8 травня світова спільнота відзначає День пам'яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.
Автор: Lubotin   Додано: 8 травня 2024   Переглядів:50   Категорія - [Головна]
 

8 травня світова спільнота відзначає День пам'яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні.



 

Ця війна стала найстрашнішою трагедією ХХ сторіччя, і ціною великої Перемоги були мільйони загиблих наших співвітчизників.

    Ми вшановуємо пам’ять кожного, хто боровся з фашизмом і віддав своє життя за наше майбутнє.
    Сьогодні у нашій країні знову війна. І хоча агресор інший, але у нього та сама мета – поневолити або знищити нас. І сьогодні у кривавій війні сили безпеки й оборони захищають цілісність території країни та український народ від російського агресора. Подвиг ветеранів Другої світової війни надихає мужніх героїв сьогодення боротися за мир і майбутнє України.
     Вічна пошана і світла пам’ять усім, хто наближав Перемогу 1945 року.
Слава героям, що нині виборюють для нас мир на нашій українській землі. Віримо в Перемогу! Перемогли нацизм – переможемо і рашизм!

З побажаннями переможного миру міський голова Леонід Лазуренко



 До Дня пам'яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні
Автор: Lubotin   Додано: 8 травня 2024   Переглядів:41   Категорія - [Головна]
 

До Дня пам'яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні

Інформаційні матеріали до Дня пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війни Тематичні матеріали Українського інституту національної пам’яті



 

Джерело: https://uinp.gov.ua/informaciyni-materialy/viyskovym/6401

 

Минулого року Верховна Рада України Законом «Про День пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939–1945 років» встановила 8 травня як День пам’яті та перемоги – єдину дату, коли Україна відзначає перемогу над нацизмом та вшановує памʼять загиблих у Другій світовій війні. 

Поступовий офіційний перехід до європейської традиції памʼятання розпочався після Революції Гідності. Ця традиція полягає не тільки в зміні дати, а й у зміні фокусу – з культу зброї та перемоги на внесок різних спільнот у подолання нацизму, на окрему людину, її страждання і втрати у війні. День пам’яті та перемоги – це нагадування, що Друга світова розпочалася внаслідок домовленостей двох тоталітарних режимів: націонал-соціалістичного (нацистського) у Німеччині й комуністичного в СРСР, а також мовчазного небажання найпотужніших держав світу чинити спротив агресорам. У 1939–1945 роках обидва тоталітарні режими вчинили на українській землі численні злочини проти людяності, воєнні злочини та злочини геноциду, внаслідок чого український, єврейський, кримськотатарський та інші народи, що жили в межах території сучасної України, зазнали величезних втрат.

Символом памʼяті про Другу світову війну з 2014 року в Україні, як і в Європі, є мак памʼяті. Щодо 9 травня, то з метою зміцнення єдності народів Європи, забезпечення миру і стабільності на Європейському континенті Указом Президента України від 8 травня 2023 року № 266 в Україні встановлено День Європи. 

 

 

Цього року Україна вперше відзначає 8 травня як День пам’яті та перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939–1945 років.

Ми приєдналися до європейської традиції відзначення цієї дати. Для Європи 8 травня – точка відліку закінчення війни, перемога над страшним злом нацизму, нагадування про катастрофу війни, а не про тріумф одних народів над іншими, переможців над переможеними. Пам’ять про війну має вести не до культу перемоги, а розвивати вміння цінувати мир, категорично і безкомпромісно захищати його всіма розумними засобами, а також виховувати сміливість та принциповість у боротьбі з агресією й несправедливістю.

8 травня, в День пам’яті та перемоги, Україна вшановуватиме кожного, хто боровся з нацизмом. Не менше заслуговують на увагу та пам’ять мирні цивільні люди, які загинули або постраждали від бойових дій та окупації їхніх міст і сіл, діти війни, примусові робітники. Адже війна – це не лише танки, гармати й масштабні бої. Це – долі, мільйони маленьких і великих людських бід, які тривали роками.

Друга світова охопила значну частину планети. Участь у ній взяла 61 держава. Воєнні дії велися на території близько 40 країн –  у Європі, північній Африці, Азії, Тихоокеанському регіоні. За різними оцінками, в тій війні загинуло від 50 до 85 мільйонів людей. 

Українці на боці антигітлерівської коаліції зробили значний внесок у перемогу над нацизмом та союзниками гітлерівської Німеччини. Мільйони українців чинили спротив зі зброєю в руках у різних регулярних арміях світу, сотні тисяч боролися в підпільних і повстанських структурах. Майже всі українські підприємства були переорієнтовані на потреби оборони. Водночас українська земля була одним із основних театрів воєнних дій, місцем масштабних битв і найзапеклішого спротиву. 

Обидва тоталітарні режими під час окупації території України здійснювали численні злочини проти цивільного населення – Голокост, масові вбивства та депортації народів. Втрати українців у Другій світовій – близько 8 мільйонів осіб (із них п’ять мільйонів – цивільних та три мільйони військових).

На початку війни український народ, не маючи незалежної держави, був розділений між кількома країнами. Нацисти і комуністи, що однаково не рахувалися з ціною людського життя, у власних цілях та геополітичних іграх використовували невирішене «українське питання» та прагнення українців до незалежності й суверенітету. Наші землі вони розглядали виключно як ресурс. 

Друга світова стала можливою через змову антигуманних режимів – нацистського і комуністичного, а також через лицемірну “політику умиротворення” щодо Гітлера провідних країн світу. Тому важливо пам’ятати, що слабкість, страх і нерішучість міжнародної спільноти заохочували агресорів до все більшого розмаху злочинів. Сьогодні світове співтовариство має змогу спертися на той гіркий досвід та історичні уроки для прийняття адекватних безпекових рішень, зокрема щодо російської агресії проти України.

Нині спадкоємицею сталінського режиму є Російська Федерація, яка привласнює перемогу над нацизмом, маніпулює власними громадянами і намагається залякати світ. 

Жодна країна не може претендувати на виняткову роль у перемозі над нацизмом. Перемога – результат титанічних зусиль десятків держав і сотень народів. Так само неприпустимими є спроби прикриватися моральним авторитетом переможця в Другій світовій для реваншизму. Кульмінацією цієї агресивної політики Російської Федерації став напад на Україну в 2014 році та  злочинне повномасштабне вторгнення 24 лютого 2022 року.

Друга світова війна тривала шість років. Перемога над нацизмом була здобута внаслідок неймовірної концентрації всіх сил, взаємодопомоги, консолідації і мобілізації суспільства, солідарності народів та повного перелаштування економічного, політичного і соціального життя в інтересах боротьби зі злом. Ця історія добре ілюструє, в який спосіб спільноти досягають важливих перемог.    

Українці зі зброєю в руках захищають Європу і дають шанс на побудову більш тривкого миру і створення нової, справедливішої, світової системи безпеки. Умовою для цього є перемога над Росією, відновлення територіальної цілісності України та унеможливлення майбутньої агресії російського імперіалізму проти будь-кого на планеті. Сьогодні в умовах агресії єдиний шлях відновлення – перемогти загарбника. 

 




 Герої не вмирають.
Автор: Lubotin   Додано: 7 травня 2024   Переглядів:55   Категорія - [Головна]
 

Герої не вмирають.

У міській громаді тяжка втрата – смертю хоробрих загинув Михайло Говоруха.



 

 

Війна, її холодний подих несе горе, страждання і смерть. Для нашої країни ця війна є визвольною війною за свободу, за суверенітет і приналежність до європейської цивілізації. Україна всьому світові демонструє незламність на передовій і в щоденному житті. Ми вистоїмо!  росія прагне вбити українську культуру і мову, та їй це не під силу, бо наші воїни-захисники ціною свого життя зупиняють рашистів. Ще один мешканець міської громади увічнив своє ім'я, поклавши найдорожче – своє життя заради мирного майбутнього на нашій землі.

Солдат Говоруха Михайло Володимирович, 11.09.1983 р.н. майже два роки захищав Україну в легендарному спецпідрозділі КРАКЕН.

Загинув під час артилерійського обстрілу агресором Харківської області 4 травня.

Виконавчий комітет міської ради, міська громада в цю гірку мить висловлюють щирі слова співчуття сім’ї, рідним, побратимам, друзям, усім, хто знав нашого Героя-земляка. Розділяємо тяжкий тягар втрати та сумуємо разом із вами.

Ми не забудемо нашого Героя, і у вічному боргу перед ним.

Поховання Михайла Говорухи з усіма військовими почестями пройшло сьогодні о 14:00 у сел. Манченки.

Герої не вмирають! Ми не забудемо і не пробачимо!

 

 

Герої не вмирають. Герої не вмирають.

Герої не вмирають. Герої не вмирають.


 




 Відключення електропостачання
Автор: Lubotin   Додано: 7 травня 2024   Переглядів:35   Категорія - [Головна, Відключення електропостачання]
 

Відключення електропостачання

з 10.05.2024 09:00:00 по 10.05.2024 17:00:00


- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Каманіна б.13; б.67Б; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Першотравнева б.105; б.2А; б.77; б.82; б.ДАЧА; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Польова б.20; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Польовий б.1; б.10; б.11; б.11А; б.12; б.14; б.15; б.16; б.19; б.1А; б.2; б.2А; б.3; б.4; б.5; б.5А; б.6; б.7; б.8; б.9; б.ДАЧА; 
- Харківський р-н, м.Люботин, сад.тов.Експрес сад.діл.25/26; 
- Харківський р-н, м.Люботин, сад.тов.Експрес-2 сад.діл.4; 
- Харківський р-н, м.Люботин, сад.тов.Экспрес б.1; б.69; сад.діл.17; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дДмитрівський б.19; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Гавенка б.45, кв.2; б.45, кв.3; б.45, кв.4; б.47, кв.2; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Гиївска б.10; б.11; б.12; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18; б.2; б.2/А; б.3; б.4; б.6; б.7; б.7/А; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Тарасівська б.50; б.58/34; б.62; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Чепиги б.17; б.19; б.22; б.24; б.28; б.40; 

 




 Оголошення переможця конкурсу з відбору суб'єктів оціночної діяльності,
Автор: Lubotin   Додано: 7 травня 2024   Переглядів:25   Категорія - [Головна]
 

Оголошення переможця конкурсу з відбору суб'єктів оціночної діяльності,

які залучені до проведення незалежної експертної оцінки комунального майна Люботинської міської територіальної громади, що підлягає приватизації



    06.05.2024 р. було проведено конкурс з відбору суб'єктів оціночної діяльності, які залучені до проведення незалежної експертної оцінки комунального майна Люботинської міської територіальної громади, що підлягає приватизації, а саме:
-  Житловий будинок, з господарськими будівлями та спорудами, зальною площею 40,90 кв.м., розташований за адресою: вул. Полтавський шлях № 89/2, м. Люботин, Харківська область.
-  Житловий будинок, з господарськими будівлями та спорудами, зальною площею 49,30 кв.м., розташований за адресою: вул. Злагоди № 69/13, м. Люботин, Харківська область.
-  Житловий будинок, з господарськими будівлями та спорудами, зальною площею 53,20 кв.м., розташований за адресою: вул. Садова № 36, м. Люботин, Харківська область.
-  Житловий будинок, зальною площею 66,40 кв.м., розташований за адресою: вул. Леся Курбаса № 8, м. Люботин, Харківська область.
 Балансоутримувач — виконавчий комітет  ЛМР ХО. 
Для участі у конкурсі документи було надано 1 учасником: ФОП Дроздом Юрієм Олександровичем.
Переможцем конкурсу визнано ФОП Дрозда Юрія Олександровича, згідно з п. 3.2 Положення про конкурсну комісію з відбору суб'єктів оціночної діяльності, затвердженого рішенням VIII сесії VI скликання Люботинської міської ради від 26.05.2011 р. №284 та відповідно до протоколу від 06.05.2024 р. №3.
 
Начальник відділу з питань розвитку                                                      
інфраструктури міста та благоустрою
Ірина ЦАПЕНКО

 




 Молодіжна ради, що це за КДО взагалі та навіщо створювати.
Автор: Lubotin   Додано: 6 травня 2024   Переглядів:34   Категорія - [Головна]
 

Молодіжна ради, що це за КДО взагалі та навіщо створювати.



Інформаційна кампанія з популяризації механізмів залучення та участі громадян в межах проєкту «Дослідження участі громадськості у процесах прийняття владних рішень у партнерських громадах Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

 

Молодіжна рада — це консультативно-дорадчий орган, який утворюється при органах місцевого самоврядування із представників молоді для консультування, розробки та реалізації молодіжної політики на місцях.

 

Молодіжна рада — це інструмент молодіжного голосу та врахування думки представників молоді громади, який дає можливість почути молодих людей щодо їхніх потреб та врахування їх під час формування місцевої політики.

 

Що громаді дає наявність такого КДО, як Молодіжна рада?

  • освітній майданчик для молоді громади;
  • оцінка реальної ситуації в молодіжному секторі, прямий діалог з представниками цільової аудиторії щодо розробки та формування місцевої молодіжної політики;
  • можливість отримати нові цікаві та свіжі ідеї, йти в ногу із сучасними трендами в молодіжному середовищі;
  • бути ознайомленими з реальними потребами цільової аудиторії;
  • формування потенційного кадрового резерву з представників активної молоді;
  • виховання свідомої та активної молоді;
  • можливість промоції громади за рахунок активності молоді в різноманітних соціальних мережах;
  • заохочення залишатися молоді в громаді.

 

Що молоді дає участь у такому КДО, як Молодіжна рада?

  • можливість впливати на формування місцевої політики;
  • освітній майданчик, можливість отримати нові знання;
  • знайомства з цікавими людьми (як представниками ОМС, так і з іншими представниками молоді);
  • соціальний ліфт;
  • розвиток лідерських навичок, досвід публічних виступів, вміння працювати в команді та на спільний результат, навички документознавства, можливість реалізовувати власні ініціативи та проєкти.

 

Ніколи про таке не чув, мабуть, їх не дуже багато в Україні

Насправді Молодіжних рад сформовано доволі багато.

Відповідно до опублікованого дослідження Міністерства молоді та спорту України, станом на грудень 2023 року, відповідно до типових положень про молодіжні ради, в Україні налічується 410 молодіжних рад, з яких 19 — регіонального рівня та 391 — місцевого рівня.

 

Молодь — діє! Долучайся до роботи Молодіжної ради.

 




 Відключення електропостачання
Автор: Lubotin   Додано: 6 травня 2024   Переглядів:53   Категорія - [Головна, Відключення електропостачання]
 

Відключення електропостачання


Відключення електропостачання з 09.05.2024 09:00:00 по 09.05.2024 17:00:00

Відключення електропостачання з 09.05.2024 09:00:00 по 09.05.2024 17:00:00
- Харківський р-н, м.Люботин
в-дЗахідний; вул.Історична; вул.Молокова; вул.Слобожанська; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-д8 Березня
б.4; б.6; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-д92-ї бригади ім. Івана Сірка
б.3; б.4; б.6; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дІсторичний
б.1/4; б.2; б.3; б.4; б.5; б.6; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дАлтайський
б.1; б.10; б.3; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дГончара
б.2/3; б.3; б.4; б.4А; б.5; б.6; б.7; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дЗахідний
б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.18; б.19; б.20; б.21; б.22; б.24; б.3; б.4; б.5; б.6; б.7; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дКарачевьский
б.3; б.4; б.5; б.6; б.7; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дКачечний
б.3; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дКобзаря
дч.1БН; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дКороткий
б.4; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дЛуговий
б.1; б.10; б.11; б.13; б.14; б.15; б.15А; б.17; б.19; б.2; б.21; б.22; б.22А; б.25; б.4; б.5; б.5/6; б.6; б.6А; б.7; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дМиколаївський
б.1/2; б.2; б.4; б.6; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дМирний
б.3; б.5; б.7; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дНаталі Забіли
б.1/1; б.3; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дПавлова
б.3; б.4; дч.1БН; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дСлов`янський
б.3; б.4; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дУкраїнський
б.3; б.4; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дХолодногірський
б.10/2; б.3; б.4; б.5; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.8 Березня
б.10; б.12; б.12М; б.14; б.16; б.18; б.18/2; б.1А, кв.1; б.1А, кв.2; б.1Г; б.1Ж; б.1К; б.1Л; б.20; б.22; б.24; б.26/1; б.28; б.2А; б.30; б.4; б.6; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Історична
б.15; б.17; б.19/1; б.20/253; б.20А; б.21; б.22; б.24; б.25; б.26; б.27; б.28; б.28А; б.29; б.31; б.32; б.33; б.33А; б.34; б.34А; б.35; б.36; б.37; б.38; б.39; б.40; б.41; б.42; б.42А; б.43; б.44; б.44А; б.45; б.46; б.47; б.48; б.49; б.50/2; б.51; б.53; б.54; б.55; б.56; б.57; б.59; б.61; б.65; б.67; б.96; дч.1БН; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Бурштинова
б.3; б.5; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Вороніна
б.1; б.11; б.13; б.15/28; б.17/1; б.2; б.21; б.2В; б.3; б.5; б.7; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Глибока
б.10; б.12; б.4; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Гончара
б.1; б.10; б.11; б.12; б.13/1; б.14; б.15/2; б.17; б.18; б.19; б.20; б.21; б.22; б.23; б.24; б.25; б.26; б.27; б.29; б.3; б.31; б.33; б.35; б.4; б.5; б.6/1; б.7; б.8; б.9; б.ДАЧА; б.УЧ №16; дч.1БН; дч.4А; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Горького
б.1; б.3; б.4; б.5; б.5В; б.6/3; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Західна
б.1; б.10, кв.1; б.11/7; б.11А; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.17/2; б.18; б.19; б.20; б.21; б.22; б.23; б.24; б.25; б.26/33; б.27; б.28; б.29; б.3; б.30; б.31; б.32/1; б.33; б.33А; б.34; б.35; б.36; б.37; б.38; б.39; б.4/1; б.40; б.41/11; б.42; б.43А; б.49; б.5; б.51; б.53; б.7; б.9/10; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Злагоди
б.85; б.87; б.89; б.91; б.95; б.98/1; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Зоряна
б.1; б.10; б.11; б.13; б.2; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8/8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Коротка
б.11А; б.6; б.7; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Космонавтів
б.3; б.5; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Лугова
б.1; б.11; б.13; б.15; б.17; б.19; б.21; б.3; б.5; б.7; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Мельнична
б.10; б.10А; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18; б.19; б.20; б.21; б.22; б.23; б.24; б.25; б.26; б.27; б.28/2; б.29; б.29/2; б.3; б.30; б.30/2; б.30/3; б.31; б.32; б.33; б.35; б.37; б.4/2; б.5; б.6/2; б.7; б.8; б.9; б.9А; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Молокова
б.1/98; б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.16А; б.16Б; б.17; б.18; б.19; б.2/96; б.20; б.21; б.23; б.25; б.3; б.4; б.5; б.5А; б.6; б.7; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Наталі Забіли
б.1; б.12; б.14; б.2/30; б.4; б.5; б.6; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Озерянська
б.11; б.13/47; б.14; б.16; б.16А; б.18; б.18/2; б.20/45; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Павлова
б.1/6А; б.10; б.4; б.6; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Полтавський Шлях
б.14; б.33; б.35; б.37; б.37А; б.38; б.39; б.40; б.40А; б.40Б; б.40Г; б.41; б.42; б.44/2; б.47; б.47А; б.48А (ПОМЕЩЕНИЕ СВАЖИНЫ); б.49; б.50; б.51/2; б.51А; б.52; б.52А; б.53; б.55; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Проточна
б.10; б.2; б.3; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Пушкіна
б.16А; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Р.Тичинського
б.4А; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Слобожанська
б.106; б.108; б.110; б.112; б.114; б.116; б.117; б.118; б.119; б.120; б.121/1; б.122; б.123/2; б.124; б.126; б.127; б.128; б.129; б.130; б.131; б.131/1; б.132; б.134; б.135; б.136; б.136А/87А; б.137; б.138; б.139; б.140; б.141; б.142; б.143; б.143А; б.144; б.145; б.146; б.147; б.148; б.148А; б.149; б.149А; б.150; б.151; б.152; б.153; б.154; б.156; б.157; б.158; б.159; б.160/2; б.161; б.163; б.164; б.165/1; б.167/2; б.169; б.170; б.170А; б.171; б.172; б.172А; б.173; б.174; б.175; б.176; б.177; б.178; б.180/1; б.182; б.184; б.186; б.187/1; б.188; б.188А; б.189; б.190; б.191; б.192; б.193; б.194; б.195; б.195А; б.196; б.197; б.198; б.199; б.200; б.201; б.202; б.203; б.204; б.205; б.205А; б.206; б.207; б.208; б.208А; б.209; б.210; б.211; б.212; б.212А; б.213; б.213А; б.214; б.215; б.215А; б.216; б.217; б.218; б.219; б.220; б.221; б.222; б.223; б.224; б.225; б.225А; б.226; б.229; б.230; б.231; б.232; б.233; б.234; б.235; б.236; б.237; б.237А; б.239; б.241; б.243; б.245; б.247; б.249; б.255; б.79/2; б.79А/2А; б.85; дч.1БН; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Суворова
б.1/8; б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15; б.15А; б.16; б.17; б.2/3; б.3; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Харківська
б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15; б.17; б.2/18А; б.3/2; б.4; б.5; б.6; б.7А; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Шкільна
б.100; б.102; б.104; б.106; б.108; б.110А; б.112; б.113; б.114/77; б.117; б.119/4; б.121; б.123; б.125; б.125А; б.127; б.129; б.131; б.133; б.135; б.137; б.139; б.141; б.143; б.88/16; б.90; б.92; б.92А; б.94/6; б.96; б.98; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Шмідта
б.112; б.114/3; б.116; б.118; б.120; б.122; б.124; б.83; б.85; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Юрія Бобрицького
б.10; б.101; б.102; б.105; б.106; б.111; б.113; б.114; б.116; б.12; б.120; б.122; б.126; б.127; б.128; б.132; б.14; б.144; б.149; б.151; б.153; б.16/10; б.22; б.3; б.4; б.5; б.52; б.6; б.68; б.7; б.86; б.88; б.89; б.9; дч.1БН; 
- Харківський р-н, м.Люботин, м-нВознесенський
б.108; б.1А; б.1Б; б.1В; б.1ДАЧА; б.2; б.3; б.31; б.9; б.ЗВЕЗДА; 
- Харківський р-н, м.Люботин, м-нСлобожанський
б.3; б.5; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Історичний
б.2; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Вороніна
б.1/17; б.10; б.11; б.11А; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18; б.19; б.2/19; б.20; б.21; б.22; б.23; б.24; б.25; б.26; б.27; б.28; б.29; б.30; б.31; б.32; б.34; б.36; б.38; б.4; б.5А; б.5Б; б.6; б.7; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Глибокий
б.42; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Господаревий
б.20; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Загону ’’Азов’’
б.3; б.4; б.5; б.6; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Західний
б.1/8; б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18; б.19; б.19А; б.2/6; б.20; б.21; б.22; б.23; б.24; б.25; б.26; б.27; б.3; б.4; б.5; б.6; б.6А; б.7; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Зоряний
б.7; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Качечний
б.10; б.1А; б.3А; б.4; б.5; б.6; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Короткий
б.1; б.11/2; б.2; б.2/21; б.3; б.3А; б.4; б.5; б.7; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Ленський
б.1; б.10; б.12; б.2; б.3; б.32; б.5А; б.6; б.7; б.8; дч.1БН; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Лиманський
б.4; б.6; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Луговий
б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18/2; б.19; б.19А; б.2; б.20/1; б.21; б.22; б.23; б.2А; б.3; б.4/2; б.5; б.6; б.6/1; б.7; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Мельничний
б.3; б.4; б.6; б.6А; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Наталі Забіли
б.2; б.3; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Слобожанський
б.1/179/2; б.10; б.11; б.14; б.14А; б.15; б.16; б.17; б.19; б.21; б.3; б.4/10; б.4А; б.6; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Суворова
б.10; б.11; б.12; б.16; б.2/6; б.4; б.5; б.5А; б.6; б.7; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Український
б.13; б.14; б.15; б.17; б.19; б.2; б.21; б.22; б.24; б.25; б.27; б.28; б.29; б.2А; б.3; б.30; б.3А; б.4; б.4А; б.5; б.6; б.7; б.8; б.9; дч.1БН; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Холодногірський
б.1; б.10; б.10А; б.12; б.15; б.3; б.4; б.4А; б.4Б; б.5; б.7; б.9; Харківський р-н, м.Люботин

 




 Відключення електропостачання
Автор: Lubotin   Додано: 6 травня 2024   Переглядів:24   Категорія - [Головна, Відключення електропостачання]
 

Відключення електропостачання


Відключення електропостачання з 08.05.2024 09:00:00 по 08.05.2024 17:00:00

Відключення електропостачання з 08.05.2024 09:00:00 по 08.05.2024 17:00:00
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дЗв`язку
б.10; б.3; б.4; б.5; б.6; б.8; б.8/1; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Бібліотечна
б.35; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Джерелянська
б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15/18; б.16; б.18; б.19; б.2; б.20; б.24; б.24/1; б.26; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Зв’язку
б.11; б.13; б.14/1; б.14/2; б.14А; б.15А; б.16; б.21/17; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Слобожанська
б.7; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Джерелянський
б.10; б.11; б.12; б.13; б.15; б.16; б.17; б.18; б.19; б.2/22; б.20; б.21; б.23; б.24; б.25; б.3; б.4; б.5; б.5А; б.6; б.7; б.8; б.9; 

 




 Відключення електропостачання
Автор: Lubotin   Додано: 6 травня 2024   Переглядів:33   Категорія - [Головна, Відключення електропостачання]
 

Відключення електропостачання


Відключення електропостачання з 07.05.2024 09:00:00 по 07.05.2024 17:00:00

Відключення електропостачання з 07.05.2024 09:00:00 по 07.05.2024 17:00:00
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Врожайна
б.20; б.28; б.32; б.5; б.70; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Камишевата
б.18; б.31; б.35; б.37; б.39; б.41; б.43; б.С/ТКРАН УЧ 27; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Парковий Схил
б.103; б.106; б.107; б.3; б.83; б.86; б.С/ТКРАН УЧ 108; б.С/ТКРАН УЧ 88; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Ярова
б.2; б.3; б.4; б.5А; б.6; б.8; б.8А; б.ОБЩ КРАН; 
- Харківський р-н, м.Люботин, сад.тов.Кран
сад.діл.57; 

 




 Інструкція щодо отримання/надання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни за участь в АТО, ООС або у відбиті повномасштабного вторгнення РФ
Автор: Lubotin   Додано: 3 травня 2024   Переглядів:86   Категорія - [Головна]
 

Інструкція щодо отримання/надання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни за участь в АТО, ООС або у відбиті повномасштабного вторгнення РФ

До уваги!



 
Подача через Центр надання адміністративних послуг
1. Спосіб подання документів для отримання адміністративної послуги
  1. Послуга надається:
    1. військовослужбовцям ЗСУ, Нацгвардії, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, прикордонної служби, поліцейським, особам рядового та начальницького складу ДСНС, особам, які входили до складу ДФТГ, працівникам підприємств, установ, організацій (п. 11 ст. 7 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”);
    2. особам, які брали участь в АТО у складі добровольчих формувань, та в подальшому такі добровольчі формування були включені до складу ЗСУ та інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів (п. 12 ст. 7 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”);
    3. особам, які брали участь в АТО у складі добровольчих формувань але в подальшому такі добровольчі формування не були включені до складу ЗСУ та інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів (п. 13 ст. 7 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”);
    4. волонтерам, які надавали волонтерську допомогу ЗСУ, іншим військовим формуванням, правоохоронним органам під час АТО та ООС (п. 14 ст. 7 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”).
2.Подача заяви та документів в паперовій формі
  1. Заява та документи подаються в паперовій формі особисто або уповноваженим представником за довіреністю, незалежно від місця реєстрації до УПСЗН (місцевому структурному підрозділу з питань ветеранської політики) або через Центр надання адміністративних послуг (далі — ЦНАП) до УПСЗН (місцевому структурному підрозділі з питань ветеранської політики).
  2. Адміністратор ЦНАП верифікує особу/уповноважену особу (перевіряє паспорті документи, документи що підтверджують повноваження) та перевіряє наявний пакет документів для отримання Заявником статусу. Заповнює необхідну інформацію у відповідні поля, на Порталі Дія/або Реєстрі, та шляхом сканування завантажує документи, для відправки заяви суб’єкту розгляду справи (УПЗСН (місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики)).
  3. До заяви додаються оригінали або скановані копії оригіналів паперових документів. Якщо скановані копії документів, відсутні, УПЗСН (місцевий структурний підрозділ з питань ветеранської політики) запитує їх у уповноваженого органу або особи у формі документів або інформації.
  4. Заява з необхідними документами приймається адміністраторами ЦНАП виключно з формуванням електронної справи та не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після її формування через електронний кабінет передається до УПСЗН (місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики) за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або за адресою фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб).
 
  1. У разі відсутності технічної можливості передати заяву з необхідними документами через електронний кабінет, вона не пізніше ніж через три дні після її прийняття передається до місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики у паперовій формі.
  2. Адміністратор ЦНАП допомагає Заявнику у разі виникнення питань по заповненню заяви, друкує її та надає для перевірки і підписання.
  3. Якщо, заява подається особами зазначеними у пункті 11 частини другої статті 7 Закону, адміністратор ЦНАП приймає її, оскільки Законом встановлений обов’язок УПСЗН (місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики) запитувати їх у уповноваженого органу або особи.
3.Подача заяви та документів в електронній формі
  1. Заява з необхідними документами подається в електронній формі (за наявності технічної можливості) через електронний кабінет на Порталі Дія (для громадян України) або Єдиному державному реєстрі ветеранів війни (далі — Реєстр) (для громадян України, іноземців або осіб без громадянства (за наявності реєстраційного номеру облікової картки платника податків) лише для осіб зазначених у пункті 11 частини другої статті 7 Закону;
Важливо !!!
Лише військовослужбовці ЗСУ, Нацгвардії, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, прикордонної служби, поліцейські, особи рядового та начальницького складу ДСНС, особи, які входили до складу ДФТГ, працівники підприємств, установ, організацій мають змогу подати заяву в електронній формі та без повного пакету документів (Інформація може бути отримана шляхом електронного обміну інформацією з іншими системами та публічними реєстрами державних органів у визначений законодавством спосіб). У разі відсутності у цих осіб копій необхідних документів, УПСЗН (місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики) запитує їх в уповноваженого органу.
  1. Для отримання послуги заявник авторизується в електронному кабінеті на Порталі Дія/або Реєстрі, обирає послугу “Надання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни”, заповнює необхідну інформацію у відповідні поля та шляхом сканування завантажує документи (за наявності), для відправки заяви до УПСЗН (місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики).
  2. Заявник може подати лише одну заяву в електронній формі до моменту отримання рішення. Після того, як заява сформована за допомогою Порталу Дія або Реєстру, вона стає недоступною для редагування та автоматично відправляється до електронного кабінету для подальшого розгляду та обробки УПСЗН (місцевим структурним підрозділом з питань ветеранської політики).
  3. Якщо скановані копії документів, відсутні, УПЗСН (місцевий структурний підрозділ з питань ветеранської політики) запитує їх у уповноваженого органу або особи у формі документів або інформації.
4. Необідні документи для отримання статусу:
  1. заява у визначеній формі (для всіх);
  2. довідка МСЕК (для всіх);
4.4.Для військовослужбовців ЗСУ, Нацгвардії, поліцейських та інших правоохоронних і військових формувань та добровольців зі складу добровольчих
 
формувань, що були включені до складу ЗСУ, МВС, Нацполіції, Нацгвардії (крім осіб, які входили до складу ДФТГ, та працівників підприємств, установ, організацій):
  1. документи про безпосередню участь в АТО/ООС;
  2. довідка за формою згідно з додатком 6 до постанови КМУ від 20.08.2014
№ 413.
4.5.Для осіб, які входили до складу ДФТГ:
  1. контракт добровольця територіальної оборони;
  2. довідка за формою згідно з додатком 6 до постанови КМУ від 20.08.2014 № 413.
4.6 Для працівників підприємств, установ, організацій:
  1. документи про безпосереднє залучення до виконання завдань АТО/ООС;
  2. документи про залучення до виконання мобілізаційних завдань (замовлень) для відбиття повномасштабного вторгнення РФ, або направлення (прибуття) у відрядження для безпосередньої участі в АТО/ООС (витяги з наказів, розпоряджень, посвідчень про відрядження, книг нарядів, матеріалів спеціальних (службових) розслідувань за фактами отримання поранень, документи про виконання підприємствами, установами і організаціями мобілізаційних завдань (замовлень) а також документи, що були підставою для прийняття керівниками підприємств, установ і організацій рішення про направлення осіб у таке відрядження.
4.7. Для добровольців зі складу добровольчих формувань, що не були включені до складу ЗСУ, МВС, Нацполіції, Нацгвардії:
  1. довідка керівника Антитерористичного центру при СБУ, Генерального штабу ЗСУ про виконання добровольчими формуваннями завдань АТО;
  2. клопотання командира добровольчого формування або командира в/ч ЗСУ, нацгвардії або іншого утвореного відповідно до закону військового формування та документи, що підтверджують участь особи в АТО, або письмові свідчення не менш як двох свідків, які мають статус УБД та/або особи з інвалідністю внаслідок війни або учасника війни.
4.8. Для волонтерів (АТО/ООС):
  1. довідка (витяг з наказу) керівника Антитерористичного центру при СБУ, Генерального штабу Збройних Сил про добровільне забезпечення або добровільне залучення особи до забезпечення проведення АТО/ООС або рішення суду про встановлення факту добровільного забезпечення або добровільного залучення особи до забезпечення проведення АТО/ООС у разі відсутності зазначеної довідки.
5. Результат надання адміністративної послуги
  1. Статус особи з інвалідністю внаслідок війни вважається наданим, якщо УПЗСН (місцевий структурний підрозділі з питань ветеранської політики) створив реєстрову інформацію, шляхом внесення такої інформації до Реєстру про наданий статус особи.
  2. У разі подання заяви онлайн - повідомлення про надання (відмову у наданні) статусу особи з інвалідністю внаслідок війни заявник отримує в електронному кабінеті на Порталі Дія або Реєстру.
 
  1. У разі подання Заяви через ЦНАП - повідомлення про статус особи з інвалідністю внаслідок війни передається через електронний кабінет в ЦНАП. Якщо виникає технічна проблема з передачею повідомлення через електронний кабінет, то такі відомості передаються у паперовій формі у ЦНАП не пізніше ніж через три дні після їх отримання.
  2. У разі подання заявником паперової заяви до УПСЗН (місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики) - повідомлення про надання статусу особи з інвалідністю внаслідок війни заявник отримує від УПЗСН (місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики) засобами поштового/електронного зв’язку.
  3. Якщо статус було встановлено, то заявник може отримати посвідчення способом, обраним у заяві:
    1. у УПЗСН (місцевому структурному підрозділі з питань ветеранської політики);
    2. у ЦНАП.
!!! Якщо у заявника наявний статус та посвідчення учасника бойових дій, то таке посвідчення вилучається:
ЦНАП – при подачі заяви, якщо заявник виявив бажання отримати “Посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни” в ЦНАП, та додається до заяви;
УПЗСН (місцевим структурним підрозділом з питань ветеранської політики)– при врученні “Посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни”, якщо заявник виявив бажання отримати “Посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни” за місцем його оформлення.

 




 Нагороди знайшли Героїв. На жаль, посмертно.
Автор: Lubotin   Додано: 3 травня 2024   Переглядів:26   Категорія - [Головна]
 

Нагороди знайшли Героїв. На жаль, посмертно.



 

Вічна пам’ять і вічна слава Героям, які ціною власного життя захищали Україну від окупантів. Ми не забудемо! Ми не пробачимо!

24 лютого 2022 року вирвало нас із спокійного, звичного життя, і розпочалися важкі дні мужньої боротьби, великого болю і непоправних людських втрат.

З перших днів війни взяли зброю до рук мужні патріоти України, в числі яких були Ігор Дуднік і Сергій Чернишев. Герої мужньо захищали рідну країну на вогневих рубежах Донецької області.

Сергій Чернишев, 1988 р. н. загинув смертю хоробрих 31 березня 2022 р. в районі населеного пункту Богородичне Донецької області.

Ігор Дуднік, 1981 р. н. –  учасник бойових дій із часів російської агресії на Донбасі, з перших днів повномасштабної війни мужньо боронив рідну землю від російських окупантів. Загинув 19 квітня 2022 р., в районі населеного пункту Богородичне Донецької області

Указом Президента України № №255/2024 від 30 квітня 2024 року «Про відзначення державними нагородами України» за особисту мужність, виявлену у захисті державного суверенітету та територіальної цілісності України, самовіддане виконання військового обов’язку,  орденом “За мужність” ІІІ ступеня нагороджено

ЧЕРНИШЕВА Сергія Леонідовича (посмертно) – солдата;

ДУДНІКА Ігоря Валентиновича (посмертно) – старшого солдата.

Вічна пам’ять і вічна слава Героям, які ціною власного життя захищали Україну від  окупантів.

Ми не забудемо! Ми не пробачимо!

 

 

Нагороди знайшли Героїв. На жаль, посмертно. Нагороди знайшли Героїв. На жаль, посмертно.


 




 Відключення електропостачання
Автор: Lubotin   Додано: 3 травня 2024   Переглядів:30   Категорія - [Головна, Відключення електропостачання]
 

Відключення електропостачання


Відключення електропостачання з 06.05.2024 09:00:00 по 06.05.2024 17:00:00

Відключення електропостачання з 06.05.2024 09:00:00 по 06.05.2024 17:00:00
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Петрівська
б.20; б.23; б.24; б.25; б.26; б.27; б.28; б.29; б.30; б.31; б.32; б.33; б.34; б.35/1; б.36; б.37/2; б.39; б.39А; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Табірна
б.1; б.10; б.12; б.2; б.2А; б.2Б; б.2В; б.2Г; б.2Д; б.2Е; б.3/41; б.4; б.5А; б.6; б.7; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Інтернаціональний
б.2/1; б.3; б.3А; б.4




 Оголошено проведення Всеукраїнського конкурсу до Дня Європи
Автор: Lubotin   Додано: 3 травня 2024   Переглядів:25   Категорія - [Головна]
 

Оголошено проведення Всеукраїнського конкурсу до Дня Європи



Подача заявок на Конкурс відбувається з 1 травня по 31 травня

 
Національним Фестивалем «Код Нації» оголошується проведення Всеукраїнського конкурсу до Дня Європи, який відзначається 9 травня.
 
Головною метою Конкурсу є прагнення підвищити обізнаність про Європу та європейські цінності, її культурне, політичне та історичне надбання серед українського народу; утворення платформи для самовираження та розвитку власних талантів учасників в межах європейської тематики; утвердження європейської ідентичності українського народу та незворотності європейського та євроатлантичного курсу України.
На Конкурс усі охочі можуть подати власні творчі проєкти у п’яти номінаціях: 
-  образотворчі роботи, 
-  відеороботи, 
-  есе на тему «Україна - це Європа», 
-  музичні та декоративно-ужиткові роботи.
  
Подача заявок на Конкурс відбувається з 1 травня по 31 травня на сайті за посиланням.
Оцінювання творчих проєктів триватиме до 9 червня, а оголошення переможців Конкурсу відбудеться 10 червня на офіційних сторінках Фестивалю в соціальних мережах.
Також освітня платформа Фестивалю пропонує скласти тестування про Європу. Зареєструватися на нього можна з 1 до 24 травня на сторінці за цим посиланням. Скласти тестування можна з 9 до 31 травня, а отримати сертифікат знавця Європи одразу після його складання.
Детальніше про умови участі та Положення читайте на сайті Конкурсу.

 




 Якщо КДО не утворений у громаді, чи можна ініціювати його створення та в який спосіб?
Автор: Lubotin   Додано: 2 травня 2024   Переглядів:41   Категорія - [Головна]
 

Якщо КДО не утворений у громаді, чи можна ініціювати його створення та в який спосіб?



Інформаційна кампанія з популяризації механізмів залучення та участі громадян в межах проєкту «Дослідження участі громадськості у процесах прийняття владних рішень у партнерських громадах Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

КОРОТКА ВІДПОВІДЬ: Так, можна ініціювати створення КДО в громаді.
 
Розглянемо дорожню карту створення такого КДО, як Молодіжна рада (алгоритм можна застосувати і для створення інших КДО).
 
1. Формування ініціативної групи.
Ініціативна група — це саме ті люди, які проявили бажання створити КДО в громаді — Молодіжну раду.
 
Ініціативна група може складатися з молоді, яка виявила бажання взяти участь у створенні КДО, представників різних організацій, які підтримують ідею створення такого органу, активних мешканців громади.
 
До складу ініціативної групи може входити будь-хто зацікавлений у створенні Молодіжної ради. Не повинно бути обмежень (дискримінації) за віком, статтю, станом здоров’я чи певними іншими соціальними показниками.
 
Ініціативна група на цьому етапі може звернутися до ОМС із пропозицією / ініціативою щодо створення КДО та надалі здійснювати спільну роботу щодо напрацювання необхідних документів.
 
Ініціативна група зазвичай займається підготовкою до заснування Молодіжної ради, залучає до цього процесу інших молодих людей та проводить збори, на яких обговорюються питання, що стосуються створення Молодіжної ради.
 
Рекомендуємо розробити положення про ініціативну групу або регламент — документ, в якому зазначено, як працює ініціативна група, хто туди входить, які питання обговорюються та як приймаються рішення.
Зазвичай ініціативна група діє до першого засідання молодіжної ради в громаді.
 
2. Головною формою роботи ініціативної групи є засідання (або збори).
Основна мета на цьому етапі — це розробка документів для супроводу і створення КДО — рішення про створення Молодіжної ради в громаді та напрацювання Положення про Молодіжну раду (цей документ буде регламентувати діяльність КДО).
Рішення про створення Молодіжної ради в громаді є дуже важливим документом, який дає офіційний початок створенню консультативно-дорадчого органу в громаді й засвідчує те, що цей орган працює.
 
3. Винесення підготовлених документів (рішення про створення КДО та Положення про КДО) на сесію (для затвердження).
 
4. Після того як сесія прийняла рішення про створення Молодіжної ради в громаді, необхідно розпочати роботу із набору кандидатів у члени новоствореного КДО.
 
5. Провести установчі збори.
 
6. Вітаємо вас! КДО створено.
 
P. S. Зазначений алгоритм можна використовувати і для створення інших КДО в громаді.
 
Створити КДО — просто!
Ініціюйте створення КДО в громаді для розбудови довіри між владою та громадою.

 




 Головне управління ДПС у Харківській області інформує
Автор: Lubotin   Додано: 2 травня 2024   Переглядів:26   Категорія - [Головна]
 

Головне управління ДПС у Харківській області інформує



Суми земельного податку до сплати можна переглянути в Електронному кабінеті

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що відповідно до п.п. 14.1.72 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) земельний податок – це обов'язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів. 

Нарахування фізичним особам сум плати за землю проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки) відповідно до п. 286.5 ст. 286 ПКУ та надсилають платникам  повідомлення-рішення до 1 липня поточного року, разом із детальним розрахунком суми плати за землю.

Фізичні особи з використанням кваліфікованого електронного підпису мають можливість переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення щодо сум нарахованих їм податкових зобов’язань з плати за землю, в меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС. 

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником плати за землю на підставі оригіналів відповідних документів або належним чином засвідчених копій таких документів, зокрема документів на право власності, користування пільгою, а також у разі зміни розміру ставки плати за землю контролюючий орган, до якого звернувся платник плати за землю, проводить протягом десяти робочих днів перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення разом з детальним розрахунком суми податку. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним). 

 




 Оголошення ВККУ
Автор: Lubotin   Додано: 2 травня 2024   Переглядів:0   Категорія - [Головна, Оголошення]
 

Оголошення ВККУ



У зв’язку з проведенням ремонтних робіт на приватній мережі водопостачання за адресою: вул. В. Лобановського, 02.05.2024 року з 11.00 до 13.00 години (орієнтовно) буде припинено подачу води

Шановні абоненти ВККУ Люботинської міської ради!

 

У зв’язку з проведенням ремонтних робіт на приватній мережі водопостачання за адресою: вул. В. Лобановського, 02.05.2024 року з 11.00 до 13.00 години (орієнтовно) буде припинено подачу води за наступними адресами: вул. В. Лобановського.

 

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

 

 

         Адміністрація ВККУ 

 




 Консультативно-дорадчий орган (КДО)
Автор: Lubotin   Додано: 1 травня 2024   Переглядів:49   Категорія - [Головна]
 

Консультативно-дорадчий орган (КДО)



Інформаційна кампанія з популяризації механізмів залучення та участі громадян в межах проєкту «Дослідження участі громадськості у процесах прийняття владних рішень у партнерських громадах Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

Консультативно-дорадчий орган (КДО) — це колегіальна установа або орган, який створений при органі влади на постійній чи тимчасовій основі з метою забезпечення участі громадян в управлінні справами через проведення консультацій із громадськістю, попереднього обговорення питань, віднесених до компетенції органу публічної влади та здійснення громадського контролю за його діяльністю.

 

Правовою основою утворення та діяльності таких органів є Конституція України, закони та інші нормативно-правові акти.

Статус консультативно-дорадчого органу, повноваження, основні напрями і форми діяльності визначаються положенням про конкретний орган, яке прийнято ОМС громади.

 

КДО може мати різні назви (залежно від сфери, складу, функцій). Наприклад, Громадська рада, Молодіжна рада, Рада ВПО, Поважна рада, Рада учасників АТО/ООС тощо).

Консультативно-дорадчі органи є дієвим інструментом врахування голосу та побудови демократії. Участь мешканців у КДО є обов’язковим елементом розвитку громад. Цей важливий аспект взаємодії відкриває двері до ефективного прийняття рішень та сприяє активному залученню громадськості у формуванні стратегій та програм для місцевого розвитку.

 

Участь у консультативно-дорадчих органах дозволяє мешканцям висловлювати свої думки та робити важливий внесок у процеси прийняття рішень, сприяючи вбудованій демократії.

Ця співпраця формує систему, де громада взаємодіє із владою та іншими зацікавленими сторонами, зміцнюючи взаєморозуміння. Такий підхід є ключовим для успішного вирішення різноманітних проблем та викликів, що стоять перед громадою, а також забезпечує врахування думки представників різних суспільних верств населення.

 

 

 

 

 

Як дізнатися, чи утворено у вашій громаді КДО?

1. Перевірити інформацію на офіційних ресурсах ОМС / громади (офіційний сайт, офіційні групи в соціальних мережах), а також на інформаційний стендах ОМС.

 

НА ЩО ЗВЕРНУТИ УВАГУ, ЩОБ ПРИШВИДЧИТИ ПОШУК:

1. Окремі сайти можуть містити окремі вкладки (підвкладки) в своїй структурі, мати рубрику/категорію щодо цього питання.

А отже шукаємо вкладки «громадськості», «участь громадськості», «співпраця з мешканцями», «для мешканців громади», «консультативно-дорадчі органи», «КДО» тощо.

Як правило, інформація, що нас цікавить знаходиться в таких вкладках.

 

2. Також можемо використати пошук за «ключовими словами», на офіційному сайті використовуємо інструмент «пошук» в якому вводимо вищезазначені словосполучення, також пробуємо варіанти назв найпоширеніших КДО (Молодіжна рада, Громадська рада, Рада ВПО).

3. Інколи інформацію про створення КДО можемо знайти у блоці «документи», «прийняті ріщення», «для ознайомлення».

2. Звернутися з питанням на особистому прийомі у представника ОМС, через форму «питання / відповіді» на офіційному сайті ОМС.

3. Звернутися до ОМС зі зверненням або із запитом щодо доступу до публічної інформації щодо факту наявності існуючого (існуючих) КДО в громаді.

ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ: доволі часто в громаді утворено кілька КДО, тому доцільно у зверненні/запиті ставити питання щодо надання інформації стосовно всіх КДО, які утворені в громаді.

 

РЕКОМЕНДАЦІЯ: Рекомендуємо обрати третій спосіб, тому що дуже часто на офіційних сайтах відсутня повна та достатня інформація.

 

Обираючи між такими інструментами як особисте звернення та запит на доступ до публічної інформації (інформаційний запит) рекомендуємо обрати останній та звертатися до представників органів влади у порядку, визначеному Законом України «Про доступ до публічної інформації», оскільки в цьому випадку загальний строк для надання відповіді на ваш запит представником ОМС складатиме 5 робочих днів з дати отримання, а у випадку просто звернення загальний строк надання відповіді становить 30 днів.

 

Щодо правил оформлення запиту на інформацію варто дотримуватися вимог, які встановлені статтею 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

 

Законодавцем встановлено, що запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.

РЕКОМЕНДАЦІЯ: Обрати письмову форму (для наявності доказу відправлення, що відсутній при простому усному зверненні, та направити запит електронною поштою (для економії ресурсів та пришвидшення отримання вашого запиту ОМС).

 

Формуйте запит просто та чітко.

Одна із запорук своєчасного отримання інформації — належно сформований запит. Що простіше він оформлений, то більше шансів швидко отримати інформацію. Більшість розпорядників публічної інформації стикаються з проблемою інформаційно обтяженого запиту, зі змісту якого неможливо визначити, який саме документ людина запитує.

 

А отже, запит не повинен містити зайвої інформації, такої як:

● передумови написання запиту;

● як цей документ стосується безпосередньо вас;

● для яких цілей ви його запитуєте;

● новели запитуваного документу.

 

Інформаційний запит подається в довільній формі, проте має містити такі реквізити згідно з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації»:

1) ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;

2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подавати запит через заповнення відповідних форм запитів на інформацію, які можна отримати в розпорядника інформації та на офіційному вебсайті відповідного розпорядника. Зазначені форми мають містити стислу інструкцію щодо
процедури подання запиту на інформацію, її отримання тощо.

У разі, якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його має оформити відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації, обов'язково зазначивши в запиті своє ім'я, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.

 

Якщо КДО утворений у громаді, то, відповідно, можна подати заяву із зазначенням бажання долучитися до КДО як член або експерт.

 




 Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє
Автор: Lubotin   Додано: 1 травня 2024   Переглядів:27   Категорія - [Головна]
 

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє

Чи зобов’язані суб’єкти господарювання застосовувати РРО/ПРРО при продажу води, молока, квасу та живої риби з автоцистерн?



Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що відповідно до п. 1 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для виконання платіжної операції зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) або через зареєстровані фіскальним сервером контролюючого органу програмні РРО (далі – ПРРО) зі створенням у паперовій та/або електронній формі відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом № 265, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.

Пунктом 11 ст. 9 Закону № 265 визначено, що РРО/ПРРО та розрахункові книжки не застосовуються, зокрема, при продажу води, молока, квасу, олії та живої риби з автоцистерн, цистерн, бочок та бідонів.

 




 У разі зміни прізвища та місця проживання - повідомте податкову
Автор: Lubotin   Додано: 1 травня 2024   Переглядів:27   Категорія - [Головна]
 

У разі зміни прізвища та місця проживання - повідомте податкову

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє



 

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що відповідно до п. 70.7 ст. 70 Податкового кодексу України фізичні особи - платники податків зобов'язані подавати контролюючим органам відомості про зміну своїх реєстраційних даних (зміна місця проживання, прізвища, імені, по батькові, тощо) протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання відповідної заяви за формою №5ДР.

Порядок та процедура подання відповідної заяви визначається розділом VII Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.10.2017 за № 1306/31174. 

Заява за формою № 5ДР подається особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання), а у разі зміни місця проживання – до контролюючого органу за новим місцем проживання. Фізичні особи, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, подають зазначені заяви особисто або через представника до будь-якого контролюючого органу. 

Внесення змін до облікових даних платника податків та виготовлення реєстраційного номера облікової картки платника податків здійснюється протягом трьох робочих днів з наступного дня після дня подання фізичною особою Заяви за ф. № 5ДР.

Фізичні особи мають право, використовуючи кваліфікований електронний підпис, подавати Заяву за формою №5ДР в електронному вигляді, через приватну частину Електронного кабінету, вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua. 

 




 Оголошення переможця конкурсу з відбору суб'єктів оціночної діяльності
Автор: Lubotin   Додано: 1 травня 2024   Переглядів:35   Категорія - [Головна]
 

Оголошення переможця конкурсу з відбору суб'єктів оціночної діяльності,

яких залучено на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки з метою продажу



   Конкурсною комісією з проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності у сфері оцінки землі було проведено конкурс з відбору суб'єктів оціночної діяльності, для проведення незалежної експертної оцінки земельної ділянки з метою продажу, а саме: земельна ділянка кадастровий номер 6325157608:00:001:0017 площею 0,1154 га категорії земель житлової та громадської забудови, для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, розташованої: вул. Фабрична, 3, с-ще Травневе, Харківський район,  Харківської обл.

           У встановлений строк для участі у конкурсі документи було надано 2 учасниками.

           Відповідно до результатів голосування конкурсної комісії  та згідно з протоколом засідання комісії переможцем визнано ТОВ «Центр сучасної оцінки «Актив».

 

 

Відділ земельних відносин виконавчого комітету Люботинської міської ради Харківської області

 




 Оголошення
Автор: Lubotin   Додано: 30 квітня 2024   Переглядів:67   Категорія - [Головна]
 

Оголошення

Виконавчий комітет Люботінської міської ради Харківської області інформує



Виконавчий  комітет Люботінської міської ради Харківської області  інформує, що відповідно  до ст. 335 Цивільного кодексу України, житловий будинок за адресою

-  пров.  Спортивній, буд.19 с-ще. Санжари, Харківської області 

внесений до державного реестру та  взято  на облік безхазяйного нерухомого майна за № 20917 від 26.04.2024р.

 




 Амебіаз: шляхи інфікування та профілактика
Автор: Lubotin   Додано: 30 квітня 2024   Переглядів:59   Категорія - [Головна]
 

Амебіаз: шляхи інфікування та профілактика

При перших ознаках захворювання не зволікайте, звертайтеся до лікаря та проводьте лабораторне обстеження!

 

 

Амебіаз — протозойне захворювання, спричинюване дизентерійною амебою (Entamoeba histolytica). Амебіаз характеризується широким спектром клінічних проявів: від безсимптомного перебігу до тяжких кишкових і позакишкових уражень.

