Безпека на воді
Автор: Svetlana   Додано: 1 червня 2017   Переглядів:101   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Тепло, сонячно , навіть жарко...   Так і манять до себе бажаною  прохолодою незлічені водоймища нашого міста. Найбільш приємний і корисний відпочинок влітку  -  відпочинок на воді. Однак, перебуваючи на водних об’єктах, завжди треба пам’ятати про безпеку. Нещасні випадки найчастіше трапляються при порушенні правил безпеки на воді. Більшість людей гине через купання в необладнаних водоймах. Відпочиваючи, треба дотримуватися заходів безпеки і, навіть добре плаваючи, не бешкетувати у воді. Вода є не тільки джерелом життя, здоров'я та задоволення, але й джерелом небезпеки для життя людини. Тому, знаходячись біля води, будь завжди максимально обережним. Пам’ятай, що вода в озерах, ставках стояча, тобто більш забруднена, ніж у річках, і це може спричинити зараження при купанні.Організовуючи  відпочинок на воді необхідно  дотримуватися  наступних правил безпеки:

-купання починай при температурі повітря +25 °С та температурі води +17-19 °С;

-купайся тільки в спеціально відведених та обладнаних місцях;

-якщо пляжу поблизу немає, вибирай чистий пологий берег, але попередньо з’ясуй, чи немає на дні корячок, гострих підводних каменів, коловоротів, ям тощо;

-не купайся відразу після прийому їжі;

-знаходься у воді не більше 10-15 хвилин, не доводь тіло до ознобу;

-не плавай далеко від берега, не запливай за попереджувальні знаки;

-не переривай купання частими виходами із води і не стій мокрим на вітрі;

-не входь у воду занадто розігрітим: перепади температури можуть спричинити судоми;

-при судомах не розгублюйся, намагайся утриматися на поверхні води і клич на допомогу;

-потрапивши у вир, набери побільше повітря у легені, занурся у воду і сильним ривком у бік за течією виходь з виру і випливай на поверхню;

-не лежи після купання на сонці, а відпочивай у затінку;

-при виході із води розітри тіло долонями або рушником насухо і одягнись;

-купання дітей має відбуватися тільки під наглядом дорослих, які добре вміють плавати.

-не лишайте біля води малят, вони можуть оступитися і впасти, захлинутися водою або   потрапити в яму.

Якщо ж стався нещасний випадок, зумій людині, що тоне, надати першу допомогу. Тут слід діяти якнайшвидше. Кинь потерпілому одразу рятувальний круг так, щоб він міг за нього вхопитися, а краще прив’яжи до круга вірьовку, за яку потім можна підтягнути потопаючого до берега. Якщо нещастя трапилось на мілководді, спробуй підійти вбрід і подати рятувальний засіб, але тримай його так, щоб він був між тобою і потерпілим. Після витягнення з води, потерпілому необхідно очистити верхні дихальні шляхи від піску, мулу, водоростей, покласти йому під шию валик з одежі, розтерти тіло, щоб воно нагрілося, зробити штучне дихання і чекати на допомогу лікарів.

 Управління соціального захисту населення

                                                                                                    Відділ з питань праці та зайнятості населення




 Соціальні норми житла та соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами для надання субсидій з 01 травня 2017 року
Автор: Svetlana   Додано: 29 травня 2017   Переглядів:314   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

Соціальні норми житла та соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами для надання субсидій  з 01 травня 2017 року

 

1.Громадянам, які відповідно до законодавства мають субсидію на оплату житлово-комунальних послуг, установлено соціальну норму житла для:

1) оплати користування житлом/утримання житла, управління багатоквартирним будинком - 13,65 кв. метра загальної площі на одну особу та додатково 35,22 кв. метра на домогосподарство;

2) централізованого та індивідуального опалення (теплопостачання) незалежно від джерела та виду енергії - 13,65 кв. метра опалюваної площі на одну особу та додатково 35,22 кв. метра на домогосподарство.

Для домогосподарств, що складаються з однієї або двох непрацездатних осіб, зазначена норма становить 75 кв. метрів на домогосподарство.

