На наступний період субсидія призначається після погашення заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг!
Автор: Svetlana   Додано: 19 червня 2017   Переглядів:551   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

На наступний період субсидія призначається після погашення заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг!

 

  Управління соціального захисту населення при призначенні субсидії на наступний термін враховує наявність простроченої понад два місяці заборгованості з оплати комунальних послуг. Інформацію про суму такої заборгованості надають підприємства–надавачі послуг.

  Відслідкувати суму заборгованості споживачі можуть в платіжних документах (квитанціях) організацій, які надають ці послуги.  Якщо протягом двох місяців громадянин не підтвердив документально сплату заборгованості або укладання договору про її реструктирізацію, субсидія на наступний період призначатись буде з місяця, в якому громадянин надав відповідні документи про оплату боргу або укладання договору.   

  Рекомендуємо  отримувачам житлової субсидії, в кого є заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг, терміново ліквідувати її та надати підтверджуючі документи до управління соціального захисту населення.

 

                                                   Управління соціального захисту населення ЛМР




 Несплата обов’язкового платежу у разі наявності зекономленої субсидії не є підставою для нарахування боргу
Автор: Svetlana   Додано: 16 червня 2017   Переглядів:629   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

Несплата обов’язкового платежу у разі наявності зекономленої субсидії не є підставою для нарахування боргу

 

У результаті перерахунку надавачами комунальних послуг невикористаних субсидій, який відбувся минулого місяця, платіжки за газ, електроенергію, воду та опалення з мінусом можливі лише у трьох випадках:

  • По-перше, заборгованість у червневій платіжці могла з’явитися у тих людей, які за травень не  сплатити рахунки за комунальні послуги.
  • По-друге, сім’ї, які споживають більше за надані їм соціальні нормативи повинні доплатити за фактично спожиту послугу.
  • По-третє, якщо у субсидіанта до початку опалювального сезону (2016-2017рр.) була накопичена заборгованість і не сплачена протягом зими. Така заборгованість субсидією не покривається і повинна сплачуватися субсидіантом самостійно.

Однак, якщо сім’я скористалася своїм законним правом і використала зекономлену у попередньому місяці субсидію у рахунок наступного комунального платежу, тобто скористалася так званою «переплатою» і не сплатила рахунок за опалення, водопостачання чи електроенергію, в тому числі обов’язковий платіж, це не може трактуватися постачальниками послуг як заборгованість з оплати комунальних послуг.

Відтак несплата обов’язкового платежу у разі наявності зекономленої субсидії не є підставою для нарахування субсидіантам боргів в результаті перерахунку невикористаних субсидій. Постачальники комунальних послуг не мають права «ігнорувати» переплату і вимагати в людей оплачувати послуги в повному обсязі, при цьому шантажуючи «відключити опалення» чи «відрізати газ».

Якщо сім’я своєчасно і в повному обсязі сплачувала свою обов’язкову частку платежу згідно з субсидією або скористалася зекономленою субсидією і не платила нічого, заборгованості після повернення до бюджету невикористаних субсидій не повинно виникнути.

У разі, якщо громадянам - одержувачам житлових субсидій надійшли платіжки із заборгованістю за тепло, газ чи електроенергію у разі використання цих енергоносіїв для опалення за минулий опалювальний період, крім трьох вищезгаданих випадків, постачальники житлово-комунальних послуг зобов’язані здійснити перерахунок платежів на користь субсидіантів (Постанова КМУ від 23.08.2016р. № 534).

Крім того, у сімей, яким субсидія надійшла із запізненням, обумовленим затримкою із звіркою інформації про склад сім’ї та тарифи в місті, кошти на рахунках залишаються  в повному обсязі. Такі громадяни мають право скористатися ними коли завгодно. Наприклад, якщо родина користується газом, то переплату можна використати у літні місяці або тримати її до зими; якщо централізоване опалення – кошти знаходитимуться на рахунку до наступного опалювального сезону.

До уваги субсидіантів! Якщо Вам нараховано борг і надавач послуги аргументує його як несплату обов’язкового платежу, а ви скористалися своїм законним правом і не платили, бо мали зекономлену субсидію, вимагайте помісячної роздруківки з такою інформацією: яка ваша соціальна норма, скільки газу, води, тепла, світла фактично ви спожили, скільки сплатили, а скільки зекономили. На основі цих даних можна визначити правомірність виставлення заборгованості та причин її виникнення.

 

Управління соціального захисту населення

за інформацією з офіційного сайту

Міністерства соцiальної політики України

від 14 червня 2017




 УМОВИ ПРИЙОМУ ДО ЖИТОМИРСЬКОГО ВИЩОГО ПРОФЕСІЙНОГО УЧИЛИЩА - ІНТЕРНАТУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ НА 2017 - 2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Автор: Svetlana   Додано: 14 червня 2017   Переглядів:527   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

УМОВИ ПРИЙОМУ ДО ЖИТОМИРСЬКОГО ВИЩОГО ПРОФЕСІЙНОГО УЧИЛИЩА - ІНТЕРНАТУ 

 ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ НА 2017 - 2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

ДЕННА ФОРМА НАВЧАННЯ ЗА ДЕРЖАВНИМ ЗАМОВЛЕННЯМ (БЕЗКОШТОВНО) До ВИЩОГО професійного училища -інтернату приймаються особи віком від 15 до 45 років, що мають інвалідність, стан здоров'я яких дозволяє навчатись та працювати за обраною професією. Вище професійне училище - інтернат здійснює підготовку кваліфікованих робітників з професій:

 

На базі 9 класів

-   Оператор комп'ютерного набору                                         -   Кухар. Кондитер.
Електромеханік з ремонту та обслуговування                       (Термін навчання 2,5р.)
лічильно-обчислювальних машин;

(Термін навчання Зр.)

-   Оператор комп'ютерного набору. Секретар керівника;

(Термін навчання З р.)

Випускникам видається атестат про одержання повної загальної середньої освіти та диплом про набуту професію

 

На базі 11 класів

Оператор комп'ютерного набору

Офісний службовець (бухгалтерія);

(Термін навчання 1,5р.)

Кухар. Кондитер;

(Термін навчання 1,5 р.)

Оператор комп'ютерного набору.

Електромеханік з ремонту та обслуговування

лічильно-обчислювальних машин;

(Термін навчання 1,5 р.) 

Оператор комп'ютерного набору.

Соціальний робітник;

(Термін навчання 1,5р.)

Взуттьовик з індивідуального пошиття взуття. Взуттьовик з пошиття ортопедичного взуття.

(Термін навчання 1,5 р.)

 

Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування. Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин;

(Термін навчання 1,5 р.)

Випускникам видається диплом про набуту професію.

На базі спеціалізованих загальноосвітніх шкіл для дітей зі зниженим слухом
- Взуттьовик з індивідуального пошиття взуття.                      - Кухар. Кондитер.

Взуттьовик з пошиття ортопедичного взуття;                        (Термін навчання 1,5р.)

(Термін навчання 1,5 р.)

Випускникам видається диплом про набуту професію.

Учні одержують стипендію, забезпечуються 4-разовим харчуванням, послугами лікарів, проживанням в гуртожитку. Здійснюється безкоштовне обслуговування перукарем, взуттьовиком тощо. В училищі працюють спортивні секції, гуртки художньої самодіяльності, технічної творчості, прикладного мистецтва та інші.

Для зарахування на навчання абітурієнти подають такі документи:

1.Заяву на ім'я директора.

2.Направлення на навчання відділу міського                         7.Довідку з місця проживання про склад сім'ї,
(районного) управління праці та соціального захисту           8.Шість фотокарток розміром 3x4 см.
населення з № пенсійної справи, погоджене з центром        9.Ксерокопію паспорта або свідоцтва про
зайнятості населення                                                                       народження. Військовий квиток подається особисто.

3.Довідку ЛКК про можливість навчання певній                    10.Три поштових конверта, папку для паперів,
професії.                                                                                         11.Ксерокопію ідентифікаційного номера.

4.Довідку медико - соціальної експертної комісії                   12.Ксерокопію посвідчення потерпілого від аварії на
або медичний висновок для осіб до 18 років та                          ЧАЕС (за наявності)

форму(картку) індивідуальної програми реабілітації             13. Ксерокопію посвідчення про інвалідність,

інваліда.                                                                                           14. Швидкозшивач та 10 файлів.

5.Документ про освіту.

6.Медичну довідку (форми 086-у) з відмітками
нарколога та психіатра

Зарахування на навчання проводиться без вступних іспитів, без результатів зовнішнього незалежного оцінювання, після співбесіди та тестування в приймальній комісії, на підставі конкурсу свідоцтв та атестатів про освіту.

ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ВСТУПУ ПОДАЮТЬСЯ ДО 20 СЕРПНЯ

ПОЧАТОК ЗАНЯТЬ 1 ВЕРЕСНЯ

Адреса: 10029, м. ЖИТОМИР вул.Небесної Сотні, 43,

телефони: 47-32-71,47-32-74 (приймальна директора), 47-32-77 (факс)

моб. (068) 677-62-03: (093) 408-32-47

ztvpui@gmail.ru




 Інформація отримувачам субсидії
Автор: Svetlana   Додано: 7 червня 2017   Переглядів:564   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

Інформація отримувачам субсидії

 

   Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє, що Урядом введено в дію проект монетизації частини зекономлених субсидій, який передбачає грошову виплату енергоощадним родинам в еквіваленті вартості зекономлених 150 кіловат електроенергії, які використовуються для опалення,  або 100 куб.м. газу.

   Наявність зекономлених коштів отримувачі субсидії можуть відслідкувати в платіжних квитанціях або особистому кабінеті сайту  постачальника.

  З 1 липня 2017 року до 1 вересня 2017 року субсидіанти, які вели енергоефективне домогосподарство можуть звернутись до управління соціального захисту населення з заявою, на підставі якої буде здійснюватись виплата грошової винагороди за енергоефективність. На момент подачі заяви необхідно мати оригінал паспорту (для посвідчення особи) та відкритий рахунок в Люботинському відділенні банківської установи. Кошти  також, за бажанням заявника, можуть бути перераховані через поштове відділення.     

                                                          Управління соціального захисту населення ЛМР




 Паспорт бюджетної програми на 2017 рік (УСЗН)
Автор: Chekardina   Додано: 6 червня 2017   Переглядів:561   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Управління  соціального захисту  населення Люботинської міської ради

Паспорт бюджетної програми на 2017 рік

Завантажити: pasport-uszn-2017.rar [129.95 Kb] (cкачувань: 9)




 Безпека руху на дорозі – безпека життя
Автор: Svetlana   Додано: 1 червня 2017   Переглядів:487   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Безпека руху на дорозі – безпека життя.

    Для забезпечення безпеки дорожнього руху на вулично-шляховій мережі, зниження рівня аварійності, недопущення загибелі і травмування учасників дорожнього руху з правової освіти населення, в тому числі і серед дітей. нагадуємо правила, які важливо знати пішоходам:
1.Зупинитися, перш ніж зробити крок на проїжджу частину.
2.Перетинати дорогу тільки в зазначених місцях (біля світлофора, пішохідним переходом).
3.Не переходити вулицю, почувши сигнал машин екстреної допомоги або спецмашин.
4.Пішоходи повинні рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках, тримаючись правого боку.
5.За межами населених пунктів пішоходи, які рухаються узбіччям чи краєм проїзної частини, повинні йти назустріч руху транспортних засобів.
6.У темну пору доби та в умовах недостатньої видимості пішоходи, які рухаються проїзною частиною чи узбіччям, повинні виділити себе, а за можливості мати на зовнішньому одязі світлоповертальні елементи, для своєчасного їх виявлення іншими учасниками дорожнього руху.
7.Пішоходи повинні переходити проїзну частину по пішохідних переходах, а у разі їх відсутності  – на перехрестях по лініях тротуарів або узбіч.
Також пішоходам забороняється виходити на проїжджу частину, не впевнившись у відсутності небезпеки для себе та інших учасників руху;  раптово виходити, вибігати на проїзну частину, в тому числі на пішохідний перехід.
Неухильно дотримуйтесь  Правил дорожнього руху, толерантності, ввічливості та поваги один до одного. Не забувайте, безпека руху багато в чому залежить від взаєморозуміння і культури поведінки на дорогах.

                                                                       Управління  соціального захисту населення

                                                                            Відділ з питань праці та зайнятості населення




 Безпека на воді
Автор: Svetlana   Додано: 1 червня 2017   Переглядів:557   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Тепло, сонячно , навіть жарко...   Так і манять до себе бажаною  прохолодою незлічені водоймища нашого міста. Найбільш приємний і корисний відпочинок влітку  -  відпочинок на воді. Однак, перебуваючи на водних об’єктах, завжди треба пам’ятати про безпеку. Нещасні випадки найчастіше трапляються при порушенні правил безпеки на воді. Більшість людей гине через купання в необладнаних водоймах. Відпочиваючи, треба дотримуватися заходів безпеки і, навіть добре плаваючи, не бешкетувати у воді. Вода є не тільки джерелом життя, здоров'я та задоволення, але й джерелом небезпеки для життя людини. Тому, знаходячись біля води, будь завжди максимально обережним. Пам’ятай, що вода в озерах, ставках стояча, тобто більш забруднена, ніж у річках, і це може спричинити зараження при купанні.Організовуючи  відпочинок на воді необхідно  дотримуватися  наступних правил безпеки:

-купання починай при температурі повітря +25 °С та температурі води +17-19 °С;

-купайся тільки в спеціально відведених та обладнаних місцях;

-якщо пляжу поблизу немає, вибирай чистий пологий берег, але попередньо з’ясуй, чи немає на дні корячок, гострих підводних каменів, коловоротів, ям тощо;

-не купайся відразу після прийому їжі;

-знаходься у воді не більше 10-15 хвилин, не доводь тіло до ознобу;

-не плавай далеко від берега, не запливай за попереджувальні знаки;

-не переривай купання частими виходами із води і не стій мокрим на вітрі;

-не входь у воду занадто розігрітим: перепади температури можуть спричинити судоми;

-при судомах не розгублюйся, намагайся утриматися на поверхні води і клич на допомогу;

-потрапивши у вир, набери побільше повітря у легені, занурся у воду і сильним ривком у бік за течією виходь з виру і випливай на поверхню;

-не лежи після купання на сонці, а відпочивай у затінку;

-при виході із води розітри тіло долонями або рушником насухо і одягнись;

-купання дітей має відбуватися тільки під наглядом дорослих, які добре вміють плавати.

-не лишайте біля води малят, вони можуть оступитися і впасти, захлинутися водою або   потрапити в яму.

Якщо ж стався нещасний випадок, зумій людині, що тоне, надати першу допомогу. Тут слід діяти якнайшвидше. Кинь потерпілому одразу рятувальний круг так, щоб він міг за нього вхопитися, а краще прив’яжи до круга вірьовку, за яку потім можна підтягнути потопаючого до берега. Якщо нещастя трапилось на мілководді, спробуй підійти вбрід і подати рятувальний засіб, але тримай його так, щоб він був між тобою і потерпілим. Після витягнення з води, потерпілому необхідно очистити верхні дихальні шляхи від піску, мулу, водоростей, покласти йому під шию валик з одежі, розтерти тіло, щоб воно нагрілося, зробити штучне дихання і чекати на допомогу лікарів.

 Управління соціального захисту населення

                                                                                                    Відділ з питань праці та зайнятості населення




 Соціальні норми житла та соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами для надання субсидій з 01 травня 2017 року
Автор: Svetlana   Додано: 29 травня 2017   Переглядів:1397   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

Соціальні норми житла та соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами для надання субсидій  з 01 травня 2017 року

 

1.Громадянам, які відповідно до законодавства мають субсидію на оплату житлово-комунальних послуг, установлено соціальну норму житла для:

1) оплати користування житлом/утримання житла, управління багатоквартирним будинком - 13,65 кв. метра загальної площі на одну особу та додатково 35,22 кв. метра на домогосподарство;

2) централізованого та індивідуального опалення (теплопостачання) незалежно від джерела та виду енергії - 13,65 кв. метра опалюваної площі на одну особу та додатково 35,22 кв. метра на домогосподарство.

Для домогосподарств, що складаються з однієї або двох непрацездатних осіб, зазначена норма становить 75 кв. метрів на домогосподарство.

2. Установлені соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами, щодо оплати яких держава встановлює субсидії:

1) для централізованого та індивідуального опалення (теплопостачання):

у разі використання теплової енергії для централізованого опалення (теплопостачання) абонентами, житлові будинки яких обладнані будинковими та/або квартирними приладами обліку, - 0,0431 Гкал на 1 кв. метр опалюваної площі на місяць в опалювальний період;

у разі використання природного газу для індивідуального опалення - 5,0 куб. метра природного газу на 1 кв. метр опалюваної площі на місяць в опалювальний період;

у разі використання електричної енергії для індивідуального опалення - 51 кВт·г на 1 кв. метр опалюваної площі на місяць в опалювальний період.

Коригуюий коєфіцієнт  для розрахунку розміру витрат електричної енергії, природного газу та інших видів палива на потреби опалення в Харківській області:

1-2 поверхові будинки - 1,094, 3 і більше поверхів - 0,798

 2) для користування послугами з централізованого постачання холодної води - 4 куб. метри на одну особу на місяць за відсутності централізованого постачання гарячої води.

3) для користування послугами з централізованого водовідведення - 4 куб. метри на одну особу на місяць.

4) для користування послугами з газопостачання:

за наявності газової плити в разі відсутності централізованого гарячого водопостачання та газового водонагрівача - 7,1 куб. метра на одну особу на місяць;

за наявності газової плити та газового водонагрівача - 14 куб. метрів на одну особу на місяць;

5) для користування послугами з електропостачання (до 31 грудня 2017р.) в житлових приміщеннях (будинках):

у житлових приміщеннях (будинках) - 90 кВт·г на місяць на сім’ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт·г на місяць на кожного іншого члена сім’ї (домогосподарства), але не більш як 210 кВт·г на місяць;

обладнаних стаціонарними електроплитами, за відсутності централізованого постачання гарячої води - 150 кВт·г на місяць на сім’ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт·г на місяць на кожного іншого члена сім’ї (домогосподарства), але не більш як 270 кВт·г на місяць;

не обладнаних стаціонарними електроплитами, за наявності централізованого постачання холодної води та за відсутності централізованого постачання гарячої води та газових водонагрівальних приладів - 120 кВт·г на місяць на сім’ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт·г на місяць на кожного іншого члена сім’ї (домогосподарства), але не більш як 240 кВт·г на місяць.




 ІНФОРМАЦІЯ щодо результатів проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”
Автор: Svetlana   Додано: 29 травня 2017   Переглядів:467   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ІНФОРМАЦІЯ

щодо результатів проведення перевірки, передбаченої

Законом України “Про очищення влади”

 

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, щодо  Мачуліної Вікторії Костянтинівни, яка працює на посаді головного спеціаліста сектору соціальних виплат.

За результатами проведеної перевірки встановлено, що до Мачуліної Вікторії Костянтинівни не застосовуються заборони, визначені частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”. 

 




 Інформація щодо протезування та/або ортезуванням учасників антитерористичної операції
Автор: Chekardina   Додано: 25 травня 2017   Переглядів:765   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Переселенцям]
 

Інформація щодо протезування та/або ортезуванням учасників антитерористичної  операції

за новітніми технологіями та технологіями  виготовлення, які відсутні в Україні!

 

Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє.

       Законом України «Про Держаний бюджет України на 2017 рік» та Порядком протезування та ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, окремих категорій громадян, які брали участь в антитерористичній операції та/або забезпечені її проведення і втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок, затвердженим  постановою КМУ від 01.10.2014 № 518 (зі змінами) (далі-Порядок), функції щодо протезування учасників АТО за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, у 2017 році покладено на Фонд соціального захисту інвалідів (далі-Фонд).

         Відповідно до пункту 5 Порядку розгляд документів щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, учасника АТО, який втратив функціональні можливості кінцівок, здійснюється експертною групою, утвореною при Фонді (далі-експертна група).

       Для розгляду питання щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за кордоном за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, вибору технологій та закордонного надавача спеціалізованої допомоги учасник антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, або його законний представник повинен подати особисто або надіслати поштою до Фонду    ( адреса: 04050, м.Київ, вул.. Глибочицька,72):

  1. заява;
  2. копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок;
  3. копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб –платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
  4. направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, видане відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженого постановою КМУ від 05 квітня 2012 р. №321, яке учасники антитерористичної операції, які втратили функціональні можливості кінцівок, отримують у структурному підрозділі з питань соціального захисту населення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчому органі міської, районної у місті ( крім мм. Києва та Севастополя) ради за зареєстрованим або фактичним місцем проживання (перебування);
  5. рішення військово-лікарської комісії або висновок лікарсько-консультативної комісії   ( для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;
  6. довідку з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність);
  7. витяг з історії хвороби;
  8. фото-та відео матеріали кукси та наявного об’єму рухів.

        Строк розгляду документів експертною групою не може перевищувати 25 робочих днів з дати їх отримання (надходження поштою).

         Для розгляду експертною групою питання щодо протезування та/або ортизування виробами підвищеної функціональності за кордоном за технологіями виготовлення  в Україні учасник антитерористичної  операції повинен звернутися до вітчизняного протезно-ортопедичного підприємства з такими документами:

  1. заявою про необхідність забезпечення виробом підвищеної функціональності за новітніми технологіями;
  2. копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції;
  3. копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб –платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
  4. направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
  5. рішення військово-лікарської комісії або висновок лікарсько-консультативної комісії   ( для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;
  6. довідку з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність).

 

    За додатковою інформацією звертатися до УСЗН Люботинської МР за адресою:

вул. Слобожанська,41 кім.№1 тел. 741-01-31

 

                                                                                              Відділ пільг та соціальних гарантій    

                                                                                              УСЗН Люботинської міської ради

 

 

 

 

 

 

 




 Зміни в призначенні субсидій з 1 травня 2017 року
Автор: Svetlana   Додано: 15 травня 2017   Переглядів:785   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

З 1 травня 2017 року діє оновлена програма житлових субсидій, відповідно до постанови Кабміну від 26.04.17 р. № 300 «Про внесення змін у постанову від 21.10.95 р. №848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».

 

Стосовно періоду врахування доходів для призначення субсидії 

Постановою передбачено врахування доходів для призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг за чотири квартали, що передують місяцю, попередньому до місяця, з якого призначається субсидія.

При здійсненні розрахунку субсидії на наступний період у травні для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді, враховуються доходи за період з квітня попереднього року по березень поточного року включно.

Звертаємо увагу, що змінюється період отримання доходів лише при призначенні субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. При призначенні субсидії для відшкодування витрат на придбання твердого палива і скрапленого газу та субсидії для відшкодування витрат на придбання твердого палива, скрапленого газу і оплату житлово-комунальних послуг враховуються доходи за попередній календарний рік. 

З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до відділу субсидій та адресних соціальних допомог управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

 

Адреса: 62433, Харківська обл., м. Люботин, вул. Слобожанська (Радянська), 26, кім. 5

 

Отримання консультацій та попередній запис на прийом за телефоном «гарячої лінії»: 741-16-06

 

Дні прийому:  понеділок - четвер  з 8-00 до 17-00, п’ятниця з 8-00 до 15-45

 Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради




 Паспорти бюджетних програм на 2017 рік (Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради)
Автор: Svetlana   Додано: 10 травня 2017   Переглядів:702   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Паспорти бюджетних програм на 2017 рік (Управління соціального захисту  населення Люботинської міської ради)

 

Завантажити:pasport-2017.rar [64.69 Kb] (cкачувань: 28)




 ВЕСНЯНІ ПОЖЕЖІ
Автор: Svetlana   Додано: 4 травня 2017   Переглядів:749   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

                                                 ВЕСНЯНІ ПОЖЕЖІ

          Навесні,  а також пізньої осені, влаштовують пожежі, спалюючи померлу траву. Суха торішня трава - не сміття, а безцінне живлення, умови для життя, створені самою природою. Кожен акт підпалу - це є злочин проти  природи.

