УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Автор: Svetlana   Додано: 25 січня 2016   Переглядів:5636   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (УСЗН Люботинської МР)

  

Юридична адреса: вул. Слобожанська, 26, м. Люботин, Харківська обл., 62433  

 

Місце знаходження: вул. Слобожанська, 24, вул. Слобожанська, 26 м. Люботин

 

Режим роботи: понеділок – четвер    з  8.00 – 17.00

                            п’ятниця                     з  8.00 – 15.45

                            перерва                        з 12.00 – 12.45

 

Номер телефону «Гарячої лінії» з питань призначення житлових субсидій  та усіх видів соціальних допомог: (057) 741-16-06

 

Номер факсу:  (057)  741-18-05

Електронна адреса: uszn-lubotin@mr.kh.gov.ua

 

 

№ з/п

Найменування посади

Прізвище, ім’я по батькові

Адреса,

№ кабінету

Службовий телефон

Апарат управління

1

Начальник управління

ЯРОШ

Ірина Вікторівна

вул. Слобожанська, 26

каб. 29

741 18 05

2

Заступник начальника управління

ГОРБУНОВА

Ольга Анатоліївна

вул. Слобожанська, 26

каб. 9

741 35 92

Відділ субсидій та адресних соціальних допомог

3

Начальник відділу

КІРІЄНКО

Оксана Володимирівна

вул. Слобожанська, 26

каб. 3

74116 06

 

Відділ пільг та соціальних гарантій

4

Начальник відділу

МАСАЛІТІНА

Віра Леонідівна

вул. Слобожанська, 24

каб. 4

741 01 31

 

Відділ з питань праці та зайнятості населення

5

Начальник відділу

БУДАЙЧИК

Світлана Олександрівна

вул. Слобожанська, 24

каб. 1

741 13 75

6

Головний державний соціальний інспектор

ПІДЧЕНКО

Анна Юріївна

вул. Слобожанська, 26

каб.  5

741 17 30

 

Відділ бухгалтерського обліку

7

Начальник відділу-головний бухгалтер

САНЖАРЕВСЬКА

Наталія Юріївна

вул. Слобожанська, 26

каб. 4

741 17 30

 

Сектор соціальних виплат

8

Завідувач сектору

ПЕТРУНЕНКО

Вікторія Олександрівна

вул. Слобожанська, 26

каб. 3

741 17 30

741 16 06




 Графік особистого прийому громадян
Автор: Svetlana   Додано: 25 січня 2016   Переглядів:1604   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Графік особистого прийому громадян керівництвом управління соціального захисту населення  Люботинської міської ради

  

Прізвище, ім’я, по-батькові

Посада

Приймальні дні

Часи прийому

№ кабінету

ЯРОШ

Ірина Вікторівна

Начальник управління

Понеділок

Четвер

13.00-16.00

8.00-12.00

вул. Слобожанська, 26

каб. № 29

ГОРБУНОВА

Ольга Анатоліївна

Заступник начальника управління

Середа

П’ятниця

13.00-16.00

8.00-12.00

вул. Слобожанська, 26

каб. № 9

САНЖАРЕВСЬКА

 Наталія Юріївна

Начальник відділу бухгалтерського обліку – головний бухгалтер

Вівторок

П’ятниця

13.00-16.00

8.00-12.00

вул.

Слобожанська, 26

каб. № 4

МАСАЛІТІНА

Віра

Леонідівна

Начальник відділу пільг та соціальних гарантій

Вівторок

Середа

8.00-12.00

13.00-16.00

вул. Слобожанська, 24

каб. № 4

БУДАЙЧИК

Світлана Олександрівна

Начальник відділу з питань праці та зайнятості населення

Понеділок

Четвер

8.00-12.00

13.00-16.00

вул. Слобожанська, 24

каб. № 1

КІРІЄНКО

Оксана Володимирівна

Начальник відділу субсидій та адресних соціальних допомог

Понеділок

П’ятниця

13.00-16.00

8.00-12.00

вул. Слобожанська, 26

каб. № 5

ПЕТРУНЕНКО

Вікторія Олександрівна

Завідувач

сектору соціальних виплат

Вівторок

Четвер

8.00-12.00

13.00-16.00

вул. Слобожанська, 26

каб. № 3

 




 3 ГРУДНЯ – МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ЛЮДЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
Автор: Svetlana   Додано: 2 грудня 2021   Переглядів:30   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

3 ГРУДНЯ – МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ЛЮДЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

     Міжнародний день людей з інвалідністю – Міжнародний день ООН, встановлений резолюцією A/RES/47/3 Генеральної Асамблеї ООН 14 жовтня 1992 року, який відзначається щорічно 3 грудня.

     Цей день є нагадуванням людству про його обов’язок виявляти турботу і милосердя до найбільш незахищеної частини суспільства – людей з інвалідністю. Сьогодні в Україні багато  громадян має вади здоров’я, що кваліфікуються як інвалідність. Багато з них стикаються з проблемами, які заважають їхній повноцінній участі у житті громади, часто вони вимушені жити, практично виключеними з неї.

     Не зважаючи на всі складності, з якими стикаються люди з інвалідністю у житті, ці мужні люди демонструють велику сміливість і витривалість.

     Тож необхідно допомагати людям з вадами здоров’я реалізувати себе у суспільстві і ніколи не забувати, що поруч з нами живуть люди, яким потрібне піклування та увага не тільки 3 грудня, а протягом цілого року.

Бажаємо всім людям з особливими потребами витримки, оптимізму, здоров`я, можливості втілити в реальність Ваші плани та задуми! 

 

                                                                          Управління СЗН Люботинської міської ради




 16 днів проти насильства
Автор: Svetlana   Додано: 1 грудня 2021   Переглядів:29   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 




 Легалізація робочих місць і заробітної плати — соціальна захищеність кожного
Автор: Svetlana   Додано: 1 грудня 2021   Переглядів:28   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Легалізація робочих місць і заробітної плати — соціальна захищеність кожного

Сьогодні в Україні гостро стоїть проблема легалізації трудових відносин та заробітної плати. На жаль, відносини між роботодавцями та найманими працівниками не завжди відповідають нормам законодавства.

Найчастіше питання легалізації робочих місць і заробітної плати стосується фізичних осіб — підприємців, тобто підприємці, частково приховуючи прибуток від реалізації товарів, робіт, послуг, виплачують доходи найманим працівникам, які не обліковані в бухгалтерських документах, а також використовують працю найманих працівників, які офіційно не зареєстровані як наймані особи.

Інколи роботодавці платять своїм працівникам дві заробітні плати: офіційну і неофіційну. Це вигідно роботодавцю, і працівник ніби задоволений, оскільки йому надається можливість заощадити на податку з доходів фізичних осіб. Тільки ось ні керівники таких підприємств, ні їх працівники не замислюються про ті наслідки, які можуть виникнути. Небезпека «тіньової» зарплати, як і «тіньової» зайнятості, полягає не тільки в тому, що бюджет недоотримує кошти, мінімізуються надходження до Пенсійного фонду, а особливо в тому, що люди не матимуть змоги отримати пенсію, яка відповідає рівню їхньої реальної заробітної плати.

Тому нагадуємо найманим працівникам, які переваги ви отримаєте в разі офіційного працевлаштування:

чітко визначені й закріплені трудовим договором умови праці (місце роботи, режим роботи, посадові обов’язки, заробітна плата);

страховий стаж для отримання допомоги на випадок безробіття, пенсії;

виплату заробітної плати двічі на місяць, у розмірі не менше ніж мінімально встановлений законодавством;

право на оплачувані відпустки: щорічну (не менше 24 календарних днів), соціальні та додаткові відпустки, передбачені КЗпП України;

соціальні послуги і виплати у разі нещасного випадку на роботі та професійного захворювання;

право на оплату листка непрацездатності у разі хвороби;

можливість навчання, перенавчання, підвищення кваліфікації за рахунок роботодавця;

вихідну допомогу у разі звільнення за ініціативою роботодавця;

Шановні громадяни! Не позбавляйте себе соціальних благ, забезпечте собі старість, не сприяйте порушенням трудового законодавства.

 

Управління соціального захисту населення




 Надання житлової субсидії у опалювальний сезон та неопалювальний сезон.
Автор: Svetlana   Додано: 30 листопада 2021   Переглядів:31   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Надання житлової субсидії у опалювальний сезон та неопалювальний сезон.

Житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком призначається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону і розраховується:

на неопалювальний сезон - з 1 травня по 30 вересня;

на опалювальний сезон - з 1 жовтня по 30 квітня.

