Як забезпечити безпеку дітей в мережі Інтернет
Автор: Lubotin   Додано: 8 квітня 2010   Переглядів:917   Категорія - [Головна]
 

Люботинський МЦСССДМ консультує :

 

Як забезпечити безпеку дітей в мережі Інтернет

 

Пропонуємо декілька рекомендацій, які слід взяти до уваги:

• розміщуйте комп’ютери з Internet-з’єднанням поза межами кімнати вашої дитини;

• поговоріть зі своїми дітьми про друзів, з яким вони спілкуються в он-лайні, довідайтесь як вони проводять дозвілля і чим захоплюються;

• цікавтесь, які веб сайти вони відвідують та з ким розмовляють;

• вивчіть програми, які фільтрують отримання інформації з мережі Інтернет, наприклад, Батьківський контроль в Windows*; Завдяки спеціальному веб-фільтру Ви одержуєте можливість встановити низку обмежень на доступ дітей до мережі Інтернет, зокрема:

-заборонити доступ до окремих ігор (ви можете блокувати ігри на підставі вікової категорії та оцінки вмісту, а також заборонити доступ до певних ігор);

-обмежити активність в мережі Інтернет (ви можете блокувати доступ до веб-сайтів, обираючи рівень обмеження об’єму інформації; вказати, яку інформацію за тематикою та змістом фільтри пропускатимуть, а яку блокуватимуть; заблокувати або дозволити доступ до окремих веб-сайтів; заборонити або дозволити завантаження файлів);

-заборонити використання окремих програм.

• наполягайте на тому, щоб ваші діти ніколи не погоджувалися зустрічатися зі своїм он-лайновим другом без Вашого відома;

• навчіть своїх дітей ніколи не надавати особисту інформацію про себе та свою родину електронною поштою та в різних реєстраційних формах, які пропонуються власниками сайтів;

• контролюйте інформацію, яку завантажує дитина (фільми, музику, ігри, тощо);

• цікавтесь чи не відвідують діти сайти з агресивним змістом;

• навчіть своїх дітей відповідальному та етичному поводженню в он-лайні. Вони не повинні використовувати Інтернет мережу для розповсюдження пліток, погроз іншим та хуліганських дій;

• переконайтеся, що діти консультуються з Вами, щодо будь-яких фінансових операції, здійснюючи замовлення, купівлю або продаж через Інтернет мережу;

• інформуйте дітей стосовно потенційного ризику під час їх участі у будь-яких іграх та розвагах;

• розмовляйте як з рівним партнером, демонструючи свою турботу про суспільну мораль.

Використовуючи ці рекомендації, Ви маєте нагоду максимально захистити дитину від негативного впливу всесвітньої мережі Інтернет. Але пам’ятайте, Інтернет, це не тільки осередок розпусти та жорстокості, але й найбагатша в світі бібліотека знань, розваг, спілкування та інших корисних речей. Ви повинні навчити свою дитину правильно користуватися цим невичерпним джерелом інформації.

Та найголовніше, дитина повинна розуміти, що Ви не позбавляєте її вільного доступу до комп’ютера, а, насамперед, оберігаєте. Дитина повинна Вам довіряти.

 

Л.Гільова, директор Люботинського

МЦСССДМ

 




 Шановні мешканці міста Люботина!
Автор: Lubotin   Додано: 8 квітня 2010   Переглядів:811   Категорія - [Головна]
 

Управління Державного казначейства у м.Люботин повідомляє , що на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 17.12.2008 № 1547 «Про заходи щодо підготовки та відзначення 65-ї річниці визволення України від фашистських загарбників і Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941¬–1945 років» та з метою залучення додаткових коштів для проведення на державному рівні заходів з відзначення 65-ї річниці Перемоги у Великій Вітчизняній війні Державному комітету України у справах ветеранів (код ЗКПО 35531754) відкрито спеціальний рахунок № 31250276221127 в ГУДКУ в м. Києві, МФО 820019.

Пропоную вам долучитися до всеукраїнської благодійної акції на допомогу ветеранам, які 65 років тому здобули Велику Перемогу.

