Дні прийому
Автор: Svetlana   Додано: 6 березня 2015   Переглядів:527   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ ДРАЦС]
 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції у Харківській області 

вулиця  Слобожанська (Радянська), 26, каб. 12, телефон: (057) 741-19-84, E-mail: vcs@lb.kh.drsu.gov.ua

Гладка Наталія Сергіївна

Дні прийому: 

ВІВТОРОК - 09.00 - 18.00

СЕРЕДА - 11.00 - 20.00

ЧЕТВЕР - 09.00 - 18.00

П’ЯТНИЦЯ - 09.00 - 18.00

СУБОТА - 09.00 - 16.45

ПЕРЕРВА: 13.00 - 13.45

ВИХІДНІ ДНІ: НЕДІЛЯ, ПОНЕДІЛОК

 

 




 ГРАФІК РОБОТИ
Автор: Svetlana   Додано: 5 березня 2015   Переглядів:674   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ ДРАЦС]
 

 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Наказ Люботинського міського
управління юстиції Харківської області

№ 14/04 від «28» лютого 2014 року.

 

 ГРАФІК РОБОТИ

відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського

міського управління юстиції у Харківській області

 

ВІВТОРОК         09.00 - 18.00

СЕРЕДА             09.00 - 20.00 (за графіком чергування)

ЧЕТВЕР                      09.00 - 18.00

П’ЯТНИЦЯ                 09.00 - 18.00

СУБОТА                     09.00 - 16.45

 

ПЕРЕРВА:                  13.00 - 13.45

 

ВИХІДНІ ДНІ:             НЕДІЛЯ, ПОНЕДІЛОК

 

САНІТАРНИЙ ДЕНЬ:      ОСТАННІЙ ЧЕТВЕР МІСЯЦЯ

 

РОБОТА З АРХІВНИМИ ДОКУМЕНТАМИ:                

 

ЧЕТВЕР           09.00 – 13.00

СУБОТА          09.00 – 13.00




 ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
Автор: Svetlana   Додано: 5 березня 2015   Переглядів:657   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ ДРАЦС]
 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Наказ Люботинського міського
управління юстиції Харківської області

№ 14/04 від «28» лютого 2014 року

 

 

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

 відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції у

Харківській області

 

ВІВТОРОК       09.00 - 18.00

 СЕРЕДА           11.00 - 20.00

ЧЕТВЕР            09.00 - 18.00


П’ЯТНИЦЯ        09.00 - 18.00


 СУБОТА            09.00 - 16.45

ПЕРЕРВА:        13.00 - 13.45

ВИХІДНІ ДНІ:    НЕДІЛЯ, ПОНЕДІЛОК

 

Державна реєстрація смерті проводиться щоденно   09.00 - 18.00, середа      09.00 - 20.00, суботу       09.00 - 16.45

 

Державна реєстрація смерті у вихідні, святкові та неробочі дні проводиться за окремим графіком  09.00 - 13.00

 

Середа – день надання безоплатних консультацій: 11.00 - 20.00

 

Особистий прийом начальника відділу: вівторок  09.00 – 13.00, середа     13.45 – 17.00

 

РОБОТА З АРХІВНИМИ ДОКУМЕНТАМИ: четвер      09.00 – 13.00, субота      09.00 – 13.00

 

САНІТАРНИЙ ДЕНЬ: ОСТАННІЙ ЧЕТВЕР МІСЯЦЯ

 

Тел. для довідок: (057) 741-19-84

E-mail:vcs@lb.kh.drsu.gov.ua




 Державна реєстрація шлюбу
Автор: Svetlana   Додано: 24 липня 2017   Переглядів:139   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Державна реєстрація шлюбу

 

  Відповідно до статті 21 Сімейного кодексу України шлюбом є сімейний союз жінки та чоловіка, зареєстрований у органі державної реєстрації актів цивільного стану. 

  Проживання  однією сім'єю жінки та чоловіка без шлюбу не є підставою для виникнення у них прав та обов'язків подружжя. 

  Релігійний обряд шлюбу не є  підставою  для  виникнення  у жінки та чоловіка прав та обов'язків подружжя, крім випадків, коли релігійний обряд  шлюбу  відбувся  до  створення  або  відновлення органів державної реєстрації актів цивільного стану. Шлюбний  вік  для  чоловіків  та  жінок  встановлюється у вісімнадцять років. Особи,  які  бажають  зареєструвати  шлюб,  мають  досягти шлюбного віку на день реєстрації шлюбу. 

  Право на шлюб мають особи, які досягли шлюбного віку. За  заявою  особи,  яка  досягла  шістнадцяти  років,  за рішенням  суду  їй  може  бути  надано  право  на  шлюб, якщо буде встановлено, що це відповідає її інтересам.

Державна  реєстрація  шлюбу  встановлена  для забезпечення стабільності відносин між жінкою та  чоловіком,  охорони  прав  та інтересів  подружжя,  їхніх дітей,  а також в інтересах держави та суспільства. 

Державна реєстрація  шлюбу  засвідчується  Свідоцтвом  про шлюб зразок  якого  затверджує  Кабінет Міністрів України. 

Заява  про реєстрацію шлюбу подається жінкою та чоловіком до  будь-якого  органу державної реєстрації актів цивільного стану за їхнім вибором. 

Особи,  які  подали  заяву  про  реєстрацію шлюбу, вважаються нареченими.  

Заява  про  реєстрацію шлюбу подається жінкою та чоловіком особисто. 

Якщо жінка і (або) чоловік не можуть через поважні причини особисто  подати  заяву  про  реєстрацію шлюбу до органу державної реєстрації   актів   цивільного  стану,  таку  заяву,  нотаріально засвідчену,    можуть   подати   їх   представники.   Повноваження представника мають бути нотаріально засвідчені. 

Якщо реєстрація шлюбу  у  визначений  день  не  відбулася, заява  про  реєстрацію  шлюбу  втрачає чинність після спливу трьох місяців від дня її подання. Орган   державної   реєстрації   актів   цивільного  стану зобов'язаний  ознайомити наречених з їхніми правами та обов'язками як майбутніх подружжя і батьків та попередити про відповідальність за приховання перешкод до реєстрації шлюбу.

Наречені зобов'язані повідомити один одного про стан свого здоров'я.

  Держава забезпечує створення умов для медичного обстеження наречених. Порядок   здійснення   медичного   обстеження    наречених встановлює Кабінет Міністрів України.  Приховування  відомостей  про  стан   здоров'я   одним   з наречених,  наслідком  чого може стати (стало) порушення фізичного або психічного здоров'я іншого нареченого чи їхніх нащадків,  може бути підставою для визнання шлюбу недійсним.

  Шлюб  реєструється  після  спливу  одного  місяця  від дня подання особами заяви про реєстрацію шлюбу.   За   наявності  поважних  причин  керівник  органу  державної реєстрації  актів  цивільного  стану  дозволяє реєстрацію шлюбу до спливу цього строку. 

  У разі вагітності  нареченої,  народження  нею  дитини,  а також   якщо  є  безпосередня  загроза  для  життя  нареченої  або нареченого, шлюб реєструється у день подання відповідної заяви або у  будь-який  інший  день  за  бажанням  наречених протягом одного місяця.

  Якщо є відомості  про  наявність  перешкод  до  реєстрації шлюбу, керівник органу державної реєстрації актів цивільного стану може  відкласти  реєстрацію  шлюбу, але не більш як на три місяці. Рішення про таке відкладення може бути оскаржене до суду. 

Шлюб реєструється у приміщенні органу державної реєстрації актів цивільного стану. 

  За заявою наречених реєстрація шлюбу проводиться в урочистій обстановці.  За  заявою  наречених  реєстрація  шлюбу може відбутися за місцем їхнього проживання, за місцем надання стаціонарної медичної допомоги або в іншому місці, якщо вони не можуть з поважних причин прибути до органу державної реєстрації актів цивільного стану. 

  Присутність  нареченої  та  нареченого в момент реєстрації їхнього шлюбу є обов'язковою. Реєстрація шлюбу через представника не допускається. Наречені мають право  обрати  прізвище  одного  з  них  як спільне   прізвище  подружжя  або  надалі  іменуватися  дошлюбними прізвищами. 

  Наречена,  наречений  мають  право  приєднати   до   свого прізвища  прізвище нареченого,  нареченої.  Якщо вони обоє бажають мати подвійне прізвище,  за їхньою  згодою  визначається  з  якого прізвища воно буде починатися. 

  Складення більше  двох прізвищ не допускається,  якщо інше не випливає із звичаю національної меншини, до якої належить наречена і (або) наречений. 

  Якщо   на  момент  реєстрації  шлюбу  прізвище  нареченої, нареченого вже є подвійним,  вона,  він має право замінити одну із частин свого прізвища на прізвище другого. 

  Шлюб   є  підставою  для  виникнення  прав  та  обов'язків подружжя. Шлюб не може бути підставою для  надання  особі  пільг  чи переваг,  а також для обмеження її прав та свобод, які встановлені Конституцією і законами України.

 

 Відділ ДРАЦС по Харківському району

та місту Люботину ГТУЮ у Харківській області 




 Запровадження пілотних проектів
Автор: Svetlana   Додано: 10 травня 2017   Переглядів:129   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

  Міністерством юстиції України запроваджені пілотні проекти такі, як: « Реєстрація народження дитини у пологовому будинку», « Шлюб за добу». Щодо державної реєстрації народження дитини у пологовому будинку батьки можуть не тільки отримати свідоцтво про народження дитини у пологовому будинку, а і подати документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини безпосередньо у пологовому будинку. 

  Щодо державної реєстрації шлюбу за добу, щоб скористатися цим сервісом нареченим необхідно звернутися до організатора державної реєстрації шлюбу, обрати дату та час для проведення державної реєстрації, укласти цивільно-правовий договір про надання послуги. Скористатися новою послугою « Шлюб за добу» у Харкові та Харківській  області і отримати свідоцтво про шлюб можливо звернувшись до:

Комунальне підприємство « Щасливе місто» м.Харків вул. Сумська,96, тел. 766-06-49.

Комунальне підприємство « Постачальник послуг» м.Харків, вул.Сумська, 81-А2, тел. 0686639426.

місто Чугуїв, вул. Жадановського,7, тел.. 0687372419,0677317245,0996315649.

 

Люботинський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану

Головного територіального управління юстиції у Харківській області




 Інформація Люботинського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області за 2016 рік.
Автор: Chekardina   Додано: 4 січня 2017   Переглядів:176   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

                Інформація Люботинського міського відділу державної

             реєстрації актів цивільного стану  Головного територіального    

             управління юстиції  у Харківській області за  2016 рік.

 

 

  2016 рік

Складено актових записів про державну реєстрацію актів цивільного стану загальною кількістю

                  

870

В тому числі: про народження

 209

                        про смерть

473

                        про шлюб

151

       про розірвання шлюбу

33

       про зміну імені

13

  поновлених актових записів

4

 в тому числі про народження

4

 

         Начальник відділу      

   Н.І.Пушкарська

       

 

 

 

                Інформація Люботинського міського відділу державної

             реєстрації актів цивільного стану  Головного територіального    

             управління юстиції  у Харківській області за  2016 рік.

 

 

                            2016 рік

Складено актових записів про державну реєстрацію актів цивільного стану загальною кількістю

                  

                                        870

В тому числі: про народження

                                   209

                        про смерть

                                    473

                        про шлюб

                                    151

       про розірвання шлюбу

                                       33

       про зміну імені

                                     13

  поновлених актових записів

                                      4

 в тому числі про народження

                                       4

 

 

        

 

         Начальник відділу                                                       Н.І.Пушкарська

       

 

 




 Всеукраїнський тиждень права - 2016
Автор: Svetlana   Додано: 9 грудня 2016   Переглядів:204   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Всеукраїнський тиждень права - 2016

  Щороку в Україні проходить Всеукраїнський тиждень права, мета якого - підвищити рівень правової культури населення, а також поінформувати громадян щодо їхніх конституційних прав та обов’язків, можливостей їх реалізації та захисту. У 2016 році даний захід відбувся з  5 по 9 грудня.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.08.2016 року № 627-p  «Про затвердження плану заходів з проведення у 2016 році Всеукраїнського тижня права» та наказу Головного територіального управління юстиції у Харківській області від 30.09.2016  № 495/3 Люботинським міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області в установах та навчальних закладах міста Люботина проведено тематичні заходи інформаційного, освітнього та виховного характеру, книжкова виставка про права людини та іншої літератури правового змісту, також у дошкільному навчальному закладі проведено Всеукраїнський урок «Права людини» з нагоди проголошення Загальної декларації прав людини.

 

Люботинський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану

Головного територіального управління юстиції у Харківській області




 Реалізація прав та свобод громадян у сфері державної реєстрації актів цивільного стану
Автор: Svetlana   Додано: 8 грудня 2016   Переглядів:224   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Реалізація прав та свобод громадян у сфері державної реєстрації актів цивільного стану

 

   Статтею 9 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» визначено, що будь-який акт (рішення, документ), видані органами та/або особами на тимчасово окупованій території, якщо ці органи або особи створені, обрані чи призначені у порядку, не передбаченому законом, є недійним і не створює правових наслідків.

   Водночас громадяни, які проживають на тимчасово окупованій території України, можуть реалізувати свої права у сфері державної реєстрації актів цивільного стану у будь-якому відділі державної реєстрації актів цивільного стану за межами цієї території на їх вибір.

  В аналогічному порядку здійснюється державна реєстрація актів цивільного стану, розгляд заяв про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, за заявами громадян України, які переселилися з тимчасово окупованої території України.

  З метою належної реалізації прав та інтересів осіб, які вимушені залишити місця проживання внаслідок обставин, пов’язаних з проведенням антитерористичної операції на території України, відділами державної реєстрації актів цивільного стану застосовуються відповідні положення Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, при розгляді заяв вказаних осіб щодо державної реєстрації актів цивільного стану, Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, за принципом аналогії закону.

   Так, враховуючи неможливість виконання повноважень у зв’язку з проведенням антитерористичної операції та зберіганням актових записів цивільного стану в районі  її проведення, особи які проживають на тимчасово окупованій території або переселились з тимчасово окупованої території чи зони АТО, мають право звернутись до відділу ДРАЦС з питання отримання документа про державну реєстрацію актів цивільного стану щодо державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання безпосередньо за місцем свого перебування чи проживання.

  Також, у зв’язку з неможливістю виконувати повноваження відділами державної реєстрації актів цивільного стану Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, на тимчасово окупованих територіях, проведення державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання за заявами громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території України, здійснюються відділами державної реєстрації актів цивільного стану за межами цієї території (на вибір громадян).

   У разі якщо реєстрація актового запису цивільного стану проводилась у відділі до якого безпосередньо звернувся заявник, то документ видається в день звернення, а якщо реєстрація актового запису проводилась на тимчасово окупованій території чи в зоні проведення антитерористичної операції, тоді актовий запис попередньо поновлюється у відділі до якого надійшло звернення, і тільки після поновлення актового запису особа отримує документ.

   У разі необхідності внесення змін до актового запису цивільного стану, що зберігається на тимчасово окупованій території України, цей запис попередньо поновлюється у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за фактичним місцем проживання, перебування громадян України, які переселилися з тимчасово окупованої території України; у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника.

   У разі якщо неможливо витребувати документи про державну реєстрацію актів цивільного стану у зв’язку зі зберіганням актових записів цивільного стану на тимчасово окупованій території України, актовий запис цивільного стану поновлюється у відділі державної реєстрації актів цивільного стану, до якого подано відповідну заяву громадянами України, які проживають на тимчасово окупованій території України; у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за фактичним місцем проживання, перебування громадян України, які переселилися з тимчасово окупованої території України; у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника.

   У разі якщо неможливо витребувати підтвердження відповідності відомостей у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян даним паперових носіїв актових записів цивільного стану або копії актових записів цивільного стану у зв’язку з тимчасовою окупацією території України, державна реєстрація актів цивільного стану підтверджується відповідними свідоцтвами, якщо вони не містять незастережених виправлень, дописок чи явних ознак підробки.

Зокрема, при одержанні заяви про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду, у випадку, якщо актовий запис про шлюб зберігається на тимчасово окупованій території України, перевірка відділом державної реєстрації актів цивільного стану наявності в актовому записі про шлюб відомостей про розірвання шлюбу здійснюється лише за даними Державного реєстру актів цивільного стану громадян без надіслання відповідного запиту за місцем зберігання актового запису про шлюб.

   При необхідності доповнення актового запису про розірвання шлюбу, який був складений за заявою одного з подружжя, у разі зберігання цього актового запису на тимчасово окупованій території України, державна реєстрація розірвання шлюбу проводиться відділом державної реєстрації актів цивільного стану, до якого подано заяву про розірвання шлюбу на підставі рішення суду.

 

Люботинський міський відділ ДРАЦС Головного

територіального управління юстиції у Харківській області 




 Реєстрація місця проживання новонародженої дитини
Автор: Svetlana   Додано: 25 листопада 2016   Переглядів:272   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Реєстрація місця проживання новонародженої дитини

Коли малюк з’являється на світ, його батьки стикаються з численними питаннями юридичного характеру. Один з них — це прописка новонародженої дитини. Як правило, більшість мам і тат, не надають великого значення цьому питанню до тих пір, поки їм не доводиться зайнятися впритул.

 

  Щоб зробити невеликий внесок для комфорту жінок, які народжують майбутнє покоління, з метою реалізації сервісів Міністерства юстиції України, забезпечення ефективної роботи відділів державної реєстрації актів цивільного стану та створення сприятливих умов, спрямованих на спрощення доступу громадян до адміністративних послуг щодо державної реєстрації народження дитини запроваджено  новий сервіс, який передбачає прийняття працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області документів, необхідних для проведення державної реєстрації народження дитини, та видачу свідоцтва про народження дитини безпосередньо у закладах охорони здоров’я.

 Відтепер у пологових будинках можна одразу провести реєстрацію народження дитини та місця її проживання. Це досить зручний сервіс, батьки тепер не повинні одразу після народження дитини витрачати час, щоб у відділі державної реєстрації актів цивільного стану  оформити відповідні документи».

  З цього питання працівниками відділу ДРАЦС здійснюється виїзний прийом громадян безпосередньо в пологових будинках м. Харкова та Харківської області.

 Для реєстрації новонародженого батьки, в першу чергу, мають заповнити заяву. Відповідно до правил реєстрації місця проживання для реєстрації місця проживання новонародженої дитини батьки мають надати копію свідоцтва про шлюб та копії паспортів, що засвідчують особу батьків та місце їх реєстрації». 

Батьки мають право зареєструвати малюка на своїй житловій площі без згоди на те інших членів сім’ї та власника, для цієї процедури необхідна присутність обох батьків. Новонароджену дитину можна зареєструвати за місцем реєстрації батька або матері. Якщо батьків у дитини немає, вона може бути зареєстрована на житловій площі опікуна. При наявності батьків, дитина може бути зареєстрована тільки з ними. Тому реєстрація місця проживання новонародженого до бабусі або іншого родича неможлива.

  Відповідно до чинного законодавства, батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати народження дитини впродовж одного місяця від дати народження, а місце проживання новонародженої дитини – впродовж трьох місяців з дня держаної реєстрації її народження. 




 До уваги мешканців міста!
Автор: Chekardina   Додано: 18 серпня 2016   Переглядів:262   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Шановні громадяни!

 

 

Для створення комфортних умов обслуговування громадян відділом державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції у Харківській області є можливість записуватись на прийом на будь-який зручний для Вас час згідно з графіком роботи відділу через мережу Інтернет.

Записатись на прийом можна на офіційному сайті Головного територіального управління юстиції у Харківській області (https://kharkivobljust.gov.ua) у розділі «Управління державної реєстрації».

При цьому слід зазначити, що відділ державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції у Харківській області продовжує вести традиційний прийом громадян.

Введення відповідних інтернет-послуг стало черговим кроком на шляху формування європейського підходу до обслуговування громадян і надає можливість максимально спростити процес прийому громадян органами державної реєстрації актів цивільного стану і заощадити Ваш вільний час.

 

Начальник Люботинського міського

відділу державної реєстрації актів цивільного стану

                        Н.І.Пушкарська