Ваша думка щодо об’єднання територіальних громад |
|
|
|
Додаток до плану закупівель |
|
|
Паспорти бюджетних програм на 2018 рік (УСЗН) |
|
|
Допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною з 1січня 2019 року |
|
Допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною з 1січня 2019 року
З 1 січня 2019 року «Порядок призначення допомоги сі’ям з дітьми» доповнено новим видом допоги: допомога на дітей, хворих на тяжкі перинатальні ураження нервової системи, тяжкі вроджені вади розвитку, рідкісні орфанні захворювання, онкологічні, онкогематологічні захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкі психічні розлади, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гострі або хронічні захворювання нирок IV ступеня, на дитину, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, яким не встановлено інвалідність (далі - допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною).
Допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною, призначається одному з батьків, усиновлювачів, прийомних батьків, батьків-вихователів опікуну, піклувальнику (далі - законний представник дитини), який постійно проживає та здійснює догляд за дитиною, хворою на один або декілька видів таких захворювань, станів.
Для призначення допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною, органу соціального захисту населення за умови пред’явлення паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, подаються такі документи:
1) заява законного представника дитини, який постійно проживає та здійснює догляд за хворою дитиною, що складається за формою, встановленою Мінсоцполітики;
2) копія свідоцтва про народження дитини (з пред’явленням оригіналу);
3) документ, що підтверджує повноваження усиновлювача (копія рішення про усиновлення) опікуна, піклувальника (копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, сільської, селищної ради об’єднаної територіальної громади або суду про встановлення опіки), прийомних батьків, батьків-вихователів (копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї);
4) довідка про захворювання дитини на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня, про те, що дитина отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу у порядку та за формою, встановленими МОЗ (далі - довідка про захворювання дитини).
Допомога особі, яка доглядає за хворою дитиною, призначається:
з дня звернення за її призначенням до органу соціального захисту населення;
на кожну хвору дитину у розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, та виплачується шість місяців;
незалежно від одержання інших видів державної допомоги.
Виплата допомоги на наступний період продовжується на підставі заяви законного представника дитини та довідка про захворювання дитини з дня зупинення виплати, якщо звернення надійшло протягом одного місяця з дня її зупинення.
У разі коли в період виплати допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною, дитині встановлено інвалідність, така допомога виплачується до дня встановлення інвалідності.
Органи медико-соціальної експертизи та заклади охорони здоров’я зобов’язані у триденний строк після встановлення дитині інвалідності надіслати органові соціального захисту населення за місцем проживання дитини медичний висновок про дитину з інвалідністю віком до 18 років.
Контроль за фактом здійснення догляду за хворою дитиною здійснюється в межах повноважень працівниками центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді або уповноваженою особою, визначеною виконавчим органом ради об’єднаної територіальної громади.
У разі встановлення факту нездійснення догляду за хворою дитиною центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді або уповноважена особа, яка визначена виконавчим органом рад об’єднаних територіальних громад, у межах їх повноважень повинні протягом трьох днів подати органові соціального захисту населення пропозиції щодо призупинення виплати допомоги.
Виплата допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною, припиняється у разі:
встановлення дитині інвалідності (досягнення дитиною 18 років);
коли допомога призначена на підставі документів, що містять недостовірні відомості;
позбавлення отримувача допомоги батьківських прав;
позбавлення отримувача допомоги волі за вироком суду;
скасування рішення про усиновлення дитини або визнання його недійсним;
звільнення опікуна чи піклувальника дитини від виконання їх обов’язків;
смерті дитини;
смерті отримувача допомоги.
Виплата допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною, призупиняється у разі:
тимчасового влаштування хворої дитини на повне державне утримання за заявою отримувача такої допомоги;
влаштування хворої дитини на повне державне утримання в разі відібрання хворої дитини в отримувача допомоги без позбавлення батьківських прав;
нездійснення догляду за хворою дитиною.
Виплата допомоги припиняється (призупиняється) за рішенням органу соціального захисту населення, який призначив допомогу, з місяця, що настає за місяцем, в якому виникли зазначені обставини.
Управління соціального захисту населення
Люботинської міської ради
|
|
|
|
|
|
|
Паспорт бюджетної програми |
|
|
Паспорт бюджетної програми |
|
Паспорт бюджетної програми:pasporta.pdf [1.94 Mb] (cкачувань: 4)
|
|
«16 днів проти насильства» |
|
«16 днів проти насильства»
Щорічно в Україні з 25 листопада по 10 грудня проводиться Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства», яка з 1991 року підтримується міжнародною спільнотою. Дати початку та завершення Акції вибрані не випадково. Вони створюють символічний ланцюжок, поєднуючи заходи проти насильства стосовно жінок та дії щодо захисту прав людини, підкреслюючи, що будь-які прояви насильства над людиною, незалежно від її статі, є порушенням прав людини.
Шістнадцятиденний період акції охоплює наступні важливі дати:
25 листопада – Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок;
1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом;
2 грудня – Міжнародний день боротьби з рабством;
3 грудня – Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями;
5 грудня – Міжнародний день волонтера;
6 грудня – Вшанування пам’яті студенток, розстріляних у Монреалі;
9 грудня – Міжнародний день боротьби з корупцією;
10 грудня – Міжнародний день прав людини.
