Для отримання низки державних послуг діють доступні цифрові сервіси.
Ця підбірка допоможе вам заощадити час
Ця підбірка допоможе вам заощадити час і не стояти у чергах до державних установ.
Отримати довідку ВПО й оформити допомогу на проживання можна за посиланням.
Оформити пенсію можна на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Заява на оформлення субсидії – за посиланням, а також на порталі Дія.
Оформити допомогу при народженні дитини можна на порталі електронних послуг Мінсоцполітики.
Дізнатись інформацію щодо реєстрації дитини, її місця проживання, отримати допомогу при народженні, компенсацію за «пакунок малюка» й інше можна через портал Дія у єМалятко.
Як отримати послугу батькам, які усиновили дітей-сиріт або дітей, позбавлених батьківського піклування, дивіться тут.
Допомога на дітей, хворих на тяжкі захворювання, яким не встановлено інвалідність, – тут.
Допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, яка призначається на весь час інвалідності, – за посиланням.
Також можна оформити заявку на допомогу на дитину одинокій матері або батьку.
З 1 вересня 2023 року розпочала свою роботу Комунальна установа «Люботинський інклюзивно-ресурсний центр» Люботинської міської ради Харківської області
З 1 вересня 2023 року розпочала свою роботу Комунальна установа «Люботинський інклюзивно-ресурсний центр» Люботинської міської ради Харківської області
Інклюзивно-ресурсний центр (ІРЦ) є установою, що утворюється з метою забезпечення права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у закладах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку особи та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.
Наразі інклюзивно-ресурсний центр забезпечений такими фахівцями:
практичний психолог – Гаєвська Людмила Валентинівна.
Основними завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:
1) проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб у разі встановлення у них особливих освітніх потреб;
2) надання рекомендацій закладам освіти щодо розроблення індивідуальної програми розвитку особи;
3) консультування батьків, інших законних представників особи з особливими освітніми потребами щодо особливостей її розвитку;
4) забезпечення участі педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру:
- у діяльності команди психолого-педагогічного супроводу особи з особливими освітніми потребами;
- у семінарах, тренінгах, майстер-класах для підвищення кваліфікації педагогічних працівників, обміну досвідом тощо;
5) залучення (у разі потреби) педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру під час засідань психолого-педагогічного консиліуму у спеціальних закладах загальної середньої освіти;
6) надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг дітям з особливими освітніми потребами:
- дітям раннього та дошкільного віку, які не відвідують заклади дошкільної освіти;
- дітям, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу;
7) визначення потреби в асистенті учня та/або супроводі дитини з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі (групі);
8) визначення категорії (типу) особливих освітніх потреб (труднощів), ступеня їх прояву та рівня підтримки особи з особливими освітніми потребами в закладі освіти;
9) надання консультативної, психологічної допомоги батькам, іншим законним представникам осіб з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей та підвищення обізнаності щодо організації їх навчання і виховання;
10) інформування громади про діяльність інклюзивно-ресурсного центру та взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями тощо;
11) ведення обліку осіб, які звернулися до інклюзивно-ресурсного центру, шляхом формування їх електронного переліку в АС «ІРЦ»;
12) підготовка звітної та аналітичної інформації про результати діяльності інклюзивно-ресурсного центру;
13) У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) додатковими завданнями інклюзивно-ресурсного центру є:
- проведення комплексної оцінки, у тому числі повторної, та здійснення системного кваліфікованого супроводу осіб з особливими освітніми потребами, які вимушені змінити своє місце проживання (перебування) та:
- зараховані в інклюзивні класи (групи) закладів освіти і не отримують додаткових психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг за місцем навчання;
- здобувають освіту з використанням технологій дистанційного навчання, але не отримують корекційно-розвиткових або психолого-педагогічних послуг за місцем навчання внаслідок особливостей психофізичного розвитку;
- надання інформації батькам (іншим законним представникам) особи з особливими освітніми потребами, які переїхали на тимчасове місце проживання в межах України, про заклади освіти, в яких можна продовжити здобуття освіти та можливість отримання психологічної, соціальної та іншої допомоги.
