Веб-портал міста Люботин » Головна » Модернізація державного управління та державної служби

 Модернізація державного управління та державної служби
Автор: Lubotin   Додано:7 червня 2010   Переглядів:1320   Категорія - [Головна]
 
 (голосів: 0)

Модернізація державного управління та державної служби, крок до демократичного управління

 

20 травня 2010 року о 14.00 у м. Києві в приміщенні УНІА «Укрінформ» (вул.Б.Хмельницького, 8/16) відбулася ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ керівництва Головдержслужби України на тему «Модернізація державного управління та державної служби, крок до демократичного управління» за участі:

-  Начальника Головдержслужби Тимофія МОТРЕНКА

-  Заступника Начальника Головдержслужби Андрія ВИШНЕВСЬКОГО

-  Директора Школи вищого корпусу державної служби Тетяни КОВТУН

У ході прес-конференції відбулася презентація видання «План модернізації державного управління», розробленого Головним управлінням державної служби України у результаті виконання Програми розвитку державної служби на 2005-2010 роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 8 червня 2004 року.

«План модернізації державного управління» містить комплекс пропозицій, спрямованих на реалізацію першочергових пріоритетів адміністративної реформи:

1. Модернізація системи і структури органів виконавчої влади:

-  удосконалення системи та структури центральних органів виконавчої влади, урядових органів, а також їх територіальних органів;

-  упорядкування структури місцевих державних адміністраців.

2. Реформування системи державної служби:

-  удосконалення системи управління персоналом на державній службі;

-  інституціоналізація та розвиток вищого корпусу державної служби;

-  реформування системи професійного навчання державних службовців;

-  врегулювання конфлікту інтересів та запобігання корупції.

3. Впровадження електронного урядування:

-  забезпечення надання державних послуг on-line через єдине веб-вікно;

-  створення єдиної інформаційно-телекомунікаційної системи підтримки управління персоналом на державній службі;

-  впровадження безпаперових технологій документообігу у системі органів виконавчої влади.

 

Своє ставлення до необхідності проведення реформи державного управління Начальник Головдержслужби Тимофій Мотренко чітко висловлює у статті «Порядок денний адміністративної реформи» («Урядовий кур’єр» № 57 (4208)):

«Сьогодні перед Україною стоять складні завдання по¬долання кризових явищ в економіці, ключем до роз¬в'язання яких є проведення системних реформ, насам¬перед, модернізації дер¬жавного управління та зміни якості кадрової політики. Головним управлінням дер¬жавної служби України під¬готовлено пропозиції за першочерговими напряма¬ми проведення адміністра¬тивної реформи, які розра¬ховані на коротко- і середньострокову перспективу, тобто можуть бути впровад¬жені протягом терміну від одного до трьох років».

26 травня 2010 року заступником начальника Управління державної служби Головдержслужби України в Харківській області Гайко Л.О. проведена презентацію матеріалів прес-конференції, на якій були присутні представники регіональних засобів масової інформації.

Проект Концепції Державної цільової програми розвитку державної служби на 2011-2015 рр. розглядався на засіданні Громадської експертної групи при Управлінні державної служби Головдержслужби України в Харківській області. Пропозиції до проекту направлені до Головдержслужби України.

 

 

Матеріали підготовлено Управлінням державної служби Головдержслужби України в Харківській області