Дні прийому
Автор: Svetlana   Додано: 6 березня 2015   Переглядів:1385   Категорія - [Тимчасовий архів » Архів (до 2018 р.) » Відділ ДРАЦС]
 

Дні прийому

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по Харківському району

та місту Люботину

Головного територіального управління юстиції у Харківській області

переміщено за адресою:

м. Харків, вул. Плеханівська, 73

 

телефон: 737-27-74

                737-27-75




 Графік прийому громадян відділом державної реєстрації актів цивільного стану по Харківському району та місту Люботину Головного територіального управління юстиції у Харківській області (м. Харків, вул. Плеханівська, 73
Автор: Chekardina   Додано: 19 жовтня 2018   Переглядів:728   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Графік прийому громадян

відділом державної реєстрації актів цивільного стану

по Харківському району та місту Люботину

Головного територіального управління юстиції

у Харківській області

(м. Харків, вул. Плеханівська, 73,
т
ел. (057) 737-27-74,  737-27-75)


Вівторок - 9.00-18.00

Середа - 11.00-20.00

Четвер - 9.00-18.00

П’ятниця - 9.00-18.00

Субота - 9.00-16.45

Неділя - вихідний

Понеділок - вихідний

 

Перерва з 13.00-13.45

Середа – день надання безоплатних консультацій – 11.00-20-00

Останній четвер місяця – не прийомний день

 

Прийом громадян начальником відділу ДРАЦС

по Харківському району та місту Люботину ГТУЮ

 

Вівторок – 10.00-13.00

Середа – 14.00-15.00

 

У відділі відкритий офіс за принципом «відкритого простору – «Open space». Працює електронна черга, є можливість здійснити відповідні платежі у приміщенні відділу.

 

Графік прийому громадян  відділом державної реєстрації актів цивільного стану  по Харківському району та місту Люботину  Головного територіального управління юстиції  у Харківській області  (м. Харків, вул. Плеханівська, 73

 

Графік прийому громадян  відділом державної реєстрації актів цивільного стану  по Харківському району та місту Люботину  Головного територіального управління юстиції  у Харківській області  (м. Харків, вул. Плеханівська, 73

 

Графік прийому громадян  відділом державної реєстрації актів цивільного стану  по Харківському району та місту Люботину  Головного територіального управління юстиції  у Харківській області  (м. Харків, вул. Плеханівська, 73

 

Графік прийому громадян  відділом державної реєстрації актів цивільного стану  по Харківському району та місту Люботину  Головного територіального управління юстиції  у Харківській області  (м. Харків, вул. Плеханівська, 73




 Увага! Важливе оголошення щодо відділу РАЦС!
Автор: Svetlana   Додано: 11 жовтня 2018   Переглядів:737   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Увага! Важливе оголошення щодо відділу РАЦС!

 

Відділ державної реєстрації актів цивільного стану по Харківському району та місту Люботину Головного територіального управління юстиції у Харківській області переміщено за адресою: м. Харків, вул. Плеханівська, 73,  телефон: 737-27-74

 

У Харкові відкрили перший центр Open Space для реєстрації цивільного стану громадян

В оновленому РАГСі на вул. Плеханівській, 73, населення зможе отримувати всі ті послуги, що й у звичайному, зокрема, зареєструвати народження дітей, подати документи для вступу в шлюб, для зміни імені, повторно подати документи та інше.

 

Місце розташування центру Open Space обрано так, щоб жителям міст Харків і Люботин, а також Харківського району було зручно.

«Гарна транспортна розв’язка, метро поруч. Це дуже комфортно для громадян, які будуть обслуговуватись в центрі Open Space».

 

Посилання: https://kharkivoda.gov.ua/news/95317




 Державна реєстрація шлюбу
Автор: Svetlana   Додано: 24 липня 2017   Переглядів:1130   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Державна реєстрація шлюбу

 

  Відповідно до статті 21 Сімейного кодексу України шлюбом є сімейний союз жінки та чоловіка, зареєстрований у органі державної реєстрації актів цивільного стану. 

  Проживання  однією сім'єю жінки та чоловіка без шлюбу не є підставою для виникнення у них прав та обов'язків подружжя. 

  Релігійний обряд шлюбу не є  підставою  для  виникнення  у жінки та чоловіка прав та обов'язків подружжя, крім випадків, коли релігійний обряд  шлюбу  відбувся  до  створення  або  відновлення органів державної реєстрації актів цивільного стану. Шлюбний  вік  для  чоловіків  та  жінок  встановлюється у вісімнадцять років. Особи,  які  бажають  зареєструвати  шлюб,  мають  досягти шлюбного віку на день реєстрації шлюбу. 

  Право на шлюб мають особи, які досягли шлюбного віку. За  заявою  особи,  яка  досягла  шістнадцяти  років,  за рішенням  суду  їй  може  бути  надано  право  на  шлюб, якщо буде встановлено, що це відповідає її інтересам.

Державна  реєстрація  шлюбу  встановлена  для забезпечення стабільності відносин між жінкою та  чоловіком,  охорони  прав  та інтересів  подружжя,  їхніх дітей,  а також в інтересах держави та суспільства. 

Державна реєстрація  шлюбу  засвідчується  Свідоцтвом  про шлюб зразок  якого  затверджує  Кабінет Міністрів України. 

Заява  про реєстрацію шлюбу подається жінкою та чоловіком до  будь-якого  органу державної реєстрації актів цивільного стану за їхнім вибором. 

Особи,  які  подали  заяву  про  реєстрацію шлюбу, вважаються нареченими.  

Заява  про  реєстрацію шлюбу подається жінкою та чоловіком особисто. 

Якщо жінка і (або) чоловік не можуть через поважні причини особисто  подати  заяву  про  реєстрацію шлюбу до органу державної реєстрації   актів   цивільного  стану,  таку  заяву,  нотаріально засвідчену,    можуть   подати   їх   представники.   Повноваження представника мають бути нотаріально засвідчені. 

Якщо реєстрація шлюбу  у  визначений  день  не  відбулася, заява  про  реєстрацію  шлюбу  втрачає чинність після спливу трьох місяців від дня її подання. Орган   державної   реєстрації   актів   цивільного  стану зобов'язаний  ознайомити наречених з їхніми правами та обов'язками як майбутніх подружжя і батьків та попередити про відповідальність за приховання перешкод до реєстрації шлюбу.

Наречені зобов'язані повідомити один одного про стан свого здоров'я.

  Держава забезпечує створення умов для медичного обстеження наречених. Порядок   здійснення   медичного   обстеження    наречених встановлює Кабінет Міністрів України.  Приховування  відомостей  про  стан   здоров'я   одним   з наречених,  наслідком  чого може стати (стало) порушення фізичного або психічного здоров'я іншого нареченого чи їхніх нащадків,  може бути підставою для визнання шлюбу недійсним.

  Шлюб  реєструється  після  спливу  одного  місяця  від дня подання особами заяви про реєстрацію шлюбу.   За   наявності  поважних  причин  керівник  органу  державної реєстрації  актів  цивільного  стану  дозволяє реєстрацію шлюбу до спливу цього строку. 

  У разі вагітності  нареченої,  народження  нею  дитини,  а також   якщо  є  безпосередня  загроза  для  життя  нареченої  або нареченого, шлюб реєструється у день подання відповідної заяви або у  будь-який  інший  день  за  бажанням  наречених протягом одного місяця.

  Якщо є відомості  про  наявність  перешкод  до  реєстрації шлюбу, керівник органу державної реєстрації актів цивільного стану може  відкласти  реєстрацію  шлюбу, але не більш як на три місяці. Рішення про таке відкладення може бути оскаржене до суду. 

Шлюб реєструється у приміщенні органу державної реєстрації актів цивільного стану. 

  За заявою наречених реєстрація шлюбу проводиться в урочистій обстановці.  За  заявою  наречених  реєстрація  шлюбу може відбутися за місцем їхнього проживання, за місцем надання стаціонарної медичної допомоги або в іншому місці, якщо вони не можуть з поважних причин прибути до органу державної реєстрації актів цивільного стану. 

  Присутність  нареченої  та  нареченого в момент реєстрації їхнього шлюбу є обов'язковою. Реєстрація шлюбу через представника не допускається. Наречені мають право  обрати  прізвище  одного  з  них  як спільне   прізвище  подружжя  або  надалі  іменуватися  дошлюбними прізвищами. 

  Наречена,  наречений  мають  право  приєднати   до   свого прізвища  прізвище нареченого,  нареченої.  Якщо вони обоє бажають мати подвійне прізвище,  за їхньою  згодою  визначається  з  якого прізвища воно буде починатися. 

  Складення більше  двох прізвищ не допускається,  якщо інше не випливає із звичаю національної меншини, до якої належить наречена і (або) наречений. 

  Якщо   на  момент  реєстрації  шлюбу  прізвище  нареченої, нареченого вже є подвійним,  вона,  він має право замінити одну із частин свого прізвища на прізвище другого. 

  Шлюб   є  підставою  для  виникнення  прав  та  обов'язків подружжя. Шлюб не може бути підставою для  надання  особі  пільг  чи переваг,  а також для обмеження її прав та свобод, які встановлені Конституцією і законами України.

 

 Відділ ДРАЦС по Харківському району

та місту Люботину ГТУЮ у Харківській області 




 Запровадження пілотних проектів
Автор: Svetlana   Додано: 10 травня 2017   Переглядів:814   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

  Міністерством юстиції України запроваджені пілотні проекти такі, як: « Реєстрація народження дитини у пологовому будинку», « Шлюб за добу». Щодо державної реєстрації народження дитини у пологовому будинку батьки можуть не тільки отримати свідоцтво про народження дитини у пологовому будинку, а і подати документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини безпосередньо у пологовому будинку. 

  Щодо державної реєстрації шлюбу за добу, щоб скористатися цим сервісом нареченим необхідно звернутися до організатора державної реєстрації шлюбу, обрати дату та час для проведення державної реєстрації, укласти цивільно-правовий договір про надання послуги. Скористатися новою послугою « Шлюб за добу» у Харкові та Харківській  області і отримати свідоцтво про шлюб можливо звернувшись до:

Комунальне підприємство « Щасливе місто» м.Харків вул. Сумська,96, тел. 766-06-49.

Комунальне підприємство « Постачальник послуг» м.Харків, вул.Сумська, 81-А2, тел. 0686639426.

місто Чугуїв, вул. Жадановського,7, тел.. 0687372419,0677317245,0996315649.

 

Люботинський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану

Головного територіального управління юстиції у Харківській області




 Інформація Люботинського міського відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області за 2016 рік.
Автор: Chekardina   Додано: 4 січня 2017   Переглядів:810   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

                Інформація Люботинського міського відділу державної

             реєстрації актів цивільного стану  Головного територіального    

             управління юстиції  у Харківській області за  2016 рік.

 

 

  2016 рік

Складено актових записів про державну реєстрацію актів цивільного стану загальною кількістю

                  

870

В тому числі: про народження

 209

                        про смерть

473

                        про шлюб

151

       про розірвання шлюбу

33

       про зміну імені

13

  поновлених актових записів

4

 в тому числі про народження

4

 

         Начальник відділу      

   Н.І.Пушкарська

       

 

 

 

                Інформація Люботинського міського відділу державної

             реєстрації актів цивільного стану  Головного територіального    

             управління юстиції  у Харківській області за  2016 рік.

 

 

                            2016 рік

Складено актових записів про державну реєстрацію актів цивільного стану загальною кількістю

                  

                                        870

В тому числі: про народження

                                   209

                        про смерть

                                    473

                        про шлюб

                                    151

       про розірвання шлюбу

                                       33

       про зміну імені

                                     13

  поновлених актових записів

                                      4

 в тому числі про народження

                                       4

 

 

        

 

         Начальник відділу                                                       Н.І.Пушкарська

       

 

 




 Всеукраїнський тиждень права - 2016
Автор: Svetlana   Додано: 9 грудня 2016   Переглядів:863   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Всеукраїнський тиждень права - 2016

  Щороку в Україні проходить Всеукраїнський тиждень права, мета якого - підвищити рівень правової культури населення, а також поінформувати громадян щодо їхніх конституційних прав та обов’язків, можливостей їх реалізації та захисту. У 2016 році даний захід відбувся з  5 по 9 грудня.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.08.2016 року № 627-p  «Про затвердження плану заходів з проведення у 2016 році Всеукраїнського тижня права» та наказу Головного територіального управління юстиції у Харківській області від 30.09.2016  № 495/3 Люботинським міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області в установах та навчальних закладах міста Люботина проведено тематичні заходи інформаційного, освітнього та виховного характеру, книжкова виставка про права людини та іншої літератури правового змісту, також у дошкільному навчальному закладі проведено Всеукраїнський урок «Права людини» з нагоди проголошення Загальної декларації прав людини.

