За даними дільничних виборчих комісій
Автор: Lubotin   Додано: 17 січня 2010   Переглядів:820   Категорія - [Головна, Вибори 2010]
 

За даними дільничних виборчих комісій по м. Люботину на 20-00 проголосовало 63% від загальної кількості виборців



 Телефонний довідник Виконавчого комітету Люботинської міської ради, установ та підприємств
Автор: Lubotin   Додано: 15 січня 2010   Переглядів:842   Категорія - [Головна]
 

Увага! На сайті оновлено Телефонний довідник Виконавчого комітету Люботинської міської ради, установ та підприємств міста Люботина



 Правила надання послуг із збирання та вивезення твердих і рідких побутових відходів
Автор: Lubotin   Додано: 15 січня 2010   Переглядів:1236   Категорія - [Головна]
 

Порядок надання послуг

 

1. Послуги підприємствам, організаціям, установам не залежно від форм власності із збирання та вивезення  твердих і рідких побутових відходів, надаються згідно з договором, який розробляється виконавцем  відповідно  до  типового  договору (додаток №1)  і укладається за згодою сторін.

2. Договір  укладається на  рік  і вважається щорічно продовженим,  якщо за місяць до  закінчення  цього  строку жодна із сторін не заявила про розірвання або перегляд договору.

За погодженням сторін до договору можуть вноситися  додаткові умови,  якщо вони не суперечать чинному законодавству та цим Правилам.

3. Права і обов'язки Споживача

3.1. Споживач має право на:

3.1.1. Одержання   необхідної   доступної,   достовірної   та своєчасної   інформації,  що  стосується  послуг  із  збирання  та вивезення твердих і рідких побутових відходів.

3.1.2. Одержання  послуг  згідно з вимогами законодавства про відходи, Правилами надання послуг із збирання та вивезення твердих і рідких побутових відходів, а також цим Договором.

3.1.3. Відшкодування  у  повному  обсязі  збитків,   завданих Виконавцем.

3.2. Споживач зобов'язується:

3.2.1. Своєчасно,  у встановлений Договором термін  (п.3.1.), але не рідше одного раза на місяць сплачувати надані послуги

3.2.3. Обладнати  вигрібні  ями для збирання рідких побутових відходів  (у  не каналізованих  домоволодіннях  чи  закладах),   не допускати скидання до них твердих побутових відходів.

3.2.4 Не допускати перевантаження контейнерів.




 ПРАВИЛА надання послуг з вивезення побутових відходів для підприємств, організацій, установ міста
Автор: Lubotin   Додано: 15 січня 2010   Переглядів:1922   Категорія - [Головна]
 

1. Ці Правила визначають механізм надання суб'єктами господарювання, незалежно від форми їх власності, послуг з вивезення побутових відходів у місті (далі - послуги).
2. Терміни, що вживаються у цих Правилах, мають таке значення:
- великогабаритні відходи - тверді відходи, розміри яких перевищують 50x50x50 сантиметрів, що не дає змоги розмістити їх у контейнерах об'ємом до 1,1 куб. метра;
- побутові відходи - відходи, що утворюються в процесі життя і діяльності людини в житлових та нежитлових будинках (крім відходів, пов'язаних з виробничою діяльністю підприємств) і не використовуються за місцем їх накопичення;
- ремонтні відходи - залишки речовин, матеріалів, предметів, виробів, що утворилися під час проведення у житловому будинку, окремій квартирі, будинку громадського призначення капітального та поточного ремонту, перепланування, переобладнання, прибудови тощо;
- тверді відходи - залишки речовин, матеріалів, предметів, виробів, товарів, продукції, що не можуть у подальшому використовуватися за призначенням.
3. Послуги із збирання та вивезення твердих і рідких побутових відходів надаються на підставі договору, який укладається між фізичною або юридичною особою (далі - споживач) та виконавцем послуг.
Договір про надання послуг укладається відповідно до типового договору.
4. Обсяг надання послуг розраховується на підставі мінімальних норм, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1070 від 10.12.2008р. (додаток 1).
5. При укладанні договору сторони встановлюють режим надання послуг, виходячи з потреби своєчасного видалення твердих і рідких побутових відходів
Режим надання послуг та показники якості їх виконання мають відповідати вимогам "Санитарных правил содержания территорий населенных мест" (СанПиН 42-128-4690-88) та цих Правил.
6. Контроль якості послуг здійснюється шляхом перевірки дотримання стандартів, нормативів, норм, порядків і цих Правил.
7. Під час укладання договору про надання послуг:
1) сторони узгоджують режим надання послуг виходячи з потреби споживача, норм надання та якості послуг;
2) виконавець послуг, на вимогу споживача, зобов'язаний пред'явити:
- правила надання послуг;
- тарифи на надання послуг.
8. У разі надання одноразової послуги замовлення складається за погодженням сторін згідно з формою, що встановлюється її виконавцем.
9. Плата за надані послуги нараховується щомісяця відповідно до умов договору і тарифів.
11. У платіжному документі (квитанції) зазначаються дані про:
- об'єм побутових відходів;
- тарифи на надання послуг;
- суму, що підлягає сплаті.
12. У разі зміни вартості послуги її виконавець повідомляє не пізніше ніж за 30 днів про це споживача із зазначенням причин.
13. Спори за договором із збирання та вивезення твердих і рідких побутових відходів між сторонами розв’язуються шляхом проведення переговорів або у судовому порядку.

 




 Просимо Вас терміново погасити заборгованість!
Автор: Lubotin   Додано: 14 січня 2010   Переглядів:960   Категорія - [Головна]
 

Шановні люботинці!

 Просимо Вас терміново погасити заборгованість!

 

 

 

 

ИНФОРМАЦИЯ

по злостным неплательщикам по состоянию на 01.01.2010 года

 

Завантажити додатовий документ tablici_doljniki.rar [13 Kb] (cкачувань: 72)




 Звіт про роботу житлово-комунальних підприємств міста за грудень 2009 р. – січень 2010 р.
Автор: Lubotin   Додано: 14 січня 2010   Переглядів:750   Категорія - [Головна]
 

Люботинське водопровідно-каналізаційне комунальне управління

За вказаний період на централізованій комунальній мережі питного водопостачання усунено 6 поривів. Відремонтовано 2 приватні врізки.

Ліквідовано 12 течій вуличних водорозбірних колонок громадського користування (поточний ремонт 10-ти та капітальний ремонт 2-х колонок), усунена 1 течія колонки на території приватного домоволодіння, ліквідовано 3 течії на централізованих комунальних мережах водопостачання з оглядових колодязів. Проведено ремонт і накриття 2-х оглядових колодязів на централізованій комунальній мережі водопостачання.

В грудні-січні проведено ревізію запірної арматури та трубопроводів на водонапірній вежі питного водопостачання по вул. Чудновського, 3.

Виконано заміну 10,0 п.м. труби на централізованій комунальній мережі водопостачання.

Усунено 7 заторів, прочищено від сміття 6 оглядових колодязів та 21 п.м. на самопливній централізованій комунальній мережі водовідведення. Проведено капітальний ремонт каналізаційного колектору по вул. Леніна, 26.

 

Люботинське комунальне житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство

За вказаний період вивезено сміття на таких вулицях (90 м³): вул. Дімітрова, вул. 50 років Жовтня, Шевченківський м-в, вул. Вільна 18/24, вул. Деповська, вул. Леніна, в-д Комсомольський, вул. Радянська, 4, пл. Театральна, 5, м-в Барабашове поле, вул. Гавенко, 2, 6, 10-А, ПМС-213, вул. Радянська, 28. Також були проведені роботи по прочистці чердачних приміщень житлових будинків від снігу по вул. Будівельній, 6, 15, вул. Ціолковського, 1, 3. Виконано ремонт внутрішньо будинкової водопровідної мережі по вул. Ціолковського, 3 кв. 5.

Була проведена часткова заміна внутрішньобудинкової каналізаційної мережі будинку по вул. Ціолковського, 8.

Виконано прочистку внутрішньобудинкової каналізаційної мережі будинку по вул. Дімітрова, 53.

 

Люботинське виробниче управління комунального господарства

За звітний період виконані роботи по вивозу сміття несанкціонованих звалищ в розмірі 30 м³. Також виконані роботи по зняттю аварійних дерев по місту. Завезено по заявам мешканців 26 м³ дров.

Вивезено 180 м³ сміття з контейнерів, які встановлені на вулицях Гавенка, Шевченка, Залізнична, Деповська, Леніна, Гайдара, Гастело. Вивезено сміття з 25 та 30 кварталів.

Виконані роботи по встановленню електроламп DRL в кількості 12 шт., здійснено заміну 9 електроламп. Завезено дрова на виборчу дільницю (з-д Кераміка). У зв’язку з ожеледицею та зниженням температури ведуться роботи з посипання автодоріг, які закріплені за ВУКГ ЛМР ХО.

