Звіт за 1-півріччя 2012 р.
Автор: Chekardina   Додано: 11 вересня 2012   Переглядів:557   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ЗВІТ про проведену роботу за І півріччя 2012 року управлінням праці та соціального захисту населення виконкому Люботинської міської ради

 

Завантажити документ: zvit-upszn-pivrichchya-2012.doc [137.5 Kb] (cкачувань: 10)




 Інформація щодо наявності заборгованості з виплати заробітної плати.
Автор: Chekardina   Додано: 17 серпня 2012   Переглядів:491   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Інформація щодо наявності заборгованості з виплати заробітної плати.

За оперативними даними по місту Люботин  заборгованість із виплати заробітної плати станом на 1 серпня  2012 року – 813,0тис.грн.  Заборгованість   мають 3 комунальні  підприємства:        

         Назва підприємства

Сума заборгованості із виплати заробітної плати станом на   01.08.2012р.

Економічно активні:

 

1.ВККУ Люботинської міської ради

547,5

2.ВУКГ Люботинської міської ради

166,8

3.БТІ Люботинської міської ради

98,7

Банкрути

-

Економічно неактивні

-

Всього по місту

813,0

Інформація щодо наявності заборгованості до Пенсійного фонду України .

Згідно даних управління Пенсійного фонду України у Харківському районі Харківської області,  на території Люботинської міської ради станом на 01 серпня  2012 року знаходиться 14 підприємств-боржників:

Юридичні особи:

ТОВ компанія “Кратер” – 5516,02 грн.

ВККУ Люботинської міської ради  - 369,7 тис.грн.

ТОВ “Авто-лаккі” – 190,08 грн.

Первинна профспілкова організація Караванського спирт заводу –132,23 грн.

ТОВ “Любмет” – 544,99 грн.

Фізичні особи: ФОП Романченко Р.Ю. - 14 275,45 грн.

                            ФОП Макаренко С.О. -   15433,51 грн.

                            ФОП Краснянська В.Б. -  8136,59 грн.

                            ФОП Стреляна Л.М.  -    2312,07 грн.

 

                                ФОП Проскурін Є.Є. -   4059,27 грн.

                                ФОП Погонець О.В. -      4010,30 грн.

                                ФОП Вербицький В.М. -   4010,30 грн.

                                ФОП Вербицький М.І. -   4010,30 грн. 

                                 ФОП Вербицький  Є.М. -   1312,71 грн.                                                                         

 

 

                                                                       Відділ з питань праці та зайнятості

                                                                       населення УПСЗН                              

 

 

 




 УМОВИ ПРИЙОМУ ДО ЖИТОМИРСЬКОГО ВИЩОГО ПРОФЕСІЙНОГО УЧИЛИЩА – ІНТЕРНАТУ НА 2012 – 2013 НАВЧАЛЬНИЙ РІК: ДЕННА ФОРМА НАВЧАННЯ ЗА ДЕРЖАВНИМ ЗАМОВЛЕННЯМ (БЕЗКОШТОВНО)
Автор: Svetlana   Додано: 1 серпня 2012   Переглядів:631   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

   До Вищого професійного училища – інтернату приймаються юнаки та дівчата віком від 15 до 35 років, що мають інвалідність 3 чи 2 груп, стан здоров’я яких дозволяє навчатись та працювати за обраною професією. Вище професійне училище – інтернат здійснює підготовку кваліфікованих робітників з професій:

На базі 9 класів

 Оператор комп’ютерного набору. Секретар керівника.

 (Термін навчання 2,5 р.)

 - Кухар. Кондитер.

 (Термін навчання 2,5 р.)

Оператор комп’ютерного набору.

 Електромеханік з ремонту та обслуговування

 лічильно-обчислювальних машин.

 (Термін навчання 3 р.)

 Випускникам видається атестат про одержання повної загальної середньої освіти та диплом про набуту професію

На базі 11 класів

Радіомеханік з обслуговування та ремонту радіотелевізійної апаратури. Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин.

(Термін навчання 1,5 р.)

Оператор комп’ютерного набору. Соціальний робітник.

 (Термін навчання 1,5 р.)

 Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування. Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин.

Оператор комп’ютерного набору. Конторський службовець (бухгалтерія).

 (Термін навчання 1,5 р.)

Кухар. Кондитер.

 (Термін навчання 1,5 р.)

Взуттьовик з індивідуального пошиття взуття. Взуттьовик з пошиття ортопедичного взуття.

 (Термін навчання 1,5 р.)

Оператор комп’ютерного набору

 (Термін навчання 0,5 р.)

Оператор комп’ютерного набору. Електромеханік з ремонту та обслуговування лічильно-обчислювальних машин.

 (Термін навчання 1,5 р.)

Випускникам видається диплом про набуту професію.

На базі спеціалізованих загальноосвітніх шкіл для дітей зі зниженим слухом:

 Оператор комп’ютерного набору. - Кухар. Кондитер.

 (Термін навчання 0,5 р.) (Термін навчання 1,5 р.)

Взуттьовик з індивідуального пошиття взуття.

 Взуттьовик з пошиття ортопедичного взуття.

 (Термін навчання 1,5 р.)

 Випускникам видається диплом про набуту професію. Учні, одержують стипендію, забезпечуються 4-разовим харчуванням, послугами лікарів, проживанням в гуртожитку. Здійснюється безкоштовне обслуговування перукарем, взуттьовиком тощо. В училищі працюють спортивні секції, гуртки художньої самодіяльності, технічної творчості, прикладного мистецтва та інші.

 

Для зарахування на навчання абітурієнти подають такі документи:

1. Заяву на ім’я директора.

2. Направлення на навчання відділу міського (районного) управління праці та соціального захисту населення з № пенсійної справи, погоджене з центром зайнятості населення

3. Довідку ЛКК про можливість навчання певній професії.

4. Довідку медико – соціальної експертної комісії або медичний висновок для осіб до 18 років та форму(картку) індивідуальної програми реабілітації інваліда.

5. Документ про освіту.