Комплексна оцінка, у тому числі повторна, проводиться:
- за письмовим (або он-лайн, використовуючи АС «ІРЦ») зверненням (заявою) до інклюзивно-ресурсного центру батьків (одного з батьків) або інших законних представників особи з особливими освітніми потребами, особи, яка подала заяву відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», яка досягла 14 років (за погодженням із батьками, іншими законними представниками), органів опіки та піклування (для дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування (у разі непризначення законного представника у відповідному до законодавства порядку), повнолітньої особи.
Документи, які необхідні для проведення комплексного оцінювання дитини:
- заява,
- свідоцтво про народження дитини,
- документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників, місця проживання,
- індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю (у разі інвалідності).
Якщо дитина здобуває дошкільну, загальну середню освіту до заяви батьків можуть додаватись: психолого-педагогічна характеристика, затверджена керівником закладу; зошити з рідної мови, математики, малюнки; інші документи щодо додаткових обстежень дитини.
Якщо дитина вже отримувала психолого-педагогічні, корекційно- розвиткові послуги, то надаються : попередні рекомендації ІРЦ та висновок відповідних фахівців про результати роботи із зазначенням динаміки розвитку дитини згідно з ІПР (індивідуальною програмою розвитку)
Юридична адреса ІРЦ: 62433, Харківська область, Харківський район, м. Люботин, вул. Шевченка, 132. Тел.741-20-78
Гранатометник, оператор БпЛА, снайпер і навіть пекар – є велика кількість спеціальностей, з якими ти можеш бути корисним у цій війні.
Ти маєш волю. Ми навчимо тебе, як стати силою! Ми підберемо той фах, який максимально відповідає твоїм здібностям та досвіду. Ми навчимо тебе всьому, що необхідно для того, щоб знищувати ворога та звільняти українські землі максимально ефективно
Президент України Володимир Зеленський своїми розпорядженнями призначив Володимира Усова головою Харківської районної державної адміністрації, а Андрія Канашевича – Куп'янської.
«Володимир Вікторович та Андрій Вікторович добре знані у своїх районах. Від самого початку повномасштабного російського вторгнення, за найскладніших умов, вони виконували обов'язки голів райадміністрацій та зарекомендували себе як відповідальні керівники. Вітаю із призначенням! Перед керівництвом деокупованих районів Харківщини ще дуже багато складних викликів і серйозних випробувань. Продовжуємо спільну роботу на благо мешканців Харківщини», – сказав начальник Харківської ОВА Олег Синєгубов.
Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє
Чи дозволяється використання ПРРО у період відсутності зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером контролюючого органу без отриманого в контролюючому органі діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу?
Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що 01.08.2023 набрав чинності Закон України від 30 червня 2023 року № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану», яким, зокрема, внесені зміни до Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 265), а саме відновлено дію абзацу сьомого ст. 5 Закону № 265, у зв’язку з чим використання програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі – ПРРО) в режимі офлайн без отриманого в контролюючому органі діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу, заборонено.
Отже, з 01.08.2023 забороняється робота ПРРО в режимі офлайн, якщо таким ПРРО не отримано діапазон фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером ДПС, які присвоюються розрахунковим документам ПРРО, що працює в режимі офлайн.
ПРРО працює в режимі офлайн лише в період, протягом якого відсутній зв’язок між ПРРО та фіскальним сервером ДПС.
Відділ з питань державної реєстрації актів цивільного стану інформує
ДОКУМЕНТИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ СМЕРТІ
Особа, яка звернулась щодо державної реєстрації смерті, повинна пред’явити на своє посвідчення паспорт або паспортний документ.
