УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Автор: Svetlana   Додано: 25 січня 2016   Переглядів:3977   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (УСЗН Люботинської МР)

  

Юридична адреса: вул. Слобожанська, 26, м. Люботин, Харківська обл., 62433  

 

Місце знаходження: вул. Слобожанська, 24, вул. Слобожанська, 26 м. Люботин

 

Режим роботи: понеділок – четвер    з  8.00 – 17.00

                            п’ятниця                     з  8.00 – 15.45

                            перерва                        з 12.00 – 12.45

 

Номер телефону «Гарячої лінії» з питань призначення житлових субсидій  та усіх видів соціальних допомог: (057) 741-16-06

 

Номер факсу:  (057)  741-18-05

Електронна адреса: uszn-lubotin@mr.kh.gov.ua

 

 

№ з/п

Найменування посади

Прізвище, ім’я по батькові

Адреса,

№ кабінету

Службовий телефон

Апарат управління

1

Начальник управління

ЯРОШ

Ірина Вікторівна

вул. Слобожанська, 26

каб. 29

741 18 05

2

Заступник начальника управління

ГОРБУНОВА

Ольга Анатоліївна

вул. Слобожанська, 26

каб. 9

741 35 92

Відділ субсидій та адресних соціальних допомог

3

Начальник відділу

КІРІЄНКО

Оксана Володимирівна

вул. Слобожанська, 26

каб. 3

74116 06

 

Відділ пільг та соціальних гарантій

4

Начальник відділу

МАСАЛІТІНА

Віра Леонідівна

вул. Слобожанська, 24

каб. 4

741 01 31

 

Відділ з питань праці та зайнятості населення

5

Начальник відділу

БУДАЙЧИК

Світлана Олександрівна

вул. Слобожанська, 24

каб. 1

741 13 75

6

Головний державний соціальний інспектор

ПІДЧЕНКО

Анна Юріївна

вул. Слобожанська, 26

каб.  5

741 17 30

 

Відділ бухгалтерського обліку

7

Начальник відділу-головний бухгалтер

САНЖАРЕВСЬКА

Наталія Юріївна

вул. Слобожанська, 26

каб. 4

741 17 30

 

Сектор соціальних виплат

8

Завідувач сектору

ПЕТРУНЕНКО

Вікторія Олександрівна

вул. Слобожанська, 26

каб. 3

741 17 30

741 16 06




 Графік особистого прийому громадян
Автор: Svetlana   Додано: 25 січня 2016   Переглядів:1445   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Графік особистого прийому громадян керівництвом управління соціального захисту населення  Люботинської міської ради

  

Прізвище, ім’я, по-батькові

Посада

Приймальні дні

Часи прийому

№ кабінету

ЯРОШ

Ірина Вікторівна

Начальник управління

Понеділок

Четвер

13.00-16.00

8.00-12.00

вул. Слобожанська, 26

каб. № 29

ГОРБУНОВА

Ольга Анатоліївна

Заступник начальника управління

Середа

П’ятниця

13.00-16.00

8.00-12.00

вул. Слобожанська, 26

каб. № 9

САНЖАРЕВСЬКА

 Наталія Юріївна

Начальник відділу бухгалтерського обліку – головний бухгалтер

Вівторок

П’ятниця

13.00-16.00

8.00-12.00

вул.

Слобожанська, 26

каб. № 4

МАСАЛІТІНА

Віра

Леонідівна

Начальник відділу пільг та соціальних гарантій

Вівторок

Середа

8.00-12.00

13.00-16.00

вул. Слобожанська, 24

каб. № 4

БУДАЙЧИК

Світлана Олександрівна

Начальник відділу з питань праці та зайнятості населення

Понеділок

Четвер

8.00-12.00

13.00-16.00

вул. Слобожанська, 24

каб. № 1

КІРІЄНКО

Оксана Володимирівна

Начальник відділу субсидій та адресних соціальних допомог

Понеділок

П’ятниця

13.00-16.00

8.00-12.00

вул. Слобожанська, 26

каб. № 5

ПЕТРУНЕНКО

Вікторія Олександрівна

Завідувач

сектору соціальних виплат

Вівторок

Четвер

8.00-12.00

13.00-16.00

вул. Слобожанська, 26

каб. № 3

 




