Інформаційний захід у школі
Автор: Svetlana   Додано: 23 березня 2018   Переглядів:180   Категорія - [Інформація установ міста » Люботинський МЦСССДМ ]
 

Інформаційний захід у школі

 

 22 березня 2018 року на базі Люботинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 для учнів 7-А, 7-Б, 8-А, 8-Б класів спеціалістами  Люботинського міського центру соціальних служб для сім”ї, дітей та молоді та Служби у справах дітей виконкому Люботинської міської ради було проведено лекцію з нагоди Всесвітнього дня боротьби з туберкульзом,метою якої було донести до учнів про небезпечну хворобу, адже кожен з нас вирішує масу питань та проблем щодня. Іноді «термінові» та невідкладні справи змушують нас забути про себе. Деколи не вистачає елементарної інформації, або вона помилкова і не дозволяє своєчасно прийняти рішення стосовно свого здоров’я.

Інформаційний захід у школі

Такожу рамках просвітницького проекту «Я маю право» з метою формування правової культури, правової свідомості у суспільстві, підвищення знань громадян щодо гарантовано Конституцією Україниправ у різних сферах проведено бесіду на тему «Вживання алкоголю».

Учні прослухали інформацію, проглянули відеоролик «Вплив алкоголю на організм людини» та приймали активну участь в обговоренні даних проблем.

 

Начальник відділу ЛМЦСССДМ

Шевченко О.С.




 Запрошуємо прийняти участь!
Автор: Chekardina   Додано: 25 січня 2018   Переглядів:96   Категорія - [Головна, Люботинський МЦСССДМ ]
 

Запрошуємо прийняти участь!

27 січня 2018 року відбудеться зустріч групи для учасників АТО та їх сімей. Ведучий групи Волох Олександр, ветеран, тренер ГО «Рівновага».

Зустріч відбудеться  27 січня 2018 року з 11.00 до 15.00 за адресою:м. Харків, майдан Свободи, 5, Деpжпpом, 6 п., 6 пов., Центр допомоги учасникам АТО.

 

Директор   Люботинського МЦСССДМ

Микитенко М.Ю.

 




 БФ «Волонтери: Дорослі-Дітям»
Автор: Svetlana   Додано: 23 січня 2018   Переглядів:119   Категорія - [Головна, Люботинський МЦСССДМ ]
 

21 січня 2018 року в приміщенні Люботинської гімназії №1 Благодійний Фонд «Волонтери: Дорослі-Дітям» провели святкову програму для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, дітей з сімей, що опинились в складних життєвих обставинах. Волонтери подарували дітям, в такий засніжений зимовий день, дійсно чарівну казку, де був і цікавий концерт, активні ігри, корисні майстер-класи, гарні малюнки в техніці аквагрим, різноманітні подарунки та «сюрприз» - живе спілкування з декоративними голубами. Це було дійсно емоційне задоволення для  дітей, посмішки не зникали з їх обличчя. Дитячий стан душі проходить через усе наше життя - саме воно спонукає нас шукати сенс життя, тому дуже  важливо створювати для  дітей щастя.

БФ «Волонтери: Дорослі-Дітям»

Висловлюємо щиру подяку за створення чарівної казки БФ  «Волонтери: Дорослі-Дітям», за підтримку та допомогу заступнику міського голови Рубану В.В., відділу освіти та адміністрації Гімназії №1, надійним соціальним партнерам Службі у справах дітей.

 

Директор   Люботинського МЦСССДМ

Микитенко М.Ю.

 




 Додаток до річного плану закупівель на 2018 р.
Автор: Chekardina   Додано: 19 січня 2018   Переглядів:151   Категорія - [Інформація установ міста » Люботинський МЦСССДМ ]
 

Додаток до річного плану закупівель на 2018 р.

 

Завантажити: dodatok-do-rchnogo-planu-zakupvel.rar [319.87 Kb] (cкачувань: 7)

 

Форма річного плану закупівель


 

Додаток до річного плану закупівель на 2018 р.

 




 Кошторис на 2018р. (МЦСССМ)
Автор: Chekardina   Додано: 19 січня 2018   Переглядів:97   Категорія - [Інформація установ міста » Люботинський МЦСССДМ ]
 

Кошторис на 2018 р.

 

Завантажити: koshtoris-na-2018.rar [651.69 Kb] (cкачувань: 1)




 СІМ’Я ЗНАЙДЕТЬСЯ ДЛЯ КОЖНОГО!
Автор: Svetlana   Додано: 16 січня 2018   Переглядів:111   Категорія - [Головна, Люботинський МЦСССДМ ]
 

СІМЯ ЗНАЙДЕТЬСЯ ДЛЯ КОЖНОГО!

