Веб-портал міста Люботин » Інформація установ міста » Управління СЗН » Звіт про виконання Програми соціального захисту населення м. Люботина за 2019 рік (за 9 місяців)

 Звіт про виконання Програми соціального захисту населення м. Люботина за 2019 рік (за 9 місяців)
Автор: Svetlana   Додано:29 жовтня 2019   Переглядів:327   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 
 (голосів: 0)

Звіт про виконання

Програми соціального захисту населення  м. Люботина за 2019  рік

 (за 9 місяців)

 

Програма соціального захисту населення м. Люботина на 2019 рік була прийнята та затверджена рішенням LIX сесії Люботинської міської ради VIІ скликання від 27 листопада 2018 року № 471.

Фінансування Програми здійснювалося за рахунок міського та обласного бюджетів на галузь «Соціальний захист і соціальне забезпечення».

Фінансове забезпечення Програми у 2019  році становить 1872,85 тис. грн.

Станом на 01 жовтня 2019 року за рішеннями ради було надано матеріальну допомогу 382 громадянам на суму 298,75 тис. грн. Виплачено допомогу на поховання 24 громадянам на загальну суму 24,0 тис. грн..

Надана компенсація 27 особам, які надають соціальні послуги на суму 48,4 тис.грн.

Виплачено компенсація:

- за пільговий проїзд окремих категорій громадян (за соціальною ознакою) автомобільним транспортом загального користування на міських маршрутах у сумі 530,0 тис.грн.;

- за пільговий проїзд окремих категорій громадян (за соціальною ознакою) автомобільним і залізничним транспортом загального користування на міжміських маршрутах на підставі проїзних документів (квитків) у сумі 0,6 тис.грн.

- за пільговий проїзд окремих категорій громадян (за соціальною ознакою) залізничним транспортом у приміському сполученні на суму 75,3 тис. грн.

Забезпечене відшкодування пільги за послуги зв’язку, передбачені законодавством окремим пільговим категоріям населення на суму 60,4 тис.грн.

На виготовлення бланків посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї витрачено 4,0 тис.грн.

Крім того, відповідно до рішення сесії Люботинської міської ради за 9 місяців 2019 р.  закуплено:

- санаторно-курортних путівок на оздоровлення осіб з інвалідністю, ветеранів війни, осіб, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань», у санаторно-курортних закладах Харківської області -17 путівок на суму 127,3 тис. грн..;

- санаторно-курортних путівок у санаторно-курортних закладах Харківської області для осіб, які безпосередньо брали участь в антитерористичній операції чи здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, із відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях у районах її проведення, членів їх сімей та членів сімей загиблих  – 10 путівок на суму 35,8 тис. грн..

- санаторно-курортних путівок для лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорії 1 - придбано 3 путівки на суму 17,8 тис.грн.

- санаторно-курортних путівок для громадян постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 2 категорії та потерпілих дітей (крім дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою)  - 4 путівки на суму 46,5 тис.грн.;

За 9 місяців 2019року видано 269 направлень 68 особам на отримання протезно-ортопедичних виробів та технічних засобів реабілітації для осіб з інвалідністю.  

Станом на 01.10.2019 року прийнято 4 заяви від осіб похилого віку та інвалідів для влаштування на постійне місце проживання до будинків-інтернатів, та видано 4 путівки до даних установ.

Організація належного соціально-побутового та медичного обслуговування в територіальному центрі обслуговування непрацездатного населення – одна із форм соціального захисту  громадян цієї категорії.    

Працівниками територіального центру соціального обслуговування на 01.10.2019 року надано 55988 соціальних послуг на дому 232 одиноким непрацездатним громадянам, які не здатні до самообслуговування, в перелік соціальних послуг входять такі, як: оформлення документів для призначення житлових субсидій, доставка медикаментів, продуктів, допомога по господарству, санітарно-гігієнічні послуги, допомога на присадибній ділянці, дрібний ремонт, прибирання житла та інші. Територіальний центр соціального обслуговування  надав 1198 послуг відділенням надання адресної натуральної та грошової допомоги 664 одиноким  громадянам похилого віку, інвалідам, малозабезпеченим сім’ям:

-        гуманітарної допомоги у вигляді одягу та взуття колишнього споживання ;

-        соціальна допомога на дому (розпилювання, рубка дров, генеральне прибирання, допомога на присадибній ділянці та інші дрібні ремонтні роботи);

-        послуги перукаря.

Відділенням денного перебування територіального центру надано 278 послуг 669 громадянам похилого віку та інвалідам: 

-        медичні послуги (вимірювання артеріального тиску);

-        супровід до лікаря;

-        оформлення медичних висновків;

-         укладання декларації підопічних терцентру до сімейного лікаря;

-        оформлення пільгових рецептів на ліки у сімейних лікарів та одержання їх в аптеках.

