Забезпечення прав осіб, які набули статусу біженців в Україні
Автор: Chekardina   Додано: 25 червня 2013   Переглядів:433   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

               Управління праці та соціального захисту населення виконкому Люботинської міської ради повідомляє, що особи, яким  надано статус біженця в Україні,  мають право на державну соціальну  допомогу  нарівні  з  громадянами  України  на умовах, передбачених  Законами України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми», «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам», та «Порядку надання державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам».

          У разі  якщо  міжнародним  договором України передбачено інші норми,  ніж ті, що містяться у цих Законах, застосовуються норми, встановлені міжнародним договором.

          При виникненні будь-яких питань щодо порядку та умов надання державної соціальної допомоги звертатись до управління праці та соціального захисту населення за адресою: м. Люботин, вул. Радянська, 26 або за телефоном «гарячої лінії» - 741 16 06. 

 

 

Відділ субсидій та

адресних соціальних допомог




 Роз’яснення щодо розмірів та процедури перерахунку заробітних плат працівників бюджетної сфери
Автор: Svetlana   Додано: 7 червня 2013   Переглядів:517   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Роз’яснення  щодо розмірів та процедури перерахунку заробітних плат працівників бюджетної сфери у зв’язку із

збільшенням посадового окладу працівників першого тарифного розряду до 852 гривень

(постанова Кабінету Міністрів України від 27.03.2013 № 197 «Про підвищення оплати праці працівників

установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»), яке надало Міністерство

соціальної політики України в інтерв’ю Інформаційному агентству «Укрінформ».

 

 

У травні 3,5 млн. бюджетників отримають збільшені зарплати - Мінсоцполітики

 

    У травні має відбутися перерахунок зарплат бюджетників. Завдяки тривалим переговорам між

профспілками та Мінфіном, посадовий оклад працівників першого тарифного розряду відтепер

становитиме 852 гривні. Підтримала позицію профспілок і наполягала саме на цій цифрі міністр

соціальної політики Наталія Королевська. Адже від цієї ставки тепер залежатиме розмір посадового

окладу кожного з 25 розрядів тарифної сітки.

    Про те, наскільки в середньому збільшиться зарплата і якою є процедура перерахунку,

кореспондентові УКРІНФОРМу розповів директор Департаменту заробітної плати та умов праці

Міністерства соціальної політики України Олександр Товстенко.

 

- Скількох людей стосуватиметься це підвищення та про які суми йдеться?

 

 - Буде перераховано зарплати із січня 2013 року для близько 3,5 мільйонів працівників охорони здоров'я, освіти,

культури, соціальної сфери та інших бюджетних галузей. У середньому за кожен місяць донарахована

заробітна плата становитиме, наприклад, у лікаря вищої категорії від 29 до 50 гривень, у вчителя вищої

категорії - від 27 до 45 гривень. Очевидно, що це не такі великі кошти. Але йдеться лише про перші кроки,

які ми робимо цьогоріч. Сподіваємося, що будуть підвищення більш суттєві, і що важливо - регулярні.

 

- Як відбувається процедура перерахунку?

 

 - Після того, як 27 березня уряд схвалив постанову №197 «Про підвищення оплати праці працівників установ,

закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», центральні органи влади мали привести власні

нормативно-правові акти з питань оплати праці працівників установ, закладів та організацій, що належать

до сфери їх управління, у відповідність з цією постановою.

 

    Фактично необхідно було підготувати понад 60 наказів, котрі після погодження з Мінсоцполітики і Мінфіном

мали б бути зареєстровані у Мін'юсті, а вже після того можна було розпочати перерахунок на кожному окремому

підприємстві чи закладі. Для опрацювання такої кількості наказів місяць - це оптимальний термін. Тому

міністр соціальної політики Наталія Королевська під час селекторної наради в Кабміні 14 травня поставила чітке

завдання - щоб люди почали отримувати дораховані кошти вже одночасно із зарплатою за травень.

 

- І це завдання виконується?

 

 - Маємо позитивну динаміку. Однак певні затримки є - через те, що деякі органи центральної влади затягнули

з процедурою оформлення відповідних наказів. Сподіваємося, що процес прискориться і найближчим часом

всі без винятку працівники бюджетної сфери отримають підвищені зарплати.

 

- А як діяти, якщо перерахунку й досі нема? До кого порадите звертатися?

 

 - Хочу одразу заспокоїти всіх тих, хто досі чекає - ви обов'язково отримаєте збільшені зарплати. У будь-якому разі,

якщо є факти затягування, слід звертатися безпосередньо до міністерства або зателефонувати на урядову

гарячу лінію. Кожне звернення ми фіксуємо і по кожному будемо розбиратися.

 

УКРІНФОРМ

 

Джерело: 

 http://www.ukrinform.ua/ukr/news/u_travni_35_mln_byudgetnikiv_otrimayut_zbilsheni_zarplati___minsotspolitiki_1830234

 

Управління праці та 

соціального захисту населення

Люботинської міської ради

 




 До уваги отримувачів державної допомоги сім’ям з дітьми
Автор: Svetlana   Додано: 20 травня 2013   Переглядів:513   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

     Урядом схвалено зміни до Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 1 квітня 2013 року № 256, якими зрівнюються права дітей, які народились в сім’ях, та дітей, які народились під час перебування жінки в слідчому ізоляторі.

Зазначеним рішенням надається право на призначення допомоги при народженні у разі перебування жінки в слідчому ізоляторі або установі виконання покарань за заявою матері, яку подає адміністрація ізолятора або установи виконання покарань до органу праці та соціального захисту населення.

    При цьому допомога призначається і виплачується в розмірі, встановленому для першої дитини, шляхом перерахування на відкритий у банківській установі вкладний (депозитний) рахунок дитини на підставі звернення адміністрації слідчого ізолятора або установи виконання покарань за умови, що звернення за її призначенням надійшло не пізніше ніж через 12 календарних місяців після народження дитини.    

    Вкладні (депозитні) рахунки на ім'я дітей відкриваються адміністрацією слідчого ізолятора або установи виконання покарань у банківських установах  відповідно до Інструкції про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземній валютах, затвердженої постановою Правління Національного банку  України від 12 листопада 2003 р. № 492, зареєстрованою у Мін’юсті 17 грудня 2003 р. за № 1172/8493.

Разом з цим визначено порядок використання такої допомоги або самою дитиною (після досягнення нею 18-річного віку) або особою, яка буде здійснювати догляд за цією дитиною.    

     Крім цього, Урядовим рішенням передбачено можливість перерахунку розміру допомоги при народженні дитини для всіх отримувачів в період виплати за умови підтвердження  факту проживання та утримання з одним з батьків інших дітей, які не були враховані під час визначення розміру допомоги.

    Також, постановою Кабінету Міністрів України від 8 квітня 2013 року № 233 „Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України” внесено зміни до Порядку призначення і виплати державної допомоги сім’ям з дітьми відповідно до яких, з переліку документів, необхідних для призначення допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, виключено виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних  осіб  -  підприємців. 

 

 

                            Відділ субсидій та адресних соціальних допомог

УПСЗН виконкому Люботинської міської ради 

 




 Про затвердження Порядку встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми
Автор: Svetlana   Додано: 10 квітня 2013   Переглядів:629   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА

 

від 23 травня 2012 р. № 417 Київ

 

 

Про затвердження Порядку встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми

 

 {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ

№ 868 від 19.09.2012}

 

 Відповідно до підпункту “б” пункту 2 частини першої статті 6 та частини першої статті 15 Закону України “Про протидію торгівлі людьми” Кабінет Міністрів України постановляє:

 

 Затвердити Порядок встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми, що додається.

 

Прем'єр-міністр України    

М.АЗАРОВ

 

Інд. 26           

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 23 травня 2012 р. № 417

 

 ПОРЯДОК

встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми

 

1. Цей Порядок визначає процедуру встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми (далі - статус), на підставі відповідної інформації.

2. Особа, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, подає за місцем перебування до місцевої держадміністрації заяву про встановлення статусу (далі - заява) за формою, затвердженою Мінсоцполітики.

Іноземець або особа без громадянства, що не володіє українською або російською мовою, заповнює заяву з перекладачем.

Для встановлення статусу дитині, яка постраждала від торгівлі людьми, заява подається до місцевої держадміністрації її законним представником або особою, якій стало відомо про таку дитину.

 3. Заяви реєструються у відповідному журналі за формою, затвердженою Мінсоцполітики, а особам, які їх подали, повідомляється про можливість одержання допомоги та її види.

 4. Голова місцевої держадміністрації визначає структурний підрозділ, відповідальний за проведення процедури встановлення статусу (далі - структурний підрозділ), та відповідальну посадову особу (далі - посадова особа) згідно з розподілом функціональних обов’язків.

 5. У разі звернення для встановлення статусу особи, яка є потерпілою від злочину, пов’язаного з торгівлею людьми, або цивільним позивачем у кримінальному провадженні, або особи, яка постраждала від торгівлі людьми на території іншої держави, що підтверджено результатами розслідування відповідних органів такої держави, заява зазначеної особи приймається без проведення співбесіди посадовою особою.

{Пункт 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 868 від 19.09.2012}

 6. Іноземцеві або особі без громадянства у разі подання заяви до місцевої держадміністрації видається протягом двох робочих днів довідка про звернення для встановлення статусу за формою згідно з додатком 1, яка є підставою для звернення до територіальних органів або підрозділів ДМС для реєстрації.

 7. Посадова особа проводить протягом трьох робочих днів з дати подання заяви співбесіду з особою, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, та заповнює опитувальний лист згідно з додатком 2, намагаючися запобігти повторній віктимізації та психологічному травмуванню особи.

 За бажанням особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, під час проведення співбесіди можуть бути присутні члени її родини або інші особи.

 У разі проведення співбесіди із законним представником дитини, яка постраждала від торгівлі людьми і розлучена із сім’єю, або недієздатної особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, до співбесіди залучається перекладач (у разі потреби), психолог чи педагогічний працівник та адвокат, про що робиться відмітка в опитувальному листі.

 У разі неможливості проведення співбесіди з особою, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, через її хронічне психічне захворювання, тимчасовий розлад психічної діяльності, недоумство або інший хворобливий психічний стан чи малолітство опитувальний лист заповнюється посадовою особою на підставі особистих спостережень, показань свідків або інших даних.

 Посадова особа, яка проводить співбесіду, оформляє розписку про нерозголошення відомостей, які їй стали відомі під час проведення співбесіди, за формою, затвердженою Мінсоцполітики.

 8. Після проведення співбесіди особа, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, ознайомлюється з опитувальним листом та підписує його. У разі незгоди із змістом опитувального листа така особа має право надати свої зауваження в письмовому вигляді.

 Після проведення співбесіди законний представник дитини, яка постраждала від торгівлі людьми і розлучена із сім’єю, або недієздатної особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, перекладач (у разі його присутності), психолог чи педагогічний працівник та адвокат ознайомлюються з опитувальним листом та підписують його. У разі незгоди із змістом опитувального листа зазначені особи мають право надати свої зауваження в письмовому вигляді.

 9. У разі коли особа, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, в заяві зазначила про потребу в наданні їй притулку, медичної, психологічної та іншої допомоги, місцева держадміністрація, а також суб’єкти, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми та безпосередньо виявили таку особу під час виконання своїх функціональних обов’язків, невідкладно здійснюють заходи щодо забезпечення надання такій особі притулку, медичної, психологічної та іншої допомоги.

 10. На підставі інформації, отриманої під час проведення співбесіди, посадова особа оформляє протягом двох робочих днів облікову картку особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, за формою, затвердженою Мінсоцполітики.

 Без проведення співбесіди оформляється облікова картка особи, зазначеної у пункті 5 цього Порядку.

 11. Структурний підрозділ залучає суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, до проведення у семиденний строк перевірки інформації, зазначеної в опитувальному листі, щодо її достовірності (далі - перевірка).

 12. Місцева держадміністрація протягом двох робочих днів з дня завершення перевірки подає до Мінсоцполітики такі документи:

 1) копію заяви;

 2) копію документа, що посвідчує особу, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, або особу, зазначену у пункті 5 цього Порядку;

 3) копію заповненого опитувального листа;

 4) копію облікової картки особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, або особи, зазначеної у пункті 5 цього Порядку;

 5) копію заяви особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, до правоохоронних органів про захист своїх прав та інтересів (у разі звернення) або копію повідомлення (заяви) посадової особи до правоохоронних органів про виявлений факт торгівлі людьми;

 6) копію зауважень особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, чи законного представника дитини, яка постраждала від торгівлі людьми і розлучена із сім’єю, або недієздатної особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, перекладача, психолога чи педагогічного працівника та адвоката до змісту опитувального листа (у разі наявності);

 7) інші документи та матеріали щодо наявності підстав для встановлення статусу (копії проїзних документів, витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, довідку про перетин державного кордону, медичні висновки тощо).

{Підпункт 7 пункту 12 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 868 від 19.09.2012}

 13. Документи, зазначені у пункті 12 цього Порядку, розглядаються Мінсоцполітики протягом п’яти робочих днів від дати їх реєстрації. За результатами розгляду Мінсоцполітики надсилає місцевій держадміністрації листа про встановлення статусу або відмову у його встановленні з обґрунтуванням причин такої відмови.

 14. Підставами для встановлення статусу є:

 1) укладення незаконної угоди щодо особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми;

 2) вербування, переміщення, переховування, передача або одержання особи, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, з метою експлуатації, у тому числі сексуальної, шляхом обману, шахрайства, шантажу, її уразливого стану або застосування чи погрозою застосування насильства з використанням службового становища або матеріальної чи іншої залежності від іншої особи;

 3) документи та матеріали, що зібрані під час проведення перевірки і підтверджують можливість встановлення статусу.

 15. Невідповідність інформації, наданої особою, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, та інформації, зібраної під час проведення перевірки, є підставою для відмови у встановленні статусу.

 16. У разі встановлення статусу особі, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, або особі, зазначеній у пункті 5 цього Порядку, посадова особа протягом п’яти робочих днів з дня надходження листа Мінсоцполітики видає такій особі довідку про встановлення статусу згідно з додатком 3.

 17. Після отримання іноземцем або особою без громадянства довідки про встановлення статусу довідка про звернення для встановлення статусу втрачає чинність.

 18. Довідка про встановлення статусу реєструється у відповідному журналі за формою, затвердженою Мінсоцполітики.

 19. Особа, якій встановлено статус та яка отримала відповідну довідку, має право на одержання одноразової матеріальної допомоги у встановленому законодавством порядку.

 20. Статус надається строком до двох років та може бути продовжений за рішенням Мінсоцполітики не більш як на один рік. Для продовження зазначеного строку місцева держадміністрація подає до Мінсоцполітики відповідне письмове обґрунтування. У разі прийняття рішення про продовження такого строку до довідки про встановлення статусу вносяться відповідні відомості.

 21. У разі прийняття рішення про відмову у встановленні статусу місцева держадміністрація протягом п’яти робочих днів повідомляє особу, яка вважає себе постраждалою від торгівлі людьми, про його прийняття. Таке рішення може бути оскаржене у судовому порядку.

 22. Документи, зазначені у пункті 12 цього Порядку, разом з копією листа Мінсоцполітики про встановлення або відмову у встановленні статусу зберігаються Мінсоцполітики та місцевою держадміністрацією протягом п’яти років з дати закінчення строку, встановленого відповідно до пункту 20 цього Порядку.

 23. Позбавлення статусу здійснюється у разі його встановлення на підставі поданих завідомо неправдивих відомостей або недійсних документів, що мали істотне значення для його встановлення.

 У такому випадку особа, яку позбавлено статусу, відшкодовує виплачену їй одноразову матеріальну допомогу та всі витрати, пов’язані з наданням їй послуг.

 24. Розголошення суб’єктами, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, відомостей про особу, яка постраждала від торгівлі людьми, здійснюється у випадках, визначених законом.




 Про затвердження Порядку виплати одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми
Автор: Svetlana   Додано: 10 квітня 2013   Переглядів:688   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

 

від 25 липня 2012 р. № 660 Київ

 

 

Про затвердження Порядку виплати одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми

 

 {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ

№ 71 від 04.02.2013}

 Відповідно до статті 6 Закону України “Про протидію торгівлі людьми” Кабінет Міністрів України постановляє:

 1. Затвердити Порядок виплати одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми, що додається.

 2. Ця постанова набирає чинності з 1 січня 2013 року.

Прем'єр-міністр України 

М.АЗАРОВ

Інд. 26           

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 25 липня 2012 р. № 660

 

ПОРЯДОК

виплати одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми

{У тексті Порядку слова “орган праці та соціального захисту населення” в усіх відмінках і числах замінено словами “орган соціального захисту населення” у відповідному відмінку і числі згідно з Постановою КМ № 71 від 04.02.2013}

 1. Цей Порядок визначає механізм виплати одноразової матеріальної допомоги (далі - матеріальна допомога) особам, які постраждали від торгівлі людьми.

 2. Матеріальна допомога виплачується особі, якій встановлено статус постраждалої від торгівлі людьми (далі - особа), відповідно до законодавства.

 Виплата матеріальної допомоги здійснюється Міністерством соціальної політики Автономної Республіки Крим, структурними підрозділами з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій, районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (крім мм. Києва та Севастополя) рад (далі - органи соціального захисту населення) одноразово у розмірі прожиткового мінімуму для відповідної категорії осіб (діти віком до шести років, діти віком від шести до 18 років, працездатні особи, особи, які втратили працездатність), установленого на момент звернення особи за матеріальною допомогою.

{Абзац другий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 71 від 04.02.2013}

 3. Для отримання матеріальної допомоги особа або законний представник дитини, яка постраждала від торгівлі людьми і розлучена із сім’єю, або недієздатної особи подає органові соціального захисту населення за місцем проживання (перебування) зазначеної особи такі документи:

 заяву за формою, затвердженою Мінсоцполітики;

 копію довідки про встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми;

 копію документа, що посвідчує особу;

 копію документа, що підтверджує непрацездатність особи (у разі потреби).

 Іноземець або особа без громадянства, що не володіє українською або російською мовою, заповнює заяву з перекладачем.

 

 Орган соціального захисту населення формує особову справу, яка зберігається протягом трьох років після виплати матеріальної допомоги.

 Матеріальну допомогу може отримати уповноважена особа, законний представник дитини, яка постраждала від торгівлі людьми і розлучена із сім’єю, або недієздатної особи.

 У разі коли особа, якій встановлено статус постраждалої від торгівлі людьми, не отримала матеріальної допомоги протягом відповідного бюджетного періоду з поважних причин, вона має право звернутися за її отриманням у наступному бюджетному періоді та отримати матеріальну допомогу в розмірі прожиткового мінімуму для відповідної категорії осіб (діти віком до шести років, діти віком від шести до 18 років, працездатні особи, особи, які втратили працездатність), установленого на момент звернення особи за отриманням матеріальної допомоги.

{Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 71 від 04.02.2013}

 4. Виплата матеріальної допомоги здійснюється згідно з відомістю, яка складається органом соціального захисту населення за формою, затвердженою Мінсоцполітики, через державне підприємство поштового зв’язку або шляхом перерахування коштів на особистий банківський рахунок.

 Витрати на оплату послуг державного підприємства поштового зв’язку, пов’язаних з виплатою матеріальної допомоги, здійснюються за рахунок коштів державного бюджету відповідно до заявки органу соціального захисту населення.

 5. Матеріальна допомога виплачується особі не пізніше одного місяця з дня її звернення до органу соціального захисту населення у межах коштів, передбачених у державному бюджеті на такі цілі.

 6. Районні органи соціального захисту населення подають щомісяця до 10 числа регіональним органам соціального захисту населення реєстри виплат (перерахування) матеріальної допомоги з метою контролю за здійсненням відповідних видатків для подання до 15 числа Мінсоцполітики звіту про використання бюджетних коштів.

{Порядок доповнено пунктом 6 згідно з Постановою КМ № 71 від 04.02.2013}




 Оголошення вакантної посади
Автор: Chekardina   Додано: 8 квітня 2013   Переглядів:525   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Вакансії]
 

УПСЗН виконкому Люботинської  міської  ради

оголошує  конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу субсидій та адресних соціальних допомог( на період відпустки по догляду за дитиною спеціаліста  даного відділу)  з 08 квітня 2013р. 

Вимоги до кандидатів:

-  громадянство України;

-  повна вища освіта відповідного професійного спрямування (економічна або юридична);

-  вільне володіння комп’ютером; 

 -  досконале володіння українською  мовою;

 -  стаж роботи за фахом в державній службі або в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менш 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менш 3 років. 

 

Потрібні документи :

-   особова картка (Форма –П-2ДС,)

-   копія документа про освіту;

-   копія паспорту;

-   декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2012 р.;

-   2 фотокартки розміром 4х6.

