Паспорт бюджетної програми на 2018 рік
Автор: Svetlana   Додано: 31 травня 2018   Переглядів:48   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Паспорт бюджетної програми на 2018 рік:

img_20180531_0001.pdf [1013.75 Kb] (cкачувань: 6)

img_20180531_0002.pdf [877.71 Kb] (cкачувань: 4)




 Про забезпечення розвитку системи комплексної реабілітації (абілітації) осіб (дітей) з інвалідністю, дітей віком до двох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності
Автор: Chekardina   Додано: 29 травня 2018   Переглядів:94   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Про забезпечення розвитку системи комплексної реабілітації (абілітації) осіб (дітей) з інвалідністю, дітей віком до двох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності

 

 Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє, що з метою забезпечення розвитку системи комплексної реабілітації (абілітації) осіб (дітей) з інвалідністю, дітей віком до двох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності, наказом Міністерства соціальної політики України від 14.03.2018  № 355 «Питання комплексної реабілітації осіб з інвалідністю», затверджено Зміни до Типового положення про центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю, затвердженого наказом Мінсоцполітики від 09.08.2016 № 855.

 

 

http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0401-18

 

 

                                                                                           Відділ пільг та соціальних гарантій    

                                                                                                              управління соціального захисту      

                                                                                                              населення Люботинської МР

 




 Субсидії з травня 2018 року
Автор: Svetlana   Додано: 21 травня 2018   Переглядів:135   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 




 Зміни до порядку надання субсидії з 1 травня 2018 року
Автор: Chekardina   Додано: 5 травня 2018   Переглядів:1014   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

Зміни до порядку надання субсидії з 1 травня 2018 року.

 

Стосовно подання нових заяви та декларації

Постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2018 р. № 329 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України та визнання такою, що втратила чинність, постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1022» (далі – Постанова),  затверджено нову редакцію Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива (дала – Положення) та установлено, що з 1 травня 2018 р. призначення житлової субсидії здійснюється лише після подання нових заяви і декларації, якщо у складі               домогосподарства є:

-          особи, які відповідають вимогам, визначеним в абзацах другому - четвертому підпункту 3 пункту 6 Положення про порядок призначення житлових субсидій;

-          внутрішньо переміщені особи;

-          особи, члени сім’ї яких не зареєстровані за адресою домогосподарства;

-          особи, які є орендарями житлових приміщень (будинків);

-          особи, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), але фактично в ньому не проживають.

 

Пунктом 6 Положення визначено випадки, коли субсидія не призначається (у тому числі на наступний період) якщо:

1) загальна площа житлового приміщення перевищує 120 кв. метрів для квартири і 200 кв. метрів для індивідуального будинку (крім дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, а також сімей, в яких не менше року проживають троє і більше дітей, з урахуванням тих, над якими встановлено опіку чи піклування);

2) будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства має у своєму володінні транспортний засіб, що підлягає державній реєстрації і з дати випуску якого минуло менше п’яти років (крім мопеда).

При цьому не враховуються транспортні засоби, одержані безоплатно чи придбані на пільгових умовах через структурні підрозділи з питань соціального захисту населення, у тому числі за рахунок грошової допомоги на придбання автомобіля.

Наявність (відсутність) у власності або володінні зазначених осіб транспортних засобів зазначається у декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. Якщо право власності або володіння на транспортний засіб набуто під час отримання житлової субсидії, громадянин, якому призначено житлову субсидію, протягом
30 календарних днів зобов’язаний повідомити про це
структурному підрозділу з питань соціального захисту населення незалежно від розміру вартості транспортного засобу;

 3) у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства є особи, що досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії (далі — особи, доходи яких враховуються під час призначення житлової субсидії), і в цьому періоді:

за інформацією ДФС, Пенсійного фонду України, у них взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсидії; або

вони отримували середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії; та/або

вони не сплатили єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому ніж мінімальний, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії.

Житлові субсидії у випадках, передбачених абзацами другим - четвертим цього підпункту, призначаються, якщо особи, доходи яких враховуються під час призначення житлової субсидії, протягом такого періоду:

навчалися за денною формою навчання у закладах середньої освіти, професійно-технічних навчальних закладах, закладах вищої освіти або зареєстровані у службі зайнятості як такі, що шукають роботу, і в цей період навчалися в центрах професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості;

отримували хоча б один із таких видів доходу, як пенсію, стипендію, допомогу при народженні (усиновленні) дитини, допомогу особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, допомогу по догляду за особами з інвалідністю I і II групи внаслідок психічного розладу, допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю, тимчасову державну соціальну допомогу непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомогу по безробіттю;

4) будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії, призначенням житлової субсидії без звернення здійснив купівлю або іншим законним способом набув право власності на земельну ділянку, квартиру (будинок), транспортний засіб (механізм), будівельні матеріали, інші товари довгострокового вжитку або оплатив (одноразово) будь-які послуги (крім медичних, освітніх та житлово-комунальних послуг згідно із соціальною нормою житла (в тому числі понаднормової площі житла у випадку, зазначеному у пункті 5 цього Положення) та соціальними нормативами житлово-комунального обслуговування) на суму, яка на дату купівлі, оплати, набуття права власності в інший законний спосіб перевищує 50 тис. гривень;

5) структурним підрозділом з питань соціального захисту населення отримано інформацію про наявність простроченої понад два місяці заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день звернення за призначенням житлової субсидії;

6) структурним підрозділом з питань соціального захисту населення отримано інформацію про наявність у домогосподарства, що одержувало житлову субсидію у попередньому опалювальному (неопалювальному) сезоні, простроченої понад два місяці заборгованості з оплати обов’язкової частки платежу за житлово-комунальні послуги, обов’язкової частки внеску/платежу на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день призначення житлової субсидії на наступний опалювальний (неопалювальний) сезон.

Житлова субсидія у випадках, передбачених підпунктами 5 і 6 цього пункту, призначається з початку опалювального (неопалювального) сезону за умови документального підтвердження сплати заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, або оскарження заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі) протягом двох місяців з початку такого сезону, в іншому випадку — з місяця, наступного за тим, в якому до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення надійшло документальне підтвердження сплати заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, або оскарження заборгованості в судовому порядку (ухвали про відкриття провадження у справі).

 

Пунктом 9 Положення визначено, що житлова субсидія розраховується на всіх членів домогосподарства.

До складу домогосподарства включаються особи, що зареєстровані і фактично проживають в житловому приміщенні (будинку), на яких розраховуються соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування і доходи яких враховуються під час призначення житлової субсидії.

Під час призначення житлової субсидії враховуються також доходи членів сім’ї особи із складу домогосподарства у разі, коли їх зареєстроване (фактичне) місце проживання відмінне від адреси домогосподарства. При цьому соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування за адресою домогосподарства на таких осіб не розраховуються.

В даному випадку, особам, які отримували субсидію, необхідно подати нову заяву та декларацію, зазначивши в них відомості про члена сім’ї, який зареєстрований за іншою адресою.

 

При визначенні осіб, які належать до членів сім’ї, слід керуватися нормами статті 3 Сімейного кодексу України.

Сім’ю складають особи, які спільно проживають, пов'язані спільним побутом, мають взаємні права та обов'язки.

Подружжя вважається сім'єю і тоді, коли дружина та чоловік у зв'язку з навчанням, роботою, лікуванням, необхідністю догляду за батьками, дітьми та з інших поважних причин не проживають спільно.

Дитина належить до сім'ї своїх батьків і тоді, коли спільно з ними не проживає.

 

Стосовно терміну, на який призначається субсидія

Житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком призначається з місяця звернення за її призначенням на відповідний сезон: неопалювальний (до вересня включно) або опалювальний (до квітня включно), а на наступний період – без звернення, за виключенням окремих категорій отримувачів.

