Від 6 вересня у межах проєкту розпочато конкурс грантів для українського бізнесу, що постраждав внаслідок війни, у Сумській, Харківській та Чернігівській областях.
Його головна мета – допомогти підприємницькому сектору України стати більш енергонезалежним.
Десять підприємств можуть отримати до одного мільйона гривень на закупівлю енергоефективного обладнання. Очікувана тривалість реалізації проєктів – від одного до двох з половиною місяців.
Участь у грантовому конкурсі можуть взяти господарські товариства (товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю, повні товариства, акціонерні товариства) та комунальні підприємства, які були уражені воєнними діями та мають документальне підтвердження прямого впливу (знищення та/або пошкодження майна підприємства) або непрямого впливу (зменшення виробництва).
Детальна інформація про конкурс доступна за посиланням.
Життя не перемогти, допоки живе любов і народжуються діти.
Україна переможе, бо ми віримо в Перемогу, віримо в наш народ і впевнені в ЗСУ!
Кохання – це велике почуття, заради якого хочеться жити, чекати й дочекатися, це стимул боротися та бажання перемагати. Сила кохання здатна подолати всі перешкоди. Важливе кохання й для військових, адже їм зараз особливо потрібна любов та підтримка, які надаватимуть сил у боротьбі з ворогом. Тому навіть у найтяжчі часи – війну, українці створюють щасливі сім’ї, щоб бути щасливими сьогодні і зараз.
У міській громаді Олег і Наталія поєднали свої долі. Ми щиро вітаємо подружжя із першою щасливою подією у їх спільному житті і бажаємо, щоб переможна сила кохання допомагала долати життєві випробування. Незгасного вам кохання, щасливих і довгих років подружнього життя у вільній Україні!
Україна переможе, бо ми віримо в Перемогу, віримо в наш народ і впевнені в ЗСУ!
Чи необхідно застосовувати РРО та/або ПРРО з 01.01.2022 року фізичній особі-підприємцю платнику єдиного податку
2 групи при продажу товарів та проведенні розрахунків за допомогою «Приват24», «Ощад24», LiqPay та інших сервісів переказу коштів при розрахунках банківськими картками?
Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що платник єдиного податку 2 групи (фізична особа-підприємець) з 01.01.2022 року, незалежно від обсягу доходу, у разі здійснення розрахункових операцій в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів зобов’язаний буде проводити такі операції на повну суму продажу товарів через РРО та/або ПРРО у встановленому Законом України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» порядку.
Тобто, підприємці мають право не застосовувати РРО/ПРРО при здійсненні розрахунків покупцями товарів на поточний рахунок таких підприємців у форматі IBAN незалежно від обраного споживачами способу оплати.
До уваги роботодавців, передбачена компенсація за облаштування робочих місць для осіб з інвалідністю.
Постановою КМУ «Деякі питання надання роботодавцям компенсації фактичних витрат за облаштування робочих місць працевлаштованих осіб з інвалідністю» від 22.08.2023 № 893 запроваджено програму виплат компенсації роботодавцям за облаштування робочих місць для осіб з інвалідністю І та ІІ груп.
Постанова чинна з 29.08.2023
Компенсація виплачується в розмірі фактичних витрат роботодавця за облаштування робочих місць для осіб з інвалідністю:
для осіб з інвалідністю І групи — до 100,5 тис. грн (15 мінімальних зарплат);
для осіб з інвалідністю ІІ групи — до 67 тис. грн (10 мінімальних зарплат).
Компенсуватися будуть витрати на придбання роботодавцем допоміжних засобів для облаштування робочого місця для особи з інвалідністю, зокрема:
меблів (крісел з регульованими або фіксованими сидіннями, поручнів та брусів, розсувних дверей, засобів для їх відчинення/зачинення, протиковзних та тактильних матеріалів для підлог і сходів);
транспортерів для піднімання сходами з електроприводом;
допоміжних засобів для позиціонування курсора та тактильних комп’ютерних дисплеїв;
брайлівських клавіатур та портативних пристороїв;
підйомних платформ для робочих місць;
допоміжних засобів для відтворення звуку та для забезпечення здатності чути і бачити.
Фінансування компенсації поточного року здійснюватиметься за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.
