форм і моделей організації освітнього процесу.

Дипломами обласного Фестивалю було відзначено 21 роботу освітян, що становить 72, 5 % від загальної кількості представлених робіт. Дипломами І ступеня відзначено – 5 робіт, дипломами  ІІ ступеня – 5 робіт, дипломами ІІІ ступеня – 11 робіт.

Люботинська міська територіальна громада була визнана лідером за кількістю поданих робіт та кількістю переможців.

Щиро вітаємо наших переможців, бажаємо творчого натхнення, невичерпних ідей та подальших успіхів!

Ви – неймовірні! Тримаємо освітній фронт! Все буде Україна!

 

Переможці обласного фестивалю «добрих практик» освітян Харківщини 

 «Майстри педагогічної справи презентують» у 2023 році 

Номінація 

ПІБ автора роботи 

Заклад освіти 

Тема 

Кільк. 

  балів 

Міс 

        Місце 

«Управління освітою»

Малік Володимир Геннадійович Трипольська Ольга

Олександрівна

 

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4

 

Дистанційне навчання в період воєнного стану: управлінський аспект

42 

І

«Початкова освіта»

Блізнякова Олена Анатоліївна

Люботинська гімназія № 5

Освітній кейс навчального дня

як ефективний спосіб дистанційного та змішаного навчання (з досвіду роботи)

42

І

«Зарубіжна література»

 

Говор Марина Володимирівна

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6

 

Використання дистанційних технологій на уроках зарубіжної літератури в період воєнного часу

41 

І

«Українська мова та література»

Вовк Оксана Віталіївна Трипольська Ольга

Олександрівна

Сольона Ірина Сергіївна

 

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4

 

Використання можливостей онлайн- сервісів для створення інтерактивних вправ в умовах дистанційного

навчання в період воєнного стану

41  

І

«Мистецтво»

Чудная Ольга Віталіївна

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6

 

Психологічна підтримка учнів при дистанційному навчанні у період воєнного стану на уроках образотворчого мистецтва шляхом використання арт-терапевтичних

вправ

41

І

«Початкова школа»

Гробова Наталія

Олександрівна

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3

 

Як написати диктант дистанційно?

40

ІІ

«Початкова школа»

Єрмоленко Світлана Вікторівна

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4

 

Підтримка мотивації здобувачів освіти в умовах воєнного стану через відзнаку

38

ІІ

«Початкова школа»

Обуховська Оксана Іванівна

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4

 

Практичне застосування спільної онлайн-дошки Google Jamboard у навчанні

38

ІІ

«Початкова школа»

Бурилкіна

Людмила Вікторівна

Люботинська гімназія № 5

Читання: діагностувальні роботи, 4 клас

36

ІІ

«Практична психологія та соціальна робота»

Ляхова Наталія Вікторівна

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4

 

Сили вдосталь, щоб жити

36

ІІ

«Інформатика»

Стрижак Кристина Андріївна Гаєвська Оксана Анатоліївна Чурілов Євген

В'ячеславович

Люботинська гімназія № 5

Методичний онлайн-марафон для вчителів Інформатики «Використання сучасних онлайн-інструментів для навчання Інформатики НУШ»

35

ІІІ

«Історія»

 

Саушева Ольга Миколаївна

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4

 

Використання сучасних технологій навчання для підвищення ефективності освітнього процесу при вивченні історії в період воєнного стану

33

ІІІ

«Початкова школа»

Гробова Наталія

Олександрівна

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 

Формування та розвиток життєвих компетентностей шляхом

інтерактивних форм і методів навчання

33

ІІІ

«Виховна робота»

Ярошевська Олена

Олександрівна Вус Олена

Павлівна

Люботинська гімназія № 1

Діти та війна

32

ІІІ

«Виховна робота»

Еткало Ірина

Павлівна

Караванська гімназія

Патріотичне виховання методами

народного фольклору

32

ІІІ

«Географія, економіка»

Віннік Марина Сергіївна

Люботинська гімназія № 1

Застосування інформаційно комунікаційних технологій на уроках

географії, як засіб підвищення пізнавальної діяльності учнів в період

воєнного стану

32

ІІІ

«Позашкільна освіта»

Черкашина Наталія Іванівна

Ольховська Людмила Олександрівна 

 

Люботинський міський Будинок дитячої та юнацької творчості

«Ми незламні, ми все здолаємо!» Дистанційне навчання в період воєнного стану в зразковому художньому колективі сучасної

хореографії «Монреаль»

32

ІІІ

«Управління освітою»

Стрижак Кристина Андріївна

Люботинська гімназія № 5

Онлайн-марафон як ефективна форма методичної роботи для віддаленої взаємодії педагогічних працівників

32

ІІІ

«Початкова школа»

Бондаренко Тетяна Василівна

Караванська гімназія

STEM-технології у початковій школі під час дистанційного навчання

31

ІІІ

«Початкова школа»

Глущенко Аліна

Олександрівна

Люботинський ліцей № 2

Повноцінний крок першокласників в освіту за умов дистанційного навчання

31

ІІІ

«Початкова школа»

Гробова Наталія

Олександрівна

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 

«Середовище програмування Scratch.

Відеоуроки».

31

ІІІ