Найвищою цінністю будь – якої держави, у тому числі й України, є людина, її життя і здоров’я, честь, і гідність, недоторканність та безпека.
Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації за номерами:
0 800 500 335 (зі стаціонарного) або 116 123 (з мобільного), (безкоштовно, цілодобово, анонімно з телефонів будь-яких операторів)
Не зволікайте, робіть впевнені кроки до позитивних змін. Щасливе майбутнє Вашої родини знаходиться у Ваших руках
Відділ з питань праці та зайнятості населення УСЗН
|
|
|
|
|
|
|
Додаток до плану закупівель |
|
|
ІНФОРМАЦІЯ щодо результатів проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади” |
|
ІНФОРМАЦІЯ
щодо результатів проведення перевірки, передбаченої
Законом України “Про очищення влади”
Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, щодо Дибаліної Світлани Володимирівни, яка працює на посаді головного спеціаліста сектору соціальних виплат.
За результатами проведеної перевірки встановлено, щодо Дибаліної Світлани Володимирівни не застосовуються заборони, визначені частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”.
|
|
|
|
|
Паспорти бюджетних програм УСЗН |
|
|
Пам’ятка. Порядок дій при виявленні запаху газу. |
|
Пам’ятка. Порядок дій при виявленні запаху газу.
Громадяни часто забувають про те, що власна безпека, а також безпека сусідів і родичів - це турбота не тільки професіоналів газової служби, а й самих споживачів. І лише правильне використання газу в побуті, дотримання правил безпеки при експлуатації газових приладів дозволить уникнути багатьох бід, викликаних необережним поводженням з «блакитним» паливом, і зберегти життя собі і своїм близьким.
Важливо пам'ятати:
- перед включенням усіх газових приладів необхідно провітрювати приміщення і на весь час роботи залишати кватирку відкритою. Не залишайте працюючі газові прилади без уваги і стежте, щоб полум'я конфорки не згасло;
- перед включенням газової плити потрібно спочатку запалити сірник, потім піднести вогонь до конфорки і тільки після цього можна відкривати кран на газовому приладі;
- стежити за справністю вентиляційних каналів - перевіряти тягу до і після включення газового обладнання, а також періодично під час його роботи;
- регулярно перевіряти справність газового обладнання: для цього необхідно укласти договір зі спеціалізованою організацією на перевірку технічного стану газового обладнання;
- виходячи з будинку, не залишати увімкненими газові прилади.
Забороняється:
- допускати до користування газовими приладами осіб у нетверезому стані, дітей дошкільного віку, а також осіб, які не пройшли інструктаж і не знають правил користування газовими приладами
- самовільно переставляти газові прилади, а також здійснювати реконструкцію приміщень, де встановлені газові прилади;
- вносити зміни в конструкцію газових приладів;
- відключати автоматику безпеки та регулювання;
- користуватися несправними газовими приладами чи використовувати їх не за призначенням;
- залишати працюючі газові прилади без нагляду;
- сушити білизну чи волосся над плитою із запаленими пальниками;
- розміщувати біля газової плити речовини, що можуть легко займатися: папір, тканини тощо;
- використовувати газові прилади для опалення приміщень;
- використовувати для сну та відпочинку приміщення, де встановлені газові прилади.
При появі запаху газу необхідно:
- прикрити обличчя мокрим рушником;
- припинити користування газовими приладами;
- закрити головний кран на газопроводі та приладах;
- провітрити приміщення;
- не вмикати та не вимикати електроприлади та освітлення щоб запобігти утворенню іскор, які можуть призвести до займання газу та вибуху;
- не допускати в приміщенні відкритого вогню;
- повідомити аварійно-диспетчерську службу газового господарства за телефоном - 104;
- покинути загазоване приміщення;
- до прибуття спеціалістів аварійної газової служби по можливості організуйте охорону загазованого місця;
- якщо є потерпілі, обов'язково викличте швидку допомогу за телефоном - 103.
До прибуття швидкої допомоги слід надати потерпілому першу долікарську допомогу.
При отруєнні газом та задусі необхідно:
- винести потерпілого на свіже повітря, покласти його на рівну поверхню, усунувши все, що заважає диханню (розстебнути комір, при потребі пасок);
- дати понюхати нашатирний спирт;
- зробити штучне дихання;
- тепло вкрити і стежити, щоб потерпілий не заснув.
Пам'ятайте! Дотримання правил користування газовими приладами – це не лише умови їх надійної роботи, але і запорука того, що газ буде надійним помічником у вашому господарстві і не принесе нещастя ні вам, ні вашому дому!
Управління соціального захисту населення
Відділ з питань праці а зайнятості населення
|
|
|
|
|
|
|
Паспорт бюджетної програми |
|
|
До уваги громадських об’єднань ветеранів |
|
До уваги громадських об’єднань ветеранів
Указом Президента України від 26.02.2018 року № 68 затверджено Національну стратегію сприяння розвитку громадського суспільства в Україні на 2016-2020 роки. Кабінетом Міністрів України 14.02.2018 року прийнято постанову № 156 «Деякі питання надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів». Зазначеною постановою передбачено, що місцеві органи виконавчої влади, починаючи з 2018 року, забезпечують проведення конкурсів з визначення проектів, розроблених громадськими об’єднаннями ветеранів, для реалізації яких надається фінансова підтримка за рахунок коштів місцевих бюджетів.