         В природі усе влаштовано розумно і раціонально. Весняні підпали шкодять усьому живому мікросвіту!
        Скрізь, де пройшов вогонь, не буде колишнього різнотрав’я.  При випалюванні трави гине уся корисна мікрофлора ґрунту, що призводить до зниження її родючості; знищуються багато комах, горять кладки і місця гніздових птахів. Їдкий дим від спалювання трави шкідливий для людей. Особливо чутливі до нього алергіки та астматики. До того ж в сухій траві часто таїться сміття, небезпечне для спалювання, - пластикові пляшки, пакети.   

       Відбувається забруднення повітря важкими металами.
                                                    Причини і помилки
- Звичка. Не знаю чому, але усі так роблять.

- Задоволення. Красиво, подобається грати з вогнем, нагадує дитинство, романтично, пов’язано з весною.
- Хуліганство і в окремих випадках піроманія (патологічна, хвороблива, імпульсивна пристрасть до підпалів). Психологи вважають, що піроманія - це хвороба, психічний розлад.
- Прийом агротехніки - спрощення праці, добриво ґрунту, стимулювання росту нової рослинності. Для того, щоб спалити сухостій - стару траву і гілки, не потрібно прибирати сміття і суху траву граблями вручну.
- Недбалі землероби за допомогою вогню прибирають торішню стерню на ріллі, коли восени не скосили її вчасно.
- Агрономи випалюють, щоб орати простіше було - їм зараз потрібно на паливі заощадити, а на потім їм плювати. Недбалі скотарі стимулюють ранню появу трави на пасовищах і очищають сінокоси. Вважається, що це спосіб „прогріти“ ґрунт, внести в ґрунт добрива у вигляді золи, внаслідок чого на випалених ділянках трава нібито з’являється швидше і буде рости краще.
- Контроль за пожежами. Все одно підпалять - краще я перший це зроблю, я простежу. А після мене палити буде вже нічого.
- Захист від кліщів. Багато хто думає, що за допомогою підпалу трави можна позбавитися лісових кліщів і енцефаліту.
- Шляховики і зв’язківці „доглядають“ за смугами відчуження.
- У сільській місцевості випалюють траву заради отримання страховки. Після низової пожежі в лісі призначають санітарну рубку - так вирубують ліс там, де згідно із законом не можна.
- Пияцтво і безладність. П’яні люди випалюють траву, самі не знаючи навіщо. А деякі, і тверезі, кидають недопалки в суху траву - випадково або навмисно.
- Ще палять стару траву і листя восени - для прибирання, і тополиний пух влітку - щоб не заважав.                                                                                                                                                                     

      Лісова пожежа - це страшне лихо для будь-якого району країни. Окрім втрат вартості самої деревини, витрат на гасіння пожеж, сюди можна віднести втрати від зниження кількості кисню, фітонцидів, що виділяються лісом. Лісові пожежі знищують звірів, що живуть в лісах, і птахів, знижують приріст деревостоїв, збільшують вітровальність і послабляють лісові масиви, а потім деревостої, що усихають, стають осередком шкідників і хвороб лісу. Лісові пожежі несуть величезні економічні і екологічні втрати.
      В дикій природі усе передбачено так, щоб трава, кущі росли після зими самі, без пожеж. У нашому кліматі трава перегниває за зиму і не є перешкодою для молодої порості, а з часом перегнивають і гілки. Окрім цього, гілки в траві - прекрасне місце для гніздових птахів.
      Під час випалювань вже починає рости трава, квіти. Кущі починають свій активний вегетативний період - тобто ростуть, хоча неозброєним оком цього і не видно. Таким чином, весняні випалювання шкодять траві й кущам. Після випалювань виживає і першою пускається в ріст, заглушаючи ослаблену і майже занапащену іншу флору, найгрубіша, найневибагливіша трава і бур’ян. А також  гинуть насіння рослин і самої трави над поверхнею землі, на землі і насіння під землею. Виживають лише кореневища рослин, що глибоко знаходяться в ґрунті. Але не усі рослини багаторічні. Багато з них - однорічні і розмножуються насінням. Гинуть багато комах, їх личинки, лялечки. У вогні горять усі живі істоти - сонечка, жужелиці, дощові черв’яки й інші, що винищують різних шкідників саду і городу, й ті, що беруть участь в процесі утворення ґрунту.
        Випалювання сухого травостою викликає загибель кладок і місць гніздових птахів. Гніздовий період деяких птахів починається на початку квітня.
        При підпалі трави гине уся корисна мікрофлора ґрунту, у тому числі й та, яка допомагає рослинам протистояти хворобам. На відновлення потрібен час, якраз найцінніший весняний час, коли рослини набирають силу.
        У вогні можуть загинути і постраждати тварини, що плазують, земноводні; особливо новонароджені зайчата, їжаки, жаби. При сильній трав’яній пожежі гинуть практично усі тварини, що живуть в сухій траві та на поверхні ґрунту.При весняному випалюванні можуть ушкодитися дерева, особливо їх коренева шийка - дуже вразливе місце прямо над землею. Не говорячи про те, що дерева можуть просто згоріти, обгоріти від сильної температури бруньки, що набрякають весною, а це дуже шкодить дереву, навіть якщо воно виживе. Трав’яні пожежі завдають істотного збитку узліссям, підліскам лісу, знищують молоду деревну порість, служать одним з головних джерел пожеж в лісах.
       Дим від спалювання трави їдкий, темний, густий - він дуже неприємний людям, їсть очі, неприємно пахне. Алергіки його не переносять. А спалюючи траву в місті, ви спалюєте й ті солі важких металів, що осіли на листі, траві і викачані рослинами з ґрунту - такий дим просто отруйний.  На забруднених радіонуклідами територіях в повітря з вогнем і димом потрапляють радіоактивні речовини, які вітром переносяться на значні відстані. Трав’яні пожежі є одним з найважливіших джерел викидів в атмосферу вуглекислого газу, пов’язаних з господарською діяльністю людини.
        Ґрунт упродовж тисячоліть продовжує накопичувати органічну речовину, виключаючи її з атмосферного кругообігу (рідкісні трав’яні пожежі, що трапляються в природі і без втручання людини, докорінно цей процес не порушують). Якщо ж пожежі стаються надто часто, то в атмосферу виділяється вуглекислий газ - не лише за рахунок згорання свіжої сухої трави, але й за рахунок часткового вигорання історично накопиченої в ґрунті мертвої органічної речовини. А значить - посилюється так званий  «парниковий ефект», що призводить до несприятливих змін і більш різких коливань клімату нашої планети.

        На місці підпалу нормальне життя рослин і комах відновлюється лише через 5-6 років, а часто не відновлюється НІКОЛИ.
       У весняний період в усіх регіонах України було замічено здійснення самовільного підпалу сухої природної рослинності. Подібні дії призводять до знищення біорізноманіття, особливо молодих особин тваринного світу.
Відповідно до ст. 27 Закону України «Про рослинний світ» та ст. 39 Закону України «Про тваринний світ» випалювання сухої природної рослинності без відповідних дозволів забороняється.

        Не випалюйте самовільно суху природну рослинність або її залишки.  Любіть, шануйте, бережіть природу - вічне джерело нашого життя та майбутнє нащадків!

                                                                

                                                                  Управління соціального захисту населення

                                                                       Відділ з питань праці та зайнятості населення




 ЩОДО ОТРИМАННЯ ДЕРЖАВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ
Автор: Svetlana   Додано: 26 квітня 2017   Переглядів:541   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

  Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє, що на обліку перебувають особи які не набули трудового стажу для призначення пенсії та отримують державну соціальну допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам». При цьому розмір зазначеної допомоги є меншим від прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

  Особам із вищезазначеної категорії може бути призначена державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям у разі, якщо середньомісячний сукупний дохід нижчий від прожиткового мінімуму для сім’ї.

   Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет на 2017 рік» передбачено, що прожитковий мінімум для осіб які втратили працездатність в розрахунку на місяць становить у розмірі: з 1 січня 2017 року -1247 грн., з 1 травня -1312 грн., з 1 грудня -1373 грн.

  Статтею 9 вищезазначеного Закону встановлено, що у 2017 році рівень забезпечення прожиткового мінімуму (гарантований мінімум) для призначення допомоги відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям» у відсотковому співвідношенні до прожиткового мінімуму для основних демографічних груп населення становить: для працездатних осіб - 21 відсоток, для дітей - 85 відсотків, для осіб які втратили працездатність та інвалідів - 100 відсотків відповідного прожиткового мінімуму.

   Умови   призначення  і  виплати  малозабезпеченим    сім'ям    державної    соціальної    допомоги передбачені  Законом  України  «Про  державну  соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям» ( 1768-14 ).

 З питань призначення і  виплати  вищезазначеної допомоги можна звернутись до  управління соціального захисту населення за адресою: м. Люботин, вул. Слобожанська, 26 (кімната 5).




 28 квітня 2017 р. – Всесвітній день охорони праці
Автор: Svetlana   Додано: 26 квітня 2017   Переглядів:558   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Міжнародна організація праці (МОП) оголосила 28 квітня Всесвітнім днем охорони праці для того, щоб привернути увагу світової громадськості до масштабів проблеми, а також до того, яким чином створення та просування культури охорони праці може сприяти зниженню щорічної смертності на робочому місці. Вперше він відзначався у 2003 році.

   Ідея проведення Всесвітнього дня охорони праці бере початок від Дня пам’яті загиблих працівників, уперше проведеного американськими та канадськими трудящими в 1989 році в пам’ять про працівників, які загинули та отримали травму на виробництві. У цей день більш ніж в ста країнах світу проводяться заходи, спрямовані на привернення уваги громадськості до невирішених проблем охорони праці.

     В Україні цей День отримав назву «День охорони праці» і відзначається згідно до Указу Президента України № 685/2006 від 18 серпня 2006 року щорічно 28 квітня.

Темою цьогорічного Всесвітнього дня охорони праці буде «Удосконалення  збору та використання даних про безпеку та гігієну праціі». Новину про це було розміщено на офіційному сайті Міжнародної організації праці (далі — МОП).

    Систематизація даних про професійні захворювання та нещасні випадки на виробництві має важливе значення для запобігання нещасним випадкам. Тому вкрай важливо поліпшувати системи реєстрації та повідомлення про нещасні випадки, що сталися на виробництві. МОП наголошує, що збір та аналіз інформації мають проводити на національному рівні. Це дало би змогу країнам досягти ліпших показників ефективності національної системи охорони праці та допомогти їм визначити пріоритети у сфері охорони праці загалом.

     Крім того, оптимізувавши збір даних з охорони праці, простіше буде визначати пріоритети у роботі зі вдосконалення національних програм охорони праці на робочих місцях. Оптимізація національних систем реєстрації та повідомлень про нещасні випадки дасть змогу на державному рівні збирати та аналізувати дані для запобігання нещасним випадкам.

                                               Управління соціального захисту населення




 Звіт про проведену роботу за І квартал 2017 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано: 24 квітня 2017   Переглядів:659   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Звіт про проведену роботу за І квартал 2017 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

   Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення міста громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави. Управлінням постійно нараховуються і виплачуються усі види соціальної допомоги, субсидії, проводяться відшкодування витрат підприємствам та організаціям міста за надані послуги пільговикам, надаються інші пільги та матеріальна допомога, виконуються функції з питань праці та соціально-трудових відносин тощо.

 

І. В сфері соціального захисту.

1. Надання соціальних допомог, компенсацій: 

№ з/

п

 

Вид соціальної допомоги, компенсації

Кількість

звернень

 у 2017 р.