 16 днів проти насильства
Автор: Svetlana   Додано: 25 листопада 2020   Переглядів:41   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

    Щорічно в Україні, з 25 листопада до 10 грудня включно, проводиться Міжнародна кампанія       «16 днів проти насильства», яка з 1991 року підтримується міжнародною спільнотою. Акція в Україні розпочинається  25 листопада в Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок. Основними завданнями акції є:

- привернення уваги громадськості до актуальних для українського суспільства проблем подолання насильства в сім’ї, протидії торгівлі людьми та жорстокого поводження з дітьми, гендерного насильства та забезпечення рівних прав жінок і чоловіків;

 - активізація партнерського руху органів державної влади, державних закладів, громадських організацій щодо викорінення домашнього насильства;

 - проведення інформаційних кампаній з метою підвищення обізнаності населення України з питань попередження насильства в сім'ї, жорсткого поводження з дітьми, формування свідомості всіх верств населення  щодо нетерпимого ставлення до насильства;

Дати початку та завершення Кампанії вибрані не випадково. Вони створюють символічний ланцюжок, поєднуючи заходи проти насильства стосовно жінок та дії щодо захисту прав людини, підкреслюючи, що будь-які прояви насильства над людиною, незалежно від її статі, є порушенням прав людини.

     Шістнадцятиденний період кампанії охоплює наступні важливі дати:

 25 листопада – Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок. Офіційно цей день був оголошений Генеральною Асамблеєю ООН у 1999 році.

  • 1 грудня – Всесвітній  день боротьби зі СНІДом.
  • 2 грудня – Міжнародний день боротьби з рабством.
  • 3 грудня – Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями.
  • 5 грудня – Міжнародний день волонтера.
  • 6 грудня – Вшанування пам’яті студенток, розстріляних у Монреалі.
  • 10 грудня – Міжнародний день прав людини.

Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації за номерами:

             0 800 500 335 (зі стаціонарного) або 116 123 ( з мобільного)

(безкоштовно, цілодобово, анонімно з телефонів будь-яких операторів)

 

Управління соціального захисту населення ЛМР




 Інформація про проведену роботу за 9 місяців 2020 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано: 5 листопада 2020   Переглядів:49   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Інформація про проведену роботу за  9 місяців  2020 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

uszn_9_misyaciv_2020.doc [180.5 Kb] (cкачувань: 0)

 




 ШАНОВНІ ЛЮБОТИНЦІ
Автор: Svetlana   Додано: 11 вересня 2020   Переглядів:330   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Повідомляємо, що при виконкомі Люботинської міської ради працює Рада з вирішення питань надання допомоги малозабезпеченим верствам населення, які опинилися в складних життєвих обставинах, та допомоги на поховання. Відповідно до Положення про Раду, мешканці м. Люботина, які опинились в скрутній життєвій ситуації (тяжка хвороба, пожежа, стихійне лихо, тощо) можуть звернутися за адресною грошовою допомогою, а також за допомогою на поховання громадян, які на день смерті не працювали і не одержували пенсії.

Для отримання матеріальної допомоги мешканцям міста, які опинилися в скрутній життєвих обставинах надається пакет документів :

-  особисту заяву на ім’я міського голови;

-  акт обстеження матеріально-побутових умов;

-  ксерокопію паспорта (1,2 та 11стор. з відміткою про місце реєстрації);

-  ксерокопію ідентифікаційного коду;

-  документ, підтверджуючий необхідність надання матеріальної допомоги (медична довідка, довідка про нещасний випадок, стихійне лихо, пожежу тощо).