 

 

Начальник відділу ЖКГ, будівництва

та управління комунальною власністю С.М.Кислий

 




 Люботинська міська рада оголошує конкурс
Автор: Lubotin   Додано: 14 січня 2010   Переглядів:600   Категорія - [Головна]
 

       На здачу в оренду приміщення, загальною площею 8,0 м. кв., яке розташоване за адресою: вул. Радянська, 41 

       Конкурс планується провести  28 січня 2010 р.

       Кінцевий строк прийняття заяви на участь у конкурсі: 27 січня 2010 р.

 

       Здача в оренду  приміщення буде здійснюватись за такими умовами :

  1. 1.            Орендна ставка – не менше 15 відсотків, визначена згідно з Методикою розрахунку та порядку використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади міста Люботин. Орендна плата за приміщення, загальною площею 8,0 м.кв. не менше 37 грн. 90 коп. за місяць оренди приміщення.
  2. 2.            Сплата орендної плати у вигляді завдатку, у розмірі не менше, ніж орендна плата за два місяці. Учасникам, які за рішенням конкурсної комісії не будуть визначені переможцями, застава повертається в установленому порядку.
  3. 3.            Утримання приміщення в належному санітарно – технічному стані.
  4. 4.            Дотримання вимог експлуатації об’єкта оренди, в т.ч. екологічних, санітарно – епідеміологічних, протипожежних норм.
  5. 5.            При визначенні переможця конкурсу буде надано перевага тому учаснику конкурсу, який запропонував ( в проекті договору оренди ) найбільшу орендну плату при рівних умовах та поліпшення орендованого майна за свій рахунок.

Учасникам конкурсу необхідно надати до конкурсної комісії такі документи:

-                       заяву на участь у конкурсі ;

-                       проект договору оренди;

-                       відомості про учасника конкурсу:

а) для учасників, які є юридичними особами:

-      копія свідоцтва про реєстрацію підприємства (завірена нотаріально або печаткою орендодавця);

-                       інформація в письмовому вигляді, завірена печаткою підприємства, про: всі розрахункові рахунки підприємства, відкриті в установах банків України, ПІБ керівника підприємства, юридична адреса, контактні телефони;

-                       довідка ЕДРПОУ (копія);

-                       свідоцтво про прийняття на облік в ДПА (копія);

-                       копія паспорта керівника юридичної особи.

б) для учасників, які є  фізичними особами - суб’єктами підприємницької діяльності:

-   копія свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи – суб’єкта підприємницької діяльності, завірена нотаріально або печаткою орендодавця;

-          свідоцтво платника податків(копія);

         -          паспорт фізичної особи;

 в)   для учасників, які є  фізичними особами :

 -          паспорт фізичної особи;

-          довідка по присвоєння ідентифікаційного коду (копія);

 

Конкурсна пропозиція подається у запечатаному конверті з написом «На конкурс» з описом підтверджувальних документів, що містяться у конверті і завірені печаткою чи підписом учасника конкурсу.

Заяви приймаються за адресою:

м. Люботин, вул. Радянська, 41, каб. № 32,

довідки за телефоном 741-11-63




 Свято Водохрещення
Автор: Lubotin   Додано: 13 січня 2010   Переглядів:1217   Категорія - [Головна]
 

d



 Виконком Люботинської міської ради повідомляє
Автор: Lubotin   Додано: 11 січня 2010   Переглядів:656   Категорія - [Головна]
 

На підставі протоколу від 29.12.2009 р. № 12 конкурс на право оренди приміщень,  загальною площею 14,4 м2 , за адресою: вул. Громова, 3 вважати таким, що не відбувся, так   як   на   конкурс   було   надано   пропозиція    лише    одного   заявника     ФОП Зуйко Вікторія Анатоліївна. Комісією було вирішено дозволити головному лікарю ЦМР Кандауровій О.В. укласти  договір  на  оренду  приміщень,  загальною   площею   14,4 м2 ,   за адресою:  вул. Громова, 3 з ФОП Зуйко Вікторією Анатоліївною.



 Роз’яснення Державним Комітетом України із земельних ресурсів положень Постанови Кабінету Міністрів України
Автор: Lubotin   Додано: 6 січня 2010   Переглядів:671   Категорія - [Головна]
 

Роз’яснення Державним Комітетом України із земельних ресурсів положень   Постанови Кабінету Міністрів України  від 05.08.09. № 844 та Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2009 №1112 

 

Завантажити повну версію документу rozyasnennya.rar [12.68 Kb] (cкачувань: 25)