Паспорт бюджетної програми на 2018 рік (міський відділ охорони здоров’я)
Автор: Svetlana   Додано: 4 липня 2018   Переглядів:18   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

Паспорт бюджетної програми на 2018 рік (міський відділ охорони здоров’я Люботинської міської ради)

 

Завантажити:

nakaz.pdf [660 Kb] (cкачувань: 1)

pasport-knp.pdf [1.72 Mb] (cкачувань: 1)

pasport-lkarn.pdf [500.46 Kb] (cкачувань: 0)




 "Про затвердження паспортів бюджетної програми у сфері "Охорони здоров’я" на 2018 рік"
Автор: Chekardina   Додано: 19 червня 2018   Переглядів:32   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

"Про затвердження паспортів бюджетної програми у сфері "Охорони здоров’я" на 2018 рік"

 

Завантажити: Наказ 16-0/44 від 18.06.2018р. [616.4 Kb] (cкачувань: 2)

                     Паспорт бюджетної програми на 2018р. [1.87 Mb] (cкачувань: 2)




 Протокол №1 засідання тимчасової конкурсної комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного лікаря КНП “Центр первинної медико-санітарної допомоги”
Автор: Chekardina   Додано: 14 червня 2018   Переглядів:77   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

ПРОТОКОЛ № 1

засідання тимчасової конкурсної комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного лікаря КНП “Центр первинної медико-санітарної допомоги”

 

Завантажити: ПРОТОКОЛ № 1засідання тимчасової конкурсної комісії для проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного лікаря КНП “Центр первинної медико-санітарної допомоги” [469.58 Kb] (cкачувань: 24)




 КНП «ЦПМСД» Люботинської МР ХО запрошує пацієнтів для укладення декларацій з лікарями
Автор: Chekardina   Додано: 12 червня 2018   Переглядів:68   Категорія - [Головна, Відділ охорони здоров’я]
 

КНП «ЦПМСД» Люботинської  МР ХО запрошує пацієнтів для укладення декларацій з лікарями

 

Станом на 11.06.2018р. кількість підписаних декларацій по КНП «ЦПМСД» ЛМР складає  – 6726 декларацій.

Алгоритм вибору лікаря та підписання декларацій прописаний у документі «Порядок вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу.  У МОЗ пояснюють, що декларація – це документ, який підтверджує, що пацієнт хоче обслуговуватись саме у цього лікаря. Так, підписуючи декларацію з конкретним лікарем, ви повідомляєте державу (НСЗУ), що оплата за ваше обслуговування має находити у цей медзаклад. Водночас, декларація не є юридичним документом і не підписується «раз і назавжди»: у будь-який момент ви можете укласти декларацію з іншим терапевтом, педіатром чи сімейним лікарем. У такому випадку не треба скасовувати попередню декларацію – достатньо просто укласти нову декларацію з обраним лікарем, а зміни автоматично зафіксуються у системі. Ви вільні у своєму виборі – не мусите підписувати декларацію за місцем прописки чи проживання.

Для підписання декларації з лікарем потрібно:

1.  Зверніться у медзаклад, де працює терапевт, педіатр чи сімейний лікар, з яким ви хочете підписати декларацію. З собою потрібно мати паспорт, податковий номер і мобільний телефон. Якщо ви підписуєте декларацію з педіатром чи сімейним лікарем для дитини, то візьміть також свідоцтво про народження дитини. Ваші дані та контактний телефон внесуть у систему «Електронне здоров‘я».

Важливо: декларації укладаються виключно в електронній формі – не буде жодних бланків, форм, печаток тощо. Щоб пересвідчитись, що декларацію підписує реальна людина і унеможливити будь-які спроби шахрайства, введено підтвердження за допомогою СМС-коду, який надходить на номер вашого мобільного телефону. Так, після введення даних пацієнт отримує СМС з кодом на вказаний номер телефону, який уповноважена особа медзакладу вводить у систему «Електронне здоров‘я» для підтвердження. Якщо у вас немає мобільного – не проблема: для підтвердження уповноважена особа мед закладу сфотографує чи відсканує оригінали ваших документів, щоб долучити їх до декларації в електронній системі.

2.  Уповноважена особа мед закладу роздруковує із системи «Електронне здоров‘я» примірник декларації для перевірки.

Важливо: Уважно перевірте усі свої дані. Якщо помітили помилку – скажіть про це уповноваженій особі медзакладу.

3. Обидва примірники декларації мають бути ідентичними і без помилок.

4. Пацієнт підписує 2 примірники декларації

Важливо: Один із примірників залишається у вас, інший – у медзакладу.

5. Уповноважена особа мед закладу накладає електронний цифровий підпис на декларацію та надсилає її в систему «Електронне здоров‘я».

 Важливо: Ви офіційно задекларували вибір свого лікаря. Гроші за ваше обслуговування держава (НСЗУ) сплачуватиме закладу, у якому працює вибраний вами лікар. Цей процес розпочнеться одразу, коли мед заклад увійде у реформу: автономізується та укладе договір з НСЗУ.

6. За дітей до 14 років декларацію з лікарем підписують батьки. Це може зробити один із батьків - присутність всієї родини не обов’язкова. Тато або мама мають взяти з собою свої документи (паспорт, ІПН), свідоцтво про народження дитини і мобільний телефон. Якщо дитині уже виповнилося 14 років і вона отримала паспорт, то підписати декларацію з вибраним лікарем вона може самостійно.

Виклик додому сімейного лікаря, терапевта та педіатра входить до переліку послуг, які надаються на первинній ланці. Тож педіатр чи сімейний лікар, який обслуговує дитину, зможе приїхати, якщо це буде потрібно.

 




 Оголошення про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади головного лікаря
Автор: Svetlana   Додано: 12 червня 2018   Переглядів:237   Категорія - [Головна, Відділ охорони здоров’я, Вакансії]
 

Оголошення про проведення конкурсу на зайняття вакантної посади головного лікаря  Комунального закладу охорони здоров’я «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Люботинської міської ради Харківської області

 

Правові підстави проведення конкурсу

 Ч.9 ст.16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2017 року № 1094 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я» (зі змінами), рішення Люботинської міської ради Харківської області від 22 травня 2018 року № 208 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного лікаря комунального закладу охорони здоров’я», розпорядження Люботинської міської ради  від 30 травня 2018 №139 «Про  оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного лікаря КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги»

Найменування та місцезнаходження комунальної установи

Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги» 62433, Харківська область, місто Люботин, вулиця Шевченка, буд15.

Основні напрями діяльності

Основні напрямки діяльності підприємства та структури закладу визначені Статутом, що додається.

 

Завантажити: 

ogoloshennya-mvoz.doc [109.5 Kb] (cкачувань: 78)

zatverdzheno.doc [125.5 Kb] (cкачувань: 30)




 Паспорт бюджетної програми на 2018 рік (міський відділ охорони здоров’я)
Автор: Svetlana   Додано: 29 травня 2018   Переглядів:35   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

Паспорт бюджетної програми на 2018 рік (міський відділ охорони здоров’я Люботинської міської ради)

 

Завантажити:ohorona-zdorovya.rar [1.06 Mb] (cкачувань: 5)




 Паспорт бюджетної програми на 2018 рік (міський відділ охорони здоров’я)
Автор: Svetlana   Додано: 5 квітня 2018   Переглядів:45   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

Паспорт бюджетної програми на 2018 рік (міський відділ охорони здоров’я Люботинської міської ради)

 

Завантажити:pasport.rar [2.4 Mb] (cкачувань: 0)




 Паспорт бюджетної програми на 2018 рік (міський відділ охорони здоров’я)
Автор: Svetlana   Додано: 22 березня 2018   Переглядів:48   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

Паспорт бюджетної програми на 2018 рік (міський відділ охорони здоров’я Люботинської міської ради)

 

Завантажити:pasport.rar [2.64 Mb] (cкачувань: 0)




 Як пацієнту обрати сімейного лікаря
Автор: Chekardina   Додано: 22 березня 2018   Переглядів:1060   Категорія - [Головна, Відділ охорони здоров’я]
 

Як пацієнту обрати сімейного лікаря

З 1 квітня 2018 роки українці повинні підписати з лікарем первинки декларацію — це договір на надання медпослуг. В умовах договору будуть прописані обсяг безкоштовних медпослуг і ліків, права і обов’язки пацієнта і лікаря.

 

Як пацієнту обрати сімейного лікаря.


З 01 квітня 2018 року стартує перше «вікно можливостей» – підписання пацієнтами м. Люботин Декларацій про вибір лікаря первинної допомоги. Друге «вікно можливостей» – вересень 2018року,  третє «вікно можливостей» – грудень 2018 року».
У КЗОЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги» (м. Люботин, вул. Шевченка, 15) та Амбулаторії загальної практики–сімейної медицини (Люботин-2) вул. Нове життя, 28/2,) знаходяться лікарі ЗПСМ, графік прийому яких є щоденним із 8-00 до 12-00, окрім вихідних та святкових днів: 
- Ситюк Є.В.(вихідний середа, неділя)
- Жмайлов В.С. (вихідний субота, неділя)
- Зайцева М.Л. (вихідний субота, неділя)
- Скоржинський В.О. (вихідний вівторок, неділя) 
- Куркова О.Б. (вихідний субота, неділя)
- Кручка А.В. (вихідний субота, неділя)
- Калюжна О.В. (вихідний вівторок, неділя)
Лікарі-педіатри:
- Заярна Н.П. (вихідний неділя)
- Мурза Т.В. (вихідний субота, неділя)
- Пасечник М.В. (вихідний субота, неділя)
- Костюк Л.М. (вихідний понеділок, четвер, неділя)


АЗПСМ Гиївка (Люботин-2) вул. Нове життя, 28/2, графік прийому щоденно з 8-00 до 12-00, окрім вихідних та святкових днів:
- Худаєва В.Я. (вихідний субота, неділя)


АЗПСМ сел. Коваленки вул. Транспортна, 27, графік прийому щочетверга з 8-00 до 12-00.
- Куркова О.Б.


Телефон для довідок:
741-05-28 реєстратура,
741- 28- 81 адміністрація.
Пацієнт безпосередньо надходить до КЗОЗ «ЦПМСД» та обирає лікаря ЗПСМ або /та лікаря-педіатра для своєї дитини (для дитини обирає лікаря мати або батько і підписує Декларацію з обраним педіатром). 
Максимальна кількість пацієнтів, що підписали Декларацію у одного лікаря може бути в межах 1500-2000 чол.
Підписання Декларації проходить в кабінеті обраного лікаря.
При підписанні Декларації при собі мати: паспорт, ідентифікаційний код, телефон (по можливості), куди повинна прийти інформація за допомогою SMS про підписання Декларації. 
Після перевірки пацієнтом даних у Декларації, підписується два роздрукованих примірника (в кабінеті обраного лікаря) пацієнтом і обраним лікарем.
Пацієнт забирає один примірник Декларації, у обраного ним лікаря залишається другий примірник Декларації. 


Головний лікар КЗОЗ "ЦПМСД" Люботинської МР І.А.Євдокимова




 Паспорт бюджетної програми на 2018 рік (міський відділ охорони здоров’я)
Автор: Svetlana   Додано: 12 березня 2018   Переглядів:57   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ охорони здоров’я]
 

Паспорт бюджетної програми на 2018 рік (міський відділ охорони здоров’я Люботинської міської ради)

 

Завантажити:pasport.rar [4.77 Mb] (cкачувань: 1)