Згадаємо полеглого Героя.
Автор: Lubotin   Додано: 5 квітня 2024   Переглядів:18   Категорія - [Головна]
 

Згадаємо полеглого Героя.

Сергій СЕРЕДА.



      Повномасштабна війна триває. Вона показала всю підлість росіян і ще раз довела, що українці обрали правильний шлях – шлях свободи. Наші воїни виборюють свободу на полі бою з рашистськими окупантами, але й віддають своє життя, захищаючи нашу землю і майбутнє наших дітей. За наше прагнення до незалежності ми постійно платимо зависоку ціну та розуміємо, що іншого шляху у нас немає.
      5 квітня 2023 р. у ході виконання бойового завдання поблизу населеного пункту Кремінна Сєвєродонецького району Луганської області героїчно загинув солдат СЕРЕДА Сергій Володимирович, 22.04.1982 р.н., стрілець-снайпер 1 десантно-штурмового взводу десантно-штурмового батальйону.
     Народився захисник в с. Санжари, закінчив Манченківську загальноосвітню школу, потім професійний ліцей залізничного транспорту. За станом здоров’я до армії не призивався, але пішов добровольцем захищати рідну землю. Сергій щиро вірив у Перемогу і віддав в ім’я Перемоги найцінніше – своє життя.
    Герої не вмирають, вони завжди живуть у нашій вдячній пам’яті.

 




 Повідомлення про намір встановлення скоригованих тарифів на послуги централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.
Автор: Lubotin   Додано: 5 квітня 2024   Переглядів:47   Категорія - [Головна]
 

Повідомлення про намір встановлення скоригованих тарифів на послуги централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.

Дата введення тарифів в дію з 01.05.2024 р.



 

Обґрунтування причин коригування тарифів.
Відповідно до «Порядку інформування споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги з обґрунтуванням такої необхідності», затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.06.2018 р. № 130,  Водопроводно-каналізаційне комунальне управління Люботинської міської ради Харківської області (далі ВККУ ЛМР ХО) повідомляє про намір коригування тарифів на послуги централізованого водопостачання, централізованого водовідведення та очищення стоків.
Тарифи на послуги, які діють на теперішній час, не відповідають їх собівартості. Відсоток відшкодування затвердженим тарифом собівартості послуг складає:
  • по водопостачанню    84,8%;
  • по водовідведенню     92,6 %;
  • по очищенню стоків   88,1 %.
Коригування здійснюється за рахунок зміни вартості складової чинних тарифів із причин, не залежних від ВККУ ЛМР, а саме зростання тарифу на електропостачання на 2,35 грн. (або 43,5%)  за 1кВт*г (з 5,40 грн. за 1 кВт*г з ПДВ ( в діючих тарифах) до 7,75 грн. за 1 кВт *г з ПДВ (в планових тарифах)).
Витрати, які пов’язані з використанням електроенергії, зросли на 3 455,1 тис. грн. (з 7 932,2 тис. грн. до 11 387,3 тис. грн.), в т. ч.:
  • 2 529,8 тис. грн. (з 5 807,9 тис. грн. до 8 337,7 тис. грн.) по водопостачанню;
  •   474,2 тис. грн. (з 1 088,7 тис. грн. до  1 562,9 тис. грн.) по водовідведенню;
  •   451,1 тис. грн. ( з 1 035,6 тис. грн. до 1 486,7 ) по очищенню стоків.
Відсоток витрат на електроенергію у загальній структурі складових  повної планової собівартості:
  • по водопостачанню  50,1%;
  • по водовідведенню 24,3%;
  • по очищенню стоків 44,7%.
Тарифи розраховано згідно Постанови КМУ від 01.06.2011р. № 869 «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на комунальні послуги»
 
Загальний розмір діючих тарифів
Розмір діючих тарифів, які встановлені з 01 липня 2023року
Послуги з централізованого водопостачання за 1 м куб. для:
населення – 31,38 грн., у т.ч. ПДВ 5,23 грн.
бюджетні організації – 65,34 грн., у т.ч. ПДВ 10,89 грн.;
інші споживачі – 88,20 грн., у т.ч. ПДВ 14,70 грн.;
 
Послуги з централізованого водовідведення за 1 м куб. для :
населення – 40,38 грн., у т.ч. ПДВ 6,73 грн.;
бюджетні організації – 107,52 грн. у т.ч. ПДВ 17,92 грн.;
інші споживачі – 186,60 грн., у т.ч. ПДВ 31,10 грн.;
 
Послуги очищення стоків  - 48,78 грн. , у т.ч. ПДВ 8,13 грн.;
 
Загальний розмір планованих тарифів та їх структура
Скориговані  тарифи, які пропонуються ввести в дію з 01 травня 2024 року.
Послуги з централізованого водопостачання за 1 м куб. для:
населення – 38,16 грн., у т.ч. ПДВ 6,36 грн. (зростання на 6,78 грн. або 21,6 %);
бюджетні організації – 69,96 грн., у т.ч. ПДВ 11,66 грн. (зростання на 4,62 грн. або - 7,1%);
інші споживачі – 90,48 грн., у т.ч. ПДВ 15,08 грн.( зростання  на 2,28 грн. або – 2,6 %);
 
Послуги з централізованого водовідведення за 1 м куб. для :
населення – 47,04 грн., у т.ч. ПДВ 7,84 грн. (зростання  на 6,66 грн. або 16,5 %);
бюджетні організації – 114,36грн., у т.ч. ПДВ 19,06 грн. (зростання  на 6,84 грн. або 6,4%);
інші споживачі – 192,78 грн., у т.ч. ПДВ 32,13 грн.( зростання на 6,18 грн. або 3,3 %).
  
Послуги очищення стоків - 49,74 грн., у т.ч. ПДВ 8,29 грн.(зростання на 0,96 грн. або 2,0 %)
 
Структура та розрахунки планових тарифів додаються
 
Прийом зауважень та пропозицій
Зауваження і пропозиції від фізичних та юридичних осіб щодо встановлення скоригованих тарифів  приймаються ВККУ ЛМР ХО в письмовій формі протягом 7-ми календарних днів з дня опублікування оголошення на офіційному сайті Люботинської міської ради  http://lubotin-rada.gov.ua., а саме з 05 квітня  по 11 квітня 2024 р.
Адреси, за якими приймаються зауваження та пропозиції:
  1. Виконавчий комітет Люботинської міської ради – Харківська область, м.Люботин, вул. Слобожанська, 26 (lubotin.miska.rada@gmail.com);
  2. ВККУ ЛМР ХО – Харківська область, м. Люботин, вул. Ушакова 3-а, (https://lubotin-wkku.org.ua/)
Додатки:  розрахунок планових тарифів на  10 арк..
 
Начальник  ВККУ 
Люботинської міської ради                                                            Вадим АБАЛЬМАСОВ

Завантажити документи: 8179_dodatki.pdf [5.06 Mb] (cкачувань: 1)



 «Урядування в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення»
Автор: Lubotin   Додано: 4 квітня 2024   Переглядів:29   Категорія - [Головна]
 

«Урядування в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення»

Безкоштовне навчання для ветеранів та ветеранок за Сертифікатною програмою

Джерело: https://kharkivoda.gov.ua/news/126248

 

 

Громадська організація «Школа врядування» та Києво-Могилянська школа врядування імені Андрія Мелешевича запрошують ветеранів і ветеранок на безкоштовне навчання за Сертифікатною програмою «Урядування в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення».

Початок навчання 22 квітня 2024 року, прийом заявок триватиме до 8 квітня включно.

Сертифікатна програма погоджена Національним агентством України з питань державної служби та впроваджується у рамках проєкту «Розширення професійних горизонтів: професійний розвиток ветеранів та ветеранок для кар’єри на державній службі та службі в органах місцевого самоврядування». Проєкт втілюється за сприяння Програма реінтеграції ветеранів IREX, яку реалізує IREX за підтримки Державного департаменту США.

Метою програми є сприяти професійному розвитку та підвищенню кваліфікації ветеранів та ветеранок, які прагнуть пов’язати свою професійну кар’єру з державною службою та місцевим самоврядуванням. Після навчання учасники та учасниці отримають відповідні знання, навички та компетентності для успішного зарахування у кадрові резерви, проходження конкурсів на посади, працевлаштування та подальшої роботи в органах державної влади.

Детальніша інформація про Сертифікатну програму та умови відбору розташована за посиланням.

 




 Безоплатна правнича допомога
Автор: Lubotin   Додано: 4 квітня 2024   Переглядів:17   Категорія - [Головна]
 

Безоплатна правнича допомога

Послуги юриста можна отримати від системи безоплатної правничої допомоги

Джерело: https://kharkivoda.gov.ua/news/126244

 

 

Безоплатні послуги юриста / адвоката можна отримати в наступних сферах:

- консультації і допомогу зі складенням документів;

- допомогу зі зверненням до суду (вторинну правничу допомогу).На цей вид послуг мають право окремі категорії громадян, визначені у ст. 14 Закону України «Про безоплатну правничу допомогу», зокрема: внутрішньо переміщені особи, люди з низьким доходом, діти, ветерани війни, члени загиблих ветеранів війни, Захисників і Захисниць України та інші;

- послуги адвоката для затриманих, підозрюваних, обвинувачених, засуджених.

Детальніше про послуги системи БПД та як звернутися.

 




 Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє
Автор: Lubotin   Додано: 4 квітня 2024   Переглядів:20   Категорія - [Головна]
 

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє

Податкова знижка на оплату допоміжних репродуктивних технологій

 

 

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що відповідно до ст. 166 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) встановлено, що платник податку на доходи фізичних осіб має право на податкову знижку за наслідками звітного податкового року.

Перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, визначено у п. 166.3 ст. 166 ПКУ. До даного переліку включається сума витрат платника податку на оплату допоміжних репродуктивних технологій згідно з умовами, встановленими законодавством, але не більше ніж сума, що дорівнює третині доходу у вигляді заробітної плати за звітний податковий рік (п.п. 166.3.6 п. 166.3 ст. 166 ПКУ).

Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація), яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року (п.п. 166.1.2 п. 166.1 ст. 166 ПКУ).

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і особу, яка звертається за податковою знижкою (їх покупця (отримувача)), а також копіями договорів за їх наявності в яких обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк оплати за такі товари (роботи, послуги)       (п.п. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ).

Згідно з п.п. 166.2.2 п. 166.2 ст. 166 ПКУ копії зазначених у п.п. 166.2.1 п. 162.2 ст. 166 ПКУ документів (крім електронних розрахункових документів) надаються разом з Декларацією, а оригінали цих документів не надсилаються контролюючому органу, але підлягають зберіганню платником податку протягом строку давності, встановленого ПКУ.

У разі якщо відповідні витрати підтверджені електронним розрахунковим документом, платник податків зазначає в Декларації лише реквізити електронного розрахункового документа.   

Нагадаємо, що платник податків за своїм вибором може подати податкову декларацію в один із таких способів: 

- особисто або уповноваженою особою у Центри обслуговування платників; 

- поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення не пізніше ніж за 5 днів до закінчення граничного строку подання;  

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». 

Для зручності при поданні декларації в Електронному кабінеті створено електронний сервіс «Податкова декларація про майновий стан і доходи», який надає можливість часткового автоматичного предзаповнення декларації, а також дозволяє сформувати декларацію та подати її до контролюючого органу з копіями первинних документів, у т. ч. для використання права на податкову знижку. 

Також Декларацію на податкову знижку можна подати за допомогою мобільного застосунку «Моя податкова».

 




 Декларуємо дохід від продажу рухомого майна до 1 травня 2024 року
Автор: Lubotin   Додано: 4 квітня 2024   Переглядів:16   Категорія - [Головна]
 

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що триває кампанія декларування доходів, отриманих громадянами протягом 2023 року

Декларуємо дохід від продажу рухомого майна до 1 травня 2024 року

 

 

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що триває кампанія декларування доходів, отриманих громадянами протягом 2023 року. 

Порядок оподаткування податком на доходи фізичних осіб операцій з продажу або обміну фізичними особами об’єктів рухомого майна встановлено ст. 173 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Відповідно до п. 173.1 ст. 173 ПКУ, дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року одного з об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда, не підлягає оподаткуванню.

Дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року другого об’єкта рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда, підлягає оподаткуванню за ставкою 5% (п. 167.2 ст. 167 ПКУ).

Дохід, отриманий платником податку від продажу (обміну) протягом звітного (податкового) року третього та наступних об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда або іншого транспортного засобу підлягає оподаткуванню за ставкою, визначеною         п. 167.1 ст. 167 ПКУ, а саме 18 відсотків (абзац третій п. 173.2 ст. 173 ПКУ).

У разі продажу рухомого майна необхідно подати податкову декларацію про майновий стан і доходи до контролюючих органів до 1 травня 2024 року, визначити податкові зобов’язання та сплати їх до 1 серпня 2024 року.

Нагадаємо, що платник податків за своїм вибором може подати податкову декларацію в один із таких способів: 

- особисто або уповноваженою особою у Центри обслуговування платників; 

- поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення не пізніше ніж за 5 днів до закінчення граничного строку подання;  

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». 

 




 Харківське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області звертає увагу батьків
Автор: Lubotin   Додано: 4 квітня 2024   Переглядів:17   Категорія - [Головна]
 

Харківське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області звертає увагу батьків

Щодо вимог до друкованої продукції для школяра

 

Читання є одним з основних способів сприйняття навчального матеріалу школярами, а також основним видом навчальної діяльності дітей у школі та вдома.

Харківське районне управління  Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області звертає увагу батьків школярів на те, що необхідно приділяти увагу якості зошитів та навчальних посібників, якими буде користуватися дитина.

Процес читання пов’язаний з напруженням органу зору, що в значній мірі визначається якістю оформлення підручника. Гігієнічні вимоги до друкованої продукції викладені в Державних санітарних правилах і нормах «Гігієнічні вимоги до друкованої продукції для дітей» (ДСанПіН 5.5.6-138-2007). Зазначені санітарні правила поширюються на видання газетні, журнальні, книжкові (у т.ч. навчальні видання, підручники, навчальні посібники), а також іншу друковану продукцію, призначену для використання дітьми. Вибір зошитів, навчальних посібників в магазинах багатий та різноманітний, але серед всього цього книжково-канцелярського різноманіття зустрічаються підробки, які можуть навіть нашкодити дитині. Неякісний друк тексту приводить до порушень зору. Постійна напруженість приводить до стомленості, дратівливості.  В такому випадку здоров’я дитини може зазнати суттєвого погіршення.

Вибираючи зошити, слід звертати увагу не тільки на картинку на титульній сторінці, яка може сподобатися дитині, а насамперед на такі вимоги: папір має бути достатньо цупким,  непрозорим, ледь шорстким на дотик.

Не варто обирати зошити з надто білосніжними аркушами, краще брати ті, у яких сторінки мають колір світлого пряженого молока. Папір повинен бути вiдбiлений без використання хлору. Якщо білизна паперу більша ніж 70-80%, сторінка «різатиме очі» і навпаки, на жовтуватих сторінках текст буде блідим, а при читанні написаного тексту доведеться напружувати зір. Лінії  мають бути  чітко продукованими,  їх товщина – не  більше  0,2-0,5 мм, а колір – фіолетовий, зелений, блакитний або сірий.    Горизонтальні лінії на суміжних сторінках мають збігатись.   Слід звернути увагу на рівномірну ширину ліній чи клітинок. Ширина країв зверху –  20 мм, а нижні краї повинні бути меншими  на 2-5 мм.  Скоби чи спіралі  мають бути надійно загнутими всередину, щоб виключити ризик поранення.

Дотримуючись цих правил при виборі зошита, ви збережете здоров’я та зір вашого школяра.

Шкільні підручники  в обов’язковому порядку  мають бути погодженими у Міністерстві  освіти і науки та Міністерстві  охорони здоров’я України. Вага кожного підручника не повинна перевищувати: для І-ІІ класів – 300 г.; для ІІІ-ІV класів – 350 г.; для V-VI класів – 400 г.; для VIІ-X класів – 500 г.; для XI(XII) класів – 600 г. Збільшення ваги підручника можливе, але не більше, ніж на 20%.

Забороняється друкувати текст на кольоровому та сірому фоні; друкувати текст на трьох та більше шпальтах. У виданнях для дітей усіх вікових груп необхідно використовувати непрозорий папір, який  забезпечує непрозорість друкованих  елементів із   зворотного боку сторінки не менше 90%, що попереджує пов’язані з цим можливі порушення зору.

Не рекомендується випускати підручники, які розраховані на декілька років навчання (суміщення програм різних років навчання).

 




 Держпродспоживслужба інформує
Автор: Lubotin   Додано: 4 квітня 2024   Переглядів:20   Категорія - [Головна]
 

Держпродспоживслужба інформує:

Нагадування про користь та загрозу при вживанні ранніх овочів та фруктів

 

У період зими наш організм скучив за «живими» вітамінами. Весна – саме той час, щоб заповнити цю нестачу. В березні на прилавках магазинів починають з’являтися перші ранні овочі привезені та місцеві, тепличні, але слід пам’ятати, що такі продукти можуть бути не лише корисними, але й небезпечними для здоров’я.