6. Медичну довідку (форми 086-у).

7. Довідку з наркодиспансера та від психіатра.

8. Довідку з місця проживання про склад сім’ї.

9. Шість фотокарток розміром 3х4 см.

10. Ксерокопію паспорта та свідоцтва про народження. Військовий квиток подається особисто.

11. Два поштових конверта, папку для паперів.

12. Ксерокопію ідентифікаційного номера.

13. Ксерокопію посвідчення потерпілого від аварії на ЧАЕС.

14. Ксерокопію посвідчення про інвалідність.

15. Швидкозшивач та 10 файлів.

 

Зарахування на навчання проводиться без вступних іспитів, без результатів зовнішнього незалежного оцінювання, після співбесіди та тестування в приймальній комісії, на підставі конкурсу свідоцтв та атестатів про освіту.

 

ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ВСТУПУ ПОДАЮТЬСЯ ДО 20 СЕРПНЯ

ПОЧАТОК ЗАНЯТЬ 1 ВЕРЕСНЯ

 Адреса вищого професійного училища - інтернату 10029,  м. ЖИТОМИР  вул. МОСКОВСЬКА, 43, телефони: 47-32-71, 47-32-74 (приймальна директора)

 

                              Відділ пільг та соціальних гарантій  
                                       управління праці та соціального захисту 

                                                           населення виконкому Люботинської  міської ради




 ІНФОРМАЦІЯ про стан виконання міської програми зайнятості за І півріччя 2012 року
Автор: Svetlana   Додано: 20 липня 2012   Переглядів:604   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Протягом 2012 року відділом з питань праці та зайнятості  населення проводилась системна робота з виконання міської Програми зайнятості населення на 2012-2013 роки.

          Протягом 2012 року створювались умови щодо розвитку сфери малого бізнесу, яка забезпечує роботою 1860 чоловік. Станом на 1.07.2012 року за договорами найму працювало 383 чоловік у 1477 зареєстрованих фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності.

          За 6 місяців 2012 року було створено 152 нових робочих місць;  із них 3 - у юридичних осіб, 148 – у фізичних осіб.

         Прогнозними показниками Програми зайнятості міста передбачено працевлаштувати   540 гр.

            За 1 півріччя  2012 рік працевлаштовано , всього -  306 гр., з них - жінок 140 гр. молодь 98 гр., в т.ч. на додаткові робочі місця за рахунок дотацій – 10 гр.; виплата одноразової допомоги по безробіттю для зайняття підприємницькою  діяльністю –  5 чол.

            За  1 півріччя  2011 р.  працевлаштовано 281 гр., з них :

        - жінок 148 гр., молодь 162 гр., в т.ч. на додаткові робочі місця за рахунок надання дотацій – 16 гр. виплата одноразової допомоги по безробіттю для зайняття підприємницької  діяльності – 11 гр.

         За прогнозними показниками Програми зайнятості  міста передбачено перебуваючих на обліку 1280 чол. За 1 півріччя  2012 р. перебувало на обліку в міському центрі зайнятості 693 чол ,з них: жінок  370 чол.; молодь 323 чол.

        За цей період минулого року перебувало на обліку 837 чол., з них: жінок  465 чол.; молодь 403 чол. 

        Рішенням Люботинської Міської Ради на підприємствах міста заброньовано 11 робочих місць. З початку  2012 року працевлаштовано 26 чол. які підпадають під 5% квоту, з них 5 гр. працевлаштовано на заброньовані робочі місця .В минулому році за цей період працевлаштовано 35 чол., з них 7 чол. на заброньовані робочі місця.

         Прогнозними показниками Програми зайнятості на 2012 рік передбачено підготувати та перепідготувати 183 чол. із числа безробітних. З початку року проходило навчання 117 гр. В минулому році за цей період проходило навчання 99 чол.

       Програмою зайнятості на 2012 рік  передбачено направити  на громадські роботи у

поточному році 285 чол.  з числа безробітних .

    За 6 місяців 2012 року направлено на громадські роботи 185 чол., в т.ч. із числа безробітних 173 чол.. Кошти  в сумі 129,6 тис. грн.. використані на оплату праці , в т.ч. за рахунок коштів  ПОУ-  11,8 тис.грн., за рахунок коштів Фонду – 110,8тис.грн, за рахунок коштів місцевого бюджету – 7,0 тис. грн..

    В минулому  році на громадські роботи було направлено  171 чол., в т.ч. 157 чол. з числа безробітних. Кошти витрачені на суму  108,6 тис.грн., в т.ч.  за рахунок ПОУ – 3,7 тис.грн., за рахунок коштів місцевого бюджету – 5,0 тис.. за рахунок коштів Фонду – 99,9 тис. грн..

          На 01.07.12 р. перебувало на обліку 238 гр. безробітних, з них : жінок 140 чол.;

молодь 98 чол.

         На 01.07.11 р. перебувало на обліку 365 гр. із числа безробітних, з них : жінок 221 чол.

молодь 145 чол.

        Згідно рішення виконкому №138 від 13 квітня 2010 року “Про затвердження складу комісії щодо подолання тіньової зайнятості та легалізації робочих місць”, комісія розпочала свою діяльність.

        Комісією з питань подолання тіньової зайнятості та легалізації робочих місць за 2010 рік було проведено 35 перевірок фізичних осіб.   В ході перевірок грубих порушень законодавства не виявлено. Всі зауваження до ФОП, а саме: підвищення заробітної плати, тривалість робочого часу та інше враховані підприємцями.

 

ІНФОРМАЦІЯ
щодо заборгованості із виплати заробітної плати по місту Люботин
станом на 1 липня 2012року

 

         Заборгованість із виплати заробітної плати  міста Люботин  станом на 1 липня 2012 року мали 3 підприємства у сумі  825,4 тис.грн. Протягом  місяця заборгованість збільшилась на 12,4 тис.грн.. в порівнянні з аналогічним періодом 2011 року збільшилась на 686,3 тис.грн. (станом на 1 липня 2011 року заборгованість по місту була на одному підприємстві ТОВ “Караванський завод кормових дріжджів” в сумі 139,1 тис.грн..)

