Інформація щодо підвідомчості справ про адміністративні правопорушення
Автор: Lubotin   Додано: 1 квітня 2010   Переглядів:3697   Категорія - [Головна]
 

Інформація щодо підвідомчості справ про адміністративні правопорушення  

адміністративним комісіям при виконавчих органах міських рад та щодо повноважень  посадових осіб, які мають право

складати протоколи про адміністративні правопорушення, розгляд яких належить до компетенції

адміністративних комісій при виконкомах міських рад

 

 

Відповідно до ст. 218 КУПАП, адміністративні комісії при виконавчих органах міських рад розглядають справи про адміністративні правопорушення, передбачені наступними статтями: ст. 45 КУпАП (ухилення від обстеження і профілактичного лікування осіб, хворих на венеричну хворобу), ст. 46 КупАП (умисне приховування джерела зараження венеричною хворобою), ст. 92 КУпАП (порушення правил охорони і використання пам’яток історії та культури), ст. 92-1 КУпАП (порушення законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи), ст. 99 КУпАП (порушення правил охорони електричних мереж), ст. 103-1 КУпАП (порушення правил користування енергією і газом), ст. 103-2 КУпАП (пошкодження газопроводів при проведенні робіт), ст. 104 КУпАП (потрава посівів, зіпсуття або знищення зібраного врожаю сільськогосподарських структур, пошкодження насаджень колективних сільськогосподарських підприємств, інших державних, громадських чи фермерських господарств), ст. 104-1 КУпАП (порушення порядку та умов ведення насінництва та розсадництва), ст. 105 КУпАП (порушення вимог щодо виконання фітосанітарних заходів), частинами першою, третьою, четвертою і п’ятою ст. 111 КУпАП (порушення правил безпеки польотів на аеродромах, поза аеродромами та на посадкових майданчиках), ст. 136 КУпАП (вчинення порушень на автомобільному транспорті), ст. 138 КУпАП (порушення правил охорони магістральних трубопроводів), ст.141 КУпАП (порушення правил охорони смуги відводу автомобільних шляхів), ст. 142 КУпАП (порушення землекористувачами правил утримання ділянок, прилеглих до автомобільних шляхів), ст. 149 КУпАП (порушення порядку взяття на облік та строків заселення жилих будинків і жилих приміщень), ст. 150 КУпАП (порушення правил користування жилими будинками і жилими приміщеннями), ст. 151 КУпАП (самоправне зайняття жилого приміщення), ст. 152 КУпАП (порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів), частиною першою ст. 154 КУпАП (порушення правил тримання котів і собак), ст. 159 КупАП (порушення правил торгівлі на ринках), ст. 175-1 КУпАП (куріння тютюнових виробів у заборонених місцях, визначених рішенням відповідної міської ради), ст. 179 КУпАП (розпивання пива, алкогольних, слабоалкогольних напоїв на виробництві), ст. 180 КУпАП (доведення неповнолітнього до стану сп'яніння, крім справ щодо батьків неповнолітніх або осіб, які їх замінюють), частиною четвертою ст. 181 КУпАП (ворожіння у громадських місцях), ст. 181-1 КУпАП (заняття проституцією), частиною першою ст. 182 КУпАП (порушення вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму чи правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях), ст. 185-12 КУпАП (створення перешкод у виконанні робіт, пов'язаних з обслуговуванням об'єктів електроенергетики), ст. 186 КУпАП (самоуправство, тобто  самовільне,  всупереч    встановленому законом порядку, здійснення свого дійсного або гаданого права), ст. 186-1 КУпАП (незаконні дії щодо державних нагород), ст. 189 КУпАП (порушення правил відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень), ст. 189-1 КУпАП (порушення порядку видобутку, виробництва, використання та реалізації дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння), ст. 196 КУпАП (порушення правил навчання карате), ст. 212-1 КУпАП (повідомлення неправдивих відомостей державним органам реєстрації актів цивільного стану та несвоєчасна реєстрація народження дитини).

 

Відповідно до ст. 276-277 КУпАП, адміністративними комісіями справи про адміністративні правопорушення розглядаються за місцем проживання порушника у 15-денний строк з дня одержання протоколу про адміністративне правопорушення. Згідно ст. 283 КУпАП, за результатами розгляду адміністративної справи адміністративною комісією виноситься постанова по справі про накладення адміністративного стягнення.

 

Статтею 255 КУпАП встановлено коло посадових осіб, уповноважених складати протоколи про адміністративні правопорушення, розгляд яких належить до підвідомчості адміністративних комісії при виконкомах міських рад. А саме, посадові особи органів внутрішніх справ складають протоколи за ознаками ст. 92 КУпАП (порушення правил охорони і використання пам’яток історії та культури),  ст. 136 КУпАП (вчинення порушень на автомобільному транспорті), ст. 151 КУпАП (самоправне зайняття жилого приміщення), ст. 152 КУпАП (порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів), частиною першою ст. 154 КУпАП (порушення правил тримання котів і собак), ст. 159 КупАП (порушення правил торгівлі на ринках), ст. 180 КупАП (доведення неповнолітнього до стану сп'яніння, крім справ щодо батьків неповнолітніх або осіб, які їх замінюють), ст. 181 КУпАП (ворожіння у громадських місцях), ст. 181-1 КУпАП (заняття проституцією), ст. 182 КУпАП (порушення вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів щодо захисту населення від шкідливого впливу шуму чи правил додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях), ст. 186 КУпАП (самоуправство, тобто  самовільне,  всупереч    встановленому законом порядку, здійснення свого дійсного або гаданого права), ст. 186-1 КУпАП (незаконні дії щодо державних нагород), ст. 189 КУпАП (порушення правил відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень), ст. 196 КУпАП (порушення правил навчання карате); посадові особи органів охорони здоровя складають протоколи за ознаками ст. 45 КУпАП (ухилення від обстеження і профілактичного лікування осіб, хворих на венеричну хворобу), ст. 46 КупАП (умисне приховування джерела зараження венеричною хворобою); посадові особи органів управління архівною справою і діловодством складають протоколи за ознаками ст. 92-1 КУпАП (порушення законодавства про Національний архівний фонд та архівні установи); посадові особи підприємств і організацій, у віданні яких є електричні мережі складають протоколи за ознаками ст. 99 КУпАП (порушення правил охорони електричних мереж), ст. 103-1 КУпАП (порушення правил користування енергією і газом); посадові особи, уповноважені виконкомами міських рад, складають протоколи за ознаками ст. 103-2 КУпАП (пошкодження газопроводів при проведенні робіт), ст. 104 КУпАП (потрава посівів, зіпсуття або знищення зібраного врожаю сільськогосподарських структур, пошкодження насаджень колективних сільськогосподарських підприємств, інших державних, громадських чи фермерських господарств), ст. 149 КУпАП (порушення порядку взяття на облік та строків заселення жилих будинків і жилих приміщень), ст. 150 КУпАП (порушення правил користування жилими будинками і жилими приміщеннями), ст. 175-1 КУпАП (куріння тютюнових виробів у заборонених місцях, визначених рішенням відповідної міської ради); державні інспектори з охорони прав на сорти рослин складають протоколи за ознаками ст. 104-1 КУпАП (порушення порядку та умов ведення насінництва та розсадництва); посадові особи,  уповноважені відповідними міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, до сфери управління яких  належать  аеродроми складають протоколи за ознаками ст. 111 КУпАП (порушення правил безпеки польотів на аеродромах, поза аеродромами та на посадкових майданчиках); посадові особи підприємств і  організацій,  які  експлуатують   магістральні трубопроводи, складають протоколи за ознаками ст. 138 КУпАП (порушення правил охорони магістральних трубопроводів); посадові особи органів спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади в галузі транспорту складають протоколи за ознаками ст. 136 КУпАП (вчинення порушень на автомобільному транспорті), ст.141 КУпАП (порушення правил охорони смуги відводу автомобільних шляхів), ст. 142 КУпАП (порушення землекористувачами правил утримання ділянок, прилеглих до автомобільних шляхів); посадові особи підприємств  і  організацій,  у  віданні  яких  є  об'єкти електроенергетики складають протоколи за ознаками ст. 185-12 КУпАП (створення перешкод у виконанні робіт, пов'язаних з обслуговуванням об'єктів електроенергетики); посадові особи державних  органів  реєстрації актів цивільного стану складають протоколи за ознаками ст. 212-1 КУпАП (повідомлення неправдивих відомостей державним органам реєстрації актів цивільного стану та несвоєчасна реєстрація народження дитини). 

 

 

 Начальник юридичного відділу    Кондратенко О.С.

 

Завантажити Кодекс України про адміністративні правопорушення (КупАП)  kodex1_330_01_04_2010.rar [183.5 Kb] (cкачувань: 37)




 Люботинська міська рада оголошує конкурс
Автор: Lubotin   Додано: 31 березня 2010   Переглядів:902   Категорія - [Головна]
 

На здачу в оренду приміщення, загальною площею 8,0 м. кв., яке розташоване за адресою: вул. Радянська, 41 

       Конкурс планується провести  15 квітня 2010 р.

       Кінцевий строк прийняття заяви на участь у конкурсі: 14 квітня 2010 р.

 

       Здача в оренду  приміщення буде здійснюватись за такими умовами: 

  1.  Орендна ставка – не менше 15 відсотків, визначена згідно з Методикою розрахунку та порядку використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади міста Люботин. Орендна плата за приміщення, загальною площею 8,0 м.кв. не менше 37 грн. 90 коп. за місяць оренди приміщення.  
  2.  Сплата орендної плати у вигляді завдатку, у розмірі не менше, ніж орендна плата за два місяці. Учасникам, які за рішенням конкурсної комісії не будуть визначені переможцями, застава повертається в установленому порядку.
  3. Утримання приміщення в належному санітарно – технічному стані.
  4. Дотримання вимог експлуатації об’єкта оренди, в т.ч. екологічних, санітарно – епідеміологічних, протипожежних норм.
  5.  При визначенні переможця конкурсу буде надано перевага тому учаснику конкурсу, який запропонував ( в проекті договору оренди ) найбільшу орендну плату при рівних умовах та поліпшення орендованого майна за свій рахунок.

Учасникам конкурсу необхідно надати до конкурсної комісії такі документи:

-     заяву на участь у конкурсі ;

-     проект договору оренди;

-     відомості про учасника конкурсу:

а) для учасників, які є юридичними особами:

 -      копія свідоцтва про реєстрацію підприємства (завірена нотаріально або печаткою орендодавця);

-       інформація в письмовому вигляді, завірена печаткою підприємства, про: всі розрахункові рахунки підприємства, відкриті в установах банків України, ПІБ керівника підприємства, юридична адреса, контактні   телефони;

-      довідка ЕДРПОУ (копія);

-       свідоцтво про прийняття на облік в ДПА (копія);

-        копія паспорта керівника юридичної особи.

б) для учасників, які є  фізичними особами - суб’єктами підприємницької діяльності:

-     копія свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи – суб’єкта підприємницької діяльності, завірена нотаріально або печаткою орендодавця;

-     свідоцтво платника податків(копія);

 -    паспорт фізичної особи;

 в)   для учасників, які є  фізичними особами :

 -    паспорт фізичної особи;

-     довідка по присвоєння ідентифікаційного коду (копія);

 

Конкурсна пропозиція подається у запечатаному конверті з написом «На конкурс» з описом підтверджувальних документів, що містяться у конверті і завірені печаткою чи підписом учасника конкурсу.