Щоб отримати компенсацію, роботодавцю необхідно подати до регіонального центру зайнятості в паперовій або електронній формі:
заяву про надання компенсації;
копії документів, які підтверджують працевлаштування особи з інвалідністю та придбання роботодавцем допоміжних засобів для облаштування робочого місця.
За детальною інформацією звертайтеся до фахівців Люботинського відділу Харківської філії Харківського обласного центру зайнятості: вул. Слобожанська, 23
З метою запобігання розповсюдження бур’янів, в т. ч. карантинних, які сприяють виникнення алергічних захворювань у населення, необхідно постійно проводити заходи з покосу трави.
Одним з найвідоміших бур’янів в нашій смузі є амброзія. Відома вона не тільки завдяки широкому розповсюдженню, а й впливу на людину. Амброзію найчастіше можна зустріти уздовж доріг, біля берегів річок, на порожніх ділянках та польових угіддя. Величезна кількість людей страдають алергічними реакціями під час цвітіння цього буряну. Період цвітіння амброзії - це період із середини липня до настання заморозків, одним з найнебезпечніших алергенів для людини – є її пилок.
Розмір шкоди, яку вона завдає людському здоров’ю, надзвичайний. Алергія на амброзію проявляється у вигляді нежитю, сльозотечі, першіння в горлі, чхання, закладеність носу, і навіть симптомівбронхіальноїастми, алергічногокон’юктивіту, атоксічногодерматиту тощо.
Найефективнійший метод боротьби з амброзією – скошування.
Відповідно до вимог Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про благоустрій населених пунктів» підприємства, установи, організації та громадяни у сфері благоустрію населених пунктів зобов’язані утримувати в належному стані об’єкти, що перебувають у їх власності або користуванні, а також визначені правилами благоустрію території населених пунктів та прилеглої до цих об’єктів території..
Харківське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області звертається до мешканців територіальних громад, керівників підприємств, установ, організацій та закладів усіх форм власності із закликом виконувати заходи боротьби з амброзією і не допускати подальшого її розповсюдження на території населених пунктів.
Чи мають право ФОП, платники ЄП, які не зареєстровані платниками ПДВ, зазначати в розрахунковому документі назву товару (послуги) у вигляді, що відображає споживчі ознаки товару (послуги) та ідентифікує належність такого товару (послуги) до товарної групи чи послуги?
Головне управління ДПС у Харківській області повідомляє, що 01.08.2023 набрав чинності Закон України від 30 червня 2023 року № 3219-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану», яким, зокрема, п. 2 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 265) доповнено абзацом другим.
Так, відповідно абзацу другого пункту 2 статті 3 Закону № 265 фізичні особи – підприємці, які є платниками єдиного податку та не зареєстровані платниками податку на додану вартість, при продажу товарів (крім підакцизних товарів, технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, лікарських засобів, виробів медичного призначення, ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння) або наданні послуг мають право в розрахунковому документі зазначати назву товару (послуги) у вигляді, що відображає споживчі ознаки товару (послуги) та ідентифікує належність такого товару (послуги) до товарної групи чи послуги.
Герої не вмирають! Ви назавжди в наших серцях, ви частина хороброї нації, частина перемоги України
Виконавчий комітет Люботинської міської ради разом з усією Україною вшановує пам’ять Героїв-земляків і всіх захисників України. Вічна пам’ять і немеркнуча слава загиблим українцям.
Спортивні рекорди, олімпійські медалі та перемоги – все під силу людям, які сміливо йдуть до своєї мети.
Шановні любителі спорту!
Вітаю вас із Днем фізичної культури і спорту України – святом спортсменів, тренерів, ветеранів спорту та всіх, хто веде активний спосіб життя.
Зі спортом пов’язано багато славних імен наших земляків, вони вже вписані в його історію, ми пишаємося ними та беремо з них приклад. Сила духу, наполеглива праця та віра в перемогу допомогли їм досягти високих спортивних результатів. І зараз багато українських спортсменів на полі бою показують приклад мужності і патріотизму, захищаючи нашу свободу та територіальну цілісність держави.
Спортивні рекорди, олімпійські медалі та перемоги – все під силу людям, які сміливо йдуть до своєї мети.
Бажаю вам віри у свої сили, впевненості у досяжності будь-яких цілей, міцного здоров’я та якнайшвидшої Перемоги!
