Дні прийому
Автор: Svetlana   Додано: 21 червня 2016   Переглядів:753   Категорія - [Центр адміністративних послуг » Адміністративний центр]
 

Центр надання адміністративних послуг Люботинcької міської ради

вулиця  Слобожанська (Радянська), 26, каб. 8,  телефон741-32-69

 

Графік прийому суб’єктів звернення у центрі надання адміністративних послуг


Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

Пятниця

8.00-15.00

08.00-15.00

08.00-15.00

08.00-20.00

8.00-15.00

Субота 08.00-15.00

 

Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської  ради працює без перерви.

 

Керівник:  Никоненко Олена Сергіївна 

Адміністратори: Надута Наталія Юріївна, Тітаренко Світлана Вікторівна

 

 

Дні прийому


 

 




 Інформація суб’єктів адмінпослуг
Автор: Chekardina   Додано: 21 червня 2016   Переглядів:321   Категорія - [Центр адміністративних послуг » Адміністративний центр]
 

Уповноважений представник Управління Держгеокадастру у Харківському районі Харківської області

у роботі  Центра надання адміністративних послуг Люботинської міської ради

м. Люботин, вул. Слобожанська (Радянська), 41, телефон: 741-34-20


Дні прийому:    понеділок, середа, п’ятниця – 8.00 – 16.00,

вівторок, четвер, субота    – 8.00 – 16.00 без перерви,

неділя – вихідний.

 

 

 

 Державна  міграційна  служба 

   у Харківській області ( Люботинського міського сектору),

 Штих Ірина Володимирівна

  

 м. Люботин, вул. Слобожанська (Радянська), 34/1 тел.  для довідок 057 741 22 68

ел. адреса:  Lubotin_ms.dms@ukr.net

 

Графік роботи:

вівторок, четвер з 9.00 год. до 18.00 год.;

середа з 10.00 год. до 19.00 год.

п’ятниця з 10.00 год. до 19.00 год.

субота з 9.00 год. до 16.45 год.

перерва з 13.00 год. до 14.00 год.

 


 Головне територіальне управління юстиції у Харківській області

м. Харків, вул. Ярослава Мудрого, 16, тел. (057)751-81-68, факс (057)751-81-72, e-mail: info@kh.minjust.gov.ua


 

Перелік та умови отримання послуг, що надаються управлінням, форми і зразки документів, правила їх заповнення

http://kharkivobljust.gov.ua/page31/

 

Реєстрація громадських формувань

http://justic.kh.ua/restracya-gromadskih-formuvan/





 Паспорт центру надання адміністративних послуг Люботинської міської ради Харківської області
Автор: Svetlana   Додано: 20 червня 2016   Переглядів:472   Категорія - [Центр адміністративних послуг » Адміністративний центр]
 




 ШВЕЙЦАРСЬКО-УКРАЇНСЬКА ПРОГРАМА EGAP. ОТРИМАННЯ ДОВІДКИ ПРО НЕСУДИМІСТЬ ОНЛАЙН.
Автор: Svetlana   Додано: 5 грудня 2017   Переглядів:31   Категорія - [Головна, Адміністративний центр]
 

ШВЕЙЦАРСЬКО-УКРАЇНСЬКА ПРОГРАМА EGAP. ОТРИМАННЯ ДОВІДКИ ПРО НЕСУДИМІСТЬ ОНЛАЙН.

 

Що робити, якщо ви відправили заявку на отримання довідки про несудимість онлайн, а вона чомусь не 

 з´явилася у вас на пошті у зазанчений термін?

ТОП-3 ПІДКАЗКИ:

1)пошукати лист про готовність довідки у спамі:)

2)перевірити статус готовності свого документу за номером довідки (він у вас на пошті у першому листі після використання сервісу)

3)завантажити за номером довідки свій документ онлайн ось тут: http://odk.mvs.gov.ua/applica…/check-certificate-of-conduct… 

Пам'ятайте, що у вас на руках завжди є номер довідки, з яким ви можете уточнити статус документу у режимі 24/7.

Покрокова відеоінструкція з корситування послугою: https://www.youtube.com/watch?v=MyVbNb1s5U8 

Отримати довідку онлайн на сайті Міністерство внутрішніх справhttp://odk.mvs.gov.ua/ 

Е-послуга створена в рамках Програма EGAP у парнерстві з Державне агентство з питань електронного урядування України та Міністерством внутрішніх справ України.​




 Реквізити оплати зняття/реєстрації місця приживання особи:
Автор: Svetlana   Додано: 5 грудня 2017   Переглядів:10   Категорія - [Центр адміністративних послуг » Адміністративний центр]
 

Реквізити оплати зняття/реєстрації місця приживання особи: 

 

Отримувач: УДКСУ у м. Люботин Харківської області

Код отримувача: 38008949

Банк отримувача: ГУДКСУ у Харківській області

МФО: 851011

Номер рахунку: 33210879700018

Код класифікації доходів бюджету: 22012500

Найменування плати: Плата за надання інших адміністративних послуг

13,60 грн.

