Державний центр зайнятості пропонує подання звітів підприємствами, установами, організаціями в електронному вигляді до органів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття в режимі «Єдиного вікна».
Оператор електронної звітності –це
- своєчасна та гарантована доставка звітності до контролюючих органів засобами Інтернет в режимі «Єдиного вікна»
- оперативне підтвердження подання звітності квитанцією, що має юридичну силу
- автоматичне своєчасне оновлення форм звітності
- захист звітних даних від несанкціонованого доступу (файли, що надсилаються, доступні тільки адресату звітності),
- цілодобова технічна та інформаційна підтримка
Щоб скористатися послугою необхідно:
- укласти договір з Оператором за зареєструватися на Порталі: www.zvitoperator.com.ua
- сплатити вартість послуг згідно з тарифним планом
- отримати ключі ЕЦП
Переваги:
- подання звітності до державних органів в режимі «Єдиного вікна» без потреби дублювання документів на паперових носіях
- подання звітності безпосередньо з робочого місця та у будь-який час доби
- отримання протягом 15 хвилин квитанцій, що мають юридичну силу, де фіксується час подання та прийняття звітів
- економія часу за рахунок уникнення черг та безпосереднього спілкування з працівниками контролюючих органів
Електронні ключі можна отримати у центрі зайнятості за місцем реєстрації підприємства, як платника страхових внесків до Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття