Адміністративні послуги, які надає центр надання адміністративних послуг
Автор: Svetlana   Додано: 6 січня 2017   Переглядів:1046   Категорія - [Адміністративні послуги, Перелік адмінпослуг]
 

Перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради

 

з/п

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги

Найменування адміністративної послуги

 

Інформаційна картка

Технологічна картка

Зразок заяви на отримання послуги 

1

2

3

4

5

6

1

 

 

 

 

Головне територіальне  управління юстиції у Харківській області

 

 

 

 

Реєстрація громадського об’єднання

inform [68 Kb] (cкачувань: 9)

inform [59 Kb] (cкачувань: 6)

inform [72.5 Kb] (cкачувань: 3)

inform [60 Kb] (cкачувань: 3)

inform [60.5 Kb] (cкачувань: 3)

inform [58.5 Kb] (cкачувань: 3)

inform [60 Kb] (cкачувань: 3)

inform [62 Kb] (cкачувань: 3)

inform [60.5 Kb] (cкачувань: 3)

inform [59 Kb] (cкачувань: 3)

inform [62.5 Kb] (cкачувань: 3)

inform [57.5 Kb] (cкачувань: 3)

teh [81 Kb] (cкачувань: 4)

teh [81.5 Kb] (cкачувань: 3)

teh [81 Kb] (cкачувань: 3)

teh [81.5 Kb] (cкачувань: 3)

teh [81 Kb] (cкачувань: 3)

teh [81.5 Kb] (cкачувань: 3)

teh [81 Kb] (cкачувань: 3)

teh [81 Kb] (cкачувань: 3)

teh [81 Kb] (cкачувань: 3)

teh [81.5 Kb] (cкачувань: 3)

teh [81.5 Kb] (cкачувань: 3)

zayava [221 Kb] (cкачувань: 8)

2

Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

http://kharkivobljust.gov.ua/derzhavna-restracya-drukovanih-zm/

 

 

3

Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

http://kharkivobljust.gov.ua/derzhavna-restracya-drukovanih-zm/

 

 

4

Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

http://kharkivobljust.gov.ua/derzhavna-restracya-drukovanih-zm/

 

 

5

Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника

http://kharkivobljust.gov.ua/derzhavna-restracya-drukovanih-zm/

 

 

6

Головне територіальне  управління юстиції у Харківській області

 

 

 

 Державна реєстрація статуту територіальної громади

 inform [54 Kb] (cкачувань: 2)

 teh [48 Kb] (cкачувань: 2)

 

7

 Скасування державної реєстрації статуту територіальної громади

 inform [53 Kb] (cкачувань: 2)

 teh [49 Kb] (cкачувань: 1)

 

8

 Державна реєстрація змін до статуту територіальної громади

 inform [54 Kb] (cкачувань: 2)

 teh [49 Kb] (cкачувань: 1)

 

9

Державна міграційна служба  у Харківській області

Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1993 року)  

фотокартки при досягненні громадянином 25- І 45-річного віку

inform [63 Kb] (cкачувань: 4)

teh [54.5 Kb] (cкачувань: 1)

zayava [35.5 Kb] (cкачувань: 1)

10

 

 

 

Управління Держгеокадастру у Харківському районі  Харківській області

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

inform [51.5 Kb] (cкачувань: 5)

teh [43 Kb] (cкачувань: 2)

 

11

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

inform [49 Kb] (cкачувань: 2)

teh [41 Kb] (cкачувань: 3)

 

12

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

inform [53.5 Kb] (cкачувань: 2)

teh [40.5 Kb] (cкачувань: 2)

 

13

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу

inform [51 Kb] (cкачувань: 3)

teh [41.5 Kb] (cкачувань: 2)

 

14

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

inform [51.5 Kb] (cкачувань: 2)

teh [42 Kb] (cкачувань: 2)

 

15

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

inform [54.5 Kb] (cкачувань: 2)

teh [40 Kb] (cкачувань: 2)

 

16

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

inform [50.5 Kb] (cкачувань: 3)

teh [44.5 Kb] (cкачувань: 2)

 