 

Начальник управління У.М.Сердюк

 

 




 Конкурс творчих проектів "Якби мером був я"
Автор: Lubotin   Додано: 8 квітня 2010   Переглядів:872   Категорія - [Головна]
 

Асоціація міст України щорічно, з 2002 року, з метою залучення молоді (членів територіальної громади) до вирішення питань місцевого самоврядування, сприяння розвитку ініціативи та патріотичного виховання через любов до «малої батьківщини» - рідного міста та людей, які в них живуть, проводить всеукраїнський конкурс кращих проектів «Якби мером був я». Конкурс розпочинається 1 квітня п.р. і проходитиме за трьома етапами:
I (місцевий) квітень-травень 2010 р.
II (обласний) червень-липень 2010 р.
- творчі проекти надсилаються у регіональні відділення АМУ
III (всеукраїнський) вересень 2010 р.
В конкурсі мають право брати участь студенти вищих навчальних закладів та працівники органів місцевого самоврядування віком до 25-ти років 

Нагородження переможців відбудеться до Дня місцевого самоврядування

Положення про конкурс можна завантажити на сайті Асоціації міст України http://www.auc.org.ua/activities/news/amu/?id=39053&ln=ua.

 

Інформація з сайту АМУ http://www.auc.org.ua




 Стан розвитку соціального партнерства та укладання колективних договорів
Автор: Lubotin   Додано: 8 квітня 2010   Переглядів:918   Категорія - [Головна]
 

Стан розвитку соціального партнерства та укладання колективних договорів
в місті за підсумками проведення двомісячника в 2010 році

 

В наслідок світової кризи відчутно ускладнились економічні і суспільні відносини в місті, і торкнулись майже кожного суб’єкта господарювання. Значне падіння обсягів виробництва, дефіцит обігових коштів, зниження попиту на продукцію виробників призвели до суттєвого погіршення трудових, соціально-економічних прав і гарантій працюючих, внаслідок вивільнення працівників, масового застосування скороченої тривалості робочого часу, зниження рівня оплати праці, зростання суми боргів по заробітній праці, обмеження соціальних гарантій та ін. Це безпосередньо знижує якість, ефективність колективно-договірного регулювання та дискредитує соціальний діалог, як пріоритетну й домінуючу форму рішення складних соціально-економічних проблем.

 

Підводячи підсумки проведення двомісячника (лютий/березень) з укладання колективних договорів, відповідно до листа № 316/07-43 від 19.01.2010 р. Харківської обласної державної адміністрації, повідомляємо, що на даний час в місті діє 74 колективних договори (9 із них укладено в період двомісячника), що складає 93,7% до загальної чисельності підприємств, організацій та установ усіх форм власності. Колективно-договірним регулюванням охоплено 4109 чол., що складає 99,1% до загальної чисельності працюючих. Не охоплено колективно-договірним регулюванням 34 чол., які працюють на п’яти підприємствах міста: ТОВ «Люботинське садове товариство» (керівник Делідзе О. Г.), ПП «Дар'я» (керівник Певна М. І.), ТОВ «Примус інтер парес» (керівник Солодчик Л.Г.), ПП «Тренинговий центр 02+» (керівник Омеляненко С. В.), ТОВ «Куряжський завод по переробці твердих побутових та промислових відходів» (керівник Левченко В. М.). А також у місті є сім підприємств, які не переуклали колективні договори під час двомісячника: ТОВ «Пріап», ПП «Біфора», ТОВ «Кераміка», ТОВ «Буревісник», ТОВ «КомпаніяКратер», ТОВ «Караванський завод кормових дріжджів», Люботинське ПВАПБ. З керівниками і профспілками даних підприємств проведені співбесіди, надані рекомендації та консультації з питань врегулювання соціально-трудових відносин з найманими працівниками.

 

В місті, на виконання вимог Закону України «Про колективні договори і угоди»; «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності»; «Про організації роботодавців» та п.11.1.5 діючої Регіональної угоди, проведені двосторонні переговори роботодавців та профспілок щодо укладення колективних договорів, переглянуто діючі, з внесенням до них відповідних змін і доповнень, не допущено звуження обсягів раніше прийнятих пільг і гарантій.

Колективні договори забезпечують стійкі відносини між найманими працівниками і власниками, сприяють регулюванню виробничих, трудових відносин, підвищенню ефективності виробництва, зміцненню трудової дисципліни, посиленню соціального захисту працівників і пом’якшенню соціальної напруги в трудових колективах.

Повідомну реєстрацію колективних договорів веде відділ правового забезпечення виконкому Люботинської міської ради.

 

Провідний спеціаліст відділу з питань оплати праці

та зайнятості населення Сопун І. Ю.

 




 БЕЗПЕКА НА ЗАЛІЗНИЦІ
Автор: Lubotin   Додано: 8 квітня 2010   Переглядів:999   Категорія - [Головна]
 

Залізничні переїзди та колія завжди були і залишаються зоною особливої уваги для водіїв автотранспорту, пішоходів та пасажирів.

За 2009 рік на залізничних переїздах Південної залізниці допущено 20 випадків зіткнень поїздів з автотранспортом, в результаті чого загинуло 11 та травмовано 11 чоловік.

Всі випадки допущені з вини водіїв транспортних засобів.

 

Протягом 3-х місяців 2010 року на Львівській та Придніпровській залізницях сталося 2 ДТП з тяжкими наслідками. Водії порушили вимоги дорожніх знаків і не зважали на заборонні показання звукової і світлової сигналізації та попереджувальні сигнали поїздів. В результаті травмовано 2 пасажира автомобіля та 1 водій загинув.

Протягом 2009 року на залізничних переїздах, розташованих в межах міста Люботин Харківської області допущено 11 випадків порушень Правил дорожнього руху водіями автотранспортних засобів. За 1 квартал 2010 року допущено 1 випадок порушення ПДД на переїзді з охороною 27 км, розташованому в межах зупинки Любівка напрямку Люботин – Полтава.

Основна причина порушень – це ігнорування забороняючого сигналу cвітлофорної сигналізації та об’їзд закритих шлагбаумів. Водії не звертають увагу на чергових по переїздах, на їхню заборону на проїзд і продовжують свій небезпечний рух, який іноді може привести до непоправного.

Одна людина ,безумовно , не може забезпечити безпеку рухомого та автомобільного транспорту. Дії працівників залізниці та приватних автотранспортників повинні бути злагоджені, чітке дотримання своїх прямих обов’язків та Правил дорожнього руху - ось основні вимоги , які повинні дотримуватись бездоганно. Порушення їх приводить до тяжких наслідків, втрати самого дорогого що у нас є – це життя, а також пошкодження майна, рухомого складу, а це також великі кошти.

 

Поряд з безпекою на переїздах стає питання про поведінку громадян на залізничному транспорті та поблизу його.

Категорично забороняється: ходити по залізничних коліях, підніматися на дах вагонів, пролізати під вагонами, знаходитись на підніжках вагонів, перехідних площадках, переходити колію перед потягом за 400 метрів, не допускати та попереджувати випадки накладання сторонніх предметів на колію. При виявленні сторонніх предметів на колії, або поблизу її, випадків розукомплектування засобів колії, необхідно терміново повідомити про це працівників залізниці та міліції.

 

БЕРЕЖІТЬ СВОЄ ЖИТТЯ ТА ЖИТТЯ НАВКОЛИШНІХ ВАС ЛЮДЕЙ!

 

Начальник Люботинської дистанції колії

А.Л. Яловенко

 




 Про підстави для проведення зустрічних перевірок
Автор: Lubotin   Додано: 8 квітня 2010   Переглядів:1655   Категорія - [Головна]
 

КРВ в Харківському районі інформує:

 

Про підстави для проведення зустрічних перевірок у непідконтрольних органам Державної контрольно - ревізійної
служби суб'єктів підприємницької діяльності.

 

З огляду на значну кількість питань, що виникають при проведенні зустрічних перевірок, КРВ в Харківському районі надає роз'яснення щодо підстав для проведення таких перевірок у непідконтрольних органам ДКРС суб'єктів підприємницької діяльності.