Отримувач: УДКСУ у м. Люботин Харківської області

Код отримувача: 38008949

Банк отримувача: ГУДКСУ у Харківській області

МФО: 851011

Номер рахунку: 33210879700018

Код класифікації доходів бюджету: 22012500

Найменування плати: Плата за надання інших адміністративних послуг

40,80 грн. (у разі звернення особи з порушенням встановленого законом строку) (1 місяць)




 Рішення від 14 листопада 2017 року № 258
Автор: Svetlana   Додано: 20 листопада 2017   Переглядів:97   Категорія - [Головна, Адміністративний центр]
 

РІШЕННЯ

 

Від 14 листопада 2017 року                       № 258

 

Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Люботинської міської ради від 13.12.2016 року № 237

«Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр  надання адміністративних

послуг Люботинської міської ради в новій редакції»

 

Розглянувши службові записки відділу з питань містобудування, архітектури та держархбудконтролю, відповідно до Закону України від 17 січня 2017 року № 1817-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» та згідно з Порядком присвоєння, змін, впорядкування та анулювання поштових адрес об’єктам нерухомого майна в м. Люботин та на територіях, підпорядкованих Люботинській міській раді, затвердженим рішенням LVII сесії Люботинської міської ради VI скликання від 28.05.2015 року № 219, керуючись п.6 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Люботинської міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1.Внести зміни до рішення виконавчого комітету Люботинської міської ради від 13.12.2016 року № 237 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради в новій редакції», а саме: додаток 1 (Перелік адміністративних послуг виконавчого комітету,які надаються  через Центр надання  адміністративних послуг Люботинської міської ради) викласти в новій редакції  (додаток).

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючу справами виконавчого комітету Приходько Т.Г.

 

Міський голова            Л.І. Лазуренко

 




 Електронні послуги
Автор: Chekardina   Додано: 9 листопада 2017   Переглядів:66   Категорія - [Головна, Адміністративний центр]
 

Кабінет електронних сервісів КМУ      https://kap.minjust.gov.ua/

 

Електронні послуги держгеокадастру   https://e.land.gov.ua/services

 

Електронні адміністративні послуги Державної архітектурно-будівельної інспекції   https://e-dabi.gov.ua/




 Припинено прийом заяв на оформлення паспортів громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки)
Автор: Svetlana   Додано: 19 червня 2017   Переглядів:248   Категорія - [Головна, Адміністративний центр]
 

  Відповідно до доручення Державної міграційної служби України від 15.06.2017 щодо організації роботи територіальних органів та підрозділів ДМСУ з оформлення та видачі документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, з 16.06.2017 року територіальними підрозділами ДМСУ припинено прийом заяв на оформлення паспортів громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки).

  Територіальні підрозділи Головного управління державної міграційної служби України в Харківській області наразі взаємодіють з Центрами надання адміністративних послуг регіону лише в частині надання адміністративної послуги з вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) при досягненні відповідного віку.




 Пам’ятка-іиструкція для осіб, які бажають виїхати з України за правилами безвізового режиму
Автор: Svetlana   Додано: 22 травня 2017   Переглядів:117   Категорія - [Головна, Адміністративний центр]
 

Пам’ятка-іиструкція для осіб, які бажають виїхати з України за правилами безвізового режиму

 

Ключові елементи:

 1.Безвіз поширюється лише на власників біометричних! паспортів.

 2.Передбачає короткотермінове! перебування в 34 європейських країнах до 90 днів протягом 180 днів.

При перетині кордону слід мати при собі документи, які підтверджують: мету поїздки, наявність місця проживання/бронюванпя готелю, достатніх фінансових засобів (не менше 50 евро на добу), зворотний квиток, поліс медстрахування.

 3.На триваліший час перебування в ЄС - необхідно оформити візу.

4.Безвіз не означає права на оформлення дозволів на проживання, працевлаштування або навчання в ЄС.

5.Порушення терміну перебування в ЄС тягне за собою подальшу заборону в’їзду.

 




 Карта потреб ЦНАПів
Автор: Chekardina   Додано: 11 травня 2017   Переглядів:131   Категорія - [Центр адміністративних послуг » Адміністративний центр]
 

Офісом реформування адміністративних послуг (EDGE) проведено аналіз потреб громад та визначені пріоритети розвитку подальшої розбудови мережі центрів надання адміністративних послуг, який базувався на даних опитування відповідних райдержадміністрацій та міських/селищних/сільських рад, якими утворено центри надання адміністративних послуг.

За результатами зазначеного опитування було сформовано відповідну карту потреб ЦНАПів, яку буде розміщено на ресурсі http://cnap.in.ua/?cat=9