УСЗН Люботинської міської ради
Постанова КМУ "Деякі питання надання фінансової підтримки громадським об’єднанням ветеранів"
Завантажити:1876_postanova_kmu_156_vid_14_lyutogo_2018_r_.doc [95.5 Kb] (cкачувань: 16)
|
|
Зміни в порядку призначення житлових субсідій |
|
Зміни в порядку призначення житлових субсідій
У зв’язку із внесенням змін до Положення про порядок призначення житлових субсідій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2018 року № 320), житлова субсідія не призначається (у тому числі на наступний період), якщо у складі домогосподарства або у складі сім’ї члена домогосподарства є особи, що досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсідії, і в цьому періоді:
за інформацією Державної фіскальної служби України, Пенсійного фонду України, у них взагалі відсутні доходи, які враховуються під час призначення житлової субсідії; або вони отримували середньомісячний сукупний дохід менший, ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановлений на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсідії; та/або
вони не сплатили єдиний внесок у розмірі, не меншомому ніж мінімальний, сумарно протягом 3-х місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсідії.
Роз’яснення щодо можливості та порядку сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за попередній період будуть надаватись в прийомні дні Харківського управління соціального захисту населення, Нововодолазького управління соціального захисту населення, управління соціального захисту населення м. Люботин компетентним працівником Харківського приміського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Харківської області за окремим графіком. Також інформація щодо можливості та порядку сплати єдиного внеску за попередній період, в тому числі зразок типового договору про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування розмещена на сайтах органів місцевого самоврядування Харківського району, Нововодолазького району та м. Люботин.
Додаток 5 до Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (підпункт 4 пункту 2 розділу V)
ТИПОВИЙ ДОГОВІР про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування (одноразова сплата єдиного внеску)
від «____» ____________ 20___ року ________________________
(місце складання)
_____________________________________________________________________________
(найменування відповідного органу доходів і зборів)
в особі начальника (заступника начальника) відповідного органу доходів і зборів _______
_____________________________________________________________________________,
(прізвище, ім’я, по батькові)
що діє на підставі ______________________________________________, з однієї сторони
(положення про відповідний орган доходів і зборів)
(далі - Сторона 1), та __________________________________________________________,
(прізвище, ім’я, по батькові особи)
з іншої сторони (далі - Сторона 2) (далі - Сторони), уклали цей Типовий договір про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування (далі - Договір) про таке.
І. Предмет Договору
Цей Договір згідно з частиною п’ятою статті 10 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі - Закон) визначає порядок добровільної участі особи, яка уклала договір про одноразову сплату у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування.
II. Права та обов’язки Сторін
1. Сторона 2 має право:
1) отримувати від Сторони 1 підтвердження сплати єдиного внеску, у тому числі в письмовій формі;
2) оскаржувати в установленому законодавством порядку дії Сторони 1, її посадових осіб;
3) інші права відповідно до Закону.
2. Сторона 2 зобов’язується:
1) надавати на вимогу Сторони 1 документи, що засвідчують відомості, які мають бути занесені або містяться в її персональній обліковій картці в системі персоніфікованого обліку;
2) сплачувати єдиний внесок у порядку і строки, визначені цим Договором та Законом;
3) подавати за себе звіт протягом 30 календарних днів після закінчення строків дії цього Договору;
4) виконувати інші вимоги, передбачені Законом, а також нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до Закону.
3. Сторона 1 має право:
1) перевіряти достовірність відомостей, наданих Стороною 2;
2) безоплатно отримувати від Сторони 2 інформацію, необхідну для виконання обов’язків, покладених на Сторону 1 Законом та цим Договором;
3) отримувати від Сторони 2 підтвердження сплати нею єдиного внеску;
4) захищати свої права та законні інтереси, у тому числі в суді.
4. Сторона 1 зобов’язується:
1) надавати безоплатно Стороні 2 та на вимогу членам сім’ї померлої Сторони 2 відомості про сплачені суми єдиного внеску та інші відомості, що стосуються Сторони 2;
2) передавати Пенсійному фонду України для ведення персоніфікованого обліку дані про суми єдиного внеску та відомості про Сторону 2;
3) взяти на облік Сторону 2 в системі загальнообов’язкового державного соціального страхування.
III. Порядок одноразової сплати єдиного внеску
1. Сторона 2 сплачує одноразово єдиний внесок у сумі не менше мінімального розміру страхового внеску за кожен місяць, що визначається як добуток мінімального розміру заробітної плати та розміру внеску на дату укладення цього Договору, помножений на коефіцієнт 2, але не більше суми єдиного внеску, обчисленого, виходячи з максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої на дату укладення цього Договору.
На момент підписання цього Договору:
розмір мінімальної заробітної плати становить __________________________________;
(сума цифрами та словами)
розмір єдиного внеску становить ________ %;
мінімальний страховий внесок становить _________________ грн;
максимальний розмір єдиного внеску становить _________________ грн.
2. Сторона 2 сплачує єдиний внесок за попередній період з _________ по ______________.
