Графік особистого прийому громадян
Автор: Svetlana   Додано: 23 січня 2015   Переглядів:925   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС, Правова освіта населення]
 

 Графік особистого прийому громадян

начальником Люботинського міського управління юстиції Харківської області

Константіновим Юрієм Леонідовичем:

 

 

щовівторка з 9.00. - 18.00. год.,

щочетверга з 9.00. - 13.00. год.

 

У позаробочий час

щовівторка з 18.00. - 19.00. год.




 Графік виїзних прийомів громадян відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції Харківської області на 2015 рік
Автор: Svetlana   Додано: 12 січня 2015   Переглядів:1006   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС, Правова освіта населення]
 

Графік виїзних прийомів громадян відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського   

управління юстиції Харківської області на 2015 рік

№з\п

Дата

Місце проведення прийому

Посада особи, яка проводитиме прийом

ПІБ особи, яка проводитиме прийом

1.

Січень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Люботинська дистанція колії ПЗ

Начальник відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Пушкарська Н.І.

2.

Лютий

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Люботинська центральна міська лікарня

 

Спеціаліст І категорії відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Гладка Н.С.

3.

Березень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Відділкова лікарня станції Люботин ЮЖД

Начальник відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Пушкарська Н.І.

4.

Квітень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Харківський обласний центр матері та дитини

Спеціаліст І категорії відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Гладка Н.С.

5.

Травень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Центральна бібліотека міста Люботин

Начальник відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Пушкарська Н.І.

6.

Червень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

КМС-213

Спеціаліст І категорії відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Гладка Н.С.

7.

Липень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Харківський центр професійної освіти Південної залізниці

Начальник відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Пушкарська Н.І.

8.

Серпень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Люботинське відділення енергозбуту

Спеціаліст І категорії відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Гладка Н.С.

9.

Вересень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Караванська філія центральна бібліотека міста Люботин

Начальник відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Пушкарська Н.І.

10.

Жовтень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Люботинський професійний ліцей залізничного транспорту

Спеціаліст І категорії відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Гладка Н.С.

11.

Листопад

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

ДП «Укрспирт» Караванське МПД

Начальник відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Пушкарська Н.І.

12.

Грудень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Люботинський міський центр зайнятості населення

 

Спеціаліст І категорії відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Гладка Н.С.




 ПОРЯДОК ВИДАЧІ ПОВТОРНИХ СВІДОЦТВ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ
Автор: Svetlana   Додано: 22 грудня 2014   Переглядів:927   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

ПОРЯДОК ВИДАЧІ ПОВТОРНИХ СВІДОЦТВ ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ АКТІВ ЦИВІЛЬНОГО СТАНУ 

 

Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції та Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, а також дипломатичними представництвами та консульськими установами України.

Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану здійснюється на підставі актового запису цивільного стану, якщо оригінал свідоцтва було вкрадено, загублено, пошкоджено чи знищено та у разі внесення змін до актового запису цивільного стану чи його поновлення.

Повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану здійснюється за заявою особи, щодо якої складено запис, батьків, усиновлювачів, опікунів, піклувальників, представника закладу охорони здоров'я, навчального або іншого дитячого закладу, де постійно перебуває дитина, органу опіки та піклування. Свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану видається представникам зазначених установ за довіреністю установи та при пред'явленні документів, що посвідчують їх особу.

Особам, яким виповнилося 16 років, свідоцтво про державну реєстрацію акту цивільного стану може повторно видаватися за наявності паспорта (паспортного документа).

Свідоцтва про народження дітей повторно видаються їх батькам і усиновителям незалежно від віку дитини.

Свідоцтво про смерть повторно видається другому з подружжя, а також дітям, у тому числі й усиновленим, та їх законним представникам, близьким родичам померлого (братам і сестрам, онукам, діду і бабі як з боку батька, так і з боку матері), особі, яка є спадкоємцем за законом або заповітом, представникові органу опіки та піклування у разі виконання ним повноважень з опіки та піклування стосовно осіб, які мають право на отримання такого свідоцтва.

Особі, позбавленій батьківських прав, свідоцтва про народження дітей повторно не видаються.

Після припинення шлюбу внаслідок його розірвання свідоцтва про шлюб повторно не видаються. У таких випадках на письмове прохання заявників відділ державної реєстрації актів цивільного стану видає витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про шлюб щодо підтвердження дошлюбного прізвища.

Свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану можуть повторно видаватись представнику особи, яка має право на повторне отримання свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану, у разі документального підтвердження його повноважень.

Громадяни України та особи без громадянства, які проживають в Україні, витребовують документи на підтвердження фактів реєстрації актів цивільного стану, здійснених компетентними органами іноземної держави, через Міністерство закордонних справ України, якщо інший порядок не встановлено міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

Документи про державну реєстрацію актів цивільного стану іноземців, осіб без громадянства та громадян України, які проживають за кордоном, витребовуються через дипломатичні представництва та консульські установи України за кордоном, а також через Міністерство закордонних справ України за заявою або анкетою (установленого зразка), підписаною особою, яка витребовує документи.

Якщо договорами про правову допомогу та правові відносини у цивільних і сімейних справах, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, установлений інший порядок витребування цих документів від компетентних органів іноземних держав, то діють правила, передбачені відповідним договором.

Особам, щодо яких державна реєстрація актів цивільного стану проводилась у дипломатичних представництвах або консульських установах України, видача свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану головних управлінь юстиції у місті Києві та Київській області, якщо такі записи передано їм на зберігання.

Особам, які звернулися до відділу державної реєстрації актів цивільного стану особисто, свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану повторно видаються того самого дня при пред'явленні ними паспорта або паспортного документа.

За заявою щодо повторної видачі відповідного свідоцтва про державну реєстрацію акту цивільного стану, яка надійшла поштою, свідоцтво надсилається в 15-денний строк до відділу державної реєстрації актів цивільного стану України за місцем проживання заявника, про що доводиться до його відома.

 

Спеціаліст відділу державної реєстрації актів цивільного стану

Люботинського міського управління юстиції у Харківській області

Гладка Н.С.

