Переселенцям підвищили виплати
Автор: Chekardina   Додано: 3 березня 2018   Переглядів:556   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Переселенцям]
 

           Переселенцям підвищили виплати

На замітку мешканцям м. Люботин: Кабмін підвищив виплати внутрішньо переміщеним особам 

       Управління  соціального захисту населення Люботинської міської ради  повідомляє, що з метою покращення соціального захисту внутрішньо переміщених осіб Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову від 17.01.2018 № 15 «Про внесення змін до пункту 3 Порядку надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг», якою підвищується розмір даної допомоги, дітям, особам, які отримують пенсії, та її граничного розміру, що виплачується на сім’ю.

Постанова передбачає:

-        підвищення розміру щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг особам, які отримують пенсії, та дітям –з 884 до 1 000 гривень;

-        підвищення граничного розміру загальної суми грошової допомоги, що виплачується на сім’ю, – з 2 400 до 3 000 гривень та до 5 000 гривень багатодітним сім’ям.

Зазначена Постанова набула чинності 20.01.2018 р. (опублікована в Урядовому кур’єрі № 14 від 20.01.2018 р.). Враховуючи вищевикладене, з 20.01.2018 р. грошова допомога буде перерахована вказаним категоріям осіб у підвищеному розмірі без звернення громадян.

За додатковою інформацією звертатися до управління  соціального захисту населення за адресою: м. Люботин, вул. Слобожанська,24, кабінет № 4

 

 

 

                                                                                       Відділ пільг та соціальних гарантій

                                                                                       УСЗН Люботинської міської ради

 




 До уваги внутрішньо переміщених осіб та членів малозабезпечених сімей
Автор: Chekardina   Додано: 18 листопада 2017   Переглядів:674   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Переселенцям]
 

До уваги внутрішньо переміщених осіб та членів  малозабезпечених сімей .

 

 

    З метою підвищення рівня поінформованості мешканців міста Люботина щодо можливості  участі у пілотному проекті із залучення до роботи членів

малозабезпечених сімей та внутрішньо переміщених осіб відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.012.2015 року №1154 пропонуємо короткий інформаційний відео – ролик «Рука допомоги».

 

                                                 Управління соціального захисту населення

                                                  Відділ з питань праці та зайнятості населення 

 




 Внутрішньо переміщеним особам
Автор: Chekardina   Додано: 2 червня 2017   Переглядів:935   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

Внутрішньо  переміщеним  особам.

 

    В рамках проекту «Мобілізація жінок-переселенок проти домашнього та гендерно-орієнтованого насильства», який реалізує ВБО «КОНВІКТУС Україна» спільно із ГО «АЦ «Соціоконсалтинг» за фінансової підтримки Європейської комісії створено Центр психосоціальної допомоги для жінок-внутрішньо переміщених осіб, які постраждали від домашнього та гендерного насильства. Центр знаходиться поблизу м.Києв та надає допомогу жінкам – внутрішньо переміщеним особам із Донецької та Луганської області. Заклад приймає жінок з усіх куточків України.

   Більш детальну інформацію можна отримати за електронною адресою:

info@convictus.org.ua; dim.vpo@gmail.com та контактним телефоном Центру: 067-341-48-95.


УСЗН Люботинської МР

     Відділ з питань праці та зайнятості  населення




 Інформація щодо протезування та/або ортезуванням учасників антитерористичної операції
Автор: Chekardina   Додано: 25 травня 2017   Переглядів:765   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Переселенцям]
 

Інформація щодо протезування та/або ортезуванням учасників антитерористичної  операції

за новітніми технологіями та технологіями  виготовлення, які відсутні в Україні!

 

Управління соціального захисту населення Люботинської міської ради повідомляє.

       Законом України «Про Держаний бюджет України на 2017 рік» та Порядком протезування та ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, окремих категорій громадян, які брали участь в антитерористичній операції та/або забезпечені її проведення і втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок, затвердженим  постановою КМУ від 01.10.2014 № 518 (зі змінами) (далі-Порядок), функції щодо протезування учасників АТО за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, у 2017 році покладено на Фонд соціального захисту інвалідів (далі-Фонд).

         Відповідно до пункту 5 Порядку розгляд документів щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, учасника АТО, який втратив функціональні можливості кінцівок, здійснюється експертною групою, утвореною при Фонді (далі-експертна група).

       Для розгляду питання щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за кордоном за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, вибору технологій та закордонного надавача спеціалізованої допомоги учасник антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, або його законний представник повинен подати особисто або надіслати поштою до Фонду    ( адреса: 04050, м.Київ, вул.. Глибочицька,72):

  1. заява;
  2. копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок;
  3. копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб –платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
  4. направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, видане відповідно до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженого постановою КМУ від 05 квітня 2012 р. №321, яке учасники антитерористичної операції, які втратили функціональні можливості кінцівок, отримують у структурному підрозділі з питань соціального захисту населення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчому органі міської, районної у місті ( крім мм. Києва та Севастополя) ради за зареєстрованим або фактичним місцем проживання (перебування);
  5. рішення військово-лікарської комісії або висновок лікарсько-консультативної комісії   ( для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;
  6. довідку з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність);
  7. витяг з історії хвороби;
  8. фото-та відео матеріали кукси та наявного об’єму рухів.

        Строк розгляду документів експертною групою не може перевищувати 25 робочих днів з дати їх отримання (надходження поштою).

         Для розгляду експертною групою питання щодо протезування та/або ортизування виробами підвищеної функціональності за кордоном за технологіями виготовлення  в Україні учасник антитерористичної  операції повинен звернутися до вітчизняного протезно-ортопедичного підприємства з такими документами:

  1. заявою про необхідність забезпечення виробом підвищеної функціональності за новітніми технологіями;
  2. копія паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції;
  3. копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб –платників податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
  4. направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
  5. рішення військово-лікарської комісії або висновок лікарсько-консультативної комісії   ( для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;
  6. довідку з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність).

 

    За додатковою інформацією звертатися до УСЗН Люботинської МР за адресою:

вул. Слобожанська,41 кім.№1 тел. 741-01-31

 

                                                                                              Відділ пільг та соціальних гарантій    

                                                                                              УСЗН Люботинської міської ради

 

 

 

 

 

 

 




 Харківське приміське об’єднане управління Пенсійного фонду України Харківської області повідомляє:
Автор: Chekardina   Додано: 13 березня 2017   Переглядів:1434   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

ШАНОВНІ ПЕНСІОНЕРИ !


Харківське приміське об’єднане управління Пенсійного фонду України Харківської області повідомляє:


Постановою КМУ від 14.03.2016 № 167 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» передбачено, що усі види соціальної допомоги та компенсацій, довічних державних стипендій за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів Пенсійного фонду України, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, що призначені внутрішньо переміщеним особам, здійснюється через рахунки та мережу установ і пристроїв публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України».

Для ідентифікації одержувачів пенсій, які є внутрішньо- переміщеними особами, га забезпечення виплати їм пенсій здійснюється емісія платіжних карток, які одночасно є пенсійним посвідченням (далі - ЕПП), із зазначенням на них графічної та електронної інформації про власника та його електронного цифрового підпису.

Строк дії карток, які одночасно є пенсійним посвідченням, встановлюється до трьох років.

Для оформлення ЕПП пенсіонери із числа внутрішньо переміщених осіб повинні надати наступні документи , а саме:

-        паспорт;

-        довідка про реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи;

-        довідка тимчасово переміщеної особи;

-        фотокартка ( 3 х 2,5 ).

Запрошуємо Вас до управляння для оформлення ЕПП
за адресою: м. Харків, вул. Євгена Котляра, 4.

 




 Звернення виконкому до мешканців міста
Автор: Svetlana   Додано: 15 грудня 2016   Переглядів:820   Категорія - [Відділ з питань розвитку інфраструктури міста, Переселенцям]
 

Шановні мешканці міста Люботина!


З території Автономної республіки Крим та міста Севастополя на тимчасове перебування до Харківської області прибувають біженці.


Виконком Люботинської міської ради звертається до Вас як до небайдужих громадян, якщо Ви маєте можливість та бажання прийняти родини на тимчасове проживання, повідомте про це нам.

 

Контактний телефон 741-11-63 (відділ з питань розвитку інфраструктури міста та благоустрою виконкому Люботинської міської ради)

 




 Прийом заяв для виготовлення електронного пенсійного посвідчення для внутрішньопереміщених осіб (переселенців)
Автор: Chekardina   Додано: 21 вересня 2016   Переглядів:903   Категорія - [Головна, Люботинський ПФУ, Переселенцям]
 

Харківське об’єднане управління Пенсійного фонду України Харківської області повідомляє:


        Харківським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Харківської області проводиться робота по прийому заяв для виготовлення електронного пенсійного посвідчення для внутрішньопереміщених осіб (переселенців).

Станом на 20 вересня 2016 року було прийнято 388 заяв, передано на виготовлення - 387, що становить 99,7% від прийнятих.

Запрошуємо до громадських приймалень управління тих, хто ще не надав заяву  на виготовлення посвідчення.

При собі необхідно мати: паспорт, код, довідку внутрішньопереміщеної особи та фотокартку.

Нагадуємо адреси громадських приймалень:

для мешканців Харківського району - вул. Євгена Котляра, 4, м. Харків;

для мешканців Нововодолазького району - вул. Воскресінська, 3, смт. Нова Водолага;

для мешканців м. Мерефа - вул. Дніпропетровська, 206, м. Мерефа

для мешканців м. Люботин - вул. Слобожанська, 12, м. Люботин.




 Международный Благотворительный Фонд «ДОРКАС»
Автор: Chekardina   Додано: 10 серпня 2016   Переглядів:5464   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

Международный Благотворительный Фонд «ДОРКАС»

 

Международный Благотворительный Фонд

«ДОРКАС»

 

 

ПОМОЩЬ ПЕРЕСЕЛЕНЦАМ


Благотворительный фонд «Доркас» окажет финансовую помощь наиболее

остро нуждающимся переселенцам и их семьям,

 которые не получали финансовую помощь от других неправительственных организаций в 2016 году.

Встреча для анкетирования состоится              

19 августа 2016 г. в 10:00 

В помещении Люботинского городского центра социальных служб для семьи, детей и молодежи

адрес: г.Люботин, ул. Слобожанская, 12


Тел.  093-090-82-77; 099-719-89-10 





 Безоплатна правова допомога ВПО у місті Люботин
Автор: Chekardina   Додано: 17 червня 2016   Переглядів:1003   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

УВАГА!

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!


Юристи Громадської організації «Харківська правозахисна група» за підтримки «Датської Ради з питань біженців в Україні» реалізують програму «Юридичної допомоги ВПО (внутрішньо переміщеним особам), особам постраждалим від конфлікту в Україні та місцевому населенню».

В ході реалізації програми юристи ГО «ХПГ» будуть надавати безоплатну правову допомогу ВПО у місті Люботин.

Прийом проводиться 1 (один) раз на місяць за попереднім записом по телефону 050-405-30-15




 Як відновити виконавче провадження переселенцю?
Автор: Chekardina   Додано: 10 червня 2016   Переглядів:1865   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

Як відновити виконавче провадження переселенцю?