3. Єдиний внесок за попередній період, з урахуванням коефіцієнта 2, становить ___ грн
і сплачується на рахунок _______________________________________________________,
(номер рахунка, на який сплачується єдиний внесок)
відкритий у __________________________________________________________________,
(найменування банку)
МФО ___________________, код за ЄДРПОУ _____________________________________.
4. Одноразова сплата єдиного внеску здійснюється однією сумою протягом 10 календарних днів з моменту підписання Договору.
IV. Умови набуття Стороною 2 права на пенсійні виплати за загальнообов’язковим державним пенсійним страхуванням
Право на призначення пенсії.
За умови виконання Стороною 2 умов цього Договору, Сторона 2 має право на врахування страхового стажу при призначенні пенсії відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».
Пенсії призначаються відповідно до статей 26-45 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».
V. Відповідальність Сторін
1. У разі порушення своїх зобов’язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність, визначену цим Договором та законодавством України.
2. Усі спори, що пов’язані з цим Договором, його укладенням або такі, що виникають у процесі виконання умов цього Договору, вирішуються шляхом переговорів між представниками Сторін. Якщо спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленими підвідомчістю та підсудністю такого спору, визначеними законодавством України.
VI. Строк дії Договору
Цей Договір набирає чинності з дня його підписання і діє 10 календарних днів.
VII. Порядок розірвання Договору
Цей Договір може бути достроково розірвано:
1. Стороною 2 за умови невиконання пункту 4 розділу ІІІ цього Договору.
2. Стороною 1 у разі:
невиконання пункту 4 розділу ІІІ цього Договору Стороною 2;
виникнення обставин, що не відповідають визначеним цим Законом вимогам до осіб, які мають право брати добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування;
смерті Сторони 2.
В інших випадках дострокове розірвання Договору не допускається.
VIII. Місцезнаходження і реквізити Сторін
Сторона 1
________________________________
________________________________
________________________________
________________________________
Керівник (заступник керівника)
________________ _________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
М. П.
|
Сторона 2
________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові)
________________________________
(паспорт, серія, номер)
________________________________
(реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті))
_________________________________
(номер посвідчення застрахованої особи)
_________________________________
(дата народження)
_________________________________
(громадянство)
_________________________________
(місце проживання)
_________________________________
(телефон)
|
Харківське приміске об'єднане
управління Пенсійного фонду України
Харківської області
|
|
|
|
|
|
|
Допомога жінкам, які постраждали від домашнього насильства |
|
Допомога жінкам, які постраждали від домашнього насильства
На території Харківської області діє Комунальна установа Харківської обласної ради «Кризовий соціальний центр для жінок». Це спеціальна соціальна установа для тимчасового перебування жінок ( у тому числі матерів з дітьми ), які перебувають у складних життєвих обставинах, або звільненням з місць позбавлення волі, або вчиненням стосовно них гендерно обумовленого насильства. До складу Кризового центру входять такі структурні підрозділи:
- відділення соціальної адаптації звільнених жінок;
- притулок для жінок, які постраждали від домашнього та гендерно
обумовленого насильства та торгівлі людьми.
Направлення та зарахування до Кризового центру відбувається на підставі чітких критеріїв належності потенційного отримувача до цільової групи.
Управління соціального захисту населення ЛМР
|
|
Звіт про проведену роботу за 9 місяців 2018 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради |
|
Звіт
про проведену роботу за 9 місяців 2018 року
управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради
|
|
День боротьби з торгівлею людьми |
|
Щороку 18 жовтня відзначається Європейський день боротьби з торгівлею людьми, як день консолідації діяльності з підвищення рівня обізнаності щодо ганебного феномену «торгівля людьми», небайдужості громадськості до цього явища та візуалізації проблеми на глобальному рівні.
Для торгівлі людьми не існує державних кордонів чи вікових обмежень.
Потрапити у сучасне рабство може будь-хто, незалежно від рівня освіти та соціального статусу. Понад 230000 українців постраждали від торгівлі людьми, починаючи з 1991 року.
Разом ми можемо це змінити, телефонуйте та отримайте якісні консультації і допомогу!
527 Національна лінія з протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів. * - безкоштовно з мобільних телефонів в межах України.
Посилання на відеоролики:
https://www.youtube.com/watch?v=rZuaLHBt_3Y
https://www.youtube.com/watch?v=4SD_zb8A86Q
https://www.youtube.com/watch?v=SkxVZHPBxEs
https://www.youtube.com/watch?v=10nXMv6fC6w
Відділ з питань праці та зайнятості населення УСЗН
|
|
|
|
|
Повідомлення про початок проведення перевірки згідно із Законом України "Про очищення влади" (Дибаліна С.В.) |
|
Повідомлення про початок проведення перевірки згідно із Законом України "Про очищення влади"
Відповідно до Закону України «Про очищення влади», Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, в управлінні соціального захисту населення Люботинськрї міської ради 11.10.2018 року розпочато проведення перевірки щодо:
Дибаліної Світлани Володимирівни, головного спеціаліста сектору соціальних виплат управління соціального захисту населення Люботинської міської ради.