Підставою для державної реєстрації смерті є:
а) лікарське свідоцтво про смерть форми N 106/о, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.08.2006 N 545, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150/13024;
б) фельдшерська довідка про смерть форми N 106-1/о, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.08.2006 N 545, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150/13024;
в) лікарське свідоцтво про перинатальну смерть форми N 106-2/о, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.08.2006 N 545, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2006 за N 1150/13024;
г) рішення суду про оголошення особи померлою;
ґ) рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час;
д) повідомлення державного архіву або органів Служби безпеки України, у разі державної реєстрації смерті осіб, репресованих за рішенням несудових та судових органів;
е) повідомлення установи виконання покарань або слідчого ізолятору, надіслане разом з лікарським свідоцтвом про смерть.
Якщо померлий мав паспорт або паспортний документ, а також військово-облікові та пільгові документи, то орган державної реєстрації актів цивільного стану, який реєструє смерть, вилучає їх і в цих документах проставляє відповідний штамп про смерть власника. Непередача зазначених документів померлих не є перешкодою для державної реєстрації смерті.
Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє
Чи застосовуються у період воєнного стану на території України санкції за порушення вимог ЗУ від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»?
Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що 01.08.2023 набрав чинності Закон України від 30 червня 2023 року № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану», яким, зокрема, внесені зміни до розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 265).
Так, відповідно до пункту 12 розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону № 265 суб’єкти господарювання звільняються від відповідальності за порушення вимог Закону № 265, вчинені ними у період з 01 січня 2022 року до 01 жовтня 2023 року, крім відповідальності за порушення порядку здійснення розрахункових операцій при продажу підакцизних товарів, здійснення діяльності з купівлі/продажу іноземної валюти, діяльності у сфері організації та проведення азартних ігор.
Згідно з пунктом 14 розділу ІІ «Прикінцеві положення» Закону № 265 починаючи з 01 жовтня 2023 року суб’єкти господарювання звільняються від відповідальності за вчинені ними порушення вимог Закону № 265 (крім порушень порядку здійснення розрахункових операцій при продажу підакцизних товарів), вчинені ними при продажу товарів, наданні послуг на:
тимчасово окупованих російською федерацією територіях України, - по дату завершення тимчасової окупації відповідних територій;
територіях активних бойових дій, - по дату завершення бойових дій на відповідних територіях;
територіях можливих бойових дій, - по дату припинення можливості бойових дій на відповідних територіях.
Дати завершення бойових дій, дати завершення тимчасової окупації, дати припинення можливості бойових дій визначаються відповідно до даних Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією.
Перелік територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією, визначається у встановленому Кабінетом Міністрів України порядку.
Харківське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області рекомендує дотримуватися правил безпеки та протиепідемічних заходів, а саме: маскового та дезінфекційного режимів, соціального дистанціювання в громадських місцях, респіраторної гігієни
Коронавірус SARS-CoV-2, на жаль, нікуди не зник. На сьогодні має місце сезонне зниження його розповсюдження, яке спостерігалось в літні місяці у всі роки епідемії.
За даними ВООЗ епідемія COVID-19 у світі продовжується, просто зменшилась її інтенсивність. Станом на кінець серпня 2023 року у країнах Європейського регіону зареєстровано 16 646 нових випадків. За перший тиждень вересня в Україні було зареєстровано 1,2 тис. випадків захворювання на коронавірусну інфекцію. При цьому, у 200 випадках, переважно у людей від 50 років, COVID-19 був у доволі важкій формі, що потребувала госпіталізації. Семеро людей померли.
За результатами досліджень серед населення Харківського району продовжує циркулювати штам Оmicron коронавірусу SARS-CoV-2, в тому числі і досить нової генетичної лінії XBB.1.5 («Кракен»), реєстрація перших випадків якого в Україні зафіксована в січні 2023 року. Крім того, з’явилась інформація щодо появи в США внаслідок мутацій нового штаму SARS-CoV-2, що отримав назву «Пірола», який стрімко поширюється світом та викликає занепокоєння урядів. Він має 34 нові мутації, які можуть значно послабити ефективність протиковідних вакцин.
«Піролу» наразі виявили у 15 країнах світу: Данії, Франції, США, Швеції, Таїланді, Ізраїлі, Іспанії, Канаді, Португалії, Австралії, Німеччині, Південній Кореї, Японії.
Слід зауважити, що основним заходом протидії коронавірусу залишається дотримання елементарних протиепідемічних норм та правил. Зважаючи на поточну ситуацію, коли людям часто доводиться знаходитись разом у тісному приміщенні, наприклад під час повітряної тривоги, слід бути взаємно відповідальними і зважати на те, що COVID-19 все ще існує і становить небезпеку для певних категорій населення.
Основні симптоми нової лінії штаму «Пірола» такі:
нежить;
головний біль;
загальна слабкість (легка або сильна);
чхання
біль у горлі;
діарея;
подразнення очей;
висипання.
«Пірола» має значну кількість мутацій у вірусному геномі порівняно з іншими циркулюючими зараз варіантами Covid-19. Однак дані наразі занадто обмежені, щоб зробити чіткі висновки про здатність цього штаму вірусу до передачі, тяжкості перебігу хвороби або імунологічних властивостей
Наголошуємо, що наближається період сезонного зростання респіраторних захворювань, в тому числі і COVID-19.
Харківське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області рекомендує дотримуватися правил безпеки та протиепідемічних заходів, а саме: маскового та дезінфекційного режимів, соціального дистанціювання в громадських місцях, респіраторної гігієни.
Розробка посібника з рекомендаціями щодо якісного заповнення документів, необхідних для участі в програмі “Власна справа”;
Підготовка рекомендацій у відео форматі ;
Проведення групових консультацій для учасників/-ць програми у форматі сесії “запитання-відповідь”, під час яких ветерани/-нки та другий/га з подружжя можуть отримати відповіді від експерта на свої запитання, розібрати власні унікальні моменти бізнес-плану.
Надання фінансової підтримки навчальним та тренінговим програмам, що спрямовані на розвиток підприємницьких здібностей ветеранів та членів їхніх родин.
Надання фінансової підтримки програмам бізнес-менторів для ветеранів та членів їхніх родин.
Надання фінансової підтримки ветеранським бізнес-проєктам, які отримали відповідні бізнес-консультації та менторську підтримку, ведуть власний бізнес або розробили бізнес-план.
Надання консультацій ветеранським бізнесам, які вже отримали фінансування: 1. Аналіз можливостей розвитку бізнесу та пріоритетних дій для цього; 2. Оцінка та зміна існуючої бізнес-моделі та побудові бізнес-плану; 3. Нетворкінг учасників; 4. Доступ до навчальних вебінарів.
про оголошення конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки на території м. Люботин з метою продажу
м. Люботин «25»вересня 2023
Конкурсна комісія з проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності у сфері оцінки землі на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки на території м. Люботин, Харківської області з метою продажу проводить конкурс серед суб’єктів оціночної діяльності на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок з метою їх подальшого продажу.
1. Дата проведення конкурсу: «11» жовтня 2023 р. о 14.00 год., за адресою: Харківська обл., Харківський район, м. Люботин, вул. Слобожанська, 26. 2. Відомості про земельні ділянки, що підлягають експертній грошовій оцінки: кадастровий номер 6311200000:30:001:0318 площею 0,1036 га категорії земель промисловості, для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, розташованої: вул. Травнева, 16Б, м. Люботин, Харківський район, Харківської обл.
3. Претендентам необхідно надати до відділу на розгляд конкурсної комісії конкурсну документацію.
4. До конкурсної документації належать:
- заява на участь у конкурсі за встановленою формою;
- належним чином завірену копію ліцензії та сертифікату на право здійснення оціночної
діяльності;
- конкурсні пропозиції щодо вартості виконання робіт відповідно до калькуляції витрат,
пов’язаних із виконанням робіт, а також строк виконання робіт з оцінки земельної
ділянки. 5. Конкурсна пропозиція претендента подається у окремо запечатаному конверті. 6. Конкурсну документацію слід надавати або направляти поштою до виконавчого комітету Люботинської міської ради, конкурсній комісії, за адресою: 62433, Харківська обл., Харківський район, м. Люботин, вул. Слобожанська, 26, тел. (057) 741-34-09 не пізніше ніж до 14.00 год. «09» жовтня 2023.
Відділ земельних відносин виконавчого комітету Люботинської міської ради Харківської області
Виконавчий комітет Люботинської міської ради разом з усією Україною вшановує пам’ять Героїв-земляків і всіх захисників України. Вічна пам’ять і немеркнуча слава загиблим українцям.
Як перерахувати плату за розподіл газу у випадку пошкодження житла
Харківська та Харківська міська філії «Газмережі», які працюють у зоні активних бойових дій розуміють весь біль мешканців Харківщини, яких окупаційні війська рф залишили без житлових будинків. Адже пріоритетною діяльністю газовиків є комфорт та безпека клієнтів.
Згідно з чинним законодавством, не сплачувати за послуги розподілу газу споживачі можуть при підтвердженні, що руйнування чи пошкодження призвели до унеможливлення використання природного газу.
Спеціально для споживачів, чиє житло пошкоджено або зруйновано внаслідок агресії рф, застосовується механізм перерахунку вартості розподілу (доставки) газу:
Для отримання перерахунку, власник пошкодженої оселі може звернутись до найближчого центру обслуговування філії «Газмережі» на особистий прийом або засобами поштового і електронного зв’язку з наступним пакетом документів:
• актом про пошкодження/руйнування житлового будинку та документ, що підтверджує дату пошкодження/руйнування (надається Органами державної влади, ДСНС);
• свідоцтвом про право власності на житло;
• фото пошкодженої/зруйнованої домівки;
• копією паспорту та ідентифікаційного коду.
Перерахунок проводиться за період з дати пошкодження/руйнування об’єкту споживача та призупинення роботи газових мереж до дати відновлення можливості користуватися природним газом споживачам.
Контакти філій «Газмережі»:
Харківська міська філія «Газмережі» (особові рахунки клієнтів розпочинаються з цифр 131…):
Стартував Всеукраїнський конкурс наукових робіт серед молоді імені Олександра Яременка
Участь у Конкурсі можуть брати студенти (курсанти), які здобувають вищу освіту за освітнім ступенем бакалавра або магістра в закладах вищої освіти України будь-якої форми власності; молоді вчені закладів вищої освіти та наукових установ віком до 35 років.
Конкурс буде проведено Навчально-науковим інститутом права та політології Українського державного університету імені Михайла Драгоманова у вересні-грудні.
Мета Конкурсу – створити умови для розвитку інтелектуального потенціалу талановитої молоді, підтримувати наукову та творчу діяльність студентів, молодих вчених, стимулювати їх інтерес до дослідницької роботи. Цьогоріч тема наукових робіт: «Актуальні проблеми молодіжної та сімейної політики».
Участь у Конкурсі можуть брати студенти (курсанти), які здобувають вищу освіту за освітнім ступенем бакалавра або магістра в закладах вищої освіти України будь-якої форми власності; молоді вчені закладів вищої освіти та наукових установ віком до 35 років.
Наукові напрями Конкурсу цьогоріч такі:
- національно-патріотичне виховання в Україні: стан та перспективи;
- молодіжне підприємництво, зайнятість молоді;
- молодіжна участь і молодіжна робота в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення;
- правова культура, формування правосвідомості сучасної української молоді;
- механізми реалізації молодіжної політики в умовах децентралізації;
- формування культури здорового способу життя молоді;
- молода сім’я в Україні: виклики сучасності та нові цінності;
- розвиток молодіжного волонтерського руху;
- вплив епідемії COVID-19 на сфери життя молоді.