2. Установлені соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами, щодо оплати яких держава встановлює субсидії:

1) для централізованого та індивідуального опалення (теплопостачання):

у разі використання теплової енергії для централізованого опалення (теплопостачання) абонентами, житлові будинки яких обладнані будинковими та/або квартирними приладами обліку, - 0,0431 Гкал на 1 кв. метр опалюваної площі на місяць в опалювальний період;

у разі використання природного газу для індивідуального опалення - 5,0 куб. метра природного газу на 1 кв. метр опалюваної площі на місяць в опалювальний період;

у разі використання електричної енергії для індивідуального опалення - 51 кВт·г на 1 кв. метр опалюваної площі на місяць в опалювальний період.

Коригуюий коєфіцієнт  для розрахунку розміру витрат електричної енергії, природного газу та інших видів палива на потреби опалення в Харківській області:

1-2 поверхові будинки - 1,094, 3 і більше поверхів - 0,798

 2) для користування послугами з централізованого постачання холодної води - 4 куб. метри на одну особу на місяць за відсутності централізованого постачання гарячої води.

3) для користування послугами з централізованого водовідведення - 4 куб. метри на одну особу на місяць.

4) для користування послугами з газопостачання:

за наявності газової плити в разі відсутності централізованого гарячого водопостачання та газового водонагрівача - 7,1 куб. метра на одну особу на місяць;

за наявності газової плити та газового водонагрівача - 14 куб. метрів на одну особу на місяць;

5) для користування послугами з електропостачання (до 31 грудня 2017р.) в житлових приміщеннях (будинках):

у житлових приміщеннях (будинках) - 90 кВт·г на місяць на сім’ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт·г на місяць на кожного іншого члена сім’ї (домогосподарства), але не більш як 210 кВт·г на місяць;

обладнаних стаціонарними електроплитами, за відсутності централізованого постачання гарячої води - 150 кВт·г на місяць на сім’ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт·г на місяць на кожного іншого члена сім’ї (домогосподарства), але не більш як 270 кВт·г на місяць;

не обладнаних стаціонарними електроплитами, за наявності централізованого постачання холодної води та за відсутності централізованого постачання гарячої води та газових водонагрівальних приладів - 120 кВт·г на місяць на сім’ю (домогосподарство) з однієї особи і додатково 30 кВт·г на місяць на кожного іншого члена сім’ї (домогосподарства), але не більш як 240 кВт·г на місяць.




 ІНФОРМАЦІЯ щодо результатів проведення перевірки, передбаченої Законом України “Про очищення влади”
Автор: Svetlana   Додано: 29 травня 2017   Переглядів:86   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

ІНФОРМАЦІЯ

щодо результатів проведення перевірки, передбаченої

Законом України “Про очищення влади”

 

Відповідно до пунктів 1 і 2 частини п’ятої статті 5 Закону України “Про очищення влади” та Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 р. № 563, управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради проведено перевірку достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, щодо  Мачуліної Вікторії Костянтинівни, яка працює на посаді головного спеціаліста сектору соціальних виплат.

За результатами проведеної перевірки встановлено, що до Мачуліної Вікторії Костянтинівни не застосовуються заборони, визначені частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”. 

 




 Інформація щодо протезування та/або ортезуванням учасників антитерористичної операції
Автор: Chekardina   Додано: 25 травня 2017   Переглядів:138   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Переселенцям]
 

Інформація щодо протезування та/або ортезуванням учасників антитерористичної  операції

за новітніми технологіями та технологіями  виготовлення, які відсутні в Україні!

 

Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє.

       Законом України «Про Держаний бюджет України на 2017 рік» та Порядком протезування та ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, окремих категорій громадян, які брали участь в антитерористичній операції та/або забезпечені її проведення і втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок, затвердженим  постановою КМУ від 01.10.2014 № 518 (зі змінами) (далі-Порядок), функції щодо протезування учасників АТО за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, у 2017 році покладено на Фонд соціального захисту інвалідів (далі-Фонд).

         Відповідно до пункту 5 Порядку розгляд документів щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, учасника АТО, який втратив функціональні можливості кінцівок, здійснюється експертною групою, утвореною при Фонді (далі-експертна група).

