ДО УВАГИ!!!
Автор: Svetlana   Додано: 21 січня 2015   Переглядів:840   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Правова освіта населення]
 

ДО УВАГИ!!!

З 1 січня 2015 року змінено законодавство щодо відповідальності роботодавців за порушення законодавства про працю.

   Законом України від 28.12.2014 № 77-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці» (набрав чинності 1.01.2015) внесено зміни до Кодексу законів про працю України, зокрема посилено відповідальність роботодавців за порушення законодавства про працю та Кодексу України про адміністративні правопорушення.

  В новій редакції викладено частину 3 статті 24 КЗпП, згідно з якою працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та без повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України .

  Відповідно до статті 265 КЗпП, в новій редакції, юридичні та фізичні особи-підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі:

фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати ЄСВ – у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати , встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;  (сьогодні – 36540 грн.)

– порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі – у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати (сьогодні – 3654 грн.);

– недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці – у десятикратному розмірі мінімальної заробітної плати ( сьогодні – 12180 грн.);

– порушення інших вимог трудового законодавства – у розмірі мінімальної заробітної плати (сьогодні — 1218 грн.).

Зазначені штрафи накладаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Сплата штрафу не звільняє від усунення порушень законодавства про працю.

  Згідно з новою редакцією статті 41 КУпАП, яка встановлює відповідальність за порушення вимог законодавства про працю та про охорону праці, порушення встановлених термінів виплати пенсій, стипендій, заробітної плати, виплата їх не в повному обсязі, терміну надання працівникам, у тому числі колишнім, на їхню вимогу документів стосовно їх трудової діяльності, необхідних для призначення пенсії (про стаж, заробітну плату тощо), або надання зазначених документів, що містять недостовірні дані, порушення терміну проведення атестації робочих місць за умовами праці та порядку її проведення, а також інші порушення вимог законодавства про працю – тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій та фізичних осіб-підприємців від 30 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (н.м.д.г.) (від 510 до 1700 грн.).

  Фактичний допуск працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), допуск до роботи іноземця або особи без громадянства без дозволу на застосування праці іноземця – тягнуть за собою накладення штрафу від 500 до 1000 н.м.д.г. (від 8500 до 17000 грн.).

Відділ з питань праці та зайнятості

УСЗН Люботинської міської ради

 

 




 Люботинське міське управління юстиції повідомляє
Автор: Svetlana   Додано: 12 січня 2015   Переглядів:836   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

   19 січня 2015 р. за телефонним номером 741-02-00  з 1000 до 1100  працюватиме «Пряма лінія», за якою до начальника Люботинського міського управління юстиції можуть звернутись громадяни із заявами, скаргами, пропозиціями та ін., щодо роботи міського управління юстиції та підпорядкованих підрозділів.

  При Люботинському міському управлінні юстиції працює Громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги.                                 Графік роботи: щовівторка та щочетверга з 10-16 год. за адресою:м. Люботин, вул. Радянська, 41, тел. 741-02-00 та громадська приймальня за електронною адресою Konstantinograd@ukr.net (де можна отримати безоплатну правову допомогу через мережу Інтернет).

     В Громадській приймальні також можна отримати правову допомогу для біженців та осіб, які потребують додаткового або тимчасового захисту.

     Громадяни України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, а також, які переселяються з Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, у разі потреби правової допомоги, можуть звертатися до громадської приймальні з надання безоплатної первинної правової допомоги, створеної при Люботинському міському управлінні юстиції незалежно від графіку роботи приймальні.

 

Графік проведення «Гарячої лінії» начальником Люботинського міського управління юстиції Харківської області

на I квартал 2015 року

з/п

Дата

Посада особи, яка проводитиме прийом

П.І.Б особи, яка проводитиме прийом

1.

20.01.2015

Начальник Люботинського міського управління юстиції Харківської області

Константінов Юрій Леонідович

2.

02.02.2015

Начальник Люботинського міського управління юстиції Харківської області

Константінов Юрій Леонідович

3.