 

Люботинський міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану

Головного територіального управління юстиції у Харківській області




 Реалізація прав та свобод громадян у сфері державної реєстрації актів цивільного стану
Автор: Svetlana   Додано: 8 грудня 2016   Переглядів:828   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Реалізація прав та свобод громадян у сфері державної реєстрації актів цивільного стану

 

   Статтею 9 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» визначено, що будь-який акт (рішення, документ), видані органами та/або особами на тимчасово окупованій території, якщо ці органи або особи створені, обрані чи призначені у порядку, не передбаченому законом, є недійним і не створює правових наслідків.

   Водночас громадяни, які проживають на тимчасово окупованій території України, можуть реалізувати свої права у сфері державної реєстрації актів цивільного стану у будь-якому відділі державної реєстрації актів цивільного стану за межами цієї території на їх вибір.

  В аналогічному порядку здійснюється державна реєстрація актів цивільного стану, розгляд заяв про внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, за заявами громадян України, які переселилися з тимчасово окупованої території України.

  З метою належної реалізації прав та інтересів осіб, які вимушені залишити місця проживання внаслідок обставин, пов’язаних з проведенням антитерористичної операції на території України, відділами державної реєстрації актів цивільного стану застосовуються відповідні положення Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, при розгляді заяв вказаних осіб щодо державної реєстрації актів цивільного стану, Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, за принципом аналогії закону.

   Так, враховуючи неможливість виконання повноважень у зв’язку з проведенням антитерористичної операції та зберіганням актових записів цивільного стану в районі  її проведення, особи які проживають на тимчасово окупованій території або переселились з тимчасово окупованої території чи зони АТО, мають право звернутись до відділу ДРАЦС з питання отримання документа про державну реєстрацію актів цивільного стану щодо державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання безпосередньо за місцем свого перебування чи проживання.

  Також, у зв’язку з неможливістю виконувати повноваження відділами державної реєстрації актів цивільного стану Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, на тимчасово окупованих територіях, проведення державної реєстрації актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання за заявами громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території України, здійснюються відділами державної реєстрації актів цивільного стану за межами цієї території (на вибір громадян).

   У разі якщо реєстрація актового запису цивільного стану проводилась у відділі до якого безпосередньо звернувся заявник, то документ видається в день звернення, а якщо реєстрація актового запису проводилась на тимчасово окупованій території чи в зоні проведення антитерористичної операції, тоді актовий запис попередньо поновлюється у відділі до якого надійшло звернення, і тільки після поновлення актового запису особа отримує документ.

   У разі необхідності внесення змін до актового запису цивільного стану, що зберігається на тимчасово окупованій території України, цей запис попередньо поновлюється у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за фактичним місцем проживання, перебування громадян України, які переселилися з тимчасово окупованої території України; у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника.

   У разі якщо неможливо витребувати документи про державну реєстрацію актів цивільного стану у зв’язку зі зберіганням актових записів цивільного стану на тимчасово окупованій території України, актовий запис цивільного стану поновлюється у відділі державної реєстрації актів цивільного стану, до якого подано відповідну заяву громадянами України, які проживають на тимчасово окупованій території України; у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за фактичним місцем проживання, перебування громадян України, які переселилися з тимчасово окупованої території України; у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника.

   У разі якщо неможливо витребувати підтвердження відповідності відомостей у Державному реєстрі актів цивільного стану громадян даним паперових носіїв актових записів цивільного стану або копії актових записів цивільного стану у зв’язку з тимчасовою окупацією території України, державна реєстрація актів цивільного стану підтверджується відповідними свідоцтвами, якщо вони не містять незастережених виправлень, дописок чи явних ознак підробки.

Зокрема, при одержанні заяви про державну реєстрацію розірвання шлюбу на підставі рішення суду, у випадку, якщо актовий запис про шлюб зберігається на тимчасово окупованій території України, перевірка відділом державної реєстрації актів цивільного стану наявності в актовому записі про шлюб відомостей про розірвання шлюбу здійснюється лише за даними Державного реєстру актів цивільного стану громадян без надіслання відповідного запиту за місцем зберігання актового запису про шлюб.

   При необхідності доповнення актового запису про розірвання шлюбу, який був складений за заявою одного з подружжя, у разі зберігання цього актового запису на тимчасово окупованій території України, державна реєстрація розірвання шлюбу проводиться відділом державної реєстрації актів цивільного стану, до якого подано заяву про розірвання шлюбу на підставі рішення суду.

 

Люботинський міський відділ ДРАЦС Головного

територіального управління юстиції у Харківській області 




 Реєстрація місця проживання новонародженої дитини
Автор: Svetlana   Додано: 25 листопада 2016   Переглядів:895   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Реєстрація місця проживання новонародженої дитини

Коли малюк з’являється на світ, його батьки стикаються з численними питаннями юридичного характеру. Один з них — це прописка новонародженої дитини. Як правило, більшість мам і тат, не надають великого значення цьому питанню до тих пір, поки їм не доводиться зайнятися впритул.

 

  Щоб зробити невеликий внесок для комфорту жінок, які народжують майбутнє покоління, з метою реалізації сервісів Міністерства юстиції України, забезпечення ефективної роботи відділів державної реєстрації актів цивільного стану та створення сприятливих умов, спрямованих на спрощення доступу громадян до адміністративних послуг щодо державної реєстрації народження дитини запроваджено  новий сервіс, який передбачає прийняття працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану Головного територіального управління юстиції у Харківській області документів, необхідних для проведення державної реєстрації народження дитини, та видачу свідоцтва про народження дитини безпосередньо у закладах охорони здоров’я.

 Відтепер у пологових будинках можна одразу провести реєстрацію народження дитини та місця її проживання. Це досить зручний сервіс, батьки тепер не повинні одразу після народження дитини витрачати час, щоб у відділі державної реєстрації актів цивільного стану  оформити відповідні документи».

  З цього питання працівниками відділу ДРАЦС здійснюється виїзний прийом громадян безпосередньо в пологових будинках м. Харкова та Харківської області.

 Для реєстрації новонародженого батьки, в першу чергу, мають заповнити заяву. Відповідно до правил реєстрації місця проживання для реєстрації місця проживання новонародженої дитини батьки мають надати копію свідоцтва про шлюб та копії паспортів, що засвідчують особу батьків та місце їх реєстрації». 

Батьки мають право зареєструвати малюка на своїй житловій площі без згоди на те інших членів сім’ї та власника, для цієї процедури необхідна присутність обох батьків. Новонароджену дитину можна зареєструвати за місцем реєстрації батька або матері. Якщо батьків у дитини немає, вона може бути зареєстрована на житловій площі опікуна. При наявності батьків, дитина може бути зареєстрована тільки з ними. Тому реєстрація місця проживання новонародженого до бабусі або іншого родича неможлива.

  Відповідно до чинного законодавства, батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати народження дитини впродовж одного місяця від дати народження, а місце проживання новонародженої дитини – впродовж трьох місяців з дня держаної реєстрації її народження. 




 До уваги мешканців міста!
Автор: Chekardina   Додано: 18 серпня 2016   Переглядів:820   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Шановні громадяни!

 

 

Для створення комфортних умов обслуговування громадян відділом державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції у Харківській області є можливість записуватись на прийом на будь-який зручний для Вас час згідно з графіком роботи відділу через мережу Інтернет.

Записатись на прийом можна на офіційному сайті Головного територіального управління юстиції у Харківській області (https://kharkivobljust.gov.ua) у розділі «Управління державної реєстрації».

При цьому слід зазначити, що відділ державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції у Харківській області продовжує вести традиційний прийом громадян.

Введення відповідних інтернет-послуг стало черговим кроком на шляху формування європейського підходу до обслуговування громадян і надає можливість максимально спростити процес прийому громадян органами державної реєстрації актів цивільного стану і заощадити Ваш вільний час.

 

Начальник Люботинського міського

відділу державної реєстрації актів цивільного стану

                        Н.І.Пушкарська

 




 Електронний сервіс проставлення апостиля
Автор: Svetlana   Додано: 9 червня 2016   Переглядів:786   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.11.2015 № 890 ”Деякі питання забезпечення запровадження електронного сервісу проставлення апостиля”, наказу Міністерства юстиції України „Про впорядкування відносин з проставлення апостиля та підготовки документів для їх консульської легалізації” від 11.11.2015 за № 2268/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.11.2015 за № 1419/27864 здійснюється державна реєстрація апостилів у Електронному реєстрі апостилів, яким запроваджено електронний сервіс проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України, та на всіх інших видах документів, що призначені для використання на території інших держав.

З метою підвищення рівня довіри до офіційних документів України, на яких проставляється апостиль, та з урахуванням статті 7 Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів, Кабінет Міністрів України затвердив Порядок ведення Електронного реєстру апостилів.

Цей Порядок визначає процедуру проставлення Міністерством юстиції України апостиля та регулює ведення Електронного реєстру апостилів (далі — Реєстр), а також внесення до нього відомостей про апостилі, проставлені в Україні на документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України.

Апостиль на офіційних документах проставляється та заповнюється за допомогою програмних засобів Реєстру у формі електронного документа, який містить візуальне зображення зразка підпису (відцифрований підпис) уповноваженої особи, відповідальної за проставлення апостиля, та скріплюється електронним цифровим підписом такої особи.

Реєстрація в Реєстрі відомостей про проставлення апостиля здійснюється з метою створення єдиної бази даних відповідних відомостей та спрощення перевірки факту проставлення апостиля і відповідності записів у ньому відомостям Реєстру та полягає у:

- прийнятті документів, формуванні та реєстрації заяви;

- розгляді документів, поданих для проставлення апостиля;

- проставленні апостиля, або відмова у його проставленні (протягом 2 робочих днів, а у окремих випадках до 20 робочих днів);

- видачі документів за результатом розгляду заяви.

Плата за надання послуг з проставлення апостиля для громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства складає 3 неоподатковувані мінімуми доходів громадян (51 грн.) та для юридичних осіб – 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85 грн).

Проставлення апостиля здійснюється за заявою будь-якої особи, яка подає відповідний документ, шляхом її особистого звернення до відділів ДРАЦС або надіслання заяви про проставлення апостиля поштовим зв’язком до Міністерства юстиції України чи його територіальних органів.

До заяви про проставлення апостиля додається оригінал документа, на якому необхідно проставити апостиль, документ про оплату послуги з проставлення апостиля.

Для проставлення апостиля заявник пред’являє посадовій особі відділу ДРАЦС документ, що посвідчує його особу та подає оригінал документа, на якому проставляється апостиль, або його копію, засвідчену в установленому порядку; документ про оплату послуги з проставлення апостиля.

Під штампом апостиля, сформованого у формі електронного документа, розміщується додаткова інформація, яка викладається українською, англійською та французькою мовами.

За результатом розгляду заяви та поданих документів для проставлення апостиля посадова особа відділу ДРАЦС, до якого було подано документи шляхом особистого звернення заявника, інформує його, використовуючи контактні дані, зазначені у відповідній заяві.

Посадова особа відділу ДРАЦС відповідно до Правил візуалізує на папері апостиль, сформований за допомогою програмних засобів ведення Реєстру у формі електронного документа, з обов’язковим прикріпленням штампа апостиля марки апостиля.

Марка апостиля виготовляється на самоклеючому папері, має саморуйнівні властивості, що не дозволяють відклеїти її цілою. 

 

Люботинський міський

відділ ДРАЦС ГТУЮ

у Харківській області 




 Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану
Автор: Svetlana   Додано: 5 січня 2016   Переглядів:1008   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану


У відділі державної реєстрації актів цивільного стану по місту Харкову Харківського міського управління юстиції, Жовтневому відділі державної реєстрації актів цивільного стану Харківського міського управління юстиції, Київському відділі державної реєстрації актів цивільного стану Харківського міського управління юстиції, Комінтернівському відділі державної реєстрації актів цивільного стану Харківського міського управління юстиції, Ленінському відділі державної реєстрації актів цивільного стану Харківського міського управління юстиції, Московському відділі державної реєстрації актів цивільного стану Харківського міського управління юстиції,  Орджонікідзевському відділі державної реєстрації актів цивільного стану Харківського міського управління юстиції, Фрунзенському відділі державної реєстрації актів цивільного стану Харківського міського управління юстиції, Червонозаводському відділі державної реєстрації актів цивільного стану Харківського міського управління юстиції запроваджено пілотний проект, який дає змогу фізичним особам подавати заяви до відділу державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет з використанням веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану».

Веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», адреса якого http://dracs.minjust.gov.ua, є офіційним сервісом щодо подачі заяв або звернень у сфері державної реєстрації актів цивільного стану та є доступним усім користувачам мережі Інтернет.

Фізична особа може подати до відділу державної реєстрації актів цивільного стану наступні заяви:

- про державну реєстрацію шлюбу;

- про державну реєстрацію розірвання шлюбу;

- про державну реєстрацію зміни імені;

- про внесення змін до актового запису цивільного стану, їх поновлення та анулювання;

- про повторну видачу свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану та витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, або звернення щодо їх формування.

Крім того з використанням функціональних можливостей Веб-порталу користувач може здійснити попередній запис на відвідування відділу державної реєстрації актів цивільного стану із зазначенням зручних дати та часу з вказаних вище питань, а також з питань державної реєстрації народження, смерті.

Подання до відділів ДРАЦС звернень щодо заяв у сфері державної реєстрації актів цивільного стану через мережу Інтернет не звільняє від необхідності особистого звернення користувача до відділу та подання ним документів, передбачених законодавством.

Проект стартував з метою підвищення ефективності роботи відділів державної реєстрації актів цивільного стану та якості обслуговування громадян у сфері державної реєстрації актів цивільного стану Міністерством юстиції на підставі розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.06.2015р. № 669-р.

 

Відділ ДРАЦС Люботинського міського управління юстиції у Харківській області




 Запроваджено електронний сервіс проставлення апостиля
Автор: Svetlana   Додано: 5 січня 2016   Переглядів:1000   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Запроваджено електронний сервіс проставлення апостиля

 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.11.2015 № 890 ”Деякі питання забезпечення запровадження електронного сервісу проставлення апостиля”, наказу Міністерства юстиції України „Про впорядкування відносин з проставлення апостиля та підготовки документів для їх консульської легалізації” від 11.11.2015 за № 2268/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.11.2015 за № 1419/27864 здійснюється державна реєстрація апостилів у Електронному реєстрі апостилів, яким запроваджено електронний сервіс проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України, та на всіх інших видах документів, що призначені для використання на території інших держав.

З метою підвищення рівня довіри до офіційних документів України, на яких проставляється апостиль, та з урахуванням статті 7 Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів, Кабінет Міністрів України затвердив Порядок ведення Електронного реєстру апостилів.

Цей Порядок визначає процедуру проставлення Міністерством юстиції України апостиля та регулює ведення Електронного реєстру апостилів (далі — Реєстр), а також внесення до нього відомостей про апостилі, проставлені в Україні на документах, що видаються органами юстиції та судами, а також на документах, що оформляються нотаріусами України.

Апостиль на офіційних документах проставляється та заповнюється за допомогою програмних засобів Реєстру у формі електронного документа, який містить візуальне зображення зразка підпису (відцифрований підпис) уповноваженої особи, відповідальної за проставлення апостиля, та скріплюється електронним цифровим підписом такої особи.

Реєстрація в Реєстрі відомостей про проставлення апостиля здійснюється з метою створення єдиної бази даних відповідних відомостей та спрощення перевірки факту проставлення апостиля і відповідності записів у ньому відомостям Реєстру та полягає у:

- прийнятті документів, формуванні та реєстрації заяви;

- розгляді документів, поданих для проставлення апостиля;

- проставленні апостиля, або відмова у його проставленні (протягом 2 робочих днів, а у окремих випадках до 20 робочих днів);

- видачі документів за результатом розгляду заяви.

Плата за надання послуг з проставлення апостиля для громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства складає 3 неоподатковувані мінімуми доходів громадян (51 грн.) та для юридичних осіб – 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85 грн).

Проставлення апостиля здійснюється за заявою будь-якої особи, яка подає відповідний документ, шляхом її особистого звернення до відділів ДРАЦС або надіслання заяви про проставлення апостиля поштовим зв’язком до Міністерства юстиції України чи його територіальних органів.

До заяви про проставлення апостиля додається оригінал документа, на якому необхідно проставити апостиль, документ про оплату послуги з проставлення апостиля.

Поштовим зв’язком може бути надіслана заява про проставлення апостиля виключно з-за кордону та для проставлення апостиля.

Для проставлення апостиля заявник пред’являє посадовій особі відділу ДРАЦС документ, що посвідчує його особу та подає оригінал документа, на якому проставляється апостиль, або його копію, засвідчену в установленому порядку; документ про оплату послуги з проставлення апостиля.

Під штампом апостиля, сформованого у формі електронного документа, розміщується додаткова інформація, яка викладається українською, англійською та французькою мовами.

За результатом розгляду заяви та поданих документів для проставлення апостиля посадова особа відділу ДРАЦС, до якого було подано документи шляхом особистого звернення заявника, інформує його, використовуючи контактні дані, зазначені у відповідній заяві.

Посадова особа відділу ДРАЦС відповідно до Правил візуалізує на папері апостиль, сформований за допомогою програмних засобів ведення Реєстру у формі електронного документа, з обов’язковим прикріпленням  штампа апостиля марки апостиля.

Марка апостиля виготовляється на самоклеючому папері, має саморуйнівні властивості, що не дозволяють відклеїти її цілою.

 

 Відділ ДРАЦС Люботинського міського управління юстиції у Харківській області 




 Особисті немайнові права та обов’язки подружжя. Майнові правовідносини подружжя
Автор: Svetlana   Додано: 9 грудня 2015   Переглядів:2696   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Особисті немайнові права та обов’язки подружжя. Майнові правовідносини подружжя.

 

Подружжя, яке перебуває в зареєстрованому шлюбі, набуває особистих немайнових прав та обов’язків. Особисті немайнові права та обов’язки – це такі права та обов’язки, що не мають майнового змісту. В основу регулювання особистих немайнових відносин між подружжям покладено принципи рівності.   

Відповідно до статей 49-56 Сімейного кодексу України до особистих немайнових прав подружжя належать:

1)    право на материнство та батьківство.

Передовсім відзначимо, що дружина має право на материнство. Небажання чоловіка мати дитину або нездатність його до зачаття дитини може бути причиною розірвання шлюбу. Позбавлення жінки можливості народити дитину (репродуктивної функції) у зв’язку з виконанням нею конституційних, службових, трудових обов’язків або в результаті протиправної поведінки щодо неї є підставою для відшкодування завданої їй моральної шкоди. Вагітній дружині мають бути створені у сім’ї умови для збереження її здоров’я та народження здорової дитини. Дружині-матері мають бути створені у сім’ї умови для поєднання материнства із здійсненням нею інших прав та обов’язків.

У свою чергу, чоловік має право на батьківство. Відмова дружини від народження дитини або нездатність її до народження дитини може бути причиною розірвання шлюбу. Позбавлення чоловіка можливості здійснення репродуктивної функції у зв’язку з виконанням ним конституційних, службових, трудових обов’язків або в результаті протиправної поведінки щодо нього є підставою для відшкодування завданої йому моральної шкоди.

2) право дружини та чоловіка на повагу до своєї індивідуальності.  Індивідуальність особи – це неповторна своєрідність людини. Чоловік і  дружина мають рівне право на повагу до своєї індивідуальності, своїх  звичок, уподобань. Звичайно мова не йдеться про повагу до шкідливих звичок, які можуть завдати шкоди дітям, другому з подружжя та шлюбові взагалі;

3) право дружини та чоловіка на фізичний та духовний розвиток, на здобуття освіти, прояв своїх здібностей, на створення умов для праці та відпочинку;

4) право дружини та чоловіка на зміну прізвища після реєстрації шлюбу;

5) право дружини та чоловіка на розподіл обов’язків та спільне вирішення питань життя сім’ї. Подружжя мають право самостійно розподіляти між собою обов’язки в сім’ї на основі взаємної згоди, повної рівності.

6) право дружини та чоловіка на особисту свободу. Змістом такого права є право на: вибір місця свого проживання; припинення шлюбних відносин; вжиття заходів, які не заборонені законом і не суперечать моральним засадам суспільства щодо підтримання шлюбних відносин.

Подружжя зобов’язане:

1) спільно опікуватись побудовою сімейних відносин на почуттях взаємної любові, поваги, дружби, взаємодопомоги;

2) спільно піклуватися про матеріальне забезпечення родини;

Крім особистих немайнових прав і обов’язків, подружжя мають і відповідні майнові права та обов’язки. Реєстрація шлюбу не припиняє права власності на майно, яке належало дружині та чоловікові до цього моменту.

Сімейний кодекс України встановлює два види власності подружжя:

особиста приватна власність дружини і чоловіка та спільна сумісна власність подружжя.

Особистою приватною власністю дружини, чоловіка є:

1) майно, набуте кожним із них до шлюбу;

2) майно, набуте кожним із подружжя за час шлюбу, але на підставі договору дарування або в порядку спадкування;

3) майно, набуте кожним із подружжя за час шлюбу, але за кошти, які належали їй, йому особисто;

4) речі індивідуального користування, в тому числі коштовності, навіть якщо вони були придбані за рахунок спільних коштів подружжя;

5) премії і нагороди, отримані за особисті заслуги;

6) кошти, одержані як відшкодування матеріальної чи моральної шкоди;

7) страхові суми, одержані за обов’язком або добровільним особистим страхуванням.

Кожен з подружжя самостійно розпоряджається, володіє і користується належним йому майном, але з урахуванням інтересів сім’ї, насамперед дітей. Це означає, що право власності одного з подружжя не є правом, здійснювати яке він може лише відповідно до свого інтересу.

Спільною сумісною власністю вважається майно, набуте подружжям за час шлюбу. Кожен з подружжя має рівне право щодо такого майна. Подружжя користуються рівними правами на майно, набуте за час шлюбу і в тому разі, коли один з них був зайнятий веденням домашнього господарства, здійснював догляд за дітьми, навчався, хворів чи з інших поважних причин не мав самостійного заробітку (доходу).

Згідно із статтею 61 Сімейного кодексу України об’єктами права спільної сумісної власності подружжя можуть бути будь-які речі, за винятком тих, які виключені з цивільного обігу, а також заробітна плата, пенсія, стипендія, інші доходи, одержані одним із подружжя і внесені до сімейного бюджету або внесені на його особистий рахунок у банківську (кредитну) установу. Майном, нажитим за час шлюбу, подружжя розпоряджається за взаємною згодою.

Розірвання шлюбу не припиняє права спільної сумісної власності на майно набуте за час шлюбу. І навпаки, незалежно від розірвання шлюбу колишнє подружжя має право на розподіл спільної власності. Частки подружжя у спільній сумісній власності є рівними, якщо інше не передбачено договором між ними.

Законодавством також передбачені права та обов’язки подружжя по утриманню один одного. Як правило, цей обов’язок виконується добровільно. У разі невиконання цього обов’язку чоловік або дружина, що потребує матеріальної допомоги, має право по суду вимагати надання утримання (аліментів) від іншого, якщо останній спроможний їх надати. Це право зберігається і після розірвання шлюбу.

Категорії осіб, що мають право на утримання (аліменти):

1) непрацездатні чоловік чи дружина. Непрацездатним вважається той з подружжя, який досяг пенсійного віку, встановленого законом, або є інвалідом І, II чи III групи;

2) чоловік чи дружина, у яких заробітна плата, пенсія та інші доходи нижчі за прожитковий мінімум;

3) дружина під час вагітності та протягом трьох років після народження дитини (якщо дитина має недоліки фізичного чи психічного розвитку – до досягнення дитиною шести років);

4) чоловік, з яким проживає дитина, до досягнення дитиною трьох років (якщо дитина має недоліки фізичного чи психічного розвитку 5 – до досягнення дитиною шести років);

5) чоловік або дружина, з ким проживає дитина-інвалід. Не має права на утримання той із подружжя, хто негідно поводився у шлюбних відносинах, а також той хто став непрацездатним у зв’язку із вчиненням ним умисного злочину, якщо це встановлено судом.