Для отримання допомоги на поховання (якщо особа, яка здійснила поховання, звернулася із заявою про виплату не пізніше 6 місяців після смерті особи) необхідно надати :

- заяву;

- витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання;

- ксерокопію свідоцтва про смерть;

- довідку з центру зайнятості про те, що померла особа не перебувала на обліку, як безробітна;

- довідку з Пенсійного фонду про наявність або відсутність на обліку померлої особи і отримання нею пенсії (у разі потреби);

- ксерокопію трудової книжки померлої особи (перша сторінка та останній запис);

- акт, що засвідчує поховання за рахунок заявника особи, яка на день смерті не працювала;

- ксерокопію паспорту заявника -1-ї, 2-ї та 11 сторінок;

- ксерокопію картки  платника податків заявника та померлої особи.

 

УСЗН Люботинської міської ради




 Важлива інформація щодо надання житлових субсидій та пільг на оплату комунальних послуг населенню.
Автор: Svetlana   Додано: 11 вересня 2020   Переглядів:330   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Важлива інформація щодо надання житлових субсидій та пільг на оплату комунальних послуг населенню.


При розрахунку субсидій та пільг, управління соціального захисту населення отримує від виконавців житлово-комунальних послуг відомості про забезпеченість громадян послугами та про розмір цін і тарифів на житлово-комунальні послуги, у тому числі про послуги постачання та розподілу природного газу.

Дані про підприємства – надавачів цих послуг (назва, код ЄДРПО, номер особового рахунку, тощо) органи соціального захисту населення отримують від пільговиків та отримувачів субсидії.

Пунктом 90 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 р. №848 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 р. № 807) визначено, що громадянин, якому призначено житлову субсидію, зобов’язаний протягом 30 календарних днів поінформувати структурний підрозділ з питань соціального захисту населення про виникнення обставин, зокрема щодо зміни складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарств (членів їх сім’ї), зміни соціального статусу членів домогосподарства, зміни у складі сім’ї члена домогосподарства, зміни переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, зміни переліку витрат на управління багатоквартирним будинком, зміни управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання.

Пунктом 19 Порядку надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 №373 передбачено обов’язок пільговиків повідомляти структурний підрозділ з питань соціального захисту населення про зміну всіх обставин, які впливають на надання пільг.

Враховуючи зазначене, з метою недопущення непорозумінь та повернення надміру нарахованих коштів громадянами, управління соціального захисту населення нагадує одержувачам житлової субсидії та пільг про обов’язок повідомляти  про вищезазначені  зміни шляхом надання заяви через поштове відділення за адресою: вул. Слобожанська, 26,  м. Люботин, Харківська обл. 6243                                                                                 

(телефон для довідок: субсидія – 741 16 06; пільги – 741 01 31).

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради




 Деякі важливі питання надання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»
Автор: Svetlana   Додано: 9 вересня 2020   Переглядів:217   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Деякі важливі питання надання одноразової  натуральної допомоги «пакунок малюка»

 

    З 1 вересня 2020 року  постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 №744 «Деякі питання реалізації пілотного проекту з монетизації одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» змінено механізм надання  «пакунку малюка» з одноразової допомоги на грошову компенсацію.

Для призначення грошової компенсації необхідно:

1) Отримати довідку в пологовому будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»;

2) Звернутись до АТ «КБ «ПриватБанк», з яким  укласти договір та відкрити рахунок зі спеціальним режимом використання коштів, отримати соціальну картку;

3) Не пізніше ніж через 12 місяців з дня народження дитини надати  до управління соціального захисту населення  за місцем проживання/перебування в паперовій або електронній формі  заяву.

