Дні прийому
Автор: Svetlana   Додано: 6 березня 2015   Переглядів:412   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ ДРАЦС]
 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції у Харківській області 

вулиця  Слобожанська (Радянська), 26, каб. 12, телефон: (057) 741-19-84, E-mail: vcs@lb.kh.drsu.gov.ua

Начальник Пушкарська Наталія Іванівна

Дні прийому: 

ВІВТОРОК - 09.00 - 18.00

СЕРЕДА - 11.00 - 20.00

ЧЕТВЕР - 09.00 - 18.00

П’ЯТНИЦЯ - 09.00 - 18.00

СУБОТА - 09.00 - 16.45

ПЕРЕРВА: 13.00 - 13.45

ВИХІДНІ ДНІ: НЕДІЛЯ, ПОНЕДІЛОК

 

 




 ГРАФІК РОБОТИ
Автор: Svetlana   Додано: 5 березня 2015   Переглядів:585   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ ДРАЦС]
 

 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Наказ Люботинського міського
управління юстиції Харківської області

№ 14/04 від «28» лютого 2014 року.

 

 ГРАФІК РОБОТИ

відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського

міського управління юстиції у Харківській області

 

ВІВТОРОК         09.00 - 18.00

СЕРЕДА             09.00 - 20.00 (за графіком чергування)

ЧЕТВЕР                      09.00 - 18.00

П’ЯТНИЦЯ                 09.00 - 18.00

СУБОТА                     09.00 - 16.45

 

ПЕРЕРВА:                  13.00 - 13.45

 

ВИХІДНІ ДНІ:             НЕДІЛЯ, ПОНЕДІЛОК

 

САНІТАРНИЙ ДЕНЬ:      ОСТАННІЙ ЧЕТВЕР МІСЯЦЯ

 

РОБОТА З АРХІВНИМИ ДОКУМЕНТАМИ:                

 

ЧЕТВЕР           09.00 – 13.00

СУБОТА          09.00 – 13.00




 ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
Автор: Svetlana   Додано: 5 березня 2015   Переглядів:554   Категорія - [Інформація установ міста » Відділ ДРАЦС]
 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Наказ Люботинського міського
управління юстиції Харківської області

№ 14/04 від «28» лютого 2014 року

 

 

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

 відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції у

Харківській області

 

ВІВТОРОК       09.00 - 18.00

 СЕРЕДА           11.00 - 20.00

ЧЕТВЕР            09.00 - 18.00


П’ЯТНИЦЯ        09.00 - 18.00


 СУБОТА            09.00 - 16.45

ПЕРЕРВА:        13.00 - 13.45

ВИХІДНІ ДНІ:    НЕДІЛЯ, ПОНЕДІЛОК

 

Державна реєстрація смерті проводиться щоденно   09.00 - 18.00, середа      09.00 - 20.00, суботу       09.00 - 16.45

 

Державна реєстрація смерті у вихідні, святкові та неробочі дні проводиться за окремим графіком  09.00 - 13.00

 

Середа – день надання безоплатних консультацій: 11.00 - 20.00

 

Особистий прийом начальника відділу: вівторок  09.00 – 13.00, середа     13.45 – 17.00

 

РОБОТА З АРХІВНИМИ ДОКУМЕНТАМИ: четвер      09.00 – 13.00, субота      09.00 – 13.00

 

САНІТАРНИЙ ДЕНЬ: ОСТАННІЙ ЧЕТВЕР МІСЯЦЯ

 

Тел. для довідок: (057) 741-19-84

E-mail:vcs@lb.kh.drsu.gov.ua




 Запровадження пілотних проектів
Автор: Svetlana   Додано: 10 травня 2017   Переглядів:33   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

  Міністерством юстиції України запроваджені пілотні проекти такі, як: « Реєстрація народження дитини у пологовому будинку», « Шлюб за добу». Щодо державної реєстрації народження дитини у пологовому будинку батьки можуть не тільки отримати свідоцтво про народження дитини у пологовому будинку, а і подати документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини безпосередньо у пологовому будинку. 

  Щодо державної реєстрації шлюбу за добу, щоб скористатися цим сервісом нареченим необхідно звернутися до організатора державної реєстрації шлюбу, обрати дату та час для проведення державної реєстрації, укласти цивільно-правовий договір про надання послуги. Скористатися новою послугою « Шлюб за добу» у Харкові та Харківській  області і отримати свідоцтво про шлюб можливо звернувшись до:

Комунальне підприємство « Щасливе місто» м.Харків вул. Сумська,96, тел. 766-06-49.

Комунальне підприємство « Постачальник послуг» м.Харків, вул.Сумська, 81-А2, тел. 0686639426.

місто Чугуїв, вул. Жадановського,7, тел.. 0687372419,0677317245,0996315649.

 

Люботинський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану

Головного територіального управління юстиції у Харківській області




 Інформація Люботинського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області за 2016 рік.
Автор: Chekardina   Додано: 4 січня 2017   Переглядів:82   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

                Інформація Люботинського міського відділу державної

             реєстрації актів цивільного стану  Головного територіального    

             управління юстиції  у Харківській області за  2016 рік.

 

 

  2016 рік

Складено актових записів про державну реєстрацію актів цивільного стану загальною кількістю

                  

870

В тому числі: про народження

 209

                        про смерть

473

                        про шлюб

151

       про розірвання шлюбу

33

       про зміну імені

13

  поновлених актових записів

4

 в тому числі про народження

4

 

         Начальник відділу      

   Н.І.Пушкарська

       

 

 

 

                Інформація Люботинського міського відділу державної

             реєстрації актів цивільного стану  Головного територіального    

             управління юстиції  у Харківській області за  2016 рік.

 

 

                            2016 рік

Складено актових записів про державну реєстрацію актів цивільного стану загальною кількістю

                  

                                        870

В тому числі: про народження

                                   209

                        про смерть

                                    473

                        про шлюб

                                    151

       про розірвання шлюбу

                                       33

       про зміну імені

                                     13

  поновлених актових записів

                                      4

 в тому числі про народження

                                       4

 

 

        

 

         Начальник відділу                                                       Н.І.Пушкарська

       

 

 




 Всеукраїнський тиждень права - 2016
Автор: Svetlana   Додано: 9 грудня 2016   Переглядів:102   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Всеукраїнський тиждень права - 2016

  Щороку в Україні проходить Всеукраїнський тиждень права, мета якого - підвищити рівень правової культури населення, а також поінформувати громадян щодо їхніх конституційних прав та обов’язків, можливостей їх реалізації та захисту. У 2016 році даний захід відбувся з  5 по 9 грудня.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.08.2016 року № 627-p  «Про затвердження плану заходів з проведення у 2016 році Всеукраїнського тижня права» та наказу Головного територіального управління юстиції у Харківській області від 30.09.2016  № 495/3 Люботинським міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області в установах та навчальних закладах міста Люботина проведено тематичні заходи інформаційного, освітнього та виховного характеру, книжкова виставка про права людини та іншої літератури правового змісту, також у дошкільному навчальному закладі проведено Всеукраїнський урок «Права людини» з нагоди проголошення Загальної декларації прав людини.

 

Люботинський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану

Головного територіального управління юстиції у Харківській області




 Реалізація прав та свобод громадян у сфері державної реєстрації актів цивільного стану
Автор: Svetlana   Додано: 8 грудня 2016   Переглядів:115   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Реалізація прав та свобод громадян у сфері державної реєстрації актів цивільного стану

 

   Статтею 9 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» визначено, що будь-який акт (рішення, документ), видані органами та/або особами на тимчасово окупованій території, якщо ці органи або особи створені, обрані чи призначені у порядку, не передбаченому законом, є недійним і не створює правових наслідків.

   Водночас громадяни, які проживають на тимчасово окупованій території України, можуть реалізувати свої права у сфері державної реєстрації актів цивільного стану у будь-якому відділі державної реєстрації актів цивільного стану за межами цієї території на їх вибір.

  В аналогічному порядку здійснюється державна реєстрація актів цивільного стану, розгляд заяв про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, за заявами громадян України, які переселилися з тимчасово окупованої території України.

  З метою належної реалізації прав та інтересів осіб, які вимушені залишити місця проживання внаслідок обставин, пов’язаних з проведенням антитерористичної операції на території України, відділами державної реєстрації актів цивільного стану застосовуються відповідні положення Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, при розгляді заяв вказаних осіб щодо державної реєстрації актів цивільного стану, Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, за принципом аналогії закону.

   Так, враховуючи неможливість виконання повноважень у зв’язку з проведенням антитерористичної операції та зберіганням актових записів цивільного стану в районі  її проведення, особи які проживають на тимчасово окупованій території або переселились з тимчасово окупованої території чи зони АТО, мають право звернутись до відділу ДРАЦС з питання отримання документа про державну реєстрацію актів цивільного стану щодо державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання безпосередньо за місцем свого перебування чи проживання.

  Також, у зв’язку з неможливістю виконувати повноваження відділами державної реєстрації актів цивільного стану Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, на тимчасово окупованих територіях, проведення державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання за заявами громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території України, здійснюються відділами державної реєстрації актів цивільного стану за межами цієї території (на вибір громадян).

   У разі якщо реєстрація актового запису цивільного стану проводилась у відділі до якого безпосередньо звернувся заявник, то документ видається в день звернення, а якщо реєстрація актового запису проводилась на тимчасово окупованій території чи в зоні проведення антитерористичної операції, тоді актовий запис попередньо поновлюється у відділі до якого надійшло звернення, і тільки після поновлення актового запису особа отримує документ.

   У разі необхідності внесення змін до актового запису цивільного стану, що зберігається на тимчасово окупованій території України, цей запис попередньо поновлюється у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за фактичним місцем проживання, перебування громадян України, які переселилися з тимчасово окупованої території України; у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника.

   У разі якщо неможливо витребувати документи про державну реєстрацію актів цивільного стану у зв’язку зі зберіганням актових записів цивільного стану на тимчасово окупованій території України, актовий запис цивільного стану поновлюється у відділі державної реєстрації актів цивільного стану, до якого подано відповідну заяву громадянами України, які проживають на тимчасово окупованій території України; у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за фактичним місцем проживання, перебування громадян України, які переселилися з тимчасово окупованої території України; у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника.

   У разі якщо неможливо витребувати підтвердження відповідності відомостей у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян даним паперових носіїв актових записів цивільного стану або копії актових записів цивільного стану у зв’язку з тимчасовою окупацією території України, державна реєстрація актів цивільного стану підтверджується відповідними свідоцтвами, якщо вони не містять незастережених виправлень, дописок чи явних ознак підробки.

Зокрема, при одержанні заяви про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду, у випадку, якщо актовий запис про шлюб зберігається на тимчасово окупованій території України, перевірка відділом державної реєстрації актів цивільного стану наявності в актовому записі про шлюб відомостей про розірвання шлюбу здійснюється лише за даними Державного реєстру актів цивільного стану громадян без надіслання відповідного запиту за місцем зберігання актового запису про шлюб.

   При необхідності доповнення актового запису про розірвання шлюбу, який був складений за заявою одного з подружжя, у разі зберігання цього актового запису на тимчасово окупованій території України, державна реєстрація розірвання шлюбу проводиться відділом державної реєстрації актів цивільного стану, до якого подано заяву про розірвання шлюбу на підставі рішення суду.

 

Люботинський міський відділ ДРАЦС Головного

територіального управління юстиції у Харківській області 




 Реєстрація місця проживання новонародженої дитини
Автор: Svetlana   Додано: 25 листопада 2016   Переглядів:181   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Реєстрація місця проживання новонародженої дитини

Коли малюк з’являється на світ, його батьки стикаються з численними питаннями юридичного характеру. Один з них — це прописка новонародженої дитини. Як правило, більшість мам і тат, не надають великого значення цьому питанню до тих пір, поки їм не доводиться зайнятися впритул.

 

  Щоб зробити невеликий внесок для комфорту жінок, які народжують майбутнє покоління, з метою реалізації сервісів Міністерства юстиції України, забезпечення ефективної роботи відділів державної реєстрації актів цивільного стану та створення сприятливих умов, спрямованих на спрощення доступу громадян до адміністративних послуг щодо державної реєстрації народження дитини запроваджено  новий сервіс, який передбачає прийняття працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області документів, необхідних для проведення державної реєстрації народження дитини, та видачу свідоцтва про народження дитини безпосередньо у закладах охорони здоров’я.

 Відтепер у пологових будинках можна одразу провести реєстрацію народження дитини та місця її проживання. Це досить зручний сервіс, батьки тепер не повинні одразу після народження дитини витрачати час, щоб у відділі державної реєстрації актів цивільного стану  оформити відповідні документи».

  З цього питання працівниками відділу ДРАЦС здійснюється виїзний прийом громадян безпосередньо в пологових будинках м. Харкова та Харківської області.

 Для реєстрації новонародженого батьки, в першу чергу, мають заповнити заяву. Відповідно до правил реєстрації місця проживання для реєстрації місця проживання новонародженої дитини батьки мають надати копію свідоцтва про шлюб та копії паспортів, що засвідчують особу батьків та місце їх реєстрації». 

Батьки мають право зареєструвати малюка на своїй житловій площі без згоди на те інших членів сім’ї та власника, для цієї процедури необхідна присутність обох батьків. Новонароджену дитину можна зареєструвати за місцем реєстрації батька або матері. Якщо батьків у дитини немає, вона може бути зареєстрована на житловій площі опікуна. При наявності батьків, дитина може бути зареєстрована тільки з ними. Тому реєстрація місця проживання новонародженого до бабусі або іншого родича неможлива.

  Відповідно до чинного законодавства, батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати народження дитини впродовж одного місяця від дати народження, а місце проживання новонародженої дитини – впродовж трьох місяців з дня держаної реєстрації її народження. 




 До уваги мешканців міста!
Автор: Chekardina   Додано: 18 серпня 2016   Переглядів:152   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Шановні громадяни!

 

 

Для створення комфортних умов обслуговування громадян відділом державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції у Харківській області є можливість записуватись на прийом на будь-який зручний для Вас час згідно з графіком роботи відділу через мережу Інтернет.

Записатись на прийом можна на офіційному сайті Головного територіального управління юстиції у Харківській області (https://kharkivobljust.gov.ua) у розділі «Управління державної реєстрації».

При цьому слід зазначити, що відділ державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції у Харківській області продовжує вести традиційний прийом громадян.

Введення відповідних інтернет-послуг стало черговим кроком на шляху формування європейського підходу до обслуговування громадян і надає можливість максимально спростити процес прийому громадян органами державної реєстрації актів цивільного стану і заощадити Ваш вільний час.

 

Начальник Люботинського міського

відділу державної реєстрації актів цивільного стану

                        Н.І.Пушкарська

 




 Електронний сервіс проставлення апостиля
Автор: Svetlana   Додано: 9 червня 2016   Переглядів:176   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.11.2015 № 890 ”Деякі питання забезпечення запровадження електронного сервісу проставлення апостиля”, наказу Міністерства юстиції України „Про впорядкування відносин з проставлення апостиля та підготовки документів для їх консульської легалізації” від 11.11.2015 за № 2268/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.11.2015 за № 1419/27864 здійснюється державна реєстрація апостилів у Електронному реєстрі апостилів, яким запроваджено електронний сервіс проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України, та на всіх інших видах документів, що призначені для використання на території інших держав.

З метою підвищення рівня довіри до офіційних документів України, на яких проставляється апостиль, та з урахуванням статті 7 Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів, Кабінет Міністрів України затвердив Порядок ведення Електронного реєстру апостилів.

Цей Порядок визначає процедуру проставлення Міністерством юстиції України апостиля та регулює ведення Електронного реєстру апостилів (далі — Реєстр), а також внесення до нього відомостей про апостилі, проставлені в Україні на документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України.

Апостиль на офіційних документах проставляється та заповнюється за допомогою програмних засобів Реєстру у формі електронного документа, який містить візуальне зображення зразка підпису (відцифрований підпис) уповноваженої особи, відповідальної за проставлення апостиля, та скріплюється електронним цифровим підписом такої особи.

Реєстрація в Реєстрі відомостей про проставлення апостиля здійснюється з метою створення єдиної бази даних відповідних відомостей та спрощення перевірки факту проставлення апостиля і відповідності записів у ньому відомостям Реєстру та полягає у:

- прийнятті документів, формуванні та реєстрації заяви;

- розгляді документів, поданих для проставлення апостиля;

- проставленні апостиля, або відмова у його проставленні (протягом 2 робочих днів, а у окремих випадках до 20 робочих днів);

- видачі документів за результатом розгляду заяви.

Плата за надання послуг з проставлення апостиля для громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства складає 3 неоподатковувані мінімуми доходів громадян (51 грн.) та для юридичних осіб – 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85 грн).

Проставлення апостиля здійснюється за заявою будь-якої особи, яка подає відповідний документ, шляхом її особистого звернення до відділів ДРАЦС або надіслання заяви про проставлення апостиля поштовим зв’язком до Міністерства юстиції України чи його територіальних органів.

До заяви про проставлення апостиля додається оригінал документа, на якому необхідно проставити апостиль, документ про оплату послуги з проставлення апостиля.

Для проставлення апостиля заявник пред’являє посадовій особі відділу ДРАЦС документ, що посвідчує його особу та подає оригінал документа, на якому проставляється апостиль, або його копію, засвідчену в установленому порядку; документ про оплату послуги з проставлення апостиля.

Під штампом апостиля, сформованого у формі електронного документа, розміщується додаткова інформація, яка викладається українською, англійською та французькою мовами.

За результатом розгляду заяви та поданих документів для проставлення апостиля посадова особа відділу ДРАЦС, до якого було подано документи шляхом особистого звернення заявника, інформує його, використовуючи контактні дані, зазначені у відповідній заяві.

Посадова особа відділу ДРАЦС відповідно до Правил візуалізує на папері апостиль, сформований за допомогою програмних засобів ведення Реєстру у формі електронного документа, з обов’язковим прикріпленням штампа апостиля марки апостиля.

Марка апостиля виготовляється на самоклеючому папері, має саморуйнівні властивості, що не дозволяють відклеїти її цілою. 

 

Люботинський міський

відділ ДРАЦС ГТУЮ

у Харківській області