Сім’я починається з дітей

О.Герцен

 

Захистити дитину – це священний обов’язок кожного.

Проблема соціального сирітства є однією з актуальних в теорії і на практиці. Вона охоплює причини та особливості прояву цього явища у сучасних умовах, проблеми її попередження і подолання.

А як допомогти дітям, які залишилися без батьків? Як повернути їм віру в себе?

Саме переміщення дитини в нову сім’ю, в якій є любов, турбота, увага та повага один до одного, спільна участь дорослих і дітей у праці, веденні домашнього господарства, допоможе дитині повірити в себе і власну значимість для оточуючих.

Родина –це те первинне середовище, де людина повинна вчитися творити добро.

Кожен, хто народжується, претендує на щасливу долю. Але чому одні її мають, а інших вона вперто обминає? Наше життя складається так, що одні батьки знаходять почуття батьківства через сумніви і негаразди, інші ж легко втрачають його, не доклавши до цього жодних зусиль.

Прийняти дитину на виховання в сім’ю – серйозне рішення. Виховувати дітей нелегко, а особливо — прийомних. При виникненні труднощів прийомні батьки часто сумніваються у тому, чи правильно зробили, взявши на виховання дитину. Тому, вирішивши створити прийомну сім’ю, батьки повинні прислухатись до свого серця: чи готове воно відкритися і прийняти «чужу» дитину?

Якщо дитину обирають серцем, то материнська і батьківська любов зможуть подолати будь-які труднощі у вихованні дитини, і ніяких сумнівів не виникатиме. Коли вагітна жінка виношує дитину, вона не знає, якою буде дитина: здорова чи хвора, слухняна чи ні, здібна чи лінива, добра чи байдужа… Мати сприймає її будь-якою, її серце відкрите і наповнене любов’ю. Так само прийомні батьки повинні бути готові до всього. Тільки у сім’ї, власним прикладом, терпінням, любов’ю можна виховати у дитини все найкраще.

 

Влаштування дитини в родину часто називають словом «усиновлення». Але юридично це не завжди правильно, адже, крім усиновлення, є й інші форми влаштування:

Прийомна сім'я — це сім’я або особа, що не перебуває в шлюбі, яка добровільно взяла із закладів для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, від 1 до 4 дітей на виховання та спільне проживання.

Дитячий будинок сімейного типу — окрема сім’я, що створюється за бажанням подружжя або окремої особи, яка не перебуває у шлюбі, які беруть на виховання та спільне проживання не менше 5-ти дітей - сиріт чи дітей, позбавлених батьківського піклування.

Усино́влення (або удоче́ріння) — влаштування у сім'ї дітей, які залишилися без піклування рідних батьків. Усиновленням є прийняття усиновлювачем у свою сім’ю особи на правах дочки чи сина, що здійснене на підставі рішення суду. В Україні існує таємниця усиновлення, у т. ч. право на зміну імені, прізвища та по батькові дитини, відомостей про місце її народження та біологічних данних.

Опіка встановлюється над дитиною, яка не досягла чотирнадцятирічного віку, а піклування — над дитиною віком від 14 до 18 років. Опіка та піклування встановлюється з метою виховання неповнолітніх дітей, які залишилися без батьківського піклування, а також для захисту особистих і майнових прав та інтересів цих дітей. Опіка та піклування може також встановлюватися і над повнолітніми особами, які за станом здоров'я не можуть самостійно здійснювати свої права та виконувати обов'язки.

Сімейний патронат – комплексна послуга, що передбачає тимчасовий догляд та виховання дитини в сім’ї патронатного вихователя на період подолання дитиною, батьками складних життєвих обставин та/або на період прийняття рішення про набуття дитиною статусу дитини-сироти чи дитини, позбавленої батьківського піклування, та визначення форми її влаштування.

Якщо ви не можете прийняти дитину у сім’ю, але є бажання підтримати дитину, Ви можете стати наставником.

Наставництво- добровільна діяльність спрямована на допомогу вихованцям інтернатних закладів щодо адаптації до самостійного життя, не оформлюючи опікунства.

 

Сім’я – це перша сходинка на шляху дитини у доросле, самостійне життя.

Сім’я – це не тільки захист і підтримка, розвиток і формування особистості в цілому, а й основний осередок суспільства, природне середовище для людини.