Завантажити:
заява zayava-dibalna-s.v..pdf [47.55 Kb] (cкачувань: 1)
декларація deklaracya-dibalna-s.v.-compressed.pdf [1.66 Mb] (cкачувань: 1)
|
|
Паспорт бюджетної програми на 2018 р. |
|
Завантажити Паспорт бюджетної програми на 2018 р.:pasport.pdf [437 Kb] (cкачувань: 1)
|
|
Паспорт бюджетної програми на 2018 р. |
|
Завантажити Паспорт бюджетної програми на 2018 р.:pasport.pdf [1.03 Mb] (cкачувань: 1)
|
|
ДОДАТОК ДО РIЧIНОГО ПIЛАНУ ЗАКУПIВЕЛЬ на 2018 piк |
|
|
18 ЖОВТНЯ - ЄВОПЕЙСЬКИЙ ДЕНЬ БОРОТЬБИ З ТОРГІВЛЕЮ ЛЮДЬМИ |
|
18 ЖОВТНЯ - ЄВОПЕЙСЬКИЙ ДЕНЬ БОРОТЬБИ З ТОРГІВЛЕЮ ЛЮДЬМИ
Європейський день боротьби з торгівлею людьми започаткований 18 жовтня 2007 року Європейським Парламентом як день консолідації діяльності з підвищення рівня обізнаності щодо феномену торгівлі людьми та небайдужості громадськості до цього явища.
Торгівля людьми є глобальним злочинним бізнесом, сучасною формою рабства, що грубо порушує права людини. Ця діяльність є найшвидше зростаючою кримінальною діяльністю у світі. За оцінками Міжнародного центру із запобігання злочинності ООН, щорічний грошовий обсяг за даний транснаціональний злочин становить 30 мільярдів доларів на рік, що робить його другим за величиною після торгівлі наркотиками.
Україна була серед перших країн у Європі, яка у 1998 році встановила кримінальну відповідальність за торгівлю людьми. У Кримінальному кодексі України покарання за торгівлю людьми передбачено статтею 149, яка визначає ці злочинні дії як вербування, переміщення, переховування, передачу або одержання людини, вчинені з метою експлуатації, з використанням обману, шантажу чи уразливого стану особи.
Існує чимало різноманітних видів експлуатації: усиновлення (удочеріння) у комерційних цілях, використання в порнобізнесі, використання у військових конфліктах, залучення до злочинної діяльності, трансплантація чи насильницьке донорство, примус до заняття проституцією, рабство і ситуації, подібні до рабства, примусова праця, залучення в боргову кабалу.
За оціночними даними Представництва МОМ в Україні за час незалежності 230 тис. українців постраждали торгівлі людьми. Українці потрапляють в тенета цього злочину не лише в Україні, але й у Росії, Польщі, інших країнах Європи, Туреччині, США, країнах Центральної Азії та Близького Сходу.
Держава вживає заходів з попередження торгівлі людьми та боротьби з нею, притягнення до відповідальності злочинців та надання допомоги постраждалим.
Міністерство соціальної політики визначено національним координатором у сфері протидії торгівлі людьми, та, відповідно до своїх повноважень, здійснює координацію діяльності органів виконавчої влади, проводить інформаційно – просвітницькій акції, забезпечує встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми та надання допомоги таким особам.
Та попри все, проблема торгівлі людьми не може бути розв’язана на рівні однієї країни: нові виклики та загрози вимагають консолідації - як зусиль інституцій на державному рівні та міжнародної спільноти, так і зусиль кожного з нас. Та для того щоб протидіяти цьому явищу необхідно чітко розуміти його основні елементи.
Метою торгівлі людьми є експлуатація. Які ж форми експлуатації існують?
По-перше, що слід зазначити, торгівля людьми не тотожна проституції. Ці два явища часто поєднані у публічному дискурсі з тієї простої причини, що більшість поширених сценаріїв торгівлі людьми в Європі належить саме до випадків торгівлі людьми з метою сексуальної експлуатації, продажу жінок за кордон з метою розпусти, використання в порнобізнесі і т.д.
Сексуальна експлуатація – це один з видів експлуатації праці людини, зокрема в галузі проституції (здійснення природних статевих актів, задоволення статевої пристрасті неприродним способом, вчинення будь-яких інших дій сексуального характеру з метою отримання доходів, а не на основі приязні чи особистої симпатії) чи в суміжних з нею сферах. Використання в порнобізнесі – це фактичне використання людини для створення предметів порнографічного характеру, незалежно від її ролі в даному процесі.
У 1902 році в Парижі було проведено Дипломатичну Конференцію, на якій були ініційована низка міжнародних угод про співробітництво у цій галузі, а саме:
1) Міжнародний договір від 18 травня 1904 року про боротьбу із торгівлею білими рабинями зі змінами, внесеними в нього Протоколом, затвердженим Генеральною Асамблеєю ООН 3 грудня 1948 року;
2) Міжнародна Конвенція від 4 травня 1910 року про боротьбу із торгівлею білими рабинями зі змінами, внесеними в неї вищезгаданим Протоколом;
3) Міжнародна Конвенція від 30 вересня 1921 року про боротьбу із торгівлею жінками та дітьми зі змінами, внесеними в неї Протоколом, прийнятим Генеральною Асамблеєю ООН 20 жовтня 1947 року;
4) Міжнародна Конвенція від 11 жовтня 1933 р. про боротьбу із торгівлею повнолітніми жінками зі змінами, внесеними в неї вищенаведеним Протоколом.
