Веб-портал міста Люботин » Головна » Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад

 Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад
Автор: Chekardina   Додано:27 вересня 2016   Переглядів:980   Категорія - [Головна, Вакансії]
 
 (голосів: 1)

Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад

 

 

Управлінням Державної казначейської служби України у м. Люботині Харківської області відповідно до Закону України «Про державну службу», «Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246 та у зв'язку з необхідністю заміщення вакантних посад, оголошено конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців категорії  «В» - спеціаліст відділу надходжень та видатків  - 2 посади. 

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме довільної форми;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частинами третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту ;

5) заповнену особову картку встановленого зразка;

6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.  

Строк подання документів : 22 календарних дня з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на  офіційному сайті  Національного агентства з питань державної служби .

Документи приймаються за адресою: вул. Слобожанська,5, м. Люботин з 10год.00хв. до 15 год.00хв. кожного дня, крім суботи та неділі. 

 

Дата, час і місце проведення конкурсу:

25 жовтня 2016 року о 10 год. 00 хв.

За адресою: вул. Слобожанська,5,  м. Люботин,

 

 

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії “В”- спеціаліста відділу надходжень та видатків

управління Державної казначейської служби України у м. Люботині Харківської області

Загальні умови

Посадові обов’язки

-       здійснює казначейське обслуговування Державного та місцевих бюджетів за видатками та операції в програмному забезпеченні АС «Е - КАЗНА» по набору розпоряджень, розподілів та платіжних доручень розпорядників і одержувачів бюджетних коштів;

-       здійснює розрахунково - касове обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, операцій з коштами бюджетів в системі електронних міжбанківських переказів Національного банку України та внутрішній платіжній системі Державної казначейської служби України;

-       використовує в роботі персональний електронно - цифровий підпис розрахунково - касових документів у внутрішній платіжній системі Державної казначейської служби України;

-       проводить звіряння сум розрахункових документів з реєстром оплачених пла                     тіжних документів з відміткою штампом Казначея «Оплачено»;

-       веде облік зобов’язань бюджетних коштів, проводить звіряння поданих розпорядниками та одержувачами реєстрів та підтвердних документів на предмет відповідності даних включених до реєстрів зобов’язань та фінансових зобов’язань, після реєстрації робить відповідні відмітки на документах штампом «Зареєстровано та взято на облік»;

-       перевіряє наявність та відповідність укладеного договору звіту про здійснення закупівлі та інших передбачених законодавством  документів, здійснює оплату за договорами відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»;

-       перевіряє передбачені законодавством документи та здійснює видатки на капітальне будівництво за рахунок державних капітальних вкладень;

-       у разі виявлення бюджетних правопорушень складає попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушення бюджетного законодавства в письмовій формі, складає протоколи про порушення бюджетного законодавства учасниками бюджетного процесу та на підставі цих протоколів у межах наданих законодавством повноважень зупиняє операції з бюджетними коштами, а також ініціює зупинення бюджетних асигнувань;

Умови оплати праці

Посадовий оклад -  1723 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці - премія

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 на постійній основі

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Сердюк Уляна Миколаївна, (057)741-13-51; 050 280 61 60

 Office.lyubt@kh.treasury.gov.ua 

Вимоги до професійної компетентності

Загальні вимоги

1

Освіта

Вища, не нижче  ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

                      ---------

3

Володіння державною мовою

вільне володіння державною мовою 

Спеціальні вимоги

1

Освіта

вища освіта в галузі фінансово – бюджетного законодавства або банківської справи

2

Знання законодавства

Конституція України; закони України «Про державну службу», «Про запобігання корупції», Бюджетний кодекс та інше бюджетне законодавство, 

3

Професійні чи технічні знання

у сфері банківської справи або бюджету, фінансів, обліку та аудиту

4

Спеціальний досвід роботи

досвід роботи у сферах бухгалтерського обліку, економіки, фінансів або казначейського обслуговування  установ, підприємств, організацій

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Вміння використовувати комп*ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Вільне володіння ПК, знання програм Microsoft Office (Word, Excel)

6

Особистісні якості

Відповідальність, здатність приймати зміни та змінюватись, наполегливість, вміння працювати в стресових ситуаціях