Саме від сім’ї залежить, яким буде наше майбутнє, наше суспільство.

Отже, зусилля не тільки держави, а й громадськості повинні бути спрямовані на благополуччя і добробут дитини та сім’ї.

 

 

Якщо Вас зацікавило, то за детальною інформацією Ви можете звернутись до Люботинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

 

Начальник відділу ЛМЦСССДМ

Шевченко О.С.




 СІМЕЙНИЙ ПАТРОНАТ ДЛЯ ДИТИНИ
Автор: Svetlana   Додано: 16 січня 2018   Переглядів:112   Категорія - [Головна, Люботинський МЦСССДМ ]
 

СІМЕЙНИЙ ПАТРОНАТ ДЛЯ ДИТИНИ

 

Що таке патронат над дитиною?

Патронат над дитиною - це тимчасовий догляд, виховання та реабілітація дитини в сім’ї патронатного вихователя на період подолання дитиною, її батьками або іншими законними представниками складних життєвих обставин.

Сім’я патронатного вихователя - це сім’я, в якій за згоди всіх її членів повнолітня особа, яка пройшла спеціальний курс підготовки, виконує обов’язки патронатного вихователя на професійній основі.

Патронатний вихователь - це особа, яка за участю членів сім’ї надає послуги з догляду, виховання та реабілітації дитини у своїй сім’ї.

До сім’ї патронатного вихователя можуть бути одночасно влаштовані тільки діти, які є між собою рідними братами та сестрами, або діти, які виховувалися в одній сім’ї.

Термін перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя.

Термін перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя встановлюється органом опіки та піклування і не може перевищувати трьох місяців.

У разі наявності обставин, що обґрунтовують необхідність і доцільність перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя понад зазначений термін, орган опіки та піклування може його продовжити.

Загальний термін перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя не може перевищувати шість місяців.

Хто може бути патронатним вихователем?

Патронатним вихователем може бути повнолітня особа, яка є громадянином України, має досвід виховання дітей, має відповідні житлові умови для надання послуг з догляду, виховання та реабілітації дитини у своєму помешканні, а також разом з помічником пройшла курси професійної підготовки та отримала відповідну рекомендацію.

Робота продовжується лише за згоди всіх членів сім’ї та за наявності договору з відповідним органом опіки та піклування.

Діти яких категорій можуть бути влаштовані під патронат?

До сім’ї патронатного вихователя можуть бути влаштовані діти, які потрапили в складні життєві обставини, а саме:

  • новонароджені діти, залишені в пологовому будинку, іншому закладі охорони здоров`я, або яких відмовилися забрати батьки чи інші родичі;
  • підкинуті, знайдені діти;
  • безпритульні діти;
  • діти з сімей, в яких існує загроза їхньому життю та здоров‘ю;
  • діти, які зазнали насильства, жорстокого поводження;
  • діти, батьки або особи, які їх заміняють, померли, безвісно відсутні;
  • діти, переміщені із тимчасово окупованої території, або району проведення бойових дій в зоні АТО;
  • інші діти, які за різних обставин певний час не можуть перебувати у власній сім‘ї або їхні батьки чи особи, які їх заміняють, не можуть піклуватись про них.

Одночасно під патронат в одну сім’ю влаштовується виключно один випадок: діти (не залежно від їх кількості), які є братами-сестрами, або до влаштування під патронат проживали в одній родині.

Діти якого віку можуть бути влаштовані під патронат?

До сім’ї патронатних вихователів можуть бути влаштовані діти віком від народження до 18 років. Діти, старші 14 років, влаштовуються за їхньої власної згоди та згоди патронатних вихователів.

Якщо Вас зацікавило, то за детальною інформацією Ви можете звернутись до Люботинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

 

Начальник відділу ЛМЦСССДМ

Шевченко О.С.




 НАСТАВНИЦТВО НАД ДІТЬМИ-СИРОТАМИ ТА ДІТЬМИ, ПОЗБАВЛЕНИМИ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ
Автор: Svetlana   Додано: 16 січня 2018   Переглядів:171   Категорія - [Головна, Люботинський МЦСССДМ ]
 

НАСТАВНИЦТВО НАД ДІТЬМИ-СИРОТАМИ ТА ДІТЬМИ, ПОЗБАВЛЕНИМИ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ

 

Найкращий спосіб зробити дітей хорошими

 - це зробити їх щасливими.