Таким чином, призначення субсидії здійснюється двічі на рік.

Так, з 1 травня 2018 року субсидії на оплату житлово-комунальних послуг призначаються до вересня 2018 року включно.

Субсидія для відшкодування витрат на твердого палива та скрапленого газу, як і раніше, призначається на календарний рік.

Для орендарів житлового приміщення (будинку) житлова субсидія призначається за наявності договору найму (оренди) житла з місяця звернення до дати закінчення опалювального (неопалювального) сезону, але не більше ніж до кінця місяця, в якому закінчується строк дії договору найму (оренди) житла. На наступний строк житлова субсидія призначається за особистим зверненням орендаря.

Для внутрішньо переміщених осіб житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком призначається за рішенням комісії з місяця звернення до кінця опалювального (неопалювального) сезону.

 

Стосовно обрахування доходу для призначення субсидії

Під час призначення субсидії у травні на неопалювальний сезон враховуються доходи за III - IV квартали попереднього календарного року (крім пенсії) за даними ДФС, Пенсійного фонду України. Розмір пенсії враховується за квітень.

 

Важливим є те, що враховуються доходи членів сім’ї осіб із складу домогосподарства у разі, коли член сім’ї зареєстрований за іншою адресою.

 

Переглянуто розміри доходів, які враховуються до сукупного доходу для фізичних осіб–підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку.  Для таких осіб, незалежно від отриманих (неотриманих) доходів до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід, обчислений в таких розмірах мінімальної заробітної плати, встановленої станом на кінець періоду, за який враховуються доходи:

однієї мінімальної заробітної плати — для платників єдиного податку першої групи;

двох мінімальних заробітних плат — для платників єдиного податку другої групи;

трьох мінімальних заробітних плат — для платників єдиного податку третьої групи.

При цьому не враховується дохід, отриманий самозайнятою особою, та дохід від провадження підприємницької діяльності, інформацію про які подано ДФС на запит структурного підрозділу з питань соціального захисту населення. Система оподаткування та група платника єдиного податку для спрощеної системи оподаткування визначається на початок місяця, з якого призначається житлова субсидія.

 

Також, переглянуто розміри доходів для працездатних осіб, у яких відсутні доходи або доходи яких  менше розміру мінімальної заробітної плати та/або які не сплачують єдиний соціальний внесок.

 

Стосовно призначення субсидії за рішенням комісії

Субсидія може призначатися за рішенням комісії (у тому числі на наступний період) у наступних випадках:

-  на понаднормову площу житла (збільшену не більше ніж на 30%) непрацюючим непрацездатним особам;

-  за наявності транспортного засобу (у тому числі у членів сім’ї), з дати випуску якого минуло менше 5 років;

-  у разі купівлі (або набуття права власності) житла, земельної ділянки, товарів або оплати послуг на суму більше 50 тис. грн.;

-  за наявності заборгованості з оплати послуг, загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;

-  за фактичним місцем проживання за наявності договору оренди житла;

-  за фактичним місцем проживання внутрішньо переміщеним особам;

-  без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих;

-  якщо в житловому приміщенні (будинку) є кілька розділених особових рахунків.

 

За наявності умов, зазначених у пункті 6 цього Положення, житлову субсидію може бути призначено за рішенням комісії виходячи з конкретних обставин, що склалися, крім випадку, зазначеного у підпункті 1 пункту 6 цього Положення (у яких загальна площа житлового приміщення перевищує 120 кв. метрів для квартири і 200 кв. метрів для індивідуального будинку (крім дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей, а також сімей, в яких не менше року проживають троє і більше дітей, з урахуванням тих, над якими встановлено опіку чи піклування).

Рішення про призначення (відмову в призначенні) житлової субсидії в таких випадках приймається комісією на підставі акта обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства.

В містах обласного значення у разі, коли у члена домогосподарства або у члена сім’ї особи із складу домогосподарства доходи, які враховуються під час призначення субсидії, відсутні або її дохід менший мінімальної заробітної плати та/або вона не сплатила єдиний соціальний внесок у мінімальному розмірі (крім тих, хто навчається, перебуває на обліку у службі зайнятості або отримує один із визначених видів допомоги, яким субсидія призначається на загальних підставах) позитивне рішення комісії про призначення житлової субсидії може бути прийнято лише у разі, коли такі особи:

перебувають у складних життєвих обставинах, викликаних тривалою хворобою, що підтверджується висновком (довідкою) лікарсько-консультативної комісії закладу охорони здоров’я;

на момент призначення житлової субсидії сплачують єдиний соціальний внесок у розмірі, не меншому ніж мінімальний, протягом двох місяців підряд перед днем звернення за призначенням житлової субсидії або сплачують єдиний соціальний внесок у розмірі, не меншому ніж мінімальний, протягом двох місяців підряд перед місяцем, в якому житлова субсидія призначається без звернення громадянина. При цьому особі, яка працює за строковим трудовим договором, житлову субсидію за рішенням комісії може бути призначено лише у разі, коли строк дії строкового трудового договору є більшим, ніж строк, на який призначається житлова субсидія. Протягом терміну дії субсидії контролюється сплата особами єдиного соціального внеску.

Таке рішення не може бути прийнято щодо осіб, які перебували за кордоном більше 60 діб.

 

Щодо сплати за послуги отримувачами субсидії

Постановою введено обов’язок громадян, яким призначено субсидію на оплату житлово-комунальних послуг, щомісячно сплачувати обов’язкову частку плати за послуги незалежно від обсягу спожитих послуг. У разі несплати – надання субсидії припиняється.

 

Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради

 




 ПРО ПРИЙОМ ЕКСТРЕНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ ВІД ОСІБ З ВАДАМИ СЛУХУ
Автор: Chekardina   Додано: 27 квітня 2018   Переглядів:59   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

ПРО ПРИЙОМ ЕКСТРЕНИХ ПОВІДОМЛЕНЬ

ВІД ОСІБ З ВАДАМИ СЛУХУ

 

 

             Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє, що у Харківській області забезпечено цілодобовий прийом екстрених повідомлень про виникнення пожеж та інших надзвичайних подій у вигляді SMS повідомлень на мобільний номер 38 098 044 81 01 від осіб з вадами слуху.

 

                                                                                                 Відділ пільг та соціальних

                                                                                                 гарантій УСЗН Люботинської МР

 




 Спільний семінар
Автор: Svetlana   Додано: 24 квітня 2018   Переглядів:66   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

                                        Спільний семінар

 

28 квітня в Україні відзначають Всесвітній день охорони праці. Цього року Міжнародною організацією праці визначено девіз Дня охорони праці «Захищене і здорове  покоління».  

Спільний семінар Харківського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області, Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради, Головного управління Держпраці в Харківській області та працівників Дитячо – юнацької спортивної школи та викладачів фізичної культури загальноосвітніх шкіл відділу освіти Люботинської міської ради Харківської області був проведений 18 квітня 2018 року. Порядок денний семінару: реалізація завдань та функцій, визначених Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування». Створення належних умов для налагодження взаємодії з питань фізичної культури і спорту між Харківським відділенням УВД ФССУФСС в Харківській області  та відділом освіти Люботинської міської ради  згідно укладеного Меморандуму про партнерство та співробітництво між Міністерством молоді та спорту   України та Фондом Соціального страхування України від 21 грудня 2017 року №171/7/17.   

На семінарі  були розглянуті питання : 

Реалізація завдань та функцій, визначених Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Спільний семінар

Про стан і причини виробничого травматизму в 2017 році, з початку 2018 року, заходи щодо його профілактики. Дотримання вимог безпеки під час виконання робіт. Навчання посадових осіб та працівників з питань охорони праці. 

 

Управління соціального захисту населення

                                            Відділ з питань праці та зайнятості населення




 Всесвітній день охорони праці
Автор: Chekardina   Додано: 20 квітня 2018   Переглядів:98   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Всесвітній день охорони праці

 

 

       За оцінками Міжнародної організації праці (МОП), щорічно відбувається понад 270 мільйонів нещасних випадків на виробництві, які ведуть до відсутності на робочому місці протягом більше 3 днів, і від близько 160 мільйонів випадків хвороб без смертельного результату.  Кожен день в світі вмирають в результаті нещасних випадків і захворюваності на виробництві близько 5000 осіб, в рік - від 2 до 2,3 мільйона осіб.

        Для запобігання нещасним випадкам на виробництві існують цілі інженерні системи з техніки безпеки. З урахуванням специфіки того чи іншого робочого процесу розробляються відповідні інструкції, приписи, правила з техніки безпеки, вводиться систематичний інструктаж працівників і всього персоналу, вводиться в штат інженер по техніці безпеки, а якщо це не є можливим, то його функції бере на себе або дублює начальник підрозділу, зміни, майстер або бригадир. На жаль, це різко знижує якість контролю за дотриманням техніки безпеки. Але навіть це не може повністю запобігти так званому "людському фактору". Статистика чітко показує, що найбільш часті випадки травматизму на виробництві відбуваються сааме тоді, коли знижується увага працівника. Це як правило відбувається наприкінці робочого дня, в кінці робочого тижня, рідше перед обідньою перервою. На жаль, через недбальство виконавця робіт, правила техніки безпеки, часто пишуться ціною здоров’я та життя працівників.

      Міжнародна організація праці оголосила 28 квітня Всесвітнім днем охорони праці для того, щоб привернути увагу світової громадськості до масштабів проблеми, а також до того, яким чином створення та просування культури охорони праці може сприяти зниженню щорічної смертності на робочому місці. Вперше він відзначався у 2003 році.

      Ідея проведення Всесвітнього дня охорони праці бере початок від Дня пам’яті загиблих працівників, уперше проведеного американськими та канадськими трудящими в 1989 році в пам’ять про працівників, які загинули та отримали травму на виробництві.

     У цей день більш ніж в ста країнах світу проводяться заходи, спрямовані на привернення уваги громадськості до невирішених проблем охорони праці.

        В Україні цей День отримав назву «День охорони праці» і відзначається згідно до Указу Президента України № 685/2006 від 18 серпня 2006 року щорічно 28 квітня. Цього року девіз Всесвітнього дня охорони праці «Захищене і здорове покоління» збігається із завданнями й метою Всесвітнього дня боротьби із дитячою працею, який відзначають 12 червня.  У 2017 році Уряд України у Національній доповіді «Цілі сталого розвитку: Україна» визначив показники для досягнення Цілей сталого розвитку до 2030 року з урахуванням глобальних орієнтирів і принципів та суспільної думки щодо майбутнього країни. Одна із цілей – гідна праця та економічне зростання – спрямована на забезпечення гідних і безпечних умов праці для всіх працівників.

Будьте уважні!  Дотримуйтесь правил з техніки безпеки!

 

                                                                              Управління соціального захисту населення

 




 ДЕВІЗ ДНЯ ОХОРОНИ ПРАЦІ 2018 РОКУ: «ЗАХИЩЕНЕ І ЗДОРОВЕ ПОКОЛІННЯ»
Автор: Chekardina   Додано: 20 квітня 2018   Переглядів:105   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

ДЕВІЗ ДНЯ ОХОРОНИ ПРАЦІ 2018 РОКУ: «ЗАХИЩЕНЕ І ЗДОРОВЕ ПОКОЛІННЯ»

ДЕВІЗ ДНЯ ОХОРОНИ ПРАЦІ 2018 РОКУ: «ЗАХИЩЕНЕ І ЗДОРОВЕ ПОКОЛІННЯ»

 

 

ЗВЕРНЕННЯ

Організаційного комітету з підготовки та проведення у 2018 році заходів з нагоди Дня охорони праці в Україні

Щороку у Всесвітній день охорони праці, 28 квітня, згідно з Указом Президента України від 18.08.2006 № 685/2006 в Україні відзначають День охорони праці.