02.03.2015

Начальник Люботинського міського управління юстиції Харківської області

Константінов Юрій Леонідович


Номер телефону «Гарячої лінії»: 741-02-00

Час роботи «Гарячої лінії»: з 10-00 до 11.30 у встановлені графіком дні




 Графік виїзних прийомів громадян відділу державної виконавчої служби Люботинського міського уравління юстиції Харківської області на 2015 рік
Автор: Svetlana   Додано: 12 січня 2015   Переглядів:914   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

Графік виїзних прийомів громадян                                            

відділу державної виконавчої служби Люботинського міського      

управління юстиції Харківської області на 2015 рік

№з\п

Дата

Місце проведення прийому

Посада особи, яка проводитиме прийом

ПІБ особи, яка проводитиме прийом

1.

Січень остання п'ятниця міс.                 з 15-16 год.

ДП «Укрспирт»  Караванський спиртовий завод                 с. Караван

Начальник ВДВС ЛМУЮ

Іськів Я.В.

2.

Лютий

остання п'ятниця міс.                 з 15-16 год.

ТОВ «Караванський завод кормових дріжджів»

Начальник ВДВС ЛМУЮ

Іськів Я.В.

3.

Березень

остання п'ятниця міс.                 з 15-16 год.

ДП «Укрспирт»  Караванський спиртовий завод               с. Караван

Начальник ВДВС ЛМУЮ

Іськів Я.В.

4.

Квітень

остання п'ятниця міс.                 з 15-16 год.

ТОВ «Караванський завод кормових дріжджів»

Начальник ВДВС ЛМУЮ

Іськів Я.В.

5.

Травень

остання п'ятниця міс.                 з 15-16 год.

ТОВ «Караванський завод кормових дріжджів»

Начальник ВДВС ЛМУЮ

Іськів Я.В.

6.

Червень

остання п'ятниця міс.                 з 15-16 год.

ДП «Укрспирт»  Караванський спиртовий завод               с. Караван

Начальник ВДВС ЛМУЮ

Іськів Я.В.

7.

Липень

остання п'ятниця міс.                 з 15-16 год.

ТОВ «Караванський завод кормових дріжджів»

Начальник ВДВС ЛМУЮ

Іськів Я.В.

8.

Серпень

остання п'ятниця міс.                 з 15-16 год.

ДП «Укрспирт»  Караванський спиртовий завод                с. Караван

Начальник ВДВС ЛМУЮ

Іськів Я.В.

9.

Вересень

остання п'ятниця міс.                 з 15-16 год.

ТОВ « Караванський завод кормових дріжджів»

Начальник ВДВС ЛМУЮ

Іськів Я.В.

10.

Жовтень

остання п'ятниця міс.                 з 15-16 год.

ДП «Укрспирт»  Караванський спиртовий завод               с. Караван

Начальник ВДВС ЛМУЮ

Іськів Я.В.

11.

Листопад

остання п'ятниця міс.                 з 15-16 год.

ТОВ «Караванський завод кормових дріжджів»

Начальник ВДВС ЛМУЮ

Іськів Я.В.

12.

Грудень

остання п'ятниця міс.                 з 15-16 год.

ДП «Укрспирт»  Караванський спиртовий завод                с. Караван

Начальник ВДВС ЛМУЮ

Іськів Я.В.

 




 Графік виїзних прийомів громадян відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції Харківської області на 2015 рік
Автор: Svetlana   Додано: 12 січня 2015   Переглядів:962   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС, Правова освіта населення]
 

Графік виїзних прийомів громадян відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського   

управління юстиції Харківської області на 2015 рік

№з\п

Дата

Місце проведення прийому

Посада особи, яка проводитиме прийом

ПІБ особи, яка проводитиме прийом

1.

Січень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Люботинська дистанція колії ПЗ

Начальник відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Пушкарська Н.І.

2.

Лютий

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Люботинська центральна міська лікарня

 

Спеціаліст І категорії відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Гладка Н.С.

3.

Березень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Відділкова лікарня станції Люботин ЮЖД

Начальник відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Пушкарська Н.І.

4.

Квітень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Харківський обласний центр матері та дитини

Спеціаліст І категорії відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Гладка Н.С.

5.

Травень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Центральна бібліотека міста Люботин

Начальник відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Пушкарська Н.І.