       Для розгляду питання щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за кордоном за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, вибору технологій та закордонного надавача спеціалізованої допомоги учасник антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, або його законний представник повинен подати особисто або надіслати поштою до Фонду    ( адреса: 04050, м.Київ, вул.. Глибочицька,72):

  1. заява;
  2. копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок;
  3. копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб –платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
  4. направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, видане відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженого постановою КМУ від 05 квітня 2012 р. №321, яке учасники антитерористичної операції, які втратили функціональні можливості кінцівок, отримують у структурному підрозділі з питань соціального захисту населення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчому органі міської, районної у місті ( крім мм. Києва та Севастополя) ради за зареєстрованим або фактичним місцем проживання (перебування);
  5. рішення військово-лікарської комісії або висновок лікарсько-консультативної комісії   ( для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;
  6. довідку з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність);
  7. витяг з історії хвороби;
  8. фото-та відео матеріали кукси та наявного об’єму рухів.

        Строк розгляду документів експертною групою не може перевищувати 25 робочих днів з дати їх отримання (надходження поштою).

         Для розгляду експертною групою питання щодо протезування та/або ортизування виробами підвищеної функціональності за кордоном за технологіями виготовлення  в Україні учасник антитерористичної  операції повинен звернутися до вітчизняного протезно-ортопедичного підприємства з такими документами:

  1. заявою про необхідність забезпечення виробом підвищеної функціональності за новітніми технологіями;
  2. копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції;
  3. копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб –платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
  4. направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
  5. рішення військово-лікарської комісії або висновок лікарсько-консультативної комісії   ( для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;
  6. довідку з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність).

 

    За додатковою інформацією звертатися до УСЗН Люботинської МР за адресою:

вул. Слобожанська,41 кім.№1 тел. 741-01-31

 

                                                                                              Відділ пільг та соціальних гарантій    

                                                                                              УСЗН Люботинської міської ради

 

 

 

 

 

 

 




 Зміни в призначенні субсидій з 1 травня 2017 року
Автор: Svetlana   Додано: 15 травня 2017   Переглядів:175   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Оформлення субсидій]
 

З 1 травня 2017 року діє оновлена програма житлових субсидій, відповідно до постанови Кабміну від 26.04.17 р. № 300 «Про внесення змін у постанову від 21.10.95 р. №848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».

 

Стосовно періоду врахування доходів для призначення субсидії 

Постановою передбачено врахування доходів для призначення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг за чотири квартали, що передують місяцю, попередньому до місяця, з якого призначається субсидія.

При здійсненні розрахунку субсидії на наступний період у травні для домогосподарств, які отримували субсидію у попередньому періоді, враховуються доходи за період з квітня попереднього року по березень поточного року включно.

Звертаємо увагу, що змінюється період отримання доходів лише при призначенні субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг. При призначенні субсидії для відшкодування витрат на придбання твердого палива і скрапленого газу та субсидії для відшкодування витрат на придбання твердого палива, скрапленого газу і оплату житлово-комунальних послуг враховуються доходи за попередній календарний рік. 

З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до відділу субсидій та адресних соціальних допомог управління соціального захисту населення Люботинської міської ради

 

Адреса: 62433, Харківська обл., м. Люботин, вул. Слобожанська (Радянська), 26, кім. 5

 

Отримання консультацій та попередній запис на прийом за телефоном «гарячої лінії»: 741-16-06

 

Дні прийому:  понеділок - четвер  з 8-00 до 17-00, п’ятниця з 8-00 до 15-45

 Управління соціального захисту населення

Люботинської міської ради




 Паспорти бюджетних програм на 2017 рік (Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради)
Автор: Svetlana   Додано: 10 травня 2017   Переглядів:168   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Паспорти бюджетних програм на 2017 рік (Управління соціального захисту  населення Люботинської міської ради)

 

Завантажити:pasport-2017.rar [64.69 Kb] (cкачувань: 15)




 ВЕСНЯНІ ПОЖЕЖІ
Автор: Svetlana   Додано: 4 травня 2017   Переглядів:85   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

                                                 ВЕСНЯНІ ПОЖЕЖІ

          Навесні,  а також пізньої осені, влаштовують пожежі, спалюючи померлу траву. Суха торішня трава - не сміття, а безцінне живлення, умови для життя, створені самою природою. Кожен акт підпалу - це є злочин проти  природи.

         В природі усе влаштовано розумно і раціонально. Весняні підпали шкодять усьому живому мікросвіту!
        Скрізь, де пройшов вогонь, не буде колишнього різнотрав’я.  При випалюванні трави гине уся корисна мікрофлора ґрунту, що призводить до зниження її родючості; знищуються багато комах, горять кладки і місця гніздових птахів. Їдкий дим від спалювання трави шкідливий для людей. Особливо чутливі до нього алергіки та астматики. До того ж в сухій траві часто таїться сміття, небезпечне для спалювання, - пластикові пляшки, пакети.   

       Відбувається забруднення повітря важкими металами.
                                                    Причини і помилки
- Звичка. Не знаю чому, але усі так роблять.

- Задоволення. Красиво, подобається грати з вогнем, нагадує дитинство, романтично, пов’язано з весною.
- Хуліганство і в окремих випадках піроманія (патологічна, хвороблива, імпульсивна пристрасть до підпалів). Психологи вважають, що піроманія - це хвороба, психічний розлад.
- Прийом агротехніки - спрощення праці, добриво ґрунту, стимулювання росту нової рослинності. Для того, щоб спалити сухостій - стару траву і гілки, не потрібно прибирати сміття і суху траву граблями вручну.
- Недбалі землероби за допомогою вогню прибирають торішню стерню на ріллі, коли восени не скосили її вчасно.
- Агрономи випалюють, щоб орати простіше було - їм зараз потрібно на паливі заощадити, а на потім їм плювати. Недбалі скотарі стимулюють ранню появу трави на пасовищах і очищають сінокоси. Вважається, що це спосіб „прогріти“ ґрунт, внести в ґрунт добрива у вигляді золи, внаслідок чого на випалених ділянках трава нібито з’являється швидше і буде рости краще.
- Контроль за пожежами. Все одно підпалять - краще я перший це зроблю, я простежу. А після мене палити буде вже нічого.
- Захист від кліщів. Багато хто думає, що за допомогою підпалу трави можна позбавитися лісових кліщів і енцефаліту.
- Шляховики і зв’язківці „доглядають“ за смугами відчуження.
- У сільській місцевості випалюють траву заради отримання страховки. Після низової пожежі в лісі призначають санітарну рубку - так вирубують ліс там, де згідно із законом не можна.
- Пияцтво і безладність. П’яні люди випалюють траву, самі не знаючи навіщо. А деякі, і тверезі, кидають недопалки в суху траву - випадково або навмисно.
- Ще палять стару траву і листя восени - для прибирання, і тополиний пух влітку - щоб не заважав.                                                                                                                                                                     

      Лісова пожежа - це страшне лихо для будь-якого району країни. Окрім втрат вартості самої деревини, витрат на гасіння пожеж, сюди можна віднести втрати від зниження кількості кисню, фітонцидів, що виділяються лісом. Лісові пожежі знищують звірів, що живуть в лісах, і птахів, знижують приріст деревостоїв, збільшують вітровальність і послабляють лісові масиви, а потім деревостої, що усихають, стають осередком шкідників і хвороб лісу. Лісові пожежі несуть величезні економічні і екологічні втрати.
      В дикій природі усе передбачено так, щоб трава, кущі росли після зими самі, без пожеж. У нашому кліматі трава перегниває за зиму і не є перешкодою для молодої порості, а з часом перегнивають і гілки. Окрім цього, гілки в траві - прекрасне місце для гніздових птахів.
      Під час випалювань вже починає рости трава, квіти. Кущі починають свій активний вегетативний період - тобто ростуть, хоча неозброєним оком цього і не видно. Таким чином, весняні випалювання шкодять траві й кущам. Після випалювань виживає і першою пускається в ріст, заглушаючи ослаблену і майже занапащену іншу флору, найгрубіша, найневибагливіша трава і бур’ян. А також  гинуть насіння рослин і самої трави над поверхнею землі, на землі і насіння під землею. Виживають лише кореневища рослин, що глибоко знаходяться в ґрунті. Але не усі рослини багаторічні. Багато з них - однорічні і розмножуються насінням. Гинуть багато комах, їх личинки, лялечки. У вогні горять усі живі істоти - сонечка, жужелиці, дощові черв’яки й інші, що винищують різних шкідників саду і городу, й ті, що беруть участь в процесі утворення ґрунту.
        Випалювання сухого травостою викликає загибель кладок і місць гніздових птахів. Гніздовий період деяких птахів починається на початку квітня.
        При підпалі трави гине уся корисна мікрофлора ґрунту, у тому числі й та, яка допомагає рослинам протистояти хворобам. На відновлення потрібен час, якраз найцінніший весняний час, коли рослини набирають силу.
        У вогні можуть загинути і постраждати тварини, що плазують, земноводні; особливо новонароджені зайчата, їжаки, жаби. При сильній трав’яній пожежі гинуть практично усі тварини, що живуть в сухій траві та на поверхні ґрунту.При весняному випалюванні можуть ушкодитися дерева, особливо їх коренева шийка - дуже вразливе місце прямо над землею. Не говорячи про те, що дерева можуть просто згоріти, обгоріти від сильної температури бруньки, що набрякають весною, а це дуже шкодить дереву, навіть якщо воно виживе. Трав’яні пожежі завдають істотного збитку узліссям, підліскам лісу, знищують молоду деревну порість, служать одним з головних джерел пожеж в лісах.
       Дим від спалювання трави їдкий, темний, густий - він дуже неприємний людям, їсть очі, неприємно пахне. Алергіки його не переносять. А спалюючи траву в місті, ви спалюєте й ті солі важких металів, що осіли на листі, траві і викачані рослинами з ґрунту - такий дим просто отруйний.  На забруднених радіонуклідами територіях в повітря з вогнем і димом потрапляють радіоактивні речовини, які вітром переносяться на значні відстані. Трав’яні пожежі є одним з найважливіших джерел викидів в атмосферу вуглекислого газу, пов’язаних з господарською діяльністю людини.
        Ґрунт упродовж тисячоліть продовжує накопичувати органічну речовину, виключаючи її з атмосферного кругообігу (рідкісні трав’яні пожежі, що трапляються в природі і без втручання людини, докорінно цей процес не порушують). Якщо ж пожежі стаються надто часто, то в атмосферу виділяється вуглекислий газ - не лише за рахунок згорання свіжої сухої трави, але й за рахунок часткового вигорання історично накопиченої в ґрунті мертвої органічної речовини. А значить - посилюється так званий  «парниковий ефект», що призводить до несприятливих змін і більш різких коливань клімату нашої планети.

        На місці підпалу нормальне життя рослин і комах відновлюється лише через 5-6 років, а часто не відновлюється НІКОЛИ.
       У весняний період в усіх регіонах України було замічено здійснення самовільного підпалу сухої природної рослинності. Подібні дії призводять до знищення біорізноманіття, особливо молодих особин тваринного світу.
Відповідно до ст. 27 Закону України «Про рослинний світ» та ст. 39 Закону України «Про тваринний світ» випалювання сухої природної рослинності без відповідних дозволів забороняється.

        Не випалюйте самовільно суху природну рослинність або її залишки.  Любіть, шануйте, бережіть природу - вічне джерело нашого життя та майбутнє нащадків!

                                                                

                                                                  Управління соціального захисту населення

                                                                       Відділ з питань праці та зайнятості населення




 ЩОДО ОТРИМАННЯ ДЕРЖАВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ
Автор: Svetlana   Додано: 26 квітня 2017   Переглядів:128   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

  Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє, що на обліку перебувають особи які не набули трудового стажу для призначення пенсії та отримують державну соціальну допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам». При цьому розмір зазначеної допомоги є меншим від прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність.

  Особам із вищезазначеної категорії може бути призначена державна соціальна допомога малозабезпеченим сім'ям у разі, якщо середньомісячний сукупний дохід нижчий від прожиткового мінімуму для сім’ї.

   Статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет на 2017 рік» передбачено, що прожитковий мінімум для осіб які втратили працездатність в розрахунку на місяць становить у розмірі: з 1 січня 2017 року -1247 грн., з 1 травня -1312 грн., з 1 грудня -1373 грн.

  Статтею 9 вищезазначеного Закону встановлено, що у 2017 році рівень забезпечення прожиткового мінімуму (гарантований мінімум) для призначення допомоги відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям» у відсотковому співвідношенні до прожиткового мінімуму для основних демографічних груп населення становить: для працездатних осіб - 21 відсоток, для дітей - 85 відсотків, для осіб які втратили працездатність та інвалідів - 100 відсотків відповідного прожиткового мінімуму.

   Умови   призначення  і  виплати  малозабезпеченим    сім'ям    державної    соціальної    допомоги передбачені  Законом  України  «Про  державну  соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям» ( 1768-14 ).

 З питань призначення і  виплати  вищезазначеної допомоги можна звернутись до  управління соціального захисту населення за адресою: м. Люботин, вул. Слобожанська, 26 (кімната 5).




 28 квітня 2017 р. – Всесвітній день охорони праці
Автор: Svetlana   Додано: 26 квітня 2017   Переглядів:116   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

   Міжнародна організація праці (МОП) оголосила 28 квітня Всесвітнім днем охорони праці для того, щоб привернути увагу світової громадськості до масштабів проблеми, а також до того, яким чином створення та просування культури охорони праці може сприяти зниженню щорічної смертності на робочому місці. Вперше він відзначався у 2003 році.

   Ідея проведення Всесвітнього дня охорони праці бере початок від Дня пам’яті загиблих працівників, уперше проведеного американськими та канадськими трудящими в 1989 році в пам’ять про працівників, які загинули та отримали травму на виробництві. У цей день більш ніж в ста країнах світу проводяться заходи, спрямовані на привернення уваги громадськості до невирішених проблем охорони праці.

     В Україні цей День отримав назву «День охорони праці» і відзначається згідно до Указу Президента України № 685/2006 від 18 серпня 2006 року щорічно 28 квітня.

Темою цьогорічного Всесвітнього дня охорони праці буде «Удосконалення  збору та використання даних про безпеку та гігієну праціі». Новину про це було розміщено на офіційному сайті Міжнародної організації праці (далі — МОП).

    Систематизація даних про професійні захворювання та нещасні випадки на виробництві має важливе значення для запобігання нещасним випадкам. Тому вкрай важливо поліпшувати системи реєстрації та повідомлення про нещасні випадки, що сталися на виробництві. МОП наголошує, що збір та аналіз інформації мають проводити на національному рівні. Це дало би змогу країнам досягти ліпших показників ефективності національної системи охорони праці та допомогти їм визначити пріоритети у сфері охорони праці загалом.

     Крім того, оптимізувавши збір даних з охорони праці, простіше буде визначати пріоритети у роботі зі вдосконалення національних програм охорони праці на робочих місцях. Оптимізація національних систем реєстрації та повідомлень про нещасні випадки дасть змогу на державному рівні збирати та аналізувати дані для запобігання нещасним випадкам.

                                               Управління соціального захисту населення




 Звіт про проведену роботу за І квартал 2017 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано: 24 квітня 2017   Переглядів:114   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Звіт про проведену роботу за І квартал 2017 року управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

   Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення міста громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави. Управлінням постійно нараховуються і виплачуються усі види соціальної допомоги, субсидії, проводяться відшкодування витрат підприємствам та організаціям міста за надані послуги пільговикам, надаються інші пільги та матеріальна допомога, виконуються функції з питань праці та соціально-трудових відносин тощо.

 

І. В сфері соціального захисту.

1. Надання соціальних допомог, компенсацій: 

№ з/

п

 

Вид соціальної допомоги, компенсації

Кількість

звернень

 у 2017 р.

1

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

41

2

Одноразової допомоги при народженні дитини

64

3

Допомога при усиновленні дитини

-

4

Допомога одиноким матерям

222

5

Допомога на дітей, які перебувають під опікою

11

6

Державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

71

7

Допомога інвалідам з дитинства  та дітям-інвалідам 

27

8

Державна соціальна допомога особам, які не мають  права на пенсію та інвалідам і державна соціальна допомога на догляд

11

9

Малозабезпеченій особі, що проживає з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

10

10

Компенсації на догляд за інвалідом І групи та особам, яким виповнилось 80 років

-

11

Допомога прийомним сім'ям на дітей - сиріт, та дітей, позбавлених батьківського піклування

-

12

Компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги

4

13

Допомога на поховання

1

14

Тимчасова державна допомога дітям у випадках,  якщо місце проживання батьків не відоме, або вони ухиляються від сплати аліментів, або не мають можливості утримувати дитину

18

15

Одноразова винагорода жінкам, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня"

-

16

Одноразова матеріальна допомога особам, які постраждали від торгівлі людьми

-

17

Одноразова грошова допомога як членам сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року

-

 

Всього за 2017 рік:

480

 

Натисніть читати далі