Сайт міста Люботин » Інформація установ міста » Управління СЗН » Звіт про проведену роботу за 2017 рік управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

 Звіт про проведену роботу за 2017 рік управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано:18 січня 2018   Переглядів:208   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 
 (голосів: 0)

Звіт про проведену роботу за 2017 рік управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

 

Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення міста громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави. Управлінням постійно нараховуються і виплачуються усі види соціальної допомоги, субсидії, проводяться відшкодування витрат підприємствам та організаціям міста за надані послуги пільговикам, надаються інші пільги та матеріальна допомога, виконуються функції з питань праці та соціально-трудових відносин тощо.

І. В сфері соціального захисту.

 

1. Надання соціальних допомог, компенсацій: 

№ з/

п

 

Вид соціальної допомоги, компенсації

Кількість

звернень

 у 2017 р.

1

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

123

2

Одноразової допомоги при народженні дитини

239

3

Допомога одиноким матерям

558

4

Допомога на дітей, які перебувають під опікою

25

5

Державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

223

6

Допомога інвалідам з дитинства  та дітям-інвалідам 

68

7

Державна соціальна допомога особам, які не мають  права на пенсію та інвалідам і державна соціальна допомога на догляд

31

8

Малозабезпеченій особі, що проживає з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

31

9

Допомога прийомним сім'ям на дітей - сиріт, та дітей, позбавлених батьківського піклування

8

10

Компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги

15

11

Допомога на поховання

4

12

Тимчасова державна допомога дітям у випадках,  якщо місце проживання батьків не відоме, або вони ухиляються від сплати аліментів, або не мають можливості утримувати дитину

42

 

Всього за 2017 рік:

1367

 

2. Надання житлових субсидій.

1. Протягом 2017 року  користувалася субсидією на оплату житлово-комунальних послуг 4271 сім’я. Призначено субсидій на оплату житлово-комунальних послуг - 5820 сім’ям. За звітний період субсидій нараховано на суму 45512,0 тис. грн.

Прийнято заяв для виплати громадянам частини невикористаних сум субсидій: 992 особи на суму 607,7 тис. грн.

2. Протягом звітного періоду призначено субсидій готівкою на придбання твердого палива та скрапленого газу 140 сім’ям, отримало субсидії 310 сімей (в т.ч. за минулий рік).

3. Проведено 20 засідань конфліктної комісії, за рішенням якої розглянуто 420 звернень.

4.  В зв’язку зі зміною цін та тарифів, неопалювального/опалювального періоду відділом субсидій та адресних соціальних допомог проведено перерахунки по призначеним субсидіям:   у березні - 4116 справ, у квітні 8226 справ, у травні 4310 справ, у вересні – 3527 справ., в жовтні – 3452 справи, в листопаді - 3775 справ.

5. Для призначення та перерахунку житлових субсидій направлено та опрацьовано запитів до:

 

Підприємство, установа, організація

Кількість запитів, шт.

Кількість сімей/осіб

ПАТ «Харківгаззбут»

117

6577 сімей

АК «Харквіболенерго»

111

6857 сімей

ЛВККУ

108

3887 сімей

Люботинське КЖРЕП

77

539 сімей

Відокремлений підрозділ «ЕНЕРГОЗБУТ» ДП Південної залізниці

50

167 сімей

ХОКП «Дирекція розвитку інфраструктури міста»

8

38 сімей

Люботинський Міський центр зайнятості

42

90 осіб

ДФС України

163

34138 осіб

Богодухівська дільниця ТОВ «Харківрегіонгаз»

37

351 сім'я

 

6. Спеціалістами відділу субсидій та адресних соціальних допомог надано консультацій з питань призначення і перерахунку субсидій та допомог - 1744 звернення.

7. Видано довідок про перебування на обліку в управлінні, повідомлень про розмір призначених субсидій або допомог, зроблено запитів - 13168.  

 

 

3. Надання пільг, компенсацій, матеріальної допомоги. 

1. Протягом звітного періоду прийнято документи та внесено до Єдиного державного автоматизованого реєстру громадян, які мають право на пільги (далі – ЄДАРП) від 87 осіб. Станом на 01.01.2018 р. перебуває на обліку в ЄДАРП - 6202 особи.

2. Щомісячно проводиться звірка інформації, що міститься в ЄДАРП, з інформацією, яка надходить від підприємств та організацій, що надають послуги пільговикам:

 

Підприємство, установа, організація

Кількість записів, шт.

Кількість осіб

1

ПАТ «Харківгаззбут»

11824

16398

2

АК «Харквіболенерго»

11434

17213

3

ВККУ Люботинської міської ради

6237

8214

4

Люботинське КЖРЕП Люботинської міської ради

620

792

5

Сумський «ЕНЕРГОЗБУТ»  ПАТ УКРЗАЛІЗНИЦЯ

391

545

6

ТОВ «Караванський завод кормових дріжджів»

162

216

7

ДП «Укрспирт» Караванське МПД

180

229

8

ОСББ «Фенікс»

1

1

9

ОСББ «Оберіг»

1

1

10

ОСББ « Надія»

2

4

 

3. На обліку в управлінні перебуває 138 багатодітних  сімей, в яких виховується 463 дитини.

4. Для забезпечення протезно-ортопедичними та технічними засобами реабілітації звернулося 129 осіб з інвалідністю, яким видано: 178 направлень на протезно-ортопедичні вироби (на 477 одиниць виробів); 68 направлень на технічні засоби реабілітації (на 78 одиниць виробів).

Внесено до Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ) 246 направлень  на протезно-ортопедичні та технічні засоби реабілітації.

Отримано від медико-соціальних експертних комісій та лікувально-консультаційних комісій та занесені до ЦБІ  306 індивідуальних програм реабілітації.

5. Протягом звітного періоду прийняті документи від 14 осіб, інвалідів та малозабезпечених осіб похилого віку для надання одноразової матеріальної допомоги з Державного бюджету та підготовлені документи для виплати допомоги на 14 осіб на суму 9,0 тис. грн.

6. Видано санаторно-курортних путівок - 36 шт., в т.ч.:

- інвалідам війни - 6 чол.;

- учасникам бойових дій -2 чол.;

- учасникам війни - 2 чол.;

- сім’ям загиблих учасників бойових дій  в АТО - 1 чол.;

- інвалідам загального захворювання - 8 чол.;

- супровід інваліда загального захворювання - 2 чол.;

- учасникам ліквідації ЧАЄС - 9 чол.;

- учасникам бойових дій в АТО - 6 чол.

7.  Видано пільгових посвідчень і талонів на проїзд - 198 шт., в т.ч.:

- ветеран праці - 117 чол.;

- інвалід війни - 18 чол.;

- сім’я померлого - 3 чол.;

- посвідчень батьків багатодітної сім’ї - 15 чол.;

- посвідчень дитини з багатодітної сім’ї - 44 чол.;

- учасника війни - 1 чол.







   Інформаційне повідомлення

Відвідувачі, які знаходяться в групі Гости, не можуть залишати коментарі до даної публікації.