 

Підприємство-боржник

Сума заборгованості із виплати заробітної плати станом на 2012рік

1  червня

1 липня

Економічно активні:

 

 

1.ВККУ Люботинської міської ради

556,7

555,7

2.ВУКГ Люботинської міської ради

149,4

165,5

3.БТІ Люботинської міської ради

106,9

104,2

Всього по місту

813,0

825,4

 

         По комунальному підприємстві Водопровідно-каналізаційне комунальне управління Люботинської міської ради заборгованість із виплати заробітної плати виникла  у зв’язку із скрутним фінансовим становищем, станом на 1.08.2011р. та становила 162,0 тис.грн. На даний час заборгованість збільшилась в 3,4 рази. З початку 2012 року заборгованість з виплати заробітної плати зросла на 149,2 тис.грн., в порівнянні з минулим місяцем  зменшилась на 1 тис.грн.. Підприємство заборгувало заробітну плату працівникам за 9 місяців. На теперішній час, по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок виплачується поточна заробітна плата працівникам  підприємства за червень  місяць.

        Згідно рішення виконкому №100 від 20.03.12 року  введені в дію з 01.04.2012 року  нові економічно обґрунтовані  тарифи для населення, бюджетних організацій та інших споживачів на послуги з централізованого водопостачання, послуги водовідведення та послуги очищення стоків, що являється одним із заходів покращення фінансового стану підприємства.   

        Графік погашення заборгованості  із виплати заробітної плати затверджено міським головою, в якому взяті зобов'язання погасити заборгованість з виплати заробітної плати до 01.10. 2012 року, але на даний час не виконується.

          25 листопада 2010 року, 23 червня 2011 року та 28 травня 2012 року головним спеціалістом відділу з питань праці та зайнятості населення було проведено обстеження підприємства щодо дотримання вимог законодавства з праці. В ході обстеження виявлено ряд порушень діючого законодавства України, матеріали обстежень надані до  Державної інспекції праці в Харківській області та міжрайонної прокуратури Харківського району.

 

            На комунальному підприємстві Виробниче управління комунального господарства Люботинської міської ради  заборгованість із виплати заробітної плати виникла з 1 листопада 2011 року в сумі 91,5 тис.грн. Станом на 1.07.2012р. заборгованість із виплати заробітної плати  становить 165,5 тис.грн. До кінця грудня 2011 року на підприємстві ВУКГ діяв низький тариф на вивіз ТПВ, який не відповідав собівартості (складався в 2006 році).  З січня 2012 року підприємство використовує новий тариф, який відповідає всім дійсним витратам підприємства. З початку року заборгованість з виплати заробітної плати зросла на  44,0 тис.грн.. Заборгованість по сплаті податків та зборів до бюджету відсутня.

          Графік погашення заборгованості із виплати заробітної плати розроблений і затверджений міським головою, згідно якого  взяті зобов'язання погасити заборгованість із виплати заробітної плати до 01.10.12 року (на даний час не виконується).

           28 листопада 2011 року та 26 червня 2012 року головним спеціалістом відділу з питань праці та зайнятості населення було проведено обстеження підприємства щодо дотримання вимог законодавства з праці. В ході обстеження виявлено ряд порушень діючого законодавства України, матеріали обстежень надані до  Державної інспекції праці в Харківській області та міжрайонної прокуратури Харківського району.

           З червня 2012 року на підприємстві змінився керівник, згідно розпорядження міського голови №100-к від 31.05.12 року на посаду начальника комунального підприємства ВУКГ Люботинської міської ради призначений Буртной Ю.М.

 

             На  комунальному підприємстві Люботинське БТІ заборгованість із виплати заробітної плати на початку року становила   74,9 тис.грн. (була виявлена в ході перевірки управлінням праці та соціального захисту населення  в грудні 2010 року -  193,3 тис.грн.). Заборгованість по підприємству виникла  в зв'язку  із зменшенням обсягів робіт і за оперативними даними  на 01.07.12р.  складає 104,2 тис.грн. З початку 2012 року заборгованість з виплати заробітної плати зросла на 29,3 тис.грн., в порівнянні з минулим місяцем  зменшилась на 2,7 тис.грн. За інформацією керівника підприємства, станом на 01.01.2011р. заборгованість перед БТІ  з боку замовників відсутня. Протягом 2011 року, після розгляду результатів роботи комісії з виявлення причин заборгованості із виплати заробітної плати в БТІ, створеної виконкомом Люботинської  міської ради, керівник підприємства змогла зменшити борг перед працівниками на 118,0 тис.грн. і своєчасно сплачувати поточну заробітну плату.

          Рішенням виконавчого комітету Люботинської міської ради від 19 червня 2012 року № 164 встановлено нові тарифи на послуги, які надає КП “Люботинське бюро технічної інвентаризації”. З 1 липня 2012 року підприємство використовує новий тариф, який відповідає всім дійсним витратам підприємства і є одним із заходів покращення фінансового стану підприємства.

           Керівництвом розроблений  графік погашення заборгованості з виплати заробітної плати і затверджений   першим заступником міського голови, згідно якого взяті зобов’язання погасити заборгованість до 01.10.2012 року (на даний час графік не виконується).

          Керівники підприємств-боржників щомісячно запрошуються на засідання тимчасової комісії щодо своєчасності сплати податків, виплати заробітної плати, інших соціальних виплат (з початку року проведено 7 засідань) та на засідання  міської комісії з питань забезпечення своєчасності сплати податків, внесення інших обов’язкових платежів та ефективного використання бюджетних коштів (з початку року проведено 6 засідань) .

24 квітня 2012 року в приміщенні виконкому Люботинської міської ради  відбулось виїзне засідання  обласної тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат  під керівництвом заступника голови обласної державної адміністрації І.М. Шурми, на якому були заслухані звіти всіх керівників  підприємств-боржників.

           На даний час заборгованість із виплати заробітної плати по місту на державних та бюджетних підприємствах відсутня.

 

 

Інформація

про стан погашення заборгованості із внесків до Пенсійного фонду України по місту Люботин.

 1.1. Виконання плану власних надходжень за травень 2012 року:                                                                                                                                                                          

при плані                                 – 3623,7 тис. грн.                                                                     

фактичне надходження          – 3814,4 тис. грн.                                                                     

% виконання плану                –  105,3 %;

Виконання плану власних надходжень з початку   2012 року:

при плані                                 – 16718,5  тис. грн.                                                                    

фактичне надходження          – 18805,2  тис. грн.                                                                      

% виконання плану                –  112,5 %.

В цілому надходження власних коштів за травень 2012 року збільшились  на 612.8 тис.грн.., або на 11,9%,  в порівнянні з аналогічним періодом 2011 року.

1.2.  Недоїмка:

Станом на 01.06.2012р. по м.Люботин нараховується 9 платників, які мають борги по платежах до Пенсійного фонду. З них 4 платників, які мають заборгованість по страхових внесках, та 5 мають заборгованість по єдиному соціальному внеску, із них 2 – мають борг як по страхових внесках, так і по єдиному соціальному внеску.

Загальна сума заборгованості підприємств міста по платежах до бюджету Пенсійного фонду складає 435,9 тис.грн., в тому числі по страхових внесках складає 60,8тис.грн., по єдиному соціальному внеску – 375,1 тис.грн.

        В порівнянні з 01.01.2012 року загальна сума недоїмки збільшилась на 120,8 тис.грн., за місяць загальна сума боргу зросла на 15,3 тис.грн.

 

Дієвий статус боргу по страхових внесках (без підприємств банкрутів та підприємств щодо яких порушено справу про банкрутство, а також без боргів підприємств, які мають особливий статус боргу – підприємства з часткою держ. майна) має такий вигляд:

 

01.01.12

01.06.12

Відхилення

Темп росту

Питома вага

Борг всього, у т.ч.

315,1

435,9

120,8

138,3

 

дієвий борг

315.1

435,9

120,8

138,3

0 %                          

Забезпеченість власними коштами: за травень складає – 40,2%, з початку року 43,7%.

 

Станом на 01.06.2012р. заборгованість до ПФУ  мають наступні суб'єкти підприємницької діяльності:

п/п

Перелік боржників

Всього станом на (тис. грн.)

01.01.12р.

01.05.12р.

01.06.12р.

1

ТОВ компанія “Кратер”

5,5

5,5

5,5

2

ВККУ Люботинської міської ради

262,6

351,0

369,7

3

ТОВ “Авто-лаккі”

0,2

0,2

0,2

4

Первинна профспілкова організація Караванського спирт заводу

-

0,1

0,1

5

Міський центр соціальних служб для молоді

0,02

0,02

0,02

Юридичні особи

275,8

356,8

356,8

Фізичні особи 

39,2

63,9

63,9

ВСЬОГО по місту

315,0

420,7

420,7

Фізичні особи: ФОП Романченко Р. Ю. – 14,3 тис. грн.

                        ФОП Макаренко С.О. –   15,4 тис.грн. (по соціальному 0,4тис.грн.)

                        ФОП Краснянська В.Б. – 8,1тис.грн.

                        ФОП Стреляна Л.М.  -    2,3 тис.грн

    1.3. Всіх боржників було повідомлено в письмовому та телефонному режимі про недоїмку до Пенсійного фонду України.

        На комунальному підприємстві   ВККУ  Люботинської міської ради заборгованість станом на 01.06.2012 року   перед Пенсійним фондом України по сплаті єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування  зростає та становить 369,7тис.грн..

             Керівник підприємства Длугаш О.К. надає пояснення, що підприємство ВККУ на даний час не має фінансової можливості виконати графік погашення заборгованості  з виплати заробітної плати та  погасити заборгованість до Пенсійного фонду України, так як основна причина виникнення заборгованості значна прострочена кредиторська та дебіторська заборгованість, подолати фінансові труднощі самостійно підприємство не може. Заборгованість бюджету  з різниці в тарифах станом на 01.01.09 року – 3114,6 тис.грн. (погашення цієї заборгованості з 2009 по 2012 рр. бюджетом не передбачалось).  Використання застарілого обладнання призводить до втрат води, немає можливості забезпечити споживачів в повному обсязі, в результаті виникає недоотримання коштів підприємством. 

             Фізична особа-підприємець Стреляна Лариса Миколаївна (м. Люботин, вул.Артема,6),  яка має заборгованість по платежам до Пенсійного фонду України   в сумі 2 312,07 грн. надала пояснювальну, з якої  з'ясовано, вона являється  інвалідом III групи і через скрутне фінансове становище дану  заборгованість ліквідовувати на даний час не має можливості.

Підприємство ТОВ “Авто-лаккі” не має можливості на даний час ліквідувати заборгованість по єдиному соціальному внеску  до Пенсійного фонду України в сумі 190,08 грн., так, як припинило свою діяльність, а рахунки підприємства під арештом.

Первинна профспілкова організація Караванського спирт заводу веде претензійну роботу з Пенсійним фондом щодо неправомірного нарахування боргу в розмірі 100 грн.    

Міським центром  соціальних служб для молоді заборгованість  ліквідована в  червні 2012 року.

Директор ТОВ “Компанія “Кратер”, ФОП Романченко Р.Ю., ФОП Макаренко С.О. та ФОП Краснянська В.Б., не відреагували на запрошення  та не з’явилися на засідання комісії.

 

 

 

                                                                    Відділ з питань праці та

зайнятості населення  УПСЗН 




 Невиробничий травматизм
Автор: Svetlana   Додано: 12 липня 2012   Переглядів:754   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

 

     Травматизм- сукупність травм, що виникають у певної групи населення за певний відрізок часу. Найбільший рівень травматизму має місце у чоловіків у віці 20-49 років ,а у жінок у віці 30 -59 років. При цьому у всіх вікових групах чоловіків цей показник вище , ніж у жінок. Травматизм ділять на виробничий та невиробничий. На частку першого припадає близько 20 %, тобто кількісно різко переважає невиробничий травматизм. 

