Легалізація робочих місць та заробітної плати
Автор: Svetlana   Додано: 31 січня 2018   Переглядів:105   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Легалізація робочих місць та заробітної плати

       Важливою проблемою сьогодні є легалізація зайнятості населення та заробітної плати. Саме тому надважливим є завдання повернути втрачені ресурси в економіку держави, що дасть можливість збільшити доходи громадян. 

       Гарантований рівень мінімальної заробітної плати чимало роботодавців просто ігнорують і змушують робітників працювати на невелику зарплату, часом зовсім не декларуючи оплату їх праці.

При «тіньовій» зайнятості відбувається виплата заробітної  плати «в конвертах», що призводить до:

 – втрати  можливості  користування  державними  гарантіями  відповідно до чинного законодавства,   такими   як   державна   допомога   сім’ям  з  дітьми,  соціальна  допомога малозабезпеченим сім’ям, субсидії тощо.

– приховування реального доходу, що впливає на недостовірність наданої інформації при зверненні за соціальними пільгами;

– втрати трудового стажу при розрахунку розміру пенсії;

– відсутності внесків до фондів соціального страхування, що унеможливлює соціальний захист працівників;

– працівники втрачають право на отримання гарантованої державою відпустки, своєчасної та не нижче мінімальних гарантій в оплаті праці заробітної плати.

  .Дуже важливо, щоб громадяни усвідомили, що їх згода отримувати зарплату „в конвертах” позбавляє їх соціального захисту. Адже пенсію вони матимуть тільки з офіційно нарахованої суми заробітної плати.

Шановні громадяни!  Не позбавляйте себе соціальних благ, забезпечте собі старість, не сприяйте порушенням трудового законодавства.

 Шановні працедавці! Не чекайте проведення перевірки, своєчасно оформляйте найнятих робітників, виплачуйте і відображайте в звітності реальну зарплату.

Пам’ятайте, ухилення від сплати податків в усіх проявах, у т.ч. шляхом використання нелегальної найманої праці тягне фінансову, адміністративну та карну відповідальність.

  Вивести заробітну плату з «тіні» можливо, лише застосовуючи комплекс законодавчих заходів.

Згідно з новим законодавством, підприємців, що використовують найману працю, тепер штрафуватимуть за фактичне допущення людей до роботи без оформлення трудового договору у тридцятикратному розміру мінімальної заробітної плати стягуватимуть за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення.


                                       Відділ з питань праці та зайнятості населення УСЗН




 Робоча зустріч
Автор: Svetlana   Додано: 30 січня 2018   Переглядів:72   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

На виконання листа Департамента соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації від 26.12.2017 року № 01-40/05/16322,з метою надання методичної допомоги в роботі територіального центру соціального обслуговування  (надання соціальних послуг) Люботинської міської ради 19 січня 2018 року була проведена робоча зустріч представників Харківського відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Харківській області, Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради та Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Люботинської міської ради     ради,    на якій були розглянуті питання : 

Реалізація завдань та функцій, визначених Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Про стан і причини виробничого травматизму в 2017 році,  заходи щодо його профілактики. Дотримання вимог безпеки під час виконання робіт.

 Розслідування та облік нещасних випадків невиробничого характеру, затвердженого Постановою КМУ від 22 березня 2001р. № 270. Охорона паці жінок, інвалідів: своєчасне проведення медичних оглядів працівників; навчання з питань охорони праці.  

Робоча зустріч

Направлення коштів на Комплексні заходи щодо досягнення нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища.

 Порядок та терміни проведення атестації робочих місць за умовами праці, надання пільг та компенсацій за роботу в шкідливих та важких умовах праці.

 

Управління соціального захисту населення.

                                            Відділ з питань праці та зайнятості населення

 




 Насильство в сім’ї
Автор: Svetlana   Додано: 29 січня 2018   Переглядів:76   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Пане міністре, хочу звернутися до вас за порадою. Ви неодноразово говорили про боротьбу з насильством у сім’ї і казали, що насильство це не тільки коли б’ють, а й коли принижують і знущаються. В мене на жаль склалася така ситуація, що чоловік постійно показує свою зневагу до мене. Що мені робити в такому випадку, як це припинити?

Наталя Гук 

 

 

Насильство в сім’ї

 

 

Яким може бути насильство в сім’ї? 

 

Фізичне насильство - форма домашнього насильства, що включає ляпаси, стусани, штовхання, щипання, шмагання, кусання, а також незаконне позбавлення волі, нанесення побоїв, мордування, заподіяння тілесних ушкоджень різного ступеня тяжкості, залишення в небезпеці, ненадання допомоги особі, яка перебуває в небезпечному для життя стані, заподіяння смерті, вчинення інших правопорушень насильницького характеру.

 

Сексуальне насильство - будь-які діяння сексуального характеру, вчинені стосовно повнолітньої особи без її згоди або стосовно дитини незалежно від її згоди, або в присутності дитини, примушування до акту сексуального характеру з третьою особою, а також інші правопорушення проти статевої свободи чи статевої недоторканості особи, у тому числі вчинені стосовно дитини або в її присутності.

 

Психологічне насильство - словесні образи, погрози, у тому числі щодо третіх осіб, приниження, переслідування, залякування, інші діяння, спрямовані на обмеження волевиявлення особи, контроль у репродуктивній сфері, якщо такі дії або бездіяльність викликали у постраждалої особи побоювання за свою безпеку чи безпеку третіх осіб, спричинили емоційну невпевненість, нездатність захистити себе або завдали шкоди психічному здоров'ю особи.

 

Економічне насильство - умисне позбавлення житла, їжі, одягу, іншого майна, коштів чи документів або можливості користуватися ними, залишення без догляду чи піклування, перешкоджання в отриманні необхідних послуг з лікування чи реабілітації, заборону працювати, примушування до праці, заборону навчатися та інші правопорушення економічного характеру.

  

Куди звертатись, якщо зазнали насильства?

Облік і розгляд заяв та повідомлень про застосування домашнього насильства проводиться суб'єктами, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству:

- районними, районними у містах Києві і Севастополі державними адміністраціями та виконавчими органами сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад;

- службами у справах дітей;

- загальними та спеціалізованими службами підтримки постраждалих осіб (центри соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді; притулки для дітей; центри соціально-психологічної реабілітації дітей; соціально-реабілітаційні центри (дитячі містечка); центри соціально-психологічної допомоги; територіальні центри соціального обслуговування (надання соціальних послуг); інші заклади, установи та організації, які надають соціальні послуги);

- уповноваженими підрозділами органів Національної поліції України;

- судом (у випадку заяви про видачу обмежувального припису стосовно кривдника);

- цілодобовим кол-центром з питань запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей.

 

Які необхідно подати документи?

Допомога постраждалим особам надається за місцем звернення.

Працівником суб'єкта, що здійснює заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, до Єдиного державного реєстру випадків домашнього насильства та насильства за ознакою статі  вносяться відомості зокрема про:

особу, яка повідомила про вчинення насильства (прізвище, ім'я, по батькові; число, місяць, рік народження; місце проживання; номер контактного телефону), - за згодою;

постраждалу особу (прізвище, ім'я, по батькові; число, місяць, рік народження; стать; громадянство; місце проживання; місце навчання та/або місце роботи; номер контактного телефону) - за згодою;

кривдника (прізвище, ім'я, по батькові; число, місяць, рік народження; стать; громадянство; місце проживання; місце навчання та/або місце роботи; номер контактного телефону) та про характер відносин між кривдником і постраждалою особою;

випадок домашнього насильства, насильства за ознакою статі (дата вчинення; місце вчинення; форма домашнього насильства; вид шкоди чи страждань, завданих внаслідок насильства за ознакою статі; короткий опис);

потреби постраждалої особи.

 

У заяві до суду про видачу обмежувального припису повинно бути зазначено:

1) найменування суду, до якого подається заява;

2) ім'я (прізвище, ім'я та по батькові) заявника та заінтересованої особи, їх місце проживання чи перебування, поштовий індекс, відомі номери засобів зв'язку та адреси електронної пошти, у разі якщо заява подається особою, яка може бути заявником, у розумінні статті 350 -2 Цивільного процесуального кодексу України, - процесуальне становище особи, яка подає заяву, із зазначенням її імені (прізвища, імені та по батькові), місця проживання чи перебування, поштового індексу, відомих номерів засобів зв'язку та адреси електронної пошти, а також ім'я (прізвище, ім'я та по батькові) дитини або недієздатної особи, в інтересах якої подається заява, місце її проживання чи перебування, поштовий індекс, відомі номери засобів зв'язку та адреси електронної пошти, якщо такі відомі;

3) обставини, що свідчать про необхідність видачі судом обмежувального припису, та докази, що їх підтверджують (за наявності).

  

Як довго розглядаються заяви?

У разі виявлення фактів домашнього насильства стосовно дітей або отримання відповідних заяв чи повідомлень не пізніше однієї доби повідомляється служба у справах дітей, уповноважені підрозділи органів Національної поліції України.

 

У разі існування безпосередньої загрози життю чи здоров'ю постраждалої особи з метою негайного припинення домашнього насильства, недопущення його продовження чи повторного вчинення уповноваженими підрозділами органів Національної поліції України кривднику виноситься терміновий заборонний припис.

 

Суд розглядає справу про видачу обмежувального припису не пізніше 72 годин після надходження заяви про видачу обмежувального припису до суду.

  

Що робити у разі отримання тілесних ушкоджень?

            Установи і заклади охорони здоров'я у разі виявлення тілесних ушкоджень забезпечують в установленому порядку проведення медичного обстеження постраждалих осіб, а у разі ушкоджень сексуального характеру направляють постраждалих осіб на тестування на ВІЛ-інфекцію.

Уповноважені підрозділи органів Національної поліції, зокрема, вживають заходи для припинення домашнього насильства та надання допомоги постраждалим особам,  забезпечують інформування постраждалих осіб про їхні права, заходи і соціальні послуги, якими вони можуть скористатися, винесення термінових заборонних приписів стосовно кривдників, взяття на профілактичний облік кривдників та проведення з ними профілактичної роботи в порядку, визначеному законодавством, анулювання дозволів на право придбання, зберігання, носіння зброї та боєприпасів їх власникам у разі вчинення ними домашнього насильства, а також вилучення зброї та боєприпасів у порядку, визначеному законодавством.

 

Яка відповідальність за вчинення насильства?

 

За вчинення домашнього насильства, насильства за ознакою статі, невиконання термінового заборонного припису або неповідомлення про місце свого тимчасового перебування законодавством встановлено відповідальність  у виді  накладення штрафу від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від тридцяти до сорока годин, або адміністративний арешт на строк до семи діб. А у разі вчинення тих самих дій особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі правопорушення передбачено відповідальність  у виді штрафу від двадцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин, або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб.

Кримінальна відповідальність при проявах домашнього насильства настає за вчинення легких тілесних ушкоджень, умисних середньої тяжкості тілесних ушкоджень, побоїв і мордувань тощо відповідно до кримінального кодексу.

 

Разом з тим, Верховною Радою прийнято Закон України від 06 грудня 2017 року № 2227-VIII «Про внесення змін до Кримінального та Кримінального процесуального кодексів України з метою реалізації положень Конвенції Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству та боротьбу з цими явищами», який набирає чинності через рік з дня його опублікування, та передбачає зміни до Кримінального кодексу України, а саме доповнення новою статтею 1261, якою встановлюється кримінальна відповідальність  за домашнє насильство, тобто умисне систематичне вчинення фізичного, психологічного або економічного насильства щодо подружжя чи колишнього подружжя або іншої особи, з якою винний перебуває (перебував) у сімейних або близьких відносинах, що призводить до фізичних або психологічних страждань, розладів здоров’я, втрати працездатності, емоційної залежності або погіршення якості життя потерпілої особи. За такі дії особа буде нести покарання у виді громадських робіт на строк від ста п’ятдесяти до двохсот сорока годин, або арешту на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до п’яти років, або позбавлення волі на строк до двох років.

Куди звертатися, щоб отримати детальну консультацію?

Більш детальні роз’яснення та адвокатську допомогу можна отримати в Регіональному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Луганській та Харківській областях. Дізнатися, де розташований найближчий пункт правової допомоги можна на сайтах Міністерства юстиції України та Головного територіального управління юстиції у Харківській області або за телефоном гарячої лінії 0(800) 213-103.

 

Управління СЗН




 Звіти до паспортів
Автор: Svetlana   Додано: 26 січня 2018   Переглядів:75   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Звіти до паспортів:zvti-do-pasportv.rar [2.24 Mb] (cкачувань: 4)




 Санаторно-курортне лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
Автор: Chekardina   Додано: 25 січня 2018   Переглядів:85   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Санаторно-курортне лікування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

 

 З 01.01.2017 року запрацював новий механізм оплати послуг за санаторно-курортне лікування громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, «Порядок надання щорічної грошової допомоги для компенсації вартості путівок санаторно-курортним закладам та закладам відпочинку, здійснення доплат за рахунок власних коштів, виплати грошової компенсації громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 854, який базується на  укладанні тристоронньої угоди між постраждалою особою, управлінням соціального захисту населення та санаторно-курортним закладом. При цьому постраждала особа самостійно обирає  санаторно-курортний заклад для оздоровлення.

Для отримання зазначеної компенсації до органу соціального захисту населення подаються наступні документи:

1)    громадянами, віднесеними до категорії 1:

-         заява на отримання грошової компенсації замість путівки;

-         довідка 070/о;

-         копія посвідчення громадянина, віднесеного до категорії 1 (із вкладкою);

-         копія паспорта;

-         довідка про те, що громадянин, віднесений до категорії 1, не перебуває на обліку для забезпечення путівкою за зареєстрованим місцем проживання (у разі відміни місця проживання від зареєстрованого).

2)    одним із батьків дитини з інвалідністю або особою, що їх замінює:

-         заява на отримання грошової компенсації замість путівки;

-         довідка 070/о;

-         копія посвідчення дитини з інвалідністю (із вкладкою);

-         копія свідоцтва про народження або копія паспорта дитини з інвалідністю;

-         довідка про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

-         довідка про те, що дитина з інвалідністю не перебуває на обліку для забезпечення путівкою за зареєстрованим місцем проживання (у разі відміни місця проживання від зареєстрованого).

Розмір грошової компенсації буде щорічно встановлюватись наказом Мінсоцполітики і підлягатиме державній реєстрації в Міністерстві юстиції України.

Постраждалі громадяни, які звернулися до органів соціального захисту населення за місцем проживання із заявою про отримання путівки будуть забезпечені санаторно-курортним лікуванням в порядку черговості відповідно до медичних рекомендацій в межах бюджетних призначень, передбачених на їх оздоровлення на 2018 рік.

З 01.01.2018 вводиться в дію норма щодо отримання постраждалими громадянами компенсації замість санаторно-курортної путівки, тобто, особа матиме право самостійно обирати чи отримувати послуги із санаторно-курортного лікування чи отримувати компенсацію.

Розмір грошової компенсації буде щорічно встановлюватись наказом Мінсоцполітики і підлягатиме державній реєстрації в Міністерстві юстиції України.

Якщо у громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, виникнуть питання щодо забезпечення санаторно-курортними путівками, то їм необхідно звернутися до управління соціального захисту населення за місцем реєстрації.

 

                                                                  Відділ пільг та соціальних гарантій управління        

                                                                  соціального захисту населення

                                                                  виконкому Люботинської міської ради

 

 




 Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє
Автор: Svetlana   Додано: 22 січня 2018   Переглядів:160   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

  Управління соціального захисту населення Люботинської міської  ради повідомляє, що згідно п.1.3 Порядку відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 26.06.2012 р. № 758, бюджетні рахунки відкриваються щорічно на початок нового бюджетного періоду відповідно до закону Державний бюджет України та рішень про місцеві бюджети.

  В зв’язку з вищенаведеним, після отримання 16.01.2018 року повідомлення від Державної казначейської служби про відкриття рахунків, кошти першого траншу січня 2018 року на виплату усіх видів соціальних допомог були перераховані на карткові рахунки отримувачів 17 січня 2018 року.

Заборгованості по виплаті немає.

 

Завідувач сектору соціальних виплат

Н. М. Тищенко




 Паспорт бюджетної програми на 2018 рік
Автор: Svetlana   Додано: 22 січня 2018   Переглядів:173   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Паспорт бюджетної програми на 2018 рік:uszn_pasporta.rar [589.26 Kb] (cкачувань: 27)




 Оплата праці та забезпечення її мінімального розміру
Автор: Svetlana   Додано: 18 січня 2018   Переглядів:111   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Оплата праці

та забезпечення її мінімального розміру

 

Згідно з статтями 7 і 8 Закону України від 07.12.2017 № 2246-VIII «Про Державний бюджет України на 2018 рік» визначено розміри соціальних гарантій з 1 січня 2018 року, а саме:

 

ПРОЖИТКОВИЙ МІНІМУМ НА ОДНУ ОСОБУ В РОЗРАХУНКУ НА МІСЯЦЬ У 2018 РОЦІ

Соціальні і демографічні                        групи населення        

РОЗМІР ПРОЖИТКОВОГО МІНІМУМУ

з 1 січня

з 1 липня

з 1 грудня

Діти віком до 6 років

1492 грн

1559 грн

1626 грн

Діти віком від 6 до 18 років

1860 грн

1944 грн

2027 грн

Працездатні особи

1762 грн

1841 грн

1921 грн

Особи, які втратили працездатність

1373 грн

1435 грн

1497 грн

Загальний показник

1700 грн

1777 грн

1853 грн

МІНІМАЛЬНА ЗАРОБІТНА ПЛАТА

Соціальна гарантія

Розмір, грн

Мінімальна заробітна плата (місячна)

3723

Погодинна мінімальна заробітна плата

22,41

Відповідно до статті 3 Закону України «Про оплату праці» мінімальна заробітна плата – це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці.

Мінімальна заробітна плата встановлюється одночасно в місячному та погодинному розмірах.

Мінімальна заробітна плата є державною соціальною гарантією, обов'язковою на всій території України для підприємств усіх форм власності і господарювання та фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, за будь-якою системою оплати праці.

 

Відповідно до статті 13 Закону України «Про оплату праці» оплата праці працівників установ і організацій, що фінансуються з бюджету, здійснюється на підставі актів Кабінету Міністрів України в межах бюджетних асигнувань.

 

Постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.2002 №1298                        «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери» (із змінами), затверджено Єдину тарифну сітку розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери (далі - Єдина тарифна сітка) .

Посадові оклади (тарифні ставки) за розрядами Єдиної тарифної сітки визначаються шляхом множення окладу (ставки) працівника 1 тарифного розряду на відповідний тарифний коефіцієнт.

 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.12.2016             № 1037 «Про оплату праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»:

Посадовий оклад (тарифна ставка) працівника 1 тарифного розряду, встановлюється у розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб на                 1 січня календарного року.

 

Керівникам установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери необхідно забезпечити:

- встановлення в штатному розписі нових розмірів посадових окладів (тарифних ставок, ставок заробітної плати), визначених виходячи з розміру посадового окладу (тарифної ставки) працівника 1 тарифного розряду Єдиної тарифної сітки, встановленого у розмірі прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 1 січня календарного року;

- диференціацію заробітної плати працівників, які отримують заробітну плату на рівні мінімальної у межах фонду оплати праці, шляхом встановлення доплат, надбавок, премій з урахуванням складності, відповідальності та умов виконуваної роботи, кваліфікації працівника, результатів його роботи.

 

Довідково: розмір посадового окладу (тарифної ставки) працівника             1 тарифного розряду Єдиної тарифної сітки  становить 1762 грн.

Незважаючи на те, що Законом України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» у 2018 році передбачене підвищення прожиткового мінімуму для працездатних осіб два рази, з 1 липня – 1841 грн. і з 1 грудня – 1921 грн., розміри посадових окладів працівників за Єдиною тарифною сіткою, які їм встановлено з 1 січня 2018 року із розрахунку 1762 грн., впродовж 2018 року зміні не підлягають.

У небюджетній сфері підприємства визначають тарифні ставки та системи оплати праці самостійно у колективних договорах.

При цьому мінімальна тарифна ставка не може бути нижчою за прожитковий мінімум, встановлений для працездатних осіб на 1 січня календарного року.

Визначаючи оклади (ставки) за іншими розрядами (посадами), до бази застосовують міжкваліфікаційні (міжпосадові) співвідношення розмірів тарифних ставок (посадових окладів).

Тарифна та інші системи оплати праці формуються на оцінках складності виконуваних робіт і кваліфікації працівників.

Роботодавець відносить виконувані роботи до певних тарифних розрядів і присвоює кваліфікаційні розряди робітникам згідно з професійними стандартами (кваліфікаційними характеристиками) за погодженням із виборним органом профспілки або її представником.

 

Якщо працівник виконав місячну норму праці, роботодавець зобов’язаний нарахувати заробітну плату не менше 3723 грн. Якщо ж заробітну плату нараховано в меншому розмірі (у т. ч. через періодичність виплат), потрібно здійснити доплату до 3723 грн.

 

Якщо працівник працює на умовах неповного робочого часу чи не виконав місячну (годинну) норму праці, то мінімальну заробітну плату визначають пропорційно.

 

Мінімальні гарантії в оплаті праці внутрішніх сумісників забезпечують окремо за основним місцем роботи і за сумісництвом, оскільки це різні трудові договори, юридично між собою не пов’язані.

 

Відпускні, лікарняні, декретні, як і оплату за середнім заробітком в інших випадках, не ураховуємо при забезпеченні гарантованого мінімального розміру заробітної плати, оскільки це виплати за невідпрацьований час.

 

Не враховують до заробітної плати для забезпечення її мінімального розміру:

- доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я;

- доплати за роботу в нічний та надурочний час;

- виплати за роз’їзний характер робіт;

- премії до святкових і ювілейних дат.

 

При забезпеченні розміру мінімальної зарплати враховують:

- доплати за виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника, за суміщення, розширення зони обслуговування, збільшення навантаження, заміщення;

- надбавки за інтенсивність, напруженість праці;

- місячні, квартальні, піврічні, річні премії, спеціальні премії;

-  винагороди за підсумками роботи за рік та за вислугу років;

- матеріальну допомогу (у т. ч. на вирішення соціально-побутових питань), допомогу на оздоровлення тощо.

 

Доплата до мінімальної заробітної плати:

- належить до фонду додаткової зарплати;

- оподатковується ПДФО й військовим збором у складі заробітної плати, включається до бази нарахування ЄСВ;

- виплачується щомісяця разом із заробітною платою;

- ураховується до заробітку при обчисленні середньої заробітної плати для оплати лікарняних і декретних, відпусток і в інших випадках збереження середньої заробітної плати.

 

Посадові оклади за ЄТС

 

Розряд

Тарифні коефіцієнти

Посадовий оклад

(тарифна ставка),

грн

1

1,00

1762

2

1,09

1921

3

1,18

2079

4

1,27

2238

5

1,36

2396

6

1,45

2555

7

1,54

2713

8

1,64

2890

9

1,73

3048

10

1,82

3207

11

1,97

3471

12

2,12

3735

13

2,27

4000

14

2,42

4264

15

2,58

4546

16

2,79

4916

17

3,00

5286

18

3,21

5656

19

3,42

6026

20

3,64

6414

21

3,85

6784

22

4,06

7154

23

4,27

7524

24

4,36

7682

25

4,51

7947

 

Відділ з питань праці та зайнятості населення

Управління соціального захисту населення ЛМР




 Звіт про проведену роботу за 2017 рік управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано: 18 січня 2018   Переглядів:102   Категорія - [Інформація установ міста » Управління СЗН]
 

Звіт про проведену роботу за 2017 рік управлінням соціального захисту населення Люботинської міської ради

 

Основним завданням управління є забезпечення реалізації державної соціальної політики у сфері соціального захисту населення міста громадян, які потребують допомоги і соціальної підтримки з боку держави. Управлінням постійно нараховуються і виплачуються усі види соціальної допомоги, субсидії, проводяться відшкодування витрат підприємствам та організаціям міста за надані послуги пільговикам, надаються інші пільги та матеріальна допомога, виконуються функції з питань праці та соціально-трудових відносин тощо.

І. В сфері соціального захисту.

 

1. Надання соціальних допомог, компенсацій: 

№ з/

п

 

Вид соціальної допомоги, компенсації

Кількість

звернень

 у 2017 р.

1

Допомога у зв’язку з вагітністю та пологами

123

2

Одноразової допомоги при народженні дитини

239

3

Допомога одиноким матерям

558

4

Допомога на дітей, які перебувають під опікою

25

5

Державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям

223

6

Допомога інвалідам з дитинства  та дітям-інвалідам 

68

7

Державна соціальна допомога особам, які не мають  права на пенсію та інвалідам і державна соціальна допомога на догляд

31

8

Малозабезпеченій особі, що проживає з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу

31

9

Допомога прийомним сім'ям на дітей - сиріт, та дітей, позбавлених батьківського піклування

8

10

Компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги

15

11

Допомога на поховання

4

12

Тимчасова державна допомога дітям у випадках,  якщо місце проживання батьків не відоме, або вони ухиляються від сплати аліментів, або не мають можливості утримувати дитину

42

 

Всього за 2017 рік:

1367

 

2. Надання житлових субсидій.

1. Протягом 2017 року  користувалася субсидією на оплату житлово-комунальних послуг 4271 сім’я. Призначено субсидій на оплату житлово-комунальних послуг - 5820 сім’ям. За звітний період субсидій нараховано на суму 45512,0 тис. грн.

Прийнято заяв для виплати громадянам частини невикористаних сум субсидій: 992 особи на суму 607,7 тис. грн.

2. Протягом звітного періоду призначено субсидій готівкою на придбання твердого палива та скрапленого газу 140 сім’ям, отримало субсидії 310 сімей (в т.ч. за минулий рік).

3. Проведено 20 засідань конфліктної комісії, за рішенням якої розглянуто 420 звернень.

4.  В зв’язку зі зміною цін та тарифів, неопалювального/опалювального періоду відділом субсидій та адресних соціальних допомог проведено перерахунки по призначеним субсидіям:   у березні - 4116 справ, у квітні 8226 справ, у травні 4310 справ, у вересні – 3527 справ., в жовтні – 3452 справи, в листопаді - 3775 справ.

5. Для призначення та перерахунку житлових субсидій направлено та опрацьовано запитів до:

 

Підприємство, установа, організація

Кількість запитів, шт.

Кількість сімей/осіб

ПАТ «Харківгаззбут»

117

6577 сімей

АК «Харквіболенерго»

111

6857 сімей

ЛВККУ

108

3887 сімей

Люботинське КЖРЕП

77

539 сімей

Відокремлений підрозділ «ЕНЕРГОЗБУТ» ДП Південної залізниці

50

167 сімей

ХОКП «Дирекція розвитку інфраструктури міста»

8

38 сімей

Люботинський Міський центр зайнятості

42

90 осіб

ДФС України

163

34138 осіб

Богодухівська дільниця ТОВ «Харківрегіонгаз»

37

351 сім'я

 

6. Спеціалістами відділу субсидій та адресних соціальних допомог надано консультацій з питань призначення і перерахунку субсидій та допомог - 1744 звернення.

7. Видано довідок про перебування на обліку в управлінні, повідомлень про розмір призначених субсидій або допомог, зроблено запитів - 13168.  

 

 

3. Надання пільг, компенсацій, матеріальної допомоги. 

1. Протягом звітного періоду прийнято документи та внесено до Єдиного державного автоматизованого реєстру громадян, які мають право на пільги (далі – ЄДАРП) від 87 осіб. Станом на 01.01.2018 р. перебуває на обліку в ЄДАРП - 6202 особи.

2. Щомісячно проводиться звірка інформації, що міститься в ЄДАРП, з інформацією, яка надходить від підприємств та організацій, що надають послуги пільговикам:

 

Підприємство, установа, організація

Кількість записів, шт.

Кількість осіб

1

ПАТ «Харківгаззбут»

11824

16398

2

АК «Харквіболенерго»

11434

17213

3

ВККУ Люботинської міської ради

6237

8214

4

Люботинське КЖРЕП Люботинської міської ради

620

792

5

Сумський «ЕНЕРГОЗБУТ»  ПАТ УКРЗАЛІЗНИЦЯ

391

545

6

ТОВ «Караванський завод кормових дріжджів»

162

216

7

ДП «Укрспирт» Караванське МПД

180

229

8

ОСББ «Фенікс»

1

1

9

ОСББ «Оберіг»

1

1

10

ОСББ « Надія»

2

4

 

3. На обліку в управлінні перебуває 138 багатодітних  сімей, в яких виховується 463 дитини.

4. Для забезпечення протезно-ортопедичними та технічними засобами реабілітації звернулося 129 осіб з інвалідністю, яким видано: 178 направлень на протезно-ортопедичні вироби (на 477 одиниць виробів); 68 направлень на технічні засоби реабілітації (на 78 одиниць виробів).

Внесено до Централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ) 246 направлень  на протезно-ортопедичні та технічні засоби реабілітації.

Отримано від медико-соціальних експертних комісій та лікувально-консультаційних комісій та занесені до ЦБІ  306 індивідуальних програм реабілітації.

5. Протягом звітного періоду прийняті документи від 14 осіб, інвалідів та малозабезпечених осіб похилого віку для надання одноразової матеріальної допомоги з Державного бюджету та підготовлені документи для виплати допомоги на 14 осіб на суму 9,0 тис. грн.

6. Видано санаторно-курортних путівок - 36 шт., в т.ч.:

- інвалідам війни - 6 чол.;

- учасникам бойових дій -2 чол.;

- учасникам війни - 2 чол.;

- сім’ям загиблих учасників бойових дій  в АТО - 1 чол.;

- інвалідам загального захворювання - 8 чол.;

- супровід інваліда загального захворювання - 2 чол.;

- учасникам ліквідації ЧАЄС - 9 чол.;

- учасникам бойових дій в АТО - 6 чол.

7.  Видано пільгових посвідчень і талонів на проїзд - 198 шт., в т.ч.:

- ветеран праці - 117 чол.;

- інвалід війни - 18 чол.;

- сім’я померлого - 3 чол.;

- посвідчень батьків багатодітної сім’ї - 15 чол.;

- посвідчень дитини з багатодітної сім’ї - 44 чол.;

- учасника війни - 1 чол.




 Обережно! Тонка крига.
Автор: Chekardina   Додано: 17 січня 2018   Переглядів:86   Категорія - [Головна, Управління СЗН]
 

Обережно! Тонка крига.

.

       Ось і прийшла зима. Понизились  температурні показники, випав сніг. Зраділи діти - можна кататися на санчатах та ковзанах. А ті хто полюбляє зимову риболовлю вирушають на водойми. Але необхідно звертати увагу на товщину льодового покрову. Він ще не такий міцний, отже прогулянки або зимова риболовля у таких умовах є небезпечними для здоров’я та життя людей. Проте, громадяни здебільшого ігнорують елементарні правила безпеки та виходять на тонку кригу, що стає причиною трагічних наслідків. Тож нагадуємо, перш ніж ступати на лід, слід впевнитися в тому, що крига є міцною (не менше 7-10 см, для масової переправи – не менше 15 см). Особливо обережними слід бути поблизу берега, де крига не щільно з’єднується із сушею. Кожен рибалка повинен мати засоби самостійного порятунку та бути обізнаним з правилами поводження на кризі. Ні в якому разі не можна дозволяти дітям самостійно без нагляду дорослих бавитись на кризі.

 

Рибалки повинні пам'ятати:

-       не можна пробивати поряд багато лунок;

-       не можна збиратись на льоду великими групами;

-       не можна пробивати лунки на переправах;

-       не можна ловити рибу біля промоїн;

-       потрібно завжди мати при собі мотузку довжиною 12-15 м.

 

Що робити, якщо Ви провалились у холодну воду:

-       не піддавайтесь паніці, утримуйтесь на плаву, уникаючи занурення з головою;

-       намагайтесь вилізти на лід, наповзаючи на його край грудьми і почергово витягуючи на поверхню ноги;

-       намагайтесь якомога ефективніше використати своє тіло, збільшуючи ним опорну площу;

-       вибравшись на лід, перекотіться і відповзайте в той бік  звідки Ви прийшли, де міцьність льоду вже відома.

 

Якщо у Вас на очах під лід провалилась людина, то:

-        крикніть, що Ви йдете на допомогу;

-        наближайтесь до ополонки поповзом, широко розкинувши руки;

-        підкладіть під себе лижі, дошку, фанеру;

-        не підповзаючи до самого краю ополонки, подайте потерпілому палицю, шест, лижу, шарф, вірьовку, санки чи щось подібне і витягніть його на лід;

-        витягши потерпілого на лід, разом з ним поповзом повертайтесь назад.

  Бережіть своє життя! 

                                                                          Управління соціального захисту населення

                                                                           Відділ з питань праці та зайнятості населення