Слава Україні! Слава її Героям!
Разом переможемо!
З найкращими побажаннями міський голова Леонід ЛАЗУРЕНКО
Люботинська міська рада щиро вітає з початком повноважень депутатів Люботинської міської ради VIII скликання!
Разом до Перемоги!
Люботинська міська рада щиро вітає Дмитра Куценка, Олександра Нешка, Віту Молодчу і Миколу Бондаренка з набуттям повноважень депутатів Люботинської міської ради VIII скликання!
Сьогодні, 07 вересня, на XLV сесії Люботинської міської ради депутати ради одноголосно підтримали рішення «Про початок повноважень депутатів Люботинської міської ради»
Висловлюємо сподівання, що енергія, цілеспрямованість і конструктивна та злагоджена співпраця нових депутатів завжди стоятимуть на варті інтересів жителів міської громади. Нехай у всіх починаннях завжди супроводжує успіх, розуміння і підтримка колег, а відповідальна депутатська діяльність допомагає втілювати в життя інтереси виборців та приносить повагу мешканців міської громади.
В якій формі повинні зберігатися щоденні фіскальні звіти (Z-звіти) в електронному вигляді для виконання норми п. 9 ст. 3 Закону України «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та положень ...
В якій формі повинні зберігатися щоденні фіскальні звіти (Z-звіти) в електронному вигляді для виконання норми п. 9 ст. 3 Закону України «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та положень наказу Міністерства фінансів України від 14.06.2016 року № 547 щодо зберігання Z-звітів?
Окремого порядку виконання зазначених вимог законодавством не встановлено.
Тобто, збереження суб'єктом господарювання щоденних фіскальних звітних чеків (Z-звітів) в паперовій та/або електронній формі здійснюється у будь-який зручний та не заборонений чинним законодавством спосіб.
При цьому спосіб збереження суб'єктом господарювання щоденних фіскальних звітних чеків (Z-звітів) в паперовій та/або електронній формі має забезпечити (у тому числі під час проведення перевірки) можливість візуального перегляду такого Z-звіту для підтвердження факту оприбуткування готівки та повноти обліку здійснених розрахункових операцій.
У зв’язку з аварійним відключенням елекропостачання на водозаборі за адресою: вул. Рябінова, 7-а 07.09.2023 року з 10:00 до 13:00 (орієнтовно) буде припинено подачу води
Шановні абоненти ВККУ Люботинської міської ради!
У зв’язку з аварійним відключенням елекропостачання на водозаборі за адресою: вул. Рябінова, 7-а 07.09.2023 року з 10:00 до 13:00 (орієнтовно) буде припинено подачу води за наступними адресами: вул. Дуншівська, вул. Г. Афганців, вул. Челюскіна, вул. Рябінова, вул. Лермонтова, вул. Попова, вул. Чехова, вул. Крива, вул. Лассаля, вул. Полтавська, пров. Вінницький, пров. Кузнечний, вул. Вільна, вул. В. Лобановського, вул. Різдвяна, вул. Травнева, вул. Технічна, вул. Караванська, вул. Духовська, вул. Полтавська, вул. Ватутіна, вул. Миру, вул. Пугачова, вул. Федорова, вул. Шевченка, вул. Зелена, вул. Червона та інші прилеглі вулиці, провулки та в’їзди.
6 вересня в Україні відзначають День адміністратора Центру надання адміністративних послуг
Виконавчий комітет міської ради вітає адміністраторів Центру надання адміністративних послуг з професійним святом.
Сьогодні, під час війни, до вас, шановні адміністратори ЦНАПу, за допомогою звертаються не тільки жителі громади, а й громадяни, які змушені були покинути рідні домівки через бойові дії. І ви на своєму місці робите дуже важливу справу – допомагаєте вирішити життєві питання відвідувачів. Тож ви були і залишаєтеся важливою ланкою, яка пов’язує міську раду із нашими мешканцями.
Ми щиро вдячні вам, що ви постійно вдосконалюєте систему надання адміністративних послуг, і завдяки високому професійному рівню, якісному виконанню службових обов’язків, збільшуєте рівень довіри громадян до держави.
Бажаємо всьому колективу міцного здоров’я, позитиву, впевненості у майбутньому і надалі відповідати найвищим стандартам у роботі. Перемоги і миру!
З найкращими побажаннями міський голова Леонід ЛАЗУРЕНКО
Які категорії підприємців платників єдиного податку не ведуть облік товарних запасів за місцем їх реалізації?
Підприємці платники єдиного податку ІІ-IV групи, які не зареєстровані платниками ПДВ та не здійснюють реалізацію технічно-складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення, реалізацію ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння, облік товарних запасів не ведуть.
Також, ведення обліку товарних запасів або якогось іншого додаткового обліку з 01.01.2022 року для фізичних осіб-підприємців платників єдиного податку І групи не передбачається.
Як юристи системи БПД допомагають розвʼязувати правові проблеми мешканців Харківській області
У вересні виповнюється 7 років, відколи в Україні запрацювали бюро правової допомоги – фронт-офіси системи безоплатної правничої допомоги (БПД), де кожна людина може отримати юридичну консультацію та роз’яснення законодавства.
«На Харківщині нині працює 20 бюро правової допомоги з 29 – у обласному та районних центрах, в невеликих містах та селищах. Від початку 2023 року до бюро області звернулося майже 13 000 людей, найбільше, близько 2 000 клієнтів – до Харківського бюро правової допомоги», – зазначає директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Луганській та Харківській областях Анатолій Бородавка.
Щодо проблем, з якими мешканці області приходять до бюро, то переважно вони стосуються сімейного (стягнення аліментів, укладення та розірвання шлюбу, позбавлення батьківських прав, встановлення факту родинних відносин) та адміністративного права (оскарження рішень, дій та бездіяльності органів влади та місцевого самоврядування). Однак чимало питань пов’язані з трудовим, житловим, спадковим правом, соціальним забезпеченням.
У випадках, передбачених законом, клієнти бюро можуть отримати не лише юридичні консультації, але й безоплатну вторинну правничу допомогу, тобто послуги юриста чи адвоката для представництва їхніх інтересів у суді та інших державних органах, а також допомогу в складенні документів до суду.
Як пояснюють юристи, такі послуги держава гарантує визначеним категоріям осіб: насамперед людям з низьким доходом, усім дітям, внутрішньо переміщеним особам. Увесь перелік таких категорій наведено в статті 14 Закону України «Про безоплатну правничу допомогу».
Утім, допомогу юристів системи БПД можна отримати не лише безпосередньо в бюро, але й телефоном чи онлайн.
Тож щоб отримати усну консультацію, телефонуйте до контактного центру системи БПД за номером 0 800 213 103. Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні. Контактний центр працює в будні з 8:00 до 18:00.
Зателефонувати можна також із мобільного застосунку Telegram https://t.me/+380677213103.
А якщо вам зручно отримати правничу допомогу письмово, напишіть у телеграм-бот https://t.me/LegalAidUkraineBot.
Дізнатися адресу найближчого з наших бюро можна на карті: https://bit.ly/bpd_buro.
Відтепер на порталі Дія окремі категорії сімей з дітьми можуть подати заяву про отримання фінансової допомоги від держави. Послуги доступні для осіб, які всиновили дитину; людей, що доглядають за хворою дитиною, якій не встановлено інвалідність; осіб з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю; одиноких матерів або батьків, які не перебувають у шлюбі.
«Цифровізація соціальної сфери значно спрощує життя українців. Адже соціальні послуги — одні з найпопулярніших та найзатребуваніших в Україні. Щодня сервісами користуються тисячі українців. Якщо раніше для отримання соцпослуг потрібно було збирати безліч паперів, ходити в держоргани та стояти в чергах, то зараз отримати необхідні сервіси можна в Дії. Відтепер на порталі доступні ще чотири послуги для сімей з дітьми, які дадуть змогу отримати допомогу від держави в кілька кліків», — зазначив Віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Для оформлення допомоги від держави батькам не потрібно збирати документи та робити їх копії. Відомості про народження дитини підтягуються з реєстру. Це значно економить час на отримання сервісів та внеможливлює помилки в заявах, через які доводилося повторно ходити до держорганів і заново подавати заяви.
Перейти в меню — Послуги — Заява про призначення допомоги
Заповнити відомості форми заяви та декларації
Перевірити сформовані заяву та декларацію
Засвідчити заяву електронним підписом чи Дія.Підписом
Після цього заява надійде до органу соцзахисту населення. Повідомлення про результат розгляду отримаєте в особистий кабінет на порталі Дія або на вашу електронну пошту.
