Атестація робочих місць за умовами праці
Автор: Chekardina   Додано: 3 червня 2020   Переглядів:318   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Атестація робочих місць за умовами  праці

             Атестація робочих місць за умовами праці – комплексна оцінка всіх факторів виробничого середовища і трудового процесу, супутніх соціально-економічних факторів, що впливають на здоров’я і працездатність працівників у процесі трудової діяльності.

Атестація робочих місць за умовами праці проводиться на підприємствах і організаціях незалежно від форм власності й господарювання, де технологічний процес, використовуване обладнання, сировина та матеріали є потенційними джерелами шкідливих і небезпечних виробничих факторів, що можуть несприятливо впливати на стан здоров’я працюючих.

                За даними моніторингу, проведеного управлінням  соціального захисту населення Люботинської міської ради  за підсумками 1 кварталу 2020 року на  деяких  підприємствах міста не дотримані терміни проведення атестації  через оголошений карантин у зв’язку з пандемією  COVID- 19. Робота по проведенню атестації на цих підприємствах була розпочата ще до оголошення карантину.  Нагадаємо, що з переліком лабораторій , які проводять санітарно - гігієнічні дослідження для атестації робочих місць можна ознайомитись на сайті Держпраці України за посиланням: htth://dsp.gov.ua/ informatsiia-pro-atestovani-laboratorii/

               Основна мета атестації полягає у регулюванні відносин між роботодавцем  і працівниками у галузі реалізації прав на здорові й безпечні умови праці, пільгове пенсійне забезпечення, пільги та компенсації за роботу у несприятливих умовах.

              Атестація проводиться згідно з Порядком та методичними рекомендаціями щодо проведення атестації робочих місць за умовами праці, що затверджуються Мінсоцполітики і МОЗ. Атестація проводиться атестаційною комісією, склад і повноваження якої визначаються наказом по підприємству, організації, у строки, передбачені колективним договором, але не рідше ніж один раз на п’ять років. До складу комісії включається уповноважений представник виборного органу первинної профспілкової організації, а в разі відсутності профспілкової організації – уповноважена найманими працівниками особа.

            Відповідальність за своєчасне та якісне проведення атестації покладається на керівника підприємства, організації. Позачергово атестація проводиться у разі докорінної зміни умов і характеру праці з ініціативи роботодавця, профспілкового комітету, трудового колективу, органів Держпраці. До проведення атестації можуть залучатися проектні та науково-дослідні організації, технічні інспекції праці профспілок, територіальні органи Держпраці.

Атестація робочих місць передбачає:

- установлення факторів і причин виникнення несприятливих умов праці;

- санітарно-гігієнічне дослідження факторів виробничого середовища, важкості й напруженості трудового процесу на робочому місці;

- комплексну оцінку факторів виробничого середовища і характеру праці на відповідальність їхніх характеристик стандартам безпеки праці, будівельним та санітарним нормам і правилам;

- установлення ступеня шкідливості й небезпечності праці та її характеру за гігієнічною класифікацією;

- обгрунтування віднесення робочого місця до категорії із шкідливими  (особливо шкідливими), важкими (особливо важкими) умовами праці;

- визначення (підтвердження) права працівників на пільгове пенсійне забезпечення за роботу у несприятливих умовах;

- складання переліку робочих місць, виробництв, професій та посад з пільговим пенсійним забезпеченням працівників;

- аналіз  реалізації  технічних  і   організаційних    заходів, спрямованих на оптимізацію  рівня  гігієни,  характеру  і  безпеки праці.

                  Гігієнічні дослідження факторів виробничого середовища і трудового процесу проводяться лабораторіями, атестованими Держпраці і МОЗ в порядку, визначеному Мінсоцполітики разом з МОЗ.

Оцінка умов праці під час атестації робочих місць проводиться з метою встановлення класів (ступенів) шкідливих умов праці відповідно до Державних санітарних норм та правил «Гігієнічна класифікація праці за показниками шкідливості та небезпечності факторів  виробничого  середовища, важкості та напруженості трудового процесу».

                    Якщо атестація не проводиться, а підприємство несе витрати на виплату компенсацій і надання гарантій працівникам (додаткові відпустки, підвищена оплата праці, спецодяг і т. ін.), тоді при перевірці можуть виникнути питання з приводу правомірності таких виплат (якщо роботодавець перебуває на бюджетному фінансуванні), а також проблеми з їх оподаткуванням.

                   Підприємство не проводить атестацію і не надає працівникам належні гарантії та компенсації.  Кожний «шкідливий» працівник може звернутися до суду і вимагати відшкодування матеріального і морального збитку. У такому разі відсутність проведення атестації не тільки не врятує роботодавця від відповідальності, а навпаки стане доказом його провини.

       Отже, щоб уникнути не тільки нервових потрясінь, а й судових позовів, керівництву підприємства краще й дешевше виконати відповідні вимоги законодавства.

 

                                                                                Управління соціального захисту населення

 

 




 Зупинемо пандемію
Автор: Chekardina   Додано: 21 травня 2020   Переглядів:295   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Зупинемо пандемію




 Безпека і здоров’я на роботі
Автор: Chekardina   Додано: 21 травня 2020   Переглядів:337   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Безпека і здоров’я на роботі




 ЗВЕРНЕННЯ Організаційного комітету з підготовки та проведення Дня охорони праці в Україні у 2020 році
Автор: Svetlana   Додано: 28 квітня 2020   Переглядів:280   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ЗВЕРНЕННЯОрганізаційного комітету з підготовки та проведенняДня охорони праці в Україні у 2020 році:zvernennya-orgkomtetu-schodo-dnya-ohoroni-prac-2020-1.pdf [48.65 Kb] (cкачувань: 5)covid-19-poster-do-dnya-ohoroni-prac-1.pdf [1.18 Mb] (cкачувань: 5)




 До уваги громадських об’єднань ветеранів
Автор: Svetlana   Додано: 28 квітня 2020   Переглядів:293   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

До уваги громадських об’єднань ветеранів

 

       Указом  Президента України від 26.02.2018 року № 68 затверджено Національну стратегію сприяння розвитку громадського суспільства в Україні на 2016-2020 роки. Кабінетом Міністрів України 14.02.2018 року прийнято постанову № 156 «Деякі питання надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів». Зазначеною постановою передбачено, що місцеві органи виконавчої влади, починаючи з 2018 року, забезпечують проведення конкурсів з визначення проектів, розроблених громадськими об’єднаннями ветеранів, для реалізації яких надається фінансова підтримка за рахунок коштів місцевих бюджетів.

 

 

УСЗН Люботинської міської ради




 Надання соціальних допомог на період карантину!
Автор: Svetlana   Додано: 14 квітня 2020   Переглядів:254   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Надання соціальних допомог на період карантину!

 

З метою посилення соціального захисту населення на період вжиття заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, Уряд прийняв Постанову Кабінету Міністрів України „Деякі питання надання державної соціальної допомоги” від 8 квітня 2020 року № 264, якою постановив:

  1. Установити, що на період карантину, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 “Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” (Офіційний вісник України, 2020 р., № 23, ст. 896) - із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2020 р. № 255 (далі - карантин):

1)     строк виплати

-      державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям;

-      допомоги на дітей одиноким матерям;

-      допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;

-      допомоги на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідність;

-      щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею;

-      тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме;

-      щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг;

-      тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату

(далі - державна соціальна допомога), яку було призначено раніше, продовжується на період карантину та на один місяць після дати його відміни і державна соціальна допомога виплачується за повний місяць без звернення особи до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районних, районних у мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - орган соціального захисту населення).

2) строк звернення за призначенням державної допомоги сім’ям з дітьми, державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, продовжується на період карантину та один місяць після дати його відміни;

3) у разі коли отримувачами державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю пропущено строк переогляду, виплата таких видів допомоги не зупиняється до закінчення строку дії карантину з подальшим проведенням перерахунку розміру виплаченої допомоги на підставі результатів переогляду та заяви отримувачів або їх батьків чи інших законних представників.

2. Установити, що орган соціального захисту населення протягом одного місяця після відміни карантину проводить перерахунок розміру виплаченої державної соціальної допомоги та державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю на підставі поданої особою або її законним представником заяви та необхідних документів.

У разі коли за результатами проведеного перерахунку:

розмір отриманої допомоги був меншим, орган соціального захисту населення проводить доплату у розмірі різниці між перерахованим та виплаченим розміром допомоги;

не буде підтверджено право на отримання допомоги або її розмір буде меншим, ніж виплачена під час карантину допомога, орган соціального захисту населення протягом одного місяця з дати відміни карантину надміру виплачені суми допомоги стягує згідно із законом у розмірі не більш як 20 відсотків суми виплаченої допомоги.

Перерахунок проводиться з першого числа місяця, в якому закінчився строк виплати допомоги, але не раніше ніж з місяця встановлення карантину.

3. Установити, що заява та документи, необхідні для призначення державної соціальної допомоги, державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю можуть бути надіслані поштою.

Особи, яким виплачується державна соціальна допомога, державна соціальна допомога особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, інформують орган соціального захисту населення про зміну всіх обставин, які впливають на визначення права та розміру допомоги, шляхом надсилання письмового звернення поштою, за допомогою засобів електронного зв’язку (електронне звернення) та телефонного зв’язку.

 

Документи для призначення соціальних допомог надсилати за адресою:

 

Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

вул. Слобожанська, буд. 26

м. Люботин

Харківська обл.

62433

 

Бланк заяви та декларації можна роздрукувати з сайту.: zayava-pro-priznachennya-ush-vidv-socalnoyi-dopomogi-kompensacy-ta-plg.doc [113 Kb] (cкачувань: 10)deklaracya-pro-dohodi-ta-maynoviy-stan-osb-yak-zvernulisya-za-priznachennyam-ush-vidv-socalnoyi-dopomogi.doc [140.5 Kb] (cкачувань: 8)

 

Телефон для довідок: 741 16 06.

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради




 Коли виникає бажання підпалити суху траву!
Автор: Chekardina   Додано: 10 березня 2020   Переглядів:638   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Коли виникає бажання підпалити  суху траву!

 

             Навесні, коли сходить сніг і оголюється грунт, а також пізньої осені, деякі з нас влаштовують пожежі, спалюючи померлу траву. Люди, котрі заявляють, що випалювання торішньої трави потрібне, помиляються самі і вводять в оману інших. Кожен акт підпалу – це є злочин проти тендітного світу природи. Головна небезпека полягає в провокації лісових пожеж та руйнуванні біоценозу екосистеми.

        Що примушує людей випалювати траву? Зрозуміло, що для дітей молодших трава, котра горить – це забава, розвага. Але про те, чим ця забава може закінчитися, вони не думають. Ті ж, хто старший, часто підпалюють траву з хуліганських мотивів. Якщо говорити про дорослих, то багато хто робить це свідомо, думаючи, що спалювання трави корисне. Вважають за краще випалювати траву й ті, хто лінується прибирати сміття і сухостій вручну. ЗАПАМ’ЯТАЙТЕ: в природі все влаштовано розумно і раціонально. Весняні підпали шкодять траві, кущам, плазунам, комахам, усьому живому мікросвіту! Скрізь, де пройшов вогонь, не буде колишнього різнотрав’я. Територію, що звільнилася, захоплять бур’яни. При випалюванні трави гине вся корисна мікрофлора грунту, що призводить до зниження її родючості. Знищуються багато комах, їх личинки, лялечки. Горять кладки і місця гніздових птахів. Крім того, їдкий дим від спалювання трави шкідливий для людей. Особливо чутливі до нього алергіки та астматики. До того ж в сухій траві часто є сміття, небезпечне для спалювання, – пластикові пляшки, пакети. Відбувається забруднення повітря важкими металами.

 

             Поширені причини і помилки спалювання трави:

 

1. Звичка. Не знаю чому, але усі так роблять.
2. Задоволення. Красиво, подобається грати з вогнем, нагадує дитинство, романтично, пов’язано з весною.
3. Хуліганство і в окремих випадках піроманія – патологічна, хвороблива, імпульсивна пристрасть до підпалів. Психологи вважають, що піроманія – це хвороба, психічний розлад.
4. Прийом агротехніки – спрощення праці, добриво грунту, стимулювання росту нової рослинності. Для того, щоб спалити сухостій – стару траву і гілки, не потрібно прибирати сміття і суху траву граблями вручну.
5. Навіщо полоти ділянку від бур’янів і порості смітних дерев, якщо можна підпалити?
6. Агрономи випалюють, щоб орати простіше було – їм зараз потрібно на паливі заощадити, а на потім – їм байдуже.Недбалі скотарі стимулюють ранню появу трави на пасовищах і очищають сінокоси. Вважається, що це спосіб «прогріти» грунт, внести в грунт добрива у вигляді золи, внаслідок чого на випалених ділянках трава нібито з’являється швидше і буде рости краще.
7. Контроль за пожежами. Все одно підпалять – краще я перший це зроблю, я простежу. А після мене палити буде вже нічого. І дітям не дам палити – усе сам.
8. Захист від кліщів. Багато хто думає, що за допомогою підпалу трави позбавляться від лісових кліщів і енцефаліту.

 

                     Чому не можна випалювати траву навесні і до чого це призводить.

 

      В дикій природі усе передбачено так, щоб трава, кущі росли після зими самі, без пожеж. У нашому кліматі трава перегниває за зиму і не є перешкодою для молодої порості, а з часом перегнивають і гілки. Окрім цього, гілки в траві – прекрасне місце для гніздових птахів.

      Ефект швидшого росту трави в результаті випалювання є ілюзоричним. Суха трава просто приховує спочатку молоді зелені пагони, і невипалені ділянки здаються сірими. Тоді як на почорнілих випалених ділянках зелена трава добре помітна.

      Під час випалювань вже починає рости трава, квіти. Кущі починають свій активний вегетативний період – тобто ростуть, хоча неозброєним оком цього і не видно. Таким чином, весняні випалювання шкодять траві й кущам. Після випалювань виживає і першою пускається в ріст, заглушаючи ослаблену і майже занапащену іншу флору, найгрубіша, невибагливіша трава і бур’ян.

      Гинуть насіння рослин і самої трави над поверхнею землі, на землі і насіння під землею. Насіння кожного виду рослин повинне проходити певний температурний режим для того, щоб зійти. Навіть незначне відхилення від норми може відбитися на їх висхожості. Під час випалювання вони просто гинуть. Виживають лише кореневища рослин, що глибоко знаходяться в грунті. Але не усі рослини багаторічні. Багато з них – однорічні і розмножуються насінням.

     В результаті випалювання сухої трави обідняється видовий склад лугової рослинності і тваринного світу. Скрізь, де пройшов вогонь, не буде вже колишнього різнотрав’я, бур’яни захоплять територію, що звільнилася.

     Гинуть багато комах, їх личинки, лялечки. У вогні горять усі живі істоти – сонечка, жужелиці, дощові черв’яки й інші, що винищують різних шкідників саду і городу, й ті, що беруть участь в процесі утворення почви. Для дощових черв’яків зайвої сухої трави не буває. Вони дружно і швидко її переробляють, перетворюючи на цінне добриво, вносячи його в глибину грунту до коренів рослин, і одночасно роблять грунт рихлим, живим.Суха торішня трава – не сміття, а безцінне живлення, житловий будинок, притулок, умови для життя, створені самою природою. У містах, в кам’яних джунглях, земля позбавлена рослинності, вона гола і витоптана. Природа так вижити не може – у неї свої закони, які варто поважати.

     Випалювання сухого травостою викликає загибель кладок і місць гніздових птахів таких як кряква, чирок-тріскунок, чайка, кропив’янка, бекас, очеретяна і звичайна вівсянки, польовий, лісовий і чубатий жайворонки, луговий коник. Гніздовий період цих птахів починається на початку квітня. З випалених місць птахи йдуть, а значить йдуть і від нас. Тварини і птахи дуже бояться вогню.

     При підпалі трави гине уся корисна мікрофлора грунту, у тому числі й та, яка допомагає рослинам протистояти хворобам. На відновлення потрібен час, якраз найцінніший весняний час, коли рослини набирають силу. Трав’яні пожежі призводять до помітного зниження родючості грунту.  Скорочення кількості мертвої органічної речовини в грунті – головний чинник зниження грунтової родючості. Органічна речовина – гумус – забезпечує пористість і рихлість грунту, її вологоємкість, здатність утримувати елементи мінерального живлення рослин в тих формах, з яких вони можуть швидко вивільнятися в грунтовий розчин (що особливо важливе в період активного росту трави).

     У вогні можуть загинути і постраждати тварини, що плазують, земноводні; особливо новонароджені зайчата, їжаки й їжачата, жаби. При сильній трав’яній пожежі гинуть практично усі тварини, що живуть в сухій траві та на поверхні грунту. Хтось згорає, хтось задихається в диму. На пожарищах дуже часто знаходяться згорілі пташині гнізда із слідами яєць, обгорілі равлики, гризуни, дрібні ссавці.

     При весняному випалюванні можуть ушкодитися дерева, особливо їх коренева шийка – дуже вразливе місце прямо над землею. Не говорячи про те, що дерева можуть просто згоріти, обгоріти від сильної температури бруньки, що набрякають весною, а це дуже шкодить дереву, навіть якщо воно виживе.

      Шановні мешканці нашого мальовничого міста! Пам’ятайте про шкоду, яка завдається природі внаслідок самовільного випалювання сухої рослинності та її залишків!

Бережіть природу, будьте господарями своєї рідної землі!

 

                                                                           Управління соціального захисту населення

                                                                       Відділ з питань праці та зайнятості населення




 Інформація для учасників антитерористичної операції
Автор: Svetlana   Додано: 3 березня 2020   Переглядів:327   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Інформація для учасників антитерористичної операції

        Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє, що  відповідно до  Порядку проведення психологічної реабілітації постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1057 (зі змінами) для включення  до переліку суб’єктів надання послуг із психологічної реабілітації ДП «Санаторій «Моршинкурорт» ПрАТ «Укрпрофоздоровниця» надав пакет документів до управління.

        Відповідно до вище зазначеної постанови та на  підставі відповідних документів, наданих санаторно-курортним закладом, наказом управління від 02.03.2020р. за № 12 прийнято рішення про включення до переліку суб’єктів надання послуг із психологічної реабілітації ДП «Санаторій «Моршинкурорт» ПрАТ «Укрпрофоздоровниця», яке знаходиться за адресою:  82482, Львівська область, м. Моршин, Паркова площа, 3 .

 

 

           За детальною інформацією звертатися до управління соціального захисту населення Люботинської міської ради за адресою: м. Люботин, вул. Слобожанська, 24/1 каб. 4 тел. 741 01 31

 

Відділ пільг та соціальних гарантій                                      

УСЗН Люботинської мр




 Інформація для учасників антитерористичної операції
Автор: Svetlana   Додано: 3 березня 2020   Переглядів:318   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Інформація для учасників антитерористичної операції

        Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє, що  відповідно до  Порядку проведення психологічної реабілітації постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1057 (зі змінами) для включення  до переліку суб’єктів надання послуг із психологічної реабілітації ТОВ «Комплекс оздоровлення та відпочинку «Ірбіс» надав пакет документів до управління.

        Відповідно до вище зазначеної постанови та на  підставі відповідних документів, наданих санаторно-курортним закладом, наказом управління від 02.03.2020р. за № 10 прийнято рішення про включення до переліку суб’єктів надання послуг із психологічної реабілітації ТОВ «Комплекс оздоровлення та відпочинку «Ірбіс», яке знаходиться за адресою: (юридична адреса закладу: 74900, Херсонська область, м. Нова Каховка, вул. Французька, будинок 5 квартира 126; фактична адреса закладу: м. Скадовськ,

вул. Поповича,1).

 

 

 

 

           За детальною інформацією звертатися до управління соціального захисту населення Люботинської міської ради за адресою: м. Люботин, вул. Слобожанська, 24/1 каб. 4 тел. 741 01 31

 

                                                                                                             Відділ пільг та соціальних гарантій                                       УСЗН Люботинської мр




 Інформація для учасників антитерористичної операції
Автор: Svetlana   Додано: 3 березня 2020   Переглядів:254   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Інформація для учасників антитерористичної операції

        Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє, що  відповідно до  Порядку проведення психологічної реабілітації постраждалих учасників Революції Гідності, учасників антитерористичної операції та осіб, які здійснювали заходи із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1057 (зі змінами) для включення  до переліку суб’єктів надання послуг із психологічної реабілітації ДП «Клінічний санаторій «Курорт Березовсьуі мінеральні води» ЗАТ Укрпрофоздоровниця»  надав пакет документів до управління.

        Відповідно до вище зазначеної постанови та на  підставі відповідних документів, наданих санаторно-курортним закладом, наказом управління від 02.03.2020р. за № 11 прийнято рішення про включення до переліку суб’єктів надання послуг із психологічної реабілітації ДП «Клінічний санаторій «Курорт Березовсьуі мінеральні води» ЗАТ Укрпрофоздоровниця»   , яке знаходиться за адресою: Харківська область, Дергачівський район, с. Березівське.

 

           За детальною інформацією звертатися до управління соціального захисту населення Люботинської міської ради за адресою: м. Люботин, вул. Слобожанська, 24/1 каб. 4 тел. 741 01 31

 

                                                                                                             Відділ пільг та соціальних гарантій                                       УСЗН Люботинської мр

 




 Виплата щорічної разової грошової допомоги до 5 травня
Автор: Svetlana   Додано: 3 березня 2020   Переглядів:314   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

                                         Виплата  щорічної разової грошової допомоги  до 5 травня     

             Уряд прийняв постанову № 112 від 19 лютого 2020 р. “Деякі питання виплати у 2020 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” і “Про жертви нацистських переслідувань”. Ухваленим документом встановлюються розміри та порядок виплати щорічної разової грошової допомоги до 5 травня учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності, особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, та особам, на яких поширюється чинність Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, а також жертвам нацистських переслідувань.

Отже, згідно з прийнятим Урядом рішенням виплату щорічної разової грошової допомоги до 5 травня у 2020 році  передбачено у таких розмірах:

1) особам з інвалідністю внаслідок війни та колишнім малолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 14 років) в’язням концентраційних таборів, гетто та інших місць примусового тримання, визнаним особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин:

I групи – 4 120 гривень; 

II групи – 3 640 гривень;

III групи – 3 160 гривень;

2) учасникам бойових дій, постраждалим учасникам Революції Гідності та колишнім неповнолітнім (яким на момент ув’язнення не виповнилося 18 років) в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, а також дітям, які народилися у зазначених місцях примусового тримання їхніх батьків, – 1 390гривень;

3) особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, 4 120 гривень;

4) членам сімей загиблих і дружинам (чоловікам) померлих осіб з інвалідністю внаслідок війни, дружинам (чоловікам) померлих учасників бойових дій, учасників війни та жертв нацистських переслідувань, визнаних за життя особами з інвалідністю внаслідок загального захворювання, трудового каліцтва та з інших причин, які не одружилися вдруге, – 900 гривень;

5) учасникам війни та колишнім в’язням концентраційних таборів, гетто, інших місць примусового тримання, особам, які були насильно вивезені на примусові роботи, дітям партизанів, підпільників, інших учасників боротьби з націонал-соціалістським режимом у тилу ворога – 570 гривень.

                                                                                                                                                  Відділ пільг та соціальних гарантій  

                                                                                                                             управління   соціального захисту населення 

                                                                                                                             Люботинської міської ради.




 Двомісячник із укладання колективних договорів
Автор: Chekardina   Додано: 21 лютого 2020   Переглядів:592   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Двомісячник із укладання колективних договорів 

 

     З 01.02.2020 року в місті розпочався двомісячник з укладання колективних договорів.

    На виконання вимог Законів України «Про колективні договори і угоди»; «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності»; «Про організації роботодавців»; рекомендуємо провести  двосторонні переговори роботодавців та профспілок щодо укладання колективних договорів або перегляду діючих з внесенням до них відповідних змін і доповнень, не допустити звуження обсягів раніше прийнятих пільг і гарантій.

    Ця норма, як обов'язкова, закріплена в ст. 14 КЗпП України. Для проведення переговорів і підготовки проекту колективного договору сторонами утворюється комісія, членами якої є представники обох сторін, наділені необхідними повноваженнями. Склад комісії, порядок і строки підготовки проекту колективного договору визначаються рішенням сторін і оформляються наказом, розпорядженням, рішенням, момент видання якого є початком  колективних переговорів.

  Рекомендуємо учасникам соціального діалогу при проведенні колективно-договірної роботи:

- встановлювати гарантії в розмірах, що перевищують законодавчо встановлені;

- збільшувати гарантії для працівників у порівнянні з раніше досягнутими  домовленостями за колективними договорами;

- дотримуватись законодавчих норм і не допускати прийняття таких умов договору, які погіршували б становище працівника порівняно з діючим законодавством.

    Відповідно до ст. 16 КЗпП України умови колективного договору, що погіршують  порівняно з чинним законодавством і угодами становище працівників, є недійсними.

     При укладаннi колективного договору  слід звернути увагу на слідуючі норми законодавства:

     Заробітна плата повинна виплачуватися працівникам:

1) не рідше 2 разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує16 календарних днів;

2) не пізніше 7 днів після закінчення періоду, за який здійснюється виплата.

Ці вимоги поширюються на всіх роботодавців: як на юридичних, так і на фізичних осіб- підприємців.

     Навіть за наявності заяв працівників з проханням виплачувати заробітну  плату один раз на місяць, виплата заробітної плати в такий спосіб є порушенням трудового законодавства. Невиплата заробітної плати за першу половину місяця у зв’язку з відсутністю грошових коштів на банківському рахунку підприємства або фізичної особи–підприємця також не звільняє посадових осіб підприємства або підприємця від відповідальності за порушення вимог змінених редакцій ст. 115 КЗпП України  та ст. 24 Закону про оплату праці.

    В штатному розписі необхідно вказувати найменування професій та посад працівників, згідно класифікатору професій України ДК 003:2010, в оплаті праці штатного розпису вказувати професії з дотриманням міжкваліфікаційних співвідношень.

Заробітну плату за час щорічної відпустки виплачувати не пізніше ніж за три дні до її початку ( ст.21 Закону України «Про відпустки»).

     Передбачити додаткову відпустку, згідно з вимогами Закону України «Про відпустки» учасникам бойових дій, інвалідам війни, статус яких визначений Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», надається додаткова відпустка зі збереженням заробітної плати тривалістю 14 календарних днів на рік.

     На виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 29.01.2020 No 56 під час укладання колективних договорів рекомендуємо роботодавцям положення про забезпечення рівних  прав та можливостей жінок і чоловіків у реалізації своїх прав на працю викласти окремим розділом  „Рівність і недискримінації”.

    Рекомендуємо провести організаційну роботу з метою включення зобов’язань щодо зростання рівня заробітної плати та продуктивності праці до колективних договорів підприємств.

     Вчерговий раз, просимо Вас приділити увагу формуванню розділу „Охорона праці”. Основні  принципи формування розділу „Охорона праці” колективних договорів, які застосовувалися у попередні роки, не змінилися. У коллективному договорі сторони передбачають забезпечення працівникам соціальних гарантій у галузі охорони праці на рівні, не нижчому за передбачений законодавством, їх обов'язки, а також  розробляють комплексні заходи щодо досягнення  встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам, визначають обсяги та джерела фінансування зазначених заходів на поточний рік.

    Умови колективного договору не можуть містити положень, які не відповідають чинним  законодавчим та іншим нормативним актам про охорону праці в Україні. Оскільки законодавство України визначає колективний договір головним інструментом у вирішенні будь-яких проблем безпеки і гігієни праці на підприємствах, в установах і організаціях, слід приділити особливу увагу якості та ефективності заходів і зобов’язань з цих питань, що включається в зазначений локальний нормативно-правовий акт, обов’язковий для виконання.

     Розмір цільових асигнувань на виконання Комплексних заходів слід обумовлювати в текстовій частині розділу “Охорони праці” колективного договору, який становить для підприємств, незалежно від форм власності, або фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, витрати на охорону праці становлять не менше 0,5 відсотків від фонду оплати праці за попередній рік.

Відсутність колективного договору, укладення його з порушенням вимог діючого законодавства розцінюється як порушення норм ст.2 Закону України “Про колективні договори та  угоди” та п.7 ст.65 Господарського Кодексу України.

     Для повідомної реєстрації сторонни подають Управлінню соціального захисту населення Люботинської міської ради примірник договору разом із додатками та супроводжуючим листом у вигляді оригіналу паперового документа з прошитими і пронумерованими сторінками, копію протоколу загальних зборів трудового колективу про стан виконання зобов’язань, передбачених у колективному договорі за попередній рік і затвердження його на наступний рік.

       Повідомна реєстрація проводиться протягом 14 робочих днів із дня, наступного після надходження договору. Примірник договору, поданий на повідомну реєстрацію зберігається в Управлінні соціального захисту населення до заміни новим договором.

      Управління соціального захисту населення надає консультативну допомогу при складанні колективного договору. З цього питання слід звертатися за адресою: м.Люботин, вул. Слобожанська, 24, кім.1.  Телефон для довідок: 741 13 75.

 

 

Управління соціального захисту населення 

 Люботинської міської ради

 

 




 Двомісячник з укладання колективних договорів у 2020 році
Автор: Svetlana   Додано: 21 лютого 2020   Переглядів:345   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Двомісячник з укладання колективних договорів у 2020 році

Шановні роботодавці, голови профспілок та представники трудових колективів! 

      Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради  повідомляє, що з 01.02.2020 року проводиться двомісячник з укладання колективних договорів. Рекомендуємо до 1 квітня 2020 року переглянути і внести зміни та доповнення до діючих колективних договорів, а також, у разі розробки колективного договору вперше, або на новий строк, враховувати положення Територіальної, Генеральної і галузевих угод, законів України «Про колективні договори і угоди», «Про соціальний діалог в Україні» та інші.

      Колективні договори, зміни та доповнення до них в обов’язковому порядку підлягають повідомній реєстрації. Нагадуємо, що в Порядок  повідомної реєстрації  колективних договорів (угод ) внесено зміни згідно з постановою КМУ від 21 серпня 2019 року № 768.

      Повідомну реєстрацію колективних договорів (угод) підприємств, організацій та установ, зареєстрованих по м. Люботину, проводить управління соціального захисту населення Люботинської міської ради  за адресою: м. Люботин, вул. Слобожанська, 26, каб. 1. Роз’яснення з цього питання можна отримати за телефоном: (057)741-13-75.

 

Управління соціального захисту населення                                                        

Люботинської міської ради

 

 




 ДО УВАГИ БАТЬКІВ, ЯКІ МАЮТЬ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ!
Автор: Chekardina   Додано: 17 лютого 2020   Переглядів:259   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

ДО УВАГИ БАТЬКІВ, ЯКІ МАЮТЬ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ!

 

Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє, що з 2019 року запроваджений новий механізм забезпечення заходами з реабілітації дітей з інвалідністю

за принципом „гроші ходять за людиною”, що дозволить забезпечити адресність,  прозорість та підвищити якість надання реабілітаційних послуг.

Верховною Радою України 31.10.2019  підтримано ініціативу Уряду та Мінсоцполітики та  прийнято Закон України „Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на

2019 рік» від 31.10.2019 № 265-IX, яким  передбачено зміну назви бюджетної програми 2507100 з „Реабілітація дітей з інвалідністю внаслідок дитячого церебрального паралічу” на „

Реабілітація дітей з інвалідністю”. Ці зміни дають можливість забезпечити за принципом „гроші ходять за людиною” заходами з реабілітації дітей з інвалідністю не лише внаслідок дитячого

церебрального паралічу, а також з іншими захворюваннями, тобто дозволить охопити більш ширшу аудиторію дітей з інвалідністю реабілітаційними послугами які потребують допомоги.

Для забезпечення дитини реабілітаційними заходами один із батьків дитини чи її законний представник повинен звернутися до управління соціального захисту населення з заявою про

направлення дитини до реабілітаційної установи із зазначенням інформації про вибрану установу разом з копіями документів.

Перелік реабілітаційних установ, закладів охорони здоров’я формується Фондом соціального захисту інвалідів та розміщується на веб-сторінці Фонду соціального

захисту інвалідів ispf.gov.ua у розділі – „Реабілітація дітей з інвалідністю”- „Перелік  реабілітаційний установ, закладів охорони здоров`я

За детальною інформацією звертатися до управління соціального захисту населення Люботинської міської ради за адресою: м. Люботин,     вул. Слобожанська, 24/1 каб. 4 тел. 741 01 31

 

                                                                                              Відділ пільг та соціальних гарантій    УСЗН Люботинської МР

 




 Інформація про проведену роботу за 2019 рік управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Chekardina   Додано: 27 січня 2020   Переглядів:207   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Інформація  про проведену роботу за 2019 рік

 управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

 


 Завантажити: Інформація  про проведену роботу за 201рік [181 Kb] (cкачувань: 9)




 Звіт про роботу із зверненнями громадян за 2019 рік
Автор: Svetlana   Додано: 3 січня 2020   Переглядів:284   Категорія - [Управління СЗН, Публічна інформація]
 

Звіт про роботу із зверненнями громадян за 2019 рік:nformacya.doc [62 Kb] (cкачувань: 3)




 До уваги отримувачів субсидій у грошовій готівковій формі!
Автор: Svetlana   Додано: 27 листопада 2019   Переглядів:396   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

До уваги отримувачів субсидій у грошовій готівковій формі!

3 1 жовтня 2019 року виплата житлових субсидій у грошовій готівковій формі здійснюється шляхом перерахування структурним підрозділом з питань соціального захисту населення коштів на рахунок громадянина, якому призначено житлову субсидію, відкритий в установі уповноваженого банку, або через виплатні об’єкти АТ «Укрпошта».

Особи, які не одержують пенсії, а також одержувачі субсидії, які отримують пенсію в іншій адміністративно-територіальній одиниці (відмінній від місця оформлення субсидії), самостійно надають структурним підрозділам з питань соціального захисту населення інформацію про спосіб виплати та/або реквізити рахунка в уповноваженому банку. До надання відповідних даних одержувачем субсидії її виплата здійснюється через виплатні об’єкти АТ «Укрпошта», за адресою, зазначеною у заяві.

Громадянам, які не надали до управління соціального захисту населення банківських реквізитів для виплати субсидії (крім пенсіонерів, які отримують субсидію на пенсійні рахунки), кошти субсидії починаючи з жовтня 2019 року  зараховуються на відділення АТ «Укрпошта».

Тож, для отримання в  подальшому коштів готівкової субсидії в одному з уповноважених  банків, які функціонують в  м. Люботин (АТ «Ощадбанк» або ПАТ КБ «Приватбанк»), Вам необхідно звернутися з відповідною заявою до управління соціального захисту населення та надати реквізити рахунка в уповноваженому банку.

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради

 





 25 листопада - Міжнародний день боротьби за ліквідацію насильства над жінками.
Автор: Svetlana   Додано: 25 листопада 2019   Переглядів:416   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

 

 

25 листопада - Міжнародний день боротьби за ліквідацію насильства над жінками.

       25 листопада в світі відзначають Міжнародний день боротьби за ліквідацію насильства щодо жінок. У цей же день розпочинається Міжнародна акція „16 днів проти насильства”.  Метою акції є привернення уваги громадськості до актуальних для українського суспільства проблем подолання насильства в сім’ї та забезпечення рівних прав жінок і чоловіків. Подібні заходи широко поширені по всьому світу. Щорічна акція «16 днів проти насильства» була ініційована Першим всесвітнім інститутом жіночого лідерства у 1991 році. З того часу понад 1000 організацій та осіб з понад 100 країн щорічно проводять акції в рамках однойменної кампанії, закликаючи до припинення усіх форм насильства проти жінок. З 2000 року цю ініціативу підтримує і Україна. Багато з тих, хто страждає від насильства, не заявляють про пережите приниження через страх помсти, брак коштів для самостійного існування, емоційну залежність, турботу про дітей, побоювання, що до їхніх слів поставляться скептично або з недовірою. Наслідки насильства в сім’ї – це стреси і велика кількість психологічних проблем, в тому числі психічні розлади, психосоматичні захворювання, аж до наркоманії і суїциду, зруйновані сім’ї і покалічені долі. І дуже часто такі злочини залишаються безкарними.  Безумовно, подолання такого негативного явища, як насильство в родині, можливе лише за умови об’єднання зусиль і державних органів та установ, і громадських організацій, і кожного громадянина. І кожен з нас має сказати «Ні! Насильству» у власній родині. Адже сім’я – це саме те місце, яке має бути світлим затишком, острівцем безпеки і комфорту у нашому житті. Місце, де тебе розуміють і поважають, де можна нікого не боятися і почуватися вільно кожному: і маленькій людині, і дорослому, і особі літнього віку. Пошана один до одного, взаєморозуміння, орієнтування на мирне рішення конфлікту можуть забезпечити благополуччя і згоду в сім’ї, а відповідно і добробут держави в цілому.

                                                                   

 Управління соціального захисту населення ЛМР




 Тепло і безпека
Автор: Svetlana   Додано: 19 листопада 2019   Переглядів:325   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Тепло і безпека. 

 

          В прес - службі  ГУ ДСНС України в Харківській області повідомили що з 11 по 18 листопада  рятувальники 90 раз виїжджали на ліквідацію пожеж та загорянь.   Загалом  в країні   за минулу неділю вогонь забрав життя 31 людини. Ліквідовано 1 тис. 48 пожеж, врятовано на пожежах 36 чоловік та не допущено знищення вогнем 360 будівель та 55 одиниць техніки, орієнтовні збитки, за оперативними даними, складають 10 млн.155 тис. грн.   

У нашій країні як паливо широко використовуються природний і зріджений гази. Майже в кожній квартирі чи будинку  встановлено газові плити, водонагрівачі, опалювальні печі, котли.

Щоб газ приносив людям лише радість і тепло, кожний член сім'ї, починаючи зі шкільного віку, мусить знати і суворо дотриму­ватись правил безпечного користування газом, знати, до яких на­слідків призводить порушення цих правил.

Зріджені гази в резервуарах та балонах перебувають у рідкому стані під тиском власної пари. При підвищенні температури вони пе­реходять в газоподібний стан.

Природний газ майже вдвічі легший за повітря і при витоку з при­ладів і газопроводів піднімається, скупчуючись у верхніх зонах при­міщень.

Природний і зріджений гази не мають кольору і запаху. Щоб газам надати запаху, до їх складу додають домішки, у результаті чо­го з'являється запах гнилої капусти.

Запам'ятайте, що газ, яким користуються у побуті, є горючою ре­човиною і при порушенні правил користування ним може призвести до виникнення пожежі.

Для попередження виникнення небезпечної ситуації по­трібно правильно користуватися побутовим газовим устаткуван­ням.

При експлуатації газового устаткування не дозволяється підігрівати балони зі зрідженим газом, встановлювати їх поблизу опалю­вальних приладів, виявляти витікання газу за допомогою запаленого сірника, користуватися несправними газовими приладами чи викори­стовувати їх не за призначенням.

Не можна залишати без нагляду працюючі газові прилади, бо на випадок затухання одного з пальників в приміщення починає над­ходити газ, він накопичується, та, змішуючись із повітрям, утворює вибухонебезпечну суміш, що може вибухнути. Необхідно стежити, щоб рідина, що кипить, не залила вогонь пальника, або протяг не зага­сили полум'я.

Якщо газ потрапив у повітря приміщення, негайно слід закрутити кран подачі газу і провітрити приміщення.

Категорично забороняється сушити білизну чи волосся над пли­тою із запаленими пальниками.

Не можна розміщувати біля газової плити речовини, що можуть легко займатися: папір, тканини тощо.

Існують різні способи виявлення витікання газу. На око - на поверхні мильної води, якою обробляють трубу, на міс­ці протікання газ виривається зі свистом. На запах - характерний запах, який виділяє газ, стає сильнішим поблизу місця протікання. Ніколи не шукайте місце протікання газу за допомогою відкритого полум'я.

При виявленні запаху газу в приміщенні необхідно уникати всіляких дій, які можуть викликати іскру, закрутити крани перед газовими приладами та на приладах, при газобалонному устаткуванні - вентиль на балоні та крани на плиті, відчинити вікно і двері, створивши протяг для провітрюван­ня приміщення, не допускати в приміщенні відкритого вогню, не вмикати і не вимикати електроприлади та освітлення, щоб запобігти утворенню іскор, що можуть призвести до загорання газу та вибуху, повідомити про витікання газу в аварійно-диспетчерську служ­бу газового господарства по телефону  і залишити приміщення.

У населених пунктах, де нема газу, для приготування їжі, обі­грівання  приміщень використовується пічне опалення, яке є най­більш пожежонебезпечним.

Для застереження від пожеж також необхідно виконувати основні правила безпеки:

- не можна розпалювати складені в печі дрова, торф або вугілля бензином або гасом. Це може призвести до вибуху і отримання опіків;

- щоб не загорілася підлога від вуглин, що можуть випасти з печі, на ній треба прибити металевий лист перед пічним отвором.

- не можна висипати гарячий попіл біля парканів, дерев'яних бу­дівель. Спочатку їх потрібно залити водою, і тільки потім - ви­кинути.

    Будьте обережні! Бережіть своє життя та життя своїх близьких! 

Управління соціального захисту населення.




 ЩО ТАКЕ НАСИЛЬСТВО?
Автор: Svetlana   Додано: 7 листопада 2019   Переглядів:331   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

ЩО ТАКЕ НАСИЛЬСТВО?

ЗНАЙ!!!  ЩО ТАКЕ НАСИЛЬСТВО?
НАСИЛЬСТВО - це будь-які умисні дії однієї людини по відношенню до іншої, якщо ці дії порушують права й свободи людини, наносять їй фізичну, моральну чи психічну шкоду.
ЯКІ БУВАЮТЬ ВИДИ НАСИЛЬСТВА?
ФІЗИЧНЕ (штовхання, побиття, жбурляння різними предметами, спроба вбивства).
ПСИХОЛОГІЧНЕ (стеження, погрози, залякування, шантаж, приниження, ігнорування).
СЕКСУАЛЬНЕ(сексуальні домагання, образи, зґвалтування).
ЕКОНОМІЧНЕ (фінансовий контроль, обмеження, заборона працювати і вчитися, свідоме руйнування та пошкодження майна).
СІМЕЙНЕ (умисний фізичний, сексуальний, психологічний чи економічний вплив, примус з боку одного члена сім'ї у відношенні до іншого з метою контролю, залякування).
ЯКІ МОЖУТЬ БУТИ ПРИЧИНИ НАСИЛЬСТВА?

  • Низька (завищена) самооцінка кривдника.
  • Невміння вирішувати проблеми іншими методами.
  • Влада за всяку ціну(бажання домінувати).
  • Власний негативний досвід.
  • Психічні розлади та високий рівень агресії.
  • Вживання алкоголю, наркотичних речовин.

НЕ ЗАБУВАЙ…
Насильство – це неодноразова дія, а процес, що складається з циклів насильства, які тримаються на продовженні стосунків потерпілої та кривдника. Якщо насильство один раз з’явилось у стосунках, то є велика імовірність, що воно повториться, а інтенсивність його і ступінь жорстокості будуть зростати. Динаміка таких стосунків може бути проілюстрована так званою хвилею насильства.
ЗАХИСТИ СЕБЕ!!!
Людина, у результаті вчинення над нею насильницьких дій, відчуває страх, сором, біль, злість, безпорадність…
Якщо ти переживаєш такі емоції, то ти, імовірно, зазнаєш насильства…Задумайся!
Якщо ж такі емоції і почуття викликані твоїми словами чи діями, то ти сам вчиняєш насильство... Зупинись!
Якщо у своєму житті ти зіткнувся із насильством… Пам’ятай, що завжди є люди, які готові тобі допомогти. Це можуть бути твої друзі, батьки, класний керівник, психолог.
Якщо хтось із твоїх друзів зазнає насильства… Порадь йому звернутися за допомогою або повідом про це самостійно тим, кому ти довіряєш.

ПАМ`ЯТАЙ!!!
Ти маєш право перебувати в безпеці!
Ти маєш право на захист!
ЗВЕРНУВШИСЬ ЗА ДОПОМОГОЮ, ТИ НЕ ПОКАЗУЄШ СВОЮ СЛАБКІСТЬ, А ЗБЕРІГАЄШ СВОЄ ЖИТТЯ Й ЗДОРОВ’Я!

Ви можете зателефонувати на Національну «гарячу лінію» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації за номером:

   800 500 335 (зі стаціонарного) або 116 123 (з мобільного) безкоштовно, цілодобово, анонімно з телефонів будь-яких операторів) для отримання консультацій юриста або психолога, а також інформації щодо закладів, до яких Ви можете звернутися по допомогу за місцем проживання.

                    

Відділ  з питань праці та занятості населення УСЗН Люботинської міської ради




 Звіт про виконання Програми соціального захисту населення м. Люботина за 2019 рік (за 9 місяців)
Автор: Svetlana   Додано: 29 жовтня 2019   Переглядів:354   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Звіт про виконання

Програми соціального захисту населення  м. Люботина за 2019  рік

 (за 9 місяців)

 

Програма соціального захисту населення м. Люботина на 2019 рік була прийнята та затверджена рішенням LIX сесії Люботинської міської ради VIІ скликання від 27 листопада 2018 року № 471.

Фінансування Програми здійснювалося за рахунок міського та обласного бюджетів на галузь «Соціальний захист і соціальне забезпечення».

Фінансове забезпечення Програми у 2019  році становить 1872,85 тис. грн.

Станом на 01 жовтня 2019 року за рішеннями ради було надано матеріальну допомогу 382 громадянам на суму 298,75 тис. грн. Виплачено допомогу на поховання 24 громадянам на загальну суму 24,0 тис. грн..

Надана компенсація 27 особам, які надають соціальні послуги на суму 48,4 тис.грн.

Виплачено компенсація:

- за пільговий проїзд окремих категорій громадян (за соціальною ознакою) автомобільним транспортом загального користування на міських маршрутах у сумі 530,0 тис.грн.;

- за пільговий проїзд окремих категорій громадян (за соціальною ознакою) автомобільним і залізничним транспортом загального користування на міжміських маршрутах на підставі проїзних документів (квитків) у сумі 0,6 тис.грн.

- за пільговий проїзд окремих категорій громадян (за соціальною ознакою) залізничним транспортом у приміському сполученні на суму 75,3 тис. грн.

Забезпечене відшкодування пільги за послуги зв’язку, передбачені законодавством окремим пільговим категоріям населення на суму 60,4 тис.грн.

На виготовлення бланків посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї витрачено 4,0 тис.грн.

Крім того, відповідно до рішення сесії Люботинської міської ради за 9 місяців 2019 р.  закуплено:

- санаторно-курортних путівок на оздоровлення осіб з інвалідністю, ветеранів війни, осіб, на яких поширюється дія Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань», у санаторно-курортних закладах Харківської області -17 путівок на суму 127,3 тис. грн..;

- санаторно-курортних путівок у санаторно-курортних закладах Харківської області для осіб, які безпосередньо брали участь в антитерористичній операції чи здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, із відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях у районах її проведення, членів їх сімей та членів сімей загиблих  – 10 путівок на суму 35,8 тис. грн..

- санаторно-курортних путівок для лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесених до категорії 1 - придбано 3 путівки на суму 17,8 тис.грн.

- санаторно-курортних путівок для громадян постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи 2 категорії та потерпілих дітей (крім дітей з інвалідністю, інвалідність яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою)  - 4 путівки на суму 46,5 тис.грн.;

За 9 місяців 2019року видано 269 направлень 68 особам на отримання протезно-ортопедичних виробів та технічних засобів реабілітації для осіб з інвалідністю.  

Станом на 01.10.2019 року прийнято 4 заяви від осіб похилого віку та інвалідів для влаштування на постійне місце проживання до будинків-інтернатів, та видано 4 путівки до даних установ.

Організація належного соціально-побутового та медичного обслуговування в територіальному центрі обслуговування непрацездатного населення – одна із форм соціального захисту  громадян цієї категорії.    

Працівниками територіального центру соціального обслуговування на 01.10.2019 року надано 55988 соціальних послуг на дому 232 одиноким непрацездатним громадянам, які не здатні до самообслуговування, в перелік соціальних послуг входять такі, як: оформлення документів для призначення житлових субсидій, доставка медикаментів, продуктів, допомога по господарству, санітарно-гігієнічні послуги, допомога на присадибній ділянці, дрібний ремонт, прибирання житла та інші. Територіальний центр соціального обслуговування  надав 1198 послуг відділенням надання адресної натуральної та грошової допомоги 664 одиноким  громадянам похилого віку, інвалідам, малозабезпеченим сім’ям:

-        гуманітарної допомоги у вигляді одягу та взуття колишнього споживання ;

-        соціальна допомога на дому (розпилювання, рубка дров, генеральне прибирання, допомога на присадибній ділянці та інші дрібні ремонтні роботи);

-        послуги перукаря.

Відділенням денного перебування територіального центру надано 278 послуг 669 громадянам похилого віку та інвалідам: 

-        медичні послуги (вимірювання артеріального тиску);

-        супровід до лікаря;

-        оформлення медичних висновків;

-         укладання декларації підопічних терцентру до сімейного лікаря;

-        оформлення пільгових рецептів на ліки у сімейних лікарів та одержання їх в аптеках.

З початку поточного року проведено двомісячник з укладання колективних договорів підприємствами, установами та організаціями міста. Проведено повідомну реєстрацію 5 колективних договорів та зареєстровано 10 змін і доповнень до них. Всього діючих колективних договорів - 92, що становить 94,8% від чисельності всіх діючих підприємств, установ та організацій,  які мають статус юридичної особи. Колективно-договірним регулюванням охоплено 98,8% працюючих.

Проведено 7 моніторингів: з питань дотримання правил, норм та стандартів з  оплати праці, рівня оплати праці, мобілізації, виконання колдоговорів за 2018 рік, охорони праці, на підприємствах, що входять до компетенції відділу з питань праці та зайнятості населення; моніторинг динаміки середньомісячної заробітної плати та середньооблікової кількості штатних працівників на підприємствах, в організаціях та установах м. Люботина за видами економічної діяльності; щотижневий моніторинг стану погашення заборгованості на  підприємствах, розташованих на території Люботинської міської ради; щотижневий моніторинг стану виплати страхових внесків до Пенсійного фонду та по єдиному соціальному внеску на підприємствах-боржниках комунальної форми власності; щотижневий моніторинг щодо своєчасної виплати заробітної плати  працівникам закладів та установ бюджетної сфери (16 установ).

Проводиться щомісячний моніторинг щодо подальшого підвищення рівня оплати праці працівникам міста, яким охоплено 69 підприємств, установ та організацій, що становить 65,7% від загальної чисельності підприємств, які здійснюють діяльність.

Проводиться  системна робота щодо виконання заходів по підвищенню рівня оплати праці працівників, що одержують заробітну плату на рівні, або нижчу прожиткового мінімуму.

За оперативними даними станом на 01.10.2019 заборгованості із виплати заробітної плати по місту становить 399,6тис. грн. по комунальному підприємству ВУКГ Люботинської міської ради. Складено графік погашення заборгованості з виплати заробітної плати. Комунальне підприємство ВУКГ Люботинської міської ради взяло зобов’язання ліквідувати заборгованість до 01.11.2019р.

Спеціалістами Люботинського МЦЗ та УСЗН Люботинської МР постійно проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота щодо переваг легальної зайнятості, розміщуються статті на сайті міста. З початку 2019 року  проведено 9 засідань робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення за участю 96 роботодавців. Проведено: 6 семінарів за участю 56 роботодавців.

За 9 місяців 2019 року зафіксовано 8 випадків домашнього насильства, випадків насильства над дітьми не зафіксовано. З метою поширення інформації з питань сім’ї, гендерної рівності, запобіганню домашнього насильства та протидії торгівлі людьми на офіційному сайті міста Люботина розміщено 11 статей:

З метою проведення моніторингу питань соціального захисту працівників, призваних на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятим на військову службу за контрактом, дотримання роботодавцями соціальних гарантій учасників, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів було охоплено моніторингом 7 підприємств.

Проводиться робота щодо можливості проходження професійного навчання демобілізованих учасників які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення, перебуваючи безпосередньо в районах та у період здійснення зазначених заходів, охоплено відповідною роботою 40 особи, 3 учасник АТО отримали послуги з професійного навчання (водій категорії «В»).

Відповідно до Закону України «Про охорону праці», з метою створення безпечних та нешкідливих умов праці, здійснюються постійні обстеження стану додержання законодавства праці загалом, у тому числі жінок та молоді на підприємствах різної форми власності. Проведено 9 моніторингів з  питань дотримання правил, норм та стандартів  з охорони праці на підприємствах, організаціях та установах міста, надано 20 рекомендації з терміном усунення недоліків, з яких 16 усунено.      

Проводиться аналіз заходів профілактики травматизму виробничого та невиробничого  характеру. З початку року  виробничого травматизму по підприємствах міста не зафіксовано;  невиробничого травматизму - 405  випадків, із яких 38 - нещасних випадків з дітьми віком до 14 років.

Важливе питання для профілактики професійних захворювань - проходження попередніх та періодичних медичних оглядів працівниками підприємств та організацій. Це питання на контролі керівників підприємств.

На підприємствах міста створено 12 кабінетів та 97 куточків з охорони праці. На  сайт міста надано 7 статей в яких висвітлюються питання з охорони праці.

На постійному контролі знаходиться питання якісного та своєчасного проведення атестації робочих місць на підприємствах зі шкідливими умовами праці. Станом на звітну дату атестовано 208 робочих місць із шкідливими умовами, які підлягають атестації, що становить 100 % до потрібного.

 Підприємствами міста виконано план заходів з відзначення Дня охорони праці під девізом “Захищене і здорове покоління ”

Спеціалістами управління проводиться моніторинг щодо облаштування пандусами будівель та споруд: в місті всього 62 існуючих пандуси,  що до загальної кількості будівель становить 72,1%. На даний час підлягає обладнанню пандусами 24 будівлі. Із 6 будівель соціальної сфери доступні повністю - 5 та частково - 1 будівля. 

 

 

Начальник управління                                                                             І. ЯРОШ

 

 

 

 




 Чому не можна спалювати опале листя?
Автор: Svetlana   Додано: 29 жовтня 2019   Переглядів:652   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Чому не можна спалювати опале листя?

  Традиційно восени люди згрібають опале листя та спалюють його, не задумуючись над тим, якої шкоди це завдає здоров'ю та довкіллю. Законодавство України забороняє це робити. Проте розмір штрафу за таке порушення занадто малий, тому люди, особливо в селах, продовжують масово палити.Лікарі попереджають про ризики для здоров'я, а екологи б'ють на сполох: це призводить до забруднення повітря, води та ґрунту, а також зникнення певних видів тварин.                                 

У чому шкода?

  Фахівці з Держпродспоживслужби стверджують, що часто люди не надають ваги цьому питанню, а варто було б. Адже тліюче листя виділяє чадний газ, який блокує постачання кисню до тканин організму. Також при спалюванні виділяється бензопірен, що може викликати у людини рак. З димом у повітря виходять діоксини - одні з найотруйніших для людини речовин.

При спалюванні однієї тонни рослин, у повітря потрапляє близько 30 кілограмів шкідливих речовин. І все це потрапляє на нашу шкіру та в легені.Таке спалювання виділяє отруйні гази, може бути джерелом алергії та впливає на імунну систему. В першу чергу, страждають люди похилого віку, діти та вагітні жінки. При згорянні виділяється вуглекислий газ та оксид азоту. Це може викликати бронхоспазми, алергію, кашель, задуху.

   Спалення призводить ще й до забруднення атмосфери, води та ґрунту. Небезпека полягає і в тому, що це може перерости у неконтрольоване горіння.

       Міністерство екології та природних ресурсів попереджає, що такі дії призводять також до зникнення певних видів тварин та загибелі комах. Там закликали компостувати рослинні рештки та удобрювати ними ґрунт.

      Конституція України гарантує кожному безпечне для життя і здоров'я довкілля, а значить - кожен має законне право боротися з цим явищем.

Чиновники закликають, якщо ви страждаєте від диму - не бійтеся скаржитися у поліцію чи до місцевої влади. Навіть якщо це ваш сусід.

Як позбутися опалого листя?

       Мінекології рекомендує компостувати листя - для цього не треба особливих знань або зусиль. Потрібен спеціальний резервуар або просто яма, куди можна помістити листя і помірно його зволожувати. Потім цим добривом можна удобрити ґрунт.

 

Управління соціального захисту населення

Відділ з питань  праці та зайнятості населення




 Інформація про проведену роботу за 9 місяців 2019 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано: 22 жовтня 2019   Переглядів:244   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Інформація про проведену роботу за 9 місяців 2019 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради:uszn-9-msyacv-2019-na-sayt.doc [186 Kb] (cкачувань: 4)

 




 Система допомоги сім’ям з дітьми, спрямована на підвищення якості життя родини та покращення розвитку дитини
Автор: Chekardina   Додано: 18 вересня 2019   Переглядів:311   Категорія - [Тимчасовий архів » Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Міністерство соціальної політики України інформує:

Система допомоги сім’ям з дітьми, спрямована на підвищення якості життя родини та покращення розвитку дитини