Веб-портал міста Люботин » Головна » Про формування Ради з питань внутрішньо переміщених осіб

 Про формування Ради з питань внутрішньо переміщених осіб
Автор: Lubotin   Додано:20 вересня 2023   Переглядів:30   Категорія - [Головна]
 
 (голосів: 0)

Про формування Ради з питань внутрішньо переміщених осіб

Відбір членів Ради здійснюється на підставі поданих документів, які приймаються з 20.09.2023 по 05.10.2023 виконавчим комітетом Люботинської міської ради



 

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2023 року № 812 при виконавчому комітеті Люботинської міської ради  заплановано утворення Ради з питань внутрішньо переміщених осіб (далі - Рада). Рада братиме участь у реалізації політики у сфері забезпечення та захисту прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб (далі - ВПО).

 

Рада утворюється з метою сприяння в реалізації громадянських і політичних прав ВПО, сприяння забезпеченню і захисту прав та інтересів ВПО.

 

Склад Ради утворюється у кількості 18 осіб, з яких чисельність представників структурних підрозділів виконавчого комітету Люботинської міської ради з питань соціального захисту населення, служби у справах дітей, охорони здоров’я, освіти, житлово-комунального господарства, економічного розвитку, становить шість осіб, внутрішньо переміщених осіб, місцем фактичного проживання яких згідно з довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є Люботинська міська територіальна громада — дев’ять осіб та представників громадських об’єднань в статуті яких визначено, що їх діяльність спрямована на забезпечення та захист прав внутрішньо переміщених осіб і реалізацію проектів у межах адміністративно-територіальної одиниці, на юрисдикцію якої поширюються повноваження Люботинської міської ради — три особи.

 

Відбір членів Ради здійснюється на підставі поданих документів, які приймаються з 20.09.2023 по 05.10.2023 виконавчим комітетом Люботинської міської ради  (62433, м. Люботин, вул. Слобожанська, 26, електронна адреса: lubotin.rada@gmail.com), в електронній та/або паперовій формі, а саме:

 

- заяви у довільній формі;

- документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або відображення в електронній формі інформації, що міститься у документах, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, сформованих засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) або єДокумент;

- документа про освіту (за наявності);

- мотиваційного листа кандидата, в якому викладаються обґрунтування для обрання його до складу Ради;

- відомостей про контактний номер телефону та адресу електронної пошти кандидата (за наявності);

- довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або електронної довідки, яка підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік такої особи, на електронному носії, критерії якого підтримують використання мобільного додатка Порталу Дія (Дія) (за наявності технічної можливості), або листа громадського об’єднання щодо включення до складу Ради представника громадського об’єднання.

За додатковою інформацією просимо звертатися до управління соціального захисту населення  за тел. (057) 7410131.