Житлова субсидія на оплату комунальних послуг постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії для централізованого, автономного та індивідуального опалення розраховується у квітні та жовтні з урахуванням тривалості опалювального сезону з 16 жовтня по 15 квітня включно.

Отже, опалювальний сезон 2021-2022 років триває з 16 жовтня по 15 квітня включно та житлова субсидія за жовтень 2021 була розрахована лише з урахуванням 15 опалювальних днів.

Наприкінці листопада 2021 року субсидія в автоматичному режимі буде перерахована з листопада 2021 по березень 2021 з урахуванням повних місяців.

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради

 

 

Завантажити: zayava-pro-priznachennya-ta-nadannya-zhitlovoyi-subsidyi.docx [23.47 Kb] (cкачувань: 2)deklaracya-pro-dohodi-vitrati-osb-yak-zvernulisya-za-priznachennyam-zhitlovoyi-subsidyi.docx [41.16 Kb] (cкачувань: 2)




 Щодо соціальних норм для розрахунку житлової субсидії у період карантину.
Автор: Svetlana   Додано: 30 листопада 2021   Переглядів:36   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Щодо соціальних норм для розрахунку житлової субсидії у період карантину.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 року № 247 «Про особливості надання житлових субсидій», розрахунок житлових субсидій з березня 2020 по вересень 2021 включно здійснювався з урахуванням збільшення на 50 відсотків соціальних нормативів, у межах яких надається житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, а саме на послуги водопостачання, електропостачання та газопостачання для приготування їжі за умови засобів обліку.

З 1 жовтня 2021 року розрахунок житлових субсидій здійснюється без урахування збільшених соціальних нормативів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування», із змінами.

Додатково повідомляємо, що розрахунок  житлових субсидій  з урахуванням збільшених на 50 відсотків соціальних нормативів буде проводитись лише за умови встановлення в регіоні «червоного» рівня епідемічної небезпеки, незалежно від кількості днів дії карантину зазначеного рівня на місяць.

 

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради

 

Завантажити: zayava-pro-priznachennya-ta-nadannya-zhitlovoyi-subsidyi.docx [23.47 Kb] (cкачувань: 2)deklaracya-pro-dohodi-vitrati-osb-yak-zvernulisya-za-priznachennyam-zhitlovoyi-subsidyi.docx [41.16 Kb] (cкачувань: 2)





 Надання соціальних соціальних допомог на період карантину!
Автор: Svetlana   Додано: 30 листопада 2021   Переглядів:32   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Надання соціальних соціальних допомог на період карантину!


З метою посилення соціального захисту населення на період вжиття заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, Уряд прийняв Постанову Кабінету Міністрів України „Деякі питання надання державної соціальної допомоги” від 8 квітня 2020 року № 264, якою постановив:

1. Установити, що на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - карантин):

1) строк виплати

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям,

допомоги на дітей одиноким матерям,

допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування,

допомоги на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідність,

щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею,

тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме,

щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг,

тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату

(далі - державна соціальна допомога), яку було призначено раніше, продовжується на період карантину та на один місяць після дати його відміни і державна соціальна допомога виплачується за повний місяць без звернення особи до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - орган соціального захисту населення);

2) строк звернення за призначенням державної допомоги сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, продовжується на період карантину та один місяць після дати його відміни;

3) у разі коли отримувачами державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю пропущено строк переогляду, виплата таких видів допомоги не зупиняється до закінчення строку дії карантину з подальшим проведенням перерахунку розміру виплаченої допомоги на підставі результатів переогляду та заяви отримувачів або їх батьків чи інших законних представників.

2. Установити, що орган соціального захисту населення проводить перерахунок розміру виплаченої державної соціальної допомоги, державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю на підставі поданої особою або її законним представником заяви та необхідних документів.

Якщо за результатами проведеного перерахунку:

виявляється, що розмір отриманої допомоги був меншим, орган соціального захисту населення проводить доплату в розмірі різниці між перерахованим і виплаченим розміром допомоги;

не підтверджується право на отримання допомоги або її розмір буде меншим від виплаченої під час карантину допомоги, органи соціального захисту населення:

- визначають обсяг коштів, які підлягають поверненню, з місяця призначення державної соціальної допомоги, державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю;

- встановлюють строки повернення коштів, які підлягають поверненню залежно від матеріального стану багатодітної сім’ї;

- повідомляють отримувачу допомоги про обсяг коштів, які підлягають поверненню, та строки їх повернення.

