DataLife Engine > Головна > Про основні напрямки діяльності Люботинського міського управління юстиції Харківської області за 2014 рік

Про основні напрямки діяльності Люботинського міського управління юстиції Харківської області за 2014 рік


30 грудня 2014. Опублікував: Svetlana

 Про основні  напрямки діяльності Люботинського міського управління юстиції Харківської області за 2014 рік

 

При Люботинського міського управлінні юстиції діє громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги. У роботі приймальні залучені фахівці міського управління юстиції, підпорядкованих підрозділів, державних установ, державної нотаріальної контори, адвокат.

      Всього у громадській приймальні, створеній при управлінні юстиції, надано 381 консультацію.

    У виїзних консультативних пунктах з надання безоплатної первинної правової допомоги надано 114 консультацій.

      Найчастіше питання були стосовно порядку стягнення аліментів, виконавчого збору, державної реєстрації шлюбу, народження дитини. У засобах масової інформації проводилися публікації на висвітлення правової інформації з даних питань.

При Люботинському міському управлінні юстиції створено громадську приймальню з надання безоплатної первинної правової допомоги за електронною адресою Konstantinograd@ukr.net, у якій надано 14 консультацій.

            За 2014 рік щомісячно проводилися «Гарячі лінії». Всього надійшло 37 звернень. Найчастіше питання стосувалися надання безоплатної первинної правової допомоги.

Люботинським міським управлінням юстиції були проведені правоосвітні заходи -

лекційні виступи, круглі столи, бесіди та ін. перед трудовими колективами, студентами, учнями з роз’яснення законодавства та інших правових питань.

Всього 304 правоосвітніх заходів.

Теми проведених  заходів: “Вживання наркотиків, як шлях до безодні. Формування у молоді реалістичних поглядів на наркотичну залежність”, “Заборона куріння у громадських місцях”, “Конвенція ООН про права дитини”, “Відповідальність за розпиття пиртних напоїв у громадських місцях”, “Заборона куріння у громадських місцях”, “Кримінально-процесуальний статус захисника за новим КПК України”, “Загальні положення кримінально-процесуального кодексу України. Обов'язкова участь захисика. Права свідка. Запобіжні заходи”, “Застосування положень Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод”, “Застосування положень ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод щодо права на справедливий судовий розгляд”, “Порядок звернення до Європейського суду з прав людини”, “Діти і злочин”, “Право людини на життя, свободу, недоторканість”, “Є така професія - юрист” «Права та обов’язки», «Професія юрист», «Діяльність органів юстиції», «Конвенція про захист прав дитини» та інші.) Теми проведених заходів для трудових колективів – «Положення Конституції України»,  «Права та обов’язки», «Професія юрист», "«Діяльність органів юстиції», «Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод», «ЗУ «Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту», з антикорупційного законодавства та інші.

            Люботинським управлінням юстиції проведено 74 правоосвітніх заходів для учнівської молоді, це - лекційні виступи, бесіди, інформаційні години, книжкові виставки.

Здійснено перевірку стану правоосвітньої та правовиховної роботи в:

- Люботинській ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 Люботинської міської ради Харківської області .                

- Люботинській ЗОШ І-ІІІ ст. № 6 Люботинської міської ради Харківської області.                                          

- Люботинській ЗОШ І-ІІІ ст. № 5 Люботинської міської ради Харківської області.

- Караванській загальноосвітній школі І-ІІІ ст. Люботинської міської ради Харківської області.

- Комунальний заклад “Люботинський НВК (ДНЗ - загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ст.)” Харківської обласної ради.

- Люботинському професійному ліцеї залізничного транспорту.

- Люботинському НВК №2 Люботинської міської ради Харківської області .                

- Люботинській ЗОШ І-ІІІ ст. № 4 Люботинської міської ради Харківської області.                                          

- Люботинській гімназії № 1 Люботинської міської ради Харківської області.                                                 

У перевірених загальноосвітніх закладах стан правової освіти знаходиться на достатньому рівні.

Перевірка правової роботи, правової освіти та систематизації законодавства в державних підприємствах, установах та організаціях:                                                                    

Здійснено планові перевірки:

-  Управління Державної казначейської служби України у м. Люботині;

- Державного закладу “Відділкова лікарня станцї Люботин” СТГО “Південна залізниця”.

-  Управління ветеринарної медицини у м.Люботині;

- Люботинському міському центрі зайнятості.

Здійснено контрольну планову перевірку правової роботи, правової освіти та систематизації законодавства в Люботинському міському центрі зайнятості.

            За результатами перевірок складено довідки, які направлено об'єктам перевірки з рекомендаціями про усунення недоліків. З вищевказаних об'єктів перевірок до управління юстиції були надані листи про усунення виявлених при перевірці недоліків та виконання вказаних рекомендацій.                                                               

Люботинське міське управління юстиції приділяє увагу організації навчання юридичних кадрів та посадових осіб органів виконавчої влади, державних підприємств, установ та організацій. За звітній період всього проведено 53 семінарських занять, з них:

25 семінарських занять для юридичних працівників, 28 семінарських занять для інших категорій працівників.         

            Здійснено 210 публікацій на правову тематику в у засобах масової інформації (друкованих,  мережі Інтернет, виступи на радіо).   

Розроблено Люботинським міським управлінням юстиції разом з підпорядкованими структурними підрозділами методичних матеріалів пам’яток, буклетів

з правової освіти 40 на теми:

1. Судовий захист сімейних прав.

2. Договір дарування.

3. Шлюбний договір.

4. Правовий статус державного службовця.

5. Юридична відповідальність батьків за виховання дітей.

6. Вимоги до звернень громадян.

7. Оформлення спадкових прав на земельну ділянку.

8. Відповідальність за порушення законодавства про державну реєстрацію нормативно-правових актів.                                                                                                                                                                           9. Інформація щодо соціального  забезпечення громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції.                                                       10. Інформація для громадян, які планують переміститися або вже переміщені з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції!                                                                         11. Соціальне забезпечення громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції.

12. Децентралізація державної влади в Україні.   

13. Реформування місцевого самоврядування в Україні.    

14. Запобігання та протидія дискримінації.

15. Памятка-попередження до Закону України „ Про засади запобігання і протидії корупції”. 

16. Що таке дискримінація?

17. Особисті майнові та немайнові права автора.

18. Поняття, об’єкти та суб’єкти авторського права.

19. До уваги осіб, тимчасово переміщених із зони АТО та окупованої території АР Крим, щодо порядку і процедури реєстрації прав на нерухомість.

20. Для боротьби з корупцією запроваджена спеціальна конфіскація майна.

21. Оскарження дій (бездіяльності) державного виконавця.

22. Державному службовцю щодо запобігання і протидії крупції на державній службі.

23. Щодо державної реєстрації народження дитини.

24. Щодо повторної видачі свідоцтва про державну реєстрацію цивільного стану.

25. Щодо державної реєстрації розірвання шлюбу у відділі ДРАЦС.

26. Реєстрація смерті.

27.  Щодо державної реєстрації шлюбу.

28. Обмеження щодо роботи близьких осіб відповідно до Закону України „Про засади запобігання і протидії корупції”.

29. Прядок державної реєстрації розірвання шлюбу.

30. Особливості проведення державної реєстрації актів цивільного стану за заявами громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території.

31. Про порядок розгляду звернень громадян.

32. Порядок проставлення апостилю.

33. Порядок зміни імені.

34. Пред'явлення виконавчого документа на примусове виконання до відділу ДВС.

35. Розмір аліментів відповідно до статистичних данних для одного штатного працівника по м.Люботин Харківської області. Нарахування заборгованості по аліментах та стягнення вказанної заборгованості.

36. Загальні умови виконання рішень, за якими боржник зобов'язаний особисто вчинити певні дії або утриматися від їх вчинення.

37. Прийняття до виконання виконавчого документу та відкриття виконавчого провадження.

38. Розміри прожиткового мінімуму 2014 р. на одну дитину відповідного віку, згідно ст. 7 ЗУ “Про державний бюджет на 2014 рік” від 16.01.2014 р. №719/VII.

39. Подання виконавчого документу на примусове виконання.

40. Нарахування заборгованості по аліментам, для боржників, що не мають офіційного місця працевлаштування та взагалі не працюють.

 

З правової роботи 12 на теми:

1). Робочий час.

2). Організація та ведення юридичною службою договірної роботи на підприємстві.

3). Ведення претензійно-позовної роботи на підприємстві.

4). Досудове врегулювання господарських спорів.

5). Систематизація законодавста та її види.

6).  Припинення трудового договору.

7). Документування управлінської інформації в органах державної виконавчої влади.

8). Організація роботи щодо запобігання та протидії проявам корупції в органах державної влади.

9). Організація документообігу та виконання документів в органах державної влади.

10). Організація роботи юрисконсульта.

11). Результати випробування при прийнятті на роботу.        

12). Порядок укладання договорів.

 

 

Начальник Люботинського

міського управління юстиції

Харківської області 

Ю.Л. Константінов

 


Повернутися назад