Щорічна захворюваність на кишковий амебіаз у світі становить близько 50 млн випадків, летальність досягає 100 000 випадків. Найбільш поширений амебіаз на півострові ІндостанПівденній та Західній Африці, на Корейському півострові, в Китаї, у Південній і Центральній Америці. Широкому поширенню амебіазу сприяють низький рівень санітарних умов, невисокий соціально-економічний статус, скупченість жителів, деякі особливості культурних традицій.

В Україні випадки амебіазу спостерігають набагато рідше, в основному спорадично, проте з наближенням спекотного літнього сезону, в умовах значної міграції населення, повꞌязаної з військовою агресією рф, існують ризики завезення цієї інфекції та створення ендемічного осередку.

Джерелом інфекції при амебіазі є людина, що виділяє цисти E. histolytica. Хворі з гострими проявами кишкового амебіазу, виділяють з випорожненнями переважно нестійкі у зовнішньому середовищі вегетативні форми паразита.

Інкубаційний період триває від одного тижня до трьох місяців.

Механізм передачі інфекції — фекально-оральний. Основними факторами передачі цист амеби - є харчові продукти, особливо овочі, фрукти, зелень, що можуть бути уражені при завезенні з тропічних країн, а також – контамінована вода. Механічним переносником є мухи та інші побутові комахи. Останнім часом описані зараження внаслідок орально-анальних статевих контактів.

Умови побуту, водопостачання, санітарний стан населених пунктів і загальний культурний рівень населення можуть визначати різний ступінь ураженості.

Хворіють на амебіаз усі вікові групи населення обох статей, але переважно чоловіки віком 20-58 років. Особливо сприйнятливі до амебіазу жінки в III триместрі вагітності і післяпологовому періоді, що пов'язано, мабуть, з особливостями клітинної імунної відповіді у вагітних, а також особи, що одержували імуносупресивну терапію. У цілому, набутий в результаті хвороби імунітет при амебіазі є нестійким і нестерильним, не захищає пацієнтів ані від рецидивів, ані від реінфекції.

Клінічні ознаки амебіазу різноманітні та зазвичай проявляються у формі загального нездужання, зниження апетиту, нудоти, почуття важкості в епігастрії, іноді короткочасного болю в животі, метеоризму, діареї, надалі можуть з’являтись домішки крові у випорожненнях та втрата маси тіла (схуднення).

 

Амебіаз - грунтується на певних клінічних і епідеміологічних даних. Звертають увагу на перебування хворого у країнах із спекотним кліматом, користування там непевною в епідеміологічному плані водою, купання у забруднених водоймах, вживання термічно необробленої їжі. На виникнення амебіазу підозрілим є поява діареї без попередньої інтоксикації, гарячки, криваві випорожнення.

 

Основним методом лабораторної діагностики кишкового амебіазу, який дозволяє на 100% визначити протозойну інвазію, є мікроскопічне дослідження випорожнень кишковика (калу). У вогнищах інвазії важливо проводити скринінг (лабораторне обстеження) на амебіаз усіх членів родини або співмешканців, які проживають разом з хворим на амебіаз (вторинна профілактика).

 

                   Харківське районне управління, враховуючи існуючі ризики завезення цієї інфекції, нагадує про загальні правила профілактики амебіазу:

  • не пити воду з річок, ставків та інших незнайомих джерел;
  • пити кип’ячену воду, оскільки хлорування не знищує цисти амеб;
  • дотримуватися правил особистої гігієни;
  • мити й обов’язково обробляти окропом зелень, овочі, фрукти, які вживаються в їжу сирими, особливо це стосується екзотичних, завезених з тропічних країн;
  • винищувати мух, боротися зі стихійними звалищами;
  • не удобрювати ґрунт городів і садів нечистотами з туалетів;
  • не допускати забруднення територій стічними водами;
  • необхідно також забезпечити захист організму від несприятливих факторів: втоми, недостатності харчування і виснаження від супутніх захворювань.

                  При перших ознаках захворювання не зволікайте, звертайтеся до лікаря та проводьте лабораторне обстеження!

(Інформацію підготовлено на основі – підручника - інфекційні хвороби за редакцією О.А. Голубовської, видавництво: Всеукраїнське спеціалізоване виробництво «Медицина).

 




 30 квітня 2024 року - останній день подання декларації про майновий стан і доходи для тих категорій громадян, які зобов’язані це зробити
Автор: Lubotin   Додано: 30 квітня 2024   Переглядів:44   Категорія - [Головна]
 

30 квітня 2024 року - останній день подання декларації про майновий стан і доходи для тих категорій громадян, які зобов’язані це зробити

Зверніть увагу!!!

Деклараційна кампанія 2024: встигніть своєчасно задекларувати свої доходи!

 

 

Звертаємо увагу, що 30 квітня 2024 року - останній день подання декларації про майновий стан і доходи для тих категорій громадян, які зобов’язані це зробити. Зокрема - це доходи отримані громадянами не від податкових агентів; іноземні доходи; вартість успадкованого майна чи отриманого у дарунок майна; доходи від надання нерухомого чи рухомого майна в оренду, прощений борг банком по кредиту тощо.

Податкову декларацію про майновий стан і доходи можна подати в паперовому вигляді та в електронному вигляді, зокрема, через Електронний кабінет та мобільний застосунок «Моя податкова».

 




 Платникам, які використовують єдиний рахунок
Автор: Lubotin   Додано: 30 квітня 2024   Переглядів:47   Категорія - [Головна]
 

Платникам, які використовують єдиний рахунок



При сплаті коштів на єдиний рахунок, відкритий у Казначействі на ім’я ДПС, платник у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції може:

При сплаті коштів на єдиний рахунок, відкритий у Казначействі на ім’я ДПС, платник у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції може:

1) не визначати напрям/напрями спрямування коштів з єдиного рахунка на бюджетні/небюджетні рахунки.

У такому випадку платник у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції заповнює тільки поле «Додаткова інформація запису» з інформацією щодо переказу коштів у довільній формі. 

При цьому платник, використовуючи засоби електронного кабінету, може: 

визначити напрям/напрями спрямування коштів з єдиного рахунка на бюджетні/небюджетні рахунки;

не визначати напрям/напрями спрямування коштів з єдиного рахунка. У такому разі кошти перераховуються з єдиного рахунка на бюджетні/небюджетні рахунки на підставі податкової інформації, визначеної пунктом 351.5 статті 351 Кодексу;

2) самостійно визначити напрям/напрями спрямування коштів з єдиного рахунка на бюджетні/небюджетні рахунки.

У такому випадку платник у реквізиті «Призначення платежу» платіжної інструкції заповнює з переліку полів, наведених у пункті 1 розділу ІІ цього Порядку, такі поля:

«Номер рахунку»;

«Сума податку»;

«Інформація про податкове повідомлення (рішення)»;

«Додаткова інформація запису».

У полі «Номер рахунку» платник заповнює номер бюджетного/небюджетного рахунку;

у полі «Сума податку» платник заповнює суму, яка має бути зарахована на бюджетний/небюджетний рахунок;

у полі «Інформація про податкове повідомлення (рішення)» платник заповнює номер податкового повідомлення-рішення/рішення/вимоги та/або рішення щодо єдиного внеску (у разі якщо кошти сплачуються на підставі таких документів);

у полі «Додаткова інформація запису» платник заповнює інформацію щодо переказу коштів у довільній формі.

 

Платник, який використовує єдиний рахунок, за бажанням може оформити платіжну інструкцію одночасно за декількома напрямами зарахування на бюджетні/небюджетні рахунки коштів, що сплачуються на єдиний рахунок.

При цьому реквізит «Призначення платежу» платіжної інструкції заповнюється стільки разів, скільки платежів бажає сплатити платник платіжною інструкцією, із заповненням реквізитів відповідно до підпункту 2 пункту 6 цього Порядку за кожним таким платежем.