6.

Червень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

КМС-213

Спеціаліст І категорії відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Гладка Н.С.

7.

Липень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Харківський центр професійної освіти Південної залізниці

Начальник відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Пушкарська Н.І.

8.

Серпень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Люботинське відділення енергозбуту

Спеціаліст І категорії відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Гладка Н.С.

9.

Вересень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Караванська філія центральна бібліотека міста Люботин

Начальник відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Пушкарська Н.І.

10.

Жовтень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Люботинський професійний ліцей залізничного транспорту

Спеціаліст І категорії відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Гладка Н.С.

11.

Листопад

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

ДП «Укрспирт» Караванське МПД

Начальник відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Пушкарська Н.І.

12.

Грудень

остання п'ятниця міс.                  з 16-17 год.

Люботинський міський центр зайнятості населення

 

Спеціаліст І категорії відділу ДРАЦС ЛМУЮ

Гладка Н.С.




 Графік виїзних прийомів громадян Люботинського міського управління юстиції Харківської області на 2015 рік
Автор: Svetlana   Додано: 12 січня 2015   Переглядів:807   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

                                                        Графік виїзних прийомів громадян                                             

                Люботинського міського управління юстиції Харківської області на 2015 рік 

 

№з\п

Дата

Місце проведення прийому

Посада особи, яка проводитиме прийом

ПІБ особи, яка проводитиме прийом

1.

Січень у І-й вівторок міс.

з 10-11 год.

Люботинський міський центр зайнятості

Начальник ЛМУЮ

КонстантіновЮ.Л.

2.

Лютий у І-й вівторок міс.

з 10-11 год.

Люботинський міський центр зайнятості

Провідний спеціаліст ЛМУЮ

Редько Ю.М.

3.

Березень у І-й вівторок міс.

з 10-11 год.

Управління ветеринарної медицини в м. Люботині

Начальник ЛМУЮ

Константінов Ю.Л.

4.

Квітень у І-й вівторок міс.

з 10-11 год.

Управління ветеринарної медицини в м. Люботині

Провідний спеціаліст ЛМУЮ

Редько Ю.М.

5.

Травень у І-й вівторок міс.

з 10-11 год.

Харківський центр професійної освіти Південної залізниці

Начальник ЛМУЮ

Константінов Ю.Л.

6.

Червень у І-й вівторок міс.

з 10-11 год.

Харківський центр професійної освіти Південної залізниці

Провідний спеціаліст ЛМУЮ

Редько Ю.М.

7.

Липень у І-й вівторок міс.

з 10-11 год.

Люботинський МП КВІ Валківського мр відділу КВІ УДПтС України в Харківській області

Начальник ЛМУЮ

Константінов Ю.Л.

8.

Серпень у І-й вівторок міс.

з 10-11 год.

Люботинський МП КВІ Валківського мр відділу КВІ УДПтС України в Харківській області

Провідний спеціаліст ЛМУЮ

Редько Ю.М.

9.

Вересень у І-й вівторок міс.

з 10-11 год.

Караванська бібліотечна філія №4

Начальник ЛМУЮ

Константінов Ю.Л.

10.

Жовтень у І-й вівторок міс.

з 10-11 год.

Караванська бібліотечна філія №4

Провідний спеціаліст ЛМУЮ

Редько Ю.М.

11.

Листопад у І-й вівторок міс.

з 10-11 год.

ДП «Укрспирт» Караванське МПД

Начальник ЛМУЮ

Константінов Ю.Л.

12.

Грудень у І-й вівторок міс.

з 10-11 год.

ДП «Укрспирт» Караванське МПД

Провідний спеціаліст ЛМУЮ

Редько Ю.М.




 Права та обов'язки військовозобов'язаних під час проходження зборів та резервістів під час виконання ними обов'язків служби у військовому резерві
Автор: Chekardina   Додано: 12 січня 2015   Переглядів:821   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

Права та обов'язки військовозобов'язаних під час проходження зборів та резервістів під час виконання ними обов'язків служби у військовому резерві 

 

 

Відповідно до статті 29 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу» (далі – Закон)  призвані на збори військовозобов'язані та резервісти, які виконують обов'язки служби у військовому резерві, забезпечуються матеріальними засобами в порядку і розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України.

За призваними на збори військовозобов'язаними на весь період зборів та резервістами на весь час виконання ними обов'язків служби у військовому резерві, включаючи час проїзду до місця їх проведення і назад, зберігаються місце роботи, а також займана посада та середня заробітна плата на підприємстві, в установі, організації незалежно від підпорядкування і форм власності.

Порядок і розміри грошового забезпечення та заохочення військовозобов'язаних та резервістів визначено постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2006 р. № 1644.

Питання грошового забезпечення військовослужбовців, які проходять військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, визначені постановою КМУ від 09 квітня 2014 р. №111. Виплата середньої заробітної плати військовозобов'язаним за весь період зборів та резервістам за час виконання ними обов'язків служби у військовому резерві здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Якщо військовозобов'язаний захворів під час зборів і продовжує хворіти після їх закінчення, за ним зберігаються місце роботи і займана посада, а з дня закінчення зборів, у разі тимчасової непрацездатності, замість заробітної плати виплачується допомога по тимчасовій непрацездатності відповідно до закону. Якщо резервіст захворів під час виконання ним обов'язків служби у військовому резерві і продовжує хворіти після закінчення терміну виконання цих обов'язків, за ним зберігаються місце роботи і займана посада, а з дня закінчення терміну виконання цих обов'язків, у разі тимчасової непрацездатності, замість заробітної плати виплачується допомога по тимчасовій непрацездатності відповідно до закону.

Військовозобов'язаним, які на день призову на збори не працюють, на весь період зборів та резервістам з числа непрацюючих на весь термін виконання ними обов'язків служби у військовому резерві, включаючи час проїзду до військової частини і назад, виплачується грошове забезпечення в розмірі мінімальної заробітної плати за рахунок коштів, передбачених у Державному бюджеті України на утримання Міністерства оборони України та інших центральних органів виконавчої влади, які відповідно до закону здійснюють керівництво військовими формуваннями.

Згідно зі статтею 39 Закону призов військовозобов'язаних та резервістів на військову службу у зв'язку з мобілізацією та звільнення з військової служби у зв'язку з демобілізацією проводяться в порядку, визначеному Законом України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію». Частинами другою, третьою цієї статті Закону передбачено, що за громадянами України, які проходять військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, але не більше одного року, зберігаються місце роботи (посада), середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, незалежно від підпорядкування та форм власності. Дію частин другої, третьої статті 39 поширено на громадян України, які починаючи з 18.03.2014 р. були призвані на військову службу на підставі Указу Президента України від 17.03.2014 р. № 303 «Про часткову мобілізацію», згідно із Законом України від 20.05.2014 р. № 1275-VII.

За громадянами України, які проходять військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період, не припиняється державна реєстрація підприємницької діяльності фізичних осіб – підприємців.

Статтею 16 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» передбачена виплата одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовців, військовозобов'язаних та резервістів, які призвані на навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори чи для проходження служби у військовому резерві, у розмірі, встановленому цим Законом.

 

 

Провідний спеціаліст Люботинського

міського управління юстиції

                                                              Ю. Редько

 




 Порядок виплати пенсій особам, яких призвано на військову службу під час мобілізації, на особливий період
Автор: Chekardina   Додано: 12 січня 2015   Переглядів:845   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

Порядок виплати пенсій особам, яких призвано на військову службу під час мобілізації, на особливий період

 

       Пунктом 2 Прикінцевих положень Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення оборонно-мобілізаційних питань під час проведення мобілізації”, який набрав чинності з 07.06.2014 року частину третю статті 2 Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” поширено на громадян України, які починаючи з 18 березня 2014 року були призвані на військову службу на підставі Указу Президента України від 17 березня 2014 року № 303 “Про часткову мобілізацію”, затвердженого Законом України “Про затвердження Указу Президента України “Про часткову мобілізацію”. Виплату пенсій особам, яких призвано на військову службу під час мобілізації, на особливий період,  буде поновлено з 18 березня 2014 року. Закон України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення проведення мобілізації”, яким внесено зміни у ст. 2 Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб” щодо виплати пенсії особам, призваним на військову службу під час мобілізації, на особливий період, набрав чинності 01.04.2014 р. Саме з цієї дати і поновлена виплата пенсії мобілізованим військовослужбовцям. Доплата пенсії зазначеній категорії громадян за період  з 18.03.2014 р. по 31.03.2014 р. буде проведена під час виплати пенсій у липні місяці поточного року.

 

 

Начальник Люботинського міського управління юстиції  Ю.Константінов 



 Протидія негативному впливу інформаційної пропаганди іноземних та вітчизняних засобів масової інформації
Автор: Chekardina   Додано: 12 січня 2015   Переглядів:1907   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

Протидія негативному впливу інформаційної пропаганди іноземних та вітчизняних засобів масової інформації 

 

            ЗМІ є не просто суб'єктами впливу на масову свідомість, але й інструментом, за допомогою якого здійснюється безпосереднє її формування. Вони відіграють чи не найголовнішу роль у сучасному політичному житті більшості держав, виступають основним суб'єктом формування в суспільстві громадської думки про події та явища, що відбуваються в світі та в кожній окремо взятій країні. В останні роки засоби масової інформації швидше були знаряддям політичної й економічної боротьби, аніж об'єктивно висвітлювали факти.                                                                                                 Формуючи в такий спосіб нові, часто відірвані від життя міфи та стереотипи, ЗМІ створюють свою реальність. При цьому, оскільки така реальність сприймається мільйонами чи навіть мільярдами споживачів одночасно, саме вона стає такою, що заслуговує на довіру. Разом з тим, рівень довіри населення до інформації прямо пропорційно залежить від географічної близькості, Відповідно, рівень довіри до регіональних ЗМІ місцевого населення значно вищий ніж до національних. Тож невипадково терористи на Донбасі спочатку захопили телевежі та місцеві телекомпанії з метою перешкоджання надходженню правдивої інформації про стан у регіоні. Як бачимо, інформаційна ізоляція призвела до кривавих наслідків. Щоденний "інформаційний бруд" російських телеканалів дезінформував регіон і спричинив паніку серед частини жителів Сходу. Зазначимо, що під час висвітлення певної події зовсім не обов'язково, щоб інформація переконала відразу переважну кількість громадян. Як свідчать проведені західними дослідниками дослідження, сприйняття інформації лише 10 % культурного прошарку населення означає "вихід" на все суспільство. Еліта суспільства в такому випадку виступає своєрідними "лідерами поглядів", які надалі формують громадську думку.  Що забезпечує отримання інформації зазначеними 10 %? Безумовно, це сучасні ЗМІ, без яких уявити сучасне життя просто неможливо. Сьогодні не важливо, що насправді відбувається в публічному житті (політиці), - головне, як це покажуть по телебаченню, висвітлюють в друкованих засобах масової інформації чи в інтернет ресурсах. Колись весь світ дивувався, як тямущий німецький народ підтримував кривавого диктатора. Як відповідь на питання можна використати висвітлення подій на сході України у російських ЗМІ. Це грандіозна машина пропаганди. Посилення пропаганди в РФ було закономірним. Після провалу інформаційної кампанії під час бійні в Грузії 2008 року, Путін зробив висновки. Він почав будувати закритий інформаційний простір – закритий через те, що російськомовне населення навряд чи дивитиметься BBC, нехай там навіть більш об'єктивна інформація. Вже в червні 2009 року президент РФ Медведєв затвердив перелік загальнообов'язкових телеканалів і радіоканалів, які мали бути поширені по всій території Федерації. Звісно, в переліку є канали, які не раз були зловлені на брехні медіаекспертами: "Перший канал", "Росія" та "НТВ".  Як останній кричущий приклад відвертої брехні в російських ЗМІ можна виділити репортаж російського  "Першого каналу" про звірства національної гвардії у Слов’янську, бійці якої, начебто  розіп’яли хлопчика на очах у матері за те що вона підтримувала сепаратистську діяльність «ополченців». Незважаючи на те, що жодних відео- фото- доказів даного інциденту, окрім усних свідчень біженки оприлюднено не було, даний репортаж викликав неабиякий ажіотаж серед населення Росії. Нажаль даний приклад дезінформації у російських ЗМІ є непоодиноким. Маніпулювання інформацією, а також фотографіями та відео стало звичною практикою у створенні новин про події на сході України. Найчастіше вони беруть одіозні, криваві та емоційні знімки з інших країн та подій, видаючи їх за українські.З метою викриття подібних маніпуляцій, українські журналісти створили сайт з брехливими новинами російських ЗМІ. Сайт називається «StopFake». Він має на меті відстеження у всіх видах ЗМІ і аргументоване спростування брехливих новин та дезінформації. Таким чином українські журналісти вирішили боротися з неправдивою інформацією про події в Україні ще під час кримської кризи.

 Широка інформаційно - роз’яснювальна робота серед населення, виховні, просвітницькі заходи, що об’єднують українське суспільство навколо ідеї української державності – це перші кроки протидії негативному впливу інформаційної пропаганди іноземних та вітчизняних ЗМІ, шлях до формування і зміцнення національної свідомості, потужний важіль протидії обездуховленню та денаціоналізації українців, деморалізації та ідейно-політичної дезорієнтації суспільства.

 

Провідний спеціаліст

Люботинського міського управління юстиції 

                                                            Ю. Редько

 




 Загальні обов’язки державного службовця
Автор: Chekardina   Додано: 12 січня 2015   Переглядів:663   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

                                                 Загальні обовязки державного службовця

 

      Державний  службовець при виконанні службових обов'язків повинен діяти на підставі,  в межах та у спосіб,  які  передбачені Конституцією  України та законами України,  а також  чинними міжнародними договорами України,  згода на  обов'язковість  яких надана Верховною Радою України.

     Акти місцевих органів виконавчої влади та  органів  місцевого  самоврядування,  прийняті  на  відповідній  території  у  межах їх  повноважень,  що не суперечать закону,  є також  обов'язковими  до  виконання   державними  службовцями  будь-якого  органу  державної  влади.

     Державний службовець повинен  сумлінно  виконувати  свої  службові  обов'язки,  проявляти  ініціативу  і  творчі  здібності,  постійно підвищувати  професійну  кваліфікацію  та  удосконалювати  організацію своєї роботи.

     Державний службовець має виконувати свої посадові обов'язки чесно, неупереджено, не надавати будь-яких переваг та не виявляти  прихильність  до окремих  фізичних і юридичних  осіб, політичних партій,  рішуче виступати проти антидержавних проявів і  сил, які загрожують порядку в суспільстві або безпеці громадян. Повинен сумлінно виконувати свої посадові обов'язки,  дотримуватися високої  культури  спілкування, шанобливо  ставитися  до  громадян,  керівників  і співробітників, інших осіб,  з якими у нього виникають відносини під час виконання  своїх посадових обов'язків. Зобов'язаний не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам суспільства та держави чи негативно вплинути на його репутацію.

     Державний службовець має з належною повагою ставитись до прав, обов'язків та законних інтересів громадян, їх об'єднань, а також юридичних осіб, додержуватися загальновизнаних етичних норм поведінки, культури спілкування (уникати нецензурної лексики, не допускати  використання підвищеної інтонації під час спілкування), не повинен проявляти свавілля або байдужість до їхніх правомірних  дій та вимог, допускати прояви бюрократизму, відомчості та місництва, нестриманість у висловлюваннях та не вчиняти дій, що дискредитують орган  державної  влади  або  ганьблять  репутацію державного службовця.

     Державний службовець має виявляти толерантність і повагу до  різних  релігійних  організацій,  шанувати народні звичаї і національні традиції, при цьому не демонструвати свої релігійні переконання чи уподобання, не віддавати перевагу будь-яким об'єднанням  громадян,  релігійним  організаціям  незалежно від їх  чисельності, статусу, конфесійності, напрямів діяльності тощо.

     Одяг державного службовця повинен бути офіційно-ділового стилю і не суперечити загальноприйнятим вимогам пристойності. При виконанні своїх повноважень державний службовець має забезпечувати,  щоб  матеріальні та фінансові ресурси, які йому доручені, використовувались раціонально, ефективно та економно.

     Державний службовець повинен постійно поліпшувати свої уміння, знання і навички відповідно до функцій та завдань займаної посади, підвищувати свій професійний, інтелектуальний та культурний рівень. Своєчасно і точно виконувати рішення органів державної  влади  чи  посадових осіб, розпорядження і вказівки своїх керівників. Зобов'язаний діяти в межах своїх повноважень.

     У  разі  отримання  для виконання рішення чи доручень, що суперечать законодавству  України   або становлять загрозу охоронюваним законом правам, свободам чи інтересам окремих громадян,   юридичних осіб, держави або суспільним інтересам, державний службовець зобов'язаний негайно в письмовій формі повідомити про це керівника органу державної влади, у якому він працює. 

      Державні службовці не можуть брати участь у страйках і вчиняти інші  дії, що перешкоджають нормальному функціонуванню державного органу.
     Державний службовець не повинен приховувати від громадян факти й обставини, що становлять загрозу для життя, здоров'я і безпеки людей.

 

Начальник Люботинського міського управління юстиції  Ю. Константінов




 Врегулювання конфлікту інтересів
Автор: Chekardina   Додано: 12 січня 2015   Переглядів:735   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

Врегулювання конфлікту інтересів 

 

Державний службовець зобов'язаний у межах своїх повноважень вживати заходів щодо недопущення конфлікту інтересів, а саме суперечності між особистими інтересами та  службовими  повноваженнями, наявність якої може вплинути на об'єктивність або  неупередженість   прийняття   рішень, а також на вчинення  чи  невчинення  дій під  час виконання  наданих  йому  службових
повноважень.

Обставини,  що можуть призвести до виникнення  конфлікту інтересів,  повинні бути усунуті до того,  як державний службовець буде призначений на посаду. У разі  коли  обставини,  що  можуть  призвести до виникнення  конфлікту  інтересів,  склалися  після  призначення   на   посаду,  державний службовець повинен невідкладно повідомити в письмовій  формі про це свого безпосереднього керівника  та  терміново  вжити  заходів щодо усунення таких обставин. Якщо  державному службовцю  стало  відомо про наявність  конфлікту інтересів у інших державних службовців, йому  необхідно  повідомити про це свого безпосереднього керівника. Державний службовець,  який повідомив про конфлікт  інтересів  свого  безпосереднього  керівника  і  вважає,  що  вжиті  заходи є
недостатніми, може повідомити про це в письмовій формі  керівника  органу державної влади.
Безпосередній керівник  зобов'язаний вжити всіх  необхідних заходів, спрямованих на   запобігання   конфлікту  інтересів, шляхом доручення виконання відповідного службового завдання іншій посадовій особі, особистого виконання службового завдання чи в інший спосіб, передбачений законодавством.
У разі виникнення  конфлікту інтересів  у  державного  службовця, який входить до складу колегіального органу (комітету, комісії,  колегії,  ради  тощо),  такий  державний  службовець  не повинен брати участь у прийнятті рішення, якщо його  неучасть не впливає на повноваження цього органу. У разі якщо неучасть державного службовця,  у  якого  виник  конфлікт  інтересів і який входить до складу колегіального органу, у прийнятті рішень цим органом призведе до втрати повноважень цим органом, участь такого державного службовця у прийнятті рішень має  здійснюватись під контролем.
Державному службовцю рекомендується позбутись приватного інтересу,  з  приводу  якого  може  виникнути  конфлікт інтересів, шляхом відчуження корпоративних прав,  майна  або  майнових  прав, передачі їх у довірче управління або в будь-який інший спосіб. У разі неможливості усунення конфлікту інтересів шляхом заміщення державного службовця іншою особою та відсутності можливостей для його переведення на іншу посаду відповідної категорії посад державних службовців керівник  органу,  де  працює державний  службовець,  або його заступник відповідно до розподілу повноважень у найкоротший строк, але не більше ніж протягом одного робочого   дня, приймає рішення  про  здійснення  контролю  за рішеннями, що приймаються цим державним службовцем.

 

 

 

Начальник Люботинського міського управління юстиції 

                                                                Ю. Константінов