17

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

-землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

-обмеження у використанні земель

-земельну ділянку

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації

 

 

 

 

inform [59.5 Kb] (cкачувань: 4)

inform [55.5 Kb] (cкачувань: 2)

inform [57 Kb] (cкачувань: 2)

 

 

inform [55 Kb] (cкачувань: 2)

inform [57.5 Kb] (cкачувань: 2)

 

 

 

 

teh [39.5 Kb] (cкачувань: 2)

teh [39 Kb] (cкачувань: 2)

teh [37.5 Kb] (cкачувань: 2)

 

 

teh [38.5 Kb] (cкачувань: 2)

teh [38.5 Kb] (cкачувань: 2)

 

18

Видача довідки про: 

1) наявність та розмір земельної частки (паю) 

2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

 

inform [51.5 Kb] (cкачувань: 2)

 

teh [38 Kb] (cкачувань: 3)

 

19

Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

inform [49.5 Kb] (cкачувань: 2)

teh [49.5 Kb] (cкачувань: 2)

 

20

Видача довідки із звітності кількісного обліку земель про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

inform [48.5 Kb] (cкачувань: 3)

teh [47.5 Kb] (cкачувань: 4)

zayava [28.5 Kb] (cкачувань: 4)

21

Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників

 

 

 

22

Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

inform [51 Kb] (cкачувань: 6)

teh [57 Kb] (cкачувань: 5)

zayava [258.35 Kb] (cкачувань: 9)

23

Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів

 

 

 

24

Головне управління  Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Харківській області

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

inform [77.7 Kb] (cкачувань: 2)

teh [59.5 Kb] (cкачувань: 1)

zayava [63.92 Kb] (cкачувань: 2)

25

Надання послуг регіональними та місцевими дозвільними органами здійснюється  відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»

Видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності

http://lubotin.kharkov.ua/vikonavchi-organi/dozvilniy-office/

http://lubotin.kharkov.ua/vikonavchi-organi/dozvilniy-office/

http://lubotin.kharkov.ua/vikonavchi-organi/dozvilniy-office/




 Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг Люботинської міської ради
Автор: Svetlana   Додано: 6 січня 2017   Переглядів:833   Категорія - [Центр адміністративних послуг » Перелік адмінпослуг]
 

Перелік адміністративних послуг виконавчого комітету, які надаються  через Центр надання  адміністративних послуг Люботинської міської ради

№ з/п

Найменування субєкта  надання адміністративної послуги

Найменування адміністративної послуги

Інформаційна картка

Технологічна картка

Зразок заяви на отримання послуги 

1.

Виконавчий комітет  Люботинської міської ради  (відділ місцевого економічного розвитку)

Видача  довідки про  право фізичної особи на отримання доходу від податкового  агента без утримання  податку

inform [61.5 Kb] (cкачувань: 5)

teh [43.5 Kb] (cкачувань: 6)

zayava [31 Kb] (cкачувань: 4)

2.

Виконавчий комітет  Люботинської міської ради (відділ земельних відносин )

Рішення про продаж земельних ділянок комунальної власності

inform [57 Kb] (cкачувань: 8)

teh [42.5 Kb] (cкачувань: 7)

zayava [31 Kb] (cкачувань: 4)

3.

 

 

 

 

 

Виконавчий комітет  Люботинської міської ради(відділ з питань розвитку інфраструктури міста та благоустрою)

 

Взяття на облік громадян,які потребують поліпшення  житлових умов та надання  та надання їм жилих приміщень (квартирний облік)

inform [58.5 Kb] (cкачувань: 4)

teh [46.5 Kb] (cкачувань: 4)

zayava [31.5 Kb] (cкачувань: 4)

4.

Видача ордера  на службове жиле приміщення

inform [54.5 Kb] (cкачувань: 6)

teh [46.5 Kb] (cкачувань: 5)

zayava [29.5 Kb] (cкачувань: 4)

5.

Видача дозволу на перепоховання  останків померлих

inform [58.5 Kb] (cкачувань: 7)

teh [40 Kb] (cкачувань: 3)

zayava [30 Kb] (cкачувань: 5)

6.