 

Цього року девіз Всесвітнього дня охорони праці «Захищене і здорове покоління» збігається із завданнями й метою Всесвітнього дня боротьби із дитячою працею, який відзначають 12 червня.

 

У 2017 році Уряд України у Національній доповіді «Цілі сталого розвитку: Україна» визначив показники для досягнення Цілей сталого розвитку до 2030 року з урахуванням глобальних орієнтирів і принципів та суспільної думки щодо майбутнього країни. Одна із цілей – гідна праця та економічне зростання – спрямована на забезпечення гідних і безпечних умов праці для всіх працівників.

 

ШАНОВНІ КОЛЕГИ!

Для досягнення поставлених цілей в інтересах молодого покоління працівників потрібен узгоджений комплексний підхід до викорінення дитячої праці та популяризації культури безпеки і гігієни праці.

 

За даними Міжнародної організації праці, у світі 541 мільйон молодих працівників віком 15– 24 років, зокрема 37 мільйонів дітей, працюють у шкідливих умовах. А це понад 15% робочої сили. Серед молоді рівень травматизму на роботі на 40% вищий, ніж серед працівників старше 24 років.

 

В Україні працює майже кожен третій віком від 15 до 24 років, що становить понад 1 мільйон наших громадян. Ураховуючи, що в країні триває активна фаза всебічного реформування економіки, наше завдання – зберегти молоде покоління як безцінний потенціал для майбутнього становлення ефективної і сильної держави. Реформи освіти та охорони здоров’я, децентралізація влади, розв’язання економічних проблем мають забезпечити гідні умови праці для молодих працівників.

 

Особливу роль у цьому процесі відведено школам і закладам вищої освіти – саме тут з дітьми і молоддю мають проводити інформаційно-роз’яснювальну роботу та навчання, спрямовані на формування культури охорони праці майбутніх працівників.

 

Правове поле та умови виробництва повинні розвиватися насамперед з урахуванням інтересів молоді, забезпечуючи захист від небезпек і збереження здоров’я майбутнього трудового потенціалу країни.

 

В Україні інтереси молодих працівників до 18 років достатньою мірою захищені нормами законодавства (не дозволено прийом на роботу осіб до 16 років, установлено скорочений робочий тиждень, заборонено працювати вночі та в позаурочний час тощо). Але відповідного захисту потребує і молодь до 24 років, яка ще не має належних навичок та достатнього досвіду, не досягла фізичної і психологічної зрілості.

 

Загалом недобросовісні роботодавці намагаються приховувати дитячу працю на власних підприємствах, адже це зобов’язує їх нести юридичну відповідальність за неповнолітніх.

 

Відповідно до Конвенції Міжнародної організації праці від 17.06.1999 № 182 «Про заборону та негайні заходи щодо ліквідації найгірших форм дитячої праці», ратифікованої Україною (Закон від 05.10.2000 № 2022-III), кожна держава має терміново вживати відповідних заходів.

 

За результатами державного нагляду, спрямованого на запобігання економічній експлуатації молоді, зокрема дітей, виконанню робіт, небезпечних для їхнього життя і здоров’я, установлено, що 65% перевірених підприємств, де використовують працю неповнолітніх, порушують права дітей.

 

Найбільше дитячу працю використовують у сфері послуг (58%), промисловості (20%), сільському господарстві (22%). Причинами залучення дітей до роботи у зазначених галузях є низькі вимоги до якості робочої сили, значні потреби у використанні ручної праці, необізнаність дітей зі своїми правами (оплата праці, відпочинок тощо).

 

Зазвичай молоді працівники не повідомляють про випадки порушення щодо них законодавства про працю та охорону праці, оскільки не бачать альтернативи і тому зацікавлені у збереженні своїх робочих місць.