Правонаступницею згаданих міжнародних документів та проекту Ліги Націй, підготовленого у 1937 році, є Конвенція про боротьбу із торгівлею людьми та експлуатацією проституції третіми особами від 21 березня 1949 року (надалі – Конвенція). Цей документ залишається чинним і до теперішнього часу. Він переважно спрямований на протидію звідництву та експлуатації проституції. Так, згідно зі статтями 1-4 Конвенції країни-учасниці зобов’язуються піддавати покаранню кожного, хто: 1) для задоволення похоті іншої особи зводить, схиляє або спокушає з метою проституції іншу особу, навіть із її згоди; 2) для задоволення похоті іншої особи експлуатує проституцію іншої особи, навіть із її згоди; 3) утримує будинок розпусти або керує ним, або свідомо фінансує чи бере участь у його фінансуванні; 4) здає в оренду або орендує будівлю чи інше місце навмисно для їх використання з метою проституції третіми особами; 5) готується до вчинення зазначених вище дій чи робить замах на їх вчинення; 6) навмисно бере участь у зазначених діях. Згідно зі статтею 18 Конвенції "сторони у цій Конвенції зобов'язуються - відповідно до умов, установлених їх власними законами - збирати відомості про всіх іноземців, які займаються проституцією, з метою встановлення їх особи і соціального стану, а також з метою виявлення осіб, які спонукали їх залишити свою державу".
Крім репресивних заходів, Конвенцією передбачаються заходи, спрямовані на захист жертв торгівлі людьми. Стаття 19 зобов'язує учасників Конвенції надавати допомогу та підтримку таким особам та закріплює механізм повернення до своєї країни проданих за кордон осіб.
Наступним міжнародним документом цього напряму була Конвенція про ліквідацію всіх форм дискримінації щодо жінок 1979 р. Цей документ, насамперед, спрямований на захист прав жінок у політичній, економічній, соціальній та приватній сферах. Відповідно до ст. 6 цієї Конвенції країни-учасниці зобов’язались приймати всі необхідні заходи для протидії торгівлі жінками та експлуатації проституції жінок. Положення цієї Конвенції було розкрито у Декларації про викорінення насильства щодо жінок. Визнання цим документом того факту, що акт торгівлі жінками може вчинюватись з іншою, крім сексуальної експлуатації, метою, було кроком до ширшого розуміння торгівлі людьми.
Відомою у боротьбі з торгівлею людьми серед останніх міжнародних документів стала Гаазька Міністерська Декларація європейських рекомендацій щодо ефективних заходів з попередження та боротьби із торгівлею жінками з метою сексуальної експлуатації 1997 року. У цій Декларації запропоновано цілий комплекс заходів у рамках Європи, Європейського Союзу, країн-кандидатів у члени співтовариства. Торгівля жінками у цьому документі визначається як “будь-які дії, спрямовані на легальне або нелегальне ввезення, провезення, перебування або вивезення з території країни жінок з метою їх прибуткової сексуальної експлуатації, з використанням примушування, зокрема насильства, погроз або обману, зловживання службовим становищем, або іншого тиску, в наслідок якого особа не має ніякого реального та задовільного вибору як тільки скоритися цьому тиску або вчиненим протиправним діям.
Що ж до України то в останні роки збільшується кількість випадків експлуатації з метою трудової експлуатації. У випадку експлуатації праці кінцевою метою торгівлі людьми є саме примусова праця. Про те, що праця є примусовою, може свідчити:
- використання людини, яка працює через погрозу застування насильства;
- невиплата винагороди за раніше виконану роботу;
- погроза видачі працівника-нелегала органам влади;
- обмеження свободи пересування;
- неповернення невідібраного паспорту або інші обставини.
Поміж іншим, до трудової експлуатації на практиці відносять примусову консумацію та примусове залучення особи до жебрацтва, особливо дітей. Найпоширенішими злочинами щодо неповнолітніх українців є експлуатація в дитячій порностудії, схиляння до проституції, дитяча праця у сфері послуг та жебрацтво. Діти в силу свого віку є найменш захищеною та вразливою категорією громадян. За статистикою, в Україні 30% дівчат і 10% хлопців до 14 років ставали жертвами насилля. Торгівля дітьми відноситься до категорії особливо тяжких злочинів, який є одним з найбільш латентних та складних для розслідування злочинів проти волі, честі та гідності особи.
Експлуатація охоплює широке коло ситуацій, пов’язаних з торгівлею людьми і стосується як дітей, так і дорослих, працю яких можуть використовувати на будівництвах, у сільському господарстві, в приватних господарствах чи на тяжких низькооплачуваних роботах.