1

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

41

2

Одноразової допомоги при народженні дитини

64

3

Допомога при усиновленні дитини

-

4

Допомога одиноким матерям

222

5

Допомога на дітей, які перебувають під опікою

11

6

Державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

71

7

Допомога інвалідам з дитинства  та дітям-інвалідам 

27

8

Державна соціальна допомога особам, які не мають  права на пенсію та інвалідам і державна соціальна допомога на догляд

11

9

Малозабезпеченій особі, що проживає з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

10

10

Компенсації на догляд за інвалідом І групи та особам, яким виповнилось 80 років

-

11

Допомога прийомним сім'ям на дітей - сиріт, та дітей, позбавлених батьківського піклування

-

12

Компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги

4

13

Допомога на поховання

1

14

Тимчасова державна допомога дітям у випадках,  якщо місце проживання батьків не відоме, або вони ухиляються від сплати аліментів, або не мають можливості утримувати дитину

18

15

Одноразова винагорода жінкам, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня"

-

16

Одноразова матеріальна допомога особам, які постраждали від торгівлі людьми

-

17

Одноразова грошова допомога як членам сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року

-

 

Всього за 2017 рік:

480

 

Натисніть читати далі




 Додаток до річного плану закупівель на 2017 рік
Автор: Svetlana   Додано: 13 квітня 2017   Переглядів:472   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Завантажити Додаток до річного плану закупівель на 2017 рік: plan-zakupvel-uszn.pdf [131.5 Kb] (cкачувань: 5)




 ПОВІДОМЛЕННЯ про початок проходження перевірки відповідно до Закону України "Про очищення влади" в Люботинському УСЗН
Автор: Svetlana   Додано: 10 квітня 2017   Переглядів:590   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ПОВІДОМЛЕННЯ
про початок проходження перевірки відповідно до Закону України “Про очищення влади”


    10 квітня 2016 року                                             Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

 (дата початку перевірки)                              (найменування органу державної влади/органу місцевого самоврядування)

 

розпочато проведення перевірки щодо таких осіб: 




 Виплата разової грошової допомоги до 5 травня у 2017 році
Автор: Svetlana   Додано: 10 квітня 2017   Переглядів:586   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Управлінням соціального захисту населення Люботинської міської  ради  проводиться підготовча  робота  для забезпечення виплати разової грошової допомоги до 5 травня інвалідам війни, учасникам бойових дій, учасникам війни та членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни.
   В 2017 році  постановою від 5 квітня  2017р. № 223  Уряд ухвалив рішення  збільшити  розміри  разової  грошової  допомоги  усім  ветеранам війни та жертвам нацистських переслідувань, що виплачується до 5 травня. У середньому розміри допомоги збільшені до 26 % порівняно з минулим роком.   Зокрема, учасники бойових дій отримають допомогу на 280 грн. вищу, ніж у 2016 році.
Так, на засіданні Уряду України 05 квітня 2017 року ухвалено рішення про збільшення разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань» для виплати у поточному році.
Допомога до5 травня надаватиметься у таких розмірах:
1) інвалідам війни та колишнім малолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 14 років) в’язням концентраційних таборів, гетто та інших місць примусового тримання, визнаних  інвалідами від загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин:
– інвалідам I групи –3500 гривень;
– інвалідам II групи – 3100 гривень;
– інвалідам III групи – 2700 гривень;
2) учасникам бойових дій та колишнім неповнолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років) в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, а також дітям, які народилися у зазначених місцях примусового тримання їх батьків,   – 1200 гривень;
3) особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною – 3500 гривень;

4) членам сімей загиблих та дружинам (чоловікам) померлих інвалідів війни, дружинам (чоловікам) померлих учасників бойових дій, учасників війни і жертв нацистських переслідувань, визнаних за життя інвалідами від загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге, – 600 гривень;
5) учасникам війни та колишнім в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, особам, які були насильно вивезені на примусові роботи, дітям партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським режимом у тилу ворога – 500 гривень.
Виплата грошової допомоги буде проведена кожному ветерану до 5 травня поточного року відділеннями поштового зв’язку за місцем проживання одержувачів або через установи уповноважених банків.

                                                                                

Відділ пільг та соціальних  гарантій УСЗН

                                                                                 Люботинської міської  ради




 Паспорти бюджетних програм на 2017 рік (Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради)
Автор: Svetlana   Додано: 6 квітня 2017   Переглядів:727   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Паспорти бюджетних програм на 2017 рік (Управління соціального захисту  населення Люботинської міської ради)

 

Завантажити:pasporti-byudzhetnih-program.rar [176.44 Kb] (cкачувань: 26)




 Рекомендації первинним профспілковим організаціям (представникам трудових колективів) для врахування при проведенні колективних переговорів із роботодавцями під час укладання нових або перегляду діючих колективних договорів у 2017 році
Автор: Svetlana   Додано: 31 березня 2017   Переглядів:650   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Рекомендації

первинним профспілковим організаціям (представникам трудових колективів) для врахування при проведенні колективних переговорів із роботодавцями під час укладання нових або перегляду діючих колективних договорів у 2017 році

 

Останнім часом колдоговірні компанії проходять в умовах суттєвого зменшення економічної активності більшості галузей економіки, зростання тарифів на послуги природних монополій, жорсткості умов кредитування організацій і фізичних осіб, падіння попиту на продукцію, що випускається і послуги, що надаються, що породжує серйозні соціальні проблеми - падіння життєвого рівня працівників, відсутність їх соціальної захищеності на державному рівні,  значне скорочення чисельності зайнятих працівників та ін.

Особливості колдоговірні компанії 2017 року: суттєве підвищення законодавчо визначеного розміру мінімальної заробітної плати, при цьому змінено суть та структуру мінімальної заробітної плати. Відтепер показник мінімальної заробітної плати не застосовується як розрахункова величина у колективних договорах.

Сучасний колективний договір, укладений з урахуванням можливостей підприємства, повинен містити заходи, спрямовані на забезпечення життєво важливих потреб працівників – повноцінну зайнятість, збереження робочих місць, гідну заробітну плату та недопущення її заборгованості, збереження здоров’я через безпечні умови праці, розширення соціальних гарантій та визначення конкретного механізму їх реалізації. Такий колдоговір є надійною основою для соціального захисту працівників, він дисциплінує та згуртовує трудовий колектив, підвищує відповідальність адміністрації підприємства,забезпечує працівникам можливість і мотивацію працювати якісно і продуктивно та сприяє впевненості у майбутньому як роботодавця так і працівників.

При розробці колдоговорів обов’язково мають бути додержані, в якості мінімальних гарантій, норми трудового законодавства України, а також положення Генеральної угоди на 2016-2017 роки (далі - ГУ), галузевих угод, територіальної Угоди на 2016-2018 роки (далі - ТУ).

Об'єднання профспілок Харківської області та Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації наполягають - колективний договір є найважливішим інструментом захисту трудових прав і гарантій працівників, тому настійно рекомендують не йти шляхом пролонгації колективних договорів, а укладати нові або вносити зміни і доповнення в діючі.

 

Завантажити повну версію документу:rekomendacyi-2017.rar [15.75 Kb] (cкачувань: 14)




 Інформація щодо організації санаторно-курортного лікування у 2017 році для осіб з інвалідністю постраждалих учасників антитерористичної операції
Автор: Svetlana   Додано: 28 березня 2017   Переглядів:564   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє.

  Урядом прийнято постанову Кабінету Міністрів України від 01.03.2017 № 110 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортними путівками, та внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2006 р. № 187 і від 31 березня 2015 р. № 200», якою затверджено Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для забезпечення деяких категорій інвалідів санаторно-курортними путівками.

  Відтепер путівки для осіб з інвалідністю та постраждалих учасників антитерористичної операції закуповуватимуться на підставі тристоронньої угоди (особа-управління-санаторій). Особа зможе самостійно обрати санаторій для оздоровлення, після цього звернутися до управління, де перевіряється заклад на відповідність встановленим вимогам. Після цього  укладається тристороння угода, яка передбачає безготівкове перерахування коштів санаторно-курортним закладам за надані послуги. При цьому гранична вартість путівки для відшкодування вартості послуг санаторно-курортного лікування визначатиметься щороку Мінсоцполітики за погодженням з Мінфіном. На сьогодні відповідний наказ опрацьовується міністерством. Крім того, розробляється перелік базових послуг, який найближчим часом буде затверджено.

 

                                                                       Відділ пільг та соціальний гарантій УСЗН

                                                                       Люботинської міської ради




 Щодо виплати грошової компенсації колишнім військовослужбовцям, які перебували у полоні у роки Другої світової війни
Автор: Svetlana   Додано: 28 березня 2017   Переглядів:572   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

  На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 02.02.2017 року № 3938/1/1-17 до листа міністерства закордонних справ України від 31.01.2017 № 630/13-091-259 повідомляємо наступне.

  Посольство Федеративної Республіки Німеччини в Україні вербальною нотою проінформувало Міністерство закордонних справ України  про ухвалення рішення щодо отримання грошової допомоги  радянським військовослужбовцям, які перебували у полоні у роки  Другої світової війни.

  Німецький Бундестаг 21 травня 2015 року ухвалив рішення про те, що колишні радянські військовополонені мають право отримати символічну грошову допомогу як визнання завданої їм кривди. Військовослужбовці радянських збройних сил, які під час Другої світової війни з 22 червня 1941 року по 8 травня 1945 ороку перебували  у німецькій неволі як військовополонені, можуть отри мати одноразову виплату у розмірі 2 500 євро. На грошову допомогу не існує законної вимоги , вона не може бути виплачена третім особам чи спадкоємцям. Заяву про виплату може подати тільки потерпіла особа або уповноважена особа. Подробиці врегульовані Директивою, яка набула чинності 30 вересня 2015 року та була опублікована 14 жовтня 2015 року.

   На Інтернет - сторінці Федерального відомства центральних служб і невирішених майнових питань (BADV) розміщено формуляр заяви німецькою, англійською та російською мовами та подальша інформація : (http://www.badv.bund.de/DE/OffeneVennoegensfragen/AnerkennungsleistungSowietischeKriegsgefangene/inhalthtml). Заяви у письмовому вигляді направляються на адресу зазначеного відомства: ВАDV, DGZ Ring 12, D-13086 Berlin. Закордонні представництва Німеччини по всьому світу приймають згадані заяви і перепроваджують їх далі.

Термін подання заяв закінчується у цьому році 30 вересня 2017 року. При цьому йдеться про преклюзивний термін.

 

                                                                                        Відділ пільг та соціальних гарантій

                                                                                        УСЗН Люботинської міської ради

 




 Торгівля людьми - сучасний прояв рабства
Автор: Svetlana   Додано: 15 березня 2017   Переглядів:701   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Серед найголовніших порушень прав людини в сучасному світі актуальним є злочин, який має багато назв – «біле рабство», «торгівля людьми», «контрабанда людьми».

Наша країна плідно працює для запобігання торгівлею людьми. Але ми самі повинні бути уважними та обережними. А для тих, хто мріє отримати гарну роботу за кордоном, слід звернути увагу на наступну інформацію: торгівці людьми діють через агенції з працевлаштування, фірми шоу-бізнесу та служби знайомств. Також вони розміщують брехливі оголошення в газетах та на стендах, звертаються з пропозиціями просто на вулиці, допомагають матеріально, щоб затягнути людину в боргову кабалу. Часто торгівцями живим товаром виявляються добрі знайомі чи друзі, причому значний відсоток серед них – жінки. Найчастішими формами експлуатації є нелегальна секс-індустрія, примусова праця, сурогатне материнство, втягнення в злочинну діяльність та примусове донорство. Пам’ятайте, що жертвами стають як жінки, так і чоловіки, а також неповнолітні діти.

Діє національна безкоштовна гаряча лінія з питань  торгівлі людьми, яка має короткий номер —  527.

Зі стаціонарного телефону:  0-800-505-501

 

                                            УСЗН Відділ з питань праці та зайнятості населення