 

Спеціаліст відділу державної реєстрації актів цивільного стану

Люботинського міського управління юстиції у Харківській області 

Гладка Н.С.




 Інформаційно—роз'яснювальна робота серед населення міста Люботин
Автор: Chekardina   Додано: 15 вересня 2015   Переглядів:1030   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

10 та 11 вересня 2015 року Люботинським міським управлінням юстиції було проведено інформаційно—роз'яснювальну роботу серед населення міста Люботин шляхом  проведення “вуличних інформувань” щодо популяризації онлайн—сервісів Міністерства юстиції України та Центрів із надання безоплатної вторинної правової допомоги.

 

 

Інформаційно—роз'яснювальна робота серед населення міста Люботин

 

 

 

 

 




 Як отримати інформацію про родичів?
Автор: Chekardina   Додано: 20 серпня 2015   Переглядів:862   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Як отримати інформацію про родичів?

 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.08.2007 року № 1064 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян» довідки, видача яких здійснюється органами державної реєстрації актів цивільного стану, складаються у вигляді витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

Право на отримання витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян відносно відомостей про себе та своїх родичів має фізична  особа по досягненні 16-річного віку.

Для цього необхідно надати паспорт або паспортний документ, а  також документи, підтверджуючі родинні відносини між заявником та особою, у відношення якого складено актовий запис. Дана норма визначена вказаним вище Порядком та Інструкцією з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженою наказом від 24.07.2008 № 1269/5, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 липня 2008 р. за N 691/15382.

 



Начальник відділу державної реєстрації
актів цивільного стану Люботинського
міського управління юстиції у Харківській області 

Пушкарська Н.І.

 

 

 




 Увага! Є можливість записуватись на прийом через мережу Інтернет
Автор: Chekardina   Додано: 18 серпня 2015   Переглядів:776   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС, Правова освіта населення]
 

Шановні громадяни!

 

 

Для створення комфортних умов обслуговування громадян відділом державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції у Харківській області є можливість записуватись на прийом на будь-який зручний для Вас час згідно з графіком роботи відділу через мережу Інтернет.

Записатись на прийом можна на офіційному сайті Головного територіального управління юстиції у Харківській області (https://kharkivobljust.gov.ua) у розділі «Управління державної реєстрації».

При цьому слід зазначити, що відділ державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції у Харківській області продовжує вести традиційний прийом громадян.

Введення відповідних інтернет-послуг стало черговим кроком на шляху формування європейського підходу до обслуговування громадян і надає можливість максимально спростити процес прийому громадян органами державної реєстрації актів цивільного стану і заощадити Ваш вільний час.

 

 

Спеціаліст відділу ДРАЦС Люботинського
міського управління юстиції у Харківській області

Гладка Н.С.

 

 

 

 




 Аналіз діяльності відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції у Харківській області за І півріччя 2015 року в порівнянні з І півріччям 2014 року
Автор: Svetlana   Додано: 9 липня 2015   Переглядів:878   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Аналіз діяльності відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського     

управління юстиції  у Харківській області за  І півріччя 2015 року в порівнянні з І півріччям 2014 року

 

Складено актових записів про державну реєстрацію актів цивільного стану загальною кількістю

       І півріччя 2015 р.

          І півріччя 2014 р.

 

454

 

 454

В тому числі: про народження

104

121

                        про смерть

253

245

                        про шлюб

75

68

       про розірвання шлюбу

16

14

       про зміну імені

4

5

  поновлених актових записів

2

1

 в тому числі про народження

2

0

 

Начальник відділу

   Н.І.Пушкарська

        




 Графік прийому та видачі документів про державну реєстрацію актів цивільного стану у відділі проставлення апостиля Управління державної реєстрації актів цивільного стану Департаменту державної реєстрації
Автор: Svetlana   Додано: 23 червня 2015   Переглядів:1060   Категорія - [Тимчасовий архів » Архів (до 2018 р.) » Відділ ДРАЦС]
 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства юстиції України 29.05.2015 року № 151/7

 

 

 Графік

прийому та видачі документів про державну реєстрацію актів цивільного стану у відділі проставлення апостиля Управління державної реєстрації актів цивільного стану Департаменту державної реєстрації

 

Прийом документів:

 

Дні тижня

Години

понеділок

 

 

3 9.00 до 12.00

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

 

Видача документів:

 

Дні тижня

Години

понеділок

 

 

3 16.00 до 17.30

вівторок

середа

четвер

п’ятниця

З 15.00 до 16.30

 




 Порядок проставлення апостиля
Автор: Svetlana   Додано: 10 червня 2015   Переглядів:865   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

Порядок проставлення апостиля

 

  10 січня 2002 року Верховна Рада України прийняла Закон України “Про приєднання України до Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів” № 2933-III. Конвенція набула чинності для України 22 грудня 2003 року.

  Проставлення апостиля на офіційних документах, призначених для використання на території інших держав, здійнюється згідно з Правилами, які затверджені спільним наказом Міністерства закордонних справ, Міністерства освіти і науки та Міністерства юстиції від 5 грудня 2003 року № 237/803/151/5 і зареєстровані в Мін’юсті 12 грудня 2003 року за № 1151/8472.

   Для проставлення апостиля на документах, виданих відділами державної реєстрації актів цивільного стану з метою подальшого їх використання в державах, які приєдналися до Конвенції від 05.10.1961 року, необхідно засвідчити їх у відділі державної реєстрації актів цивільного стану Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Харківській області (м. Харків, вул Сумська, 61), після чого звернутися до відділу проставлення апостиля Департаменту у справах цивільного стану громадян Державної реєстраційної служби України для проставлення апостиля.

  Апостиль – це спеціальний штамп, який проставляється на офіційних документах. Він засвідчує справжність підпису особи під документом та автентичність відбитку печатки або штампа, яким скріплений відповідний документ. 

  Відповідно до п. 9 Правил проставлення апостиля на офіційних документах, призначених для використання на території інших держав, посадові особи компетентних органів звіряють підпис особи, яка підписала документ, а також проставлену на документах печатку та/або штамп з наявними в них зразками підписів, відбиток печаток та/або штампів.

