Дні прийому
Автор: Chekardina   Додано: 5 березня 2015   Переглядів:985   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

Відділ охорони здоров’я

вулиця  Шевченка,15/8 Телефон: (057)741-25-08

 


Дні прийому:

понеділок з 13.00-16.00

середа 10.00-12.00

 п’ятниця з 9.00-12.00

 

Начальник  Чухен Олег Іванович





 оступних ліків стало більше: набрав чинності новий Реєстр
Автор: Chekardina   Додано: 19 серпня 2019   Переглядів:12   Категорія - [Головна, Відділ охорони здоров’я]
 

Доступних ліків стало більше: набрав чинності новий Реєстр

 

МОЗ України затвердило новий перелік препаратів програми “Доступні ліки”. Упродовж наступних шести місяців українці з серцево-судинними захворюваннями, діабетом 2 типу та бронхіальною астмою зможуть отримати 78 препаратів абсолютно безоплатно, ще 176 - з невеликою доплатою. 

До оновленого Реєстру лікарських засобів за програмою «Доступні ліки» увійшли 254 препарати. З них 78 пацієнти отримуватимуть безоплатно. Перелік безоплатних ліків збільшився майже на 20% у порівнянні з попереднім Реєстром. 

Найдешевший препарат, що на 100% відшкодовує держава, коштує 5,22 грн, найдорожчий – 863,43 грн.

Виробники лікарських засобів гарантують, що упродовж наступних шести місяців зможуть виробити і поставити відчутно більше препаратів за програмою. Очікується, що пацієнти зможуть отримати безоплатно чи з незначною доплатою понад 46 мільйонів упаковок препаратів - на 7 мільйонів більше, аніж упродовж дії попереднього Реєстру. 

Щоби отримати ліки, зверніться до свого сімейного лікаря, терапевта чи педіатра, отримайте електронний рецепт і обміняйте його на ліки в аптеці. Докладна інструкція для пацієнтів доступна за цим посиланням. Перелік аптек, які беруть участь у програмі, можна знайти на сайті НСЗУ.

Нагадаємо, що з 1 квітня пацієнти, які користуються урядовою програмою «Доступні ліки», почали отримувати ліки від серцево-судинних захворювань, діабету другого типу та бронхіальної астми за електронним рецептом. За цей лікарі виписали понад 5 мільйонів рецептів, за 82% з них пацієнти отримали ліки в аптеці. За ці ліки Національна служба здоров’я України відшкодувала аптекам 258,6 млн грн. Відкрита інформація про виплати НСЗУ аптекам, які беруть участь в програмі «Доступні ліки», доступна на сайті служби.

Найчастіше - у 80% випадків - пацієнти отримують препарати для лікування серцево-судинних захворювань. Частка виписаних рецептів для лікування цукрового діабету другого типу – 17%, бронхіальної астми – 3%.

Найбільш активно користуються програмою жителі Дніпропетровської, Харківської та Львівської областей. З квітня тут лікарі виписали від 339 до 631 тисяч електронних рецептів, за понад 80% з них пацієнти вже отримали ліки. 

Скористатись програмою “Доступні ліки” можуть також мешканці тимчасово окупованих територій: https://bit.ly/2z2GeMj

За оцінками Всесвітньої організації охорони здоров’я, програма “Доступні ліки” поліпшила доступ українців до лікування, а також дозволила знизити ціни на препарати.

 

 




 Паспорт бюджетної програми
Автор: Svetlana   Додано: 6 серпня 2019   Переглядів:10   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

Паспорт бюджетної програми:2019-08-06_08-40-05_winscan_to_pdf.pdf [539.39 Kb] (cкачувань: 0)




 Попередній запис на прийом до лікаря
Автор: Svetlana   Додано: 18 липня 2019   Переглядів:46   Категорія - [Головна, Відділ охорони здоров’я, КНП "ЦПМСД"]
 

  Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Люботинської міської ради Харківської області повідомляє, попередній  запис на прийом до лікаря можливо здійснити за телефонами лікарів, а саме:

1.Худаєва Валентина Яківна - лікар загальної практики сімейної медицини амбулаторії  загальної практики сімейної медицини Гиївка  - 050 855 26 43 ,  електронна пошта – hydaeva@ukr.net;

 2.Ситюк Євген Валентинович-  лікар загальної практики сімейної медицини амбулаторіїзагальної практики сімейної медицини м. Люботин  – 095 432 78 86, електронна пошта – sutyk59@ukr.net;

3.Калюжна Олена Володимирівна - лікар загальної практики сімейної медицини амбулаторії загальної практики сімейної медицини м. Люботин  – 097 135 50 97, електронна пошта – smayliklena@gmail.com;

4.Добросоцька  Ольга Борисівна -  лікар загальної практики сімейної медицини амбулаторії загальної практики сімейної медицини м. Люботин   –  067 645 26 29,  095 784 56 52, електронна пошта – kurkovaolya28@gmail.com;

5.Кручка Антоніна Володимирівна- лікар загальної практики сімейної медицини амбулаторії загальної практики сімейної медицини м. Люботин   – 095 770 47 65;, електронна пошта – toni4ka.minijr@gmail.com;

6.Скоржинський  Віталій  Олександрович - лікар терапевтамбулаторії загальної практики сімейної медицини м. Люботин   – 099 666 84 14, електронна пошта – vitaliys1978@ukr.net;

7.Жмайлов Валентин Степанович- лікар терапевт амбулаторії загальної практики сімейної медицини м. Люботин   – 067 439 79 09, електронна пошта – jmaulov@ukr.net;

8.Пасечник Марина Володимирівна- лікар педіатрамбулаторії загальної практики сімейної медицини м. Люботин   – 099 442 40 92, електронна пошта –marina20112015@ukr.net;

9.Костюк Людмила Миколаївна- лікар педіатр амбулаторії загальної практики сімейної медицини м. Люботин   – 050 669 14 18, електронна пошта – kostykl@ukr.net;

10.Мурза Тетяна Володимирівна - лікар педіатр амбулаторії загальної практики сімейної медицини м. Люботин   – 096 220 78 35, електронна пошта – murzatania@ukr.net;

11.Заярна Наталія Петрівна- лікар педіатр амбулаторії загальної практики сімейної медицини м. Люботин   – 095 131 09 00, електронна пошта –zayrna@ukr.net;

 

Телефон реєстратури – 741-05-28, електронна пошта – kzozcpmsd.lubotin@gmail.com ;

У випадку відсутності лікаря з яким у Вас заключено декларацію,  Ви можете записатись на  огляд до будь – якого лікаря, за Вашим побажанням (зі списку).

Лікар регулює свій робочий процес з пацієнтами в телефонному режим(відповідно до базисних настанов МОЗ України).

 

З повагою, в.о. директора

КНП "ЦПМСД" Люботинської МР                                          І.А.Євдокимова




 Засідання тимчасової конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття вакантної посади директора КНП "Центр первинної медико - санітарної допомоги" ЛМР Харківської області від 16 липня 2019 року
Автор: Svetlana   Додано: 16 липня 2019   Переглядів:32   Категорія - [Головна, Відділ охорони здоров’я]
 

Засідання тимчасової конкурсної комісії для проведення конкурсу на зайняття вакантної посади директора КНП "Центр первинної медико - санітарної допомоги" ЛМР Харківської області від 16 липня 2019 року

 

Протокол №3: protokol.pdf [1.15 Mb] (cкачувань: 18)





 Паспорт бюджетної програми
Автор: Svetlana   Додано: 12 липня 2019   Переглядів:22   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

Паспорт бюджетної програми: nakaz-18-0-vd-10.07.2019.pdf [506.02 Kb] (cкачувань: 1)pasport-0710160.pdf [1.36 Mb] (cкачувань: 0)pasport-0712010.pdf [1.87 Mb] (cкачувань: 0)pasport-0712111.pdf [1.43 Mb] (cкачувань: 0)




 Дайджест змін в охороні здоров’я (№16, червень, 2019р.)
Автор: Chekardina   Додано: 27 червня 2019   Переглядів:47   Категорія - [Головна, Відділ охорони здоров’я]
 

Дайджест змін в охороні здоров’я (№16, червень, 2019р.)

 

Завантажити: moz_digest_16_2019.pdf [1.2 Mb] (cкачувань: 4)




 Паспорт бюджетної програми
Автор: Svetlana   Додано: 24 червня 2019   Переглядів:25   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

Паспорти:2019-06-24_11-40-19_winscan_to_pdf.pdf [375.22 Kb] (cкачувань: 0)2019-06-24_11-45-57_winscan_to_pdf.pdf [134.06 Kb] (cкачувань: 0)




 Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік
Автор: Chekardina   Додано: 4 червня 2019   Переглядів:35   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2019 рік

 

Завантажити:

 

Наказ 2019-06-04_08-38-08_winscan_to_pdf-szhatyy.pdf [558.66 Kb] (cкачувань: 0)

Паспорт: 2019-06-04_08-43-43_winscan_to_pdf-szhatyy.pdf [613.57 Kb] (cкачувань: 0)




 Оголошення про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади директора Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Люботинської міської ради Харківської області
Автор: Svetlana   Додано: 30 травня 2019   Переглядів:43   Категорія - [Головна, Відділ охорони здоров’я]
 

Оголошення про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади директора  Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Люботинської міської ради Харківської області

 

Правові підстави проведення конкурсу

 Ч.9 ст.16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я» (зі змінами), рішення Люботинської міської ради Харківської області від 26 лютого 2019 року LXIV сесії VII скликання №66 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття вакантної посади генерального директора(директора), медичного директора  Комунального закладу  охорони здоров’я Люботинської міської ради, розпорядження міського голови Люботинської міської ради  від 10 травня 2019 року  №118 «Про  оголошення конкурсу на зайняття  вакантної посади директора КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Люботинської міської ради Харківської області.

Найменування та місцезнаходження комунальної установи

Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Люботинської міської ради Харківської області , 62433, Харківська область, місто Люботин, вулиця Шевченка, буд15.

Основні напрямки діяльності

Основні напрямки діяльності підприємства та структура закладу визначені Статутом, що додається.

Оплата праці керівника закладу

Умови праці керівника закладу визначаються відповідно до спільного наказу Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства охорони здоров’я від 05.10.2005 року №308/519 «Про впорядкування умов праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення», контракт укладається строком на п’ять років, відповідно до Типової форми контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №642, Постанови КМУ №1077 від 27.12.2017 року «Про спостережну раду  закладу охорони здоров’я та внесення змін до типової форми контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я».

Посадовий оклад (без категорії) -4649 грн.

Строк  і адреса приймання документів для участі у конкурсі

Документи для участі у конкурсі приймаються з 31 травня 2019 року по 27 червня 2019 року включно до 16:00 год. за адресою: м.Люботин,вул. Слобожанська, 26, каб. 19.

 Номер телефону та адреса електронної пошти для довідок

Телефон для довідок: (057) 741-02-05, (057) 741-25-08 е-mail: lubvoz@ukr.net, (057) 741-34-17 е-mail: lubotin@mr.kh.gov.ua.

 Перелік документів, що подаються конкурсній комісії претендентом для участі у конкурсі особисто або надсилається поштою:

  • копія паспорта громадянина України;

  • письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою, згідно з додатком 1;

  • резюме у довільній формі;

  • автобіографія;

  • копія (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копія трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;

  • згода на обробку персональних даних за формою, згідно з додатком 2;

  • конкурсна пропозиція обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі (конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три — п’ять років), в якому передбачаються:

план реформування закладу протягом одного року та на середньострокову перспективу;

заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;

пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;

пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу;

пропозиції  щодо впровадження сучасних методів діагностики та лікування;

пропозиції щодо співпраці з науковими, навчальними та іншими суміжними медичними закладами та професійними Асоціаціями.

  • довідка МВС про відсутність судимості;

  • медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами,  затвердженими Міністерством охорони здоров’я України;

  • попередження стосовно встановлених Законом України “Про запобігання корупції“ вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду за формою, згідно з додатком 3;

  • заява про відсутність у діях особи конфлікту інтересів за формою, згідно з додатком 4;

  • підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України “Про запобігання корупції“);

  • характеристика з останнього міста роботи.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються конкурсній комісії в запечатаному вигляді.

За рішенням конкурсної комісії претендент не допускається до участі в конкурсі у разі:

  • неподання ним необхідних документів;

  • його невідповідності встановленим комісією вимогам до претендентів та конкурсних пропозицій;

  • наявності у претендента незнятої або непогашеної в установленому законом порядку судимості, заборони займати відповідні посади або провадити певні види діяльності;

  • наявності судового рішення, яке набрало законної сили, за яким претендент визнаний винним у вчиненні корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.

Документи, подані (надіслані) претендентами для участі у конкурсі, не розглядаються у разі:

1) подання їх особисто в останній день строку після закінчення робочого часу;

2) надіслання їх поштою після закінчення строку подання;

3) надіслання їх поштою протягом установленого строку подання та надходження до конкурсної комісії менше ніж за три робочих дні до дати проведення засідання з розгляду заяв та доданих до них документів.

Вимоги до претендентів на посаду :

 -  вища освіта ІІ рівня за ступенем магістра з  спеціальності галузі знань «Управління та адміністрування» ;

-  або   «Публічне управління та адміністрування;

-  або  «Право»;

-  або «Соціальні та поведінкові науки»;

-  або «Гуманітарні науки»;

-  або «Охорона здоров’я» та спеціалізація «Організація і управління охороною здоров’я», вища кваліфікаційна категорія за фахом «Організація і управління охороною здоров’я»;   

–  стаж роботи не меньше 3 років стажу за основною спеціальністю або 1 року  на керівних посадах.

Дата і місце проведення конкурсу

Конкурс проводиться з 03 липня 2019 року  за адресою:   м.Люботин, вул. Слобожанська, 26.

додаток 1 додаток 2 додаток 3 додаток 4

 

Завантажити:vernoogoloshennya-pro-provedennya-konkursu-na-zaynyattya-direktora.doc [206.5 Kb] (cкачувань: 6)