Раніше для отримання цих послуг необхідно було звертатися до органу соціального захисту населення та подавати документи особисто.
«ПРООН підтримує Уряд країни в роботі над цифровізацією соціальних послуг, щоб ніхто не залишився без уваги. Онлайн-послуги допомагають громадянам, які потребують підтримки від держави, отримати її будь-де та будь-коли — зручно, швидко та безпечно. Запуск чотирьох нових послуг з надання допомоги для батьків стане ще одним кроком спільних зусиль у спрощенні надання соціальної допомоги держави людям, які її найбільше потребують», — підкреслив Постійний представник Програми розвитку ООН в Україні Яко Сільє.
Послуги створено Міністерством цифрової трансформації України та Міністерством соціальної політики України у співпраці з проєктом «Цифрові, інклюзивні, доступні: підтримка цифровізації державних послуг в Україні» (Проєкт підтримки Дія), що впроваджується Програмою розвитку ООН в Україні за фінансової підтримки Швеції.
Відключення електропостачання з 08.09.2023 09:00:33 по 08.09.2023 16:09:59
Відключення електропостачання з 08.09.2023 09:00:33 по 08.09.2023 16:09:59 - Харківський р-н, м.Люботин вул.Робоча; - Харківський р-н, м.Люботин, вул.8 Березня б.1; б.36; б.38; б.40/80; - Харківський р-н, м.Люботин, вул.Гагаріна б.4; - Харківський р-н, м.Люботин, вул.Гастело б.14/7; - Харківський р-н, м.Люботин, вул.Злагоди б.27/2; б.65; б.67; б.69; б.71; б.73; б.74; б.75; б.77; б.77/1; б.79; б.82; б.84; б.86; б.88; б.90; б.92; б.94/55; - Харківський р-н, м.Люботин, вул.Кооперативна б.14/1; - Харківський р-н, м.Люботин, вул.Озерянська б.4; - Харківський р-н, м.Люботин, вул.Робоча б.19; - Харківський р-н, м.Люботин, вул.Сєдова б.2; б.3; б.3А; - Харківський р-н, м.Люботин, вул.Слюсарна б.27А; - Харківський р-н, м.Люботин, пров.Кооперативний б.2; б.2/3; б.3; б.4; б.5; б.6; б.7/3
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО"
Кол-центр: 057 34 24 413 Укртелеком,
050 05 40 413 Водафон,
067 23 40 413 Київстар,
063 05 40 413 Лайфселл,
0 800 508 413
Переглянути інформацію щодо відключень можна переглянути на сайті акціонерного товариства "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО" https://www.oblenergo.kharkov.ua/
Люботинська міська федерація боксу разом з виконавчим комітетом Люботинської міської ради провела традиційний вересневий турнір з боксу з нагоди Дня міста та, як і кожен наш захід - на підтримку ЗСУ. Це вже наш четвертий турнір саме до Дня міста і сьомий з початку повномасштабної агресії рф, в 2022/2023 році. Замість текстового опису – буде опис візуальний! Емоцій від турніру – на фото.
Лише додамо, що в змаганнях брали участь представники міст Харків, Люботин, Валки, Первомайський, Мерефа та Полтава. Склад суддів складався з найдосвідченіших рефері Харківської обласної федерації боксу. Всі спортсмени отримали досвід, позитивні емоції та оффлайн-активність, таку необхідну сьогодні як дитячому, так і дорослому спорту. Крім того, всі спортсмени отримали традиційні грамоти, медалі, а кращі (визначені суддівською колегією) – цінні подарунки від Люботинського міського голови.
Дякуємо за підтримку в проведенні турніру міському голові Лазуренку Л.І., начальнику Управління у справах молоді та спорту ХОВА Ананченку К.В., Президенту Федерації боксу Харківської області, Віце-Президенту Федерації боксу України Задорожному Л. Я., КУ "ХОЦФЗН "СПОРТ ДЛЯ ВСІХ", колективам Люботинського ліцею №2 та КНП"ЦПМСД"!
Рухаємось далі!
Президент Люботинської міської федерацією боксу Анатолій Черненко