Заяви приймаються за адресою:

м. Люботин, вул. Радянська, 41, каб. № 32,

довідки за телефоном 741-11-63




 До уваги керівників підприємств, організацій, установ
Автор: Lubotin   Додано: 30 березня 2010   Переглядів:928   Категорія - [Головна, Регуляторна політика]
 

На черговому засіданні Люботинської міської ради буде розглянуто проект рішення щодо проведення конкурсного відбору підприємств на право надання послуг  з вивезення твердих побутових відходів  з території міста, затвердження Положення про конкурс. Запрошуємо всіх бажаючих прийняти участь в обговоренні даного проекту. Проект рішення розташований на сайті виконавчого комітету Люботинської міської ради : http://www.lubotin.kharkov.ua. Свої пропозиції просимо надсилати протягом місяця з дня опублікування на адресу: м.Люботин, вул. Радянська,26 к.32 або на електронну адресу Люботинської міської ради: mrl@kharkov.ukrtel.net. Телефон для довідок 741-11-63.

 

 

Завантажити "ПОЛОЖЕННЯ про конкурс на право надання послуг з вивезення твердих побутових відходів з території міста" polojennya_pro_concurs.rar [18.65 Kb] (cкачувань: 20)




 Туберкульоз можна вилікувати
Автор: Lubotin   Додано: 30 березня 2010   Переглядів:1056   Категорія - [Головна]
 

Туберкульоз можна вилікувати



 Щодо діяльності місцевих галузевих рад підприємців
Автор: Lubotin   Додано: 26 березня 2010   Переглядів:753   Категорія - [Головна]
 

26 лютого 2010 року радою з питань торгівлі та надання послуг та радою з питань промисловості були розглянуті наступні питання

 

1. Про розгляд проекту Програми соціально-економічного розвитку на 2010 рік;

2. Щодо рішень, які були прийняті на розширеному засідання Уряду з питань розгляду і затвердження антикризових заходів, спрямованих на підтримку та розвитку підприємництва за участю Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України;

3. Щодо забезпечення права представникам галузевих рад брати участь у проведенні щорічної оцінки та атестації державних службовців, діяльність яких пов’язана з регулюванням підприємницької діяльності.

 

Завантажити протоколи засідань protokoli.rar [17.39 Kb] (cкачувань: 42)

 




 Звернення громадян
Автор: Lubotin   Додано: 26 березня 2010   Переглядів:981   Категорія - [Головна]
 

Громадяни України у своєму повсякденному житті зіштовхуються з необхідністю звертатися по тим чи іншим питанням в установи, організації, органи влади тощо. Право на звернення є одним з конституційних прав громадян України. Зокрема ст. 40 Конституції України говорить: «Усі вправі направляти індивідуальні чи колективні письмові звертання або особисто звертатися в органи державної влади, органи місцевого самоврядування та посадовим і службовим особам цих органів, що зобов'язані розглянути звертання і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом термін.»

Закон України «Про звернення громадян» регулює питання практичної реалізації громадянами України, наданого ст. 40 Конституції України, права вносити в органи державної влади, об'єднання громадян у відповідності їх статутом пропозиції про поліпшення їхньої діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржити дії посадових осіб, державних і суспільних органів. Закон забезпечує громадянам України можливість брати участь у керуванні державними і суспільними справами, поліпшувати роботу органів державної влади і місцевого самоврядування, установ, організацій незалежно від форм власності, відстоювати свої права і законні інтереси і відновлювати їх у випадку порушення.

 

Право громадян на звертання - це одне з найбільш важливих, , як мені здається, політичних прав громадян. Звичайно, неважливих прав бути не може, але дане політичне право достатнє актуально сьогодні саме в нашій країні, тому що здійснення права на звернення допомагає здійсненню і захисту інших прав людини і громадянина.

Право громадян звертатися особисто, а також направляти індивідуальні і колективні звертання в державні органи й органи місцевого самоврядування є одним з найважливіших засобів прояву суспільно-політичної активності громадян, зацікавленості їх у суспільних справах, а також захисту ними своїх прав.

Підтвердженням усього вищесказаного служить досить докладна розробка права на звернення не тільки в законах України, але і на міжнародному рівні.

 

Відоповідно до ст. 6 Закону України «Про звернення громадян»

Громадяни мають право звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, посадових осіб українською чи іншою мовою, прийнятною для сторін.

Рішення щодо звернень громадян та відповіді на них оформляються відповідно до вимог законодавства про мови. Такі рішення та відповіді можуть бути викладені в перекладі мовою спілкування заявника.

 

Відповідно до стаття 20 Закону України «Про звернення громадян»

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.

На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну.

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

З метою здійснення правдивого інформування суспільства про діяльність відділу реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління .юстиції Харківської області, керівництво відділу реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції Харківської області здійснює прийом громадян згідно затверджених графіків .

 

ПРИЙОМ ГРОМАДЯН

Працівниками відділу реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції Харківської області

 

ВІВТОРОК                з 09.30 до 13.00

СЕРЕДА                 з 09.30 до 13.00


Реєстрація розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя:

З 14.00 до 15.00

 

ЧЕТВЕР – НЕ ПРИЙОМНИЙ ДЕНЬ

 

П’ЯТНИЦЯ              З 09.30 до 13.00

 

СУБОТА – УРОЧИСТА РЕЄСТРАЦІЯ ШЛЮБУ

 

ВИХІДНІ ДНІ – НЕДІЛЯ, ПОНЕДІЛОК

 

Завантажити документ "ГРАФІК проведення особистого прийому громадян у поза робочий час" pozarobochiy_grafik.rar [5.29 Kb] (cкачувань: 16)




 ВДАІ м. Люботин та АТІ ГУМВСУ в Харківській області інформує
Автор: Lubotin   Додано: 26 березня 2010   Переглядів:831   Категорія - [Головна]
 

За 12 місяців 2009 року ВДАІ м. Люботин розглянуло та винесло постанов за адмінпорушення –  381 адмінпротокол

Сума накладених штрафів грн.. – 92945

Виконано постанов – 314

На суму  грн.  – 73118

Направлено постанов на ДВС – 801

На суму, грн.. – 401045

Виконано постанов ДВС – 328

На суму, грн.. – 85264

Прийнято рішень судом м. Люботин – 72

На суму, грн.. – 60525

Позбавлено права керування – 7

За керування у нетверезому стані судом м. Люботин  накладено стягнення у вигляді громадські роботи на 33 водіїв

 

 

За 2 місяца 2010 року ВДАІ м. Люботин розглянуло та винесло постанов за адмінпорушення –  54 адмінпротокол

Сума накладених штрафів грн.. – 13443

Виконано постанов – 11

На суму  грн.  – 2931

Направлено постанов на ДВС – 161

На суму, грн.. – 41377

Прийнято рішень судом м. Люботин – 4

На суму, грн.. – 3485

За керування у нетверезому стані судом м. Люботин  накладено стягнення у вигляді громадські роботи на 4 водіїв, адмінарешт - 1

 

 

 

Начальник ВДАІ м. Люботин та АТІ

УМВСУ в Харківській області

майор міліції   Ю.В. Плохой




 24 березня - Всесвітній день боротьби з туберкульозом
Автор: Lubotin   Додано: 26 березня 2010   Переглядів:1312   Категорія - [Головна]
 

Закінчення другого тисячоліття було відмічено не тільки новими науковими досягненнями, розподілом політичної карти світу, але й активізацією багатьох інфекцій, які вважалися контрольованими людством.

Одним з найбільш грізних попереджень став туберкульоз.

Щорічно у світі хворіє 8,9 млн. людей, 1,7 – помирає.

У 2008 році в Харківській області виявлено 1911 нових хворих на туберкульоз. Продовжується погіршення показників, які характеризують напруженість епідпроцесу, відкрита форма туберкульозу в структурі складає 44,7% проти 43,3% у 2008 році, та 39,8% у 2006р.

Основними причинами, що призвели до такого масштабного поширення туберкульозу в Україні, є в першу чергу, поглиблення соціально-економічної кризи в країні, різке зниження життєвого рівня та добробуту переважної більшості населення, безробіття, незбалансоване, недостатнє і неякісне харчування значних прошарків населення, збільшення числа соціально-дезадаптованих осіб в країні (бідних, жебраків, бродяг, мігрантів, переселенців, алкоголіків наркоманів та інших), тих, що мають незадовільні житлові умови та низька санітарна грамотність населення. Отже в першу чергу хвороба долає людей із слабким здоров"ям і тих, хто погано харчується, недодержує вітаміни та білки.

 

Туберкульоз – інфекційна хвороба, що викликається мікобактеріями, протікає з періодичними загостреннями, рецидивами та ремісіями, спричиняє тимчасову та стійку втрату працездатності, вимагає комплексного лікування та реабілітації хворих.

Туберкульоз – дуже підступне захворювання тому, що його перебіг найчастіше малосимптомний, або зовсім безсимптомний. Злиденна картина у клінічних проявах примушує хворих звернутися до лікаря вже на більш пізніх строках захворювання.

Найчастішою ознакою захворювання залишається невисока температура (37,00 – 37,5 0), яка зазвичай підвищується надвечір, та супроводжується проявами слабкості та стомленості. Після нічного відпочинку всі симптоми зникають і людина відчуває себе бадьорою та здоровою. Тому такі невиразні ознаки хвороби дуже довго залишаються непоміченими. Але ці симптоми на припиняються, і людина нарешті звертається за медичною допомогою. На легеневу локалізацію туберкульозу вказує тривалий (довше 3-х тижнів) кашель. "кашель" – в такій ситуації термін не дуже вірний. Скоріш треба казати про "покашлювання", настільки ненав"язливе, що людина довго не звертає на нього уваги. Воно виникає на висоті вдиху, сухе, або з невеликою кількістю прозорого мокротиння. Зазвичай це посилюється надвечір.

Ризик зараження зберігається у кожної людини , незалежно від місця проживання та праці, тому,що туберкульоз є інфекцією з крапельним механізмом передачі.

Для своєчасного виявлення туберкульозу необхідно щорічно проходити флюорообстеженням легенів. Одне-два рентгенівські обстеження на рік абсолютно нешкідливі для організму.

Для своєчасного виявлення туберкульозу у дітей віком до 14 років слід щороку проводити їм пробу Манту, яку ще називають туберкуліновою пробою. Як визначено в ст..Закону України "Про боротьбу з захворюваністю на туберкульоз" для кожної дитини від 1 до 4 років щорічна постановка проби Манту є обов"язковим тестом.

 

За допомогою туберкулінодіагностики можливо виявити не тільки захворювання, але й первинне інфікування мікобактеріями туберкульозу (віраж), коли ще в організмі імунна система бореться із збудником захворювання. Таким дітям після консультації фтизіатра призначається профілактичне лікування, щоб допомогти організму. У нашій області щорічно у 1,5-2% обстежених дітей діагностується віраж. Деякі з інфікованих дітей не спостерігаються у фтизіатра через недбалість батьків. На наступний рік вже може розвинутися захворювання, яке буде потребувати тривалого стаціонарного лікування.

Напружена епідемічна ситуація з цієї інфекції в Україні, соціальний характер перетворили туберкульоз на загальнодержавну проблему. В 2007 році законом України затверджено Загальнодержавну програму протидії захворюванню на туберкульоз у 2007-2011 роки, до якої включено заходи соціально-економічного, організаційного, протиепідемічного та медичного характеру.

Для подолання туберкульозу і припинення поширення його в світі, найважливішим завданням є збільшення кількості виявлених хворих на туберкульоз. Цьому сприяють Всесвітні дні боротьби із туберкульозом.

В Україні 24березня також проголошено Всеукраїнським днем боротьби з туберкульозом. Гасло Всесвітнього дня боротьби з туберкульозом цього року: "Я роблю все можливе, щоб зупинити туберкульоз", дозволяє не лише відобразити успіхи у боротьбі із цим лихом, але й об"єднати всіх учасників в Національній протитуберкульозній програмі, всіх жителів міста навколо заходів, які будуть проводитись у цей день і тоді кожен зрозуміє, що всі люди можуть зробити свій внесок, щоб зупинити туберкульоз.

 

 

 

Лікар епідеміолог

Люботинської міськСЕС І.В.Білецька

 




 Нововедення поводження з відходами
Автор: Lubotin   Додано: 23 березня 2010   Переглядів:825   Категорія - [Головна]
 

Виконком Люботинської міської ради повідомляє, що Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері поводження з відходами, який набув чинності 16 лютого 2010 р. збільшив у кілька разів суму штрафу за порушення Правил благоустрою території міста Люботина. Якщо раніше порушників притягали до адміністративної відповідальності у вигляді попередження або штрафу в розмірі від 17 до 51 грн. (посадовці – 51-119 грн.), то тепер попереджень уже не передбачається, а сума штрафу для звичайних громадян складає 340-1360 грн., а для посадовців – від 850 до 1700 грн.

Новий закон надав право складати протоколи за фактами порушень правил благоустрою співробітникам органів внутрішніх справ.

До порушення Правил благоустрою території міста Люботина відноситься:

- виконання земляних, будівельних та інші робіт без дозволу, виданого в установленому законодавством порядку;

- самовільно влаштовувати городи, створювати, пошкоджувати або знищувати газони, самовільно висаджувати та знищувати дерева, кущі тощо;

- вивозити і звалювати в не відведених для цього місцях відходи, траву, гілки, деревину, листя, сніг;

- забруднювати довкілля, місця загального користування, засмічувати побутовими відходами, покидьками, недопалками тощо;

- складувати будівельні матеріали, конструкції, обладнання за межами будівельних майданчиків;

-захаращувати території будівельними та іншими матеріалами, конструкціями, сміттям, побутовими відходами, відходами виробництва, накопиченням снігу та льоду тощо;

- самовільно встановлювати об'єкти зовнішньої реклами, торговельні лотки, павільйони, кіоски тощо;

- встановлювати технічні засоби регулювання дорожнього руху без погодження з відповідними органами Міністерства внутрішніх справ України;

- випасати худобу, вигулювати тварин у не відведених для цього місцях;

- здійснювати ремонт, обслуговування та миття транспортних засобів, машин, механізмів у не відведених для цього місцях (крім випадків проведення негайного ремонту при аварійній зупинці).

- здійснювати несанкціоноване підключення до інженерних мереж;

- залишати транспортні засоби, машини, механізми у не відведених для цього місцях;

- захаращувати пожежні проїзди на територіях, прилеглих до житлових будинків;

- викидати відходи, траву, гілки, деревину, листя поза контейнерами і урнами;

- спалювати відходи, траву, гілки, деревину, листя;

- вчиняти дії, які можуть привести до підтоплення територій та спровокувати зсувні процеси;

- наклеювати інформаційні, агітаційні та рекламі листівки, оголошення і плакати у не відведених для цього місцях;

- робити написи, малюнки на стінах будинків, споруд, парканах, тротуарах, шляхах, набережних тощо без погодження в установленому законодавством порядку тощо.

Більш детальну інформацію ви можете отримати в кабінеті №32 та за телефоном 741-11-63

 

Головний спеціаліст з питань екології Федяй А.О.

 

Закон України “ Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері поводження з відходами” №1825 від 21.01.2010 р. внесено зміни та доповнення до Кодексу "Про адміністративні правопорушення", законів "Про відходи";"Про місцеві державні адміністрації"; "Про місцеве самоврядування в Україні"; "Про міліцію"; “Про металобрухт”; “Про ветеринарну медицину”; “Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції”; “Про хімічні джерела струму”; “Про житлово-комунальні послуги”.

 

Завантажити додаткові документи: blagoustroy.rar [537.76 Kb] (cкачувань: 21)

• Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері поводження з відходами”

• Кодекс України “Про адміністративні правопорушення”

• Закон України “Про житлово-комунальні послуги”

• Закон України “Про місцеві державні адміністрації”

• Закон України “Про відходи”

• Закон України “Про металобрухт”

• Закон України “Про міліцію”

• Закон України “Про ветеринарну медицину”

• Закон України “Про місцеве самоврядування в Україні”

• Закон України “Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції”

• Закон України “Про хімічні джерела струму”

 




 ВОЛЕЙБОЛ
Автор: Lubotin   Додано: 22 березня 2010   Переглядів:667   Категорія - [Головна, Спорт]