Вивченням стану роботи з особистого прийому, розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації у 2015 році - поточному періоді 2016 року у Харківській місцевій прокуратурі №6 засвідчило, що, незважаючи на зміни в чинному законодавстві, громадяни продовжують направляти звернення щодо захисту своїх інтересів та поновлення порушених прав.
У 2015 році прокуратура Харківської області розглянула близько 32 тисяч звернень. Майже 13 тисяч з них не належали до компетенції органів прокуратури. Тобто 40% звернень у 5-денний термін пересилаються органами прокуратури області за належністю відповідному органу чи посадовій особі (ст. 7 Закону).
Так, за відсутності передбачених законом повноважень щодо розгляду певного кола питань, порушених у зверненнях, майже половину звернень, що надійшли до Харківської місцевої прокуратури №6, направлено до інших відомств.
У таких випадках громадянин втрачає час на вирішення своїх питань, а органи прокуратури витрачають зайві час та бюджетні кошти на направлення звернення за належністю.
Відповідно до Конституції України та Закону України «Про прокуратуру» від 14.10.2014 на органи прокуратури України покладається:
1) підтримання державного обвинувачення в суді;
2) представництво інтересів громадянина або держави в суді у випадках, визначених законом;
Завантажити повну версію документу: prokuratura.pdf [128.31 Kb] (cкачувань: 11)