 

На сьогоднішній день більшість документів, які знаходились на непідконтрольній українській владі території Луганської та Донецької області у зв’язку з бойовими діями втрачено. Законодавством України встановлено відповідний порядок для поновлення втрачених документів. Судові рішення про майнові та немайнові стягнення не є винятком. Для стягнення боргу з відповідача, необхідно відновити судове та виконавче провадження. Тож дотримуйтесь такого алгоритму дій:

1. Зверніться до відділу державної виконавчої служби, в якому знаходилось виконавче провадження з листом щодо стану провадження. Нагадуємо! Відділи державної виконавчої служби перереєстровані на території підконтрольній українській владі та знаходяться за новими адресами. Дізнатись, де знаходиться потрібний вам відділ виконавчої служби Донецької чи Луганської області можна на сайті Міністерства юстиції України. Виконавча служба на Ваш лист повідомить, що виконавче провадження у зв’язку з військовими діями втрачено. Ця відповідь буде підставою для звернення до суду з заявою про відновлення судового провадження.

2. Зверніться до суду із заявою про відновлення втраченого судового провадження відповідно до підсудності встановленої розпорядженням Голови Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 02.09.2014 №2710/38-14. Адресу суду можна знайти на офіційному веб-порталі «Судова влада».

В заяві зазначаєте:

-         яке провадження Ви просите відновити (номер провадження);

-         чи було у справі ухвалено рішення по суті справи або постановлена ухвала про закриття провадження;

-         ваш процесуальний статус в справі (позивач, відповідач);

-         учасники провадження, їх місце проживання чи місцезнаходження;

-         що Вам відомо про обставини втрати провадження, про місцезнаходження копій документів провадження;

-         які саме документи по справі ви вважаєте необхідним поновити;

-         для якої мети необхідне їх поновлення.

Якщо ви не можете особисто приймати участь в судовому засіданні, зазначте в заяві щоб справу розглянули без вашої участі та вкажіть причини з яких ваша участь неможлива. До заяви про відновлення втраченого провадження бажано додати документи або їх копії, що збереглись у вас і стосуються справи.

Звертаємо увагу: відповідно до ст. 409 ЦПК України судовий збір за подачу  заяви про відновлення втраченого судового провадження не сплачується! 

За результатами розгляду зібраних і перевірених матеріалів суд ухвалює рішення про відновлення втраченого провадження повністю або в частині, яку, на його думку, необхідно відновити.

3. Зверніться до суду із  заявою про видачу дубліката виконавчого листа. Заява про видачу дубліката розглядається в судовому засіданні з викликом сторін і заінтересованих осіб. Їхня неявка не є перешкодою для вирішення питання про видачу дубліката. За видачу дубліката сплачується судовий збір у розмірі 0,03 мінімальної заробітної плати, що складає 41,34 грн.

Судовий збір не сплачується:

-         у справах про стягнення заробітної плати та поновлення на роботі;

-         у справах про стягнення аліментів;

-         в інших випадках передбачених законом. Вичерпний перелік категорій громадян, які не сплачують судовий збір визначені ст.5 Закону України «Про судовий збір».

4. Дублікат виконавчого листа направляєте поштою на адресу чи надаєте особисто до відділу державної виконавчої служби, до якого Ви звертались щодо стану виконавчого провадження. До дублікату обов’язково додаєте заяву про відновлення виконавчого провадження. У заяві зазначаєте:

- номер провадження, яке потрібно відновити;

-  реквізити виконавчого документа (номер, дата, найменування суду);

- сторони виконавчого провадження, їх місце проживання чи місцезнаходження (у разі наявності інформації);

- обставини втрати матеріалів виконавчого провадження.

Державний виконавець, в свою чергу, виносить постанову про відновлення втраченого (знищеного) виконавчого провадження і не пізніше наступного дня надсилає її стягувачу та боржнику.

 

Євген Забродній, головний спеціаліст відділу організації надання безоплатної вторинної правової допомоги 
Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Луганській та Харківській областях

 




 Виплати пенсій з 1 липня 2016 року особам, які є внутрішньо переміщені:
Автор: Chekardina   Додано: 10 червня 2016   Переглядів:928   Категорія - [Головна, Люботинський ПФУ, Переселенцям]
 

Пенсійний фонд інформує:

 

Виплати пенсій з 1 липня 2016 року особам, які є внутрішньо переміщені:


На виконання постанови Кабінету Міністрів України № 167 від 14.03.2016 року «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» починаючи з 1 липня 2016 року виплата пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), усіх видів соціальної допомоги та компенсацій, що призначені внутрішньо переміщеним особам, здійснюватимуться через рахунки та мережу установ і пристроїв публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України».

Зокрема Кабінетом Міністрів ухвалено рішення, що для ідентифікації одержувачів пенсій, які є внутрішньо переміщеними особами, та забезпечення виплати їм пенсій здійснюється виготовлення платіжних карток, які одночасно є пенсійним посвідченням. При цьому, якщо особа одержить таке посвідчення, то пенсійне посвідчення загальновстановленого зразка їй не видаватиметься. Електронне пенсійне посвідчення виготовлятиметься на ім’я особи, якій призначено пенсію.

У новому документі зазначатиметься графічна та електронна інформація про власника та його електронний цифровий підпис. Крім того вказуватимуться відомості про вид пенсії, групу, причину інвалідності й строк, на який установлено інвалідність.

Виготовлення електронного посвідчення здійснюватиметься на підставі заяви пенсіонера, поданої до територіального органу Пенсійного фонду України, протягом 30 робочих днів із дня прийняття такої заяви. Такий документ видаватиметься у вказаному в заяві відділенні банку особисто пенсіонерові.

Нове пенсійне посвідчення як платіжна картка діятиме до трьох років за умови, що фізична ідентифікація одержувача пенсії у відділеннях банку відбуватиметься перші два рази кожні шість місяців, а надалі – кожні дванадцять місяців. Загалом таке пенсійне посвідчення використовуватиметься як платіжна картка до закінчення строку її дії, або в разі закінчення строку призначення пенсії.

Для забезпечення своєчасної виплати пенсій у липні 2016 року тим пенсіонерам з числа внутрішньо переміщених осіб, які вже перебувають на обліку в Харківському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Харківської області та не отримують пенсії через відділення акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» необхідно терміново відкрити рахунки в вищезазначеній установі та звернутися до управління.

 

З 1 серпня 2016 року в Харківському об’єднаному управлінні  Пенсійного фонду України Харківської області запроваджується централізована система призначення та виплати пенсій. До повного впровадження нової системи, призначення і виплата пенсій буде проводитися паралельно по старій системі.

Основними принципами цієї системи є:

- відмова від паперового документообігу при формуванні пенсійної справи;

- дистанційне обслуговування громадян;

- мінімалізація людського фактору;

- забезпечення надійного захисту даних;

- можливість обслуговування громадян у будь-якому органі фонду, незалежно від місця реєстрації;

- підвищення якості і зменшення часу обслуговування.

Так, для призначення пенсій людина надаватиме працівнику Пенсійного фонду оригінали паспорта, трудової книжки, інших необхідних документів, які будуть відскановані, і на підставі яких буде сформована електронна пенсійна справа. Електронна заява про призначення пенсії буде заповнена і роздрукована працівником ПФ, а особа, якій призначається пенсія, лише поставить на заяві свій підпис.

Вся інформація про особу, що звертатиметься за пенсією, відразу потраплятиме в електронну пенсійну справу, яку формуватимуть під час першого звернення громадянина у Фонд. Електронну справу оброблятимуть через централізовану систему призначення та виплати пенсій. Ця система буде єдиною для всіх управлінь Фонду, захищеною за сучасними стандартами, що унеможливить втрату персональних даних та витік інформації.

Після того, як буде прийнято необхідний пакет документів, автоматично, за допомогою програмного забезпечення, вносяться у справу дані із системи персоніфікованого обліку про страховий стаж та заробітну плату й здійснюється розрахунок пенсії. Дані про стаж за періоди роботи до впровадження системи персоніфікованого обліку спеціаліст вносить вручну на підставі даних трудових книжок.

Нова система має можливість аналізувати призначення пенсії за всіма варіантами, на які має право особа, та обрати найвигідніший.

Після призначення пенсії на електронну адресу отримувача надходитиме пам’ятка про його права, а на мобільний телефон – СМС повідомлення з інформацією про призначення та виплату пенсії.

Із заявою про призначення пенсії людина може звернутися в будь-яке управління Пенсійного фонду України.

Нова система розширює можливості дистанційного обслуговування громадян, залучаючи до цього Контакт-центр та веб-портал Пенсійного фонду. Одержавши електронний цифровий підпис, через персональний кабінет на веб-порталі людина отримає доступ до своєї електронної пенсійної справи, зможе подати заяву на перерахунок пенсії не виходячи з дому, контролювати вчасність виплат тощо.

Впровадження нової технології обслуговування громадян та централізованої системи призначення і виплати пенсій на основі електронної пенсійної справи  дає змогу покращити рівень обслуговування громадян, значно підвищити якість прийому громадян, зменшити терміни обробки заяв та документів, особлово зараз в умовах збільшення загального обсягу прийому громадян та численної кількості документів, що оброблюються та зберігаються в органах ПФУ.

 

Харківське об’єднане управління Пенсійного фонду України Харківської області




 Надання компенсації роботодавцю на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб
Автор: Chekardina   Додано: 26 травня 2016   Переглядів:1035   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

Надання компенсації роботодавцю на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб

 

    Згідно Постанови КМУ від 8 вересня 2015 року № 696 «Про затвердження Порядку здійснення заходів сприяння зайнятості, повернення коштів, спрямованих на фінансування таких заходів, у разі порушення гарантій зайнятості для внутрішньо переміщених осіб», передбачено компенсацію витрат роботодавця на оплату праці за працевлаштування на умовах строкових трудових договорів зареєстрованих безробітних з числа внутрішньо переміщених осіб. Зазначені витрати включають в себе основну та додаткову заробітну плату та суму єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, нарахованого на такі виплати.  Компенсація виплачується щомісяця в розмірі фактичних витрат на оплату праці, але не вище середнього розміру заробітної плати штатного працівника, що склався у відповідному регіоні за минулий місяць, або обчисленої з неї відповідної суми в разі, коли особа працювала неповний місяць.           

   Тривалість компенсації може продовжуватись до шести календарних місяців та за умови працевлаштування зареєстрованих безробітних з числа внутрішньо переміщених осіб за направленням базового центру зайнятості на умовах строкових трудових договорів і збереження гарантій зайнятості таких осіб протягом періоду, що перевищує тривалість виплати у 2 рази, а для осіб зазначених у частині першій статті 14 Закону України «Про зайнятість населення», понад шість місяців, але не більше дванадцяти календарних місяців.

     Компенсація не виплачується, коли роботодавець:    

- має заборгованість із сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування;

- визнаний у встановленому порядку банкрутом або стосовно нього порушено справу про банкрутство.

    Для отримання компенсації, роботодавцю, який працевлаштував зареєстрованого безробітного з числа внутрішньо переміщених осіб, необхідно подати протягом двох місяців з дня працевлаштування до центру зайнятості заяву про компенсацію витрат на оплату праці довільної форми та копію трудового договору між ним і працівником або розпорядчого акта про прийняття на роботу, завірені в установленому порядку. 

   У разі звільнення працівника, за якого виплачується або виплачувалася компенсація до закінчення строку збереження гарантій зайнятості, згідно з пунктом 1 статті 36 та пунктом 1 статті 40 Кодексу законів про працю України роботодавець повертає суму одержаної компенсації в повному обсязі.
   Компенсація витрат на оплату праці не може надаватись роботодавцю, який є бюджетною установою.

     За більш детальнішою інформацією зверніться до Люботинського міського центру зайнятості  за адресою: м. Люботин, вул. Слобожанська, 23,  тел: 741-09-82

 




 До уваги внутрішньо переміщеним особам, учасникам АТО та їх сім’ям, особам без громадянства.
Автор: Svetlana   Додано: 25 квітня 2016   Переглядів:971   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

До уваги внутрішньо переміщеним особам, учасникам АТО та їх сім’ям, особам без громадянства.

 

    3 травня 2016 року о 10-00 годині до міста Люботина виїде мобільна бригада ГО ВІ «Станція Харків». В склад бригади входять: юрист, психолог та соціальний працівник, планується надання гуманітарної допомоги. Спільно з МГО допомога буде надаватись внутрішньо переміщеним особам, учасникам АТО та їх сім’ям, особам без громадянства. Прийом буде проводитись за адресою: м. Люботин, вул. Джерелянська, 2, кімната № 4.

 

Голова МГО «Центр розвитку громади міста Люботин»

Г. С. Бутенко




 До уваги внутрішньопереміщених осіб, учасників АТО та членів їх сімей!_
Автор: Chekardina   Додано: 22 березня 2016   Переглядів:905   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

До уваги внутрішньопереміщених осіб, учасників АТО та членів їх сімей!

 

Громадським об’єднанням «Волонтерська ініціатива «Станція Харків»» спільно з міською громадською організацією "Центр розвитку громади м. Люботин" 25 березня 2016 року за адресою: м. Люботин, вул. Шевченка, 15 (приміщення колишньої аптеки), з 10-00 до 13-00 буде надаватися консультативна допомога юриста, психолога, лікаря, соціального робітника. В рамках зазначеної акції буде проводитися видача гуманітарної допомоги. При собі мати паспорт громадянина України та відповідну довідку.

 

 

Голова МГО «Центр розвитку громади міста Люботин»  Г.С. Бутенко

 




 Предварительная регистрация на участие в благотворительном проекте «Улучшение условий жизни внутренне перемещенных лиц и населения, пострадавшего в результате конфликта в Украине»
Автор: Chekardina   Додано: 15 березня 2016   Переглядів:888   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

Предварительная регистрация на участие в благотворительном проекте «Улучшение условий жизни внутренне перемещенных лиц и населения, пострадавшего в результате конфликта в Украине»

 

 

Проект финансируется Министерством иностранных дел Германии, а реализуется неправительственной организацией Diakonie Katastrophenhilfe и Всеукраинской благотворительной организацией «Украинский фонд «Благополучие детей». Кроме Харьковской, проект осуществляется в Днепропетровской и Донецкой (г. Мангуш) областях. Он позволит наиболее нуждающимся семьям внутренне перемещенных лиц (ВПЛ) в течение 5 месяцев приобретать продукты и предметы первой необходимости в сети супермаркетов МЕТРО.

 

В Харьковской области принять участие в проекте могут семьи ВПЛ, зарегистрированные и проживающие в Харькове, Изюме, Балаклее и Барвенково, а также соответствующих районах (в этих районах зарегистрировано наибольшее количество ВПЛ). Помощь будет начисляться из расчёта 660 гривен на человека ежемесячно. Помимо материальной помощи участники смогут получить навыки по эффективному управлению семейным бюджетом, здоровому питанию, борьбе со стрессом и бесконфликтной коммуникации, а также построить социальные связи и полезные знакомства в собственной среде.

 

Чтобы принять участие в проекте, нужно пройти двухэтапное анкетирование, запись на которое осуществляется по телефону +38 050 823 56 56 с 9 по 15 марта 2016 года с 9:00 до 18:00.

 

 

Завантажити: blagodyniy-proekt-dlya-vpo.pdf [615.92 Kb] (cкачувань: 18)




 До уваги підприємців з числа внутрішньо переміщених осіб!!!
Автор: Chekardina   Додано: 19 лютого 2016   Переглядів:1020   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

До уваги підприємців з числа внутрішньо переміщених осіб !!!

 Благодійний фонд “Карітас України”  за підтримки Департаменту з підвищення конкурентоспроможності регіону проводитиме презентацію нового проекту “Підтримка підприємців з числа внутрішньо переміщених осіб”.

Презентація проекту відбудеться 24 лютого 2016 року з 16-00 до 18-00  за адресою:

м.Харків, майдан Свободи, 5,  Держпром, 2 під’їзд, 2 поверх, зал засідань.

 

 

УСЗН Люботинської міської ради

 




 При поддержке ПРООН и Правительства Японии стартуют IT курсы для переселенцев
Автор: Chekardina   Додано: 21 січня 2016   Переглядів:918   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

При поддержке ПРООН и Правительства Японии стартуют IT курсы для переселенцев

 


В январе 2016г. в Харькове стартует бесплатная программа обучения для переселенцев в сфере IT. Инициатива реализуется при финансовой поддержке ПРООН и правительства Японии. Обучение будет проводить компания GoIT.

 

В эту субботу пройдет информационная встреча о проекте!

Дата и время: 23 января 2016,  14:00 - 16:00

Место: коворкинг “Новое место”, ул. Академика Павлова, 44Б. (ТРЦ «Французский Бульвар», 4 этаж).

 

Зарегистрироваться на мероприятие можно здесь https://goo.gl/9fjLXw

 

 

Вам расскажут:

-       о программе Go for IT (бесплатном обучении переселенцев созданию сайтов);

-       что такое Frontend-разработка и как вы сможете получить новую профессию за 4 месяца;

-       как будет проходить обучение;

-       что вам нужно для того чтобы принять участие.

 

На все ваши вопросы ответят:

-       Андрей Пивоваров, CEO образовательной компании GoIT 

-       Александра Целищева, представитель Программы развития ООН

-       Антон Прищепа, руководитель направления по обучению Frontend-разработке.

 

Информационная встреча проходит при поддержке Департамента по повышению конкурентоспособности региона Харьковской областной государственной администрации.

 

Если у вас возникнут дополнительные вопросы, вы можете обратится по телефону (063)790-58-90 Полина Нелень

 

Вы можете следить за мероприятием в социальных сетях:
ВК: https://vk.com/goforitkharkov

 

FB: https://www.facebook.com/events/1655070138080125/

 

--
Контакти:
Мартиненко Олексій Васильович - 705 06 23
---------------------------------------------------
головний спеціаліст відділу координації міжнародної технічної допомоги та співробітництва з міжнародними організаціями проектного управління Департаменту з підвищення конкурентоспроможності регіону Харківської обласної державної адміністрації

 




 ОБУЧЕНИЕ ДЛЯ ПЕРЕСЕЛЕНЦЕВ
Автор: Svetlana   Додано: 16 січня 2016   Переглядів:1003   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

   В январе 2016г. стартует бесплатная программа обучения и подготовки frontend­ специалистов Go for IT. Уже через 4 месяца обучения вы сможете начать карьеру в IT­ сфере.

   Присоединиться к проекту можно с любой точки Украины. В Харькове и Запорожье будут собраны стационарные группы, а переселенцы из других городов смогут обучаться в формате online. Всего планируется переквалифицировать 240 человек, поэтому участников отберут на основе тестирования и собеседования.

Узнать больше об условиях участия и зарегистрироваться на программу можно на сайте http://goforit.com.ua/

   Программа реализуется в рамках Проекта Программы Развития ООН «Быстрое реагирование на социальные и экономические проблемы внутренне перемещенных лиц в Украине» при финансовой поддержке правительства Японии.

 

ОБУЧЕНИЕ ДЛЯ ПЕРЕСЕЛЕНЦЕВ
 

 

 

ОБУЧЕНИЕ ДЛЯ ПЕРЕСЕЛЕНЦЕВ

 




 Ярмарок вакансій «Кар’єра для нового життя» для переселенців
Автор: Chekardina   Додано: 13 жовтня 2015   Переглядів:906   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

Шановні переселенці!

 

 

Інформуємо Вас, що 22 жовтня 2015 року з 11:00 в холі Харків Стадіон Металіст (вул. Плеханівська, 25, станція метро «Спортивна» ) відбудеться Ярмарок вакансій «Кар’єра для нового життя» для переселенців:

-        зустріч з роботодавцями регіону;

-        актуальні вакансії;

-        тренінги по працевлаштуванню;

-        успішні підприємці з числа переселенців.

При собі мати актуальне резюме. Вхід вільний.

 

 

                                         Управління соціального захисту населення

 

 

 




 ПРАВА БІЖЕНЦІВ В УКРАЇНІ
Автор: Chekardina   Додано: 2 жовтня 2015   Переглядів:947   Категорія - [Головна, Правова освіта населення, Переселенцям]
 

ПРАВА БІЖЕНЦІВ В УКРАЇНІ


Проблема захисту прав біженців є досить актуальною для багатьох держав світу, в тому числі, й для України, враховуючи необхідність вирішення питання відповідності національного законодавства міжнародно-правовим зобов’язанням України у сфері захисту прав біженців.
Для врегулювання зазначеного питання Україною спершу було надано згоду на обов’язковість Конвенції про статус біженців та Протоколу щодо статусу біженців. Результатом законодавчої роботи за цим напрямом спочатку став прийнятий 24 грудня 1993 р. Закон України «Про біженців», а потім – прийнятий 21 червня 2001 р. новий Закон України «Про біженців», завдяки якому було загалом досягнуто відповідності норм українського національного законодавства міжнародно-правовим стандартам у сфері захисту прав біженців, передусім Конвенції про статус біженців 1951 р. та Протоколу щодо статусу біженців 1967р. 
10 січня 2002 р. Верховна Рада України прийняла Закон України «Про приєднання України до Конвенції про статус біженців та Протоколу щодо статусу біженців». Відповідно до цього Закону Україна зобов’язалася виконувати вимоги зазначених міжнародно-правових актів.
Прийняття Конституції України також було важливим етапом у розвитку системи захисту прав біженців в Україні, оскільки вона містить положення, що гарантують іноземцям і особам без громадянства, які на законних підставах перебувають в Україні, а отже і біженцям, рівність прав, свобод і обов’язків із громадянами України (стаття 26).
Наступним кроком на шляху до вдосконалення системи захисту прав біженців, шукачів притулку в Україні та інших вразливих категорій осіб стало прийняття 8 липня 2011 року Закону України «Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту», який замінив Закон України «Про біженців». Новий Закон, прийнятий з метою наближення до стандартів захисту ЄС, значно розширив коло осіб, яким надається захист в Україні, забезпечивши законодавче врегулювання проблеми додаткового (гуманітарного) та тимчасового захисту осіб, які не підпадають під ознаки біженця, але також потребують захисту.
Крім того, до переваг цього Закону можна віднести поліпшення захисту неповнолітніх дітей біженців, встановлення єдиної довідки про звернення за захистом в Україні та положення про видачу дозволу на проживання одночасно з визнанням статусу біженця.

Розділ III  Закону України «Про біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту»(далі – Закон) присвячений визначенню правового статусу іноземців чи осіб без громадянства, які звернулись до центрального  органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового  захисту, з заявою про  визнання  біженцем  або особою, яка потребує   додаткового   захисту, а також осіб, яких у встановленому порядку визнано біженцями або особами, які потребують додаткового захисту.

Слід зауважити, що на етапі офіційного визнання осіб біженцями або особами, які потребують додаткового захисту розширюється коло їх прав та обов’язків.

Правовий статус таких осіб визначається статтею 14 Закону :
•    особи, яких визнано біженцями або особами, які потребують
додаткового захисту, користуються тими самими правами і свободами, а також мають такі самі обов'язки, як і громадяни України, крім випадків, установлених  Конституцією та законами України,  а також міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України; 
•    особи,   яких  визнано  біженцями  в  Україні,  вважаються
такими, які постійно проживають в Україні, з дня прийняття рішення про визнання їх біженцями;
•    особи,  яких  визнано особами,  які потребують додаткового
 захисту, вважаються такими, які безстроково на законних підставах перебувають на території України. 

     Особа,  яку визнано  біженцем  або  особою,  яка  потребує додаткового захисту, має рівні з громадянами України права на:    
- пересування, вільний вибір місця проживання, вільне залишення території України, крім обмежень, встановлених законом; 
- працю; 
- провадження підприємницької  діяльності, не забороненої законом; 
- охорону здоров'я, медичну допомогу та медичне страхування; 
- відпочинок; 
- освіту; 
- свободу світогляду і віросповідання; 
- направлення індивідуальних чи колективних письмових звернень або особисте звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб цих органів;
- володіння, користування і розпорядження своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності; 
- оскарження до суду рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб; 
- звернення за захистом своїх прав до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини;
- безоплатну правову допомогу в установленому порядку.                                
     Особа, яку визнано біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту,  має рівні  з  громадянами  України  права  у шлюбних та сімейних відносинах.

     Особа, яку визнано біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту,  має право на  одержання  грошової  допомоги, пенсії та інших видів соціального забезпечення в порядку, встановленому законодавством України,  та користування житлом, наданим у місці проживання.

     Особа, яку визнано біженцем або особою, яка потребує додаткового захисту, користується іншими правами і свободами, передбаченими Конституцією та законами України.

     Разом з тим, поруч з правами завжди існують обов’язки. 
Так, особа,  яку визнано  біженцем  або  особою,  яка  потребує додаткового захисту, зобов'язана: 
     повідомляти  протягом  десяти  робочих днів центральний орган виконавчої  влади,  що реалізує державну політику у сфері біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту, про зміну  прізвища, складу сім'ї, сімейного стану, місця проживання, набуття  громадянства  України або іншої держави, надання притулку або дозволу на постійне проживання в іншій державі; 
     знятися  з  обліку  і  стати  на  облік  центрального органу виконавчої  влади,  що реалізує державну політику у сфері біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту, за новим  місцем  проживання у разі зміни місця проживання і переїзду до адміністративно-територіальної  одиниці   України, на  яку поширюється  повноваження іншого центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері біженців та осіб, які потребують  додаткового  або  тимчасового  захисту; 
     проходити   щорічну   перереєстрацію  у  строки,  встановлені центральним   органом   виконавчої  влади,  що  реалізує  державну політику  у сфері біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового  захисту, за місцем проживання. Порядок такої перереєстрації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування  державної  політики  у  сфері  біженців  та  осіб, які потребують  додаткового або тимчасового захисту.

                                                                   Державний нотаріус Другої державної нотаріальної

                                                                   контори Харківського району Харківської області Радіонова Т.І.

 

 




 CRS/Каритас проект Поддержка предпринимателей
Автор: Chekardina   Додано: 15 вересня 2015   Переглядів:1055   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

CRS/Каритас проект Поддержка предпринимателей

 

Завантажи матеріал: kartas.rar [138.36 Kb] (cкачувань: 44)

 




 ДО УВАГИ ОСІБ, ЯКІ ПЕРЕМІЩУЮТЬСЯ З ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНОЇ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ ТА РАЙОНІВ ПРОВЕДЕННЯ АТО!
Автор: Svetlana   Додано: 7 липня 2015   Переглядів:807   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Переселенцям]
 

ДО УВАГИ ОСІБ, ЯКІ ПЕРЕМІЩУЮТЬСЯ З ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНОЇ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ ТА РАЙОНІВ ПРОВЕДЕННЯ АТО!

 

                 КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ 

             ПОСТАНОВА   

            від 15 червня 2015 р. № 427

           Київ

Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 505


Кабінет Міністрів України постановляє:

Внести до постанови Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 505 “Про надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг” (Офіційний вісник України, 2014 р., № 80, ст. 2271, № 85, ст. 2411; 2015 р., № 11, ст. 280, № 21, ст. 583, № 32, ст. 920) зміни, що додаються.


Прем’єр-міністр України   А. ЯЦЕНЮК 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО 
постановою Кабінету Міністрів України 
від 15 червня 2015 р. № 427

ЗМІНИ, 
що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р. № 505

1. Доповнити постанову пунктом 31 такого змісту:

“31. Визначити публічне акціонерне товариство “Державний ощадний банк України” уповноваженим банком, який відкриває та обслуговує поточні рахунки, на які зараховується грошова допомога, а також який приймає документи, необхідні для призначення грошової допомоги у разі відкриття поточного рахунка (у тому числі у разі призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк, якщо виплата грошової допомоги раніше не здійснювалася через установи уповноваженого банку).”.

2. У Порядку надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, затвердженому зазначеною постановою:

1) пункт 2 доповнити абзацами такого змісту:

“Грошова допомога виплачується шляхом перерахування на поточний рахунок, відкритий відповідно до цього Порядку безоплатно в установі уповноваженого банку.

Уповноважений банк приймає від уповноваженого представника сім’ї документи, необхідні для отримання грошової допомоги у разі відкриття поточного рахунка (у тому числі у разі призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк, якщо виплата грошової допомоги раніше не здійснювалася через установи уповноваженого банку).”;

2) абзац сьомий пункту 3 викласти у такій редакції:

“Для призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк уповноважений представник сім’ї подає до уповноваженого органу або установи уповноваженого банку (у випадку, передбаченому пунктом 5 цього Порядку) заяву, в якій повідомляє про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги, а також пред’являє довідки всіх членів сім’ї про взяття на облік осіб, які переміщуються, строк дії яких продовжено на наступний період.”;

3) у пункті 5:

абзац перший викласти в такій редакції:

“5. Для отримання грошової допомоги (у тому числі у разі призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк, якщо її виплата раніше не здійснювалася через установи уповноваженого банку) уповноважений представник сім’ї звертається за фактичним місцем проживання (перебування) сім’ї до установи уповноваженого банку для відкриття в установленому порядку поточного рахунка, пред’являє паспорт громадянина України або інший документ, що посвідчує особу, та подає на адресу уповноваженого органу відповідну заяву про надання грошової допомоги (для призначення грошової допомоги вперше) або заяву, в якій повідомляє про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги (у разі призначення грошової допомоги на наступний шестимісячний строк, якщо її виплата раніше не здійснювалася через установи уповноваженого банку). З метою визначення дати, часу та адреси подання заяви уповноважений представник сім’ї звертається у контакт-центр уповноваженого банку.”;

абзац восьмий виключити;

абзац тринадцятий викласти в такій редакції:

“До заяви додається копія свідоцтва про одруження, копії свідоцтв про народження дітей, засвідчені власним підписом уповноваженого представника сім’ї, письмова згода довільної форми про виплату грошової допомоги уповноваженому представнику сім’ї від інших членів сім’ї та згода на обробку персональних даних, а також письмовий дозвіл на розкриття уповноваженим банком інформації, що містить банківську таємницю, щодо поточного рахунка, відкритого уповноваженому представнику сім’ї в установі уповноваженого банку.”;

доповнити пункт абзацами такого змісту:

“До заяви, в якій уповноважений представник сім’ї повідомляє про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги, додаються копії документів, визначених в абзаці сьомому пункту 3 цього Порядку, засвідчені підписом уповноваженого представника сім’ї.

Взаємодія уповноваженого банку та Мінсоцполітики, а також уповноважених органів з метою виконання цього Порядку здійснюється на підставі укладеного між уповноваженим банком та Мінсоцполітики договору про взаємодію. Обмін інформацією між Мінфіном та уповноваженим банком з метою виконання цього Порядку здійснюється на підставі укладеного між уповноваженим банком та Мінфіном договору про взаємодію.

Установа уповноваженого банку відкриває уповноваженому представнику сім’ї поточний рахунок та не пізніше трьох робочих днів з дати відкриття зазначеного рахунка надсилає його заяву про призначення грошової допомоги (заяву, в якій уповноважений представник сім’ї повідомляє про відсутність змін, що впливають на призначення грошової допомоги) разом з документами, що додаються до неї, відповідному уповноваженому органу із супровідним листом, в якому зазначаються реквізити поточного рахунка. У разі коли від установи уповноваженого банку надійшла заява про призначення грошової допомоги, до якої не додано всіх необхідних документів, передбачених пунктом 5 цього Порядку, уповноважений орган надсилає уповноваженому представнику сім’ї повідомлення про перелік документів, які необхідно подати додатково.”;

4) абзац третій пункту  9 викласти в такій редакції:

“Грошова допомога перераховується уповноваженими органами на рахунки відповідних установ уповноваженого банку. Установи уповноваженого банку протягом трьох робочих днів після надходження коштів на зазначені рахунки перераховують такі кошти на банківські (поточні) рахунки відповідних уповноважених представників сім’ї.”;

5) абзац другий пункту 11 викласти в такій редакції:

“Суми грошової допомоги, виплачені надміру внаслідок подання документів з недостовірними відомостями, повертаються уповноваженим представником сім’ї на вимогу уповноваженого органу.”.

При виникненні будь-яких питань щодо порядку та умов надання грошової допомоги звертатись до управління соціального захисту населення:   м. Люботин,     вул.  Радянська, 26,  кім. 5  або  за  телефоном «гарячої лінії» - 741-16-06. 

 

Відділ субсидій та

адресних соціальних допомог




 Довідник переселенця
Автор: Chekardina   Додано: 14 травня 2015   Переглядів:988   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

Довідник переселенця

 

Завантажити: Довідник переселенця  dovdnik-pereselencya.pdf [1.13 Mb] (cкачувань: 32)




 Шановні громадяни, які приїхали з Автономної Республіки Крим, м. Севастополь, Донецької та Луганської областей!(31_03_15)
Автор: Chekardina   Додано: 31 березня 2015   Переглядів:1118   Категорія - [Головна, Переселенцям]
 

Шановні громадяни, які приїхали з Автономної Республіки Крим, м. Севастополь, Донецької та Луганської областей!



Повідомляємо, що 18.03.2015 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 №79 «Деякі питання оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції», якою внесені зміни до Порядку оформлення і видачі довідки про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 №509.

Звертаємо увагу, що відповідно затверджених змін, довідка про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції, видана структурним підрозділом з питань соціального захисту населення не є дійсною без проставлення на її зворотному боці зазначеної відмітки відповідним територіальним підрозділом Державної міграційної служби.

Реєстрація внутрішньо переміщених осіб в державній службі зайнятості проводиться з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2015 №79

 

 

 

Люботинський міський

центр зайнятості