  Проставлення апостиля на офіційних документах та їх видача здійснюється за заявами осіб, якими подаються документи (наказ Міністерства юстиції від 10 вересня 2008 року № 1536/5). 

  Наказом Міністерства юстиції від 18 грудня 2003 року № 161/5 встановлено плату за надання послуг з проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються органами юстиції, призначених для використання на території інших держав, для громадян України, іноземців та осіб без громадянства – 3 неоподатковувані мінімуми доходів громадян (51 грн) та для юридичних осіб – 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (85 грн).

Від плати звільняються інваліди І та ІІ груп, інваліди Другої Світової війни, громадяни, віднесені до І та ІІ категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи, та діти-сироти у разі проставлення апостиля на документах, що стосуються безпосередньо цих громадян.

  Відсутність відмітки Головного територіального управління юстиції на документах про державну реєстрацію актів цивільного стану не є перешкодою у проставленні на них апостиля, а лише впливає на термін розгляду документів у Міністерстві юстиції України.

У проставленні апостиля на документі відмовляється, якщо:

документ призначається для використання в країні, яка не приєдналася до Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів, 1961 року (далі - Конвенція) або є учасницею Конвенції, але висловила заперечення проти приєднання України відповідно до статті 12 Конвенції;

текст документа неможливо прочитати внаслідок пошкодження;

документ написаний чи підписаний олівцем або отриманий через засоби факсимільного зв'язку;

у документі є незастережені виправлення або дописки;

Міністерство юстиції України не має повноважень на проставлення апостиля на цьому документі;

підпис особи, яка підписала документ, відбиток печатки та/або штампа не відповідають наявним у Міністерстві юстиції України зразкам підпису, відбитка печатки та/або штампа на документі.

 

Спеціаліст відділу державної реєстрації актів цивільного стану

Люботинського міського управління юстиції у Харківській області 

Н.С. Гладка

 




 Графік чергування працівників відділу державної реєстрації актів цивільного стану
Автор: Chekardina   Додано: 29 квітня 2015   Переглядів:1633   Категорія - [Тимчасовий архів » Архів (до 2018 р.) » Відділ ДРАЦС]
 

Графік чергування працівників відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції у Харківській області щодо державної реєстрації смерті громадян на травень 2015 р.

 

 

Графік чергування працівників відділу державної реєстрації актів цивільного стану



 Міський відділ ДРАЦС інформує!!!
Автор: Svetlana   Додано: 16 квітня 2015   Переглядів:844   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

   З нагоди святкування «Міжнародного дня сім'ї» відділ державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції  запрошує всіх бажаючих молодят взяти участь у загальній урочистій державній реєстрації шлюбу, яка відбудеться 15 травня 2015 року в місті Харкові.

    За довідками звертатися до відділу ДРАЦС за адресою: м. Люботин, вул. Радянська, 26, т. 741-19-84. 

 

Начальник відділу

Н.І.Пушкарська




 Вибрати немовляті прізвище допоможе суд
Автор: Svetlana   Додано: 12 березня 2015   Переглядів:1098   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

  У нашій родині - поповнення, народилася внучка Марійка. А ось з прізвищем проблема. Справа в тому, що моя дочка і її чоловік мають різні прізвища. І кожен з них наполягає, щоб дівчинка носила саме його прізвище. До скандалу доходить. Чи не підкажете, що робити в такій ситуації?

Катерина Максимівна
 

 

  Прізвище дитини визначається за прізвищем батьків. Якщо мама і тато мають різні прізвища - то згідно закону присвоєння прізвища, імені та по батькові дитини при державній реєстрації народження в органах державної реєстрації актів цивільного стану здійснюється відповідно до положень статей 145-147 Сімейного кодексу України та Голови 1 розділу III Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18.10.2000 року № 52/5 (у редакції наказу Мін'юсту України від 24.12.2010 року №3307 / 5 (із змінами) прізвище дитини визначається за їх письмовою згодою, роз'яснює начальник відділу державної реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції у Харківській області Наталія Пушкарська. В даному випадку батьки можуть так само присвоїти дитині подвійне прізвище, утворене шляхом з'єднання їхніх прізвищ. При цьому батьки в заяві обов'язково вказують, з якого прізвища  (батька чи матері) буде починатися прізвище дитини.
  До речі, ім'я дитини теж визначається за згодою батьків. А от якщо малюк був народжений жінкою, яка не перебуває у шлюбі, то в разі відсутності добровільного визнання батьківства, його ім'я визначається матір'ю (реєстрація народження здійснюється відповідно до ч.1 ст.135 Сімейного кодексу України). При цьому, зазначає начальник, дитині може бути присвоєно не більше двох імен, якщо інше не випливає із звичаю національної меншини, до якої належать мати і (або) батько.
  По батькові дитини визначається за іменем батька. Якщо батько має подвійне ім'я, то по батькові присвоюється дитині по одному з імен на вибір. По батькові дитини, народженої жінкою, яка не перебуває у шлюбі, за умови, що батьківство щодо дитини не визнано, визначається за іменем особи, яку мати дитини назвала батьком.
  Спір між батьками щодо прізвища, імені, по батькові дитини, може вирішити орган опіки та піклування або суд.
 

 

Начальник відділу

Н.І.Пушкарська




 Аналіз діяльності відділу державної реєстрації актів цивільного стану за 2014 рік в порівнянні з аналогічним періодом 2013 року
Автор: Svetlana   Додано: 6 лютого 2015   Переглядів:903   Категорія - [Головна, Відділ ДРАЦС]
 

               Аналіз діяльності відділу державної

             реєстрації актів цивільного стану Люботинського міського управління юстиції  у Харківській області

за  2014 рік в порівнянні з аналогічним періодом 2013 року

 

 

       2013 рік

          2014 рік

Складено актових записів про державну реєстрацію актів цивільного стану загальною кількістю

 

                  878

 

                   1011

В тому числі: про народження

                  219

                  263

                        про смерть

                   449

                     520

                        про шлюб

                    157

                     185

       про розірвання шлюбу

                     42

                   31

       про зміну імені

                      5

                   11

  поновлених актових записів

                      6

                    1

 в тому числі про народження

                      5

                        0

 

Начальник відділу     Н.І.Пушкарська