Для участі в Конкурсі необхідно до 13 листопада 2023 року надіслати наукову роботу в паперовому варіанті за адресою: 01054, м. Київ, вул. Олександра Кониського, буд. 8/14, 9 поверх (Навчально-науковий інститут права та політології) або електронною поштою: nnip@udu.edu.ua (з приміткою «На конкурс наукових робіт»).
Детальні умови участі в Конкурсі та вимоги до наукових робіт за посиланням.
Соціальний проєкт покликаний розʼяснити, як запобігти стресовим ситуаціям у родинах захисників і захисниць, та поінформувати членів сімей військових про канали комунікації із ЗСУ.
Родичі військових у буклеті можуть власноруч заповнити дані про захисників та захисниць, мати перелік основних контактів, за якими слід звертатися у різних ситуаціях, що можуть виникнути.
Також інформаційна пам’ятка містить відповіді на найпопулярніші запитання, зокрема, до кого звертатися у тій чи іншій ситуації, необхідні контакти та ряд корисних порад, що можуть бути використані при спілкуванні із військовими.
Про формування Ради з питань внутрішньо переміщених осіб
Відбір членів Ради здійснюється на підставі поданих документів, які приймаються з 20.09.2023 по 05.10.2023 виконавчим комітетом Люботинської міської ради
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 4 серпня 2023 року № 812 при виконавчому комітеті Люботинської міської ради заплановано утворення Ради з питань внутрішньо переміщених осіб (далі - Рада). Рада братиме участь у реалізації політики у сфері забезпечення та захисту прав та інтересів внутрішньо переміщених осіб (далі - ВПО).
Рада утворюється з метою сприяння в реалізації громадянських і політичних прав ВПО, сприяння забезпеченню і захисту прав та інтересів ВПО.
Склад Ради утворюється у кількості 18 осіб, з яких чисельність представників структурних підрозділів виконавчого комітету Люботинської міської ради з питань соціального захисту населення, служби у справах дітей, охорони здоров’я, освіти, житлово-комунального господарства, економічного розвитку, становить шість осіб, внутрішньо переміщених осіб, місцем фактичного проживання яких згідно з довідкою про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи є Люботинська міська територіальна громада — дев’ять осіб та представників громадських об’єднань в статуті яких визначено, що їх діяльність спрямована на забезпечення та захист прав внутрішньо переміщених осіб і реалізацію проектів у межах адміністративно-територіальної одиниці, на юрисдикцію якої поширюються повноваження Люботинської міської ради — три особи.
Відбір членів Ради здійснюється на підставі поданих документів, які приймаються з 20.09.2023 по 05.10.2023 виконавчим комітетом Люботинської міської ради (62433, м. Люботин, вул. Слобожанська, 26, електронна адреса: lubotin.rada@gmail.com), в електронній та/або паперовій формі, а саме:
- заяви у довільній формі;
- документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або відображення в електронній формі інформації, що міститься у документах, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, сформованих засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) або єДокумент;
- документа про освіту (за наявності);
- мотиваційного листа кандидата, в якому викладаються обґрунтування для обрання його до складу Ради;
- відомостей про контактний номер телефону та адресу електронної пошти кандидата (за наявності);
- довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або електронної довідки, яка підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік такої особи, на електронному носії, критерії якого підтримують використання мобільного додатка Порталу Дія (Дія) (за наявності технічної можливості), або листа громадського об’єднання щодо включення до складу Ради представника громадського об’єднання.
За додатковою інформацією просимо звертатися до управління соціального захисту населення за тел. (057) 7410131.