 

До заяви у паперовій формі отримувач додає такі документи:

1) копію свідоцтва про народження дитини. У разі народження дитини за кордоном та відсутності свідоцтва про народження, виданого органом державної реєстрації актів цивільного стану України, - копію свідоцтва про народження дитини, виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку, якщо інше не передбачено законом або міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, разом з перекладом українською мовою. Вірність перекладу або справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально;

2) копію посвідки на постійне проживання/посвідчення біженця/довідки про звернення за захистом в Україні (для іноземця та особи без громадянства)/посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;

3) копію документа про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті громадянина України);

4) копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу місцевої ради або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною);

5) копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя (для патронатного вихователя);

6) копію рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї;

7) довідку з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» (у разі народження дитини у пологовому будинку в 2020 році).

9. До заяви в електронній формі отримувач додає фотокопії:

1) свідоцтва про народження дитини. У разі народження дитини за кордоном та відсутності свідоцтва про народження, виданого органом державної реєстрації актів цивільного стану України, - фотокопію свідоцтва про народження дитини, виданого компетентним органом іноземної держави та легалізованого в установленому порядку, якщо інше не передбачено законом або міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надано Верховною Радою України, разом з перекладом українською мовою. Вірність перекладу або справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально;

2) посвідки на постійне проживання/посвідчення біженця/довідки про звернення за захистом в Україні (для іноземця та особи без громадянства)/посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;

3) рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу місцевої ради або суду про встановлення опіки (в разі здійснення опіки над дитиною);

4) рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя (для патронатного вихователя);

5) рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї;

6) довідки з пологового будинку про неотримання одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка” (у разі народження дитини у пологовому будинку в 2020 році).

Отримувач протягом року з дня зарахування коштів грошової компенсації на спеціальний рахунок в уповноваженому банку самостійно використовує призначену йому грошову компенсацію на придбання  дитячих товарів, в тому числі засобів догляду за дітьми та дитячих засобів гігієни, дитячого одягу та взуття, дитячого харчування, дитячого посуду; дитячих іграшок, текстилю для дітей, у тому числі рушників, ковдр та товарів для породіллі.

Реєстр учасників пілотного проекту торгівлі розміщується на офіційному веб-сайті Мінсоцполітики та АТ «КБ «ПриватБанк» .

 

Завантажити заяву:zayava-pakunok-malyuka.doc [40 Kb] (cкачувань: 1)

 

Управління соціального захисту населення

Люботинсько їміської ради




 Незадекларована праця не захищає від штрафу
Автор: Svetlana   Додано: 27 серпня 2020   Переглядів:84   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Незадекларована праця не захищає від штрафу

 

Досягнення повної і продуктивної зайнятості неможливо без викоренення таких явищ як неформальна економіка та незадекларована праця. Ці явища не тільки обмежують можливості держави проводити сучасну соціальну політику у сферах освіти, охорони здоров’я, розвитку професійних навичок, зайнятості, соціального захисту та пенсійного забезпечення, вони сприяють створенню і існуванню недобросовісної конкуренції щодо тих суб’єктів господарювання, які у повному обсязі забезпечують виконання зобов’язань щодо сплати податків, охорони праці і соціального забезпечення працівників. Проблеми неформальної економіки і незадекларованої праці є однією із потужніших перешкод для України у забезпеченні гідної праці і високих темпів зростання.

За останніми оприлюдненими даними на офіційному сайті Держстату (1 квартал 2020 року) 3404,1 тис. осіб в Україні були зайняті неформально, в тому числі у сільському господарстві – 1433,1 тис. осіб, у промисловості – 207,7 тис. осіб, у будівництві – 578,7 тис. осіб, у торгівлі – 578,7 тис. осіб, у транспортній сфері – 129,4 тис. осіб, у тимчасовому розміщуванні та організації харчування – 85,1 тис. осіб.

Криза COVID-19 вкотре оголила вразливість мільйонів, які заробляють засоби для існування неформально або у неформальній економіці, і служить нагадуванням про вирішальну необхідність зробити перехід від неформальної до формальної зайнятості пріоритетним напрямком національної політики.