О.Уальд

 

Наставник цеповнолітня дієздатна особа, яка здійснює діяльність з надання дитині, яка проживає у закладі для дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, іншому закладі для дітей, індивідуальної підтримки та допомоги, насамперед у підготовці до самостійного життя.

 Наставництво цедобровільна безоплатна діяльність наставника з надання дитині, яка проживає у закладі для дітей-сиріт чи дітей, позбавлених батьківського піклування, іншому закладі для дітей, індивідуальної підтримки та допомоги, насамперед у підготовці до самостійного життя.

 Наставництво здійснюєтьсяв індивідуальній формі однією повнолітньою дієздатною особою над однією дитиною.

Метою наставництва є:підготовка дитини, яка проживає у закладі, до самостійного життя шляхом розвитку її фізичного, духовного та інтелектуального потенціалу, впевненості у власних силах, формування культурних і моральних цінностей.

Основними завданнями наставництва є:

  • визначення та розвитку здібностей дитини, реалізації її інтересів у професійному самовизначенні;
  • надання дитині доступної інформації про її права та обов’язки;
  • формування у дитини практичних навичок, спрямованих на адаптацію її до самостійного життя, зокрема щодо вирішення побутових питань, розпорядження власним майном та коштами, отримання освітніх, соціальних, медичних, адміністративних та інших послуг;
  • ознайомлення дитини з практиками суспільного спілкування та подолання складних життєвих ситуацій;
  • сприяння становленню дитини як відповідальної, успішної особистості;
  • формування у дитини навичок здорового способу життя.

Наставником може бутиповнолітня дієздатна особа, яка є громадянином України та пройшла курс підготовки з питань соціальної адаптації дітей та їх підготовки до самостійного життя.

Наставники допомагають дітям відчути себе особистістю, визначити інтереси та здібності, визначитися з професією, вибудовують моральні цінності, вчать робити вибір, вирішувати повсякденні проблеми та спілкуватися з людьми. Наставник стає другом для дитини, який залишається і після того, як дитина вийде із дитячого будинку. Тож, аби допомогти цим дітям, ми маємо об’єднати усі зусилля. Адже важливо покривати не лише їх матеріальні потреби, а і моральні.

Якщо Вас зацікавило, то за детальною інформацією Ви можете звернутись до Люботинського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

 

Начальник відділу ЛМЦСССДМ

Шевченко О.С.




 Консультування з юридичних питань для внутрішньо переміщених осіб
Автор: Svetlana   Додано: 12 січня 2018   Переглядів:161   Категорія - [Головна, Люботинський МЦСССДМ ]
 

11 січня 2018 року юристи БФ «Карітас Харків» Марія Батова та Світлана Зюлковська провели консультування з юридичних питань для внутрішньо переміщених осіб, під час якого було обговорено дійсно важливе питання оформлення перепусток на непідконтрольну територію, терміни перебування під час виїзду, здійснення виїзду з дотриманням вимог чинного законодавства, зміни в законодавстві щодо державних виплат, питання порядку переоформлення документів під час переміщення.

Люботинський міський ЦСССДМ висловлює подяку спеціалістам, які провели консультування, а також відвідувачам заходу за увагу, активну позицію, результативне спілкування.

Консультування з юридичних питань для внутрішньо переміщених осіб
 

Директор   Люботинського МЦСССДМ

Микитенко М.Ю.




 ЯК ЗРОЗУМІТИ ТА ПРИЙНЯТИ ДИТИНУ
Автор: Chekardina   Додано: 10 січня 2018   Переглядів:113   Категорія - [Головна, Люботинський МЦСССДМ ]
 

ЯК  ЗРОЗУМІТИ  ТА  ПРИЙНЯТИ  ДИТИНУ

ЯК  ЗРОЗУМІТИ  ТА  ПРИЙНЯТИ  ДИТИНУ

 

Кращий спосіб зробити дітей хорошими –

це зробити їх щасливими. 

Оскар Уайльд  

 

У наших дітей з певного віку з’являється своє особисте життя, в яке не завжди можна заглянути як у відкриту книгу. І далеко не завжди вони готові ділитися з дорослими своїми думками. З віком обсяг внутрішнього, прихованого життя зростаючої дитини збільшується, і їй буває складно підібрати слова, щоб описати все те, що відбувається у неї в душі. Недосвідчене ніжне серце підлітка дуже вразливе, а потрібного досвіду, слів, щоб звернутися за допомогою, на жаль, не знаходиться … Тому батькам так важливо бути уважними і вчасно побачити ознаки емоційного неблагополуччя своєї дитини.

         Для підлітка в силу вікових особливостей кризовою може стати будь-яка ситуація, яку особисто він переживає як нездійснену. Дорослі можуть не оцінити всієї серйозності переживань своєї дитини і не надати вчасно необхідної емоційної підтримки, що породжує у дитини відчуття нерозуміння і самотності і може призвести до спроб вирішити свою проблему різними неконструктивними способами.

 

Підліток і сім'я 

Щоб знайти спільну мову з підлітком потрібно зробити кілька кроків назустріч. Слухай його і не відкидай те, що він говорить, навіть якщо його слова здаються абсолютно абсурдними. Вислуховуючи і розуміючи своїх дітей, ми допомагаємо їм зрозуміти дуже важливу річ: цей світ може бути і жорстоким і небезпечним, але є люди, на яких можна розраховувати завжди - це батьки. І дуже добре, якщо дитина зрозуміє, що може прийти до них з будь-якою проблемою, незалежно від того, правий він чи ні, пишається він своїми вчинками чи соромиться. Ви не зобов'язані розділяти всі думки дитини, щоб бути в хороших відносинах з ним, але продемонструйте готовність зрозуміти його точку зору і не кваптеся з емоційною реакцією.    

 

Підліток і друзі 

У перехідному віці друзі, компанія однолітків, стають для підлітка важливіше, ніж батьки. Ще зовсім недавно він плакав, коли батьки йшли з дому, нудьгував, якщо тато затримувався на роботі, а у вихідні з задоволенням йшов з вами в кіно. Але тепер син або дочка, здається, тільки й мріє, щоб батьки подовше не поверталися з роботи, а в кіно воліє ходити з друзями. 

Виникають суперечливі почуття: з одного боку, полегшення - нарешті- то з'явилося більше вільного часу, з іншого - якось не по собі, і здається, що ти втрачаєш контроль над ситуацією. Багато батьків, намагаючись впоратися з власною тривогою, різко посилюють контроль і в результаті втрачають довіру підлітка. Інші намагаються стати своїм у компанії його друзів, сподіваючись так зберегти свої позиції. Але тут важливо інше: треба вести себе відкрито і природно, і не перегинати палицю. Звичайно, спокійніше, коли діти весь час на виду, але не забувайте, що вони потребують своїй території, свої таємниці, своєму колі спілкування. Їм потрібно навчитися самостійно вирішувати конфлікти, налагоджувати зв'язки, переживати свої драми. 

 

Підліток і школа 

У підлітковому віці діти ходять до школи вже не за знаннями, а більше за спілкуванням з однолітками. Це не означає, що навчання стає їм зовсім не цікава, просто на перше місце виходить самоствердження, отримання певного статусу в колективі і визнання. І якщо всього цього не виходить домогтися гарною поведінкою, підлітки формують собі репутацію іншим шляхом - порушують дисципліну, прогулюють уроки, грублять вчителям. 

Вони починають критикувати педагогів, оцінювати їх як справедливих або несправедливих, які розуміють і агресивних. І тут підлітка карають як би за неповагу, але насправді виходить, що за прояв індивідуальності. Це викликає у нього протест, а іноді й страх перед школою. Щоб у вашої дитини не розпочалася депресія і не пропало бажання вчитися, допоможіть йому налагодити відносини в школі. 

 

Відокремитися від батьків та пізнати світ

Відокремитися – означає приймати власні рішення і нести за них відповідальність. Іноді підліток перегинає палицю і відстоює свою незалежність. Потреба в спілкуванні змінюється бажанням усамітнитися, розв’язність у поведінці поєднується із  сором’язливістю, романтичні настрої нерідко межують з ощадливістю, а ніжність і лагідність на фоні недитячої жорстокості.

Підліток повинен зрозуміти правила взаємодії в дорослому світі, дізнатися про закони спілкування, про любов і побутові відносини. Почуття страху тут неминуче.

 

Поради батькам

ü Будьте не батьками, а друзями;

ü Поважайте особистий простір підлітка;

ü Підготуйте себе до особливостей підліткового періоду;

ü Дисциплінуйте, а не карайте;

ü Прищеплюйте почуття відповідальності;

ü Знайдіть час для систематичного довірливого спілкування з підлітком;

ü Дійте превентивно, з урахуванням прогнозу розвитку подій;

ü Будьте свідомими й обережними;

ü Будьте милосердними і співчутливими;

ü Будьте гідні наслідування.

Пам’ятайте, що ваша дитина любить вас, навіть якщо вона цього не показує.