До уваги власників автотранспорту!
Автор: Chekardina   Додано: 22 вересня 2011   Переглядів:1086   Категорія - [Головна, Регуляторна політика]
 

Виконавчий комітет Люботинської міської ради (організатор) оголошує конкурси з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, які відбудуться 17 жовтня 2011 року

Завантажити документи: konkurs.rar [9.68 Kb] (cкачувань: 20)




 Положення про порядок передачі у власність, надання в користування земельних ділянок в м. Люботин Харківської області"
Автор: Chekardina   Додано: 16 вересня 2011   Переглядів:1223   Категорія - [Головна, Регуляторна політика]
 

Запрошуємо суб’єктів підприємницької діяльності до обговорення проектів рішення Люботинської міської ради виконкому Люботинської міської ради «Положення про порядок передачі у власність, надання в користування земельних ділянок в м. Люботин Харківської області".

Свої пропозиції просимо надсилати протягом місяця з дня опублікування на адресу: м. Люботин, вул. Радянська,26 к.20 або електронну адресу Люботинської міської ради: mrl@kharkov.ukrtel.net.  Телефон для довідок : 741-34-09 (виконком)

 

Завантадити документи: polozhennya-ta-analiz-vplivu.rar [33.64 Kb] (cкачувань: 43)




 План – графік здійснення заходів із відстеження результативності регуляторних актів
Автор: Chekardina   Додано: 13 вересня 2011   Переглядів:927   Категорія - [Головна, Регуляторна політика]
 

План – графік здійснення заходів із відстеження результативності регуляторних актів

Завантажити план-графік: plan-vidstezhennya.pdf [121.82 Kb] (cкачувань: 19)




 Запрошуємо до обговорення проекту
Автор: Chekardina   Додано: 26 серпня 2011   Переглядів:1268   Категорія - [Головна, Регуляторна політика]
 

Запрошуємо суб’єктів підприємницької діяльності до обговорення проектів рішення Люботинської міської ради виконкому Люботинської міської ради «Положення про порядок надання ритуальних послуг на території м. Люботин».

Свої пропозиції просимо надсилати протягом місяця з дня опублікування на адресу: м. Люботин, вул. Радянська,26 к.14 або електронну адресу Люботинської міської ради: mrl@kharkov.ukrtel.net.  Телефон для довідок : 741-11-72 (виконком), 741-34-16 (КП «Ритуал»).

 

Завантажити документи:

Положення та аналіз впливу [52.91 Kb] (cкачувань: 29)




 Запрошуємо до обговорення проектів
Автор: Chekardina   Додано: 23 серпня 2011   Переглядів:922   Категорія - [Головна, Регуляторна політика]
 

Запрошуємо суб’єктів підприємницької діяльності до обговорення проектів рішень виконкому Люботинської міської ради :

  1. «Про внесення  доповнення до рішення LІІІ сесії V скликання Люботинської міської ради  "Про встановлення ставок  єдиного податку для фізичних осіб" від 6 серпня 2009 року № 426.
  2. "Про затвердження  Програми вдосконалення функціонування роздрібних ринків м. Люботина до 2016 року».
  3. «Про затвердження Порядку залучення пайової участі (внеску) замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Люботина».
  4. «Про затвердження Програми розвитку сфери побутового обслуговування населення  міста Люботин на 2011-2015 рр.».
  5. «Про затвердження Положення про ритуальну службу міста Люботин»

 

Свої пропозиції просимо надсилати протягом місяця з дня опублікування на адресу: м. Люботин, вул. Радянська,26 к.14 або електронну адресу Люботинської міської ради: mrl@kharkov.ukrtel.net.  Телефон для довідок : 741-11-72.

 

 

Завантажити документи:

Проекти рішень виконкому [122.9 Kb] (cкачувань: 30)




 Проект рішення « Про затвердження Порядок залучення пайової участі у розвитку інфраструктури міста Люботина.
Автор: Chekardina   Додано: 15 серпня 2011   Переглядів:1027   Категорія - [Тимчасовий архів » Архів (до 2018 р.) » Регуляторна політика]
 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення  « Про   затвердження Порядок залучення  пайової  участі у розвитку інфраструктури міста Люботина.

 



 

  1. 1.      Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин.
    Керуючись законом України «Про регулювання містобудівної діяльності»” від 17 лютого 2011 року  № 33038-VІ  та Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні” виникла необхідність щодо  затвердження нового Порядку  залучення  пайової  участі у розвитку інфраструктури міста Люботина

 2. Визначення цілей державного регулювання:

- створення прозорої та спрощеної системи розрахунку пайової участі  замовника у  розвитку  інфраструктури;
-  створення прозорої системи відрахування внесків до Цільового фонду «Місто»;
- встановлення чітких термінів укладання договорів;
- приведення рішення міської ради до нормативно-правових вимог чинного законодавства.

3. Визначення та оцінка прийнятих альтернативних способів досягнення цілей, аргументація переваг обраного способу:
Перша альтернатива – якщо залишити без змін рішення міської ради від  31 серпня 2006 року  № 254 «Про затвердження Положення про цільовий фонд соціально-економічного розвитку «»Місто»   це буде суперечити чинному законодавству.
Друга альтернатива – у разі прийняття Порядку  залучення  пайової  участі у розвитку інфраструктури міста Люботина  вимоги чинного законодавства будуть виконані.
Прийняття рішення  забезпечить:
- регулювання порядку залучення пайової участі  замовника у інфраструктури міста Люботина;
- забезпечить вимоги діючого законодавства щодо встаовлення розміру пайової участі;
- забезпечить вимоги діючого законодавства щодо використання пайових внесків у   розвитку  інфраструктури міста Люботин;
- встановить рівні конкурентні можливості для всіх суб’єктів господарювання.

4. Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв’язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.
Механізм дії регуляторного акта
Для досягнення цілей проектом цього регуляторного акта передбаченно затвердження Порядку  залучення  пайової  участі у розвитку інфраструктури міста Люботина, який створить прозору та спрощену систему розрахунку пайової участі.
Проектом Порядку  залучення  пайової  участі у розвитку інфраструктури міста Люботина передбачено:

  • - прозора та спрощена система розрахунку пайової участі;
  • - встановлено чіткий термін укладання договорів;
  • - підстави для спати пайового внеску за графіком.


Таким чином, такий регуляторний акт містить порядок, який чітко регламентує відносини між виконавчим комітетом та замовником. Реалізація даного порядку дасть можливість запровадити єдиний прозорий механізм  розрахунку, сплати та використання пайової участі  замовника у  розвитку  інфраструктури.
Організаційні заходи для впровадження регулювання
Для впровадження регуляторного акта необхідно здійснити такі організаційні заходи:
1. Надати проект рішення « Про Порядок  залучення  пайової  участі у розвитку інфраструктури міста Люботина»

 на вивчення постійних депутатських комісій Люботинської міської ради.
2.Забезпечити інформування суб’єктів підприємницької діяльності  про вимоги регуляторного акта шляхом його оприлюднення в засобі масової інформації та через мережі Інтернет.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
Вплив зовнішніх факторів на дію регуляторного акта
 На дію регуляторного акта можуть вплинути зміни в чинному законодавстві. Вплив може бути як позитивний, так і негативного характеру.
Негативно на дію регуляторного акта може вплинути прояви нової світової фінансової кризи.
Позитивно на дію регуляторного акта може вплинути покращення ситуації в країні.
Оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта
Для впровадження та виконання вимог регуляторного акта виконавчому комітету не потрібні додаткові витрати з бюджету.
Поширення дії регуляторного акта на більш широке коло суб’єктів господарювання або груп суб’єктів господарювання дає територіальній громаді та виконавчому комітету можливість для збільшення надходжень для розвитку інфраструктури міста  Люботина.
Даним проектом регуляторного акта не передбачається настання будь-якої можливої шкоди.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта застосуванням методу аналізу вигод та витрат.             
Опис прогнозованих вигод та витрат від регулювання, як запроваджується:

Базові групи інтересів

Вигоди

Витрати

Виконавчий комітет міської ради

  • збільшення коштів, що мають цільове спрямування для розвитку інфраструктури;
  •  
  • приведення у відповідність діючих нормативно-правових актів місцевого значення;

 

Замовники

 

-        рівні конкурентні можливості

 

витрати, пов’язані зі сплатою внесків

Територіальна громада міста

  • покращення інфраструктури;
  • додаткові, кошти, що спрямовуються на вирішення першочергових завдань соціально-економічного розвитку міста;

 

7.Строки дії регуляторного акту:
Термін дії запропонованого проекту регуляторного акту не обмежений але в разі  прийняттям нових законодавчих чи нормативних актів з цього питання, регуляторний акт буде переглянуто.

8. Показники результативності регуляторного акта:
- Кількість суб’єктів господарювання, які уклали договір про згоду замовника сплатити пайовий внесок;
- Кількість укладених договорів про пайову участь у розвитку  інфраструктури міста Люботин;
- Розмір коштів, залучених на вирішення проблем соціально-економічного розвитку міста;
- Рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта.

   Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено до набрання чинності даного регуляторного акту, повторне – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше, як через два роки, та періодичне – через три роки з моменту проведення та публікування повторного відстеження результативності регуляторного акту.


Заступник міського голови                                                                                  І.А.Гаркавенко

 




 До уваги суб’єктів підприємницької діяльності
Автор: Lubotin   Додано: 11 серпня 2011   Переглядів:1020   Категорія - [Головна, Регуляторна політика]
 

На черговому засіданні Люботинської міської ради буде розглянуто проект рішення «Про затвердження Порядку залучення пайової участі (внеску) замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Люботината Положення про цільовий фонд соціально-економічного розвитку «Місто». Запрошуємо всіх до обговорення даного проекту. Проект рішення розташований на сайті виконавчого комітету Люботинської міської ради : http://www.lubotin.kharkov.ua. Свої пропозиції просимо надсилати протягом місяця з дня опублікування на адресу : м. Люботин, вул. Радянська,26 к. 14 (відділ місцевого економічного розвитку) або електронну адресу Люботинської міської ради : mrl@kharkov.ukrtel.net. Телефон для довідок : 741-11-72.

 

Начальник відділу

місцевого економічного розвитку

І.С. Кудря

 

 

Завантажити: Про затвердження Порядку залучення пайової участі (внеску) замовника у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста Люботината [50.28 Kb] (cкачувань: 31)

 




 Проект рішення « Про затвердження Порядок залучення пайової участі у розвитку інфраструктури міста Люботина та Положення про цільовий фонд соціально-економічного розвитку «Місто» в новій редакції.
Автор: Chekardina   Додано: 15 липня 2011   Переглядів:1224   Категорія - [Тимчасовий архів » Архів (до 2018 р.) » Регуляторна політика]
 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту рішення  « Про   затвердження Порядок залучення  пайової  участі у розвитку інфраструктури міста Люботина та  Положення про цільовий фонд соціально-економічного розвитку «Місто» в новій редакції.

 



 

  1. 1.      Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання господарських відносин.
    Керуючись законом України «Про регулювання містобудівної діяльності»” від 17 лютого 2011 року  № 33038-VІ  та Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні” виникла необхідність щодо  затвердження нового Порядку  залучення  пайової  участі у розвитку інфраструктури міста Люботина

 2. Визначення цілей державного регулювання:

- створення прозорої та спрощеної системи розрахунку пайової участі  замовника у  розвитку  інфраструктури;
-  створення прозорої системи відрахування внесків до Цільового фонду «Місто»;
- встановлення чітких термінів укладання договорів;
- приведення рішення міської ради до нормативно-правових вимог чинного законодавства.

 

3. Визначення та оцінка прийнятих альтернативних способів досягнення цілей, аргументація переваг обраного способу:
Перша альтернатива – якщо залишити без змін рішення міської ради від  31 серпня 2006 року  № 254 «Про затвердження Положення про цільовий фонд соціально-економічного розвитку «»Місто»   це буде суперечити чинному законодавству.
Друга альтернатива – у разі прийняття Порядку  залучення  пайової  участі у розвитку інфраструктури міста Люботина  вимоги чинного законодавства будуть виконані.
Прийняття рішення  забезпечить:
- регулювання порядку залучення пайової участі  замовника у інфраструктури міста Люботина;
- забезпечить вимоги діючого законодавства щодо встаовлення розміру пайової участі;
- забезпечить вимоги діючого законодавства щодо використання пайових внесків у   розвитку  інфраструктури міста Люботин;
- встановить рівні конкурентні можливості для всіх суб’єктів господарювання.

4. Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв’язання проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта.
Механізм дії регуляторного акта
Для досягнення цілей проектом цього регуляторного акта передбаченно затвердження Порядку  залучення  пайової  участі у розвитку інфраструктури міста Люботина, який створить прозору та спрощену систему розрахунку пайової участі.
Проектом Порядку  залучення  пайової  участі у розвитку інфраструктури міста Люботина передбачено:

  • - прозора та спрощена система розрахунку пайової участі;
  • - встановлено чіткий термін укладання договорів;
  • - підстави для спати пайового внеску за графіком.


Таким чином, такий регуляторний акт містить порядок, який чітко регламентує відносини між виконавчим комітетом та замовником. Реалізація даного порядку дасть можливість запровадити єдиний прозорий механізм  розрахунку, сплати та використання пайової участі  замовника у  розвитку  інфраструктури.
Організаційні заходи для впровадження регулювання
Для впровадження регуляторного акта необхідно здійснити такі організаційні заходи:
1. Надати проект рішення « Про Порядок  залучення  пайової  участі у розвитку інфраструктури міста Люботина»

 на вивчення постійних депутатських комісій Люботинської міської ради.
2.Забезпечити інформування суб’єктів підприємницької діяльності  про вимоги регуляторного акта шляхом його оприлюднення в засобі масової інформації та через мережі Інтернет.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.
Вплив зовнішніх факторів на дію регуляторного акта
 На дію регуляторного акта можуть вплинути зміни в чинному законодавстві. Вплив може бути як позитивний, так і негативного характеру.
Негативно на дію регуляторного акта може вплинути прояви нової світової фінансової кризи.
Позитивно на дію регуляторного акта може вплинути покращення ситуації в країні.
Оцінка можливості впровадження та виконання вимог регуляторного акта
Для впровадження та виконання вимог регуляторного акта виконавчому комітету не потрібні додаткові витрати з бюджету.
Поширення дії регуляторного акта на більш широке коло суб’єктів господарювання або груп суб’єктів господарювання дає територіальній громаді та виконавчому комітету можливість для збільшення надходжень для розвитку інфраструктури міста  Люботина.
Даним проектом регуляторного акта не передбачається настання будь-якої можливої шкоди.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта застосуванням методу аналізу вигод та витрат.             
Опис прогнозованих вигод та витрат від регулювання, як запроваджується:

Базові групи інтересів

Вигоди

Витрати

Виконавчий комітет міської ради

  • збільшення коштів, що мають цільове спрямування для розвитку інфраструктури;
  •  
  • приведення у відповідність діючих нормативно-правових актів місцевого значення;

 

Замовники

 

-        рівні конкурентні можливості

 

витрати, пов’язані зі сплатою внесків

Територіальна громада міста

  • покращення інфраструктури;
  • додаткові, кошти, що спрямовуються на вирішення першочергових завдань соціально-економічного розвитку міста;

 

7.Строки дії регуляторного акту:
Термін дії запропонованого проекту регуляторного акту не обмежений але в разі  прийняттям нових законодавчих чи нормативних актів з цього питання, регуляторний акт буде переглянуто.

8. Показники результативності регуляторного акта:
- Кількість суб’єктів господарювання, які уклали договір про згоду замовника сплатити пайовий внесок;
- Кількість укладених договорів про пайову участь у розвитку  інфраструктури міста Люботин;
- Розмір коштів, залучених на вирішення проблем соціально-економічного розвитку міста;
- Рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта.

   Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснено до набрання чинності даного регуляторного акту, повторне – через рік з дня набрання чинності, але не пізніше, як через два роки, та періодичне – через три роки з моменту проведення та публікування повторного відстеження результативності регуляторного акту.


Заступник міського голови                                                                                  І.А.Гаркавенко




 Правила благоустрою території м. Люботина (нова редакція)
Автор: Chekardina   Додано: 1 липня 2011   Переглядів:1942   Категорія - [Тимчасовий архів » Архів (до 2018 р.) » Регуляторна політика]
 

Запрошуємо суб'єктів господарювання до обговорення проекту рішення Люботинської міської ради «Про затвердження Правил благоустрою території м. Люботина у новій редакції».

 Свої пропозиції просимо надсилати протягом місяця з дня опублікування на адресу: м. Люботин, вул. Радянська, 26 к. 31 (відділ з питань ЖКГ, благоустрою та управління КВ) або електронну адресу Люботинської міської ради: mrl@kharkov.ukrtel.net. Телефон для довідок: 741-11-63.

Завантажити документи:

Аналіз регуляторного впливу [10.21 Kb] (cкачувань: 14)

Правила благоустрою території м. Люботина (нова редакція) [49.39 Kb] (cкачувань: 88)




 Про затвердження Порядку визначення та відшкодування Люботинській міській раді збитків
Автор: Chekardina   Додано: 29 червня 2011   Переглядів:1589   Категорія - [Тимчасовий архів » Архів (до 2018 р.) » Регуляторна політика]
 

ПОВІДОМЛЕННЯ
про оприлюднення проекту регуляторного акту – рішення Люботинської міської ради „Про затвердження Порядку визначення та відшкодування Люботинській міській раді збитків, заподіяних внаслідок невикористання земельних ділянок, самовільного зайняття земельних ділянок та використання земельних ділянок з порушенням законодавства про плату за землю".

 

     Відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» з метою одержання зауважень і пропозицій фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань повідомляємо про оприлюднення проекту регуляторного акту – рішення Люботинської міської ради „Про затвердження Порядку визначення та відшкодування Люботинській міській раді збитків, заподіяних внаслідок невикористання земельних ділянок, самовільного зайняття земельних ділянок та використання земельних ділянок з порушенням законодавства про плату за землю".

Стислий зміст регуляторного акту

       Регуляторний акт розроблений відповідно до ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст.ст.153,212 Земельного кодексу України.
    Метою прийняття регуляторного акту є посилення контролю за використанням земель, створення єдиних організаційно-правових та економічних засад визначення розмірів збитків, заподіяних внаслідок невикористання земельних ділянок, самовільного зайняття земельних ділянок та використання земельних ділянок з порушенням законодавства про плату за землю, удосконалення порядку відшкодування збитків. Результативність регуляторного акту буде відстежуватись за рахунок здійснення аналізу надходжень коштів до міського бюджету.
        Базове відстеження буде здійснено через три місяця з дня набрання чинності цього регуляторного акту, повторне відстеження – через рік з дня набрання чинності.

 

Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акту приймаються письмово протягом місяця з дня оприлюднення регуляторних актів на офіційному веб-сайті Люботинської міської ради за адресою: вул. Радянська, 26, кімн.№14, м.Люботин, Харківська обл., 62433.

 

Завантажити: Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Люботинської міської ради [7.69 Kb] (cкачувань: 32)

                        Порядок визначення та відшкодування [12.89 Kb] (cкачувань: 42)




 Запрошуємо суб'єктів господарювання до обговорення проектів рішень
Автор: Chekardina   Додано: 23 червня 2011   Переглядів:1020   Категорія - [Тимчасовий архів » Архів (до 2018 р.) » Регуляторна політика]
 

     Запрошуємо суб'єктів господарювання до обговорення проектів рішень Люботинської міської ради «Про затвердження Положення про порядок передачі в оренду майна комунальної власності територіальної громади міста Люботин у новій редакції» та «Про затвердження Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади міста Люботин у новій редакції».
Свої пропозиції просимо надсилати протягом місяця з дня опублікування на адресу: м. Люботин, вул. Радянська, 26 к. 31 (відділ з питань ЖКГ, благоустрою та управління КВ) або електронну адресу Люботинської міської ради: mrl@kharkov.ukrtel.net. Телефон для довідок: 741-11-63.
 

 

Зміст документів архіву:

- Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Люботинської міської ради «Про затвердження Положення про порядок передачі в оренду майна комунальної власності територіальної громади міста Люботин у новій редакції»;

- Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Люботинської міської ради «Про затвердження Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади міста Люботин у новій редакції»;

- Положення про порядок передачі в оренду майна комунальної власності територіальної громади міста Люботин у новій редакції;

Методику розрахунку та порядку використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади міста Люботин у новій редакції;

- Проект рішення Люботинської міської ради «Про затвердження Положення про порядок передачі в оренду майна комунальної власності територіальної громади міста Люботин у новій редакції»;

-Проект рішення Люботинської міської ради «Про затвердження Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду майна комунальної власності територіальної громади міста Люботин у новій редакції». 

 

Завантажити : Проекти документів [110.62 Kb] (cкачувань: 24)




 Тимчасове Положення про громадських інспекторів з благоустрою в м. Люботин
Автор: Chekardina   Додано: 14 червня 2011   Переглядів:1680   Категорія - [Тимчасовий архів » Архів (до 2018 р.) » Регуляторна політика]
 

        Запрошуємо суб'єктів господарювання до обговорення проекту рішення Люботинської міської ради «Про затвердження тимчасового положення про громадських інспекторів з благоустрою в м. Люботин».Свої пропозиції просимо надсилати протягом місяця з дня опублікування на адресу: м. Люботин, вул. Радянська, 26 к. 31 (відділ ЖКГ, будівництва та управління КВ) або електронну адресу Люботинської міської ради: mrl@kharkov.ukrtel.net. Телефон для довідок: 741-11-63.

 

Завантажити: Тимчасове Положення про громадських інспекторів з благоустрою в м. Люботин [8.95 Kb] (cкачувань: 61)




 Реєстри об’єктів комунального майна, яке знаходиться в оренді та може бути передано в оренду
Автор: Lubotin   Додано: 28 квітня 2011   Переглядів:1279   Категорія - [Головна, Регуляторна політика]
 

Реєстри об’єктів комунального майна, яке знаходиться в оренді та може бути передано в оренду.

 

Реєстр комунального майна, яке знаходиться в оренді [12.59 Kb] (cкачувань: 41)

 

Реєстр комунального майна, яке може бути передано в оренду [8.23 Kb] (cкачувань: 38)




 Про затвердження Положення про порядок відчуження житлових приміщень комунальної власності територіальної громади м. Люботина
Автор: Lubotin   Додано: 27 квітня 2011   Переглядів:1383   Категорія - [Головна, Регуляторна політика]
 

Запрошуємо суб'єктів господарювання до обговорення проекту рішення Люботинської міської ради «Про затвердження Положення про порядок відчуження житлових приміщень комунальної власності територіальної громади м. Люботина».

Свої пропозиції просимо надсилати протягом місяця з дня опублікування на адресу: м. Люботин, вул. Радянська, 26 к. 31 (відділ з питань ЖКГ, благоустрою та управління КВ) або електронну адресу Люботинської міської ради: mrl@kharkov.ukrtel.net. Телефон для довідок: 741-11-63.

 

 

Завантажити документ:reg_docs.rar [45.01 Kb] (cкачувань: 16)

- Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Люботинської міської ради «Про затвердження Положення про порядок відчуження житлових приміщень комунальної власності територіальної громади м. Люботина»;

- Положення про порядок відчуження житлових приміщень комунальної власності територіальної громади м. Люботина;

- Проект рішення Люботинської міської ради «Про затвердження Положення про порядок відчуження житлових приміщень комунальної власності територіальної громади м. Люботина».




 До уваги суб’єктів господарської діяльності!
Автор: Lubotin   Додано: 20 квітня 2011   Переглядів:1024   Категорія - [Головна, Регуляторна політика]
 

Виконавчий комітет Люботинської міської ради повідомляє, що розпорядженням міського голови утворена робоча комісія з прискореного перегляду регуляторних актів.

Свої пропозиції просимо надсилати протягом місяця з дня опублікування на адресу : м. Люботин, вул. Радянська, 26 , к3 (відділ місцевого економічного розвитку), електронну адресу Люботинської міської Ради: mrl@kharkov.ukr.net , телефон для довідок: 741-11-72.




 До уваги суб’єктів господарської діяльності!
Автор: Lubotin   Додано: 22 березня 2011   Переглядів:1052   Категорія - [Головна, Регуляторна політика]
 

Виконавчий комітет Люботинської міської ради повідомляє, що розпорядженням міського голови утворена робоча комісія з прискореного перегляду регуляторних актів.

Свої пропозиції просимо надсилати протягом місяця з дня опублікування на адресу : м. Люботин, вул. Радянська, 26 , к3 (відділ місцевого економічного розвитку), електронну адресу Люботинської міської Ради: mrl@kharkov.ukrtel.net , телефон для довідок: 741-11-72.




 Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності
Автор: Lubotin   Додано: 21 березня 2011   Переглядів:1221   Категорія - [Головна, Регуляторна політика]
 

Запрошуємо суб'єктів господарювання до обговорення проекту рішення Люботинської міської ради «Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності ».

Свої пропозиції просимо надсилати протягом місяця з дня опублікування на адресу: м. Люботин, вул. Радянська, 26 к. 31 (відділ ЖКГ, будівництва та управління КВ) або електронну адресу Люботинської міської ради: mrl@kharkov.ukrtel.net. Телефон для довідок: 741-11-63.

 

Завантажити документ: ob_docs.rar [59.77 Kb] (cкачувань: 42)

- Аналіз регуляторного впливу проекту рішення Люботинської міської ради «Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності»

- Положення про конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності

- Проект рішення Люботинської міської ради «Про затвердження Положення про конкурсний відбір суб'єктів оціночної діяльності»




 До уваги суб’єктів підприємницької діяльності
Автор: Lubotin   Додано: 21 лютого 2011   Переглядів:1294   Категорія - [Головна, Регуляторна політика]
 

На черговому засіданні виконавчого комітету Люботинської міської ради будуть розглянуті тарифи на послуги БТІ.

 

Вартість 1-ї норми часу становить 51,02 грн.

Телефон для довідок: 741-00-68; 741-07-89.

Адреса: 62433, Харківська обл., м. Люботин,вул.Радянська.24/1.

Запрошуємо взяти участь в обговоренні даного тарифу.




 Про затвердження Порядку вирішення питань, пов'язаних із самочинним будівництвом (у новій редакції)
Автор: Lubotin   Додано: 5 лютого 2011   Переглядів:1125   Категорія - [Тимчасовий архів » Архів (до 2018 р.) » Регуляторна політика]
 

Запрошуємо суб'єкти господарювання до обговорення проекту рішення Люботинської міської ради «Про затвердження Порядку вирішення питань, пов'язаних із самочинним будівництвом (у новій редакції)».

 

Проект даного регуляторного акту розташований на сайті виконавчого комітету Люботинської міської ради: http://www.lubotin.kharkov.ua. Свої пропозиції просимо надсилати протягом місяця з дня опублікування на адресу: м. Люботин, вул. Радянська, 26 к. 3 (відділ місцевого економічного розвитку) або електронну адресу Люботинської міської ради: mrl@kharkov.ukrtel.net. Телефон для довідок: 741-11-72.

 

Завантажити документ: Порядок по самочинному (у новій редакції) 2011 [17.61 Kb] (cкачувань: 32)




 Про затвердження Порядку вирішення питань, пов`язаних із самочинним будівництвом (у новій редакції)
Автор: Lubotin   Додано: 23 січня 2011   Переглядів:1059   Категорія - [Головна, Регуляторна політика]
 

Запрошуємо суб'єкти господарювання до обговорення проекту рішення Люботинської міської ради «Про затвердження Порядку вирішення питань, пов`язаних із самочинним будівництвом (у новій редакції)».

Проект даного регуляторного акту розташований на сайті виконавчого комітету Люботинської міської ради: http://www.lubotin.kharkov.ua. Свої пропозиції просимо надсилати протягом місяця з дня опублікування на адресу: м. Люботин, вул. Радянська, 26 к. 3 (відділ місцевого економічного розвитку) або електронну адресу Люботинської міської ради: mrl@kharkov.ukrtel.net.

Телефон для довідок: 741-11-72.

 

Начальник відділу місцевого економічного розвитку І.С.Кудря

 

Завантажити документ: Порядок вирішення питань, пов`язаних із самочинним будівництвом (у новій редакції) [17.61 Kb] (cкачувань: 23)

Завантажити документ: Про затвердження Порядку вирішення питань, пов`язаних із самочинним будівництвом (у новій редакції) [16.14 Kb] (cкачувань: 12)




 Про врегулювання питань справляння туристичного збору на території міста Люботин
Автор: Lubotin   Додано: 14 січня 2011   Переглядів:1122   Категорія - [Головна, Регуляторна політика]
 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 20 січня 2011 р. №

м. Люботин

 

Про врегулювання питань

справляння туристичного

збору на території міста

Люботин

 

Керуючись Законом України 21.05.1997 №280/97 „Про місцеве самоврядування в Україні", відповідно до ст.268 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ, з метою зміцнення матеріальної і фінансової бази місцевого самоврядування, а також сприяння соціально-економічного розвитку міста Люботинська міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Положення "Про порядок обчислення та сплати туристичного збору у м. Люботин" (додаток 1).

2. Рішення набуває чинності з 01.03.2011 року.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника з питань роботи виконавчих органів ради (економічні та фінансові питання) Гаркавенко І.А. та постійну депутатську комісію з питань бюджету, соціально-економічного розвитку, комунальної власності, зовнішньоекономічної діяльності.

 

Міський голова В.О.Теличко

 

Завантажити додаток: rishennya_turist.rar [20.16 Kb] (cкачувань: 24)




 Про врегулювання питань справляння збору за місця для паркування транспортних засобів на території міста Люботин
Автор: Lubotin   Додано: 14 січня 2011   Переглядів:918   Категорія - [Головна, Регуляторна політика]
 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 20 січня 2011 р. №

м. Люботин

 

Про врегулювання питань

справляння збору за місця для

паркування транспортних засобів

на території міста Люботин

 

Керуючись Законом України від 21.05.1997 №280/97 „Про місцеве самоврядування в Україні", відповідно до ст. 266 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VІ, з метою зміцнення матеріальної і фінансової бази місцевого самоврядування, а також сприяння соціально-економічного розвитку міста Люботинська міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Положення "Про порядок обчислення та сплати збору за місця для паркування транспортних засобів у місті Люботин"(додаток 1 ).

2. Зобов"язати Виробниче управління комунального господарства організовувати та провадити діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на території м.Люботин.

3. Затвердити перелік спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території м.Люботин (додаток 2).

4. Рішення набуває чинності з 01.03.2011 року.

5 Рішення ХVII сесії ХХІV скликання Люботинської міської ради від 18.03.2004 р. вважати таким, що втратило чинність.

6. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника з питань роботи виконавчих органів ради (економічні та фінансові питання) Гаркавенко І.А. та постійну депутатську комісію з питань бюджету, соціально-економічного розвитку, комунальної власності, зовнішньоекономічної діяльності.

 

Міський голова В.О.Теличко

 

Завантажити додаток: rishennya_parkovka.rar [20.33 Kb] (cкачувань: 42)




 Рішення від 20 січня 2011 року (проект)
Автор: Lubotin   Додано: 14 січня 2011   Переглядів:972   Категорія - [Головна, Регуляторна політика]
 

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

від 20 січня 2011 року № (проект)

Про затвердження плану

діяльності з підготовки проектів

регуляторних актів на 2011 рік

 

На виконання ст. 7 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Регламенту Люботинської міської ради VІ скликання, Люботинська міська рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

1. Затвердити план діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2011 рік (додається).

2. Відділу місцевого економічного розвитку :

забезпечити безумовне виконання вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності";

посилити контроль за підготовкою нормативно – правових документів щодо віднесення їх до регуляторних актів.

3. При підготовці проектів нормативно - правових документів, які відносяться до регуляторних актів розробників зобов'язати здійснювати їх попереднє погодження у відділі місцевого економічного розвитку.

4. Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови Гаркавенко І.А. та постійну депутатську комісію з питань бюджету, соціально – економічного розвитку, комунальної власності, зовнішньо – економічної діяльності.

 

Міський голова В.О. Теличко

 

Завантажити документ: План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2011 рік [5.54 Kb] (cкачувань: 9)




 Проект рішення Люботинської міської ради " Про врегулювання питань справляння туристичного збору на території Люботинської міської ради ”
Автор: Chekardina   Додано: 15 грудня 2010   Переглядів:831   Категорія - [Тимчасовий архів » Архів (до 2018 р.) » Регуляторна політика]
 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
проекту рішення Люботинської міської ради " Про врегулювання питань справляння  туристичного збору на території Люботинської міської ради


Аналіз регуляторного впливу проекту рішення міської ради " Про врегулювання питань справляння  туристичного збору на території Люботинської міської ради ” підготовлено згідно з вимогами Закону України „Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності”, Податкового Кодексу України.

  1. 1.      Проблема, яку планується розв’язати.


Важливість проблеми полягає в тому, що Податковим кодексом України від 02.12.2010 року №2755 – VI скасовується цілий ряд місцевих податків і зборів, а туристичний збір запроваджується вперше та є додатковим джерелом надходження коштів до міського бюджету.

 
Туристичний збір – це місцевий збір, кошти від якого зараховуються до міського бюджету.
Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію міської ради та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк.


2. Цілі:


- отримання додаткового обсягу надходжень до міського бюджету ;
- забезпечення дотримання вимог Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755 – VI;


- відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування при вирішенні питань, пов’язаних зі справлянням туристичного збору.


3.Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення зазначених цілей. 


Альтернативи вирішення проблеми:
- не вводити в дію туристичний збір;


- прийняття міською радою нормативно-правового акту (далі – НПА) – рішення " Про врегулювання питань справляння  туристичного збору на території Люботинської міської ради ”.


Оцінюючи зазначені альтернативи, перевага була віддана другій альтернативі через те, що в цьому випадку досягти мети, тобто, залучення додаткових джерел надходжень до міського бюджету, можливо лише з прийняттям нормативно-правового акту - рішення Люботинської міської ради " Про врегулювання питань справляння  туристичного збору на території Люботинської міської ради ”, виконуючи чинне законодавство, а саме - Податковий кодекс України від 02.12.2010 року №2755 – VI.


Податковим кодексом України чітко визначено граничні межі ставок туристичного збору, а саме, від 0,5% до 1% до бази справляння збору, при цьому, розмір встановлюється відповідною місцевою радою.


Ставка туристичного збору, запропонована проектом рішення Люботинської міської ради " Про врегулювання питань справляння  туристичного збору на території Люботинської міської ради ”, встановлюється у розмірі 1 % до вартості усього періоду проживання (ночівлі) в наступних місцях: готелях, кемпінгах, мотелях, гуртожитках для приїжджих, закладах готельного та санаторно-курортного типу, у будинках (квартирах), що здаються в найм юридичними особами та фізичними особами-підприємцями є максимально прийнятною та економічно обґрунтованою.


4. Механізм розв’язання проблеми.


Проблему наповнення доходної частини міського бюджету пропонується розв’язати шляхом затвердження проекту рішення Люботиннської міської ради " Про врегулювання питань справляння  туристичного збору на території Люботинської міської ради ”.


Запропонований вихід із ситуації що склалася відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, ефективності, збалансованості, передбачуваності, принципу прозорості та врахування громадської думки.
Даний проект рішення міської ради підлягає оприлюдненню через засоби масової інформації та у мережі Інтернет.


5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акту.


Прийняття вищезазначеного рішення міської ради надає можливість:
- отримати стабільні надходження до міського бюджету;

 
- збільшити обсяги видатків для забезпечення фінансування повноважень органів місцевого самоврядування.


На досягнення цілей, у разі прийняття цього рішення, можуть вплинути такі негативні зовнішні фактори:

 
- неплатежі податкових агентів, уповноважених на справляння туристичного збору.



Позитивними факторами будуть:


- додаткові надходження до міського бюджету ;


- здійснення планування та прогнозування надходжень від сплати туристичного збору при формуванні міського бюджету.


6. Очікувані результати прийняття запропонованого регуляторного акту.  



Органи місцевого самоврядування
1. Встановлення єдиного порядку розрахунку та сплати туристичного збору на території міської ради;
2. Збільшення надходжень до міського бюджету;  
3. Процедура розробки регуляторного акта (витрати робочого часу спеціалістів на підготовку регуляторного акта) .

Суб’єкти господарювання
1) Прозорість процедури впровадження регуляторного акта
2) Визначення критеріїв щодо сплати туристичного збору
Обов”язки щодо справляння туристичного збору та його сплати до міського бюджету
Громадяни
Збільшення бюджетних коштів, що спрямовуються на вирішення соціальних питань


7. Обґрунтування терміну дії запропонованого регуляторного акту.


Термін дії запропонованого регуляторного акту має постійний характер з моменту набрання його чинності, з можливістю внесення до нього змін та його відміни у разі зміни чинного законодавства, чи в інших необхідних випадках.

 

8. Показники результативності регуляторного акту.


Показниками, які характеризують дію регуляторного акту є:
1) кількісні показники:
- надходження до міського бюджету,
- кількість платників туристичного збору;
2) якісний показник:
– підвищення податкової культури.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.


Базове відстеження результативності вказаного регуляторного акта буде здійснюватись після набрання його чинності.


Повторне відстеження буде здійснено через рік після набрання ним чинності. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань вони будуть усунені шляхом внесення до регуляторного акта відповідних змін.


Періодичне відстеження планується здійснювати один раз в три роки, з дня виконання заходів з повторного відстеження.

 

Начальник відділу МЕР                                         І.С.Кудря