Харківське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області нагадує, що трапитися це може через перенасичення нітратами, що містяться в певних кількостях в овочах, вирощених у «прискореному режимі».  Капуста, редис, помідори, огірки, букети свіжої зелені.  Перевищення кількості нітратів – характерний сезонний недолік настільки бажаних зараз продуктів. Особливо шкідливі овочі, забруднені нітратами, для дітей, вагітних жінок. Чутливі також люди похилого віку, хворі на анемію.

Овочі, ягоди та фрукти за своєю природою містять нітрати в невеликій кількості. Також всім відомо, що ці хімічні сполуки використовують у складі добрив для прискорення процесу зростання і дозрівання. Але несвідоме застосування призводить до надмірного накопичення в овочах та забруднення ґрунтових вод, що загрожує отруєнням.

«Вітаміни» з теплиці. Тепличні та ґрунтові овочі не тільки відрізняються за своїми смаковими якостями, але і за хімічним складом. Багато господарств для якнайшвидшого дозрівання овочів використовують добрива та стимулюючі речовини. Чим вища  концентрація цих речовин, тим небезпечнішим стає нашпигований ними овоч.

Надлишок нітратів (азотистих сполук, які сприяють зростанню рослин) при нестачі вітамінів-антиоксидантів перетворюється на нітрити – небезпечні канцерогени, які можуть не тільки викликати отруєння, але навіть призвести до кисневого голодування клітин і тканин, а при систематичному вживанні – стати причиною утворення злоякісних пухлин.

Не всі овочі однаково накопичують нітрати. Найбільше схильні до накопичення азотистих сполук листова капуста, салат, редис, зелена цибуля, кріп, шпинат. На другому місці кольорова капуста, огірки, броколі, цвітна капуста, кабачки, селера, морква, білокачанна капуста, редька. Найменш безпечні бобові (горох, квасоля), картопля, солодкий перець, брюссельська капуста, помідори.

Вирушаючи за ранніми овочами, пам’ятайте  кілька правил:

  • надійніше купувати ранні овочі в магазинах. Там продукцію приймають від виробників, що мають необхідні сертифікати якості, де зазначено, що продукт безпечний і норми нітратів в овочах не перевищують допустимі. Ринки не завжди можуть забезпечити такий жорсткий контроль якості.
  • чим більший плід, тим більше в ньому хімії – відмовтеся від такого.
  • вся зелень (кріп, шпинат, петрушка) і огірки повинні бути темно-зеленого кольору. Зріз коренів зелені повинен бути свіжим, а огірки твердими і мати тонку шкірку.
  • вибирайте легку і не дуже тверду молоду капусту з яскраво-зеленими блискучими листям і вологим, свіжим зрізом.
  • плоди редису повинні бути не дуже великими, твердими і рівномірно забарвленими без темних і жовтих плям.
  • при виборі болгарського перцю рекомендується звертати увагу на чашечку (вона повинна бути зеленою) і свіжість зрізу.

Як нейтралізувати нітрати? Повністю очистити від них ранні овочі неможливо, а от зменшити їх кількість цілком реально. Для цього потрібно:

  • перед вживанням і приготуванням ретельно мийте овочі, видаляйте позеленілі частини (картопля, морква);
  • потім замочіть овочі на 15-20 хвилин у холодній воді, злийте воду, замочіть ще раз;
  • такі овочі, як огірки і редиску, бажано очищати від шкірки, а також зрізати плодоніжки і хвостик;
  • стебла зелені (петрушка, кріп та ін) накопичують більше нітратів, ніж гілочки, тому їх вживати в їжу не рекомендується;
  • овочі, які не будете піддавати термічній обробці (огірки, помідори, капуста, зелень), обов’язково перед вживанням збризніть лимонним або гранатовим соком – кислота, яка в них міститься, має властивість знешкоджувати нітрати;
  • при термічній обробці рівень нітратів знижується на 60-80%. Але відвар рекомендується злити відразу ж після варіння, а потім вже солити овочі;
  • не зберігайте овочі довго навіть у холодильнику – при зміні температури і довгому зберіганні нітрати швидко перетворюються на нітрити;
  • готуйте на один раз і ні в якому разі не зберігайте розрізані овочі і салати в холодильнику.

Категоричне НІ! Малюкам до року, дітям дошкільного та молодшого шкільного віку ранні овочі суворо протипоказані, оскільки їх травна система ще не навчилася боротися зі шкідливими речовинами  і той продукт, на який у дорослого організму не буде реакції, у дитини може викликати отруєння.

Також не слід поспішати і вводити в раціон ранні овочі літнім людям, особливо якщо у людини є захворювання серцево-судинної системи, хвороби дихальних шляхів або анемія. Категорично протипоказані ранні овочі вагітним і годуючим жінкам – шкідливі канцерогени не тільки можуть стати причиною алергії у дитини, але навіть викликати серйозні захворювання центральної нервової системи у плоду і викликати внутрішньоутробні відхилення в його розвитку.

При перших ознаках отруєння. Якщо, незважаючи на всі обережності, все-таки отруїлися ранніми овочами і спостерігаються такі симптоми як діарея, блювота, колікоподібні болі в животі, потрібно звернутись до лікаря.

 




 Виконавчий комітет Люботинської міської ради запрошує на роботу
Автор: Lubotin   Додано: 4 квітня 2024   Переглядів:16   Категорія - [Головна]
 



Виконавчий комітет Люботинської міської ради запрошує на роботу:

Для довідок звертатися до виконавчого комітету Люботинської міської ради за адресою: м.Люботин, вул. Слобожанська, 26, тел. (057) 741-34-18 (відділ з питань кадрової роботи, нагород та охорони праці).