Упродовж 2020 року до травня включно спостерігалась тенденція до зменшення кількості застрахованих осіб.

При цьому, чисельність найманих працівників у травні 2020 складала 9 833,8 тис. осіб, що на 511,4 тис. осіб менше ніж у травні 2019 року (95,1%), на 429,4 тис. осіб (95,8%) ніж у грудні 2019 року, а також на 39,8 тис. осіб (99,6 %) ніж у квітні 2020 року.

З червня 2020 року після пом’якшення карантинних заходів інспекторами праці за активної участі представників Державної податкової служби, Пенсійного фонду України, центрів зайнятості, органів місцевого самоврядування розпочата інформаційна кампанія з питань недопущення використання незадекларованої праці.

В рамках інформаційної кампанії безпосередніми візитами охоплено майже 155 тис. роботодавців. Розбіжність між фактичною чисельністю працівників і кількістю оформлених трудових договорів становить майже 100 тис. осіб.

За результатами проведеної інформаційної роботи кількість застрахованих осіб у червні зросла на 59 тис. осіб.

З 01.09.2020 заплановано проведення інспекційних заходів у роботодавців, які мають найвищий ризик застосування незадекларованої праці. Це суб’єкти, у яких обсяг наданих послуг (виконаних робіт) не відповідає фактичній чисельності найманих працівників, у яких відбулося зменшення кількості найманих працівників під час карантину та відсутня позитивна динаміка працевлаштування після пом’якшення карантинних заходів, а також ті, які приховують трудові відносини, підміняючи їх іншими видами цивільних або господарських відносин.

До 1 вересня 2020 року за участі представників Державної податкової служби, Пенсійного фонду, центрів зайнятості, органів місцевої влади та місцевого самоврядування, Національної поліції триває роз’яснювальна робота про заплановані інспекційні заходи.

Варто наголосити, що чинне законодавство передбачає кримінальну, адміністративну та фінансову відповідальність за порушення законодавства про працю в частині оформлення трудових відносин із найманими працівниками:

Кримінальна відповідальність: штраф від 34 до 85 тис. грн, позбавлення права займати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до п’яти років, виправні роботи на строк до двох років, арешт до 6 місяців.

Адміністративна відповідальність: штраф від 8,5 до 34 тис. грн.

Фінансова відповідальність: штраф від 47230 грн. до 141690 грн.

 

Коротке інформаційне повідомлення       

Ви власник бізнесу і наймаєте працівників без трудового договору? Будьте готові витрачати час і ресурси на навчання – досвідчені спеціалісти до вас не підуть або швидко знайдуть краще місце. Вам буде складніше отримати банківські кредити, інвестиції. А в разі перевірки інспекції праці на вас можуть накласти відчутний штраф.

Зрештою, через несплату податків й єдиного соціального внеску держава змушена підвищувати податки для бізнесу, щоб виплачувати пенсії, лікарняні, утримувати школи, лікарні, ремонтувати дороги тощо.

Пам’ятайте: Незадекларована праця не захищає від штрафу

Інспектор праці може прийти без попередження в будь-якій час.

Інспектор праці має показати службове посвідчення, а також за вимогою – копію направлення на проведення інспекційного відвідування.

Перевірка може проходити на місці або дистанційно.

Максимальний термін перевірки – до 10 днів.

Інспектор має вільний доступ до будь-яких виробничих, службових й адміністративних приміщень.

Інспектор може перевіряти будь-які документи щодо працівників, наодинці або у присутності свідків спілкуватися з керівником та працівниками.

Під час інспекційного відвідування дозволяється робити фото, відео або аудіо, залучати правоохоронні органи.