     Невиробничий травматизм включає такі види: транспортний (залізничний, автодорожний, авіаційний), вуличний, побутовий  та дитячий. Останній травматизм виділений в окрему групу лише з біологічних міркувань, а саме внаслідок неадекватного сприйняття дітьми загрозливих чинників навколишнього середовища через незрілість їх ЦНС, а також відсутність життєвого досвіду та підвищену допитливість і рухливість. Причини невиробничого травматизму у дітей і дорослих однакові.

     В нашому місті загальна кількість нещасних випадків за 6 місяців (і надалі всі показники за 6 місяців) за 2010 рік – 287,  у 2011 році – 366, у 2012 році -262. Значну кількість випадків невиробничого травматизму становлять потерпілі внаслідок випадкового падіння, яких за 1 півріччя  2010 р. – 239, 2011р. – 320, 2012р – 190  з них нещасних випадків з дітьми до 14 років відповідно:  2010 р. – 37, 2011 р. – 44, 2012 р. -36 .

      Крім зазначених видів травматизму, розрізняють ще й  так звані навмисні, що наносяться окремими людьми з метою самогубства (суіциідальні) чи каліцтва. Таких випадків по нашому місту зафіксовано  у 2010 році – 7 зі смертельним наслідком, у 2011 році – 5 зі смертельним наслідком , у 2012 році такий вид травматизму  відсутній.

      Травма — одна з головних причин смерті людей віком до 44 років. Вона посідає III місце у загальному переліку причин смертності.

      Найбільшу питому вагу в травматизмі має механічна травма, вона складає основу травматизму. В усьому світі її показники зростають. Не становить виключення і наше місто, 2010 р – 31, 2011 р. - 26, 2012 р. - 62. Це пов'язано з механізацією на виробництві та в побуті, електрифікацією та газифікацією, значним розвитком автотранспорту, авіації, інтенсивним висотним

будівництвом, спорудженням великих технічних комплексів (підземних магістралей, каналів, телевізійних веж, високовольтних електроліній тощо), масовими заняттями спортом, збільшенням споживання населенням алкоголю, ліків, наркотичних та токсичних речовин тощо. 

     За статистичними даними ВООЗ, лише внаслідок автомобільно-дорожніх пригод щорічно в світі гинуть понад 250 тис. людей, а кількість травмованих перевищує 2 млн (за іншими повідомленнями — 8 млн). Ці цифри далекі від справжніх показників (переважно вони занижені), оскільки на сьогодні навіть не вироблене єдине поняття смертності від травми. Якщо в Бельгії смертністю від травми вважають смерть на місці травми, то в США до неї зараховують і смерть протягом року після травми. Внаслідок автомобільно-дорожніх травм в Англії щорічно гине людей більше, ніж від усіх інших травм, разом узятих. Особливо прикро, що ці та інші травми є головною причиною смерті людей молодого віку (20—40 років). В нашому місті транспортних  нещасних випадків зафіксовано: , 2010 р. – 0, 2011р. – 4, 2012р.– 0 . Всі випадки без смертельних наслідків.

         Дорожньо-транспортний травматизм об'єднує всі травми, які завдаються транспортними засобами (якщо по­терпілі не зв'язані з виробничою діяльністю),

незалежно від того, був потерпілий у машині (водій, пасажир) чи ні (пішохід, велосипедист). Переважна кількість таких травм виникає з вини пішоходів. Багато дорожньо-транспортних пригод стається через керування машиною в стані сп'яніння.

        Вулична травма — це травма, що сталася на вулиці, у дворі, в лісі, полі тощо, незалежно від її причини (у тому й числі й зумовлена транспортними засобами). Більшість вуличних травм зумовлюється падінням потерпілого. Особливо часто це буває в осінньо-зимовий період та у вечірні години.

Серед цих травм переважають переломи верхніх та нижніх кінцівок, рідше бувають забиття, розтягнення та пора­нення. Вуличний травматизм спричиняється поганою організацією вуличного руху, неякісним покриттям та освіт­ленням вулиць, незадовільним їх станом, зокрема в період ожеледиці тощо.

        Побутовий травматизм об'єднує травми, що виникають у домашніх умовах (у квартирі, на подвір'ї, в гаражі). Велика кількість їх пов'язана з прибиранням квартири та приготуванням їжі. Переважають забиття, рани, опіки. Уражується переважно кисть. Багато травм виникає під час сварок та бійок, чому сприяє алкоголь. Частіше побутові травми виникають у чоловіків, зокрема молодих.

        До дитячого травматизму належать усі види невиробничого травматизму (дорожньо-транспортний, побутовий, шкільний, вуличний, спортивний та ін.) у дітей. Нещасні випадки з дітьми в побутових умовах трапляються частіше у віці до 3 років. Переважна кількість травм у дітей віком до 13 років спостерігається в шкільному віці під час ігор та занять спортом (50 %); 30 % вдома і 20 % — в дорожньо-транспорт-них пригодах (смертність сягає 80 %).

Загальна смертність дітей від нещасних випадків складає, за даними ВООЗ, 37,2 на 100 тис. хлопчиків і 22,8 на 100 тис. дівчаток.

     Більшість травм належить до невиробничих. Найбільшу тривогу викликає дорожньо-транспортний травматизм, який образно називають "війною на дорогах". Жертвами цього виду травматизму щорічно стають мільйони людей, четверть мільйону помирають на місці Якщо взяти до уваги недосконалість обліку, статистики травм та, власне, визначення поняття смерті від травми, то можна з впевністю сказати, що кількість жертв цього виду травматизму набагато більша, ніж повідомляється офіційно.

 

                               ПРОФІЛАКТИКА ТРАВМАТИЗМУ

 

Для боротьби з травматизмом насамперед треба створити для людини сприятливі соціально-економічні та екологічні умови та проводити спеціальні профілактичні заходи організаційного, технічного, санітарно-гігієнічного, медичного, освітнього й морально-етичного характеру.