Право органів ДКРС на проведення зустрічних перевірок регламентовано такими нормативними актами:

- Указом Президента України від 28.11.2000р.Ш265/2000 та затвердженим ним Положенням

про Головне контрольно-ревізійне управління України;

- Інструкцією про порядок проведення ревізій і перевірок органами державної контрольно -

ревізійної служби в Україні від 03.10.97 р.Ш21 зі змінами і доповненнями, внесеними згідно з

наказом ГоловКРУ від 23.08.2002р.И 172.

- Інструкцією про організацію проведення ревізій і перевірок органами ДКРС в Україні за

зверненнями правоохоронних органів від 26.11.99р.Ш 07 '

Загальною підставою для проведення зустрічних перевірок у суб'єктів підприємницької діяльності є факт здійснення ними операцій та розрахунків з суб'єктом, що ревізується або перевіряється. Проведенню зустрічних перевірок у непідконтрольних органам ДКРС суб'єктів підприємницької діяльності повинно передувати направлення керівнику суб'єкта підприємницької діяльності письмового запиту з переліком питань, на які необхідно отримати відповідь. У разі ненадання відповіді суб'єктом підприємницької діяльності на запит органів ДКРС або надання її у неповному обсязі підставою для проведення зустрічної перевірки буде пункт "д"ст.З Указу від 23.07.98р.1М 817/98 "Про деякі заходи з регулювання підприємницької діяльності", яким передбачено право контролюючих органів здійснювати позапланову перевірку суб'єкта підприємницької діяльності, якщо ним не надано відповідь протягом трьох робочих днів з дня отримання запиту .

 

Аналогічний підхід застосовується при організації зустрічних перевірок за межами регіону.У разі неотримання відповіді або отримання її в неповному обсязі керівник КРУ відповідного регіону звертається з письмовим зверненням до керівника КРУ в регіоні, де знаходиться суб'єкт підприємницької діяльності, з обґрунтуванням потреби здійснення перевірки і переліком питань, на які необхідно отримати відповідь, та копією попереднього запиту, на який суб'єкт підприємницької діяльності не надав відповідь. Підставою для проведення зустрічної перевірки у такому разі буде звернення підрозділу органу ДКРС та пункт "д" ст.З Указу N 817/98.

Підставою для проведення зустрічної перевірки у суб'єкта підприємницької діяльності за фактами порушень, установленими в ході ревізії ,що проводиться за зверненням правоохоронних органів, буде постанова прокурора, слідчого або особи, яка проводить дізнання.

 

Зустрічні перевірки за межами регіону, в якому за зверненням правоохоронного органу проводиться основна ревізія чи перевірка, здійснюють КРУ того регіону, в якому знаходиться суб'єкт підприємницької діяльності, на підставі постанови про призначення зустрічної перевірки, винесеної правоохоронним органом.

Отже зустрічна перевірка це метод документального підтвердження на прохання контрольного чи правоохоронного органу на підприємстві, в установі чи організації, які мали договірні взаємовідносини з суб'єктом контролю, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку суб'єкта контролю.

 

Начальник КРВ в Харківському районі

І.В.Хименко

 




 Проблеми підприємств житлово-комунального господарства
Автор: Lubotin   Додано: 8 квітня 2010   Переглядів:1065   Категорія - [Головна]
 

КРВ в Харківському районі інформує :

 

Проблеми підприємств житлово-комунального господарства.

 

Фінансово-економічний стан підприємств ЖКГ характеризується хронічною збитковістю, значним рівнем дебіторської та кредиторської заборгованості, високим рівнем зносу основних фондів.Все більше підприємств галузі не в змозі забезпечити власними доходами витрат операційної діяльності і нарощують збитки.

 

Тому для поліпшення соціально-економічного стану житлово-комунального господарств необхідно:

- забезпечити виконання завдань регіональних та місцевих програм реформування і розвитку житлово-комунального господарства;

- ліквідувати заборгованість із заробітної плати працівникам галузі;

- забезпечити приріст обсягів робіт та послуг, підвищення їх якості, погашення заборгованості з платежів до бюджету та Пенсійного фонду;

- поліпшити фінансовий стан підприємств галузі шляхом поступового доведення тарифів на житлово-комунальні послуги для населення до розмірів економічно обгрунтованих витрат на їх виробництво;

- забезпечити у повному обсязі оплату населенням житлово-комунальних послуг та підприємствами житлово-комунального господарства спожитих енергоносіїв та погашення існуючої заборгованості. Робота управління житлово-комунального господарства з упорядкування тарифів спрямована на забезпечення самоокупності і бездотаційності послуг. Хоча у більшості підприємств ЖКГ органи місцевої влади під час встановлення тарифів на комунальні послуги штучно стримують процес зростання тарифів для населення, у той час як увесь тягар лягає на підприємства, які фактично компенсують невідшкодовану населенням частку вартості послуг. В свою чергу, на підприємствах із значними обсягами споживання це призводить до зростання кінцевої вартості їхньої продукції, що негативно впливає на споживачів та, незважаючи на поступове підвищення заробітної плати, обмежує їх купівельну спроможність.

За думкою ревізорів досягнення беззбитковості підприємств ЖКГ має відбуватися за умов:

- наявності в бюджеті необхідних видатків на відшкодування в повному обсязі суб'єктам господарювання витрат, пов'язаних з виробництвом і наданням житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян, які згідно із законом мають право на субсидії або пільги з оплати цих послуг;

- стимулювання створення механізмів формування цін та відповідних тарифів на житлово-комунальні послуги, спрямованих на економію фінансових, трудових, енергетичних і матеріальних ресурсів;

- поліпшення структури виробничих і невиробничих фондів на підприємствах, забезпечення раціонального використання площ та споруд;

- забезпечення прозорості розробки та перегляду тарифів на оплату житлово-комунальних послуг, постійне інформування населення через засоби масової інформації про склад витрат, що входять до тарифів та своєчасності сплати населенням наданих комунальних послуг;

- перехід від сплати послуг з водопостачання, водовідведення, теплозабезпечення та газопостачання за нормами до оплати за обсягами їх фактичного споживання.

Тому для вирішення нагальних проблем, що накопичились, особливої ваги набуває спільна діяльність органів місцевого самоврядування, керівників та трудових колективів підприємств житлово-комунального господарства, вчених і спеціалістів галузі, а також усього населення, що є власником майна величезної вартості і в той же час споживачем комунальних послуг.

 

Начальник відділу

І.В. Хименко

 




 Для зворотного зв’язку з громадкістю
Автор: Lubotin   Додано: 8 квітня 2010   Переглядів:945   Категорія - [Головна]
 

КРВ в Харківському районі повідомляє:

Для зворотного зв’язку з громадкістю.


Наказом Головного контрольно-ревізійного управління в Харківській області від 28.10.2008 №383 затверджено Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян в органах державної контрольно-ревізійної служби.

Вищезгаданий Порядок визначає процедуру розгляду органами державної контрольно-ревізійної служби в  Україні  (далі  -  ДКРС)  звернень громадян,   посадових   осіб  підприємств,  установ,  організацій, запитів і звернень народних депутатів України,  депутатів місцевих рад, а також організацію особистого прийому громадян, крім порядку розгляду звернень,  що надходять від  правоохоронних  органів,  та заперечень   (зауважень), що їх надсилають об'єкти  контролю відповідно до пункту 42 Порядку проведення інспектування державною контрольно-ревізійною  службою,  затвердженого постановою Кабінету Міністрів  України  від  20.04.2006  N  550.

З метою підвищення ефективності зворотного зв’язку з громадкістю, надання інформаційно-консультативної (правової) допомоги громадянам, забезпечення прозорості в роботі органів ДКРС та запобігання проявам корупції, в КРВ в Харківському районі працює телефон довіри за номером 712-38-24 та ведеться особистий прийом громадян начальником відділу Хименко Іриною Вікторівною в понеділок з 09:00 до 12:00 та в четвер з 13:00 до 16:00 години за адресою: м.Харків вул..Червоноармійська,4 4 поверх .     

Крім цього, повідомляємо що в КРУ у Харківській області також працює „Телефон довіри”  за номерами: 8 – (057) – 757-43-04 та 8 - (057)- 705-11-08. 

 

Заступник начальника КРВ

  в Харківському районі

  Л.О.Под’ячева 




 Розклад занять гуртків будинку дитячої та юнацької творчості на II півріччя 2009-2010 р.
Автор: Lubotin   Додано: 8 квітня 2010   Переглядів:986   Категорія - [Головна]
 

Розклад занять гуртків будинку дитячої та юнацької творчості на II півріччя 2009-2010 р.

 

Розклад занять гуртків будинку дитячої та юнацької творчості на II півріччя 2009-2010 р.




 Обмежено споживання алкогольних напоїв і тютюнових виробів
Автор: Lubotin   Додано: 6 квітня 2010   Переглядів:1230   Категорія - [Головна]
 

   11 лютого 2010 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження споживання і продажу пива та слабоалкогольних напоїв» №1824 від 21.01.2010 року, яким вносяться зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення та до законів України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів», «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення» і «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення». 
     Зазначений Закон спрямований на обмеження споживання пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв та тютюнових виробів. 
    Реалізація (продаж) тютюнових виробів,  предметів, пов'язаних з  їх  вживанням,  особам,  які  не  досягли  18  років,  а  також реалізація  (продаж)  тютюнових  виробів  в упаковках,  що містять менше ніж  20  сигарет  або  цигарок,  чи  поштучно  (крім  сигар) забороняються.  Законом  можуть  встановлюватися  й інші обмеження щодо реалізації (продажу) тютюнових виробів. 

       Продавців тютюнових виробів при виникненні сумніву щодо досягнення покупцем 18-річного віку, зобов’язано вимагати у такого покупця відповідні документи, а у разі відмови – заборонено продавати тютюнові вироби цій особі. 
     Забороняється куріння тютюнових виробів: у ліфтах і таксофонах; у закладах охорони здоров'я; у навчальних та освітньо-виховних закладах; на дитячих майданчиках; на спортивних майданчиках; у під'їздах жилих будинків;  у підземних переходах; у    громадському    транспорті    (включаючи    транспорт міжнародного сполучення).

      Забороняється, крім  спеціально  відведених  для цього місць, куріння тютюнових виробів: у закладах громадського харчування; у приміщеннях органів державної влади та органів місцевого самоврядування, інших державних установ; у приміщеннях закладів культури; у приміщеннях закритих спортивних споруд; у  приміщеннях  підприємств,  установ  та організацій всіх форм власності.

     Заборонено споживання пива (крім безалкогольного), алкогольних та слабоалкогольних напоїв у закладах охорони здоров’я, у навчальних та освітньо - виховних закладах, у громадському транспорті (включаючи транспорт міжнародного сполучення), на зупинках транспорту, у підземних переходах, у закладах культури, у закритих спортивних спорудах (крім пива у пластиковій тарі), у ліфтах і таксофонах, на дитячих майданчиках, на спортивних майданчиках, у приміщеннях органів державної влади та органів місцевого самоврядування, інших державних установах. 
  Значно збільшено штрафні санкції за порушення вимог щодо обмеження продажу та споживання алкогольних, слабоалкогольних напоїв, пива та тютюнових виробів. Порушникам тепер доведеться платити штрафи у розмірі від 1700 до 6800 гривень в залежності від виду порушення.
    Законом передбачено, що у разі оптової або роздрібної торгівлі коньяком, алкогольними напоями, горілкою, лікеро - горілчаними виробами та вином за цінами, нижчими за встановлені мінімальні оптово - відпускні або роздрібні ціни, до порушника застосовується штрафна санкція у розмірі 100 відсотків вартості отриманої партії товару, розрахованої виходячи з мінімальних оптово - відпускних або роздрібних цін, але не менше 1000 гривень. 
  Зважаючи на вище зазначене, суб’єктам господарювання, що здійснюють діяльність в сфері торгівлі алкогольним напоями, пивом та тютюновими виробами, варто звернути особливу увагу на забезпечення дотримання законодавчих змін. 

 

 

Секретар Люботинської міської ради
Нечипоренко С.В.

 

 

 

 

Завантажити додаткові документи: alkogol_dodatki.rar [301.08 Kb] (cкачувань: 27)

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження споживання і продажу пива та слабоалкогольних напоїв»

Кодекс України про адміністративні правопорушення

Закон України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»

 Закон України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення»

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення»