Дні прийому
Автор: Chekardina   Додано: 5 березня 2015   Переглядів:879   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

Відділ охорони здоров’я

вулиця  Шевченка,15/8 Телефон: (057)741-25-08

 


Дні прийому:

понеділок з 13.00-16.00

середа 10.00-12.00

 п’ятниця з 9.00-12.00

 

Начальник  Чухен Олег Іванович





 Паспорт бюджетної програми на 2018 рік
Автор: Svetlana   Додано: 2 серпня 2018   Переглядів:13   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

Паспорт бюджетної програми на 2018 рік (міський відділ охорони здоров’я Люботинської міської ради)

 

Завантажити:pasport.rar [1.04 Mb] (cкачувань: 2)




 Паспорт бюджетної програми на 2018 рік
Автор: Svetlana   Додано: 25 липня 2018   Переглядів:14   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

Паспорт бюджетної програми на 2018 рік (міський відділ охорони здоров’я Люботинської міської ради)

 

Завантажити:pasport.rar [1.21 Mb] (cкачувань: 1)




 Оголошення про проведення повторного конкурсу на зайняття вакантної посади головного лікаря Комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Люботинської міської ради Харківської області
Автор: Svetlana   Додано: 20 липня 2018   Переглядів:40   Категорія - [Головна, Відділ охорони здоров’я]
 

Правові підстави проведення конкурсу

 Ч.9 ст.16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я» (зі змінами), рішення Люботинської міської ради Харківської області від 22 травня 2018 року № 208 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного лікаря комунального закладу охорони здоров’я», розпорядження Люботинської міської ради  від 13 липня 2018 №183 «Про  оголошення повторного конкурсу на заміщення вакантної посади головного лікаря КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги»

Найменування та місцезнаходження комунальної установи

Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» 62433, Харківська область, місто Люботин, вулиця Шевченка, буд15.

Основні напрями діяльності

Основні напрямки діяльності підприємства та структури закладу визначені Статутом, що додається.

Кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності  КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» складають:

1.За кодом 0712110 «Первинна медична допомога населенню»:

2. За кодом 0712146 «Програми і централізовані заходи у галузі охорони здоров’я»

Загальний фонд – 3426292 грн.

Спеціальний фонд — 0 грн.

Загальний фонд – 480048 грн.

Спеціальний фонд — 0 грн.

 

Оплата праці керівника закладу

Умови праці керівника закладу визначаються відповідно до спільного наказу Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства охорони здоров’я від 05.10.2005 року №308/519 «Про впорядкування умов праці працівників закладів охорони здоров’я та установ соціального захисту населення», контракт укладається строком на три роки, відповідно до Типової форми контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №642.

Посадовий оклад (без категорії) -4264 грн.

Строк  і адреса приймання документів для участі у конкурсі

Документи для участі у конкурсі приймаються з 20 липня 2018 року по 17 серпня 2018 року включно до 17:00 год. за адресою: м.Люботин,вул. Слобожанська, 26, каб. 19.

 

Номер телефону та адреса електронної пошти для довідок

Телефон для довідок: (057) 741-02-05, (057) 741-25-08 е-mail: lubvoz@ukr.net, (057) 741-34-17 е-mail: lubotin@mr.kh.gov.ua.

 Перелік документів, що подаються конкурсній комісії претендентом для участі у конкурсі особисто або надсилається поштою:

  • копія паспорта громадянина України;
  • письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади за формою, згідно з додатком 1;
  • резюме у довільній формі;
  • автобіографія;
  • копія (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника закладу охорони здоров’я, а також копія трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;
  • згода на обробку персональних даних за формою, згідно з додатком 2;
  • конкурсна пропозиція обсягом не більше 15 сторінок друкованого тексту в паперовій та електронній формі (конкурсна пропозиція може містити проект плану розвитку закладу на середньострокову перспективу (три — п’ять років), в якому передбачаються:

план реформування закладу протягом одного року та на середньострокову перспективу;

заходи з виконання завдань закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;

пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку закладу;

пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності закладу;

пропозиції  щодо впровадження сучасних методів діагностики та лікування;

пропозиції щодо співпраці з науковими, навчальними та іншими суміжними медичними закладами та професійними Асоціаціями.

  • довідка МВС про відсутність судимості;
  • медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладі охорони здоров’я за формами,  затвердженими Міністерством охорони здоров’я України;
  • попередження стосовно встановлених Законом України “Про запобігання корупції“ вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду за формою, згідно з додатком 3;
  • заява про відсутність у діях особи конфлікту інтересів за формою, згідно з додатком 4;
  • підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України “Про запобігання корупції“);
  • характеристика з останнього міста роботи.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).

Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.

Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються конкурсній комісії в запечатаному вигляді.

За рішенням конкурсної комісії претендент не допускається до участі в конкурсі у разі:

  • неподання ним необхідних документів;
  • його невідповідності встановленим комісією вимогам до претендентів та конкурсних пропозицій;
  • наявності у претендента незнятої або непогашеної в установленому законом порядку судимості, заборони займати відповідні посади або провадити певні види діяльності;
  • наявності судового рішення, яке набрало законної сили, за яким претендент визнаний винним у вчиненні корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.

Документи, подані (надіслані) претендентами для участі у конкурсі, не розглядаються у разі:

1) подання їх особисто в останній день строку після закінчення робочого часу;

2) надіслання їх поштою після закінчення строку подання;

3) надіслання їх поштою протягом установленого строку подання та надходження до конкурсної комісії менше ніж за три робочих дні до дати проведення засідання з розгляду заяв та доданих до них документів.

Вимоги до претендентів на посаду :

– повна вища освіта (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки «Медицина»,

–  післядипломна спеціалізація за фахом «Організація і управління охороною здоров’я»,

–   перша кваліфікаційна категорія за лікарською спеціальністю та за фахом «Організація і управління охороною здоров’я»,

–  стаж роботи за лікарською спеціальністю не менше 7 років та за фахом «Організація і управління охороною здоров’я» не менше 5 років.

Дата і місце проведення конкурсу

Конкурс проводиться з 21 серпня 2018 року  за адресою:   м.Люботин, вул. Слобожанська, 26.

 

Статут комунального некомерційного підприємтва "Центр первинної медико - санітарної допомоги":statut.pdf [1.6 Mb] (cкачувань: 2)





 Паспорт бюджетної програми на 2018 рік (міський відділ охорони здоров’я)
Автор: Svetlana   Додано: 19 липня 2018   Переглядів:9   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

Паспорт бюджетної програми на 2018 рік (міський відділ охорони здоров’я Люботинської міської ради)

 

Завантажити:pasporti.rar [1.48 Mb] (cкачувань: 2)




 Паспорт бюджетної програми на 2018 рік (міський відділ охорони здоров’я)
Автор: Svetlana   Додано: 5 липня 2018   Переглядів:14   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

Паспорт бюджетної програми на 2018 рік (міський відділ охорони здоров’я Люботинської міської ради)

 

Завантажити:ooz.rar [1.23 Mb] (cкачувань: 2)




 Паспорт бюджетної програми на 2018 рік (міський відділ охорони здоров’я)
Автор: Svetlana   Додано: 4 липня 2018   Переглядів:15   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

Паспорт бюджетної програми на 2018 рік (міський відділ охорони здоров’я Люботинської міської ради)

 

Завантажити:

nakaz.pdf [660 Kb] (cкачувань: 1)

pasport-knp.pdf [1.72 Mb] (cкачувань: 1)

pasport-lkarn.pdf [500.46 Kb] (cкачувань: 0)




 "Про затвердження паспортів бюджетної програми у сфері "Охорони здоров’я" на 2018 рік"
Автор: Chekardina   Додано: 19 червня 2018   Переглядів:25   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

"Про затвердження паспортів бюджетної програми у сфері "Охорони здоров’я" на 2018 рік"

 

Завантажити: Наказ 16-0/44 від 18.06.2018р. [616.4 Kb] (cкачувань: 2)

                     Паспорт бюджетної програми на 2018р. [1.87 Mb] (cкачувань: 2)




 Протокол №1 засідання тимчасової конкурсної комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного лікаря КНП “Центр первинної медико-санітарної допомоги”
Автор: Chekardina   Додано: 14 червня 2018   Переглядів:61   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

ПРОТОКОЛ № 1

засідання тимчасової конкурсної комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного лікаря КНП “Центр первинної медико-санітарної допомоги”

 

Завантажити: ПРОТОКОЛ № 1засідання тимчасової конкурсної комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного лікаря КНП “Центр первинної медико-санітарної допомоги” [469.58 Kb] (cкачувань: 21)




 КНП «ЦПМСД» Люботинської МР ХО запрошує пацієнтів для укладення декларацій з лікарями
Автор: Chekardina   Додано: 12 червня 2018   Переглядів:56   Категорія - [Головна, Відділ охорони здоров’я]
 

КНП «ЦПМСД» Люботинської  МР ХО запрошує пацієнтів для укладення декларацій з лікарями

 

Станом на 11.06.2018р. кількість підписаних декларацій по КНП «ЦПМСД» ЛМР складає  – 6726 декларацій.

Алгоритм вибору лікаря та підписання декларацій прописаний у документі «Порядок вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу.  У МОЗ пояснюють, що декларація – це документ, який підтверджує, що пацієнт хоче обслуговуватись саме у цього лікаря. Так, підписуючи декларацію з конкретним лікарем, ви повідомляєте державу (НСЗУ), що оплата за ваше обслуговування має находити у цей медзаклад. Водночас, декларація не є юридичним документом і не підписується «раз і назавжди»: у будь-який момент ви можете укласти декларацію з іншим терапевтом, педіатром чи сімейним лікарем. У такому випадку не треба скасовувати попередню декларацію – достатньо просто укласти нову декларацію з обраним лікарем, а зміни автоматично зафіксуються у системі. Ви вільні у своєму виборі – не мусите підписувати декларацію за місцем прописки чи проживання.

Для підписання декларації з лікарем потрібно:

1.  Зверніться у медзаклад, де працює терапевт, педіатр чи сімейний лікар, з яким ви хочете підписати декларацію. З собою потрібно мати паспорт, податковий номер і мобільний телефон. Якщо ви підписуєте декларацію з педіатром чи сімейним лікарем для дитини, то візьміть також свідоцтво про народження дитини. Ваші дані та контактний телефон внесуть у систему «Електронне здоров‘я».

Важливо: декларації укладаються виключно в електронній формі – не буде жодних бланків, форм, печаток тощо. Щоб пересвідчитись, що декларацію підписує реальна людина і унеможливити будь-які спроби шахрайства, введено підтвердження за допомогою СМС-коду, який надходить на номер вашого мобільного телефону. Так, після введення даних пацієнт отримує СМС з кодом на вказаний номер телефону, який уповноважена особа медзакладу вводить у систему «Електронне здоров‘я» для підтвердження. Якщо у вас немає мобільного – не проблема: для підтвердження уповноважена особа мед закладу сфотографує чи відсканує оригінали ваших документів, щоб долучити їх до декларації в електронній системі.

2.  Уповноважена особа мед закладу роздруковує із системи «Електронне здоров‘я» примірник декларації для перевірки.

Важливо: Уважно перевірте усі свої дані. Якщо помітили помилку – скажіть про це уповноваженій особі медзакладу.

3. Обидва примірники декларації мають бути ідентичними і без помилок.

4. Пацієнт підписує 2 примірники декларації

Важливо: Один із примірників залишається у вас, інший – у медзакладу.

5. Уповноважена особа мед закладу накладає електронний цифровий підпис на декларацію та надсилає її в систему «Електронне здоров‘я».

 Важливо: Ви офіційно задекларували вибір свого лікаря. Гроші за ваше обслуговування держава (НСЗУ) сплачуватиме закладу, у якому працює вибраний вами лікар. Цей процес розпочнеться одразу, коли мед заклад увійде у реформу: автономізується та укладе договір з НСЗУ.

6. За дітей до 14 років декларацію з лікарем підписують батьки. Це може зробити один із батьків - присутність всієї родини не обов’язкова. Тато або мама мають взяти з собою свої документи (паспорт, ІПН), свідоцтво про народження дитини і мобільний телефон. Якщо дитині уже виповнилося 14 років і вона отримала паспорт, то підписати декларацію з вибраним лікарем вона може самостійно.

Виклик додому сімейного лікаря, терапевта та педіатра входить до переліку послуг, які надаються на первинній ланці. Тож педіатр чи сімейний лікар, який обслуговує дитину, зможе приїхати, якщо це буде потрібно.