DataLife Engine > Головна, Оформлення субсидій > Уряд роз’яснює основні питання монетизації субсидій
Уряд роз’яснює основні питання монетизації субсидій3 січня 2019. Опублікував: Chekardina |
Уряд роз’яснює основні питання монетизації субсидій28 грудня 2018 | 09:18
27 грудня Кабмін прийняв постанову про надання житлових субсидій населенню у грошовій формі. 1. Чи потрібно повторно подавати документи? Так, усім отримувачам пільг і субсидій обов’язково потрібно У ТРАВНІ подати заяву на монетизацію і декларацію про доходи в управління соціального захисту населення та надати дозвіл на обробку персональних даних. В Ощадбанк йти не потрібно. Уряд максимально автоматизував процес монетизації, щоб основне навантаження лягло на управління соціального захисту населення, державний банк та надавачів комунальних послуг. Тим, хто звернеться за допомогою вперше у 2019 році, у травні вже не потрібно поновлювати документи. Ви вже є учасниками монетизації пільг і субсидій. 2. Чи потрібно у Ощадбанку самостійно відкривати рахунок? На кожного одержувача субсидій, після опрацювання заяви на монетизацію, буде АВТОМАТИЧНО відкритий персональний обліковий запис у банку, на якому будуть відбиватися житлові субсидії у грошовій формі. Персональний обліковий запис матиме спеціальний режим використання. Тобто кошти першочергово будуть спрямовуватися на оплату послуг за спожитий газ, тепло, електроенергію й воду. Ощадбанк щомісяця інформуватиме субсидіантів та пільговиків SMS-повідомленням про надходження коштів від держави, їх використання та залишок. Після закінчення опалювального сезону - у червні - суми невикористаних коштів перераховуватимуться на поточні рахунки одержувачів житлової субсидії. Рахунок кожному Ощадбанк відкриє автоматично, без додаткового звернення у банк. 3. Як відбуватиметься оплата комуналки? Все відбуватиметься автоматично. Щомісяця надавачі комунальних послуг для Ощадбанку формуватимуть онлайн-платіжку субсидіанта. Банк згідно з наданою інформацією перераховуватиме їм субсидію. Про це та про те, скільки залишається заплатити за комуналку, Ощадбанк одразу інформуватиме субсидіанта SMS-повідомленням. Для субсидіантів будуть створені ПЕРСОНАЛЬНІ КАБІНЕТИ, де можна буде відстежувати інформацію про розмір нарахованої допомоги, перелік комунальних послуг, які сплачені коштом субсидії, залишок коштів. Додаткові консультації можна буде отримати у контакт-центрі Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800. 4. Чому Ощадбанк? Ощадбанк є державним уповноваженим банком щодо десятка урядових програм та має понад 15 років досвіду співпраці з підприємствами паливно-енергетичного комплексу. Банк володіє найбільшою мережею відділень – понад 3200, які присутні, в тому числі у сільській місцевості, де найбільша кількість субсидіантів, та має великий досвід щодо виплат соціальної допомоги й пенсій великій кількості клієнтів одночасно. Тому і визначено проводити монетизацію пільг і субсидій саме через цей державний банк. Жодних комісій від субсидіантів та пільговиків за обслуговування їх персональних облікових рахунків Ощадбанк не братиме. 5. Чому гроші не роздадуть одразу на руки? В Україні субсидію отримує майже половина сімей. Якщо одразу роздати такій кількості людей гроші на руки, є ризик гіперінфляції та кризи комунальних неплатежів. Уявімо ситуацію, що 8 млрд грн щомісяця замість оплати комуналки потраплятимуть на споживчий ринок. Уже за два місяці житлово-комунальне господарство України спіткає колапс, адже надавачі послуг не зможуть розрахуватися з тим же «Нафтогазом» за куплений газ. Тому допомога надходитиме на персональний обліковий запис субсидіанта та пільговика в Ощадбанк, а все, що залишиться після оплати комунальних послуг протягом року, за результатами опалювального сезону «енергоощадні» українці зможуть забрати з банку готівкою.
https://kharkivoda.gov.ua/news/96693
Повернутися назад |