Веб-портал міста Люботин » Головна » Міністерство юстиції України запроваджує електронні он-лайн сервіси у сфері державної реєстрації

 Міністерство юстиції України запроваджує електронні он-лайн сервіси у сфері державної реєстрації
Автор: Svetlana   Додано:22 квітня 2015   Переглядів:709   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 
 (голосів: 0)

Міністерство юстиції України запроваджує електронні он-лайн сервіси у сфері державної реєстрації


  Міністерство юстиції запроваджує нові стандарти надання реєстраційних послуг - з квітня отримати усі необхідні дані у вигляді витягів, довідок чи виписок можна буде в електронній формі, не виходячи з дому. Саме про це повідомив Міністр юстиції Павло Дмитрович Петренко,  презентуючи електронні сервіси у сфері державної реєстрації в Кабінеті Міністрів. Після запровадження нових електронних сервісів, громадянам не потрібно буде витрачати час у чергах, знаходити посередників серед державних службовців, щоб отримати ту чи іншу довідку. Всі ці сервіси можна буде отримати через Інтернет у себе вдома чи на роботі, зайшовши на сайт Міністерства юстиції України і оплативши цю послугу своєю платіжною карткою.                                                                    

   За  словами Павла Дмитровича, згідно з прийнятими законодавчими актами усі сформовані електронною системою документи матимуть такий самий офіційний статус, як і їх паперові аналоги з підписом і печаткою реєстратора.  Кожному електронному документу буде присвоєно унікальний номер. За ним в електронній системі можна буде віднайти оригінал документу, якщо цього буде вимагати банк чи якась інша установа. Строк дії сформованого документа і його унікального номера буде визначений Мін′юстом. На сьогодні триває дискусія з цього приводу, пропонуються варіанти від 3 до шести місяців. Також,  Міністр юстиції України  також зауважив, що замовлення щодо формування необхідного документу з реєстру підприємств можна буде робити по максимально розширеному переліку для пошуку: назві компанії, інформації про засновників, інформації про директорів, по відповідному коду. «Ми розраховуємо на те, що більшість із 1,3 млн довідок, які стосувалися реєстрації і ведення бізнесу, наші громадяни будуть отримувати не в реєстраційних службах, а через електронні сервіси», - зазначив Павло Петренко. В Міністерстві юстиції сподіваються, що таким чином вдасться ліквідувати черги, знищити побутову корупцію і прибрати всі перепони і негатив, які створюються державою для підприємців. Що стосується реєстрації прав на нерухомість, то процедура буде  схожа з попередньою. Громадянину треба перший раз прийти і подати пакет документів щодо реєстрації нерухомості. А потім через 5 чи 14 днів прийти й забрати ці документи. Ще однією ініціативою стане надання нотаріусам права проводити реєстрацію договорів оренди земельних ділянок сільгосппризначення, починаючи з квітня місяця. Завдяки цьому нововведенню вдасться зняти черги в усіх аграрних регіонах, що особливо актуально під час посівної кампанії і переоформлення величезної кількості договорів. Міністр юстиції України також повідомив, що Уряд прийняв розпорядження, яким зобов’язав усі органи державної виконавчої влади використовувати інформацію з реєстрів і повторно не вимагати від громадян цю інформацію. Зазначені реформи мають відобразитися на позиції України в рейтингу легкості ведення бізнесу Doing Business.

Юрій Редько, в.о. начальника Люботинського міського

управління юстиції Харківської області

 







   Інформаційне повідомлення

Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до даної публікації.