 




 Діяльність відділу РАЦС за 9 місяців 2014 р.
Автор: Chekardina   Додано: 20 жовтня 2014   Переглядів:920   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Аналіз діяльності відділу державної

             реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського     

             управління юстиції  у Харківській області за 9 місяців 2013 року

             в порівнянні з  аналогічним періодом 2014 року

 

 

 9 місяців 2013 рік

 9 місяців 2014 рік

Складено актових записів про державну реєстрацію актів цивільного стану загальною кількістю

 

646

 

 749

В тому числі: про народження

157

202

 про смерть

332

373

 про шлюб

119

145

 про розірвання шлюбу

31

19

 про зміну імені

2

9

 поновлених актових записів

5

1

 в тому числі про народження

4

0

 

        Начальник відділу  РАЦС

                                                    Н.І.Пушкарська

       




 Витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян
Автор: Svetlana   Додано: 5 серпня 2014   Переглядів:1190   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

   З 20 грудня 2008 року в Україні запроваджено Державний реєстр актів цивільного стану громадян. Державний реєстр актів цивільного стану громадян – єдина комп’ютерна база даних про акти цивільного стану, внесені до них зміни і доповнення, видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та витягів з нього.

Реєстр ведеться державною мовою.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 № 1064 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян» довідки, видача яких здійснюється відділами державної реєстрації актів цивільного стану, складаються у формі витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян ( далі - витяг з Реєстру).

   Видачу витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян регулює Інструкція з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затверджена наказом Міністерства юстиції України від 24 липня 2008 року №1269/5 (далі – Інструкція). Даний нормативно-правовий акт установлює форми витягів з Реєстру та умови їх видачі.

  Порядком ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 року №1064 (далі – Порядок) встановлено перелік осіб, які мають право на безоплатне отримання витягу з Реєстру. Повний перелік даний осіб зазначено в п.16 Порядку.

  Перед видачею витягу з Реєстру реєстратор перевіряє наявність у Реєстрі даних щодо відповідного актового запису цивільного стану. У разі відсутності відомостей такого актового запису реєстратор уносить їх до Реєстру, після чого видає витяг з Реєстру. У разі відсутності як паперового носія відповідного актового запису цивільного стану в архіві відділу реєстрації актів цивільного стану, так і відомостей про нього в Реєстрі реєстратор видає витяг/повний витяг з Реєстру про відсутність актового запису цивільного стану.

  Рішення щодо видачі витягу/повного витягу з Реєстру про відсутність актового запису цивільного стану приймає реєстратор за результатами аналізу знайдених у Реєстрі відомостей. У видачі витягу з Реєстру може бути відмовлено у разі

  • подання заяви особою, що не має права на отримання витягу згідно Порядку;
  • непред’явлення документа про внесення плати за видачу витягу в повному обсязі;
  • відсутності чи наведення не в повному обсязі в заяві на видачу витягу з Реєстру відомостей, які передбачені чинним законодавством.

   Витяги з Реєстру видаються на спеціальних бланках документів реєстрів інформаційної системи Міністерства юстиції України, завіряються підписом реєстратора та скріплюються гербовою печаткою відповідного відділу реєстрації актів цивільного стану.

 

Спеціаліст відділу державної реєстрації актів

цивільного стану Люботинського міського управління

юстиції у Харківській області

Н.С. Гладка




 Прийом до відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції у Харківській області
Автор: Svetlana   Додано: 17 квітня 2014   Переглядів:928   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС, Правова освіта населення]
 

   Попередній електронний запис (через мережу Інтернет в режимі онлайн) на прийом до відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції у Харківській області дозволить громадянам, не виходячи з дому та уникаючи черг вибрати зручні дату та час для візиту до відділу, згідно з графіком роботи, з питань, що відносяться до компетенції відділу.

  Запис на прийом здійснюється через офіційний веб-сайт Головного управління юстиції у Харківській області ( http://justic.kh.ua) шляхом заповнення запропонованої електронної форми у вкладці «Запис на прийом до відділу ДРАСЦ».

 

Відділ державної реєстрацій актів

цивільного стану Люботинського

міського управління юстиції

 




 Аналіз діяльності відділу державної реєстрації актів цивільного стану
Автор: Svetlana   Додано: 9 січня 2014   Переглядів:1332   Категорія - [Тимчасовий архів » Архів (до 2018 р.) » Відділ ДРАЦС]
 

Аналіз діяльності відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського     

управління юстиції  у Харківській області за  2013 рік в порівнянні з   2012 роком

 

 

         2013 рік

           2012 рік

Складено актових записів про державну реєстрацію актів цивільного стану загальною кількістю

 

                  878

 

                   922

В тому числі: про народження

                  219

                  286

                        про смерть

                   449

                     433

                        про шлюб

                    157

                     150

       про розірвання шлюбу

                     42

                   35

       про зміну імені

                      5

                   12

  поновлених актових записів

                      6

                    6

 в тому числі про народження

                      5

                       3

 

         Начальник відділу

Н.І.Пушкарська

       




 Перелік адміністративних послуг, які надаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану
Автор: Chekardina   Додано: 22 серпня 2013   Переглядів:1302   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Перелік адміністративних послуг, які надаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану


№ п/п

      Суб’єкт надання адміністративної послуги

Назва адміністративної послуги

Розмір плати за надання адміністративної послуги (у разі надання її на платній основі)

Нормативно-правові акти, відповідно до яких надається послуга, визначається порядок, умови і розмір плати за її надання

1.

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану

видача свідоцтва про державну реєстрацію шлюбу

00 грн. 85 коп.

Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 року «Про державне мито» (зі змінами)

2.

 

видача свідоцтва про державну реєстрацію розірвання шлюбу:

 

 

 

 

за взаємною згодою подружжя, яке не має неповнолітніх дітей

08 грн. 50 коп.

Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 року «Про державне мито» (зі змінами)

 

 

з особами, визнаними в установленому порядку безвісно відсутніми або недієздатними

00 грн. 51 коп.

Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 року «Про державне мито» (зі змінами)

3.

 

видача свідоцтва про реєстрацію зміни прізвища, імені та по батькові (крім зміни у разі реєстрації шлюбу)

 

05 грн. 10 коп.

Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 року «Про державне мито» (зі змінами)

 

 

видача свідоцтва про реєстрацію повторної зміни прізвища, імені та по батькові, не пов’язаної з  реєстрацією шлюбу

51 грн. 00 коп.

Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 року «Про державне мито» (зі змінами)

4.

 

видача свідоцтва у зв’язку із зміною, доповненням, виправленням і поновленням актових записів цивільного стану

00 грн. 34 коп.

Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 року «Про державне мито» (зі змінами)

5

 

 

видача свідоцтва про народження при державній реєстрації народження

безкоштовно

Статті 13, 18  Закону України « Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

6.

 

 

видача свідоцтва про смерть при державній реєстрації смерті

безкоштовно

Статті 17, 18  Закону України « Про державну реєстрацію актів цивільного стану»

7.

 

повторна видача свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану

 

00 грн. 51 коп.

Декрет Кабінету Міністрів України від 21.01.1993 року «Про державне мито» (зі змінами)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Примітка.  Адміністративні послуги надаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану  безпосередньо в приміщенні відділів, в яких створені належні умови для прийому громадян та надання таких послуг. На виконання закону відділами державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб головного, районних, міських, міськрайонних управлінь юстиції Харківської області продовжено прийом громадян кожної середи до 20-00 години, та щосуботи до 16-0




 Адміністративні послуги та порядок їх надання
Автор: Chekardina   Додано: 22 серпня 2013   Переглядів:1159   Категорія - [Відділ ДРАЦС, Правова освіта населення]
 




 Графік особистого прийому громадян начальником Люботинського міського управління юстиції
Автор: Chekardina   Додано: 21 серпня 2013   Переглядів:1027   Категорія - [Тимчасовий архів » Архів (до 2018 р.) » Відділ ДРАЦС]
 

Графік особистого прийому громадян начальником Люботинського міського управління юстиції Константіновим Юрієм Леонідовичем:

вівторок з 9.00.-18.00. год.,

четвер з 9.00.-13.00. год.

У позаробочий час - вівторок з 18.00.-19.00. год.




 Відділ державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції у Харківської області повідомляє
Автор: Svetlana   Додано: 9 липня 2013   Переглядів:988   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС, Правова освіта населення]
 

    9 червня 2013 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реалізації державної антикорупційної політики», яким внесені суттєві зміни у Закон України «Про засади запобігання і протидії корупції» та інші нормативно - правові акти.

Більше всього зміни стосуються Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».
    Зокрема, в абзаці 3 частини 1 ст. 1 Закону України «Про засади запобіганні і протидії корупції» значно розширено круг осіб, які вважаються близьким особами.

    На відміну від старої редакції згідно нового Закону до близьких осіб віднесено пасинка і падчерку, прадіда і прабабу, правнука і правнучку, опікуна і піклувальника, осіб, які перебувають під опікою чи піклуванням.

      Якщо у старій редакції Закону конфлікт інтересів визначався як -суперечність між особистими інтересами особи та її службовими повноваження, наявність якої може вплинути на об’єктивність або упередженість прийняття рішення, а також на вчинення чи не вчинення дій під час виконання наданих службових повноважень, то зараз конфлікт інтересів – це суперечність між особистими майновими, немайновими інтересами особи чи близьких їй осіб та її службовими повноваженнями, наявність якої може вплинути на об’єктивність або упередженість прийняття рішення, а також на вчинення чи не вчинення дій під час виконання наданих службових повноважень.

      Як видно, поняття конфлікт інтересів включає в себе і конфлікт близьких посадовій особі осіб.

    У новому Законі визначене нове поняття «суб’єкти  декларування». Ними є особи, зазначені у пункті 1, підпункті «а» пункту 2 частини першої статті 4 Закону, які зобов’язані  подавати декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру.

  З суб’єктів відповідальності за корупційні правопорушення виключені особи «рядового складу  органів та підрозділів  цивільного захисту» та «військовослужбовці строкової військової служби».

    Суб’єктами відповідальності визначені «посадові особи  юридичних осіб  публічного права, які не зазначені у п. 1 частини 1 ст. 4 Закону, хоч вони   не одержують заробітну плату  за рахунок державного чи місцевого бюджету. Раніше отримання такої зарплати було однією із умов відповідальності за корупційні правопорушення.

    З органів, які є спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції виключені податкова міліція, військова служба правопорядку у Збройних Силах України  та підрозділи  внутрішньої безпеки митних органів.

Пункт 1 частини 1 ст.7 (стосується обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності) доповнений словами «або підприємницькою діяльністю».

    Змінами до Закону обмежена робота близьких осіб ( ст. 9 – обмеження щодо роботи близьких осіб), які працюють у районних центрах у сільській місцевості. Раніше цього не було.

      Змінами до Закону обмежена робота близьких осіб в галузі освіти, науки, культури, охорони здоров’я, фізичної культури та спорту, соціального захисту,  що працюють у державних  органах, органах влади  Автономної Республіки Крим  та органах місцевого самоврядування.

Багато змін внесено у ст. 11 Закону щодо спеціальної перевірки при прийомі на роботу, внесено зміни у ст. 12 Закону ( Фінансовий контроль). Зміною до ст. 14 Закону (урегулювання конфлікту інтересів) особи, зазначені у пункті 1 та підпунктах «а», «б» пункту 2 частини першої статті 4, зобов’язані у письмовій формі  повідомляти безпосередньо керівника про наявність конфлікту інтересів( раніше був тільки обов’язок повідомляти, а форма не була передбачена).

Цим законом внесені зміни, втому числі редакційні, у Кодекс законів про працю України, в закони України «Про міліцію», «Про прокуратуру», «Про Службу безпеки України», «Про нотаріат», «Про державну службу» та інші нормативно – правові акти.

    16 травня 2013 року прийнятий Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо приведення законодавства у відповідність з Кримінальним процесуальним  кодексом України», яким внесена  зміна у ЗУ «Про засади запобігання і протидії корупції».

    Абзац 1 частини 1 ст. 22 Закону  викладений у наступній редакції «особа, якій повідомлено про підозру у вчиненні злочину у сфері службової діяльності, підлягає відстороненню від виконання повноважень  на посаді в порядку,визначеному законом».

      У старій редакції йшла мова про  притягнення як обвинуваченого.

 

Начальник відділу державної реєстрації
актів цивільного стану Люботинського міського
управління юстиції у Харківській області

Пушкарська Н. І.

 




 Аналіз діяльності відділу державної реєстрації актів цивільного стану
Автор: Svetlana   Додано: 3 липня 2013   Переглядів:1161   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

 

       Аналіз діяльності відділу державної

             реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції 

у Харківській області за І-е півріччя 2013 року в порівнянні з І-м півріччям   2012 року

 

 

І-е півріччя

2013 року

І-е півріччя

2012 року

Складено актових записів про державну реєстрацію актів цивільного стану загальною кількістю

 

392

 

409

В тому числі: про народження

88

134

про смерть

221

206

про шлюб

55

54

про розірвання шлюбу

22

10

про зміну імені

2

4

поновлених актових записів

4

1

в тому числі про народження

4

1

 

Начальник відділу          Н.І.Пушкарська




 ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!!!
Автор: Svetlana   Додано: 18 квітня 2013   Переглядів:1151   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

     З метою інформування населення щодо нововведень законодавства у сфері державної реєстрації прав та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, легалізації об’єднань громадян, державної реєстрації актів цивільного стану, повідомляємо про проведення відкритого прийому громадян керівниками реєстраційної служби Головного управління юстиції у Харківській області.

На ваші питання відповідають:

  1. Начальник реєстраційної служби Головного управління юстиції у Харківській області Ус В.Е.
  2. Заступник начальника реєстраційної служби Головного управління юстиції у Харківській області - начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Радько О.І.
  3. Начальник відділу державної реєстрації юридичних осіб, легалізації об’єднань громадян та державної реєстрації друкованих засобів масової інформації реєстраційної служби Головного управління юстиції у Харківській області Литвинець Г.М.
  4. Виконуючий обов’язки начальника реєстраційної служби Харківського районного управління юстиції Харківської області Акмаєв А.В.
  5. Начальник реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції Дробот О.І.

     Відкритий прийом відбудеться 23 квітня 2013 року о 10.00 год. ранку за адресою: м. Харків, вул. Петровського, б. 16, 1 поверх, зала засідань.

    Громадяни, представники підприємств, громадські об’єднання, які виявлять бажання взяти участь у відкритій зустрічі та задати актуальні питання до керівництва реєстраційної служби Головного управління юстиції у Харківській області попередньо можуть зареєструватись за телефоном гарячої лінії (057) - 751- 84- 72

 

Начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану

Люботинського міського управління юстиції у Харківській області

Пушкарська Н.І.




 Реєстрація народження дитини, згідно статті 124 Сімейного кодексу України
Автор: Svetlana   Додано: 16 квітня 2013   Переглядів:1224   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

    Ст. 124 Сімейного Кодексу України говорить про визначення походження дитини від батька у разі реєстрації повторного шлюбу з її матір’ю.

Якщо дитина народилася до спливу десяти місяців від дня припинення шлюбу (смерті, розірвання шлюбу) або визнання його недійсним, державна реєстрація народження дитини проводиться у такому самому порядку, як і державна реєстрація народження дитини, батьки якої перебувають між собою у шлюбі, за винятком випадків, передбачених Правилами державної реєстрації актів громадянського стану в Україні, затверджені наказом Міністерства юстиції України № 52/5 від 18.10.2000 (у редакції наказу Міністерства юстиції України 24.12.2010 № 3307/5), зареєстровані в Міністерстві юстиції України 18.10.2000 за № 719/4940.

     Якщо дитина народилася до спливу десяти місяців від дня припинення шлюбу або визнання шлюбу недійсним, але після державної реєстрації повторного шлюбу її матері з іншою особою, батьком дитини в актовому записі  про народження зазначається чоловік матері в повторному шлюбі. У цих випадках батьківство попереднього чоловіка може бути визначене на підставі спільної заяви попереднього чоловіка матері дитини та чоловіка у повторному шлюбі про визнання батьківства та заяви матері та батька дитини про визнання батьківства або за рішенням суду.

     При вирішенні судом спорів про визнання батьківства, материнства, оспорювання батьківства чи материнства, встановлення фактів батьківства та материнства зміни до актових записів про народження  вносяться відповідно до законодавства, яке регулює порядок внесення змін до актових записів цивільного стану.

      Якщо батьки мають спільне прізвище, то це прізвище присвоюється і дітям. При різних прізвищах за письмовою згодою батьків дитині присвоюється прізвище батька чи матері або подвійне прізвище, утворене шляхом з'єднання їхніх прізвищ.

        У заяві про присвоєння дитині подвійного прізвища батьки зазначають, з якого прізвища - батька чи матері - повинно починатися прізвище дитини.

        За відсутності згоди дитині присвоюється прізвище на підставі рішення органу опіки та піклування або суду. 

 

Начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану

Люботинського міського управління юстиції у Харківській області

Пушкарська Н.І.

 




 Шлюбний договір
Автор: Svetlana   Додано: 20 березня 2013   Переглядів:1187   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС, Правова освіта населення]
 

     Відповідно до статті 92 Сімейного кодексу України шлюбний договір може бути укладено особами, які подали заяву про реєстрацію шлюбу,

а також подружжям.

На укладення шлюбного договору до реєстрації шлюбу, якщо його стороною є неповнолітня особа, потрібна  письмова  згода  її батьків або піклувальника, засвідчена нотаріусом. 

Шлюбним договором регулюються майнові відносини між подружжям, визначаються їхні майнові права, обов"язки та можуть бути визначені майнові права та обов"язки подружжя як батьків. Але він не може регулювати особисті відносини подружжя, а також особисті відносини між ними та дітьми, не може зменшувати обсягу прав дитини, а також ставити одного з подружжя у надзвичайно невигідне матеріальне становище.

За шлюбним договором не може передаватися у власність одному з подружжя нерухоме майно та інше майно, право на яке підлягає державній реєстрації.

Закон вимагає письмової форми шлюбного договору і посвідчення його нотаріусом. Жодна інша службова чи посадова особа посвідчити такий договір в Україні не може.

Якщо шлюбний договір укладено до реєстрації шлюбу, він набирає чинності у день реєстрації шлюбу, якщо ж такий договір укладено подружжям, він набирає чинності у день його нотаріального посвідчення.

Як правило, сторони не визначають тривалості шлюбного договору, хоча можуть домовитися і про це. Сторони можуть визначити тривалість певного майнового права, наприклад строк проживання у помешканні дружини чи чоловіка після розірвання шлюбу або строк чинності права на аліменти одного з них.

У шлюбному договорі може бути визначене майно, яке дружина, чоловік передає для використання на спільні потреби сім"ї, а також правовий режим майна, подарованого подружжю у зв"язку з реєстрацією шлюбу.

Сторони можуть домовитися про можливий порядок поділу майна, у тому числі і в разі розірвання шлюбу.

У шлюбному договорі сторони можуть: передбачити використання належного їм обом або одному з них майна для забезпечення потреб їхніх дітей, а також інших осіб; можуть включити до шлюбного договору будь-які інші умови щодо правового режиму майна, якщо вони не суперечать моральним засадам суспільства; домовитися про проживання у житловому приміщенні, яке належить одному з них чи є їхньою спільною власністю, їхніх родичів.

Одностороння зміна умов шлюбного договору не допускається. Шлюбний договір може бути змінено подружжям. Угода про зміну шлюбного договору нотаріально посвідчується.

На вимогу одного з подружжя шлюбний договір за рішенням суду може бути змінений, якщо цього вимагають його інтереси, інтереси дітей, а також непрацездатних повнолітніх дочки, сина, що мають істотне значення.

Подружжя має право відмовитися від шлюбного договору.

Права та обов"язки, встановлені шлюбним договором, припиняються в день подання до нотаріуса заяви про відмову від нього.

Шлюбний договір на вимогу одного з подружжя або іншої особи, права та інтереси якої цим договором порушені, може бути визнаний недійсним за рішенням суду з підстав, встановлених Цивільним кодексом України.

 

Спеціаліст І категорії відділу державної реєстрації актів

цивільного стану Люботинського міського управління юстиції

у Харківській області Гладка Н.С.

 




 Безоплатна правова допомога в Україні
Автор: Chekardina   Додано: 7 лютого 2013   Переглядів:1143   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС, Правова освіта населення]
 

Безоплатна правова допомога в Україні



Законом України "Про безоплатну правову допомогу" передбачено створення в Україні нової системи безоплатної правової допомоги.
Відповідно до Закону система складається з двох взаємопов'язаних складових - систем безоплатної первинної та безоплатної вторинної правової допомоги.
Безоплатна первинна правова допомога передбачає надання правової інформації, консультацій, роз'яснень з правових питань, складення заяв, скарг, інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру). Право на отримання такої допомоги мають всі особи, які перебувають під юрисдикцією України, а надавати її зобов'язані всі органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування.
Безоплатна вторинна правова допомога полягає у забезпеченні захисту особи від обвинувачення, представництва особи в судах, інших державних органах, органах місцевого самоврядування, перед іншими особами, а також складенні документів процесуального характеру.
Право на отримання такої допомоги мають малозабезпечені особи, а також особи, віднесені до певних соціально вразливих груп (діти-сироти, ветерани війни, реабілітовані особи, інші категорії осіб). Таку допомогу надаватимуть спеціально створені центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги, адвокати, включені до Реєстру адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на постійній основі за контрактом та адвокати, включені до Реєстру адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу на тимчасовій основі на підставі договору.
Закон створює можливості. Передусім це можливість для людей реалізувати своє конституційне право і отримати рівний доступ до правосуддя незалежно від майнового стану. Крім того, це можливість для адвокатів, залучених до системи, гарантовано отримувати певний обсяг оплачуваної роботи від держави: від епізодичного залучення до повної зайнятості в системі безоплатної правової допомоги - залежно від прагнення самого адвоката.
На сьогоднішній день створено нормативно-правову базу для співробітництва з адвокатами, а також заплановано необхідні організаційні заходи, такі як конкурс з відбору адвокатів.
Основу законодавчої бази залучення адвокатів до надання безоплатної вторинної правової допомоги складає постанова Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2011 року № 1362 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2012 р. № 915) "Про затвердження Порядку і умов проведення конкурсу та вимог до професійного рівня адвокатів, які залучаються до надання безоплатної вторинної правової допомоги".
Цією постановою регламентується процедура проведення конкурсу з відбору адвокатів (оголошення, склад конкурсної комісії, процедура подання документів для участі у конкурсі), встановлюються вимоги до тих адвокатів, які виявили бажання взяти в ньому участь.
Даний конкурс проводиться трьома етапами.
На першому етапі комісія розглядає документи, подані претендентами, оцінює їх згідно з критеріями досвіду адвокатської діяльності, спеціалізації адвоката, наявності або відсутності заяв (скарг) щодо поведінки адвоката та застосування до нього протягом останніх трьох років дисциплінарних стягнень; затверджує графік проведення індивідуальних співбесід з претендентами тривалістю не менш як 15 хвилин з урахуванням того, що співбесіда проводиться не менш як трьома членами комісії.
На другому етапі проводиться тестування претендентів (виконання тестового завдання) відповідно до переліку питань, затверджених Мін'юстом.
Виконання тестового завдання претендентом оцінюється комісією за десятибальною шкалою шляхом визначення середньої оцінки за результатами відповідей на кожне питання.
З результатами тестування претендент може ознайомитися під час індивідуальної співбесіди.
На третьому етапі проводиться індивідуальна співбесіда з кожним претендентом, під час якої оцінюються рівень його мотивації до надання безоплатної правової допомоги, комунікабельності, емоційної врівноваженості та вміння представити приклади надання ним правової допомоги.
Під час індивідуальної співбесіди комісія заслуховує претендента та бере до уваги його здатність висловлювати свої думки, тактовність, готовність взяти на себе відповідальність, уміння аналізувати проблеми і налагоджувати зв'язки з особами, які потребують правової допомоги, виявляти творчий підхід до роботи, зміст мотиваційного листа і відповідей претендента на мотиваційні питання тестового завдання.
Як повідомлялося раніше, оголошено конкурс з відбору адвокатів, які залучаються до надання безоплатної вторинної правової допомоги. Заяви для проходження конкурсу приймаються Головним управлінням юстиції у Харківській області, а також Люботинським міським управлінням юстиції Харківської області до 4 березня 2013 року.

 

 

    В.о. начальника Люботинського міського управління юстиції
Н.І. Пушкарська




 Порядок державної реєстрації народження дитини, народженої поза закладом охорони здоров’я
Автор: Chekardina   Додано: 7 лютого 2013   Переглядів:1051   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС, Правова освіта населення]
 

Порядок державної реєстрації народження дитини, народженої поза закладом охорони здоров’я.

 

15 січня 2013 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 9 січня 2013 року № 9 «Про затвердження Порядку підтвердження факту народження дитини поза закладом охорони здоров’я».

Даний Порядок визначає процедуру підтвердження медичною консультаційною комісією факту народження жінкою дитини поза закладом охорони здоров’я у разі, коли таким закладом не проводився огляд жінки та дитини.

Комісія розглядає питання щодо підтвердження факту народження дитини за письмовою заявою жінки, яка народила дитину, або її чоловіка, родичів, інших осіб, представника служби у справах дітей (далі - заявник).

Заявник не пізніше одного тижня з імовірного дня народження дитини поза закладом охорони здоров’я, факт народження якої потребує підтвердження, подає комісії наступні документи:

1) письмову заяву (у довільній формі);

2) паспорт або інший документ, що посвідчує особу;

3) обмінну карту пологового будинку, пологового відділення лікарні або виписку з медичної карти амбулаторного (стаціонарного) хворого за формою відповідно № 113/о або 027/о, затвердженою МОЗ;

4) результати аналізів, ультразвукового дослідження, проведених під час вагітності жінки, яка народила дитину поза закладом охорони здоров’я;

5) копію картки виклику медичної швидкої допомоги за формою № 109/о, затвердженою МОЗ;

6) довідку про генетичну спорідненість між жінкою, яка народила дитину поза закладом охорони здоров’я, та дитиною;

7) медичну довідку лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу про огляд дитини, яка народилася поза закладом охорони здоров’я та медичну довідку лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичного закладу про огляд жінки для підтвердження факту народження дитини;

8) інші документи, які підтверджують надання медичної допомоги жінці у зв’язку з пологами.

Документи, зазначені у пунктах 3-8 подаються заявником у разі їх наявності.

У разі відсутності медичних довідок, зазначених у пункті 7 комісія приймає рішення про обов’язковий огляд жінки та дитини і направляє їх для проведення такого огляду.

Рішення про підтвердження факту народження дитини приймається у разі, коли імовірна дата пологів жінки збігається з вірогідним віком дитини, або наявності довідки про генетичну спорідненість між жінкою, яка народила дитину поза закладом охорони здоров’я, та дитиною.

За результатами аналізу документів, наданих заявником, комісія не пізніше десяти календарних днів з моменту їх отримання приймає рішення про підтвердження або відмову у підтвердженні факту народження дитини та складає висновок у двох примірниках.

Один примірник видається заявникові (у разі підтвердження факту народження дитини) для пред’явлення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану або негайно надсилається відповідному Головному управлінню, управлінню МВС в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі (у разі відмови у підтвердженні факту народження дитини), а другий - залишається у комісії.

Після підтвердження факту народження дитини заклад охорони здоров’я, під наглядом якого перебуває дитина, видає на підставі висновку комісії заявникові медичну довідку про перебування дитини під наглядом лікувального закладу за формою № 103-1/о, затвердженою МОЗ, яка є підставою для проведення державної реєстрації народження дитини в органах державної реєстрації актів цивільного стану.

Відповідно до частини 4 статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану» підставою для проведення державної реєстрації народження дитини 
є визначені центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я документи, що підтверджують факт народження.  
У разі народження дитини поза закладом охорони здоров'я документ, що підтверджує факт народження, видає заклад охорони здоров'я, який проводив огляд матері та дитини.
 У разі якщо заклад охорони здоров'я не проводив огляд матері та дитини, документ, що підтверджує факт народження, видає медична консультаційна комісія в порядку, 
визначеному Кабінетом Міністрів України. 
За відсутності документа закладу охорони здоров'я або медичної консультаційної комісії, що підтверджує факт народження, підставою для проведення державної реєстрації 
актів цивільного стану є рішення суду про встановлення факту народження.

 

Спеціаліст І категорії відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції  

Гладка Н.С.




 Аналіз діяльності відділу державної реєстрації актів цивільного
Автор: Svetlana   Додано: 9 січня 2013   Переглядів:1016   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Аналіз діяльності відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського

управління юстиції Харківської області за  2012 рік в порівнянні з 2011 роком

 

 

у  2012 році

у  2011 році

Складено актових записів про державну реєстрацію актів цивільного стану загальною кількістю

 

922

 

943

В тому числі: про народження

286

257

про смерть

433

434

про шлюб

150

201

про розірвання шлюбу

35

38

про зміну імені

12

7

поновлених актових записів

6

6

в тому числі про народження

3

4


Начальник відділу

Н.І.Пушкарська




 Про засади державної мовної політики
Автор: Svetlana   Додано: 24 грудня 2012   Переглядів:1082   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

    30 серпня 2012 року Харківською обласною радою прийнято рішення № 480-VІ “ Про першочергові заходи щодо виконання в Харківській області Закону України “ Про засади державної мовної політики” та надано російській мові  в Харківській області  статусу регіональної.

    Відповідно до положень статті 13 Закону України “ Про засади державної мовної політики” щодо заповнення органами державної реєстрації актів цивільного стану  актових записів цивільного стану та документів, що ними видаються, державною мовою і поруч, за вибором громадянина, однією з регіональних мов або мов меншин, може бути реалізовано лише після затвердження Урядом в установленому законодавством порядку зразків актових записів цивільного стану та бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, їх описів на кожній із регіональних мов або мов меншин,  визначених частиною другою статті 7 Закону ( російська, білоруська, болгарська, вірменська, гагаузька, ідиш, кримськотатарська, молдавська, німецька, новогрецька, польська, ромська, румунська, словацька, угорська, русинська, рараїмська, кримчацька). Після прийняття відповідної постанови Кабінету Міністрів України потребуватиме виготовлення та забезпечення органів  державної реєстрації актів цивільного стану відповідними актовими записами цивільного стану та бланками свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану.

 

                                                                                   Начальник відділу державної

                                                                                   реєстрації актів цивільного стану

                                                                                              Н.І.Пушкарська




 Імена, які дають при народження дітям в нашому місті
Автор: Svetlana   Додано: 26 вересня 2012   Переглядів:992   Категорія - [Тимчасовий архів » Архів (до 2018 р.) » Відділ ДРАЦС]
 

    В 2012 році в нашому місті  при народженні хлопчиків давали такі імена:  Дмитро, Денис, Артем, Давид, Данило, Даниїл, Михайло, Олександр, Владислав, Іван, Ярослав, Кирило, Максим, Микита, Нікіта, Матвій.

       Дівчаток називали такими іменами, як Анастасія, Вероніка, Олександра, Софія, Марія, Анна, Маргарита, Мілана, Крістіна.

       Ми не можемо обійти увагою і тих діток, які при народженні отримали рідковживані та нетрадиційні імена: хлопчики стали носіями таких імен, як: Еміль, Єлисей, Лука, Дарій, Ренат, Ларіон, Мегді, Мірат.

       Дівчатками були присвоєні імена:  Аріана, Раїса, Злата, Златослава, Ельміра, Мальвіна, Ніколь, Соломія, Любава

     Відповідно до ч.2 ст.146 Сімейного кодексу України дитині може бути дано не більше двох імен, якщо інше не випливає із звичаю національної меншини до якої належать мати і ( або) батько. Люботин в цьому разі не став виключенням  в нашому місті буде рости Кіра-Ізабелла.

 

    Начальник відділу 

                                          Н.І.Пушкарська

 




 Аналіз діяльності відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції Харківської області
Автор: Chekardina   Додано: 5 вересня 2012   Переглядів:981   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Аналіз діяльності відділу державної  реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції Харківської області

за І півріччя 2012 року в порівнянні з аналогічним періодом    2011 року


      

 

у І півріччі 2012 року

 у І півріччі 2011 року

Складено актових записів про державну реєстрацію актів цивільного стану загальною кількістю

 

 410

 

 442

В тому числі: про народження

 134

114

                        про смерть

 206

232

                        про шлюб

54

68

       про розірвання шлюбу

10

19

       про зміну імені

 4

3

  поновлених актових записів

1

3

 в тому числі про народження

1

3

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Начальник відділу   Н.І.Пушкарська

       

 




 Розмір плати за платні послуги, які надаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану Харківської області
Автор: Svetlana   Додано: 8 серпня 2012   Переглядів:1622   Категорія - [Тимчасовий архів » Архів (до 2018 р.) » Відділ ДРАЦС]
 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ Головного управління

юстиції у Харківській області                                             

05. 05. 2011  №  273/2

 

Зареєстровано в Головному управлінні

юстиції у Харківській області

06 травня 2011 за № 93/1201

 

(зі змінами, внесеними наказом Головного управління юстиції у Харківській області від 18.11.2011 № 733/2)

 

Розмір  плати

за платні послуги, які надаються відділами державної реєстрації

актів  цивільного стану Харківської області


№ з/п

Найменування послуги

Одиниця виміру

Вартість (грн.)

у т.ч. з ПДВ

1.

Пошук актового запису цивільного  стану  без  повідомлення заявником  даних  про  рік  державної  реєстрації  акта цивільного
стану

за 1 рік перевірки

16, 06

2.

Пошук запису  в  метричних  книгах,  складених  іншою  ніж українська  мовою  до утворення органів державної реєстрації актів цивільного стану, за відсутності даних про рік складення запису

за 1 рік перевірки

 

 

20,08

 

 

3.

Видача запрошення із зазначенням дати державної реєстрації шлюбу

1 запрошення

 

листівка

 

 

5, 76

1 запрошення

з художнім оформленням

 

16,31

4.

Надання  правової  допомоги,  що включає  складення  заяв (анкет,  прохань),  у  вирішенні  питання  щодо  повторної  видачі свідоцтв   та  інших  документів  про  державну  реєстрацію  актів цивільного стану:

1 звернення

 

4.1.

відділами державної реєстрації актів цивільного стану не за місцем звернення заявника

1 звернення

32, 13

4.2.

компетентними органами іноземних держав

1 звернення

52,02

5.

Організація та проведення індивідуальних обрядів державної реєстрації шлюбу та народження (зокрема,  обрядів ювілеїв весілля, обрядів   заручин)   з   використанням   різноманітних елементів урочистості:

 1 обряд

 

 

5.1

Організація та проведення  індивідуального обряду державної реєстрації шлюбу  з використанням вокального співу, інструментального супроводу, музичного центру у відділі державної реєстрації актів   цивільного стану

1 обряд

у день призначення

327, 17

 

1 обряд

у вихідні та святкові дні

367, 49

5.2

Організація та проведення  індивідуального обряду державної реєстрації шлюбу  з використанням музичного центру у відділі державної реєстрації актів   цивільного стану

1 обряд

у день призначення

172. 09

1 обряд

у вихідні та святкові дні

187, 90

5.3

Організація та проведення  індивідуального обряду державної реєстрації шлюбу  з використанням вокального співу, інструментального супроводу, музичного центру за межами відділу державної реєстрації актів   цивільного стану (без врахування транспортних витрат)

1 обряд

у день призначення

981, 52

1 обряд

у вихідні та святкові дні

1102, 47

5.4

Організація та проведення  індивідуального обряду державної реєстрації шлюбу  з використанням музичного центру за межами відділу державної реєстрації актів   цивільного стану  (без врахування транспортних витрат)  

1 обряд

у день призначення

540, 02

1 обряд

у вихідні та святкові дні

563, 69

5.5

Організація та проведення  індивідуального обряду ювілею весілля  з використанням вокального співу, інструментального супроводу, музичного центру у відділі державної реєстрації актів   цивільного стану

1 обряд

 

у день призначення

 

163, 59

1 обряд

 

у вихідні та святкові дні

183, 75

 

5.6

Організація та проведення  індивідуального обряду ювілею весілля  з використанням музичного центру у відділі державної реєстрації актів   цивільного стану

1 обряд

 

у день призначення

 

90, 00

1 обряд

 

у вихідні та святкові дні

93, 95

5.7

Організація та проведення  індивідуального обряду ювілею весілля  з використанням вокального співу, інструментального супроводу, музичного центру за межами відділу державної реєстрації актів   цивільного стану (без врахування транспортних витрат)

1 обряд

 

у день призначення

 

752, 50

1 обряд

 

у вихідні та святкові дні

845, 23

5.8

Організація та проведення  індивідуального обряду ювілею весілля  з використанням  музичного центру за межами відділу

 державної реєстрації актів   цивільного стану (без врахування транспортних витрат)

1 обряд

у день призначення

414, 01

 

 

 

 

1 обряд

 

 

у вихідні та святкові дні

 

432, 16

5.9

Організація та проведення  індивідуального обряду заручин  з використанням вокального співу, інструментального супроводу, музичного центру у відділі державної реєстрації актів   цивільного стану

 

1 обряд

 

 

у день призначення

 

 

65, 43

1 обряд

 

у вихідні та святкові дні

73, 50

 

5.10

Організація та проведення  індивідуального обряду заручин  з використанням  музичного центру у відділі державної реєстрації актів   цивільного стану

1 обряд

 

у день призначення

 

52, 20

1 обряд

 

у вихідні та святкові дні

54, 49

5.11

Організація та проведення  індивідуального обряду заручин  з використанням вокального співу, інструментального супроводу, музичного центру за межами відділу державної реєстрації актів   цивільного стану (без врахування транспортних витрат)

1 обряд

 

у день призначення

1001,15

1 обряд

 

у вихідні та святкові дні

1124, 52

5.12

Організація та проведення  індивідуального обряду заручин  з використанням  музичного центру за межами відділу державної реєстрації актів   цивільного стану (без врахування транспортних витрат)

1 обряд

 

у день призначення

 

550, 82

 

1 обряд

 

у вихідні та святкові дні

574, 97

5.13

Організація та проведення  індивідуального обряду державної реєстрації народження  з використанням вокального співу, інструментального супроводу, музичного центру у відділі державної реєстрації актів   цивільного стану

1 обряд

 

у день призначення

 

163, 59

1 обряд

 

у вихідні та святкові дні

183, 75

5.14

Організація та проведення  індивідуального обряду державної реєстрації народження  з використанням музичного центру у відділі державної реєстрації актів   цивільного стану

1 обряд

 

у день призначення

 

72,00

1 обряд

 

у вихідні та святкові дні

75, 16

5.15

Організація та проведення  індивідуального обряду державної реєстрації народження  з використанням вокального співу, інструментального супроводу, музичного центру за межами відділу державної реєстрації актів   цивільного стану

1 обряд

 

у день призначення

 

981, 52

1 обряд

 

у вихідні та святкові дні

1102, 47

5.16

Організація та проведення  індивідуального обряду державної реєстрації народження  з використанням музичного центру за межами відділу державної реєстрації актів   цивільного стану

1 обряд

 

у день призначення

 

540, 02

1 обряд

 

у вихідні та святкові дні

563, 69

5.17

Урочисте вручення документів про шлюб у відділах державної реєстрації актів цивільного стану

1 обряд

 

49, 05

5.18

Урочисте вручення документів про народження у відділах державної реєстрації актів цивільного стану

1 обряд

 

34, 34

6.

Складення  за  проханням  фізичних  осіб заяв про державну реєстрацію актів цивільного стану,  про повторну  видачу  свідоцтв про  державну  реєстрацію  актів  цивільного  стану  та  витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян,  про  внесення змін до актових записів цивільного стану, поновлення та анулювання актових записів цивільного стану

1 клопотання  чи 1 заява

31, 88

7.

Доставка та вручення виключно:

 

 

 

 

7.1.

Повторно виданих свідоцтв та  інших  документів  про державну реєстрацію актів цивільного стану фізичній особі за місцем її проживання (перебування);

1 послуга в межах населеного пункту

234, 12

7.2.

Копій документів  для  службового користування  органів державної реєстрації актів цивільного стану  працівниками відділів  державної реєстрації актів цивільного стану  за місцем звернення заявника до  інших  відділів   державної   реєстрації   актів цивільного стану;

1 послуга в межах населеного пункту

 

 

234, 12

7.3.

Документів до уповноважених органів з метою їх легалізації для подальшого використання в іноземних державах

1 послуга до 5 днів

 

275, 85

 

8.

Надання консультації з питань:

1 консультація

 

 

8.1.

застосування сімейного та цивільного законодавства;

1 консультація

25, 24

 

8.2.

витребування документів   про   державну   реєстрацію актів цивільного стану

1 консультація

25, 24

 

Заступник начальника Головного управління юстиції у Харківській області з питань

фінансового, матеріально-технічного забезпечення та бухгалтерського обліку                                              С.В.Кравченко     

 

В.о.заступника начальника Головного управління юстиції у Харківській області – начальника

відділу державної реєстрації актів цивільного стану                                                                                          О.І.Радько




 ГРАФІК РОБОТИ
Автор: Svetlana   Додано: 8 серпня 2012   Переглядів:969   Категорія - [Тимчасовий архів » Архів (до 2018 р.) » Відділ ДРАЦС]
 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Наказом Люботинського

міського управління юстиції

Харківської області

№ 69 від « 02 » вересня 2011р.

ГРАФІК РОБОТИ

Відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції Харківської області

 

ВІВТОРОК                  з 09.00 до 18.00

СЕРЕДА                     з 09.00 до 20.00

ЧЕТВЕР                      з 09.00 до 18.00

 

П’ЯТНИЦЯ                 з 09.00 до 18.00

 

СУБОТА                     з 09.00 до 16.45 

 

ПЕРЕРВА НА ОБІД: 13.00 – 13.45 

 

ВИХІДНІ ДНІ: НЕДІЛЯ, ПОНЕДІЛОК 

 

САНІТАРНИЙ ДЕНЬ: ОСТАННІЙ ЧЕТВЕР МІСЯЦЯ 

 

РОБОТА З АРХІВНИМИ ДОКУМЕНТАМИ:                

 

ЧЕТВЕР           з 09.00 – 13.00

СУБОТА            з 09.00 – 13.00

 

 

 




 ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН
Автор: Svetlana   Додано: 8 серпня 2012   Переглядів:1172   Категорія - [Тимчасовий архів » Архів (до 2018 р.) » Відділ ДРАЦС]
 

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

Наказом Люботинського

міського управління юстиції

Харківської області

№ 69 від « 02 » вересня  2011р.

 

ГРАФІК ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

Працівниками відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції

Харківської області

 

ВІВТОРОК        з 9.00 до 17.45

СЕРЕДА            з 9.00 до 13.00

                          з 16.00 до 20.00

ЧЕТВЕР             з 9.00 до 17.45 

П’ЯТНИЦЯ        з 9.00 до 17.45 

СУБОТА            з 13.45 до 16.45

 

Державна реєстрація смерті проводиться щоденно з 09.00 – 18.00, у середу з 09.00 до 20.00 (у суботу з 09.00 до 16.45)

 

Державна реєстрація смерті у вихідні, святкові та неробочі дні Проводиться за окремим графіком з 09.00 до 13.00

 

Середа – день надання безоплатних консультацій ( 09.00 – 13.00 - 16.00 – 20.00)

 

Особистий прийом начальника відділу: вівторок 09.00 – 13.00, Середа     13.45 – 17.00

 

ПЕРЕРВА НА ОБІД: 13.00 до 13.45

 

ВИХІДНІ ДНІ: НЕДІЛЯ, ПОНЕДІЛОК

 

САНІТАРНИЙ ДЕНЬ: ОСТАННІЙ ЧЕТВЕР МІСЯЦЯ

 

РОБОТА З АРХІВНИМИ ДОКУМЕНТАМИ: ЧЕТВЕР   09.00 – 13.00, СУБОТА   09.00 – 13.00