Якщо отримувач допомоги протягом одного місяця з дати скасування карантину не подав заяви та необхідних документів, що не дає змоги провести перерахунок допомоги, органи соціального захисту населення вживають заходів, передбачених абзацами п’ятим - сьомим цього пункту.

Суми коштів, які підлягають поверненню, повертаються:

отримувачем допомоги самостійно;

за згодою отримувача допомоги у повному обсязі за рахунок наступних виплат допомоги;

за рішенням органу соціального захисту населення за рахунок сум наступних виплат допомоги в розмірі, що не перевищує 20 відсотків щомісячної суми призначеної допомоги.

У разі неможливості добровільного повернення виплачених сум допомоги такі кошти стягуються у судовому порядку.

Перерахунок проводиться з місяця виплати допомоги, яку  продовжено відповідно до підпунктів 1 і 3 пункту 1 цієї постанови, але не раніше ніж з місяця встановлення карантину.

Не підлягають поверненню кошти державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та допомоги на дітей одиноким матерям, виплачені отримувачам під час карантину до 1 липня 2020 р., якщо не було підтверджено право на отримання допомоги або її розмір внаслідок перерахунку зменшився. Якщо отримувач державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, допомоги на дітей одиноким матерям повернув суми надміру виплачених коштів, орган соціального захисту населення повертає такі кошти отримувачу допомоги.

3. Установити, що заява та документи, необхідні для призначення державної соціальної допомоги, державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю можуть бути надіслані поштою.

Особи, яким виплачується державна соціальна допомога, державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, інформують орган соціального захисту населення про зміну всіх обставин, які впливають на визначення права та розміру допомоги, шляхом надсилання письмового звернення поштою, за допомогою засобів електронного зв’язку (електронне звернення) та телефонного зв’язку.

 

Документи для призначення соціальних допомог надсилати за адресою:

 

Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

вул. Слобожанська, буд. 26

м. Люботин

Харківська обл.

62433

 

Бланк заяви та декларації можна роздрукувати з сайту.

 

Телефон для довідок: 741 16 06.

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради

 

Завантажити: zayava-pro-priznachennya-ush-vidv-socalnoyi-dopomogi-kompensacy-ta-plg.doc [114.5 Kb] (cкачувань: 2)deklaracya-pro-dohodi-ta-maynoviy-stan-osb-yak-zvernulisya-za-priznachennyam-ush-vidv-socalnoyi-dopomogi.doc [153 Kb] (cкачувань: 2)




 Щодо надання одноразової матеральної допомоги
Автор: Svetlana   Додано: 30 листопада 2021   Переглядів:25   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Щодо надання одноразової матеральної допомоги

Повідомляємо, що при виконавчому комітеті Люботинської міської ради працює Рада з вирішення питань надання допомоги малозабезпеченим верствам населення, які опинилися в складних життєвих обставинах, та допомоги на поховання.

Відповідно до Положення про Раду, мешканці Люботинcької територіальної громади, які опинились в скрутній життєвій ситуації (тяжка хвороба, пожежа, стихійне лихо, тощо) можуть звернутися за адресною грошовою допомогою, а також за допомогою на поховання громадян, які на день смерті не працювали і не одержували пенсії.

Для отримання матеріальної допомоги мешканцям міста, які опинилися в скрутній життєвих обставинах надається пакет документів:

- заява;

- ксерокопія паспорта з  підтвердженням міста реєстрації;

- ксерокопія картки платника податків (ідентифікаційного номера);

- акт обстеження матеріально-побутових умов;

- документ, підтверджуючий необхідність надання матеріальної допомоги(медична довідка, довідки про нещасний випадок, стихійне лихо, пожежу тощо).

 

Для отримання допомоги на поховання (якщо особа, яка здійснила поховання, звернулася із заявою про виплату не пізніше 6 місяців після смерті особи) необхідно надати:

- заяву;

- витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання;

- ксерокопію свідоцтва про смерть;

- довідку з центру зайнятості про те, що померла особа не перебувала на обліку, як безробітна;

- довідку з Пенсійного фонду про наявність або відсутність на обліку померлої особи і отримання нею пенсії (у разі потреби);

- ксерокопію трудової книжки померлої особи (перша сторінка та останній запис);

- акт, що засвідчує поховання за рахунок заявника особи, яка на день смерті не працювала;

- ксерокопію паспорту заявника -1-ї, 2-ї та 11 сторінок;

- ксерокопію картки  платника податків заявника та померлої особи.