З початку поточного року проведено двомісячник з укладання колективних договорів підприємствами, установами та організаціями міста. Проведено повідомну реєстрацію 5 колективних договорів та зареєстровано 10 змін і доповнень до них. Всього діючих колективних договорів - 92, що становить 94,8% від чисельності всіх діючих підприємств, установ та організацій,  які мають статус юридичної особи. Колективно-договірним регулюванням охоплено 98,8% працюючих.

Проведено 7 моніторингів: з питань дотримання правил, норм та стандартів з  оплати праці, рівня оплати праці, мобілізації, виконання колдоговорів за 2018 рік, охорони праці, на підприємствах, що входять до компетенції відділу з питань праці та зайнятості населення; моніторинг динаміки середньомісячної заробітної плати та середньооблікової кількості штатних працівників на підприємствах, в організаціях та установах м. Люботина за видами економічної діяльності; щотижневий моніторинг стану погашення заборгованості на  підприємствах, розташованих на території Люботинської міської ради; щотижневий моніторинг стану виплати страхових внесків до Пенсійного фонду та по єдиному соціальному внеску на підприємствах-боржниках комунальної форми власності; щотижневий моніторинг щодо своєчасної виплати заробітної плати  працівникам закладів та установ бюджетної сфери (16 установ).

Проводиться щомісячний моніторинг щодо подальшого підвищення рівня оплати праці працівникам міста, яким охоплено 69 підприємств, установ та організацій, що становить 65,7% від загальної чисельності підприємств, які здійснюють діяльність.

Проводиться  системна робота щодо виконання заходів по підвищенню рівня оплати праці працівників, що одержують заробітну плату на рівні, або нижчу прожиткового мінімуму.

За оперативними даними станом на 01.10.2019 заборгованості із виплати заробітної плати по місту становить 399,6тис. грн. по комунальному підприємству ВУКГ Люботинської міської ради. Складено графік погашення заборгованості з виплати заробітної плати. Комунальне підприємство ВУКГ Люботинської міської ради взяло зобов’язання ліквідувати заборгованість до 01.11.2019р.

Спеціалістами Люботинського МЦЗ та УСЗН Люботинської МР постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо переваг легальної зайнятості, розміщуються статті на сайті міста. З початку 2019 року  проведено 9 засідань робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення за участю 96 роботодавців. Проведено: 6 семінарів за участю 56 роботодавців.

За 9 місяців 2019 року зафіксовано 8 випадків домашнього насильства, випадків насильства над дітьми не зафіксовано. З метою поширення інформації з питань сім’ї, гендерної рівності, запобіганню домашнього насильства та протидії торгівлі людьми на офіційному сайті міста Люботина розміщено 11 статей:

З метою проведення моніторингу питань соціального захисту працівників, призваних на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятим на військову службу за контрактом, дотримання роботодавцями соціальних гарантій учасників, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів було охоплено моніторингом 7 підприємств.

Проводиться робота щодо можливості проходження професійного навчання демобілізованих учасників які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, охоплено відповідною роботою 40 особи, 3 учасник АТО отримали послуги з професійного навчання (водій категорії «В»).

Відповідно до Закону України «Про охорону праці», з метою створення безпечних та нешкідливих умов праці, здійснюються постійні обстеження стану додержання законодавства праці загалом, у тому числі жінок та молоді на підприємствах різної форми власності. Проведено 9 моніторингів з  питань дотримання правил, норм та стандартів  з охорони праці на підприємствах, організаціях та установах міста, надано 20 рекомендації з терміном усунення недоліків, з яких 16 усунено.      

Проводиться аналіз заходів профілактики травматизму виробничого та невиробничого  характеру. З початку року  виробничого травматизму по підприємствах міста не зафіксовано;  невиробничого травматизму - 405  випадків, із яких 38 - нещасних випадків з дітьми віком до 14 років.

Важливе питання для профілактики професійних захворювань - проходження попередніх та періодичних медичних оглядів працівниками підприємств та організацій. Це питання на контролі керівників підприємств.

На підприємствах міста створено 12 кабінетів та 97 куточків з охорони праці. На  сайт міста надано 7 статей в яких висвітлюються питання з охорони праці.

На постійному контролі знаходиться питання якісного та своєчасного проведення атестації робочих місць на підприємствах зі шкідливими умовами праці. Станом на звітну дату атестовано 208 робочих місць із шкідливими умовами, які підлягають атестації, що становить 100 % до потрібного.

 Підприємствами міста виконано план заходів з відзначення Дня охорони праці під девізом “Захищене і здорове покоління ”

Спеціалістами управління проводиться моніторинг щодо облаштування пандусами будівель та споруд: в місті всього 62 існуючих пандуси,  що до загальної кількості будівель становить 72,1%. На даний час підлягає обладнанню пандусами 24 будівлі. Із 6 будівель соціальної сфери доступні повністю - 5 та частково - 1 будівля. 

 

 

Начальник управління                                                                             І. ЯРОШ

 

 

 

 







   Інформаційне повідомлення

Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до даної публікації.