З 1 вересня посилюється контроль за оформленням трудових відносин із працівниками. Розмір штрафу за використання одного незадекларованого працівника може скласти 141 тис. грн. Тобто, замість сплати штрафу за 1 неоформленого працівника роботодавець може сплачувати єдиний соціальний внесок цілий рік за 11 працівників із розрахунку мінімальної заробітної плати або ж за 4 працівників із розрахунку середньої заробітної плати по Україні. Оформлюйте працівників і не звертайте уваги на заплановані перевірки!

 

Відділ з питань праці та зайнятості населення

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради       




 Торгівля людьми є одним із найсерйозніших злочинів проти людини
Автор: Svetlana   Додано: 26 серпня 2020   Переглядів:132   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Торгівля людьми є одним із найсерйозніших злочинів проти людини, який має, як економічні, так і соціальні, педагогічні, психологічні причини. Будь - яка особа може постраждати від торгівлі людьми, незалежно від віку, статі, освіти чи соціального статусу. Жінки та чоловіки стають жертвами сексуальної та трудової експлуатації. Дітей змушують красти, жебракувати, використовують для проституції, виготовлення порнографічної продукції, та навіть використовують з метою вилучення органів. Для злочинців – це величезні гроші, а для людини – страждання, зруйновані сім`ї, втрачене здоров`я і навіть життя. Метою торгівлі жінками може бути також насильницький шлюб, примусова праця, використання в домашньому господарстві і промисловому чи сільськогосподарському секторах, народження дитини примусово чи за замовленням, використання в сексуальному бізнесі. Чоловіків переважно використовують на будівництвах, у промисловості, сільському господарстві, дітей – у жебрацтві, осіб будь-якої статі і віку – для вилучення і трансплантації органів.     Держава пропонує повний спектр допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми. Людина, яка постраждала від торгівлі людьми, звернувшись до структурних підрозділів обласної державної адміністрації, має право на отримання відповідного соціального статусу, і це дає їй можливість отримати одноразову матеріальну допомогу, а також допомогу медичну, правову, соціальну. Ця допомога надається відповідно до оцінки потреб кожної конкретної людини.

              Телефони  «гарячої лінії»                                           527                                                           з питань міграції та протидії торгівлі людьми               ( з мобільного)

.                   Відділ з питань праці та зайнятості населення УСЗН Люботинської МР




 Ґендерна рівність
Автор: Svetlana   Додано: 26 серпня 2020   Переглядів:115   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

 Ґендерна рівність  

     Питання дотримання ґендерної рівності особливо актуальне в контексті децентралізації. В ході реформи громади отримали більш широкі повноваження і вже самі визначають напрямки свого економічного та соціального розвитку, надають послуги, вивчають та реагують на потреби мешканців – жінок та чоловіків різних соціальних груп.                Розуміння ґендерних відмінностей і нерівності є частиною аналізу місцевого економічного розвитку. Під час проведення такого аналізу «жінок» і «чоловіків» розглядають не як одне ціле, а намагаються зрозуміти соціальні змінні: яка ситуація з молодими чоловіками, старшими жінками, молодими дівчатами з фізичними вадами, старшими чоловіками, які належать до національної меншини, тощо. Розуміння цих аспектів допомагає побудувати чіткішу та точнішу картину економічних змінних і перспектив. Місцеві органи влади можуть використовування інструменти ґендерного аналізу, такі як: аналіз доступності послуг для жінок та чоловіків, ґендерно-чутливе стратегічне планування, ґендерне бюджетування, які потребують використання даних розмежованих за ознакою статі. Це дає можливість враховувати відмінність у потребах жінок та чоловіків та краще їх задовольняти за допомогою реалізації місцевих програм. Крім того, питання дотримання принципу ґендерної рівності – це мета сама собою, зважаючи на міжнародні зобов’язання щодо забезпечення прав жінок і дівчат. Громада має бути зацікавлена в тому, щоб чоловіки та жінки були рівними партнерами в будь-яких ініціативах з економічного розвитку.

                                   Відділ з питань праці та занятості населення УСЗН Люботинської  МР