 ---  Виконавчий комітет Люботинської міської ради запрошує на роботу за строковим договором (контрактом) для виконання повноважень заступника головного бухгалтера, відділу бухгалтерського обліку.

 Вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра; знання основ бухгалтерського обліку у бюджетній сфері,  досвід роботи з комп’ютерними програмами, володіння державною мовою.

Для довідок звертатися до виконавчого комітету Люботинської міської ради за адресою: м.Люботин, вул. Слобожанська, 26, тел. (057) 741-34-18 (відділ з питань кадрової роботи, нагород та охорони праці).

 

---  Виконавчий комітет Люботинської міської ради інформує про наявність  вакантної  посади  головного спеціаліста служби у справах дітей.

 Вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра. Досвід роботи з комп’ютерними програмами, володіння державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування   не менше 1 року

Для довідок звертатися до виконавчого комітету Люботинської міської ради за адресою: м.Люботин, вул. Слобожанська, 26, тел. 7 41-34-18 (відділ з питань кадрової роботи, нагород та охорони праці).

 

----  Виконавчий комітет Люботинської міської ради інформує про наявність  вакантної  посади  головного спеціаліста  відділу з питань містобудування, архітектури та держархбудконтролю.

Вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра. Досвід роботи з комп’ютерними програмами, володіння державною мовою. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування   не менше 1 року.

Для довідок звертатися до виконавчого комітету Люботинської міської ради за адресою: м.Люботин, вул. Слобожанська, 26, тел. 7 41-34-18 (відділ з питань кадрової роботи, нагород та охорони праці).

 

-----   Виконавчий комітет Люботинської міської ради інформує про наявність  вакантної  посади  головного спеціаліста - державного інспектора з контролю за використанням та охороною земель відділу  земельних відносин.

Вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста або магістра; стаж професійної діяльності у сфері землеустрою/у сфері права або стаж роботи в органах, що здійснюють державний нагляд (контроль) у сфері господарської діяльності, не менше одного року. Досвід роботи з комп’ютерними програмами, володіння державною мовою.

Для довідок звертатися до виконавчого комітету Люботинської міської ради за адресою: м.Люботин, вул. Слобожанська, 26, тел. 7 41-34-18 (відділ з питань кадрової роботи, нагород та охорони праці).

 

-----    Виконавчий комітет Люботинської міської ради інформує про наявність  вакантної  посади – головного спеціаліста (еколога) відділу з питань розвитку інфраструктури міста та благоустрою.

Вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, спеціаліста або магістра. Досвід роботи з комп’ютерними програмами, володіння державною мовою.

Для довідок звертатися до виконавчого комітету Люботинської міської ради за адресою: м.Люботин, вул. Слобожанська, 26, тел. 7 41-34-18 (відділ з питань кадрової роботи, нагород та охорони праці).

 




 Відділ з питань державної реєстрації актів цивільного стану
Автор: Lubotin   Додано: 4 квітня 2024   Переглядів:18   Категорія - [Головна]
 

Відділ з питань державної реєстрації актів цивільного стану



Виконавчого комітету Люботинської міської ради Харківської області інформує:

Підстави припинення шлюбу.
Шлюб може бути припинено/розірвано внаслідок:
  • смерті одного з подружжя або оголошення його померлим (ст. 104 Сімейного кодексу України);
  • за спільною заявою подружжя в органах ДРАЦС (цей спосіб можливий лише за відсутності неповнолітніх дітей та за відсутності спору між подружжям щодо його розірвання при якому обоє з подружжя готові підписати заяву в органах ДРАЦС (ст. 105,106 Сімейного кодексу України );
  • за заявою одного з подружжя в органах ДРАЦС (можливо в випадку якщо інший з подружжя визнаний безвісно відсутнім або визнаний судом недієздатним згідно ст. 107 Сімейного кодексу України);
  • на підставі рішення суду (шляхом звернення до суду із позовною заявою про розірвання шлюбу одним з подружжя так і за спільною заявою подружжя).

 




 Оголошення ВККУ (04.04.2024)
Автор: Lubotin   Додано: 3 квітня 2024   Переглядів:0   Категорія - [Головна, Оголошення]
 

Оголошення ВККУ (04.04.2024)



У зв’язку з проведенням аварійно-відновлювальних робіт на мережі централізованого водопостачання за адресою: вул. Злагоди, 94, 04.04.2024 року з 09.00 до 15.00 години (орієнтовно) буде припинено подачу води

Шановні абоненти ВККУ Люботинської міської ради!

 

У зв’язку з проведенням аварійно-відновлювальних робіт на мережі централізованого водопостачання за адресою: вул. Злагоди, 94, 04.04.2024 року з 09.00 до 15.00 години (орієнтовно) буде припинено подачу води за наступними адресами: вул. Злагоди, вул. Робоча, вул. 8 Березня, вул. Кооперативна та інші прилеглі вулиці, провулки та в'їзди.

 

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

 

 

    Адміністрація ВККУ Люботинської міської ради

Телефон для довідок

7412705

 




 Водопровідно-каналізаційне комунальне управління Люботинської міської ради
Автор: Lubotin   Додано: 3 квітня 2024   Переглядів:0   Категорія - [Головна, Оголошення]
 



Водопровідно-каналізаційне комунальне управління Люботинської міської ради

запрошує на роботу:

Водопровідно-каналізаційне комунальне управління Люботинської міської ради запрошує на роботу:
- слюсаря аварійно-відновлювальних робіт каналізаційного господарства;
- машиніста насосних установок каналізаційного господарства;
- електромонтера з експлуатації розподільних мереж.
За більш детальною інформацією звертатися за адресою: м. Люботин, вул. Ушакова, 3А, або за телефоном: (057) 741 33 27.

 




 Оголошення ВККУ
Автор: Lubotin   Додано: 3 квітня 2024   Переглядів:0   Категорія - [Головна, Оголошення]
 

Оголошення ВККУ



У зв’язку з плановими відключеннями електропостачання на водозаборі по вул. Підгірній до 07.04.2024 року з 09.00 до 13.00 години (орієнтовно) буде припинено подачу води

Шановні абоненти ВККУ Люботинської міської ради!

 

У зв’язку з плановими відключеннями електропостачання на водозаборі по вул. Підгірній до 07.04.2024 року з 09.00 до 13.00 години (орієнтовно) буде припинено подачу води за наступними адресами: вул. Підгірна, вул. Каманіна, вул. Першотравнева, вул. К. Шульженко, вул. Б.Хмельницького, вул. Тургєнєва, вул.Дружби, вул.Мюдівська, вул. Шмідта, вул. ЗСУ, вул. Веселкова, вул. Касіча, вул. Весела, вул. Деповська, вул. Ключова, вул. М.Вербицького, вул. Данилевського, вул. Г.Хоткевича, вул. Санжарівська, вул. Громова, вул. Слобожанська, вул. Західна, вул. 8 Березня, вул. Молокова, вул. Гагаріна, вул. Мар’янівська, вул. Р. Тичинського, вул. Злагоди, вул. Шкільна, вул. Лікарняна, вул. Мельнична, вул. Слюсарна, вул. Ціолковського, вул. Будівельна та інші прилеглі вулиці, провулки та в’їзди.

 

Просимо вибачення за технічні незручності.

 

 

    Адміністрація ВККУ Люботинської міської ради

Телефон для довідок

7412705

 




 "Передати покази - це просто"
Автор: Lubotin   Додано: 3 квітня 2024   Переглядів:19   Категорія - [Головна]
 

АТ "Харківобленерго" інформує:

"Передати покази - це просто"

"Передати покази - це просто"


 




 «За чисте довкілля»
Автор: Lubotin   Додано: 3 квітня 2024   Переглядів:23   Категорія - [Головна]
 

«За чисте довкілля»

До уваги фізичних осіб-підприємців та мешканців громади!



На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.03.2010 р. № 777-р «Деякі питання проведення щорічної акції «За чисте довкілля» та Дня довкілля території населених пунктів» (зі змінами), згідно з розпорядженням Харківської обласної державної адміністрації від 13.05.2020 р. №222 протягом квітня-травня 2024 року на території громади триває акція «За чисте довкілля».

Задля добробуту нашої громади і її належного санітарно-екологічного стану просимо долучитися (з урахування безпекової ситуації) до проведення акції та забезпечити прибирання території, прилеглої до підпорядкованих Вам об’єктів, а також території, закріпленої рішенням виконкому від 11.04.2023 року №52 (у разі наявності такої).

Те, як виглядають наші вулиці, парки, сквери та інші місця загального користування залежить від кожного. Тому закликаємо зробити свій внесок у чистоту нашого навколишнього середовища.        

 

Завантажити документ: 8173_rishennya_n52.pdf [3.17 Mb] (cкачувань: 0)

 




 Оголошується конкурс
Автор: Lubotin   Додано: 3 квітня 2024   Переглядів:20   Категорія - [Головна]
 

Оголошується конкурс

з відбору суб'єктів оціночної діяльності, які залучені до проведення незалежної експертної оцінки комунального майна Люботинської міської територіальної громади, що передається в оренду



                                           

  1. Балансоутримувач: відділ освіти Люботинської міської ради Харківської області.
  2. Назва та місцезнаходження об’єкта: ігровий майданчик зі штучним покриттям та спеціальним обладнанням, загальною площею 924 кв. м., розташований за адресою: м. Люботин, вул. Шевченка, 92.
  3. Мета проведення незалежної оцінки: визначення вартості майна для надання його в оренду.
  4. Претендентам на участь у конкурсі необхідно подати такі документи:
  • заяву на участь у конкурсі;
  • копії установчих документів;
  • копії кваліфікаційних документів оцінювачів, які працюють у штатному складі та яких буде залучено до проведення оцінки і підписання звітів про оцінку майна;
  • копію сертифіката суб’єкта оціночної діяльності, виданого претенденту фондом державного майна;
  • інформацію про претендента – учасника конкурсу (документ про досвід роботи оцінювача, кваліфікація та інше).

       5. Конкурсні пропозиції учасників щодо вартості виконання робіт з оцінки даних об’єктів, калькуляції витрат та терміну виконання робіт подаються конкурсній комісії у запечатаних конвертах з описом підтверджуючих документів, що там містяться.

        6.Конкурс відбудеться 16.04.2024 р. о 10-00 год. Документи із супровідним листом подаються до Люботинської міської ради за адресою: вул. Слобожанська, 26, кабінет №1. Останній день подання конкурсних пропозицій — 11.04.2024р.

Телефони для довідок: 741-11-63.

 

 

 

Начальник відділу з питань розвитку

інфраструктури міста та благоустрою                                                           Ірина ЦАПЕНКО

 




 Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє
Автор: Lubotin   Додано: 3 квітня 2024   Переглядів:14   Категорія - [Головна]
 

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє

Строки сплати податкових зобов’язань, визначених у податковій декларації про майновий стан і доходи за 2023 рік



 

Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що громадяни та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, мають сплатити податкові зобов’язання, визначені ними у податковій декларації про майновий стан і доходи за 2023 рік, до 01 серпня 2024 року.   

Фізичні особи – підприємці, а також ФОП, стосовно яких проведено державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичної особи (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) мають сплатити податкові зобов’язання протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання податкової декларації про майновий стан і доходи.   

Платники податку – фізичні особи, які зобов’язані подати податкову декларацію, визначити та сплатити податкові зобов’язання, сплачують за наступними кодами бюджетної класифікації:  

«11010500» – «податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування»;  

«11011001» – «військовий збір, що сплачується за результатами декларування».   

Нагадаємо, що реквізити банківських рахунків для сплати податків відповідно до адміністративно-територіального устрою України оприлюднено на офіційному вебпорталі ДПС у рубриці «Бюджетні рахунки» https://tax.gov.ua/byudjetni-rahunki.  

 




 Конкурс з формування Єдиного реєстру суб’єктів господарювання
Автор: Lubotin   Додано: 3 квітня 2024   Переглядів:17   Категорія - [Головна]
 

Конкурс з формування Єдиного реєстру суб’єктів господарювання,

які можуть здійснювати реалізацію безхазяйного майна та майна, що переходить у власність держави на 2024 рік



Головне управління ДПС у Харківській області проводить конкурс  з формування Єдиного реєстру суб’єктів господарювання, які можуть здійснювати реалізацію безхазяйного майна та майна, що переходить  у власність держави на 2024 рік.

До Єдиного реєстру включаються суб’єкти господарювання незалежно від форми власності, що є юридичними особами та платниками податку на додану вартість здійснюють реалізацію майна шляхом проведення біржових торгів (аукціонів) або через роздрібну торгівельну мережу.

Для участі в конкурсі суб’єкти господарювання (юридичні особи платники податку на додану вартість) подають такі документи:

- заяву про включення до Єдиного реєстру із зазначенням вартості власного капіталу, кількість працівників, наявність офіційної сторінки або електронної адреси в мережі Інтернет;

- копію установчого документа, засвідчену суб’єктом господарювання;

- копію ліцензії на право здійснення окремих видів господарської діяльності (за наявністю);

- довідку про власні складські приміщення або копію договору оренди складських приміщень у тому регіоні, де подається заява;

- копію документів, які підтверджують можливість проведення біржових торгів (свідоцтво про реєстрацію (акредитацію) члена біржі, власника біржового місця, брокерської контори);

- баланс або фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва та звіт про фінансові результати за останній звітний період, що передує даті подачі документів.

  Документи для  участі  у  конкурсі приймаються протягом року. 

 Засідання комісії відбудеться по мірі надходжень заявок,  за адресою: вул. Пушкінська (вул. Григорія Сковороди), буд. 46, м. Харків, 61166. 

 Довідки за телефоном: (057)702-85-57.

 




 «Моя податкова»
Автор: Lubotin   Додано: 3 квітня 2024   Переглядів:17   Категорія - [Головна]
 

«Моя податкова»

Податкова знижка через мобільний застосунок

 

Головне управління ДПС у Харківській області інформує, що триває Деклараційна кампанія 2024. Відповідно до ст. 166 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) право на податкову знижку за наслідками 2023 року можна отримати до 31 грудня 2024 року (включно). Перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, визначено у п. 166.3 ст. 166 ПКУ.

Мобільний застосунок «Моя податкова» у розділі «Послуги» надає можливість подати податкову декларацію про майновий стан і доходи для отримання податкової знижки:

- оберіть «Подати декларацію про майновий стан і доходи»;

- вкажіть суму витрат відповідного виду;

- зазначте реквізити банківського рахунку (інша інформація про банківський рахунок заповниться автоматично);

- прикріпіть документи в електронному вигляді (додатки можуть бути додані у pdf-форматі або фото);

- підписуйте та надсилайте.

Завантажуйте застосунок «Моя податкова» в AppStore або GooglePlay, ідентифікуйтеся онлайн за допомогою файлового або хмарного КЕП будь-якого надавача та використовуйте більше сервісів.

 




 ПОВІДОМЛЕННЯ про оголошення конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності
Автор: Lubotin   Додано: 2 квітня 2024   Переглядів:40   Категорія - [Головна]
 

ПОВІДОМЛЕННЯ про оголошення конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності

на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки на території м. Люботин з метою продажу

м. Люботин                                                                                                            «02» квітня 2024


 
  Конкурсна комісія з проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності у сфері оцінки землі  на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки на території м. Люботин, Харківської області з метою продажу проводить конкурс серед суб’єктів оціночної діяльності на проведення експертної грошової оцінки земельних  ділянок з метою їх подальшого продажу.

1. Дата проведення конкурсу: «19» квітня 2024 р. о 14.00 год., за адресою: Харківська  обл., Харківський район, м. Люботин, вул. Слобожанська, 26.
2. Відомості про земельні ділянки, що підлягають експертній грошовій оцінки:
-  кадастровий номер 6311200000:26:033:0046 площею 0,1151 га категорії земель житлової та громадської забудови, для будівництва та обслуговування будівель торгівлі, розташованої: площа Театральна, 3, м. Люботин, Харківський район, Харківської обл.
3. Претендентам необхідно надати до відділу на розгляд конкурсної комісії конкурсну документацію.
4.   До конкурсної документації належать:
-     заява на участь у конкурсі за встановленою формою;
-     належним чином завірену копію ліцензії та сертифікату на право здійснення оціночної діяльності;
-    конкурсні пропозиції щодо вартості виконання робіт відповідно до калькуляції витрат, пов’язаних із виконанням робіт, а також строк виконання робіт з оцінки земельної ділянки. 
5. Конкурсна пропозиція претендента подається у окремо запечатаному конверті.
6.    Конкурсну документацію слід надавати або направляти поштою до виконавчого комітету Люботинської міської ради, конкурсній комісії, за адресою: 62433, Харківська обл., Харківський район, м. Люботин, вул. Слобожанська, 26, тел. (057) 741-34-09 не пізніше ніж до 14.00 год. «16» квітня  2024.
 
Відділ земельних відносин виконавчого комітету Люботинської міської ради Харківської області

 




 Відключення електропостачання з 05.04.2024 09:00:07 по 05.04.2024 17:00:59
Автор: Lubotin   Додано: 2 квітня 2024   Переглядів:27   Категорія - [Головна, Відключення електропостачання]
 

Відключення електропостачання


Відключення електропостачання з 05.04.2024 09:00:07 по 05.04.2024 17:00:59

Відключення електропостачання з 05.04.2024 09:00:07 по 05.04.2024 17:00:59
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дЛуговий
б.10; б.4; б.6; б.7; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Слобожанська
б.106; б.108; б.110; б.112; б.114; б.116; б.118; б.120; б.122; б.124; б.126; б.127; б.128; б.129; б.130; б.131; б.131/1; б.132; б.134; б.135; б.136; б.137; б.139; б.141; б.143; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Лиманський
б.4; б.6; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Луговий
б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.15; б.16; б.17; б.18/2; б.19; б.19А; б.2; б.20/1; б.21; б.22; б.23; б.2А; б.3; б.4/2; б.5; б.6; б.6/1; б.7; б.8; б.9; Харківський р-н, м.Люботин; 

 




 Відключення електропостачання
Автор: Lubotin   Додано: 1 квітня 2024   Переглядів:43   Категорія - [Головна, Відключення електропостачання]
 

Відключення електропостачання

з 02.04.2024 09:00:08 по 02.04.2024 17:00:59


- Харківський р-н, м.Люботин вул.Гагаріна; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дКалиновський б.4; б.5; б.7; 
- Харківський р-н, м.Люботин, в-дМар’янівський б.1/8; б.3; б.5; б.7; 
- Харківський р-н, м.Люботин, вул.Мар’янівська б.1; б.10/2; б.11/12; б.12/1; б.14; б.15; б.16/2; б.18/1; б.3; б.4; б.4/2; б.6/1; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Гагаріна б.1/17; б.2; б.4; б.5; б.7; б.8; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Мар’янівський б.10; б.11; б.12; б.13; б.14; б.16; б.18; б.3/4; б.3/4, кв.2; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8; б.8/2; б.9; 
- Харківський р-н, м.Люботин, пров.Р.Тичинського б.11; б.3; б.4; б.5; б.6; б.7; б.8; 




 Згадаємо полеглих Героїв.
Автор: Lubotin   Додано: 1 квітня 2024   Переглядів:15   Категорія - [Головна]
 

Згадаємо полеглих Героїв.

Сергій Чернишев і Сергій Пивоваров.

 

Згадаємо полеглих Героїв. Згадаємо полеглих Героїв.




 

 

 Два роки визвольної війни, швидко плине час, але не стихає гіркий біль утрати за загиблими захисниками, які в перші дні вторгнення росії стали на захист рідної землі.

Сергій Чернишев, 1988 року народження, загинув 31 березня 2022 року в тяжкому бою в районі населеного пункту Богородичне Донецької області.

Сергій Пивоваров, 1981 року народження, загинув 31 березня 2022 року під час виконання бойового завдання на території Святогірської лаври.

Обидва Герої на фронті воювали з перших днів війни. Сергій Чернишев приїхав із-за кордону, щоб боронити рідну землю, а боєць-гранатометник Сергій Пивоваров до війни був співробітником Харківського театру опери та балету.

Дякуємо за подвиг і схиляємо голови у глибокій пошані перед Героями визвольної війни, які віддали своє життя, щоб прапор України гордо майорів над вільною та незалежною Україною. Світлий спомин про захисників залишиться в наших серцях, як приклад патріотизму, незламності духу і самопожертви в ім’я України.

Вічна пам’ять тим, хто ціною власного життя  захищав нашу землю від російського окупанта.

Слава Героям, які полягли за свободу України!




 Герої не вмирають!
Автор: Lubotin   Додано: 30 березня 2024   Переглядів:20   Категорія - [Головна]
 

Герої не вмирають!



У міській громаді непоправна втрата – смертю хоробрих загинув Кондрашенко Микола Миколайович.

Війна з росією продовжується. У рішучому спротиві російському агресорові українці щодня демонструють мужність, стійкість і сміливість перед жорстоким і підступним ворогом, який чисельно переважає. У пекельних боях захисники докладають надлюдських зусиль, щоб визволити рідну землю. Але в протистоянні з лютим ворогом втрачають свої життя. Із пронизливим болем ми дізнаємося про втрати наших Героїв у цій визвольній війні.

У міській громаді непоправна втрата – смертю хоробрих загинув захисник Кондрашенко Микола Миколайович, 06.12.1985 р. н.

Після початку повномасштабного російського вторгнення в Україну, у  перших числах березня 2022 року пішов добровольцем до лав ЗСУ. Мужньо воював на найвідповідальніших ділянках фронту. У найкритичніші хвилини боїв двічі рятував життя побратимів.

Солдат Микола Кондрашенко загинув під час виконання службових обов’язків по захисту територіальної цілісності і незалежності України від збройної агресії російської федерації 25.03.2024 р. в районі населеного пункту Новодарівка Пологівського району Запорізької області.

 До щему в серці ми глибоко сумуємо з приводу загибелі захисника, поділяємо невимовний біль і сердечну незагойну рану рідних і близьких Миколи.

Герої не вмирають! Ми не забудемо і ніколи не пробачимо смерть наших Героїв!

Слава полеглому захиснику, світла і вічна пам’ять.

Віддати останню пошану Герою можна буде 30 березня о 12:00 год. на Алеї Слави центрального цвинтаря.