Державна виконавча служба Люботинського МУЮ Харківської області інформує
Автор: Chekardina   Додано: 14 квітня 2015   Переглядів:563   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

 Питання, яке бентежить суспільство, у зв'язку із несплатою громадянами боргів за житлово-комунальні послуги, є порядок та умови стягнення відповідних заборгованостей з боржників


В порядку чинного законодавства України житлово-комунальні організації, що надають відповідні послуги, звертаються до суду з позовними заявами про стягнення боргів в судовому порядку.

Після набрання рішенням, яке ухвалив суд, законної сили, вони подаються до органів державної виконавчої служби - для примусового стягнення. Державний виконавець зобов'язаний прийняти до виконання виконавчий документ і винести постанову про відкриття виконавчого провадження. Відповідно до вимог статті 25 Закону України "Про виконавче провадження" у постанові про відкриття виконавчого провадження державний виконавець вказує про необхідність боржнику самостійно виконати рішення у строк до 7 днів з моменту винесення постанови та зазначає, що у разі ненадання боржником документального підтвердження виконання рішення - буде розпочате примусове виконання цього рішення із стягненням з боржника виконавчого збору і витрат, пов'язаних з організацією та проведенням виконавчих дій, передбачених цим Законом.

За час виконання вказаних рішень судів, з метою стягнення заборгованості, державними виконавцями перевіряється майновий стан боржників шляхом отримання офіційних документів з органів, що реєструють право власності на нерухоме майно та транспортні засоби, а також шляхом огляду наявного майна за місцем мешкання боржника. Крім того, встановлюються джерела отримання боржником доходів.

У разі відсутності у боржника коштів та інших цінностей, достатніх для погашення усього розміру заборгованості, на виявлене таким чином майно накладається арешт з метою подальшого його вилучення та реалізації за допомогою  системи електронних торгів арештованого майна (СЕТАМ). Боржник в даному випадку має право запропонувати ті види майна чи предмети, на які необхідно в першу чергу звернути стягнення.

Якщо боржник володіє майном спільно з іншими особами, стягнення звертається на його частку, що визначається судом за поданням державного виконавця.

З огляду на викладене вбачається, що державний виконавець під час виконання рішень суду про стягнення боргів за житлово-комунальні послуги вживає заходи примусового виконання, визначені Законом України "Про виконавче провадження",  в тому числі,  арешту та вилучення майна, стягнення заборгованості з заробітної плати та інших доходів боржників та інші.

Беручи до уваги зазначене боржникам наголошується на своєчасну сплату боргів за спожиті житлово-комунальні послуги з метою недопущення застосування до останніх заходів примусового стягнення.

 

 

 

Начальник відділу державної виконавчої служби

Люботинського МУЮ Харківської області

                                                                         Я.В. Іськів 

 

 




 У Мін’юсті представили результати роботи СЕТАМ за півроку
Автор: Chekardina   Додано: 14 квітня 2015   Переглядів:379   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

У Мін’юсті представили результати роботи СЕТАМ за півроку


Міністерство юстиції України підсумувало піврічну роботу системи електронних торгів арештованим майном (СЕТАМ ) та презентувало низку змін у її роботі. За словами першого заступника міністра юстиції України Наталії Севостьянової, наразі у системі уже оприлюднено 49 тисяч лотів на загальну суму близько 5,5 млрд грн. Перший заступник міністра підкреслила, що станом на січень у СЕТАМ проведено 38,5 тисяч аукціонів. «І якщо ми зробимо статистику за півроку, то ми бачимо, що середня вартість збільшувалася на 12%», - відзначила вона.

Наталія Севостьянова підкреслила, що такі цифри свідчать про позитивну практику роботи СЕТАМ, адже раніше вартість лотів, виставлених на продаж, тільки знижувалася. І в результаті вони передавалися особам, які були зацікавлені придбати задешево лише окремі категорії товарів - такі як нерухомість та автомобілі.

За словами першого заступника міністра, протягом півроку в роботі СЕТАМ було виявлено низку технічних недоліків, зокрема, перевантаженість самої процедури проведення аукціону. Наразі ці недоліки усунуто, процедура спрощується і будь-який громадянин за бажанням може взяти участь в такому аукціоні.

Перший заступник голови Державної виконавчої служби Агія Ахундова в свою чергу презентувала основні зміни до порядку проведення електронних торгів, які мають на меті удосконалення самої системи. За її словами, мова йде про підвищення якості представлення інформації на сайті. Також буде спрощено порядок реалізації майна, вартість якого не перевищує 100 неоподаткованих мінімумів (1700 грн). Крім того, запроваджується новий порядок торгів із застосуванням особливої ставки, а використання електронного цифрового підпису стає необов’язковим. Скорочується і процедура оформлення документів переможцю торгів. «Ми прогнозуємо, що за рахунок цих змін у нас збільшиться обсяг реалізації майна як мінімум у 4 рази», - сказала вона.                                                                                   

Грузинський експерт Хатія Шелія, що консультує Мінюст у питаннях реформування системи виконання судових рішень, додала, що електронний аукціон є дієвим механізмом в реалізації арештованого майна. За її словами, електронні торги суттєво знижують ризики корупційних проявів, це знижує тиск боржника за рахунок зменшення його боргових зобов’язань завдяки вищій ціні продажу лотів, а також пришвидшує пошук потенційних покупців і створює здорову конкуренцію між ними.

 

Начальник відділу державної виконавчої служби Люботинського міського управління юстиції

   Іськів Я.В. 

 




 Порядок та правові наслідки оголошення фізичної особи померлою
Автор: Chekardina   Додано: 9 квітня 2015   Переглядів:449   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

 Порядок та правові наслідки оголошення фізичної особи померлою

 

      Підставою оголошення фізичної особи померлою є презумпція її смерті.

      Оголошення фізичної особи померлою має на меті врегулювання такого фактичного стану, коли відсутність, у визначених законодавством України випадках, учасника правовідносин унеможливлює врегулювання відносин, що були встановлені між сторонами. А це означає, що панування ситуації невпевненості гальмує, як і прийняття рішення (наприклад, про укладення договору купівлі-продажу з новим покупцем), так і здійснення дальших правочинів.

 

Натисніть "Читати далі"




 До УВАГИ роботодавці ! ! !
Автор: Svetlana   Додано: 31 березня 2015   Переглядів:486   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

ПОСТАНОВА від 4 березня 2015 р. № 105 Київ


Про затвердження Порядку виплати компенсації підприємствам, установам, організаціям

у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призовом

під час мобілізації, на особливий період

 

Завантажити повну версію документу: postanova.rar [11.01 Kb] (cкачувань: 8)




 ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ЗА ЖИТЛОВОЮ СУБСИДІЄЮ!
Автор: Chekardina   Додано: 26 березня 2015   Переглядів:495   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Правова освіта населення]
 

 

ПОРЯДОК ЗВЕРНЕННЯ ЗА ЖИТЛОВОЮ СУБСИДІЄЮ!

 

1. Кому призначається субсидія

Субсидія призначається одному із членів домогосподарства, який зареєстрований у житловому приміщенні і на якого відкрито особовий рахунок на оплату житлово-комунальних послуг.

Право на отримання житлових субсидій мають домогосподарства, у яких витрати на оплату житлово-комунальних послуг виходячи із соціальної норми житла та соціальних нормативів користування послугами перевищують розмір визначеного обов’язкового платежу.

      

 2. Куди і як подаються документи

З питання призначення житлової субсидії необхідно звернутися до управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації.

Документи для призначення субсидії можуть бути надіслані до місцевого управління праці та соціального захисту населення поштою.

У сільській місцевості приймання заяв з необхідними документами для призначення субсидій здійснюють уповноважені особи, які визначаються виконавчими органами сільських і селищних рад.

 

3. Перелік документів для призначення субсидії

 

-  спрощена заява (за встановленою формою на 1 арк);

- спрощена декларація про доходи і витрати осіб, зареєстрованих у  житловому приміщенні (за встановленою формою на 1 арк).

Всі інші відомості, що необхідні для призначення житлових субсидій (про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами) надають організації, які надають ці послуги, на запит органів соціального захисту населення.

Інформацію про доходи для призначення житлової субсидії органи соціального захисту населення будуть отримувати у порядку обміну від Державної фіскальної служи та Пенсійного фонду.

 

4. Термін призначення житлової субсидії

 

Субсидія на оплату житлово-комунальних послуг призначатиметься на 12 місяців з місяця звернення за її призначенням.

 

Для призначення житлової субсидії застосовуватимуться доходи за попередній календарний рік без урахування сплачених податків.

Після закінчення терміну отримання субсидії органи соціального захисту населення здійснюватимуть розрахунок субсидії на наступний період автоматично.

Для цього вони збиратимуть необхідну інформацію без звернення громадянина і протягом двох місяців з початку нового періоду прийматимуть рішення щодо призначення (непризначення) субсидії цим домогосподарствам та письмово інформують про прийняте рішення громадян, які зверталися.

 

 

 

5. Відповідальність заявника за надані відомості для призначення субсидії

 

Всі члени домогосподарства дають згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, витрати, що необхідні для призначення житлової субсидії.

У разі зміни обставин, які можуть вплинути на отримання житлової субсидії (зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, зміни у переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання, виконавців житлово-комунальних послуг, про купівлю товарів або оплату послуг) заявник зобов’язується у місячний термін повідомити орган соціального захисту населення.

Якщо подано неповні чи недостовірні відомості про доходи та витрати зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб може бути відмовлено в призначенні субсидії або припинено її надання. У такому разі заявник зобов’язується повернути надміру перераховану (виплачену) суму субсидії у подвійному розмірі.

 

6. Набрання чинності змін до програми субсидій

 

Зміни до порядку призначення житлових субсидій набувають чинності і будуть застосовуватись при наданні субсидій з 1 травня 2015 року.

 

При цьому норма щодо доставки до кожного домогосподарства спрощених форм заяви та декларації для звернення за призначенням субсидії (у квітні та жовтні 2015 року) набирає чинності з моменту опублікування.

 

 

При виникненні будь-яких питань щодо порядку та умов надання житлової субсидії звертатись до управління соціального захисту населення:   м. Люботин,     вул.  Радянська, 26,  кім. 5  або  за  телефоном «гарячої лінії» - 741-16-06. 

 

 

Відділ субсидій та

адресних соціальних допомог




 Зміни в пенсійному законодавстві з 1 квітня 2015 року
Автор: Chekardina   Додано: 25 березня 2015   Переглядів:412   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

Зміни в пенсійному законодавстві з 1 квітня 2015 року

 

З 1 квітня 2015 року набуває чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пенсійного забезпечення» прийнятий 02.03.2015 року (далі – Закон № 213), тому в пенсійному законодавстві України відбулись тимчасові зміни в частині виплати пенсій працюючим пенсіонерам у період з 01.04.2015 року по 31 грудня 2015 року та зміни в частині необхідного стажу роботи для призначення пенсій на пільгових умовах та за вислугу років, а також передбачено поступове збільшення на 5 років пільгового пенсійного віку жінкам, які мають право на пенсію за віком на пільгових умовах.

Зміни у пенсійному законодавстві в частині виплати пенсій працюючим пенсіонерам не застосовуються незалежно від факту роботи, посади, на якій працюють пенсіонери, та виду пенсії і Закону, згідно з яким вона призначена для інвалідів   І та ІІ груп;   інвалідів війни ІІІ групи;   учасників бойових дій, осіб, на яких поширюється чинність пункту 1 статті 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».

Пенсії призначені згідно Законів України "Про державну службу", "Про прокуратуру", "Про судоустрій та статус суддів", "Про судову експертизу", “Про Національний банк України", “Про службу в органах місцевого самоврядування", "Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів", "Про статус народного депутата України", "Про дипломатичну службу", "Про Кабінет Міністрів України", “Про пенсійне забезпечення”, “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", Положення про помічника – консультанта народного депутата, Митного кодексу тимчасово з 01.04.2015 року по 31 грудня 2015 року:

не виплачуються в період роботи на посадах, що дають право на призначення пенсії в порядку та на умовах, передбачених законами України "Про державну службу", "Про прокуратуру", "Про статус народного депутата України", "Про судоустрій і статус суддів" (крім інвалідів І та ІІ груп; інвалідів війни ІІІ групи; учасників бойових дій, осіб, на яких поширюється чинність пункту 1 ст. 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»),

виплачуються у розмірі 85 відсотків призначеного розміру пенсії, але не менше 150 відсотків прожиткового мінімуму для непрацездатних в період роботи на інших посадах/роботах (крім інвалідів І та ІІ груп; інвалідів війни ІІІ групи; учасників бойових дій, осіб, на яких поширюється чинність пункту 1 ст. 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та осіб, яким пенсії призначені згідно Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб").

 

Пенсії, призначені згідно Закону України «Про наукову та науково – технічну діяльність» тимчасово з 01.04.2015 року по 31 грудня 2015 року у період роботи на посадах, які дають право на призначення пенсії згідно законів України «Про державну службу», «Про прокуратуру», «Про статус народного депутата України», «Про судоустрій і статус суддів», “Про наукову і науково-технічну діяльність ” (крім інвалідів І та ІІ груп; інвалідів війни ІІІ групи; учасників бойових дій, осіб, на яких поширюється чинність пункту 1 ст. 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту») виплачується в розмірі 85 відсотків розміру пенсії, яка обчислена відповідно до Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", тобто з урахуванням статті 47 цього Закону, а у період роботи на інших посадах/роботах – 85 відсотків призначеної наукової пенсії.

 

Зазначений порядок виплати пенсій (щомісячного довічного грошового утримання) працюючим пенсіонерам, встановлений цим Законом застосовується незалежно від часу призначення пенсії.

 

Вищевказаний порядок виплати пенсій (щомісячного довічного грошового утримання) працюючим пенсіонерам, застосовується до пенсій, розмір яких перевищує 150 відсотків прожиткового мінімуму, встановленого для осіб, які втратили працездатність та виплата пенсій здійснюється у розмірі 85 відсотків призначеного розміру пенсії, але не менше 150 відсотків прожиткового мінімуму, встановленого для осіб, що складає 1423,50 грн.

 

Після звільнення з роботи виплата пенсій призначених відповідно до вищевказаних законів поновлюється.

 

Обмеження щодо виплати пенсії, щомісячного довічного грошового утримання, передбачені цим Законом, не застосовуються протягом особливого періоду до пенсій, щомісячного довічного грошового утримання, що призначені особам, які проходять військову службу або перебувають на посадах у силових структурах перелічених у пункті 3 Прикінцевих положень цього Закону або беруть участь в антитерористичних операціях, здійсненні заходів із забезпечення правопорядку на державному кордоні, відбитті збройного нападу на об’єкти, що охороняються військовослужбовцями, звільненні цих об’єктів у разі захоплення, відбитті спроб насильницького заволодіння зброєю, бойовою та іншою технікою; до пенсій, щомісячного довічного грошового утримання, що призначені відповідно до законів України "Про прокуратуру", "Про судоустрій і статус суддів", на період виконання особами, яким вони призначені, повноважень членів Вищої кваліфікаційної комісії суддів України та Вищої ради юстиції.

Після завершення особливого періоду виплата пенсій таким особам здійснюється згідно із законодавством.

 

До Закону України «Про пенсійне забезпечення» внесено наступні зміни:

Статтю 13 викладено у новій редакції, яка передбачає, що працівники, зайняті повний робочий день на підземних роботах, на роботах з особливо шкідливими і особливо важкими умовами праці, - за списком № 1 виробництв, робіт, професій, посад і показників, затверджуваним Кабінетом Міністрів України, і за результатами атестації робочих місць - після досягнення 50 років і при стажі роботи не менше 25 років у чоловіків, з них не менше 10 років на зазначених роботах, і не менше 20 років у жінок, з них не менше 7 років 6 місяців на зазначених роботах та - за списком № 2 - після досягнення 55 років і при стажі роботи не менше 30 років у чоловіків, з них не менше 12 років 6 місяців на зазначених роботах, і не менше 25 років у жінок, з них не менше 10 років на зазначених роботах. Тобто збільшується поступово до 2024 року пільговий пенсійний вік для жінок, що працювали за списком №1 з 45 до 50 років  та жінок, що працювали за списком №2 з 50 до 55 років. Необхідний для призначення пенсії стаж роботи в шкідливих умовах залишено без змін. Поетапно на 6 місяців за рік збільшується необхідний загальний страховий стаж роботи. Пільговий пенсійний вік для жінок визначається в залежності від дати народження особи.

Працівникам, які не мають стажу роботи з особливо шкідливими - за списком № 1 та шкідливими за списком № 2 умовами праці передбаченого зазначеною статтею, але мають не менше половини стажу на зазначених роботах, за наявності передбаченого загального стажу роботи  пенсії за віком на пільгових умовах призначаються із зменшенням пенсійного віку встановленого абзацом першим частини першої статті 26 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”.

Також внесено зміни до пунктів «в» - «з», статті 13 в частині поступового збільшення необхідного загального страхового стажу роботи та пільгового пенсійного  віку для жінок.

Статтю 14 змінено в частині призначення пенсії при наявності стажу на підземних роботах менше 10 років у чоловіків та 7 років 6 місяці у жінок, а саме передбачено, що за кожний повний рік таких робіт пенсійний вік встановлений статтею 26 Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, знижується на 1 рік.

 

До пунктів «а» - «г» статті 54 та до пунктів «а» - «ж» статті 55  Закону України «Про пенсійне забезпечення» внесено зміни щодо поступового збільшення на 5 років до 2024 року необхідного загального страхового стажу роботи, а для окремих категорій працівників - стажу, необхідного для признання пенсії за вислугу років, та пільгового пенсійного віку для жінок.

 

До Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” внесено зміни у частину третю статті 42 згідно з якими у період з 01.04.2015 року по 31 грудня 2015 року у разі збільшення прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність буде проведено перерахунок пенсії, розмір якої обчислено відповідно до статті 28 цього Закону з дня встановлення нового розміру прожиткового мінімуму незалежно від того працює пенсіонер чи ні.

 




 Постанова КМУ №106
Автор: Chekardina   Додано: 23 березня 2015   Переглядів:602   Категорія - [Головна, Управління СЗН, Правова освіта населення]
 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 28 лютого 2015 р. № 106

Київ

Про удосконалення порядку
надання житлових субсидій

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Внести до постанов Кабінету Міністрів України зміни, що додаються.

2. Затвердити згідно з додатками 1, 2 форми бланків:

заяви про призначення житлової субсидії;

декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

3. Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, Міністерству енергетики та вугільної промисловості разом з Міністерством інфраструктури забезпечити до 15 квітня та до 1 листопада 2015 р. виготовлення підприємствами, що надають послуги з газопостачання, електропостачання та централізованого опалення, бланків заяви про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, і доставку їх споживачам.

4. Особам, які отримували житлову субсидію протягом опалювального періоду 2014/15 року, субсидія на наступний період призначається на підставі раніше поданих документів.

5. Збільшити граничну чисельність працівників структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, районних державних адміністрацій згідно з додатком 3.

Міністерству фінансів під час опрацювання змін до Державного бюджету України на 2015 рік передбачити відповідні видатки на утримання додаткової чисельності зазначених працівників.

6. Ця постанова набирає чинності з 1 травня 2015 року, крім пункту 3, який набирає чинності з дня опублікування.

 Прем’єр-міністр України                                                                                    А. ЯЦЕНЮК

 Інд. 21

 

 

 

Завантажити Постанова та Зміни: postanova-kmu-106.doc [115.5 Kb] (cкачувань: 17)

 




 Про додаткові заходи щодо забезпечення проведення часткової мобілізації у 2015 році
Автор: Svetlana   Додано: 12 березня 2015   Переглядів:380   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

   З метою забезпечення переведення національної економіки на функціонування в умовах особливого періоду, мобілізаційного розгортання Збройних Сил України, Указом Президента від 30.01.2015 №40/2015 «Про додаткові заходи щодо забезпечення проведення часткової мобілізації у 2015 році» поставлено ряд задач держорганам, зокрема: Кабміну — опрацювати питання щодо законодавчого врегулювання порядку виїзду за кордон громадян України, які підлягають призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період, та за результатами внести в установленому порядку відповідні пропозиції. А також розробити та внести на розгляд ВРУ законопроект щодо унормування питань звільнення з військової служби під час мобілізації військовослужбовців з метою забезпечення ротації особового складу; генштабу ЗСУ — ужити заходів щодо укомплектування військових комісаріатів військовослужбовцями з відповідним рівнем фахової підготовки, зокрема з питань мобілізації та опрацювати питання підвищення ефективності органів військового управління, насамперед шляхом їх доукомплектування офіцерами запасу; Міноборони України разом з СБУ за участі Генпрокуратури — ужити невідкладних заходів щодо недопущення порушень законодавства України при проведенні мобілізації, зокрема щодо протидії можливим проявам корупції у військових комісаріатах. Обласним, Київській міській державним адміністраціям: - невідкладно організувати інформаційне супроводження заходів мобілізації із залученням місцевих медійних ресурсів, оприлюднення інформації стосовно осіб, які протидіють або саботують проведення мобілізаційних заходів; подати Кабінету Міністрів України інформацію про об’єкти, які потребують термомодернізації, а також паливно-енергетичний баланс регіону; активізувати роботу з керівниками підприємств, установ, організацій усіх форм власності щодо сприяння заходам мобілізації, зокрема уточнення мобілізаційних планів; у місячний строк організувати при місцевих державних адміністраціях роботу інформаційних центрів для інформування осіб, які постраждали під час виконання обов'язків військової служби (службових обов’язків), та членів їх сімей, а також членів сімей загиблих військовослужбовців і працівників правоохоронних органів про їх права та гарантії реалізації таких прав в Україні, залучивши до такої роботи представників громадських організацій, насамперед громадських організацій ветеранів; забезпечити здійснення перевірки правомірності взяття на облік внутрішньо переміщених осіб та призначення їм відповідних соціальних виплат.

 

В.о. начальника Люботинського

міського управління юстиції

Ю. Редько




 Мін’юст оновлює кадри
Автор: Svetlana   Додано: 12 березня 2015   Переглядів:436   Категорія - [Головна, Правова освіта населення]
 

   Міністерство юстиції спільно з міжнародними партнерами провело аудит структури міністерства та його органів управління. Проведений аналіз засвідчив низьку ефективність роботи системи юстиції.

  Головними причинами цього є: відсутність мотивації через низьку заробітну плату; бюрократія та побутова корупція; надлишкова кількість керівників відносно загальної кількості персоналу (1 керівник на 9 працюючих); обмеження доступу до роботи в системі юстиції через необхідність мати стаж держслужби. Міністерством юстиції була ініційована інституційна реформа системи органів юстиції. Цей комплекс заходів передбачає прибирання дублюючих функцій відомства, а також ліквідацію Державної реєстраційної та Державної виконавчої служб, завершення ліквідації Державної служби захисту персональних даних, скорочення працівників Мін’юсту, Укрдержархіву, територіальних органів юстиції та ГТУЮ в областях. 6 лютого відбулося перше тестування керівників обласних ГТУ юстиції, ДРС та ДВС. Випробування проходили 85 осіб. За 50 хвилин їм пропонувалося розв’язати тести та написати відповіді на 3 відкритих питання. Наступним етапом для них стала співбесіда з Кадровою комісією. До складу комісії входять як фахівці системи юстиції так і професійні менеджери з підбору кадрів. Вперше така робота була проведена разом з провідними світовими кадровими агенціями, які погодилися надати відповідну допомогу безоплатно. Зокрема, Ernst & Young Human Capital. На тих, хто залишиться, чекає програма спеціальних тренінгів від іншого партнера - USAID. За наслідками тестів та співбесід 47 керівників органів юстиції вищої ланки вимушені будуть покинути свої посади. Міністерство юстиції оголосило безпрецедентний конкурс на 47 вакантних керівних посад на території всієї України.                                                          

  Окрім того, Міністерство юстиції України оголосило конкурс на заміщення посади заступника міністра з питань європейської інтеграції. При цьому прибрані будь-які кваліфікаційні обмеження щодо претендентів. Зокрема, скасована необхідність наявності досвіду роботи на державній службі. Для участі у конкурсі на заміщення вакантних посад достатньо мати юридичну освіту та досвід роботи за фахом. Проведенням конкурсів опікуватиметься міжнародні кадрові компанії Ernst & Young Human Capital та Агентство США з міжнародного розвитку USAID. У нову структуру мають прийти нові люди – молоді, фахові, вмотивовані і патріотичні, які зможуть працювати за новими принципами.

 

В.о.начальника Люботинського

міського управління юстиції

Ю. Редько

 




 Харківська міжрайонна прокуратура інформує:
Автор: Chekardina   Додано: 25 лютого 2015   Переглядів:576   Категорія - [Правова освіта населення]
 

Харківська міжрайонна прокуратура інформує:

 

Харківською міжрайонною прокуратурою затверджено та передано до суду для розгляду обвинувальний акт відносно громадянина, 1994 р.н., якому повідомлено про підозру у вчиненні злочину, передбаченого ч. 2 ст. 125 КК України.

Досудовим розслідуванням встановлено, що під час святкування Різдва, підозрюваний, перебуваючи в гостях у своєї знайомої, 1984 р.н., після розлиття спиртних напоїв, в ході сварки наніс останній удари кулаками по тілу, а потім, не припиняючи свої умисні протиправні дії, взяв кухонний ніж та продовжив ним спричиняти тілесні ушкодження потерпілій.

Згідно висновку судово-медичної експертизи потерпілій спричинені легкі тілесні ушкодження, що спричинили короткочасний розлад здоров’я.

Максимальна санкція статті передбачає обмеження волі на строк до 2

років.

Крім того, міжрайонна прокуратура направила до суду позов про відшкодування коштів, витрачених закладом охорони здоров’я на стаціонарне лікування потерпілої.