УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Автор: Svetlana   Додано: 25 січня 2016   Переглядів:6851   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (УСЗН Люботинської МР)

  

Юридична адреса: вул. Слобожанська, 26, м. Люботин, Харківська обл., 62433  

 

Режим роботи: понеділок – четвер    з  8.00 – 17.00

                            п’ятниця                     з  8.00 – 15.45

                            перерва                        з 12.00 – 12.45

 

 

Номер факсу:  (057) 741-18-05

Електронна адреса: uszn-lubotin@mr.kh.gov.ua

 

 

№ з/п

Найменування посади

Прізвище, ім’я по батькові

Адреса,

№ кабінету

Службовий телефон

Апарат управління

1

Начальник управління

ЯРОШ

Ірина Вікторівна

вул. Слобожанська, 26

каб. 29

741 18 05

2

Заступник начальника управління

ГОРБУНОВА

Ольга Анатоліївна

вул. Слобожанська, 26

каб. 9

741 35 92

Відділ субсидій та адресних соціальних допомог

3

Начальник відділу

КІРІЄНКО

Оксана Володимирівна

вул. Слобожанська, 26

каб. 3

74116 06

 

Відділ пільг та соціальних гарантій

4

Начальник відділу

МАСАЛІТІНА

Віра Леонідівна

вул. Слобожанська, 26

каб. 5

741 01 31

 

Відділ з питань праці та зайнятості населення

5

Начальник відділу

БУДАЙЧИК

Світлана Олександрівна

вул. Слобожанська, 26

каб. 8

741 13 75

 

Відділ бухгалтерського обліку

6

Начальник відділу-головний бухгалтер

САНЖАРЕВСЬКА

Наталія Юріївна

вул. Слобожанська, 26

каб. 4

741 17 30

 

Сектор соціальних виплат

7

Завідувач сектору

ПЕТРУНЕНКО

Вікторія Олександрівна

вул. Слобожанська, 26

каб. 3

741 17 30

741 16 06




 Графік особистого прийому громадян
Автор: Svetlana   Додано: 25 січня 2016   Переглядів:1642   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Графік особистого прийому громадян керівництвом управління соціального захисту населення  Люботинської міської ради

  

Прізвище, ім’я,

по-батькові

Посада

Приймальні дні

Часи прийому

№ кабінету

ЯРОШ

Ірина Вікторівна

Начальник управління

Понеділок

Четвер

13.00-16.00

8.00-12.00

вул. Слобожанська, 26

каб. № 29

ГОРБУНОВА

Ольга Анатоліївна

Заступник начальника управління

Середа

П’ятниця

13.00-16.00

8.00-12.00

вул. Слобожанська, 26

каб. № 9

САНЖАРЕВСЬКА

 Наталія Юріївна

Начальник відділу бухгалтерського обліку – головний бухгалтер

Вівторок

П’ятниця

13.00-16.00

8.00-12.00

вул.

Слобожанська, 26

каб. № 4

МАСАЛІТІНА

Віра

Леонідівна

Начальник відділу пільг та соціальних гарантій

Вівторок

Середа

8.00-12.00

13.00-16.00

вул. Слобожанська, 26

каб. № 5

БУДАЙЧИК

Світлана Олександрівна

Начальник відділу з питань праці та зайнятості населення

Понеділок

Четвер

8.00-12.00

13.00-16.00

вул. Слобожанська, 26

каб. № 8

КІРІЄНКО

Оксана Володимирівна

Начальник відділу субсидій та адресних соціальних допомог

Понеділок

П’ятниця

13.00-16.00

8.00-12.00

вул. Слобожанська, 26

каб. № 3

ПЕТРУНЕНКО

Вікторія Олександрівна

Завідувач

сектору соціальних виплат

Вівторок

Четвер

8.00-12.00

13.00-16.00

вул. Слобожанська, 26

каб. № 3




 Нормативно-правові акти про охорону праці в Україні
Автор: Svetlana   Додано: 7 лютого 2022   Переглядів:32   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Роботодавець повинен забезпечити для трудового колективу такі умови праці, які були б комфортними та безпечними. Вимоги до виробничих умов містяться у багатьох нормативних документах з охороні праці. Їх дотримання дозволить підприємцю мінімізувати ризики шкоди здоров'ю.

Інженер з охорони праці завжи має бути в курсі актуальних законодавчих нововведнь з питань охорони праці, адже від цього залежить якість його роботи. Він повинен знати нормативну документацію з охорони праці та ефективно використовувати і правильно застосовувати при розробці документаціїї з охорони праці на підприємстві.

Вимоги до системи охорони праці містяться в безлічі законодавчих актів України, починаючи від кодексів і закінчуючи різними постановами. Вони є безумовними і підлягають застосуванню для всіх компаній незалежно від форми власності та чисельності колективу.

Ухилення від їх застосування або просто нехтування існуючими нормами неминуче призведе до штрафних санкцій. Розмір штрафів визначається виходячи зі скоєного проступка та тяжкості його наслідків, і для компаній, як правило, істотний.

Правовою основою законодавства щодо охорони праці є Конституція України та Закони України.

Базується законодавство України про охорону праці на конституційному праві всіх громадян України на належні, безпечні і здорові умови праці, гарантовані статтею 43 Конституції України. Ця ж стаття встановлює заборону використання праці жінок і неповнолітніх на небезпечних для їхнього здоров’я роботах. Стаття 45 Конституції гарантує право всіх працюючих на щотижневий відпочинок та щорічну оплачувану відпустку, а також встановлення скороченого робочого дня щодо окремих професій і виробництв, скороченої тривалості роботи у нічний час. Інші статті Конституції встановлюють право громадян на соціальний захист, що включає право забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності (ст.46), охорону здоров’я, медичне страхування (ст.49), право знати свої права та обов’язки (ст.57) та інші загальні права громадян, в тому числі, право на охорону праці.

Основоположним документом в галузі охорони праці є Закон України «Про охорону праці», який визначає основні положення щодо реалізації конституційного права працівників на охорону їх життя і здоров’я у процесі трудової діяльності, на належні, безпечні і здорові умови праці, регулює за участю відповідних органів державної влади відносини між роботодавцем і працівником з питань безпеки, гігієни праці та виробничого середовища і встановлює єдиний порядок організації охорони праці в Україні. 3акон України «Про охорону праці» є центральним в системі законодавства про охорону праці, дія його поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих.

До основних законодавчих актів про охорону праці слід віднести також Закон України «Оcнови законодавства України про охорону здоров'я», який регулює суспільні відносини в цій галузі з метою забезпечення гармонічного розвитку фізичних і духовних сил, високої працездатності і довголітнього активного життя громадян, усунення чинників, які шкідливо впливають на їхнє здоров'я, попередження і зниження захворюваності, інвалідності та смертності, поліпшення спадковості, передбачає встановлення єдиних санітарно-гігієнічних вимог до організації виробничих та інших процесів, пов'язаних з діяльністю людей, а також до якості машин, устаткування, будинків та таких об'єктів, що можуть шкідливо впливати на здоров'я людей (ст. 28); вимагає проведення обов'язкових медичних оглядів осіб певних категорій, в тому числі працівників, зайнятих на роботах із шкідливими та небезпечними умовами праці (ст.31); закладає правові основи медико-соціальної експертизи втрати працездатності (ст. 69).

Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» встановлює необхідність гігієнічної реrламентації небезпечних та шкідливих факторів фізичної, хімічної та біологічної природи, присутніх в середовищі життєдіяльності людини, та їхньої державної реєстрації (ст. 9), вимоги до проектування, будівництва, розробки, виготовлення і використання нових засобів виробництва та технологій (ст. 15) гігієнічні вимоги до атмосферного повітря в населених пунктах, повітря у виробничих та інших приміщеннях (ст. 19), вимоги щодо забезпечення радіаційної безпеки (ст. 23) тощо.

3акон України «Про використання ядерноїенергії та радіаційну безпеку» встановлює пріоритет безпеки людини та навколишнього природного середовища, права і обов’язки громадян у сфері використання ядерної енергії, регулює діяльність, пов’язану з використанням ядерних установок та джерел іонізуючого випромінювання.

Закон України «Про об'єкти підвищеної небезпеки» регламентує економічні, соціальні та організаційні основи діяльності, пов'язаної з об'єктами підвищеної небезпеки, і спрямований на захист життя і здоров'я людей та довкілля від шкідливого впливу аварій на цих об'єктах шляхом запобігання їх виникненню, обмеження (локалізації) розвитку і ліквідації наслідків.

Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначає основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю), повноваження органів державного нагляду (контролю), права, обов’язки та відповідальність суб’єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).

Важливими нормативними актами з питань охорони працi є міжнародні договори та угоди, до яких приєдналась Україна. Закон «Про охорону праці» передбачає, якщо міжнародним договором, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено iншi норми, ніж ті, що передбачені законодавством України про охорону працi, застосовуються норми міжнародного договору. Переважна більшість мiжнародних договорів та угод, в яких бере участь Україна i які більшою або меншою мiрою стосуються охорони праці, - це наступні документи: Конвенції та рекомендації Міжнародної Організації Праці; Директиви Європейського Союзу; Договори та угоди, підписані в рамках Співдружності Незалежних Держав; Двосторонні договори та угоди.

Перелік оcновних нормативно-правових актів з охорони праці в Україні

 

Управління соціального захисту населення                                                        

Люботинської міської ради 

 




 Колдоговірна кампанія 2022 розпочата
Автор: Svetlana   Додано: 7 лютого 2022   Переглядів:33   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради звертається до керівників підприємств, установ та організацій усіх форм власності, які використовують найману працю, голів профспілкових комітетів та представників від трудових колективів Люботинської міської територіальної громади, з проханням проведення дієвого діалогу з укладення або внесення змін та доповнень до укладених раніше колективних договорів.

Для цієї роботи рекомендуємо використати Двомісячник з укладення колективних договорів, який проводиться протягом лютого-березня 2022 року.

Колективні договори або зміни до діючих договорів потрібно в обов’язковому порядку  надати на повідомну реєстрацію. Нагадуємо,що в Порядку повідомної реєстрації  колективних угод (договорів) відбулися  зміни, які внесені постановою КМУ від 21 серпня 2019 року № 768.

У сучасних умовах колективний договір підприємства, установи, організації є тим самим нормативно-правовим актом, який робить можливою повноцінну реалізацію норм трудового законодавства щодо соціально-економічних, трудових, виробничих відносин між працівниками та роботодавцем.

Колективний договір укладається не тільки на виробни­чих підприємствах, але й у бюджетних установах, закладах освіти, охорони здоров’я, органах виконавчої влади та місце­вого самоврядування

Управління соціального захисту населення надає консультативну допомогу при складанні колективного договору. З цього питання слід звертатися за адресою: м.Люботин, вул. Слобожанська, 26, кім.8.  Телефон для довідок: 741 13 75.

Звертаємо вашу увагу, що за ухилення від участі у переговорах щодо укладання, зміни чи доповнення до колективного договору законодавством передбачена адміністративна та дисциплінарна відповідальність сторін. 

 

 

Управління соціального захисту населення                                                        

Люботинської міської ради




 Кримінальна відповідальність за вчинення домашнього насильства
Автор: Svetlana   Додано: 7 лютого 2022   Переглядів:29   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Результати національних досліджень стверджують, що кожна третя родина в Україні страждає від насильства, а кожна друга – від психологічного.  Жертвами стають жінки, чоловіки, в тому числі: члени сім’ї, співмешканці та батьки похилого віку.

Статтею 3 Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» встановлено, що домашнє насильство - діяння (дії або бездіяльність) фізичного, сексуального, психологічного або економічного насильства, що вчиняються в сім’ї чи в межах місця проживання або між родичами, або між колишнім чи теперішнім подружжям, або між іншими особами, які спільно проживають (проживали) однією сім’єю, але не перебувають (не перебували) у родинних відносинах чи у шлюбі між собою, незалежно від того, чи проживає (проживала) особа, яка вчинила домашнє насильство, у тому самому місці, що й постраждала особа, а також погрози вчинення таких діянь. Таким чином, домашнє насильство – це не лише дії фізичного, економічного та сексуального насильства, а й психологічного (словесні образи, погрози, у тому числі щодо третіх осіб, приниження, переслідування, залякування, інші діяння, спрямовані на обмеження волевиявлення особи тощо), які можуть вчинятися не лише у сім’ї та між родичами, а й між колишнім подружжям та іншими особами, які перебувають чи раніше перебували у сімейних або близьких відносинах.

Обов’язок держави запобігати та протидіяти насильству.

Статтею 126-1 Кримінального кодексу України передбачено кримінальну відповідальність за вчинення домашнього насильства. Крім цього, вчинення інших злочинів, зокрема пов’язаних із заподіянням тілесних ушкоджень, може відноситися до кримінальних правопорушень, пов’язаних із домашнім насильством.

У випадку, якщо Ви стали жертвою домашнього насильства, з метою попередження тяжких наслідків, негайно повідомляйте про це у поліцію: на лінію «102», територіальні підрозділи, дільничного офіцера.

Довідково: санкція ст. 126-1 Кримінального кодексу України передбачає покарання у виді громадських робіт (на строк від 150 до 240 годин), арешту (на строк до 6 місяців), обмеження (на строк до 5 років) та позбавлення волі (на строк до 2 років).

 

Управління соціального захисту населення                                                        

Люботинської міської ради




 Зарплата 13 500 гривень для медсестер, що працюють в освітніх закладах
Автор: Svetlana   Додано: 7 лютого 2022   Переглядів:24   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Медичні сестри, які працюють в системі освіти, однак перебувають у трудових відносинах із закладами охорони здоров’я державної або комунальної форми власності, мають отримувати заробітну плату від 13 500 гривень, — інформує на своєму сайті Міністерство охорони здоров’я.

На медсестер поширюватиметься дія постанови Кабінету Міністрів України від 12 січня 2022 року № 2 «Деякі питання оплати праці медичних працівників закладів охорони здоров’я» (далі — Постанова), в тому разі, якщо заклад освіти, в штаті якого вони працюють, має відповідну ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики та відніс медичне обслуговування до основних видів діяльності. Такий заклад має статус закладу охорони здоров’я.

«Постанова, ухвалена Урядом 12 січня цього року, передбачає підвищення заробітної плати медикам державних та комунальних закладів охорони здоров’я. Тобто, якщо заклад освіти належить до комунальної або державної форм власності, то на нього може поширюватись обов’язок здійснювати оплату праці медсестри на рівні не нижче ніж 13 500 гривень, якщо такий заклад має ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, а в установчих документах (статут, положення) закладу визначено, що серед основних його завдань є забезпечення медичного обслуговування населення», — повідомив заступник міністра охорони здоров’я Олексій Яременко.

У разі, якщо в установчих документах закладу освіти відсутні вищезгадані норми, постанова Уряду про підвищення базової заробітної плати до медичних сестер в таких випадках не застосовуватиметься.

Управління соціального захисту населення                                                         

Люботинської міської ради 




 Звітуємо про виконання квоти з працевлаштування: що треба знати?
Автор: Svetlana   Додано: 7 лютого 2022   Переглядів:41   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Звітуємо про виконання квоти з працевлаштування: що треба знати?

Статтею 14 Закону України “Про зайнятість населення” визначено категорії громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню (учасники бойових дій; окремі категорії молоді та батьків з дітьми; діти-сироти; особи передпенсійного віку; особи, звільнені після відбуття покарання або примусового лікування; особи, яким виповнилось 15 років та які за згодою одного з батьків можуть, як виняток, прийматися на роботу).

Для працевлаштування вказаних категорій громадян роботодавцям (юридичним особам) з чисельністю штатних працівників понад 20 осіб встановлюється квота у розмірі 5% середньооблікової чисельності штатних працівників за попередній календарний рік. Юридичним особам з чисельністю штатних працівників від 8 до 20 осіб встановлюється квота у розмірі не менше однієї особи (категорія — особи передпенсійного віку).

Наказом Міністерства соціальної політики України від 16.05.2013 №271 (із змінами), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 31.05.2013 за №841/23373, затверджено Порядок надання роботодавцями державній службі зайнятості інформації про зайнятість та працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню.

Роботодавці щороку, не пізніше 01 лютого після звітного року (за 2021 рік звіт необхідно подати не пізніше 01.02.2022), мають подавати до базових центрів зайнятості чи філій обласного центру зайнятості інформацію про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню (за встановленою вказаним наказом формою. Електронна форма інформації  розміщена на інтернет-сторінці Державного центру зайнятості).

Консультації щодо заповнення інформації є можливість отримати в базових центрах зайнятості та філіях обласного центру зайнятості.

 

Управління соціального захисту населення                                                         Люботинської міської ради 




 Електронний кабінет особи з інвалідністю
Автор: Svetlana   Додано: 2 лютого 2022   Переглядів:30   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Електронний кабінет особи з інвалідністю:




 3 ГРУДНЯ – МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ЛЮДЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
Автор: Svetlana   Додано: 2 грудня 2021   Переглядів:52   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

3 ГРУДНЯ – МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ ЛЮДЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

     Міжнародний день людей з інвалідністю – Міжнародний день ООН, встановлений резолюцією A/RES/47/3 Генеральної Асамблеї ООН 14 жовтня 1992 року, який відзначається щорічно 3 грудня.

     Цей день є нагадуванням людству про його обов’язок виявляти турботу і милосердя до найбільш незахищеної частини суспільства – людей з інвалідністю. Сьогодні в Україні багато  громадян має вади здоров’я, що кваліфікуються як інвалідність. Багато з них стикаються з проблемами, які заважають їхній повноцінній участі у житті громади, часто вони вимушені жити, практично виключеними з неї.

     Не зважаючи на всі складності, з якими стикаються люди з інвалідністю у житті, ці мужні люди демонструють велику сміливість і витривалість.

     Тож необхідно допомагати людям з вадами здоров’я реалізувати себе у суспільстві і ніколи не забувати, що поруч з нами живуть люди, яким потрібне піклування та увага не тільки 3 грудня, а протягом цілого року.

Бажаємо всім людям з особливими потребами витримки, оптимізму, здоров`я, можливості втілити в реальність Ваші плани та задуми! 

 

                                                                          Управління СЗН Люботинської міської ради




 16 днів проти насильства
Автор: Svetlana   Додано: 1 грудня 2021   Переглядів:53   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 




 Легалізація робочих місць і заробітної плати — соціальна захищеність кожного
Автор: Svetlana   Додано: 1 грудня 2021   Переглядів:47   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Легалізація робочих місць і заробітної плати — соціальна захищеність кожного

Сьогодні в Україні гостро стоїть проблема легалізації трудових відносин та заробітної плати. На жаль, відносини між роботодавцями та найманими працівниками не завжди відповідають нормам законодавства.

Найчастіше питання легалізації робочих місць і заробітної плати стосується фізичних осіб — підприємців, тобто підприємці, частково приховуючи прибуток від реалізації товарів, робіт, послуг, виплачують доходи найманим працівникам, які не обліковані в бухгалтерських документах, а також використовують працю найманих працівників, які офіційно не зареєстровані як наймані особи.

Інколи роботодавці платять своїм працівникам дві заробітні плати: офіційну і неофіційну. Це вигідно роботодавцю, і працівник ніби задоволений, оскільки йому надається можливість заощадити на податку з доходів фізичних осіб. Тільки ось ні керівники таких підприємств, ні їх працівники не замислюються про ті наслідки, які можуть виникнути. Небезпека «тіньової» зарплати, як і «тіньової» зайнятості, полягає не тільки в тому, що бюджет недоотримує кошти, мінімізуються надходження до Пенсійного фонду, а особливо в тому, що люди не матимуть змоги отримати пенсію, яка відповідає рівню їхньої реальної заробітної плати.

Тому нагадуємо найманим працівникам, які переваги ви отримаєте в разі офіційного працевлаштування:

чітко визначені й закріплені трудовим договором умови праці (місце роботи, режим роботи, посадові обов’язки, заробітна плата);

страховий стаж для отримання допомоги на випадок безробіття, пенсії;

виплату заробітної плати двічі на місяць, у розмірі не менше ніж мінімально встановлений законодавством;

право на оплачувані відпустки: щорічну (не менше 24 календарних днів), соціальні та додаткові відпустки, передбачені КЗпП України;

соціальні послуги і виплати у разі нещасного випадку на роботі та професійного захворювання;

право на оплату листка непрацездатності у разі хвороби;

можливість навчання, перенавчання, підвищення кваліфікації за рахунок роботодавця;

вихідну допомогу у разі звільнення за ініціативою роботодавця;

Шановні громадяни! Не позбавляйте себе соціальних благ, забезпечте собі старість, не сприяйте порушенням трудового законодавства.

 

Управління соціального захисту населення




 Надання житлової субсидії у опалювальний сезон та неопалювальний сезон.
Автор: Svetlana   Додано: 30 листопада 2021   Переглядів:51   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Надання житлової субсидії у опалювальний сезон та неопалювальний сезон.

Житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком призначається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону і розраховується:

на неопалювальний сезон - з 1 травня по 30 вересня;

на опалювальний сезон - з 1 жовтня по 30 квітня.

Житлова субсидія на оплату комунальних послуг постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії для централізованого, автономного та індивідуального опалення розраховується у квітні та жовтні з урахуванням тривалості опалювального сезону з 16 жовтня по 15 квітня включно.

Отже, опалювальний сезон 2021-2022 років триває з 16 жовтня по 15 квітня включно та житлова субсидія за жовтень 2021 була розрахована лише з урахуванням 15 опалювальних днів.

Наприкінці листопада 2021 року субсидія в автоматичному режимі буде перерахована з листопада 2021 по березень 2021 з урахуванням повних місяців.

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради

 

 

Завантажити: zayava-pro-priznachennya-ta-nadannya-zhitlovoyi-subsidyi.docx [23.47 Kb] (cкачувань: 4)deklaracya-pro-dohodi-vitrati-osb-yak-zvernulisya-za-priznachennyam-zhitlovoyi-subsidyi.docx [41.16 Kb] (cкачувань: 4)




 Щодо соціальних норм для розрахунку житлової субсидії у період карантину.
Автор: Svetlana   Додано: 30 листопада 2021   Переглядів:78   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Щодо соціальних норм для розрахунку житлової субсидії у період карантину.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 року № 247 «Про особливості надання житлових субсидій», розрахунок житлових субсидій з березня 2020 по вересень 2021 включно здійснювався з урахуванням збільшення на 50 відсотків соціальних нормативів, у межах яких надається житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, а саме на послуги водопостачання, електропостачання та газопостачання для приготування їжі за умови засобів обліку.

З 1 жовтня 2021 року розрахунок житлових субсидій здійснюється без урахування збільшених соціальних нормативів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року № 409 «Про встановлення державних соціальних стандартів у сфері житлово-комунального обслуговування», із змінами.

Додатково повідомляємо, що розрахунок  житлових субсидій  з урахуванням збільшених на 50 відсотків соціальних нормативів буде проводитись лише за умови встановлення в регіоні «червоного» рівня епідемічної небезпеки, незалежно від кількості днів дії карантину зазначеного рівня на місяць.

 

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради

 

Завантажити: zayava-pro-priznachennya-ta-nadannya-zhitlovoyi-subsidyi.docx [23.47 Kb] (cкачувань: 4)deklaracya-pro-dohodi-vitrati-osb-yak-zvernulisya-za-priznachennyam-zhitlovoyi-subsidyi.docx [41.16 Kb] (cкачувань: 4)





 Надання соціальних соціальних допомог на період карантину!
Автор: Svetlana   Додано: 30 листопада 2021   Переглядів:48   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Надання соціальних соціальних допомог на період карантину!


З метою посилення соціального захисту населення на період вжиття заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, Уряд прийняв Постанову Кабінету Міністрів України „Деякі питання надання державної соціальної допомоги” від 8 квітня 2020 року № 264, якою постановив:

1. Установити, що на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (далі - карантин):

1) строк виплати

державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям,

допомоги на дітей одиноким матерям,

допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування,

допомоги на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідність,

щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею,

тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме,

щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг,

тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату

(далі - державна соціальна допомога), яку було призначено раніше, продовжується на період карантину та на один місяць після дати його відміни і державна соціальна допомога виплачується за повний місяць без звернення особи до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - орган соціального захисту населення);

2) строк звернення за призначенням державної допомоги сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, продовжується на період карантину та один місяць після дати його відміни;

3) у разі коли отримувачами державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю пропущено строк переогляду, виплата таких видів допомоги не зупиняється до закінчення строку дії карантину з подальшим проведенням перерахунку розміру виплаченої допомоги на підставі результатів переогляду та заяви отримувачів або їх батьків чи інших законних представників.

2. Установити, що орган соціального захисту населення проводить перерахунок розміру виплаченої державної соціальної допомоги, державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю на підставі поданої особою або її законним представником заяви та необхідних документів.

Якщо за результатами проведеного перерахунку:

виявляється, що розмір отриманої допомоги був меншим, орган соціального захисту населення проводить доплату в розмірі різниці між перерахованим і виплаченим розміром допомоги;

не підтверджується право на отримання допомоги або її розмір буде меншим від виплаченої під час карантину допомоги, органи соціального захисту населення:

- визначають обсяг коштів, які підлягають поверненню, з місяця призначення державної соціальної допомоги, державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю;

- встановлюють строки повернення коштів, які підлягають поверненню залежно від матеріального стану багатодітної сім’ї;

- повідомляють отримувачу допомоги про обсяг коштів, які підлягають поверненню, та строки їх повернення.

Якщо отримувач допомоги протягом одного місяця з дати скасування карантину не подав заяви та необхідних документів, що не дає змоги провести перерахунок допомоги, органи соціального захисту населення вживають заходів, передбачених абзацами п’ятим - сьомим цього пункту.

Суми коштів, які підлягають поверненню, повертаються:

отримувачем допомоги самостійно;

за згодою отримувача допомоги у повному обсязі за рахунок наступних виплат допомоги;

за рішенням органу соціального захисту населення за рахунок сум наступних виплат допомоги в розмірі, що не перевищує 20 відсотків щомісячної суми призначеної допомоги.

У разі неможливості добровільного повернення виплачених сум допомоги такі кошти стягуються у судовому порядку.

Перерахунок проводиться з місяця виплати допомоги, яку  продовжено відповідно до підпунктів 1 і 3 пункту 1 цієї постанови, але не раніше ніж з місяця встановлення карантину.

Не підлягають поверненню кошти державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та допомоги на дітей одиноким матерям, виплачені отримувачам під час карантину до 1 липня 2020 р., якщо не було підтверджено право на отримання допомоги або її розмір внаслідок перерахунку зменшився. Якщо отримувач державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям, допомоги на дітей одиноким матерям повернув суми надміру виплачених коштів, орган соціального захисту населення повертає такі кошти отримувачу допомоги.

3. Установити, що заява та документи, необхідні для призначення державної соціальної допомоги, державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю можуть бути надіслані поштою.

Особи, яким виплачується державна соціальна допомога, державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, інформують орган соціального захисту населення про зміну всіх обставин, які впливають на визначення права та розміру допомоги, шляхом надсилання письмового звернення поштою, за допомогою засобів електронного зв’язку (електронне звернення) та телефонного зв’язку.

 

Документи для призначення соціальних допомог надсилати за адресою:

 

Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

вул. Слобожанська, буд. 26

м. Люботин

Харківська обл.

62433

 

Бланк заяви та декларації можна роздрукувати з сайту.

 

Телефон для довідок: 741 16 06.

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради

 

Завантажити: zayava-pro-priznachennya-ush-vidv-socalnoyi-dopomogi-kompensacy-ta-plg.doc [114.5 Kb] (cкачувань: 5)deklaracya-pro-dohodi-ta-maynoviy-stan-osb-yak-zvernulisya-za-priznachennyam-ush-vidv-socalnoyi-dopomogi.doc [153 Kb] (cкачувань: 5)




 Щодо надання одноразової матеральної допомоги
Автор: Svetlana   Додано: 30 листопада 2021   Переглядів:45   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Щодо надання одноразової матеральної допомоги

Повідомляємо, що при виконавчому комітеті Люботинської міської ради працює Рада з вирішення питань надання допомоги малозабезпеченим верствам населення, які опинилися в складних життєвих обставинах, та допомоги на поховання.

Відповідно до Положення про Раду, мешканці Люботинcької територіальної громади, які опинились в скрутній життєвій ситуації (тяжка хвороба, пожежа, стихійне лихо, тощо) можуть звернутися за адресною грошовою допомогою, а також за допомогою на поховання громадян, які на день смерті не працювали і не одержували пенсії.

Для отримання матеріальної допомоги мешканцям міста, які опинилися в скрутній життєвих обставинах надається пакет документів:

- заява;

- ксерокопія паспорта з  підтвердженням міста реєстрації;

- ксерокопія картки платника податків (ідентифікаційного номера);

- акт обстеження матеріально-побутових умов;

- документ, підтверджуючий необхідність надання матеріальної допомоги(медична довідка, довідки про нещасний випадок, стихійне лихо, пожежу тощо).

 

Для отримання допомоги на поховання (якщо особа, яка здійснила поховання, звернулася із заявою про виплату не пізніше 6 місяців після смерті особи) необхідно надати:

- заяву;

- витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання;

- ксерокопію свідоцтва про смерть;

- довідку з центру зайнятості про те, що померла особа не перебувала на обліку, як безробітна;

- довідку з Пенсійного фонду про наявність або відсутність на обліку померлої особи і отримання нею пенсії (у разі потреби);

- ксерокопію трудової книжки померлої особи (перша сторінка та останній запис);

- акт, що засвідчує поховання за рахунок заявника особи, яка на день смерті не працювала;

- ксерокопію паспорту заявника -1-ї, 2-ї та 11 сторінок;

- ксерокопію картки  платника податків заявника та померлої особи.

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради




 Детінізація заробітної плати та легалізація трудових відносин
Автор: Svetlana   Додано: 25 листопада 2021   Переглядів:53   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Детінізація заробітної плати та легалізація трудових відносин

    У нинішніх кризових умовах актуальною темою сьогодення є боротьба з виплатою заробітної плати у „конвертах”, реалізація гарантій оплати праці та організація заходів недопущення виникнення заборгованості з виплати заробітної плати. Підприємства, установи, організації та громадяни – суб’єкти підприємницької діяльності, при виплаті заробітної плати повинні дотримуватись чинного законодавства, нести відповідальність за навмисне ухилення від сплати податків і порушення норм законодавства щодо виплати заробітної плати.

    Незважаючи на роз’яснення в пресі та вимоги діючого законодавства, оформлення найманих працівників належним чином на сьогодні є серйозною проблемою. На даний час виплата заробітної плати в «конверті» та нелегальна робота стали, на жаль, нормою життя. Виплати у «конвертах» стали одною із складових тіньової економіки. Недоліки тіньової заробітної плати, як і тіньової зайнятості не тільки в тому, що бюджет недоотримає кошти, використання найманої праці без оформлення трудових відносин містить в собі багато негативних моментів,  і перш за все, це втрата страхового стажу для призначення пенсії.

    Сьогодні працівники не бачать проблем в отриманні «тіньової» заробітної плати, так як до кишені надходять «чисті доходи». Коли вони самі надають згоду працювати на таких умовах, вони самі позбавляють себе соціальних гарантій. Усна домовленість жодним чином не фіксується юридично, роботодавець сплачує стільки, скільки вважає за потрібне і доти, поки вважає за потрібне. Працівник не має жодних доказів на підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та трудового стажу.

Легалізація заробітної плати актуальна з багатьох причин:

  – збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів, в тому числі, до Пенсійного фонду України;

– соціальні гарантії для найманих працівників, розмір яких залежить від тривалості страхового стажу.

Працівник, який отримує зарплату в “конверті” офіційно вважається непрацюючим. Йому не зараховується страховий стаж, а відповідно:

– він не буде одержувати пенсію;

– його можуть звільнити в будь-який час, без жодних компенсацій.

– у нього немає права на відпустку, права на оплату лікарняних та допомогу по безробіттю, права не працювати у вихідний та святковий день, чи оплати праці у ці дні у подвійному розмірі, права на охорону праці, права на соціальне страхування.

     Здебільшого проблемним питанням щодо легалізації заробітної плати виникає у суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб, тобто підприємець, частково приховуючи прибуток від реалізації товарів, робіт, послуг, виплачує доходи найманим працівникам, які не обліковані в бухгалтерських документах, а також використовує працю найманих працівників, офіційно не зареєстрованих як наймані особи.

   Тому хотілося б звернутися до осіб, які мають намір працевлаштуватися або вже працевлаштовані у приватних підприємців, вимагайте від них укладання з вами трудової угоди! І навіть, коли вам надали таку трудову угоду, запитайте чи зареєстрували вас у      

Пенсійному фонді та чи перераховують за вас єдиний соціальний внесок. Громадяни, які працюють без укладання трудового договору, позбавляють себе лікарняного, допомоги у разі отримання травми на виробництві, трудового стажу, пенсії, втрачають відпустки. Тим більше, згідно з Законом України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” відповідно до якого при офіційно нарахованій роботодавцем заробітній платі, ви стаєте застрахованою особою одразу до чотирьох фондів.

      З 2000 року в Україні діє система персоніфікованого обліку, яка надає кожній застрахованій особі можливість безоплатно отримувати відомості про себе, тобто, з якої суми заробітної плати, скільки та за який період сплачено за неї роботодавцем до Пенсійного фонду страхових внесків. Ця система дозволяє застрахованій особі контролювати процес формування своєї майбутньої пенсії, вимагаючи від роботодавця своєчасної та повної сплати внесків.

Статтею 265 Кодексу законів про працю передбачено відповідальність юридичних та фізичних  осіб - підприємців, які використовують найману працю у вигляді фінансових санкцій:

  - у разі фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків - у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення; 

         - порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі - у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення ;

           - недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці - у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;

           - недопущення до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю, створення перешкод у її проведенні - у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення;

           - вчинення дій, передбачених абзацом шостим цієї частини, при проведенні перевірки з питань виявлення порушень, зазначених в абзаці другому цієї частини, - у стократному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення.

 

 

Управління соціального захисту населення




 Домашнє насильство. Як захиститись.
Автор: Svetlana   Додано: 25 листопада 2021   Переглядів:61   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Домашнє насильство. Як захиститись.

   Домашнє насильство - це фізичне, психологічне, сексуальне та економічне приниження, залякування, утиски з метою здійснення постійного контролю однієї людиною над іншою. Це поширена проблема в усьому світі серед усіх верств населення. У 90% випадків найбільше від домашнього насильства страждають жінки та діти. У сім'ї одночасно можуть зустрічатися декілька видів домашнього насильства, і воно може зачіпати всіх членів родини.  Як поводитися у ситуації домашнього насильства, щоб мінімізувати негативні наслідки. У жодному разі не з'ясовуйте стосунки з кривдником, який перебуває у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння. У жодному випадку не відповідайте агресією на агресію. Не починайте кричати чи плакати. Говоріть із кривдником чітко. Спробуйте заспокоїтися самі та дайте час заспокоїтися кривднику (вийдіть в іншу кімнату, на вулицю тощо). Лише тоді, коли Ваш партнер заспокоївся та готовий адекватно спілкуватися, обговоріть ситуацію.

    Пам'ятайте: є організації та спеціалісти, які готові вам допомогти, коли ваші життя та здоров'я у небезпеці.

    Куди звертатися по допомогу?

Правоохоронні органи (поліція). Ви можете викликати поліцію за телефоном 102 або зверну­тися особисто до райвідділу та написати заяву. Правоохоронці можуть, зокрема, винести кривд­нику терміновий заборонний припис, надати пораду щодо подальших дій та наявних надавачів послуг, а також скерувати вас (разом із дітьми) до убезпеченого притулку для постраждалих осіб.

Медичні установи. Якщо ви зазнали фізичного чи сексуального насильства, зверніться до лікаря для отримання медичної допомоги та документування у медичній картці ознак того, що з вами трапилося. Надалі це допоможе Вам притягнути кривдника до відповідальності, якщо Ви звернетеся до правоохоронних органів.

Уповноважена особа з питань запобігання та протидії насильству. Тут приймуть вашу заяву про вчинення у Вашій сім’ї насильства та залучать відповідні органи та скерують вас для отримання необхідної допомоги.

Центри соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді. У центрі соціальних служб ви зможете отримати необхідні юридичні, психологічні, соціальні послуги та консультації. Якщо через загрозу насильства вам немає де жити, вам можуть допомогти вирішити питання з тимчасо­вим місцем перебування (наприклад, скерують до притулку для постраждалих від домашнього насильства).

Служба у справах дітей. Якщо у Вашій сім’ї є діти, вони так само або страждають від насиль­ства, або є його свідками. Відповідна служба втрутиться у ситуацію та захистить права дітей.

Мобільні бригади соціально-психологічної допомоги. Фахівці мобільної бригади зможуть надати вам первинну телефонну консультацію, за потреби - виїхати для очного спілкування у зручне для вас місце, а також скерувати і відвести до притулку для постраждалих осіб, якщо виникає така необхідність. Усі контакти мобільних бригад за посиланням: rozirvykolo.org/contacts.html

Громадські та релігійні організації. У кожному регіоні є громадські та релігійні організації, що надають юридичні та психологічні консультації особам, які зазнають домашнього насильства.

Ви можете зателефонувати на Національну «гарячу лінію» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації за номером:

0 800 500 335 (зі стаціонарного) або 116 123 (з мобільного) безкоштовно, цілодобово, анонімно з телефонів будь-яких операторів) для отримання консультацій юриста або психолога, а також інформації щодо закладів, до яких Ви можете звернутися по допомогу за місцем проживання.

У разі отримання вчасної кваліфікованої допомоги, ви можете змінити стосунки у родині на краще, зробити їх гармонійними, зберегти здоров'я та життя членів вашої сім’ї.

Тому не зволікайте, робіть впевнені кроки до позитивних змін. Щасливе майбутнє вашої родини знаходиться у ваших руках. 

 

Управління соціального захисту населення




 Результати перевірки
Автор: Svetlana   Додано: 3 листопада 2021   Переглядів:51   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Кривошея результати перевірки: krivosheya-rezultati-perevrki.pdf [188.94 Kb] (cкачувань: 3)




 Повідомлення про початок проходження перевірки
Автор: Svetlana   Додано: 2 листопада 2021   Переглядів:47   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Повідомлення про початок проходження перевірки: povdomlennya-pro-pochatok-prohodzhennya-perevrki.rar [642.23 Kb] (cкачувань: 3)




 Інформація про проведену роботу за 9 місяців 2021 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано: 20 жовтня 2021   Переглядів:66   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Інформація про проведену роботу за 9 місяців  2021 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради na-sayt-uszn-9-ms-2021.rar [30.55 Kb] (cкачувань: 4)

 




 Торгівля людьми
Автор: Svetlana   Додано: 10 серпня 2021   Переглядів:92   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 




 30 липня – Всесвітній день боротьби з торгівлею людьми
Автор: Svetlana   Додано: 28 липня 2021   Переглядів:87   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

30 липня – Всесвітній день боротьби з торгівлею людьми

 

На сьогодні одним із найганебніших явищ, які існують у сучасному світі є торгівля людьми. Це явище, яке порушує права людини, принижує її честь та гідність.

Щороку по всьому світі мільйони людей, які шукають кращої долі, потрапляють у трудове рабство. За оцінками Міжнародного центру із запобігання злочинності ООН, щорічний грошовий обсяг за даний транснаціональний злочин становить 30 мільярдів доларів на рік, що робить його другим за величиною після торгівлі наркотиками.

У 2013 році Генеральна Асамблея ООН організувала зустріч на високому рівні для оцінки результатів втілення Глобального плану дій по боротьбі з торгівлею людьми від 30 липня 2010 року і затвердила резолюцію № A / RES / 68/192 від 18 грудня 2013 року. Резолюція закріпила дату проведення свята (30 липня), представила головні його цілі, описала важливість і механізми боротьби з згубним явищем.

Головною метою, переслідуваної таким рішенням, було підвищення обізнаності суспільства про торгівлю людьми. Тіньова злочинна сфера в багатьох державах прийняла масовий характер. Жертвами работоргівлі стають незахищені категорії людей. Відзначення світовою спільнотою цього свята допомагає об'єднати зусилля країн всього світу щодо виявлення і боротьби зі злочинною діяльністю в цьому напрямку.

У цей день Генеральний секретар ООН виступає з посланням. Громадські рухи публікують відомості про торгівлю людьми, рабство. Проводяться флешмоби, виставки. Журналісти розповідають про боротьбу з невільничим ринком, життя активістів, які протидіють ганебному явищу.

Перші урочистості пройшли 30 липня 2014 року.

У 2021 році свято проводиться 8-й раз.

Україна докладає багато зусиль у сфері протидії торгівлі людьми, прийнятий Закон України «Про протидію торгівлі людьми», впроваджений  Національний механізм взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми.

За даними Департаменту соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації з 2015 по 2021 роки: Подано місцевими державними адміністраціями Харківської області 104 комплекти документів на отримання статусу особи, постраждалої від торгівлі людьми. 

Кількість осіб, яким встановлено статус особи, яка постраждала від торгівлі людьми становить 87 осіб. Відмовлено – 17 громадянам. у 8 випадках. Продовжено статус – 1 особі. 

Серед осіб, які отримали статус особи, яка постраждала від торгівлі людьми, 22 жінки, 63 чоловіка і 2 дитини.

76 осіб постраждали від трудової експлуатації, 2 – від сексуальної, 1 – продаж дитини, 4 особи були втягнені у злочинну діяльність, 1 – втягнення у збройний конфлікт, 3 – експлуатувались у полоні.

Країни призначення (експлуатації): Російська Федерація – 13 випадків; 6 – Фінляндія, 3 – Абхазія, 15 – Польща, 2 – Литва, 1 – Вірменія, 1 – Ізраїль, 2 – Данія, 1 – Азербайджан, 3 – Китай, 1 -0 Естонія, 1 – Італія, 3 – Чехія, 1 – Словенія, 1 – Словаччина, 1 – Туреччина.            17 осіб постраждали від внутрішньої торгівлі людьми в Україні.

 Попри статистику реальні масштаби торгівлі людьми в Україні значно вищі, ураховуючи доволі високий рівень латентності цих злочинів. Більшість постраждалих осіб не володіють інформацією і не звертаються по допомог.

10 ФАКТІВ, ЯКІ ТРЕБА ЗНАТИ ПРО ТОРГІВЛЮ ЛЮДЬМИ

1. Торгівля людьми - це експлуатація людей з метою отримання вигоди.

2. Як правило, жертви потрапляють у трудове, сексуальне або домашнє рабство.

3. Торгівля людьми - найбільш доходна злочинна діяльність, що приносить щорічний дохід, оцінюваний в 150 мільярдів доларів США.

4. Особливо вразливі ті особи, які через бідність або відсутність роботи мають намір в пошуках кращого життя погодитись на пропозицію роботи, пов’язану з переїздом в інший район чи за кордон.

5. У сучасному рабстві перебувають понад 20 мільйонів людей.

6. У більшості випадків люди стають жертвами торгівлі людьми через обман чи шляхом примусу.

7. Злочинці - як правило, люди, яких жертви добре знають і довіряють їм.

8. Коли люди стають об'єктами експлуатації, вони змушені працювати багато годин поспіль, або взагалі не отримуючи винагороди за свою працю, або отримуючи мізерну оплату. Крім того, жертви можуть нерідко піддаватися фізичному або психологічному насильству.

9. Найчастіше у жертв забирають документи і примушують платити вигадані борги.

10. Торгівля людьми - це глобальне явище, яке має місце прямо зараз в кожній без винятку країні.

Привабливі пропозиції з працевлаштування можуть виявитися пасткою торгівців людьми. Це означає, що зароблених коштів ви не отримаєте. Це означає, що вас можуть бити, залякувати та змушувати виконувати роботу, яку ви не хочете робити.

 

ЯКЩО ЗНАЙШЛИ РОБОТУ ЗА КОРДОНОМ? ПЕРЕКОНАЙТЕСЯ, ЧИ ВСЕ БЕЗПЕЧНО.

1) перевіряйте інформацію заздалегідь, користуйтеся у тому числі ресурсами Інтернету, наприклад: www.stoptrafficking.org, www.527.org.ua;

2) підписуйте лише документи, складені зрозумілою вам мовою;

3) легальна праця можлива тільки з дійсною робочою візою або посвідкою на проживання;

4) не залишайте свого паспорта в заставу та не віддавайте його роботодавцям або іншим особам;

5) дізнайтеся контакти найближчого посольства України;

6) тримайте копії документів окремо від оригіналів, один примірник залиште своїм близьким (чоловіку, жінці, батькам, дітям та іншим родичам);

7) розкажіть близьким про деталі подорожі, підтримуйте з ними постійний контакт;

8) домовтеся про кодову фразу, яка повідомить, що ви потрапили в небезпеку.

Якщо Вам запропонували роботу за кордоном чи в іншому регіоні України звертайтесь на

НАЦІОНАЛЬНУ БЕЗКОШТОВНУ ГАРЯЧУ ЛІНІЮ З ПИТАНЬ ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ ТА КОНСУЛЬТУВАННЯ МІГРАНТІВ     527 (безкоштовні дзвінки з мобільних телефонів в Україні)

0-800-505-501 – безкоштовні дзвінки зі стаціонарних телефонів в Україні

Графік роботи гарячої лінії: пн-нд з 08:00 до 20:00

527.org.ua – електронні консультації

ЄДИНИЙ КОНТАКТ-ЦЕНТР СИСТЕМИ БЕЗОПЛАТНОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ

0 800 213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів)

Департамент боротьби зі злочинами, пов’язаними з торгівлею людьми Національної поліції України

(044) 254 74 30

 

Завантажити: leaflet_297x210-print.pdf [5.54 Mb] (cкачувань: 4)posters-a3-print.pdf [4.14 Mb] (cкачувань: 5)




 ТОРГІВЛЯ ЛЮДЬМИ
Автор: Svetlana   Додано: 23 липня 2021   Переглядів:114   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ТОРГІВЛЯ ЛЮДЬМИ

 

 

     Торгівля людьми є глобальним злочинним бізнесом, сучасною формою рабства, що грубо порушує права людини. Ця діяльність є найшвидше зростаючою кримінальною діяльністю у світі. За оцінками Міжнародного центру із запобігання злочинності ООН, щорічний грошовий обсяг за даний транснаціональний злочин становить                                                                                                                                                       30 мільярдів доларів  на рік, що робить його другим за величиною після торгівлі  наркотиками.  

     Україна була серед перших країн у Європі, яка у 1998 році встановила кримінальну відповідальність за торгівлю людьми. У Кримінальному кодексі України покарання за торгівлю людьми передбачено статтею 149, яка визначає ці злочинні дії як вербування, переміщення, переховування, передачу або одержання людини, вчинені з метою експлуатації, з використанням обману, шантажу чи уразливого стану особи.

Існує чимало різноманітних видів експлуатації: усиновлення (удочеріння) у комерційних цілях, використання в порнобізнесі, використання у військових конфліктах, залучення до злочинної діяльності, трансплантація чи насильницьке донорство, примус до заняття проституцією, рабство і ситуації, подібні до рабства, примусова праця, залучення в боргову кабалу.

           За оціночними даними Представництва МОМ в Україні за час незалежності 260 тис. українців постраждали торгівлі людьми. Українці потрапляють в тенета цього злочину не лише в Україні, але й у Польщі, інших країнах Європи, Туреччині, США, країнах Центральної Азії та Близького Сходу.  

           Держава вживає заходів з попередження торгівлі людьми та боротьби з нею, притягнення до відповідальності злочинців та надання допомоги постраждалим.

Міністерство соціальної політики визначено національним координатором у сфері протидії торгівлі людьми, та, відповідно до своїх повноважень, здійснює координацію діяльності органів виконавчої влади, проводить інформаційно – просвітницькій акції, забезпечує встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми та надання допомоги таким особам.

         Та попри все, проблема торгівлі людьми не може бути розв’язана на рівні однієї країни: нові виклики та загрози вимагають консолідації - як зусиль інституцій на державному рівні та міжнародної спільноти, так і зусиль кожного з нас. Та для того щоб протидіяти цьому явищу необхідно чітко розуміти його основні елементи.

Слід зазначити, що Україна докладає багато зусиль у сфері протидії торгівлі людьми, особливо в частині поширення Національного механізму взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми.

 

 

 

                                                                                 Управління соціального захисту населення

 




 Довідник управління соціального захисту населення
Автор: Svetlana   Додано: 15 липня 2021   Переглядів:113   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Довідник управління соціального захисту населення -dovidnik-upravlinnia-sotsialnogo-zakhistu-naselennia-2021.xls [33.5 Kb] (cкачувань: 8)