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради




 Детінізація заробітної плати та легалізація трудових відносин
Автор: Svetlana   Додано: 25 листопада 2021   Переглядів:30   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Детінізація заробітної плати та легалізація трудових відносин

    У нинішніх кризових умовах актуальною темою сьогодення є боротьба з виплатою заробітної плати у „конвертах”, реалізація гарантій оплати праці та організація заходів недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати. Підприємства, установи, організації та громадяни – суб’єкти підприємницької діяльності, при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати.

    Незважаючи на роз’яснення в пресі та вимоги діючого законодавства, оформлення найманих працівників належним чином на сьогодні є серйозною проблемою. На даний час виплата заробітної плати в «конверті» та нелегальна робота стали, на жаль, нормою життя. Виплати у «конвертах» стали одною із складових тіньової економіки. Недоліки тіньової заробітної плати, як і тіньової зайнятості не тільки в тому, що бюджет недоотримає кошти, використання найманої праці без оформлення трудових відносин містить в собі багато негативних моментів,  і перш за все, це втрата страхового стажу для призначення пенсії.

    Сьогодні працівники не бачать проблем в отриманні «тіньової» заробітної плати, так як до кишені надходять «чисті доходи». Коли вони самі надають згоду працювати на таких умовах, вони самі позбавляють себе соціальних гарантій. Усна домовленість жодним чином не фіксується юридично, роботодавець сплачує стільки, скільки вважає за потрібне і доти, поки вважає за потрібне. Працівник не має жодних доказів на підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та трудового стажу.

Легалізація заробітної плати актуальна з багатьох причин:

  – збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів, в тому числі, до Пенсійного фонду України;

– соціальні гарантії для найманих працівників, розмір яких залежить від тривалості страхового стажу.

Працівник, який отримує зарплату в “конверті” офіційно вважається непрацюючим. Йому не зараховується страховий стаж, а відповідно:

– він не буде одержувати пенсію;

– його можуть звільнити в будь-який час, без жодних компенсацій.

– у нього немає права на відпустку, права на оплату лікарняних та допомогу по безробіттю, права не працювати у вихідний та святковий день, чи оплати праці у ці дні у подвійному розмірі, права на охорону праці, права на соціальне страхування.

     Здебільшого проблемним питанням щодо легалізації заробітної плати виникає у суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб, тобто підприємець, частково приховуючи прибуток від реалізації товарів, робіт, послуг, виплачує доходи найманим працівникам, які не обліковані в бухгалтерських документах, а також використовує працю найманих працівників, офіційно не зареєстрованих як наймані особи.

   Тому хотілося б звернутися до осіб, які мають намір працевлаштуватися або вже працевлаштовані у приватних підприємців, вимагайте від них укладання з вами трудової угоди! І навіть, коли вам надали таку трудову угоду, запитайте чи зареєстрували вас у      

Пенсійному фонді та чи перераховують за вас єдиний соціальний внесок. Громадяни, які працюють без укладання трудового договору, позбавляють себе лікарняного, допомоги у разі отримання травми на виробництві, трудового стажу, пенсії, втрачають відпустки. Тим більше, згідно з Законом України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” відповідно до якого при офіційно нарахованій роботодавцем заробітній платі, ви стаєте застрахованою особою одразу до чотирьох фондів.

      З 2000 року в Україні діє система персоніфікованого обліку, яка надає кожній застрахованій особі можливість безоплатно отримувати відомості про себе, тобто, з якої суми заробітної плати, скільки та за який період сплачено за неї роботодавцем до Пенсійного фонду страхових внесків. Ця система дозволяє застрахованій особі контролювати процес формування своєї майбутньої пенсії, вимагаючи від роботодавця своєчасної та повної сплати внесків.

Статтею 265 Кодексу законів про працю передбачено відповідальність юридичних та фізичних  осіб - підприємців, які використовують найману працю у вигляді фінансових санкцій:

  - у разі фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків - у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення; 

         - порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі - у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення ;

           - недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці - у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;

           - недопущення до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю, створення перешкод у її проведенні - у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення;

           - вчинення дій, передбачених абзацом шостим цієї частини, при проведенні перевірки з питань виявлення порушень, зазначених в абзаці другому цієї частини, - у стократному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення.

 

 

Управління соціального захисту населення