Видача дубліката свідоцтва про право власності  на житло

inform [64 Kb] (cкачувань: 7)

teh [37 Kb] (cкачувань: 2)

zayava [27.5 Kb] (cкачувань: 6)

7.

Видача довідки про участь у приватизації житла

inform [56.5 Kb] (cкачувань: 6)

teh [36 Kb] (cкачувань: 4)

zayava [31.5 Kb] (cкачувань: 10)

8.

Взяття на соціальний квартирний облік 

дітей-сиріт,дітей, позбавлених батьківського  піклування, осіб з їх числа

inform [59 Kb] (cкачувань: 7)

teh [45.5 Kb] (cкачувань: 4)

zayava [31.5 Kb] (cкачувань: 4)

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконавчий комітет  Люботинської міської ради(відділ з питань  містобудування, архітектури та держархбудконтролю)

 

Підготовка висновків та проектів рішень про присвоєння, зміну, впорядкування та анулювання поштових адрес об’єктам нерухомого майна в місті Люботині та на території, підпорядкованій Люботинській міський раді

 

inform [63.5 Kb] (cкачувань: 5)

teh [43.5 Kb] (cкачувань: 4)

zayava [29.5 Kb] (cкачувань: 6)

10.

Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки

inform [58 Kb] (cкачувань: 3)

teh [40 Kb] (cкачувань: 2)

zayava [30 Kb] (cкачувань: 2)

11.

Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки

inform [58 Kb] (cкачувань: 3)

teh [40.5 Kb] (cкачувань: 2)

zayava [36 Kb] (cкачувань: 2)

12.

Внесення змін до будівельного паспорта забудови земельної ділянки

 

inform [58 Kb] (cкачувань: 7)

teh [43 Kb] (cкачувань: 5)

zayava [36 Kb] (cкачувань: 11)

13.

 

Реєстрація повідомлення про зміну даних у декларації про початок виконання підготовчих/будівельних робіт

inform [50 Kb] (cкачувань: 3)

teh [39.5 Kb] (cкачувань: 3)

zayava [46 Kb] (cкачувань: 3)

14.

Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта

 

inform [48 Kb] (cкачувань: 2)

teh [40 Kb] (cкачувань: 2)

zayava_1 [37.5 Kb] (cкачувань: 2)

zayava_2 [36.5 Kb] (cкачувань: 2)

 

15.

Реєстрація декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1)

inform [49.5 Kb] (cкачувань: 3)

teh [40.5 Kb] (cкачувань: 2)

zayava [62 Kb] (cкачувань: 2)

16.

Реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду

inform [48.5 Kb] (cкачувань: 2)

teh [40.5 Kb] (cкачувань: 2)

zayava_1 [37.5 Kb] (cкачувань: 3)

zayava_2 [36.5 Kb] (cкачувань: 2)

17.

Заява про внесення змін до декларації про готовність об’єкта до експлуатації

inform [52 Kb] (cкачувань: 3)

teh [41 Kb] (cкачувань: 3)

zayava [49 Kb] (cкачувань: 4)

18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відділ з питань державної реєстрації виконкому Люботинської міської ради

Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

 

 

zayava [180 Kb] (cкачувань: 2)

19

Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

 

 

 

20

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи

 

 

 

21

Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття

 

 

 

22

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

 

 

zayava [110 Kb] (cкачувань: 2)

23

Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них

 

 

 

24

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення

 

 

 

25

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем за її рішенням

 

 

zayava [43 Kb] (cкачувань: 2)

26

Державна реєстрація: 
права власності на нерухоме майно 
інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна)

 

 

 

27

Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

 

 

 

28

Реєстрація місця проживання особи

 

 

reyestracya-dti.doc [42 Kb] (cкачувань: 12)

reyestracya-dorosliy.doc [46 Kb] (cкачувань: 7)

29

Зняття з реєстрації місця проживання особи

 

 

znyattya-dti-dorosl.doc [40 Kb] (cкачувань: 8)

30

Реєстрація місця перебування особи

 

 

reyestracya-perebuvannya.doc [40 Kb] (cкачувань: 12)

31

Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи