Дні прийому
Автор: Svetlana   Додано: 21 червня 2016   Переглядів:645   Категорія - [Центр адміністративних послуг » Адміністративний центр]
 

Центр надання адміністративних послуг Люботинcької міської ради

вулиця  Слобожанська (Радянська), 26, каб. 8,  телефон741-32-69

 

Графік прийому суб’єктів звернення у центрі надання адміністративних послуг


Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

Пятниця

8.00-15.00

08.00-15.00

08.00-15.00

08.00-20.00

8.00-15.00

Субота 08.00-15.00

 

Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської  ради працює без перерви.

 

Керівник:  Никоненко Олена Сергіївна 

Адміністратори: Надута Наталія Юріївна, Тітаренко Світлана Вікторівна

 

 

Дні прийому


 

 




 Інформація суб’єктів адмінпослуг
Автор: Chekardina   Додано: 21 червня 2016   Переглядів:188   Категорія - [Центр адміністративних послуг » Адміністративний центр]
 

Уповноважений представник Управління Держгеокадастру у Харківському районі Харківської області

у роботі  Центра надання адміністративних послуг Люботинської міської ради

м. Люботин, вул. Слобожанська (Радянська), 41, телефон: 741-34-20


Дні прийому:    понеділок, середа, п’ятниця – 8.00 – 16.00,

вівторок, четвер, субота    – 8.00 – 16.00 без перерви,

неділя – вихідний.

 

 

 

 Державна  міграційна  служба 

   у Харківській області ( Люботинського міського сектору),

 Штих Ірина Володимирівна

  

 м. Люботин, вул. Слобожанська (Радянська), 34/1 тел.  для довідок 057 741 22 68

ел. адреса:  Lubotin_ms.dms@ukr.net

 

Графік роботи:

вівторок, четвер з 9.00 год. до 18.00 год.;

середа з 10.00 год. до 19.00 год.

п’ятниця з 10.00 год. до 19.00 год.

субота з 9.00 год. до 16.45 год.

перерва з 13.00 год. до 14.00 год.

 


 Головне територіальне управління юстиції у Харківській області

м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16, тел. (057)751-81-68, факс (057)751-81-72, e-mail: info@kh.minjust.gov.ua


 

Перелік та умови отримання послуг, що надаються управлінням, форми і зразки документів, правила їх заповнення

http://kharkivobljust.gov.ua/page31/

 

Реєстрація громадських формувань

http://justic.kh.ua/restracya-gromadskih-formuvan/





 Паспорт центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради Харківської області
Автор: Svetlana   Додано: 20 червня 2016   Переглядів:394   Категорія - [Центр адміністративних послуг » Адміністративний центр]
 




 Припинено прийом заяв на оформлення паспортів громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки)
Автор: Svetlana   Додано: 19 червня 2017   Переглядів:29   Категорія - [Головна, Адміністративний центр]
 

  Відповідно до доручення Державної міграційної служби України від 15.06.2017 щодо організації роботи територіальних органів та підрозділів ДМСУ з оформлення та видачі документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, з 16.06.2017 року територіальними підрозділами ДМСУ припинено прийом заяв на оформлення паспортів громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки).

  Територіальні підрозділи Головного управління державної міграційної служби України в Харківській області наразі взаємодіють з Центрами надання адміністративних послуг регіону лише в частині надання адміністративної послуги з вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) при досягненні відповідного віку.




 Пам’ятка-іиструкція для осіб, які бажають виїхати з України за правилами безвізового режиму
Автор: Svetlana   Додано: 22 травня 2017   Переглядів:19   Категорія - [Головна, Адміністративний центр]
 

Пам’ятка-іиструкція для осіб, які бажають виїхати з України за правилами безвізового режиму

 

Ключові елементи:

 1.Безвіз поширюється лише на власників біометричних! паспортів.

 2.Передбачає короткотермінове! перебування в 34 європейських країнах до 90 днів протягом 180 днів.

При перетині кордону слід мати при собі документи, які підтверджують: мету поїздки, наявність місця проживання/бронюванпя готелю, достатніх фінансових засобів (не менше 50 евро на добу), зворотний квиток, поліс медстрахування.

 3.На триваліший час перебування в ЄС - необхідно оформити візу.

4.Безвіз не означає права на оформлення дозволів на проживання, працевлаштування або навчання в ЄС.

5.Порушення терміну перебування в ЄС тягне за собою подальшу заборону в’їзду.

 




 Карта потреб ЦНАПів
Автор: Chekardina   Додано: 11 травня 2017   Переглядів:38   Категорія - [Центр адміністративних послуг » Адміністративний центр]
 

Офісом реформування адміністративних послуг (EDGE) проведено аналіз потреб громад та визначені пріоритети розвитку подальшої розбудови мережі центрів надання адміністративних послуг, який базувався на даних опитування відповідних райдержадміністрацій та міських/селищних/сільських рад, якими утворено центри надання адміністративних послуг.

За результатами зазначеного опитування було сформовано відповідну карту потреб ЦНАПів, яку буде розміщено на ресурсі http://cnap.in.ua/?cat=9




 Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг
Автор: Svetlana   Додано: 25 квітня 2017   Переглядів:26   Категорія - [Головна, Адміністративний центр]
 

РІШЕННЯ 

від 11 квітня 2017  року         №76

 

Про внесення змін та доповнень до рішення виконавчого комітету Люботинської міської ради

від 13.12.2016 року № 237 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через

Центр  надання адміністративних послуг Люботинської міської ради в новій редакції»

 

  Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2016 р. № 745 «Зміни, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 302 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України» (лист Головного управління державної міграційної служби України в Харківській області від 17.03.2017 р. № 03-1-5670)», розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.09.2015 р. №1031-р «Про внесення змін у додаток до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523», постанови Кабінету Міністрів України від 27.07.1998 р. №1150 року «Про затвердження Положення про державну реєстрацію статутів територіальних громад» із змінами та доповненнями (лист Головного територіального управління юстиції у Харківській області від 16.02.2017 р. № 08.02-20/02.02-20/499), керуючись п.6 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Люботинської міської ради

 

ВИРІШИВ:

1.Внести зміни до додатку № 2 до рішення виконавчого комітету Люботинської міської ради від 13.12.2016 року № 237 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр  надання адміністративних послуг Люботинської міської ради в новій редакції», а саме виключити:

 

№  з/п

Найменування адміністративної послуги

Найменування суб’єкта надання

адміністративної послуги

6

Оформлення і видача паспорта громадянина України (зразка 1993 року) вперше (після досягнення 16-річного віку, набуття громадянства України іноземцями та особами без громадянства, громадяни України, які постійно проживали за кордоном і повернулися на проживання в Україну)

Державна міграційна служба  у Харківській області

7

Оформлення і видача паспорта громадянина України (зразка 1993 року) особі, яка досягла 16-річного віку з одночасною реєстрацією місця проживання

Державна міграційна служба  у Харківській області

8

Оформлення і видача паспорта громадянина України (зразка 1993 року) замість втраченого, викраденого

Державна міграційна служба  у Харківській області

9

Оформлення і видача паспорта громадянина України (зразка 1993 року) у разі обміну у зв’язку зі зміною (переміною) прізвища, імені або по батькові, установлення розбіжностей у записах, непридатності паспорта для користування

Державна міграційна служба  у Харківській області

2.Внести доповнення до додатку № 2 до рішення виконавчого комітету Люботинської міської ради від 13.12.2016 року № 237 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр  надання адміністративних послуг Люботинської міської ради в новій редакції», а саме доповнити:

 

№  з/п

Найменування адміністративної послуги

Найменування суб’єкта надання

адміністративної послуги

1

Державна реєстрація статуту територіальної громади

Головне територіальне управління юстиції

у Харківській області

2

Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади

Головне територіальне управління юстиції

у Харківській області

3

Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади

Головне територіальне управління юстиції

у Харківській області

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконавчого комітету Приходько Т.Г.

 

Міський голова            Л.І. Лазуренко




 "Про схвалення Концепції розвитку системи електронних послуг в Україні"
Автор: Chekardina   Додано: 22 грудня 2016   Переглядів:68   Категорія - [Центр адміністративних послуг » Адміністративний центр]
 

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 16 листопада 2016 р. № 918-р

"Про схвалення Концепції розвитку системи електронних послуг в Україні"

 

http://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=249570503




 До уваги представників громадських формувань!
Автор: Chekardina   Додано: 23 листопада 2016   Переглядів:130   Категорія - [Головна, Адміністративний центр]
 

Головне територіальне управління  юстиції з питань державної реєстрації повідомляє: 

 

До уваги представників громадських формувань! 

 

Для громадських організацій Головним територіальним управлянням юстиції у Харківській області запроваджений новий електронний сервіс «Електронна черга» (http://justic.kh.ua/zapis-na-priyom--derzhavno-restrac-yuridichnih-osb-ta-gromadskih- formuvan/) для спрощення та доступності надання адміністративних послуг Міністерства юстиції України з державної реєстрації громадських формувань.

Інформація щодо запровадження зазначеного сервісу розміщена на офіційному сайті Головного територіального управління юстиції у Харківській області за посиланням http://justic.kh.ua/home_2_1119/.

 

ВАЖЛИВО! 

 

 

До 1 січня 2017 року всі громадські формування повинні переглянути власні статути, внести і зареєструвати зміни до них у відповідності до Податкового кодексу України. 

Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440 затверджено Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру.

Відповідно до зазначеного порядку неприбутковим організаціям для включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій необхідно в термін до 1 січня 2017 року привести у відповідність до вимог Податкового Кодексу свої установчі документи та у цей самий строк подати копії таких документів контролюючому органу, територіальному органу ДФС.

 

Натисніть "Читати далі"




 Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради в новій редакції
Автор: Chekardina   Додано: 21 червня 2016   Переглядів:190   Категорія - [Головна, Адміністративний центр]
 

 

"Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр  надання адміністративних послуг Люботинської міської ради в новій редакції"

 

(рішення від 14.06.2016 р. №111)

 

Завантажити рішення та Додатки: Рішення №111 [135.5 Kb] (cкачувань: 40)