 

Отже, потрібно діяти на випередження – за активної участі представників профспілок і громадськості проводити серед молоді та роботодавців інформаційно-консультативну та навчальну роботу щодо підвищення правової обізнаності.

 

Одним із суспільно значущих проектів, спрямованих на популяризацію серед молодого покоління культури безпеки праці, є щорічний Всеукраїнський конкурс дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей», який проходить за сприяння Державної служби України з питань праці. За результатами минулого року в конкурсі взяли участь понад 250 тисяч дітей, які разом з їхніми батьками і вчителями були залучені до процесу формування відповідального ставлення до безпеки праці.

 

Тільки спільними зусиллями і завдяки комплексному підходу можна забезпечити організацію належних умов праці молодих працівників, що сприятиме зменшенню випадків виїзду працездатної молоді в інші країни з метою пошуку гідної роботи.

 

Збереження здоров’я молодого покоління позитивно впливатиме на розвиток національної економіки. Відомо, що витрати, які несе держава через виробничі травми та професійні захворювання молоді, у майбутньому стають значно більшими, ніж стосовно дорослих працівників. Адже виробнича травма, яку молода людина отримує на початку свого трудового життя, може призвести до довгострокових порушень її здоров’я, через що вона не зможе бути активним членом суспільства та не скористається набутими під час навчання знаннями.

 

Доволі часто молоді працівники приймають не досить обдумані рішення, пов’язані з ризиками, та не усвідомлюють, що їхня необачність на роботі може спричинити небезпеку не тільки для їхнього життя, але й для життя і здоров’я тих, хто їх оточує.

 

У середовищі молодих працівників виробничі ризики значно вищі через особливості їхнього способу життя. Стреси, пов’язані із зовнішніми чинниками, також можуть призводити до виникнення небезпечних ситуацій на роботі.

 

Закликаємо всі заінтересовані сторони сприяти організації гідних і безпечних умов праці для молодих працівників, долучатися до роботи з формування культури безпеки та гігієни праці.

 

ДЕВІЗ ДНЯ ОХОРОНИ ПРАЦІ 2018 РОКУ: «ЗАХИЩЕНЕ І ЗДОРОВЕ ПОКОЛІННЯ»




 Звіт про проведену роботу за І квартал 2018 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано: 18 квітня 2018   Переглядів:52   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Звіт про проведену роботу за І квартал 2018 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради:zvt-uszn-za-1-kv.-2018.doc [175.5 Kb] (cкачувань: 3)

 




 Це твій шанс на краще життя
Автор: Svetlana   Додано: 17 квітня 2018   Переглядів:82   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

                   Це твій шанс на краще життя

 

  Проект «Рука допомоги» впроваджує Міністерство соціальної політики України за підтримки Світового банку. Проект реалізується у Львівській, Полтавській та Харківській областях.   Продовжено термін реалізації пілотного проекту із залучення до роботи членів малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених осіб до 31.12.2018 року. (Згідно постанови КМУ від 31.01.2018 року №40).

  Хто може взяти участь у проекті? Непрацюючі працездатні особи, які отримують державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям, та внутрішньо переміщені особи, що проживають у Харківській області.    

   Як стати учасником проекту? Потрібно звернутись до управління з питань соціального захисту населення  районної держадміністрації або виконавчого органу міської чи районної ради, або центру зайнятості за місцем фактичного проживання. 

   Звертайтесь. Якщо ви маєте бажання вийти зі стану бідності, самостійно визначати свою долю, нести відповідальність за рідних та близьких і хочете використати свій шанс на краще життя,- звертайтесь за інформацією по проекту «Рука допомоги» до управління соціального захисту населення Люботинської міської ради: м. Люботин вул. Слобожанська,24/1 к.1,  або до Люботинської міської філії Харківського обласного центру зайнятості : м.Люботин, вул. Слобожанська,23.       

 

                              Управління соціального захисту населення