Заяви приймаються протягом 30 днів від дня оголошення конкурсу.

Документи приймаються за адресою: м. Люботин, вул. Радянська,41

Додаткові відомості про умови конкурсу можна одержати по тел. 741-18-05, 741-35-92.




 До відома мешканців міста, які використовують для опалення тверде паливо!
Автор: Svetlana   Додано: 28 березня 2013   Переглядів:847   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Управління праці та соціального захисту населення повідомляє, що громадяни, які використовують для опалення тверде паливо мають право звернутися до управління для призначення субсидії для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

     Для оформлення субсидії громадянин повинен заповнити в управлінні або надіслати поштою заяву та декларацію про доходи і майновий стан осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні, за формами, затвердженими Мінпраці. При собі необхідно мати: паспорт, ідентифікаційний номер, довідки про доходи кожної особи, зареєстрованої у житловому приміщенні, домову книгу, технічний паспорт на домоволодіння, номера особових рахунків, відкритих в організаціях, які надають житлово-комунальні послуги, трудові книжки та пенсійні посвідчення.

     Субсидія для придбання  скрапленого  газу, твердого  та  рідкого  пічного побутового  палива  призначається  один раз  на  календарний рік. Виплата  цієї субсидії  проводиться  готівкою.

      При виникненні будь-яких питань щодо порядку та умов надання адресних соціальних допомог і житлових субсидій звертатись до управління праці та соціального захисту населення: м. Люботин, вул. Радянська, 26, кім.5 або за телефоном «гарячої лінії» - 741-16-06. 

  

Відділ субсидій та

адресних соціальних допомог




 ДО УВАГИ ІНВАЛІДІВ!
Автор: Svetlana   Додано: 25 березня 2013   Переглядів:805   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Управління праці та соціального захисту населення виконкому Люботинської міської ради повідомляє,що проводиться набір слухачів (інвалідів), на безкоштовне навчання у Вінницькому    міжрегіональному    центрі  професійної   реабілітації   інвалідів   «Поділля»,  за адресою: 21100 м. Вінниця, вул. Пирогова, 135-а. Телефони (факс) (0432) 55-47-10 т/ф, 68-02-61, 68-02-60                                 

НАБІР   СЛУХАЧІВ  (ІНВАЛІДІВ) на  НАВЧАННЯ 

 

за  професіями:

з терміном навчання

«Ліфтер»

1,5 місяці

«В’язальниця трикотажних виробів та полотна»

2 місяці

«Манікюрниця»

3   місяці

«Взуттьовик  з  ремонту  взуття»

3   місяці

«Оператор котельні»

3   місяці

«Швачка»

3   місяці

«Фотограф (фотороботи)»

4   місяці

«Перукар (перукар – модельєр)»

5   місяців

«Оператор  комп’ютерного набору»

5   місяців

«Візажист»

5,5   місяців

«Секретар  керівника»

6   місяців

«Лицювальник-плиточник»

6   місяців

«Флорист»

6,5 місяців

«Кравець»

8   місяців

«Конторський (офісний) службовець бухгалтерія)»

8   місяців

«Касир ( в банку)»

8,1 місяці

«Взуттьовик  з  індивідуального пошиття взуття»

12  місяців 

 

Навчання та послуги (харчування, соціально-психологічний та медичний супровід, іногороднім – проживання)   слухачам   працездатного  віку  надаються  БЕЗОПЛАТНО.

 

За додатковою інформацією звертатися до Управління праці та соціального захисту населення виконкому Люботинської міської ради за адресою : м.Люботин, вул. Радянська,41 кім.1, контактний телефон 7410131.

 

Відділ пільг та соціальних гарантій УПСЗН




 Інформація щодо наявності заборгованості з виплати заробітної плати станом на 1.03.2013р.
Автор: Chekardina   Додано: 19 березня 2013   Переглядів:656   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Інформація щодо наявності заборгованості з виплати заробітної плати.

За оперативними даними по місту Люботину  заборгованість із виплати заробітної плати станом на 1 березня  2013 року –  891,0 тис. грн.,                                                                            станом на 13 березня  2013 року – 739,6 тис. грн.

Назва підприємства

Сума заборгованості із виплати заробітної плати станом на

 

01.03.2013р.

13.03.2013р.

Економічно активні:

тис.грн.

тис.грн.

1.ВККУ Люботинської міської ради

576,7

549,0

2.ВУКГ Люботинської міської ради

298,0

174,3

3.ТОВ “Люботинське садове господарство”

16,3

16,3

Банкрути

-

-

Економічно неактивні

-

-

Всього по місту

891,0

739,6

Інформація щодо наявності заборгованості до Пенсійного фонду України . Згідно з даними управління  Пенсійного фонду України в Харківському районі станом на 01.03.13  на території Люботинської міської ради знаходиться 19 підприємств, які мають борги по платежах до Пенсійного фонду України:

- ВККУ Люботинської міської ради має борг по страховим внескам – 25287,48 грн.,

заборгованість  по єдиному  соціальному внеску становить 475 271,49 грн.;

- ТОВ «Авто-лаккі» - борг в розмірі 190,08 грн.;

- Первинна профспілкова організація Караванського спиртового заводу - борг в розмірі 132,33 грн.;

- ТОВ «Люботинське садове господарство» - борг в розмірі 190,08 грн.;

- ТОВ компанія «Кратер» - борг в розмірі 5 516,02 грн.;

-  ВУКГ Люботинської міської ради - борг в розмірі 55 158,08 грн.;

в тому числі 13 фізичних осіб-підприємців, із них найбільші борги мають:

- ФОП  Макаренко С.О. – сума боргу 15433,51 грн.;

- ФОП  Краснянська В.Б. – сума боргу 8 136,59 грн.;

- ФОП  Проскурін Є.Є. – сума боргу 4 653,04 грн.;      

- ФОП  Погонець О.В. – сума боргу 4 010,30 грн.;

- ФОП  Стреляна   Л.М. – сума боргу 2 312,07 грн.;

- ФОП  Вербицька Н.Г. – сума боргу 2 312,07 грн.;

- ФОП  Вербицький М.І. – сума боргу 2 000,00 грн.;

- ФОП  Вербицький Є.М. – сума боргу 1 312,71 грн..

            За оперативними даними  станом на 13.03.13р. підприємством  ВУКГ Люботинської міської ради заборгованість до Пенсійного фонду України  ліквідована в повному обсязі.

Комісією з питань подолання тіньової зайнятості та легалізації робочих місць з початку   2013 року  проведено зіставлення даних управлінням Пенсійного фонду України в Харківському районі та Люботинським відділенням ХОДПІ  11 суб'єктів господарювання  (10 фізичні особи, 1 юридична особа). В ході обстежень з питань легалізації виявлено 8 тіньових робочих місць у однієї фізичної особи.  

З початку 2013 року було створено 43 нових робочих місця (42 – у фізичних осіб; 1 – у юридичних осіб); шляхом надання одноразової допомоги для організації підприємницької діяльності – 2 робочих місця.

                                                                       Відділ з питань праці та зайнятості

                                                                       населення УПСЗН          




 Методичні рекомендації щодо укладання колективних договорів
Автор: Chekardina   Додано: 8 лютого 2013   Переглядів:893   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Методичні рекомендації

первинним профспілковим організаціям для врахування при проведенні колективних переговорів із роботодавцями під час укладання нових або перегляду діючих колективних договорів у 2013 році

 

Підстави для укладання колективних договорів

 

Колективний договір – основний документ, що регулює трудові відносини та соціально-економічні інтереси роботодавця і найманих працівників. Укладення колективного договору передбачено ст. 2 Закону України «Про колективні договори і угоди», ст. 65 Господарського кодексу України, ст.ст. 11,12,13 Кодексу законів про працю, ст. 4,6,8 Закону України «Про соціальний діалог», ст.ст.10,19,20 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», ст. 19 Закону України «Про організації роботодавців, їх об’єднання, права і гарантії їх діяльності», Конвенції МОП № 98 «Щодо застосування принципів права на організацію і укладання колективних договорів».

В Рекомендаціях враховані норми Закону України «Про колективні договори і угоди», діючої Генеральної угоди на 2010-2012 роки, положення окремих нових законодавчих та нормативних актів, По станови Президії ФПУ від 11.12.2012 р. № П-15-5 «Про стан колективно-договірного регулювання та основні завдання колдоговірної роботи на 2013 рік».

 

Завантажити "Меточні рекомендації" : metodichn-rekomendacyi.doc [122 Kb] (cкачувань: 80)