Веб-портал міста Люботин » Головна » Забезпечення телетюнерами

 Забезпечення телетюнерами
Автор: Chekardina   Додано:9 квітня 2012   Переглядів:967   Категорія - [Головна]
 
 (голосів: 0)

          Управління  праці та соціального захисту населення виконкому  Люботинської міської ради  повідомляє,  що     Постановою Кабінету Міністрів України від 21 березня 2012 року  №  245  затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення населення засобами приймання сигналів цифрового телерадіомовлення.
          Забезпечення телетюнерами громадян здійснюється на безоплатній основі з урахуванням інформації про наявність  сигналу цифрового телевізійного мовлення у стандарті DVD-Т2 та спосіб приймання телевізійних програм, яким вони  користуються,  з розрахунку    один  телетюнер на одне  житлове приміщення.


Відповідно до зазначеного Порядку телетюнерами забезпечуються у 2012 році такі категорії громадян:

1) інваліди першої та другої групи, а також інваліди війни третьої групи;
2) особи, які виховують дитину-інваліда за умови, що дитина проживає разом з ними і не перебуває на повному державному утриманні;
3) особи із малозабезпечених сімей, які отримують державну соціальну допомогу згідно із Законом України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям”;
4) особи, на яких поширюється право на отримання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг протягом опалювального періоду 2011-2012 років.

При цьому до осіб, на яких поширюється право на отримання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг протягом опалювального періоду 2011-2012 років, належать особи, які отримували субсидію протягом опалювального періоду 2011-2012 років, а також особи які мали таке право, що встановлюється відповідно до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. № 848.

Для безкоштовного одержання телетюнеру громадяни вказаних категорій мають    до 1 липня 2012 року  звернутися  із  заявою  до управління праці та соціального захисту населення Виконкому Люботинської міської ради.

Додатково до заяви додаються такі документи:


до  відділу    пільг  та   соціальних  гарантій, вул.  Радянська,  41,    кімната  № 1

 громадянами, зазначеними у пункту 1 цього Порядку (  інваліди першої та другої групи, а також інваліди війни третьої групи)  —  копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності, а для інвалідів війни третьої групи також копія посвідчення  інваліда війни.
Паспорт  та  реєстраційний номер облікової картки платника податків або ідентифікаційний код ( оригінал);
 

до відділу  субсидій   та   адресних   соціальних    допомог,  вул. Радянська, 26,   кімната  № 5

 громадянами, зазначеними у пункту    2  цього Порядку  ( особи, які виховують дитину-інваліда за умови, що дитина проживає разом з ними і не перебуває на повному державному утриманні) — копія медичного висновку про дитину-інваліда віком до 18 років і копія свідоцтва про народження дитини;
громадянами, зазначеними у пункту 3  цього Порядку ( особи із малозабезпечених сімей, які отримують державну соціальну допомогу згідно із Законом України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям ”);

громадянами, зазначеними у пункту   4  цього Порядку (  особи, на яких поширюється право на отримання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг протягом опалювального періоду 2011-2012 років).


                              Відділ пільг та соціальних гарантій управління праці та соціального захисту 
                                                           населення виконкому Люботинської  міської ради


                                                                                                                                                     

 

ЗРАЗОК  ЗАЯВИ
на безоплатне забезпечення засобом приймання сигналів цифрового телерадіомовлення



Начальнику управління праці та соціального захисту населення__________________________________________
___________________________________________________
(району, міста)
Громадянина(ки) ___________________________________________________
                                    (прізвище, ім’я, по батькові)
Інваліда першої групи; Інваліда другої групи;
Інваліда війни третьої групи;
Особи, яка виховує дитину-інваліда при умові, що дитина проживає разом та не перебуває на повному державному утриманні
______________________________________________;
(прізвище, ім’я, по батькові та дата народження дитини-інваліда)
Особи із малозабезпеченої сім’ї;
Особи із сімї, яка у 2011-2012 роках отримує субсидію на оплату житлово-комунальних послуг;
(необхідне підкреслити)
Паспорт:  серія ____    № ___________
______________________________________________________________________________________________
(ким і коли виданий)
Що проживає за адресою: ______________________________________________________________________________________________
Контактний номер телефону: _____________________
_______________________________________________
(Реєстраційний номер облікової картки платника податків або ідентифікаційний код)


З А Я В А


Прошу включити мене до списків громадян, що безоплатно забезпечуватимуться засобами приймання сигналів цифрового телерадіомовлення (телетюнерами).
На сьогоднішній день користуюся (ефірним/кабельним/супутниковим) способом прийому телевізійних програм. (обрати та підкреслити необхідну категорію).
Відповідно до статті 6 Закону України «Про захист персональних даних» даю свою згоду на обробку своїх персональних даних, що пов’язана з отриманням засобу приймання сигналів цифрового телерадіомовлення (телетюнеру).
Номер та дата видачі пенсійного посвідчення або посвідчення особам, які одержують державну соціальну допомогу, відповідно до законів України „Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам”, „Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам”___________________________________________________________(за наявності).
 
До заяви додаю (необхідне виділити):
– копію довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності;
– копію посвідчення інваліда війни;
– копію медичного висновку про дитину-інваліда віком до 18 років і копію свідоцтва про народження дитини.

        Дата____________________                  Підпис_________________________