заходів з техніки безпеки та суворий контроль за їх виконанням усіма працівниками.

 

Дорожньо-транспортний травматизм вимагає великої уваги з боку як держави з її контрольно- регулюючими установами, так і конструкторів машин, а також водіїв та пішоходів. Благоустрій доріг, виготовлення машин підвищеної стійкості та опірності з безпечним кермом, обов'язкове користування прив'язними поясами, суворе додержання правил руху, технічна справність машин, підвищення кваліфікації водіїв тощо — все це складові профілактики дорожньо-транспортного травматизму. Введення лише прив'язних поясів безпеки в машинах сприяло значному зменшенню кількості загиблих на місці катастрофи.

 

                                          Управління праці та соціального захисту населення.




 Колективний договір
Автор: Svetlana   Додано: 27 червня 2012   Переглядів:704   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

    Колективний договір укладається на основі прийнятих сторонами    зобов’язань з метою врегулювання  виробничих, трудових та соціально - економічних відносин, між адміністрацією ПП «Терекон ВС-4» в особі  директора Охотнікова Олександра Євгеновича та представником трудящих, уповноваженим трудовим колективом в особі Пахомова В.О.. , уклали цей договір про наступні свої взаємні обов’язки: 

 

Завантажити документ: kol.dogovor.rar [15.05 Kb] (cкачувань: 18)




 До уваги отримувачів соціальних допомог!
Автор: Svetlana   Додано: 22 червня 2012   Переглядів:572   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

      Управління праці та соціального захисту населення виконкому Люботинської міської ради повідомляє, що 17 червня поточного року набрали чинності Закон України від 22.05.2012 № 4795-VI «Про внесення зміни до статті 5 Закону України «Про психіатричну допомогу» (опубліковано у газеті «Голос України» від 16.06.2012 № 110) та постанова Кабінету Міністрів України від 28.05.2012 № 477 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2000 р. № 1192» (опублікована у газеті «Урядовий кур’єр» від 07.06.2012 № 100).

      Вищезазначеними законодавчими актами:

- передбачено підвищення розміру допомоги особі, яка здійснює догляд за інвалідом I-II групи внаслідок психічного розладу, з 10 відсотків прожиткового мінімуму до рівня мінімальної заробітної плати;

- змінено механізм визначення права на отримання допомоги на догляд. Відтепер, право на отримання допомоги на догляд мають сім’ї, доходи яких не перевищують трьох прожиткових мінімумів, встановлених для кожного члена сім’ї.

Згідно із п. 3 «Порядку надання щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2000 р. № 1192 (із змінами, внесеними постановою КМУ від 28 травня 2012 р. № 477), розмір допомоги на догляд розраховується як різниця між трьома прожитковими мінімумами на кожного члена сім'ї та середньомісячним сукупним доходом сім'ї за попередні шість місяців, але не може бути більше, ніж мінімальна заробітна плата. 

     При виникненні будь-яких питань щодо порядку та умов надання щомісячної грошової допомоги  звертайтеся до управління праці та соціального захисту населення: м. Люботин, вул. Радянська, 26, кім.5 або за телефоном «гарячої лінії» - 741-16-06. 

 

Відділ субсидій та

адресних соціальних допомог 

 




 Призначення та виплата щомісячної грошової допомоги особі, що проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду, на догляд за ним
Автор: Svetlana   Додано: 22 червня 2012   Переглядів:560   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Призначення та виплата щомісячної грошової допомоги особі, що проживає разом з інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує стороннього догляду, на догляд за ним

Перелік необхідних документів:

 

1.   Заява про призначення  допомоги за формою, що затверджена наказом Мінсоцполітики.

2.   Документ, що посвідчує особу.

3.   Довідка про склад сім’ї із зазначенням прізвищ, імен та по батькові, родинних зв’язків членів сім’ї.

4.   Довідки про доходи кожного члена сім’ї.

5.   Висновок лікарської комісії медичного закладу щодо необхідності постійного стороннього догляду за інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу.

6.  Довідки про наявність і розміри земельних ділянок, виділених для ведення особистого підсобного господарства, городництва, сіно пасіння, випасання худоби та земельної частки, виділеної внаслідок розпаювання землі.





 Інформація щодо наявності заборгованості з виплати заробітної плати
Автор: Svetlana   Додано: 19 червня 2012   Переглядів:529   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

По місту Люботин за статистичними даними заборгованість із виплати заробітної плати станом на 1 травня  2012 р. становить 843,7 тис.грн. За оперативними даними станом на 1 червня  2012 року – 813,0 тис.грн. Заборгованість із виплати заробітної плати  мають 3 комунальні  підприємства:            

           Водопровідно-каналізаційне комунальне управління Люботинської міської ради у сумі 556,7 тис.грн.

            Виробниче управління комунального господарства Люботинської міської ради у сумі 149,4 тис.грн.

            Люботинське бюро технічної інвентарізації у сумі 106,9 тис.грн.

            Заборгованість із виплати заробітної плати по місту на державних та бюджетних підприємствах відсутня.

Інформація щодо наявності заборгованості до Пенсійного фонду України .

Згідно даних управління Пенсійного фонду України у Харківському районі Харківської області,  на території Люботинської міської ради станом на 01 червня 2012 року знаходиться 9 підприємств-боржників:

Юридичні особи:

ТОВ компанія “Кратер” – 5516,02 грн.

ВККУ Люботинської міської ради  - 25287,48 грн.

ТОВ “Авто-лаккі” – 190,08 грн.

Первинна профспілкова організація Караванського спирт заводу –132,23 грн.

Міський центр соціальних служб для молоді  - 2,38 грн.

Фізичні особи:

                            ФОП Романченко Р.Ю. – 14 275,45 грн.

                            ФОП Макаренко С.О. –   15875,06 грн.

                            ФОП Краснянська В.Б. – 8136,59 грн.

                            ФОП Стреляна Л.М.  -    2312,07 грн

Керівники підприємств-боржників щомісячно запрошувалися на засідання тимчасової  комісії щодо своєчасності сплати податків, виплати заробітної плати, інших соціальних виплат. 30 травня 2012 року відбулось чергове засідання тимчасової комісії щодо своєчасності сплати податків, виплати заробітної плати, інших соціальних виплат.

 В ході засідання були  розглянуті питання  стану погашення заборгованості із виплати заробітної плати,  недоїмки до Пенсійного фонду,  нарахування заробітної плати найманим працівникам на низькому рівні.

                                                                       Відділ з питань праці та зайнятості

                                                                       населення УПСЗН

                               



 Інформація щодо надання запиту
Автор: Svetlana   Додано: 6 червня 2012   Переглядів:805   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

                                                                                                  Додаток 1

                                                                                                  До наказу начальника управління

                                                                                                  05.06.2012 № 28-О

 

  

ФОРМА ЗАПИТУ НА ОТРИМАННЯ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ,

розпорядником якої є управління праці та соціального захисту населення

виконавчого комітету Люботинської міської ради

 

Розпорядник інформації

 

Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Люботинської міської ради

ЗАПИТ

на отримання публічної інформації, розпорядником якої є управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Люботинської міської ради

 

Прізвище, ім’я, по батькові (для фізичних осіб)

Найменування організації (для юридичних осіб)

Найменування об’єднання громадян (для об’єднання громадян без статусу юридичної особи)

 

Поштова адреса, адреса електронної пошти, номер телефону запитувача

 

Вид, назва, реквізити, зміст документа, що запитується, або загальний опис інформації, що запитується

 

Прошу надати відповідь у визначений законом строк.

Відповідь прошу надати (необхідне підкреслити):

Поштою

(Вказати поштову адресу)

Факсом

(Вказати номер факсу)

Електронною поштою

(Вказати e-mail)

По телефону

(Вказати контактний номер телефону)

Контактний телефон запитувача

 

 

 

Посада, прізвище, ініціали, телефон працівника, що прийняв запит (за телефоном або усно)

 

Час, дата, підпис

 

 

 

Підпис запитувача (для фізичних осіб)

Посада, прізвище, ім’я, по батькові та підпис представника запитувача (для юридичних осіб та об’єднань громадян без статусу юридичної особи)

 

Дата запиту

 

 

Зареєстровано за вх. № ________ від __________________

Примітки:

 

1. Запит може бути поданий:

на поштову адресу: 62433, Харківська обл., м. Люботин, вул. Радянська, 41

на електронну адресу: LubotinUPSZN@ukrpost.ua

факсом: (057) 741-18-05

телефоном: (057) 741-13-75

 

  1. Запит може бути поданий особисто до управління кожного робочого дня:

понеділок: з 8.30 до 16.30, п’ятниця: з 8.30 до 15.00, за винятком  часу на обідню перерву з 12.00 до 12.45.

 

3. У запиті необхідно зазначити спосіб отримання  інформації.

 

4. Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем,  протягом п'яти робочих днів з дня  надходження запиту.

 

5. У разі коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для  захисту життя чи свободи особи, інформації щодо стану навколишнього середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з часу отримання запиту.

 

6. У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед  значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувачу повідомляється в письмовій  формі  не  пізніше  ніж протягом п'яти  робочих днів з дня надходження запиту.

 

7. Інформація на запит надається безоплатно.

 

8. У разі коли запитувана інформація містить документи обсягом понад 10 сторінок, про це протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов'язаних  із  копіюванням  або  друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.                                                                            

 

9. У задоволенні запиту може бути  відмовлено у таких випадках:

 1)  не володіє і не зобов'язане відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено  запит;

 

2)  інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;

 

3) запитувач не оплатив фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або   друком   документів;

 

4) не дотримано вимог до складення та подання запиту на інформацію,  передбачених частиною п'ятою статті 19 Закону України „Про доступ до публічної інформації”,  а саме не зазначено:

 

прізвище, ім'я,  по батькові (найменування)  запитувача,  поштову  адресу  або  адресу електронної пошти,  а також номер засобу зв'язку (якщо такий є);

 

загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо  якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);

 

підпис і дату (за умови подання письмового запиту).

 

 

 

                                                                                                  Додаток 2

                                                                                                  До наказу начальника управління

                                                                                                  05.06.2012 № 28-О

 

Порядок
складання та подання запитів на отримання публічної інформації

в управлінні праці та соціального захисту населення 

виконавчого комітету Люботинської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Цей порядок розроблено на виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.11 № 583 «Питання виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» та з метою систематизації роботи із запитувачами інформації в частині їх доступу до публічної інформації, розпорядником якої є управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Люботинської міської ради (далі - управління).         

1.2. Запит на інформацію подається фізичною або юридичною особою, об'єднанням громадян без статусу юридичної особи розпоряднику інформації в усній чи письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання  поштою, електронною поштою, телефаксом або по телефону.          

1.3. У разі подання запиту до управління інформація надається згідно з положеннями до цього Порядку.

1.4. Письмові запити щодо надання публічної інформації та запити, що надсилаються електронною поштою або факсом, складаються у довільній формі.       

1.5. Запит на інформацію повинен містити:

- прізвище, ім'я, по батькові (найменування юридичної особи) запитувача, поштову адресу; адресу електронної пошти або номер засобу зв'язку (якщо такий  є);

- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);

- підпис і дату (за умови подання запису в письмовій формі).

1.6.      Відсутність у запиті або наявність у неповному обсязі інформації про запитувача, зазначеній у п.1.5. цього Порядку, відповідно до ч.І ст.22 Закону  України «Про доступ до публічної інформації» є підставою для відмови в наданні інформації, про що запитувачу письмово повідомляється у встановлений зазначеним законом термін. Повідомлення на запит, надісланий електронною поштою, надсилається запитувачу на вказану електронну адресу.

1.7. У разі коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його оформляє уповноважена особа із зазначенням прізвище, ім'я, по батькові, контактного телефону в запиті та надає копію запиту особі, яка його подала.

 

2. Реєстрація та облік запитів щодо надання публічної інформації

 
   

 

2.1.  Запит подається:

на поштову адресу: 62433, Харківська обл., м. Люботин, вул. Радянська, 41

на електронну адресу: LubotinUPSZN@ukrpost.ua

факсом: (057) 741-18-05 телефоном: (057) 741-13-75

2.2. Всі запити на публічну інформацію, що надходять до управління, незалежно від форми та способу надходження (поштою, в усній формі, телефоном, факсом, електронною поштою) приймаються та реєструються відповідальною особою за організацію доступу запитувачів до публічної інформації в управлінні (далі - уповноважена особа) у відповідному журналі.

2.3. Запити щодо надання публічної інформації отримують реєстраційну дату надходження до управління фактичної дню надходження. Запити щодо надання публічної інформації, які надійшли після закінчення робочого часу, отримують реєстраційну дату надходження до управління наступного робочого дня.

2.4. Запити щодо надання публічної інформації, подані електронною поштою, при реєстрації дублюються на паперових носіях. При отриманні усного запиту чи запиту телефоном уповноважена особа заповнює форму запиту, яка подається на реєстрацію.

2.5. Уповноважена особа забезпечує ведення системи обліку інформаційних запитів.

 

3. Розгляд запитів щодо надання публічної інформації 

 

3.1. Інформаційний запит після реєстрації негайно передається на розгляд керівництву  управління. Структурні підрозділи та особа, якими буде надаватись відповідь на інформаційний запит, визначаються начальником управління або його заступником.

3.2. Інформаційний запит має бути розглянутий у терміни, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації».

3.3. Відповіді на інформаційні запити за підписом начальника управління підлягають обов’язковій реєстрації.

3.4. Відповідь на інформаційний запит надається запитувачу у тій самій формі, в якій оформлено запит, якщо запитувач не просить надати її у іншій формі.

3.5. У разі надходження письмової кореспонденції, яка одночасно містить ознаки запиту на інформацію та звернення громадянина, така кореспонденція розглядається згідно з порядком, встановленим Законом України «Про звернення громадян» в частині, що не суперечить вимогам Закону України «Про доступ до публічної інформації». Кореспонденція, яка за своїм характером не є зверненням громадянина, розглядається згідно з порядком, визначеним Законом України «Про доступ до публічної інформації».

3.6. Керівники відповідних структурних підрозділів управління несуть персональну відповідальність за організацію розгляду щодо надання публічної інформації згідно з резолюцією та дотриманням терміну їх розгляду у відповідному підрозділі, а також за зміст підготовлених структурним підрозділом проектів відповідей.

 

4. Плата за надання інформації

4.1. Інформація на запит надається безкоштовно.

4.2. У разі, якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк.

4.3. Розмір фактичних витрат на копіювання та друк, встановлюються відповідним наказом начальника управління в межах граничних норм, визначених Кабінетом Міністрів України.

 

5. Строки розгляду запитів на публічну інформацію

5.1. Відповідь на запит на публічну інформацію надається не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

5.2. У разі, якщо запит на публічну інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання інформаційного запиту.

5.3. Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обґрунтованим.

5.4. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувач інформується в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

5.5. Термін розгляду запиту на публічну інформацію продовжується безпосередньо його виконавцем, з обов’язковим погодженням із керівництвом управління та повідомленням.

 

6. Відмова в задоволенні запиту на публічну інформацію

6.1. Управління має право відмовити в задоволенні запиту в разі, якщо:
– не володіє і не зобов’язано відповідно до компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;

– інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
– особа, яка подала запит на публічну інформацію, не оплатила встановлені фактичні витрати, пов`язані з копіюванням або друком;

– не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

6.2. Відмова в задоволенні запиту на публічну інформацію надається в письмовій формі і має містити:

– прізвище, ім’я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту;
– дату відмови;

– мотивовану підставу відмови;

– порядок оскарження відмови;

– підпис.

 

7. Відстрочка в задоволенні запиту на публічну інформацію

7.1. Відстрочка в задоволенні запиту на публічну інформацію допускається в разі, якщо запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення в передбачені Законом строки у разі настання обставин непереборної сили. Рішення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.
7.2. У рішенні про відстрочку в задоволенні запиту на публічну інформацію має бути зазначено:
– прізвище, ім’я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту;

– дату надсилання або вручення повідомлення про відстрочку;

– причини, у зв’язку з якими запит на інформацію не може бути задоволений у встановлений строк;

– строк, у який буде задоволено запит;

– підпис.

 

8. Направлення запиту на публічну інформацію за належністю

У разі, якщо управління не володіє запитуваною інформацією, але за статусом або характером діяльності їй відомо, хто володіє такою інформацією, управління зобов’язане направити цей запит протягом двох днів належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

 

9. Контроль за дотриманням термінів розгляду запитів щодо надання публічної інформації 

9.1. Уповноважена особа управління здійснює контроль за дотриманням термінів розгляду запитів та підготовки проектів відповідей підрозділами управління.

9.2. Датою та часом фактичного виконання відповідним структурним підрозділом управління розгляду запиту вважається дата та час реєстрації його у відповідному журналі.

9.3. Рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.

 

                                                                                                  Додаток 3

                                                                                                  До наказу начальника управління

                                                                                                  05.06.2012 № 28-О

 

 

 

Перелік інформації, оприлюднення якої є обов’язковим

 

1. Загальна інформація про управління: місце знаходження, режим роботи, контактні телефоні тощо.

2. Графік прийому громадян керівництвом управлінням.

3. Структура управлііня праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Люботинської міської ради.

4. Положення про управлііня праці та соціального захисту населення.

5. Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльністі.

6. Правила внутрішнього трудового розпорядку.

7. Перелік та умови отримання послуг, що надаються структурними підрозділами управління, форми і зразки документів, правила їх заповнення.

8. Інша інформація про діяльність управління.