Для розуміння різниці між торгівлею людьми і рабством слід звернутись до міжнародного законодавства і зрозуміти суть терміну «рабство». Чинними на сьогодні є декілька міжнародних документів, що забороняють рабство та работоргівлю та передбачають заходи протидії цим явищам. Ці документи були прийняті у 30-х 50-х роках ХХ сторіччя, але залишаються актуальними і зараз. Першим з таких документів є Конвенція про рабство від 25 вересня 1926 року зі змінами від 7 грудня 1953 року. У частині 1 статті 1 цієї Конвенції наголошується, що “рабство – це такий стан або становище людини, над якою здійснюються атрибути права власності або деякі з них”. Згідно зі статтею 2 цього документа країни-учасниці зобов’язались “продовжувати домагатися повної ліквідації рабства у всіх його формах”. Наступним міжнародним документом є Додаткова Конвенція про скасування рабства та інститутів, тотожних з рабством від 7 вересня 1956 року. Згідно з пунктом c) статті 7 згаданої конвенції “під работоргівлею визнаються і в неї включаються всі дії, пов’язані із захопленням, придбанням якої-небудь особи або із розпорядженням нею з метою обернення її в рабство; всі дії, пов’язані із придбанням раба з метою його продажу або обміну; всі дії щодо продажу або обміну особи, придбаної з цією метою, та взагалі всяка діяльність з торгівлі та перевезення рабів будь-якими транспортними засобами”. Заборону рабства також було закріплено в таких авторитетних міжнародних документах, як Загальна декларація прав людини 1948 р. та Європейська конвенція про захист прав людини і основних свобод 1950 р.
Інший напрям боротьби з торгівлею людьми спрямовує зусилля на протидію такому явищу як втягнення у злочинну діяльність. Втягнення у злочинну діяльність – це дії, пов’язані з безпосереднім психічним чи фізичним впливом на особу та вчиненні з метою викликати у неї прагнення взяти участь в одному з кількох злочинів. При цьому можуть
використовуватись різноманітні способи впливу.
Залучення в боргову кабалу – фактичне поставлення особи в стан повної матеріальної залежності іншої особи. Експлуатація такої особи триває до тих пір, поки вона не відпрацює свій “борг” (у більшості випадків – ціну, яку за неї було сплачено та витрати пов’язані з її утриманням). Часто такі борги є сфабрикованими, до яких зараховуються суми грошей, витрачених на проживання, харчування та продовження терміну перебування на території іноземної країни за підробленими візами. Таким чином, людина опиняється в запланованій борговій залежності, яка постійно зростає. До неї додаються надумані штрафи (наприклад в сексуальній експлуатації: спізнення до клієнта чи від нього, відмова вживати з клієнтом алкогольні напої та інше).
Усиновлення чи удочеріння в комерційних цілях – це оформлення спеціальним юридичним документом встановлення батьківської опіки над дітьми, позбавленими батьківського піклування, з метою подальшого їх використання для отримання доходів (у жебракуванні, занятті азартними іграми чи для подальшого укладення щодо них угод пов’язаних з фактичною передачею права власності). Про недопущення отримання комерційної вигоди із усиновлення та здійснення посередництва вказують міжнародно-правові документи. Так, відповідно до ст. 32 Конвенції про захист дітей та співробітництво в галузі міждержавного усиновлення ніхто не повинен одержувати невиправдану фінансову чи іншу вигоду від діяльності, що стосується міждержавного усиновлення. Тільки витрати та видатки, включаючи розумні професійні гонорари особам, які приймають участь в процесі усиновлення, можуть встановлюватись або виплачуватись. Керівники, адміністратори і службовці органів, що приймають участь в процесі усиновлення, не одержують винагородження за надані послуги, яке є безпідставно високим. При цьому кожна держава - учасниця Конвенції про права дитини щодо торгівлі дітьми, дитячої проституції і дитячої порнографії забезпечує, щоб, як мінімум, наступні діяння і види діяльності були повною мірою охоплені її кримінальним або карним правом, незалежно від того, чи були ці злочини вчинені на національному або транснаціональному рівні, або в індивідуальному чи організованому порядку, зокрема неправомірне схиляння в якості посередництва до згоди на усиновлення дитини з порушенням застосовних міжнародно-правових актів щодо усиновлення.
Використання у збройних конфліктах - використання особи для виконання нею бойових завдань, пов’язаних з поваленням державної влади або порушенням суверенітету і територіальної цілісності інших держав тощо. Збройні конфлікти стають каталізаторами збільшення фактів торгівлі людьми, що обумовлюється багатьма факторами. Серед них – складна криміногенна обстановка в зоні конфлікту, послаблення державних інститутів, дисфункція правоохоронних органів у зоні збройних конфліктів, складність правового статусу непідконтрольних територій, зміна гендерного балансу на окремих територіях та інші.
В умовах збройних конфліктів найбільш розповсюдженими формами торгівлі людьми з метою подальшою експлуатації стають:
- вербування, переміщення, передача, переховування або одержання осіб чоловічої статі з метою поповнення лав особового складу збройних сил сторін, що беруть участь у конфлікті;
- використання примусової праці і рабства для задоволення потреб озброєних груп;
- сексуальна експлуатація (військова проституція, насильницька вагітність);
- втягнення у злочинну діяльність;
- вилучення органів.
Крім того, під час збройного конфлікту факти торгівлі людьми найчастіше супроводжуються вчиненням інших тяжких протиправних дій, як-то сексуальне насильство, катування тощо, або погроза застосування таких дій.
Слід зазначити, що Україна докладає багато зусиль у сфері протидії торгівлі людьми, особливо в частині поширення Національного механізму взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми.
Статистичні дані на 2018 рік наступні:
Кількість осіб, яким встановлено статус особи, яка постраждала від торгівлі людьми становить 141 особа (станом на 12/08/2018 згідно статистики Міністерства соціальної політики України).
Кількість осіб, які потерпіли від злочинів, передбачених ст. 149 КК України становить 179 осіб (станом на 31/08/2018 згідно статистики Генеральної прокуратури України).
Попри статистику оцінити реальні масштаби торгівлі людьми в Україні важко, ураховуючи доволі високий рівень латентності цих злочинів.
Таким чином, виявлення і розслідування злочинів про торгівлю людьми та ідентифікація ймовірно постраждалих від торгівлі людьми вимагає глибоких знань та свідомого ставлення кожного громадянина України до протидії торгівлі людьми.
Для досягнення цієї мети та з прийняттям Закону України „Про протидію торгівлі людьми”, Міністерство соціальної політики, як національний координатор, проводить інформаційно-просвітницькі акції з протидії торгівлі людьми з метою інформування громадян України про цю проблему.
З нагоди Європейського дня боротьби з торгівлею людьми 18 жовтня, Міністерство соціальної політики України анонсує старт загальнонаціональної інформаційної кампанії, метою якої є привернення уваги до проблеми торгівлі людьми, роз’яснення громадянам виді і форм цього злочину, а також шляхів надання підтримки і допомоги потерпілим.
Інформаційна кампанія пройде на території всієї країни та передбачає трансляції на державних і приватних ТВ та радіо каналах країни, розміщення інформаційних матеріалів на зовнішніх носіях, в пресі, в соціальних мережах, інтерв’ю з експертами, інформаційні та інші заходи.
Серед матеріалів, що будуть транслюватись на ТВ та радіо, а також інформаційних матеріалів в пресі багато матеріалів, розроблених спільно з міжнародними партнерами і громадськими організаціями, що працюють у сфері протидії торгівлі людьми, включаючи Координатора проектів ОБСЄ в Україні, Представництво МОМ в Україні, Представництво громадської організації „Компанія А21” в Україні та інших.
18 жовтня у всіх областях України та 20 жовтня в м. Києві пройде всесвітня щорічна акція „Walk for Freedom/Хода за свободу” з нагоди Європейського дня боротьби з торгівлею людьми. Акція спрямована на підняття рівня обізнаності населення щодо проблеми торгівлі людьми, поширення важливої інформації про цю проблему та небезпеку, яку вона становить.
Цей захід не є протестом, це мовчазна і мирна хода, яка проходить вже п’ять років поспіль на захист мільйонів чоловіків, жінок та дітей, які зараз знаходяться у рабстві. Минулого року до акції приєдналося 400 міст в 50 країнах світу. В Україні в 2018 році до цієї благородної акції долучаються усі обласні центри та міста країни. Небайдужі громадяни вийдуть на вулиці своїх міст аби об’єднати зусилля для подолання хвороби 21-го століття – сучасного рабства.
Акція буде проведена під патронатом Міністерства соціальної політики України, за підтримки Представництва неурядової громадської організації А21, Організації з безпеки та співробітництва в Європі, Міжнародної організації з міграції та місцевих адміністрацій.
Сучасне рабство – це міжнародний злочин, який вражає усі нації, та впливає на людей усіх рівнів достатку. Істина полягає в тому, що без усвідомлення проблеми, її важко подолати. Ми щиро бажаємо через акцію „Walk for Freedom/Хода за свободу” розвивати діалоги, які будуть сприяти покращенню підтримки постраждалих та переслідуванню торговців людьми на глобальному рівні.
Начальник відділу з питань праці
та зайнятості населення УСЗН
С. О. Будайчик
|
|
|
|
|
|
|
ДОДАТОК ДО РIЧIНОГО ПIЛАНУ ЗАКУПIВЕЛЬ на 2018 piк |
|
|
Оголошення вакансії з 10.09.2018 |
|
О Г О Л О Ш Е Н Н Я
Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради оголошує конкурс на заміщення тимчасово вакантної посади головного спеціаліста сектору соціальних виплат з 10 вересня 2018 року.
Кваліфікаційні вимоги: повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста); стаж роботи за фахом в державній службі або в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менш 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менш 3 років.
Потрібні документи:
заява про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби;
особова картка (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
копія паспорта громадянина України;
копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання корупції”.
Термін прийняття документів: протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.
Додаткова інформація щодо умов конкурсу, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за адресою: м. Люботин, вул. Слобожанська, 26, каб. № 9.
тел. 741-35-92.
|
|
|
|
|
|
|
Інформація для учасників антитерористичної операції___ |
|
Інформація для учасників антитерористичної операції
Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє, що відповідно до Порядку проведення психологічної реабілітації учасників антитерористичної операції та постраждалих учасників Революції Гідності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1057 для включення до переліку суб’єктів надання послуг із психологічної реабілітації ТОВ « Примор’я» надав пакет документів до управління.
Відповідно до вище зазначеної постанови та на підставі відповідних документів, наданих санаторно-курортним закладом, наказом управління від 07.09.2018 р. за № 23-0 прийнято рішення про включення до переліку суб’єктів надання послуг із психологічної реабілітації ТОВ «Примор’я», яке знаходиться за адресою:
Одеська область, м. Білгород-Дністровський, смт Сергіївна, вул. Набережна,3
За детальною інформацією звертатися до управління соціального захисту населення Люботинської міської ради за адресою: м. Люботин, вул. Слобожанська, 24/1 каб. 4 тел. 741 01 31
Відділ пільг та соціальних гарантій
УСЗН Люботинської МР
|
|
|
|
|
|
|