До уваги платників податків! Всіх хто бажає, а особливо тих хто вже здійснює електронне листування з податковими органами, необхідно подати заяви-бажання, за формами які наведені в оголошенні.
Фотоконкурс об’єктів української культурної спадщини проходить вже дванадцятий раз. Метою кампанії є зібрати світлини всіх пам’яток нерухомої культурної спадщини України для ілюстрування статей у Вікіпедії.
Участь у конкурсі можуть узяти всі охочі. Для цього протягом жовтня слід завантажувати на Вікісховище роботи власного авторства, послуговуючись конкурсними списками пам’яток.
З безпекових міркувань завантажувати можна лише світлини та відео, що були зроблені до 30 червня 2023 року (включно).
Конкурсні списки складаються з понад 95 тисяч пам’яток нерухомої історико-культурної спадщини з усіх регіонів України. За попередні роки понад три тисячі учасників та учасниць завантажили 366 тисяч світлин майже 40 тисяч об’єктів культурної спадщини – культових споруд, будинків, палаців. Проте більша частина культурної спадщини України все ще не має своїх світлин для Вікіпедії. Конкурс «Вікі любить пам’ятки» має на меті це виправити.
Переможці конкурсу отримають цінні призи від організаторів – громадської організації «Вікімедіа Україна». У конкурсі традиційно будуть відзначені автори та авторки найкращих фотографій конкурсу, найкращих фото у кожному з регіонів України, найактивніші учасники та учасниці та переможці спеціальних номінацій, які будуть оголошені пізніше. Окремою номінацією відзначатимуться автори, що вперше беруть участь у конкурсі.
Десять найкращих світлин культурної спадщини України змагатимуться на міжнародному рівні.
З пропозиціями щодо співпраці та питаннями можна звертатися до організаційного комітету конкурсу: wlm@wikimedia.org.ua
Для довідки. «Вікі любить пам’ятки» (Wiki Loves Monuments) – міжнародний конкурс фотографій пам’яток культурної спадщини для ілюстрування Вікіпедії, який був започаткований у 2010 році в Нідерландах. Конкурс був визнаний Книгою рекордів Гіннеса найбільшим фотоконкурсом у світі. Всього за час проведення конкурсу було завантажено понад 2,9 млн фотографій. В Україні конкурс проходить вже дванадцятий раз, його проводить громадська організація «Вікімедіа Україна».
Як повідомив начальник ХОВА Олег Синєгубов, обласна Програма розрахована на 2023-2027 роки і передбачає допомогу родинам, підтримку від органів місцевого самоврядування та удосконалення роботи Служб у справах дітей.
Допомога родинам передбачає одноразові матеріальні виплати при утворенні прийомної сім’ї, дитячого будинку сімейного типу, сім’ї патронатного вихователя; оздоровлення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; забезпечення дітей гаджетами для навчання.
«У 2022 році з облбюджету профінансовано 7 мільйонів гривень на забезпечення 700 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Крім цього, для дітей, які стали сиротами внаслідок ворожої агресії, реалізуємо одноразові виплати у розмірі 30 тисяч гривень. Також з обласного бюджету щомісяця планується виплачувати альтернативним родинам із дітьми з інвалідністю, які потребують паліативного догляду по 5 тисяч гривень», – розповів Олег Синєгубов.
Крім цього, Служби у справах дітей постійно проводять моніторинг потреб, які виникають у сім'ях, а також працюють над покращенням якості надання послуг та умов проживання, виховання й розвитку дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування в цих родинах.
Про проведення громадського обговорення щодо перейменування вулиць, провулків, в’їздів та тупіків на території Люботинської міської територіальної громади
Інформаційне повідомлення про проведення громадського обговорення пропозицій щодо перейменування вулиць, провулків, в'їздів та тупіків Люботинської міської териториальної громади: 7528_informatciyne_povidomlennya_pro_provedennya_gromad.pdf [7.91 Mb] (cкачувань: 8)