Веб-портал міста Люботин » Головна » Інтернет-сервісом «Особистий кабінет» користується 85 тис. клієнтів ПАТ «Харківгаз»

 Інтернет-сервісом «Особистий кабінет» користується 85 тис. клієнтів ПАТ «Харківгаз»
Автор: Chekardina   Додано:27 квітня 2016   Переглядів:927   Категорія - [Головна]
 
 (голосів: 1)

Інтернет-сервісом «Особистий кабінет» користується 85 тис. клієнтів ПАТ «Харківгаз»


За півроку роботи новим клієнтським сервісом «Особистий кабінет», який дозволяє в режимі онлайн передавати показання лічильника газу, звіряти стан особового рахунку, отримувати платіжки та відповіді на запитання, скористалось понад 85 тис. мешканців Харківської області (без м. Харків). Нині «Особистий кабінет» є найзручнішим способом спілкування споживачів з газовими компаніями.

За результатами опитування, що проводилось центром «Соціальний моніторинг» в березні місяці 2016р., переваги від користування новими клієнтськими сервісами ПАТ «Харківгаз» вже відчули майже 70% опитаних респондентів. Скористатись перевагами «Особистого кабінету» можуть як споживачі з лічильниками газу, так і без них. Для цього необхідно лише зареєструватись на сайті 104.ua.

«Ми дуже цінуємо оцінку роботи наших клієнтських сервісів кожного споживача. І сподіваємось, що в подальшому вирішувати газові питання не виходячи з дому буде ще більше мешканців Харківської області», - зазначила начальник клієнтського сервісу ПАТ «Харківгаз» Ірина Манько. Отримати необхідні консультації, звірити стан особового рахунку, передати показання лічильників газу без відвідування газової компанії також можуть споживачі, які не мають доступу до мережі інтернет. Наприклад, для передачі показань лічильників газу необхідно лише обрати найбільш зручний для себе спосіб:

Цілодобово, шляхом відправки SMS-повідомлення на короткий номер «7104». Формат повідомлення: ХХХХХХХХХХ ХХХХХ, де ХХХХХХХХХХ - 10 цифр особового рахунку, ХХХХХ - 5 цифр з показаннями лічильника.

Цілодобово, за допомогою «ІVR системи». Для цього необхідно зателефонувати за номером контакт-центру 766-21-04 та самостійно, без участі оператора, ввести номер особового рахунку та показання лічильника.

Також вирішити необхідні питання, споживачі без доступу до мережі Інтернет можуть зателефонувавши за номером контакт-центру 766-21-04 та зв'язавшись з оператором.